מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשירת שיערlina04/11/2007
שלום,
אני מבקשת ייעוץ דחוף.
יש לי נשירת שיער, זה התחיל בחודש יוני האחרון ועדיין נמשך. אותו סיפור היה בשנה שעברה באותה התקופה. ואז קיבלתי כל מיני אנטיביוטיקות ומשחות עם סטרואידים.
ממה שנראה לי זה משהו פנימי, שכן זה מתחיל עם תחושת צריבה קשה בגב עליון באיזור השכמות. ובצידי העורף. גירוד חזק מתחיל בחלק הקרקפת הקדמי וצדדים. שפתיים מתפוצצות כמו מחוסר נוזלים למרות שאני שותה 2 ליטר ליום. חום ועיניים אדומות ושורפות כמו מעייפות. ותחושת עייפות שכן השריפה בגב מעירה אותי משינה. זה נמשך כמה ימים ומייד לאמר מכן מתחילה נשירה מסיבית.
נתנו לי אנטיביוטיקות שונות, השנה עוד לא ניסו את זאת שהשפיעה נראה לי שנה שעברה Fluconazole 50mg x 28 tab
המשחות הן: Trimovate, Eumovate, Dermovate, scalp app: with acid & steroids.
אחד מהרופאים אמר לי שהתכשיר לקרקפת מכיל סטרואידים וזה גם מוריד מייד את השכבה הראשונה של העור וגורם לנזק. אז זה ממש מפחיד, אבל כשהפסקתי את האנטיביוטיקות שלקחתי חודשיים Speranox אחרי שלושה שבועות בערך, כל "סרט" חוזר על עצמו ממש בימים האלה. ואני ממש בהיסטריה, שכן שנה שעברה אחרי הטיפולים השיער שוב צמח והתמלא. וגם עכשיו היו נראה שהנשירה הפסיקה כמעט לא לגמרי אז כבר קיוויתי לטוב, אבל עכשיו אני מוטרדת.
אני נמצאת באנגליה אז אולי הטיפולים שלהם שונים?
בכל אופן הם לא עושים בדיקה עור מהקרקפת, סתם מעריכים ונותנים אנטיביוטיקה ואלה הם רופאים מומחים לעור. כלומר אין למי לפנות מעל...
אז אני פונה אליכם בבקשה לייעוץ דחוף.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער
אמיר קלי04/11/2007יש באנגליה מומחה לבעיות עור ושיער בעזרת רפואה סינית בשם MAZZIN AL HAFAJI
תבדקי יש לו אתר באינטרנט
תוכלי לפנות אליו לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות בעורףמירי04/11/2007
בני בן שנה וחודשיים מגיל בערך 10 חדש הוא מגרד בעורף ובראש יש לו בעורף כמה בלוטות לא נראות רק כשממששים מרגישים מין ג'ולות כאלו הרופא לא התייחס לזה ורופא אחר אמר שזה מאיזושהי מחלה שעברה לו .בכל אופן זה המון זמן שם. יש כמה בלוטות .ואני לא יודעת מה זה והגירודים ממש מעצבן אותי (לא אותו נראה לי)כי זה נראה כאילו יש לו כינים ולא אין לו.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות בעורף
אמיר קלי04/11/2007ייתכן שזה יעבור עם הזמן אבל יכול להיות שיש פעילות סבוראית(של בלוטות החלב)
כדי לטפל בזה יש צורך בבדיקה והתאמת צמחים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הבהרה - האם מורחים רק על הכתם?מירית03/11/2007
שלום ,
האם קרם הבהרה מורחים רק על הכתם או על כל הפנים?
בתודה
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם הבהרה - האם מורחים רק על הכתם?
