פורום נכויות, אחוזי נכות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ליאת
    10/02/2008

    יצאתי אתמול לבליינדייט עם בחור שהוא גם נכה שהכרתי באתר הכרויות לנכים
    ואחכ קפצנו לביתו -באמת ממניעים נקיים ....

    אחרי חצי שעה של שיחה נחמדה
    הבחור מתחיל לדבר באגרסיביות ומצפה ממני ישר לסקס
    כמובן שסרבתי ושאלתי לפשר ההתנהגות הנלוזה שלו

    ואז הוא שחרר את הפצצה : בחורות נכות קלות להשגה ובדרך כלל הן לא מסרבות...
    לידעתכם הוא בעצמו על כסא גלגלים חשמלי ....

    בקיצור אני עם גברים נכים גמרתי
    מה זה ככה כל הגרים הנכים?
    והאם אני באמת צריכה ללכת עם ההרגשה שלי עכשיו ולא לצאת יותר עם נכים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    10/02/2008

    ברור שלא כל הבחורים עם נכות הם מגעילים כמו הנ"ל, בדיוק כפי שלא כל הגברים בלי נכות הם בהכרח נחמדים או דוחים.הרי תסכימי שגם לא כל הבחורות עם נכות קלות להשגה..
    בקיצור הכללות הן חסרות משמעות וטעם. כל אדם שונה ללא קשר לקיומה או אי קיומה של נכות. לצערי הרב יצא לך לפגוש בחור מגעיל במיוחד שניסה להשפיע עליך באמצעות מניפולציה מכוערת.
    אנא הניחי אותו מאחוריך והמשיכי לבלות עם בחורים חמודים, נכים או בריאים, לפי טעמך, ושפטי כל אחד בהתאם לעצמו.
    בהצלחה
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היכן ניתן למצוא קבוצת תמיכה לגב?
    aviv
    08/02/2008

    שלום,

    היכן ניתן למצוא קבוצת תמיכה לסובלים מבעיות גב?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסית בגוגול?

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    10/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מספיקה לי הקצבה
    יובל
    06/02/2008

    שלום, אני מקבל קצבת נכות שלא מספיקה לי ולכן אני עובד, אבל אני עובד בשחור, כי אם ידעו על כך לא יצתנו לי את הקצבה ואני עובד בעבודה קלה של 3 שעות ביום כי יותר מזה אני לא יכול ויש לךי כאבים.

    למה אני לא יכול לעבוד ולקבל קצבה יחד? עם 2 הדברים אני לא מגיע לשכר מינימום אפילו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מספיקה לי הקצבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני תוהה...

    עו"ד זיוה אופק
    08/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות כללית
    מורן
    04/02/2008

    שלום!
    אני אישה בת 34 , לפני שנתים עברתי ניתוח עקב פריצת דיסק בחוליות L4 -L5
    מאז אני לא לא יכולה לתפקד לא בבית ולא מחוצה לו (הכוונה לעבוד).
    מביטוח לאומי קיבלתי 56% אחוזי נכות: 30% על הגבלה בגב , 30% על שלפוחית רגיזה ואי שליטה חלקית על השתן ,10% על רגל ימין עקב עצב שניפגע.
    כאמור ביטוח לאומי דחה את הבקשה שלי וקבע שאין לראותי כאחת שאיבדה מכושרה להשתכר,
    וכן המליצו שאני יכולה לעבוד בישיבה ובעבודה קלה. (בועדה עצמה ציינתי שאני מתקשה גם העמידה וגם בישיבה)
    השאלות שלי הם:
    אך יכול להיות שלאור המצב הרפואי שלי לא קבעו לי אי כושר אלה נהפוך הוא?
    אך עלי להוכיח להם שאיבדתי מכושרי ?
    אני אמורה לגשת לועדת ערר , אך עלי להציג את הדברים ואת המצב שלי ועל מה אני אמורה
    להתמקדבהגשת הערר ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכות כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות כללית

    עו"ד זיוה אופק
    08/02/2008

    כעיקרון הוועדה הרפואית אינה יכולה לקבוע לך אבדן כושר השתכרות על נכות משוקללת של פחות מ-60% או על נכות בשל מום אחד של פחות מ-40%.

