מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנטיביוטיקהנעמה30/10/2013
שלום,
היתי חולה לפני חודש ולקחתי מוקסיפן סירופ אנטיביוטיקה לשבוע, ואחרי זה לקחתי ממש נקודתית 3 שבועות משחה סינטומיצין 5% לעיניים.
עכשיו הכל טוב, אבל הבנתי שזה הרבה אנטיביוטיקה לגוף.
אחרי כמה זמן עוברת השפעת התרופה של סינטומיצין מהגוף?
ואחרי כמה זמן עוברת ההשפעה של האנטיביוטיקה?
תודה רבה,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
למה הכוונה ב"השפעה"?
מעבר לשנוי של אוכלוסיית החיידקים במעיים לזמן מה (לא מצאתי שבדקו לכמה זמן)
לא ידועה לי השפעה נוספת. האנטיביוטיקה במשחת עיניים נספגת מעט מאד אם בכלל.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי הכי מוסמך להגיד לי....?שואל28/10/2013
היי
אני קם מידי פעם עם כאב צוואר או כאב גב כשאני יושן בפוזיציות מסוימות.
אני לומד בדרך הקשה באיזה פוזיציות אסור לי לישון.
הייתי רוצה ללמוד בדרך הקלה: הייתי רוצה שאורתופד או כירופרקט או מישהו כזה יראה לי איך צריך להיות הצוואר שלי והגב שלי בזמן שינה כדי שלא יכאבו.
מי הכי מתאים לתת לי ייעוץ כזה ? אורתופד ? כירופרקט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי הכי מוסמך להגיד לי....? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
אולי פיזיותרפיסט.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D ועייפות- האם יש קשר?נדב27/10/2013
שלום רב ד"ר
אני בחור בריא בן 25.
רציתי לשאול האם רמה נמוכה של ויטמין D עשויה לגרום לתחושת עייפות כרונית יומיומית וצורך בשעות שינה רבות?
אני לא שואל על עצמי, אלא באופן כללי.
בתודה ובכבוד רב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D ועייפות- האם יש קשר? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013למיטב ידיעתי לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לפולבר26/10/2013
שלום, האם בן אדם שיש לו חוסר בגי סיקס פי די
והיה בקרבת פול במסעדת חומוס אומנם לא אכל פול וישב בחוץ המסעדה
האם קיימת סכנה ? האם מהרחה של זה קיימת סכנה? נניח והבן אדם קיבל את הרגישות באותו רגע
האם הוא אמור לקרות לו משהו באותו הרגע או שזה יכול לקחת זמן מזמן
השאיפה?מה התופעות לוואי?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לפול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
רגישות קשה יכולה לגרום לתמס דם גם משאיפה , אבל זה מצב נדיר מאד.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 בעיותת.25/10/2013
שלום.אני בת 39.גרה בארה"ב.היה לי חוסר רציני בפריטין ולכן עברתי בחודש אוגוסט 3 עירויי ברזל.לאחרונה שמתי לב שהציפורניים שלי מתפצלות וממש השכבה העליונה מתקלפת אפילו. מה זה יכול להיות? אני יודעת שבעונות מעבר די שכיח שהשיער נושר וכו' אבל... אשמח לדעת מה דעתך.הרופאה שלי אומרת שה- ב 12 שלי בסדר וכך גם הקלציום (האם בודקים את הקלציום בבדיקת דם פשוטה?).מה דעתך? אגב, אני לא נוטלת ויטמין D כמקובל פה כי אני שוכחת.
בעיה שניה - לאחרונה אני מרגישה במותן שמאל כמו דקירות , כאילו שפיץ של משהו.האם זה יכול להיות אבנים בכליות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה שכחתי להוסיף...
ת.25/10/2013שכחתי להוסיף בבעיה 2 שאני מרגישה את הדקירה בעיקר כשאני מתכופפת ואז אני ממש מרגישה כמו שפיץ של משהו במותן וזה כאב חד שעובר כשאני מתיישרת.
תודה רבה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה שכחתי להוסיף... - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
יתכן שהשנויים בצפורניים ם תגובה מאוחרת לחוסר בברזל ואם לא משתפר- אולי חסרים אחרים.
כאב מותן בשנויי תנוחה בד"כ מקורם בשרירים עצמות גב וכו' ולא בכליות
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעכבשמואל23/10/2013
שלום דר גיל 48 סובל מי NF1 בבדיק של CT עמוד שדרה גבי ומותני עקמת קשה עם [הווצרותאנקילוזיס] בין חוליות D9[11] ובמפרקים פצטליים עכמת קשה הים זבית של 106 מעלות דר בבקשה מה זה [הווצרותאניקלוזיס]בבקשה דר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעכב - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
אכן שנויים קשם בחוליות עם חיבור ביניהן כך שיש התקשחות של עמוד השדרה (אנקילוזינג)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוררותירון22/10/2013
לילה טוב,
באמצע הלילה התעוררתי די בפתאומיות (רעש לא חזק בבית) כאשר לאחר זמן מאוד קצר הרגשתי קצת חולשה בעיקר בידיים, תחושה של קור בפלג הגוף העליון (ידיים כתפיים חזה) וחוסר שקט.