אמיר קלי04/11/2007השאלה צריכה להיות מופנית לפורום רופאי עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עורסיגלית02/11/2007
יש לי ילד בן 10 יש לו ילפת שטוחה מה הטיפול לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Lichen Planus ילפת שטוחה
אמיר קלי02/11/2007קיים טיפול יעיל על ידי צמחים ומשחות חיצוניות.בשלב ראשון יהיה פחות גרד ולאחר מכן יתבהרו הכתמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור
סיגלית03/11/2007איזה צמחים אפשר לטפל בזה בבית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור
אמיר קלי04/11/2007אין מרשמי מדף
יש לעשות איבחון טיפול אינדיבדואלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור
סיגלית05/11/2007האם אפשר לעשות זאת ברפואה אלטרנטית? בפרחי באך ובנורופטיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בעקבות הזעהתמר02/11/2007
שלום, אני בת 17 וחצי, וכבר הרבה זמן שאני סובלת מפריחה מסויימת.
כשאני הולכת ומתחילה להזיע ברגליים (לא הזעה מוגברת, אלא כמו כל בן אדם אחר), הרגליים שלי (כל הרגל- ירך, ברך, שוק, כל כולה) מתחילות להיות אדומות ולהתנפח, מופיעה מן פריחה אדומה (מעין כתמים אדומים), הרגליים מגרדות ושורפות לי בצורה שאי אפשר לתאר. במקרה כזה אני לא יכולה להמשיך ללכת, שוטפת במים קרים ומחכה כבר להגיע הביתה למזגן...לפעמים זה לא עובר לי גם אחרי מקלחת ושהיה במזגן, אך לרוב אם אני נמצאת במקום ממוזג זה לא קורה.
אני לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות?! התופעה ממש בלתי נסבלת, אני מפחדת לצאת לרח' וללכת אפילו כמה דקות שמא זה יקרה לי שוב!
אני מטופלת כבר כמה שנים בTELFAST, עקב אלרגיה לקרדית אבק הבית, המתבטאת בגרד בגוף ונזלת, אך התופעה של הפריחה ברגליים מופיעה כשאני תחת השפעת הטלפסט!!
מה לעשות?
(רופאת העור הפנתה אותי לאלרגולוג)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בעקבות הזעה
אמיר קלי02/11/2007את סובלת מבעייה שנקראת אורטיקריה שהיא בעצם סוג של אלרגיה לא ספציפית.התרופה שאת לוקחת טלפסט היא בדיוק לטיפול בבעייה זו אך למעשה אינה מטפלת בבעיה אלא מקטינה אותה בצורה סימפטומתית בלבד.לא רק זה כפי הנראה שפעילות האלרגיה אצלך התגברה והתרופה כבר לא משפיעה או נחלשה בהשפעתה.
לרפואה סינית יכולת טובה לטפל בבעייה ונעשו כבר מספר מחקרים בעולם כולל בישראל שהוכיחו יעילות רפואה סינית בטיפולי אורטיקריה.לרפואה הסינית יכולת לווסת את מנגנון מערכת החיסון כך שתגובתיות היתר שלו תיקטן.מומלץ לפנות למןמחה בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בגוףהילה01/11/2007
שלום,מזה כשנה אני סובלת מגירודים ביידים וברגליים,גירודים כל כך קשים עד כדי דם. הדבר קורה לי בייחוד אחרי מקלחת וגילוח,אך גם אחרי סתם מקלחת ללא גילוח.כשהדבר התחיל הגירודים הובילו להתעוותות כך שנזקקתי לזריקה נגד עיוות של קורטיזון. פניתי לרופאים אך גם ידם קצרה מלמצוא לי פתרון.מה עוד ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה
אמיר קלי02/11/2007רוב הסיכויים שיש לך סוג של דרמטיטיס שבאמת הרפואה הקונבנציונלית מתקשה לטפל בה ולעומתה לרפואה הסינית אחוז הצלחה גבוהה.מומלץ לפנות לטיפול ברפואה סינית כיון שזו אחת ממחלות העור שבהם יש לרפואה הסיית הצלחה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירודרמטיטיסמירי31/10/2007
לבעלי יש בעית עור בשם אוטופיק דרמטיטיס(מקוה שרשמתי נכון)הוא סובל מאד מגרד חזק הוא לוקח משחת דרמובט ללא סדר. יום כן יום לא וללא הכוונה של רופא. אני מאד מודאגת כי אני יודעת שיש בו סטרואידים וכן אני נגד רפואה קונבנציונלית בנושא זה. הבנתי שיש קשר לבעיה זו עם מתח נפשי ואכן בעלי הוא טיפוס לחוץ מאד .והבעיה שלו הוא כנראה נוירודרמטיטיס אני חייבת פתרון מיידי לבעיה שלו וכן לשכנע אותו לטפל בעצמו ודוקא ברפואה טבעית שנראת לי פותרת משורש הבעיה. אני גם מבקשת לתת לי כתובות מתאימים למי שיכול לעזור בענין .באזור ירושלים.