    כדי לשכנע וועדת ערר שנכותך הינה לפחות 60% כדאי להביא חוות דעת רפואית משלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום לאחר תאונה
    נעמה
    31/01/2008

    שלום, בן משפחה שלי נפגע קשה מאד בתאונת דרכים, הוא עובר שיקום רציני, כרגע בבית לוינשטיין, יש לו התקפות זעם וכעס, הוא לא ממש מתקשר עם משפחתו, הוא איבד את זכרונו כנראה. האם חשוב שיהיו סביבו אנשים בשלב זה? כלומר כיון שהוא מאד כועס ולא מזהה אף אחד, אולי עדיף להיות סביבו כשיראה רצון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום לאחר תאונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לנטוש!!

    ד''ר נעה וילצ'ינסקי
    03/02/2008

    לא מפתיע שלאחר תאונה כה קשה יש התפרצויות זעם. הזכרת אובדן זיכרון ואת אישפוזו בבית לווינשטין ורציתי להדגיש שתתכן ויש לו גם פגיעת ראש פרונטלית שיכולה כשלעצמה להסביר את הכעס, מעבר לחווית האובדן שחווה.
    למרות הקושי והעלבון חשוב מאד לא לעזוב אותו גם ברגעים הקשים והמתסכלים ולא לחכות עד שירגע מעצמו. נהפוך הוא- ככל שיהיה בטוח בנוכחות אוהבת ואמפטית כך יוכל להתמודד טוב יותר עם האימה של השלכות הפגיעה על המשך חייו.
    בבית לווינשטין יש טיפול פסיכולוגי רב - אנא פנו לעזרת הפסיכוכוגים במקום. גם עזרה עבורו וגם עבור המשפחה והסובבים אותו.
    תחזיקו מעמד!
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ לגבי מימוש זכויות
    רועי
    29/01/2008

    שלום,
    רציתי לברר בנוגע למימוש זכויות של נכה נפשי.
    בנוגע לאדם בעל מגבלות נפשיות (בין השאר: OCD, חרדה חברתית, דכאונות שבאים ונעלמים, דימוי עצמי נמוך ובטחון עצמי ירוד -ואני מדגיש שזה רק חלק) שקיבל באופן זמני (לשנתיים) נכות נפשית באחוזים גבוהים (עם קצבה חודשית) ומחכה לועדה שתקבע את הנכות לצמיתות.
    לאדם זה יש בעיה מאד קשה להכנס למסגרת.
    הוא בהחלט נלחם בבעיותיו אך קשה לו מאד והוא כל הזמן נוטה לוותר וצריך תמיכה מלאה.
    אחד הדברים הבודדים שמחזיקים אותו על הרגלים זה בעלי חיים, הטיפול והיכולת להציל את חייהם, ההבנה לצרכיהם ויכולת להעניק להם חום ואהבה.

    -עכשיו לעניין.
    ידוע לי שהמוסד לביטוח לאומי מאפשר מימון של קורסים וכדומה לנכים.
    האדם המדובר מוכן לנסות להלחם בכל הבעיות שלו בכדי להגיע לקורס שיאפשר לו לטפל בבעלי חיים.
    העניין הוא -הפחד שלאחר מימון הקורס מטעם המוסד לביטוח לאומי, המוסד יחליט כי זה שעשה והצליח לעבור את הקורס הוא אדם בריא ובעל מקצוע ולכן אין הוא זכאי עוד לנכות ולא יעבור את הועדה לקבלת הנכות לצמיתות.

    אומנם כתבתי פה הרבה, אך כל זה רק בתימצות. -מה שרשמתי זה בקוים מאד כלליים ואפילו נשמע קצת יותר פשוט מהמציאות.

    אשמח לקבל חוו"ד על הנושא ויעוץ מקצועי שלא יפגע באדם הנכה.
    אחרי הכל, הקורס הזה יכול בהחלט להביא להגשמה עצמית ושיפור משמעותי בבעיות הנכה.
    ועם זאת הרי שברור שזהו לא קסם ואי אפשר לקבוע כי אדם זה אינו נכה עוד.
    מה ניתן לעשות?
    אשמח לתשובתכם הכנה. (אשמח גם להתכתבות במייל במידה יש צורך ביותר פרטים)
    תודה מראש,
    רועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ לגבי מימוש זכויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מימוש זכויות

    עו"ד זיוה אופק
    02/02/2008

    אני הייתי פונה לקורס מקצועי שיכול להועיל.

