מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסון נגד שפעת בזמן מחלהאורית15/10/2013
לפני מספר ימים התחילו לי כאבי גרון והתייעצתי עם האחות האם אני יכולה לעשות את החיסון או לא.
היא אמרה לי שזה ממש לא משפיע ושאין בעיה בכך.
לאט לאט הכאבים התגברו והתחיל לי צינון וחום.
השאלה שלי היא האם החיסון ישפיע עלי פחות טוב בעקבות שחוסנתי בעת מחלה? או שאין משמעות לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון נגד שפעת בזמן מחלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
מקובל לא לחסן בזמן מחלה , אבל בכל מקרה הגוף יצור נוגדנים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לדעת מהן הסיבות
אורית17/10/2013שבגללן לא מחסנים בעת מחלה.
האם זה אומר שהגוף ייצא נוגדנים בצורה פחות טובה?
או שהוא ייצר אותם באותה מידה בדיוק כמו שהיה מייצר לולא הייתי חולה?
המחלה הנוכחית יכולה להמשך זמן רב יותר בעקבות החיסון?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון שפעתדנה14/10/2013
שלום
אם חיסנתי את ילדיי הקטנים 2-9 שנים כנגד מחלת השפעת
בשנה שעברה בינואר האם עליי להמתין שנה שלמה כדי לחסנם מחדש או ניתן בחודש אוקטובר השנה לחסנם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון שפעת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
עדיף לחסן לפני השפעת.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים אחרי לקיחת אנטיביוטיקהאורח12/10/2013
בגלל ברונכיט אני לוקח כבר 3 ימים 2 אנטיביוטיקות: זינט 500 מ"ג וגם רוליד 150 מ"ג. שניהם פעמיים ביום.
לפני יומיים התחילו לי שלשולים (כ- 4-5 ביום).
מה לעשות?
להמשיך את התרופה או לחזור לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים אחרי לקיחת אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
תופעת לואי אפשרית משילוב כזה של אנטיביוטיקה.
אם זה נסבל- להמשיך- אם לא- לחזור לרופא.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס Bלאה11/10/2013
שלום ד"ר,
ברצוני להתחסן נגד הפטטיס B.
עשיתי את בדיקת הדם ל- Hepatitis B Surface Ag שיצאה שלילית.
האחות בקופת חולים אמרה לי שזה לא מספיק כדי לעשות חיסון ושאני צריכה לעשות בדיקה של נוגדנים.
חזרתי לרופא משפחה וביקשתי ממנו לעשות את בדיקות HBsAB ו- HBcAB
הוא נתן לי לעשות את הבדיקות:
Bilirubin Total
ALKP-Alkaline Phosphatase
ALT (GPT)
AST (GOT)
LDH-Lactic Dehydrogenase
Hepatitis B Surface Ab
שאלתי אותו מה לגבי בדיקת HBcAB, אז הוא אמר שהמחשב לא נותן לו את הבדיקה הזאת ושאם היה יוצא משהו בבדיקת Hepatitis B Surface Ag אז זה גם היה נותן באופן אוטומטי את HBcAB.
ד"ר , מה יש לך לומר על כך?
זה מאוד חשוב לי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם אפשר לענות בבקשה, אני אשמח
לאה16/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
זה נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות סוכר ותופעות נוספותשירי10/10/2013
שלום,
אני אישה בשנות ה-40 לחיי.
מבקשת להתייעץ בקשר לרמות גלוקוז בדם.
מזה כשלש שנים רמת גלוקוז בצום אצלי נעה בין 98 ל-100.
בבדיקת דם מלפני מספר ימים ערך של 110 בצום
בצעתי את הבדיקה גם שעתיים לאחר שאכלתי (פיתה מקמח מלא עם מעט טחינה) והערך היה 124. נאמר לי שתקין.
המוגלובין מסוכרר 6.1 (נע בתקופה זו בין 5.8 ל-6.3).
לאחרונה סובלת מעצירות וממחזורים אומנם סדירים אבל של 24-25 ימים ולא כמו לפני שלושה חודשים שהיו של 30-33 ימים.
מבקשת לדעת:
1. מהי משמעות ערכים גבוהים בצום אך תקינים לאחר אכילה ?
2. האם רמות הסוכר יכולות להיות הסיבה לעצירות שאני חווה (TSH=1.17)?
3. כשעה לאחר ארוחת צהריים מרגישה רעבה (ארוחה כוללת ארבע כפות תפא מבושלים ושתי קציצות עוף קטנות). האם בעל משמעות ?