תודה
בשורות טובות
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירודרמטיטיס
שורי נוימן31/10/2007את כנראה צודקת, תפני אלי במייל אפנה אותך למישהו באזור מגורייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתר בידייםסימה30/10/2007
הבן שלי בן 15 והוא סובל מהזעת יתר בידיים האם יש טיפול חוץ מניתוח שאנחנו מתנגדים לו דחוף ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעת יתר בידיים
אמיר קלי30/10/2007יש טיפול ברפואה סינית
מניסיוני לא תמיד מוצלח
אבל אם אתם מתנגדים לניתוח אז אין משהו אחר שעובד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים נוראים לאחר גילוחחגית28/10/2007
שלום ד"ר. אני בת 27 ומאז שאני מגלחת שיערות ברגליים יום אחרי מתחילים לי גירודים נוראיים עד כדי כך שאני פוצעת את עצמי. ניסיתי כל מיני קרמים למיניהן ואף הלכתי לרופא עור שנתן לי משפחה קטנה שהיא גם נגד סדקים בפיטמות אך זו ממש בדיחה כי מדובר במשחה קטנה מאוד. מה אפשר לעשות נגד התופעה הזו??? אני מדברת על 12 שנה שזה כך. מבקשת פיתרון אחר רפואי ולא לייזר. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים נוראים לאחר גילוח
אמיר קלי30/10/2007כדאי לגלח עם קרם מתאים לעור רגיש
מספר מוצרים קיימים ביניהם קצף גילוח של ניוואה לעור רגיש וקצף גילוח קאמדיס לעור רגיש
בנוסף יש לבדוק היטב שסכין הגילוח מתאים גם הוא לעור רגיש במיוחד ולהחליף אותו לעיתים תכופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולם שחורים מתחת לעינייםדנה28/10/2007
שלום,
אני בת 31 וסובלת מעיגולים שחורים מתחת לעיינים באופן קבוע - לפעמים יותר ולפעמים פחות. אמנם מקור התופעה הוא גנטי אצלי אך רציתי לדעת אם גם במקרה זה יש לרפואה הסינית אפשרות לעזור. ראיתי שכתבתם בהודעה קודמת כי מדובר ב"פגיעה ברמה האנרגית העמוקה", למה הכוונה? האם מדובר בחוסר בסיסי של צ'י? האם יש קשר לכך שאני סובלת מיובש בעיניים (שגורם לגירוי ודימוע)? אציין שאני שותה הרבה, אוכלת בריא וישנה סביר... אשמח גם להפנייה לחומר קריאה רלוונטי בנושא... תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו...