    הסיכון אפסי. בד"כ וועדת השיקום אינה שותפה לקביעת הנכות אלא שהנכה פונה אליהן לאחר שהוכרה נכותו. (למעט מקרים חריגים)

    קרוב לוודאי כי קיצבת הנכות תופסק רק אם הנכה ימצא עבודה ויפרנס את עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לציין

    רועי
    04/02/2008

    חשוב לי לציין, הנכות נכון להיום היא זמנית ואיננה לצמיתות.
    כלומר, רק בעוד שנה תיקבע ועדה נוספת אם הנכות היא לצמיתות.
    הפחד היום הוא שלאחר הקורס יהייה כביכול מקצוע אז יקבעו כי אין עוד זכאות לנכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות בביטוח לאומי
    רעות דחוף מאו
    28/01/2008

    שלום כמה אחוזי נכות נותנים על קרדיומיופטיה ימנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכות בביטוח לאומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש להתייעץ עם רופא מומחה

    עו"ד זיוה אופק
    02/02/2008

    וגם אז יש להניח כי הוא יוכל להעריך זאת אבל לא בהכרח בביטחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת קרנית
    עדי
    27/01/2008

    שלום:
    עברתי השתלת קרנית בעין ימין ורציתי לשאול האם מגיע לי נכות \ זכויות כלשהן.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתלת קרנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת קרנית

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    הזכויות נקבעות לפי מצבך הרפואי בפועל: דהיינו אם יצוייר כי אחרי ההשתלה הראיה לגמרי תקינה ואת לא נזקקת לכל טיפול רפואי וודאי שאינך נכה.

    אם נותרה פגיעה הרי שיש להתייעץ עם רופא עיניים שיעריך את שיעורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לביטוח הלאומי יש גישה לחשבונות בנק של מבוטחים?
    שמואל
    26/01/2008


    האם לביטוח הלאומי יש גישה לחשבונות בנק של מבוטחים/ איך הוא בודק את המשך הזכאות שלהם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשבונות בנק

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    לביטוח הלאומי אין גישה לחשבון הבנק. הוא יכול לבדוק את המשך הזכאות במספר דרכים: השכיחה ביותר היא לבקש מהמבוטח לבוא לבדיקות רפואיות חוזרות או להביא מדי פעם מסמכים חוזרים.

    יצויין כי אדם שעובד כחוק משלם או משולם בעבורו מס הכנסה, ביטוח לאומי וביטוח בריאות המשולם גם הוא באמצעות הביטוח הלאומי. על כך יכול המוסד לביטוח לאומי לדעת כמובן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת
    איתן
    24/01/2008

    שלום, שמעתי כי יש קצבה הניתנת לילדים החולים בסוכרת, האם ידוע לכן על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיצבת ילדים

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    ישנה קיצבה בביטוח הלאומי הניתנת לילד נכה ו/או לילד עם מחלה כרונית שהטיפול בה אינטנסיבי ביותר. גם במקרה זה, להערכת הסיכוי לקבל גימלת נכות יש צורך לפנות לרופא המכיר את המצב הרפואי ואת תקנות המוסד לביטוח לאומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום מקצועי
    מיסטי
    22/01/2008

    מי זכאי לשיקום מקצועי הניתן ע"י הביטוח הלאומי?
    האם הפרמטר הקובע הוא אבדן כושר עבודה ו/או אחוזי נכות מגובה מסויים?
    האם הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי היא שמאשרת זכות זו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיקום מקצועי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום מקצועי

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    מי שהינו נכה בשיעור של 20% ומעלה זכאי לשיקום מקצועי במוסד לביטוח לאומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראיה בעין אחת
    מאיר
    20/01/2008

    לפורום שלום אני קצר רואי מאד ולמעשה רואה בעין אחת וזאת עין ימין שמתוקנת עי עדשת משקפיי מספר-10 בה יכולת הראיה לאחר תיקון היא 12\6 עין שמואל לא רואה ומוגדרת לאחר תיקון כ120\3 האם אני זכאי לזכויות בגלל יכולת הראיה הלקויה שלי בברכה מאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראיה בעין אחת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראיה

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    יש להתייעץ עם רופא עיניים. בד"כ אם שדה הראיה לא נפגע ואין מדובר בנכות מעבודה הסיכוי שאחוזי הנכות יעמדו בשיעור המזכה בגימלה הוא נמוך אם כי ייתכן שהם יעמדו בשיעור המזכה בשיקום מקצועי או זכויות אחרות.