4. האם קיימת משמעות ביחס לנתונים להתקצרות מחזורי הווסת ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני אשמח לדעת
לאה12/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמות סוכר ותופעות נוספות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
לפי ההגדרות הפורמליות את לא סוכרתית- אולי מצב קדם- סוכרתי.
זה לא מסביר עצירות.
המחזור יכול להשתנות לאחר גיל 40 - כדאי להתייעץ גם עם רופא נשים.
כדאי להגדיל סיבים וירקות בתזונה כדי להמנע מתחושת הרעב וגם עצירות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה והמוגלובין נמוךת.10/10/2013
שלום.רק שאלה לידע כללי - חברה שלי אושפזה בגלל המוגלובין נמוך וברזל נמוך.הסימפטומים שמהם היא סבלה הם קשיי נשימה, עייפות...
גם לי יש פריטין נמוך אבל ההמוגלובין שלי תקין ומעל 10.האם חוסר בפריטין גורם לקוצר נשימה? בעקרון קיבלתי 3 עירויי ברזל וכעת אני בסדר גמור אבל רציתי לדעת זאת באופן כללי כי לי לא היו בעיות כאלו.
תודה מראש על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה והמוגלובין נמוך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/10/2013שלום,
בעקרון לא, אם ההמוגלובין תקין (אמור להיות מעל 11)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה קנדילומה או מה זה בכלל ?עדי07/10/2013
יצאו לי ליד האיבר מין כמה יבלות קטנות הייתי אצל רופא עור שביקש לקחת מזה דגימה לבדיקה אולי יש לכם תשובה מהירה אם זה מסוכן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדילומה
מוטי10/10/2013תחפש בגוגל קרם קונדרמה
זה קרם מעולה לקונדילומה היחיד שמחסל אותה
אתה לא צריך להיות מודאג יותר מדיי
ואתה לא חייב להתבסס על רפואה קונבציונלית
אני השתמשתי בקרם הזה אחרי הרבה שנים של יבלות
חוזרות והקונדרמה חיסלה אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה קנדילומה או מה זה בכלל ? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
מאד מדבק.
לטווח ארוך עלול לגרום לסרטן צואר הרחם בנשים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונדילומה המלצה
דנה17/10/2013אם יש לך קונדילומה אל תסמוך על רפואה קונבציונלית
תחפש בגוגל - קרם קונדרמה הוא מחסל את היבלות הכי טוב שיש .
בדוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב בבקשה תעניפסיה06/10/2013
שלום רב בת כמעט 39 בריאה בדכ למעט פסוריאזיס וריפלורס מלפני חודש כאבה לי אוזן ימין הלכתי לרופא אף אוזן גרון שאמר שיש פצע באוזן נתן טיפול גם נתן סינט שבןע ואז היתה לי רגישוצ עדיין נתן ציפרודקס עוד חמישה עמעם במקביל מרחתי דרמקובין באוזן הפצע הגליד מיום רביעי שוב רגישות באוזן עם הקרנה לפנים וללחי בצד ימין הלכתי שוב לאף אוזן גרון טןען שהאוזן תקינה ואין כלום ןיש רגידות יתר במפרק הלסת עם חריקות בפה אודה לתשובתך בעניין האם חש כזה דבר אן סיבה אחרת תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב בבקשה תעני - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/10/2013שלום,
נשמע כמו דלקת באוזן חיצונית, לפעמים על רקע הרפס זוסטר.
גשי לבדיקה חוזרת.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צצ.06/10/2013
שלום
ct חזה בטן
1 דגם מוזאיקה קל מודגם בשתי הריאות עם שינויים אטלקטטים שבולטים יותר בבסיסים ויותר משמאל.
מה ההסבר לנוסח הזה, ואם מצריך טיפול
2 עיבוי קל של הושט , מה זה אומר בפועל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צצ - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
קשה להתייחס לתוצאת דימות מבלי להכיר את על המכלול:
אטלקטזיס: תמט מקומי בריאות.
עיבוי ושט: הרחבה? בעיה בתנועתיות? רפלוקס?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- jj.06/10/2013
שלום רב
ל אימי יש כבד שומני
1 מה הכוונה , נאמר לי שזה מחלה ?
ומה ניתן לעשות כדי לשמור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר jj - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
בד"כ זוהי אבחנה שנעשית על סמך בדיקת אולטרה סאונד של הכבד , לפעמים בשילוב של
עלייה באנזימים. הרבה פעמים אצל אנשים עם השמנה ובעיה בשומני דם, כך ששנויים בתזונה יכולים לשפר.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשהירון04/10/2013
שלום
הבוקר קמתי די רגיל, היתה לי יציאה כהרגלי בכל בוקר ולאחר כחצי שעה הרגשתי עייפות מעטה.