קמתי לאחר 3-4 דקות והתחלתי להשתעל כאשר השיעול גרם לעליית טעם חמוץ לגרון.
בשירותים פלטתי את הליחה שעלתה לי והיו בה חתיכות קטנות של אוכל. )אכלתי אותו בסביבות השעה 19:00).
ישבתי בשירותים והתקף השיעול המשיך כשמידי פעם עלתה לי ליחה קיצפית לבנה. המשיך מספר דקות במהלכן היתה חולשה ודופק מהיר ומידי פעם גם תחושה של אוזניים אטומות/ לחץ באוזניים לא חזק ותחושת יובש בפה.
היציאה היתה רכה מאוד עד מפוררת אך את זה אני מייחס לכדור המטפורמין שאני לוקח לאחר ארוחת הערב, כאשר לפעמים עלה לי טעם האוכל מהערב.
בהמשך עייפות ורצון לעצום עינים ולהרדם.
מה זה בדיוק כל מ ה שהיה לי ? האם יש קשר לרפלוקס ? התקף חרדה ? איך אוכל לדעת שזה לא משהו אחר בעייתי ? מה דעתך על האירועים ?
לציין כי עשיתי בדיקות דם שגרתיות לפני פחות משבוע כאשר הערכים הבעייתיים הם:
המוגלובין - 13.1 (13.5-18)
ברזל - 59 (60-160)
פריטין - 62 (20-250)
Hct - 40.9 (41-53
Mch - 25.5 (26-34
האם מה שחוויתי יכול להיות כתוצאה מהתוצאות הנ״ל ו/או קשורות אליהן ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
ירון22/10/2013בתגובה ל: התעוררות - שלמה
================================================
לאחר שחזרתי למיטה לא יכולתי להירדם או יותר נכון הייתי נרדם למספר שניות ושוב מתעורר.
השינה היתה טרופה כאילו אני ישן אבל מרגיש שכל כמה דקות מתעורר בפתאומיות שוב ושוב.
אינני יודע בכלל אם ישנתי וכמה זמן אבל לי היה נראה שהתעוררתי כל כמה דקות מחדש.
האם התופעה הזו קשורה איכשהוא למה שהיה לי בתחילת הלילה והאם יכול גם הוא להיות קשור לתוצאות הבדיקות ?
אם זכרוני אינו מטעני כבר היו לי דברים כאלה של שינה טרופה לפני זמן רב.
אגב, מזה מספר שנים נוטל כדור סרנדה מידי בוקר.
תודה שוב על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רופאה אבל..
דבורה22/10/2013מבינה דבר או שניים בהתקפי חרדה (לצערי)
השאלה היא למה אתה חושב שזה היה התקף חרדה? התשובה לרוב טמונה בנו... אני מניחה שלא כל אחד היה מעלה את האופציה הזאת, ועל כן לא בטוח שהייתי שוללת אותה.
בכל מקרה אני מציעה לך ללכת לרופא המשפחה שלך ולהתייעץ איתו, כי יכול להיות שזה משהו אחר ואז יהיה צורך לטפל בזה.