דנה28/10/2007האם נכון שקפה (ואולי גם אלכוהול) מגבירים את הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלות ברגלייםיש לי רק שאלה27/10/2007
מה ניתן לעשות במקרה של יבלת בקמיצה ברגל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלות ברגליים
אמיר קלי30/10/2007אין לנו פיתרון
תפני בבקשה לפורום רופאי עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה חמורה-אני מקווה שהגעתי לפורוםקארין27/10/2007
שלום אני בת 18 ואני ממש מפחדת ושרויה בחרדה,השיער שלי הפך להיות דליל ביותר!אני מאבדת המון שיער ביום וזה נראה כאילו המצח שלי מתקרח.אני רוצה לדעת מה אוכל לעשות,האם לעשות בדיקות דם ולראות אם חסר לי משהו(אינני אוכלת מוצרי חלב כמעט כיוון שאני רגישה אליהם)או שתמליצו לי על כדורים,בתודה רבה.קארין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי את צריכה להפנות את השאלה
סיגל30/10/2007לפורום של עיצוב שיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירה חמורה-אני מקווה שהגעתי לפורום
אמיר קלי30/10/2007יש צורך קודם כל לעשות בדיקות דם ובין השאר תפקוד בלוטת התריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדרינה26/10/2007
לפני כחודשיים וחצי החל לי גרד במפשעה, חיצוני , בצד ימין שפתיים וקו גומי התחתונים.
ניסיתי טיפולים משחתיים קונבנציונליים- פוליקוטן, אגיסטן אלוורה, בשך שבוע כל אחד והמצב לא השתפר. לאחר מכן קומאגיס וטרידרם כל אחד מהם יום אחד מכיון שהעור שלי הגיב אליהן בגרד מוגבר.
רופא הנשים לא מזהה ויזואלית-אין נגעים או פטריה נראית.
במקביל טיפלתי בדיקור,בהתחלה המדקרת הרגישה חום בכבד, ולפני שבוע, בטיפול האחרון אמרה שלא נרגישה את הגרד בדופק.השתמשתי בטלק, שמן עץ התה( שגרם לי לתגובה קשה) וכל מה שיכולתי לחשוב עליו.
במקביל, בתקופה הזו המערך ההורמונאלי שלי קצת ברכבת הרים, לאורך החודשיים וחצי הללו קבלתי מחזור כל שבועיים, ובבדיקה הורמונאלית זיהו 17 oh progesterone מעל הנורמה(בינתיים נכנס לטווח). אני בת ארבעים ומנסה להכנס בפעם השנייה להריון בתקופה זו.
האם תוכל להאיר את עיני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד
אמיר קלי30/10/2007מה שאת מתארת יכול להיות אופיני לדרמטיטיס(אקזמה) לא פטריתית
למצב כזה בדרך כלל אל מספיק דיקור אלא יש צורך גם בנטילת צמחים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויהסיגל23/10/2007
עשיתי גבות אצל קוסמטיקאית עם שעווה,וכנראה השעווה הייתה יותר מידי חמה וניהיה לי מין כוויה מעל העפעף , אמרו לי לשים ג'יל אלוורה,האם זה יעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה
שורי נוימן24/10/2007יכול להיות. תלוי בחומרת הנגע ובטיב הג'ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בגבסיוון23/10/2007
שלום, יש לי בעיה ממש מעצבנת. יש לי פצעים בגב שמתפשטים גם לאיזור הכתפיים עד חצי שרוול, יש לי את זה כבר 3 שנים.
כל התרופות והמשחות שהביאו לי לא עזרו. אפילו עם גופייה אני לא יכולה ללכת.
שמעתי על רקואטין, אבל אם אקח את זה לא אוכל להסיר שעווה בפנים, בגוף.במשך שנה !
מה עליי לעשות? יש פיתרון לבעיה? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בגב
אמיר קלי23/10/2007יש לך פצעוני אקנה
יש אפשרות לטפל בבעיה בעזרת רפואה סינית וכך לא תצתטרכי לקחת רואקוטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה סינית?
סיוון23/10/2007רפואה סינית..מה זה? תוכל לפרט לי על כך קצת יותר?
ולמי לפנות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של: ליהי
אמיר קלי23/10/2007מספר מומחים ישנם היום בארץ ברפואת עור סינית
תיצרי איתי קשר כדי שאתן לך רשימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