אכלתי 2-3 בורקסים קטנים עם גבינה ולאחר מספר דקות נרדמתי על הספה למשך 10-15 דקות.
כשהתעוררתי (זו לא היתה שינה עמוקה כלל) הרגשתי עייפות רבה, חסר אנרגיה ועינים עייפות.
מאחר והייתי חייב לצאת לסידורים קמתי ויצאתי אך הרגשתי היתה חסר אנרגיה לחלוטין וכאילו אני עומד להתעלף (לא בדיוק אך זהו הביטוי הכי קרוב שמצאתי).
בו בזמן החלו לי שיעולים שגרמו לליחה שקופה ומעט צמיגה לעלות לגרון כשבחלקה פלטתי אותה החוצה, השיעולים היו חזקים וגרמו גם לעיני להתחיל ולדמוע.
בנוסף היתה לי הרגשה של רצון ליציאה שוב, כאשר השיעול התמעט.
בחזרתי הביתה הלכתי לשירותים והיתה לי יציאה (לא רבה) כאשר תחושת העייפות פחתה מעט אך עדיין קיימת.
בנוסף במהלך האירועים האלה היתה לי הרגשה כאילו של חולשת לב או משהו דומה שקשה לי לתאר (יש לי את זה מידי פעם בפעם)
גילי 45, בדיקת קרדיולוג ובדיקות נלוות לפני שנה+ בשל ריבוי פלפיטציות לא מצא דבר פרט לכושר לקוי ויצאתי עם המלצה לקחת קרדילוק אחת ליום (טיפול שמעולם לא התחלתי מאז ואינני לוקח את הכדור כלל).
ממה יכולות לנבוע התופעות שחשתי בהן היום בבוקר ?
למי עלי לפנות, אם בכלל, ומה לבקש ?
אני נוטל מספר שנים סרנדה בבוקר אך אני לא לוקח את הכדור בימי שישי ושבת - האם ישנו איזה קשר ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
ירון04/10/2013בתגובה ל: חולשה - יגאל
================================================
במהלך הבוקר היו לי פעמיים (בהפרש של כשעה) דקירות בצד שמאל של הגב בגובה של בערך 4-5 אצבעות מעל גובה הטבור
האם יש קשר או סתם נסיבתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצוות שפם צהובותגליה03/10/2013
לבעלי (בן 45) יש זקן צרפתי וכמו בשיער הוא עם הרבה לבן. לאחרונה שמתי לב שקצוות השפם שלו כאשר הם ארוכות לפני שהספר מסדר אותן, הן יותר נוטות לצהוב. אני שמעתי פעם שזה קשור לעישון. האם זה נכון ? הוא אכן עישן הרבה מגיל 13 עד 38, אך הפסיק לעשן לפני 7-8 שנים. האם זה עדיין יכול להיות קשור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם אפשר לענות בבקשה. אני אשמח.
גליה08/10/2013תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצוות שפם צהובות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/10/2013שלום,
לא מצאתי חומר על כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםשיר02/10/2013
שלום,
האם כשעושים בדיקת דם בזמן מחזור או יום יומיים אחרי שנגמר זה משפיע בבדיקות על רמות ההמוגלובין ופריטין ומראה תוצאה קצת יותר נמוכה?.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013לא באופן משמעותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתןמירה02/10/2013
היה לי חום וכאבים רק בצד ימין של הבטן
נשלחתי דחוף לבדיקת שתן , לא היו כאבים
בהטלת שתן . התוצאה urobilinogen 4
כשהערך המקסימלי 1
leucocytes 25 כשהערך המקסימלי 10
כמו כן בבדיקת דם קריאטינין נמוך 0.46
כשהערך הנמוך 0.51
מה אפשר להסיק מהתוצאות. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013הבדיקות תקינות. הסטיות אינן משמעותיות,
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסמי בטאחיה01/10/2013
שלום רב,
עם התקררות מזג האויר, מתחילה אצלי תסמונת ריינו עד כדי פצעים על גבי כפות הידיים.
אני לוקחת קרדילוק נגד לחץ דם במינון של 2.5 מ"ג.
שאלתי – האם קרדילוק שהוא חוסם בטא שרשום כ- "סלקטיבי" מחמיר את תןפעת ריינו.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסמי בטא - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013מחלת רנו היא התווית-נגד לשימוש בקרדילוק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסמי בטא
חיה05/10/2013תודה, התשובה עזרה לי בהתלבטותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