בנוגע לבעיות עם ההירדמות אני לוקחת לקטיום של סופרהב שעוזר לי עם זה וקצת מקל עליי. זה טבעי אז ככה שאני אישית מעדיפה את זה על פני כדורים אחרים שבסופו של דבר משפיעים עליי עם תופעות לוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. נראה שמדובר בחרדה. לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מטרידה כבר זמן מה ללא פתרוןמורן22/10/2013
שלום לכולם, מצטער מראש אם הפוסט כאן יהיה ארוך, יש לי בעיה שמלווה אותי כבר כמעט שנה וחצי.. הייתי אצל 2 רופאי משפחה, 3 רופאי אף אוזן גרון, אצל רופאה מומחית אחת לפה ולסת בבית חולים כרמל והבעיה פשוט לא נפתרת (יש כמה בעיות ואני לא יודע אם אחת קשורה בשניה או לא) זה התחיל בכאב גרון פשוט שסרב לעבור (בלוטת הלימפה גדלה וגדלה) חום הגוף שלי עלה כל פעם ששיחקתי ונגעתי בבלוטת הלימפה הנפוחה (מתחת ללסת שמאל) רק שם הבלוטה היתה נפוחה (לא במפשעה ולא בשאר המקומות) אצל הרופא אאג הראשון הוא נתן לי 2 קורסים של אנטיביוטיקה ב2 רמות מינון שונות - לא עזר.. הבלוטה נשארה נפוחה.. נלחצתי קצת והגעתי למומחית פה ולסת, אמרה לי שיש לי לאוקופלקיה בחיך העליון בפה ושזה לא נראה לה מסוכן,היא לא ידעה להגיד לי מאיפה הנפיחות בבלוטה, עשיתי אולטרסאונד רקמות רקות בצוואר\גרון ובאמת ראו קשרית לימפה טיפה מוגדלת אך לא משהו גרוע במיוחד, עם הזמן הבלוטה "נרגעה" ודעכה וכך גם רגישותה למישוש.. אמנם הבלוטה נרגעה אבל התווספו כל מיני סימפטומים אחרים.. בזמן האחרון יש לי המון בחילות, בעיקר אחרי ארוחה אפילו אם היא קטנה.. יש לי הרבה פעמים הרגשה "כאילו אני הולך להתעלף" אבל אני עוד לא הגעתי למצב של עילפון, היתה לי גם תקופה בערך של שבוע של סחרחורות, הרגשת נפיחות בבטן והזעה בלילה.. כשאני קם בבוקר ואני נוגע במצח שלי אז יש זיעה.. אבל לא הרבה.. הבגדים יבשים וגם המצעים של המיטה.. ההרגשות האלה (בחילה, סחרחורת, זיעה בלילה, הרגשת עילפון) באים והולכים בתנודות של כמה ימים. אני אציין שאני עובד במתקן כימי במפרץ חיפה ואנחנו מחוייבים לבצע בדיקות דם כלליות כל חצי שנה, והבדיקות יוצאות פרפקט.. הכל אצלי על ירוק בסקלה והכל תקין כולל כולסטרול והכל. אז זה ממש מוזר שאני מרגיש שאני הולך מינימום למות אבל מצד שני הכל תקין ואין חריגה בבדיקות דם ושתן שלי. עכשיו בעבר (בתקופת הצבא) הייתי מטופל ברסיטל- חוויתי כמה התקפי חרדה. הפסקתי ליטול רסיטל אחרי השחרור הצבאי- בערך שלוש שנים כבר.. אבל אני יודע לזהות מתי זה התקף חרדה ומתי זה לא... ופה לא המקרה (נראה לי), בקיצור אני אובד עיצות ואף אחד לא מוצא איזה כיוון לעזור לי. שכחתי לציין.. בזמן האחרון אני מרבה להתעטש.. בחיים שלי לא התעטשתי כלכך הרבה כמו בשנה האחרונה, כמה פעמים ביום.. זה ממש נהיה מטרד, אשמח לתשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה מטרידה כבר זמן מה ללא פתרון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. אכן נראה שמדובר בתופעות הקשורות לחרדה וכדאי לכוון את הטיפול לשם. לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
מורן23/10/2013אז מה עם הבלוטה הנפוחה\ לאוקופלקיה.. איך זה קשור לחרדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון צודק
נירית28/10/2013שלום מורן,
אמנם התשובות של הרופאה בהתנדבות.
אבל די מאכזב לקבל תשובה כזו קצרה למשהו כזה מורכב.
השאלה מה עם הבלוטה הנפוחה?
אולי תשאל בפעם הבאה רק לגבי הבלוטה הנפוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
אם תקראו בעיון תראו שהבלוטה דעכה שזה מצוין ונוספים סימפטומים שלדעתי קשורים כרגע לחרדה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי חזה...רן21/10/2013
שלום רב,
אני בן 28, ולפני כ-4 חודשים פניתי למיון בשל כאבי חזה (באזור הלב). במיון אמרו לי שזה יכול להיות אולי שריר מתוח או גירוי בלב.
מאז עברו 4 חודשים ולא חל שיפור. אז פניתי לרופא משפחה והוא הפנה אותי לעשות בדיקות דם, שהיו תקינות, חוץ מויטמין D נמוך (18, וכתוב שזה צריך להיות מעל 75), צילומי חזה וצלעות שהיו תקינות, וגם אקו לב שהיה תקין.
הלכתי לרופא משפחה שוב אם תוצאות הבדיקות, והוא הפנה אותי לעשות מיפוי עצמות.
אני לא יודע אם אני בכיוון הנכון, אז רציתי לקבל חוות דעת שנייה. איך היית ממליצה להמשיך בבירור לגבי כאבי החזה?
והאם לדעתך המיפוי עצמות באמת נחוץ? זה לא בדיוק נשמע כמו שזה בשביל הסימפטומים שלי.
תודה רבה,
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעה
בר21/10/2013שלום,
לידיעתך אם אתה שרוי במצב של מתח נפשי לחוץ בתקופה האחרונה/נמצא בחרדות..קיים קשר הדוק בין זה לכאבים בחזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי חזה... - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. אפשר גם לחכות שזה יעבור לבד. תלוי כמה זה כואב ומפריע
מיפוי יכול לגלות שבר סדק או דלקת . לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת זרם בידייםעמנואל21/10/2013
שלום. אני בן 25, לאחרונה אני מרגיש לעיתים תחושת זרם קטנה באצבעות כשאני נוגע בדברים (אפילו סתם נגיעה בדלת או בחלון וכד') כמו קצר כזה. מה הסיבה לכך שזה קורה ואיך ניתן למנוע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת זרם בידיים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושת זרם בידיים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. נשמע כמו חשמל סטטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עמנואל23/10/2013ידוע לך איך ניתן למנוע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשמל סטטי
נירית28/10/2013גם אני מרגישה פעמים רבות חשמל סטטי ממש מפחיד !!!.
כשאני אוחזת בידית חלון, לוחצת על כפתור במעלית, לוקחת עגלת קניות בסופר,
אוחזת במעקה של מדרגות נעות בקניון וכו'.
זה קורה מידי פעם אבל כשזה קורה, זה ממש ממש לא נעים.
השאלות:
איך להמנע מזה?
האם יש אנשים שבמיוחד סובלים מזה ואם כן למה דווקא הם?
אשמח לתשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשהבר20/10/2013
ד״ר שלום, אני בת 21, ברקע אסטמה ,רגישות ללקטוז ומעי רגיז, החל מיום חמישי האחרון התחלתי לחוש עייפות חולשה ותשישות, צורך במנוחה, מעט סחרחורות וכאבים בשרירי הידיים (כל תנועת גוף מורגשת ככובד גוף) והתחושה הזו עד היום..בעבודה הייתי ללא כוח לא מרוכזת ורק רוצה לישון.אציין כאב לי מעט הגרון ביום חמישי אך עבר אחרי יום.לא נטלתי שום תרופה או עשיתי משהו חדש. מה דעתך ממה זה יכול להיות? בתודה בר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. סימפטומים של מחלה וירלית. לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר בויטמין Dענבר אלוני20/10/2013
שלום רב,
בבדיקות דם נמצא חוסר בויטמין D. הערך=16
בבית המרקחת המליצו לי על ויטמין D400 בטיפות.
אך... מהו המינון? על האריזה כתוב 2 טיפות ביום, למבוגר.
בעלי, שגם לו היה חסר ויטמין D בעבר, נדרש לעשרות טיפות ביום.
איך זה יתכן ומה המינון המומלץ במקרה כזה?
תודה,
ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר בויטמין D - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/20135 טיפות ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם בבטןנטע17/10/2013
שלום,
אני בת 38,
היום במקרה ראיתי שנוצר אצלי כתם כחול בבטן, משהו שנראה כמו שטף דם, למרות שאני לא זוכרת שקיבלתי מכה או שהיה איזשהו טריגר חיצוני שיכול לגרום לזה.
לא יודעת אם זה קשור אבל כרגע אני במחזור. נוטלת גלולות למניעת הריון.
כמו כן עקב מחסור בברזל לוקחת תוסף נוזלי.
מה יכול לגרום לשטף דם פתאומי כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם בבטן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013שלום. לפעמים יש חבורות ללא חבלה. אם זה חוזר יד לבדוק תפקודי קרישה. לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרבית שתן- תוצאהמור17/10/2013
ד״ר שלום,
ביצעתי תרבית שתן והתוצאה שיצאה היא:
C.F.U/ml: 100000
Culture: positive
Strep.agalactiae (group b
האם צריך לקחת טיפול כלשהו בשביל זה? אינני בהריון.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרבית שתן- תוצאה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/10/2013במידה ויש סימפטומים של דלקת-כן. לבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות ...סהר17/10/2013
שלום כבר יומיים אני סובל משלשול כאבי בטן והקאות כולל חום 38 שאני מרגיש כאילו הפנים בוערות יש לי גם שבעיים ליחה צהובה אבל האף סתום ואין נזלת .עשיתי בדיקות האם יכול להצביע על מחלה ויראלית או חיידקית ?
הבילירובין שבבדיקה עולה שיש חסימה בכיס מרה ,כבד ?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דף המשך הבדיקה ...קובץ מצורף
סהר17/10/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדף המשך הבדיקה ...קובץ מצורף - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/10/2013שלום,
עלייה בתאים לבנים בעיקר נויטרופילים יכולה להעיד על זיהום חיידקי. צריך לבדוק.
עלייה לא משמעותית בבילירובין.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגיעה בדיקה נוספת לקבלת תמונה כללית
סהר17/10/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