    בכל מקרה רק רופא יוכל להעריך את נכותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכרה בנכות
    shlomit
    17/01/2008

    שלום רב,

    אני בת 41 עובדת מזה שנתיים וחצי...... העבודה שלי כרוכה בעלייה וירידה מסולם מס' רב פעמים ביום..... לפני כחודש התחלתי להרגיש כאבים בברך ימין בעיקר, וחריקה בזמן תנועה של הרגל. בעיה אורטופדית שידועה היא סקוליוזיס קלה שגורמת לי לאורך לא אחיד ברגליים.

    בנוסף, סובלת מ- M.V.P. מקבלת נורמלול באופן קבוע, היפר כולסטרול וטריגליצרידים, מקבלת סימבקסון, דרגה 2 בסיכון גבוה לטרשת עורקים. יש לי לאחרונה גם בעיה של היפו תירואיד, מקבלת גם אלטרוקסין, עליתי במשקל ואני מרגישה עייפות כרונית וחולשה.

    לפני 6 שנים עברתי כריתת שחלה וחצוצרה שמאל עקב ציסטה מוזרה שהלכה וגדלה למימדים גדולים.

    ברקע המשפחה..... רטיניטיס פיגמנטוזיס...... אמא שלי ואחיה..... התעוורו לחלוטין.

    האם יש טעם להגיש עם כל זה בקשה להכרה בנכות בביטוח לאומי?

    אני מודה לכם מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכרה בנכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכרה בנכות

    עו"ד זיוה אופק
    28/01/2008

    כפי שכתבתי כאן פעמים רבות: לגבי הערכת נכות יש להתייעץ עם רופא. עם זאת יצויין כי נכות נקבעת רק לפי פגיעות בפועל ולא לפי מחלות תורשתיות שבהן את עלולה לחלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השימוטו

    שלומית
    24/02/2008

    שאלה נוספת וסליחה על ההטרדה.....

    מתוך בירור מעמיק... ניתבשרתי ע"י רופא אנדוקרינולוג של בלינסון כי אני סובלת ממחלת השימוטו.

    לפי דבריו, אין ריפוי למחלה..... אני סובלת מאד מעייפות וחולשה..... לפעמים מרגישה על סף עילפון, הדבר מאד פוגע לי בשיגרת החיים אין ביכולתי לנהל שיגרת חיים נורמלית. ואני גוררת את עצמי לעבודה בכח.

    מה קורה לגבי מחלה זו.? האם ניתן להגיש תביעת נכות על זה?

    והאם עלי להתייעץ עם רופא תעסוקתי? או רופא כללי?

    אני מאד מודה לך מראש.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השימוטו

    עו"ד זיוה אופק
    24/02/2008

    לגבי הסיכוי לנכות כדאי להתייעץ עם האנדוקרינולוג.

    אבל אם את עובדת ומשתכרת משכורת רגילה (שכר מינימום ומעלה) הרי שממילא לא תהיי זכאית לקיצבת נכות (או כמעט ולא. תלוי בגובה המשכורת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להוסיף

    עו"ד זיוה אופק
    24/02/2008

    כי במקרה שיש סיכוי לנכות גבוהה כדאי בכל זאת לברר אותה שכן זה גורר הנחות במס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מגיעה נכות?
    אפרת
    16/01/2008

    שלום, גילו לבעלי דלקת פרקים אחרי שנה הרופאה פשוט לא עלתה על זה וזה היה כתוב בברור בבדיקות דם וזה במשך השנה החמיר מרגל אחת זה עבר לשניה ואחר כך ליד .
    בעלי בן 28 האם הוא יכול לטבוע על זה שלא גילו בזמן?ואם כן כיצד לעשות זאת?[
    קשה לו ללכת הרבה ובבוקר יש ימים שלוקח לו שעה עד שמצליח להזיז את הרגליים ובאמצע היום פתאום היד נתפסת לו לכמה שניות . קשה לו בעבודה והוא עובד פחות . אני לא עובדת כי יש לי ילד שיש לו בעיה בכליות והוא עבר שני ניתוחים והשלישי בדרך ואנחנו פשוט לא מסתדרים כלכלית בלי עזרה והמינוסים . הגשנו טביעה לנכות והבקשה נתחתה מה עושים .? אמרו לןי שבמצבו מגיע לו אחוזי נכות האם זה נכון? ואם כן מה עושים?
    האם מגיע לי משהו מביטוח לאומי יש לי 3 ילדים ובעלי חולה והילד עם בעיות בכליות ואין מצב שאני יוצאת לעבוד כי בבית הכל מוטל עלי
    אשמח לקבל תשובה ממך תודה מראש אפרת


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מגיעה נכות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות בגין דלקת פרקים

    עו"ד זיוה אופק
    17/01/2008

    שאלתך בעצם מערבבת כמה אפיקים משפטיים שונים:
    האחד ערעור על קביעת המוסד לביטוח לאומי שיש להפנות לוועדת ערר במוסד לביטוח לאומי לפני שיחלוף המועד(!) ואם זה לא עוזר ניתן לשקול ערעור בפני ביה"ד לעבודה. כדאי להגיע לוועדה עם חוות דעת רפואית מראומטולוג מומחה בדבר הנכות ושיעורה (זו חוות דעת יקרה אבל היא חשובה)

    האפיק השני הוא לפנות למוסד לביטוח לאומי בשם עצמך ולבקש הבטחת הכנסה. זה תלוי במצבכם הכלכלי.

    שלישית, נשמע לי שכדאי להתייעץ גם עם הנפרולוג של הילד האם מגיעה לכם קיצבת ילד נכה בגין מחלת הכליות של הבן.

    האפיק המורכב מכל הוא השאלה האם יש מקום להגיש תביעה כנגד הרופאה (וקופת החולים או בית החולים במסגרתם היא עובדת) בשל העובדה שלא גילתה את המחלה בזמן. לצורך החלטה בשאלה זו יש לפנות למומחה רפואי ולבקש את חוות דעתו בשתי שאלות: האחת האם אכן הרופאה יכולה וצריכה היתה לגלות את המחלה מוקדם יותר (דהיינו האם היא התרשלה) והשניה: האם גילוי מוקדם יותר היה משנה את מצבו של בעלך כיום (דהיינו האם נגרם נזק) רק אם התשובה לשתי השאלות הללו חיובית יש טעם בפניה להליכים אזרחיים בבית משפט על מנת לתבוע פיצויים.

    כיוון שמדובר על מקרה שפיתרונו מורכב הייתי ממליצה לפנות לעו"ד שידריך אתכם באופן אישי מה לעשות ואפילו אל אילו רופאים לפנות.

    בכל מקרה מאחלת הצלחה ובריאות טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליטל
    14/01/2008

    לפני כשנה הבנתי כי יש לי חרדות חברתיות קשות וכי אני בעצם נכה נפשית. התחלתי לקחת, בעצת פסיכיאטרה, כדורים לחרדות חברתיות. עקב בעייתי קשה לי מאוד להחזיק מעמד בעבודות ואני מפוטר או מתפטר במהירות.
    האם מגיע לי אחוזי נכות, או קיצבה כלשהי? ואם כן כיצד אני צריך לבקש אותם?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות נפשית

    עו"ד זיוה אופק
    17/01/2008

    לא הבהרת מהו הרקע לחרדות. בהנחה שמדובר בהליך מחלתי שלא קשור לתאונה ספציפית או לאירועים במקום העבודה הרי שהדרך לברר את נכותך היא לפנות למוסד לביטוח לאומי הקרוב למקום מגוריך בתביעה לנכות כללית. לתביעה זו יש לצרף את כל החומר הרפואי העוסק במצבך הנפשי.

    זכותך לצרף גם חוות דעת רפואית בה פסיכיאטר מומחה מעריך את אחוזי הנכות שלך (אם אכן יש כאלו). חוות דעת כזו עולה כמה אלפי ש"ח אבל לעיתים קרובות היא מתקבלת ע"י הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי וחוסכת אח"כ עררים ערעורים ועוגמת נפש.

    יש לציין כי קיצבת נכות ניתנת רק לאנשים שאינם עובדים או לאנשים עובדים שמשכורותיהם נמוכות ביותר (פחות מגובה הקיצבה העומדת על כ-2,000 ש"ח.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום