מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יעי16/12/2013
היי אני בת 21 ובימים הקרובים נדמה לי שאני צריכה לקבל מחזור.. לא מקיימת יחסים..היום קרהלי דבר נוראי יצאתי מהבית עם כאבים בבטן תחתיונה וככל שעבר יותר הזמן האזור נהיה כבד יותר דוקר יותר וכואב יותר לא הצלחתי לזוז ממקום למקום כמו בן אדם הרגשתי כובד באזור בטו תחתונה בקושי יכולתי לדבר לצחוק או לעשות משהו!! נאלצתי לחזור הביתה ופשוט להתמודד עם הכאבים בבית שתיתי אקמול וזה עבר .. עדיין יש רגישויות בשתי צידי הרחם. כאבים אלו בכלל לא דומים לכאבי מחזור. בחיים לא היו לי כאלה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר י - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
כדאי להבדק.
מקור אפשרי: רחם, שלפוחית, שריר?
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר חיסוןלינוי15/12/2013
היי,
אני חיילת וקיבלתי חיסון לטטנוס ודלקת קרום המוח בעת הגיוס שלי.
עכשיו אני משוחררת וכבר עברו שנתיים, אך עדיין יש לי כאבים ביד שמאל כאשר נוגעים במקום החיסון, ויש רגישות. אני כן מזיזה את היד ופועלת כרגיל, אבל יש כאבים בעת נגיעה במקום.
האם זה נורמלי? לאחר תקופה כל כך ממושכת? או שזה מעיד על בעיה גופנית כלשהי?
תודה מראש,
לינוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר חיסון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
לא אמור להיות לאחר כ"כ הרבה זמן.
כדאי לבדוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באזור הכליות בשעות הבוקראביתר15/12/2013
היי,
אני לא בטוח אם פניתי לפורום הנכון, אודה אם תפנו אותי במידה וטעיתי.
אני בן 23, ובחודשים האחרונים מופיעים לי כאבים בשני צידי הגב, בין הגב התחתון למרכז הגב. הכאב לא מרגיש שטחי אלא פנימי, ונעלם מספר דקות לאחר מתן שתן ראשון של הבוקר. הכאב לא חוזר במהלך היום.
בתחילה הכאבים הופיעו רק לאחר שנת לילה ארוכה מהרגיל (לדוגמא בסוף שבוע), אך לאחרונה הם מופיעים בכל בוקר, ולעתים אני גם מתעורר במהלך הלילה וחש את הכאבים. לא מדובר בכאבים עזים, וקשה לי להצביע על נקודה מדוייקת, אבל נראה שבבקרים שונים הם מופיעים בעצימות שונה.
אציין שאני לא נוהג לשתות שתייה ממותקת ושאינני צורך אלכוהול באופן קבוע (בדרך כלל עד לכוס יין אדום בשבוע) ואני מבצע פעילות גופנית חמש פעמים בשבוע.
התזונה שלי כוללת אחוז גבוה של חלבונים, דבר שמחזק את המחשבה שלי שאולי מדובר בכאב שנובע מהכליות.
א. האם הדבר מסוכן?
ב. לאיזה רופא עלי לפנות במידה ואני מעוניין לאבחן את הנושא יותר לעומק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גם לי יש אותה בעיה..
אלירן27/07/2014שלום גם לי יש את אותה הבעיה האם מישהו נתן לך כיוון או יש תשובה למישהו ממה זה קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום גם לי יש אותה בעיה.. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/08/2014שלום,
דוקא לי נשמע ממקור שרירי הגב, אבל קל לבדוק את הכליות: בדיקת שתן פשוטה ואם שי ספק, אולטראסאונד כליות.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב פנימי באזור המותןהדס14/12/2013
שלום,
אני בת 70 וחווה כבר מספר ימים כאב חד בעיקר כשאני נושמת באזור המותן הימני.
הכאב הוא פנימי.
מה זה יכול להיות?
מה ניתן לעשות?
תודה,
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב פנימי באזור המותן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
להבדק: ריאות, שתן.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפותגל12/12/2013
שלום.
אני בן 64 עובד 9 שעות ביום בעבודה לא פיזית .
בזמן האחרון אינני מחזיק מעמד מעבר לשעה 10 בלילה כאשר לפני שנה הייתי הולך לישון בחצות .
אני פשוט מרגיש עייף כל הזמן .
אני מתעורר פעם אחת בלילה לשירותים וחוזר לישון .
מעברי אוטם שריר הלב והבדיקות האחרונות כולל דם , אקו וארגומטריה בסדר אין החמרה ואין שינוי .
אני מבקש לשאול מה יכולות להית הסיבות לעייפות הזו והאם מומלץ לבצע בדיקות כלשהן .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות המלצה לטיפול
שולמית14/12/2013שלום לך
אני בת גילך וקצת מעט יותר וסבלתי מעייפות כרונית שנבעה מבעיה מסויימת
שרופאי משפחה לא מצאו לכך סיבה.
בסופו של דבר הצלחתי להתגבר על כך באמצעות תכשיר צמחי שמיועד נגד וירוסים
זה תכשיר פלאי שנקרא אקטימור.
תחפש בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה
תגיע לאתר של המטפל ואני ממליצה לך בחום.
בחלק מהמצבים של עיימות זה וירוסים שנחשפת אליהם בעבר ונותרו רדומים בתוך התאים.
המטפ הסביר לי את המצב הזה והסתבר שזה נכון כי רק בעקבות הטיפול באקטימור נגד מחלת הנשיקה ( גם אם אין לך מחלת הנשיקה ) זה מה שהעלים לי את העייפות.
בהצלחה ורפאה שלימה.
שולמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעייפות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
נראה שמצב הלב בסדר. האם נבדקו ויטמינים מנירלים ותפקוד בלוטת התריס?
האם אתה קם בבוקר מאושש לאחר שנת לילה או עייף כבר בבוקר ? האם אתה מדוכא?
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב מוזרת.10/12/2013
יש לי מדי פעם בצד שמאת מן כאב מוזר כזה כאילו מישהו צובט אותי מבפנים באזור המותן השמאלית.באותו רגע נשימתי נעתקת ואני צריכה לזוז כדי שהוא יפסיק.הרופאה שלי אמרה לי שזה כיווץ שרירים, עשינו אולטראסאונד ואין לי אבנים בכליות ועדיין זה מציד לי ונראה לי מוזג שזה כיוון שרירים עם כאב חד שכזה.ממה זה נובע? זה קורה כשאני סתם עומדת, שוכבת ולא עושה כלום ולא כשאני פעילה או משהו כזה.מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב מוזר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
ההסברים הגיוניים.
דוקא פעילות גופנית סדירה יכולה למנוע כאבים שריריים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת דםרותי10/12/2013
רציתי לישאול חתני תרם דם האם בודקים את הדם אני מניחה שכן והאם כשבודקים ומוצאים בעיה בראותית מודיעים על כך לאותו אדם שתרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
בודקים למחלות מדבקות HIV ווירוסי הפטיטיס ואכן מודיעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זאבת???נטלי07/12/2013
שלום רב,
עשיתי בדיקות דם כלליות לפני כשבועיים ועל פניו נראה שהכל תקין למעט הבדיקות הממורקרות.
התייעצתי טלפונית עם רופא עור (אותו רופא שהפנה אותי לבצע הבדיקות) וזה אמר שפיתחתי רגישות למחלת הזאבת.. שאסור לי להיחשף לשמש.. אבל מעבר לכך, לא באמת קיבלתי תשובה שתספק ותרגיע.
אשמח אם תוכל/י לשפוך אור על פשר הבדיקות הללו.
מה זה בעצם מחלת הזאבת?
מה גרם לכך שנהייתי רגישה? תופעות הזמן או משהו מולד?
מה הסימפטומים במידה ואחלה במחלה?
מודה מראש על תשובה,
נטלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אל תדאגי
רוית08/12/2013אני חולת לופוס לשעבר ( זאבת בעברית )
שנים רבות עם דלקת מיפרקים קשה שלא הניחה לי.
הסתבר שהמחלה פצרה בעקבות וירוס EBV שלקיתי בו במחלת הנשיקה כ 10 שנים לפני כן.
קבלתי טיפול בתכשיר צמחי מציל חיים ככה אני קוראת לו וכבר אין לי סימפטומים.
את צריכה לחפש בגוגל וזה קל לחפש - אקטימור מחלת הנשיקה
וככה תגיעי לאתר של המטפל.
ממליצה בחום ללא דיחוי אם את במצב התחלתי.
בהצלחה
רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאבת??? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
אכן יש נוגדנים , שיכולים להיות קשורים לזאבת, אבל האבחנה של התסמונת תלויה בקיום מספר קריטריונים (שנויים בספירת דם, הפרעה בתפקודי כליה, כאבי מפרקים וכו') שמפורטים בוויקיפדיה.
מדובר במחלה אוטואימונית, כלומר: הגוף מייצר נוגדנים נגד עצמו ולכן נגרמת פגיעה במערכות שונות.
כדאי להתיעץ עם רופא המשפחה וראומטולוג.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהרעות03/12/2013
לפני כמה ימים התחילו לי כאבים בחניכיים ליד השן הטוחנת, נראה לי שזו שן בינה.
עם הקרנה לאוזן של אותו צד, יש לי מעט כאבים באוזן. היום בבוקר ניקיתי את האוזן עם מקל אוזניים ויצא לי טיפות דם. מה זה יכול להיות? האם יש סיבה לדאגה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
כאב שן בינה בוקעת יכול להקרין לאוזן.
נקוי אוזן עם מקלון יכול לפצוע מעט את התעלה.
אין קשר בין השניים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון מהרעלהיוסי02/12/2013
שלום דוקטור בטעות שתיתי קפה והפילטר היה חדש ולא ניקו טוב את הפחם(עופרת ) בסנן אחרי ששתיתי כוס משהוא שתה וראה שהמים יחסית שחורים ולא נקיים
מה הסכוי לקבל הרעלת עופרת
ועד כמה זה מסוכן בזה ששתיתי כוס קפה אחת עם מים עם עופרת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון מהרעלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/12/2013שלום,
נראה לי זניח , כמותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותאור01/12/2013
היי, בת 23. יותר משבועיים שאני סובלת מכאבים בעצמות החזה.. לא ידוע לי ממה זה נובע וגם אין לי תסמינים נוספים ( בטוח לא קשור לריאות אני נושמת מעולה )
ממה זה יכול לנבוע?
זה דבר שרופא משפחה יכול לגלות בעצמו או מצריך צילום??..
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף..
אור01/12/2013יש לי בשבועיים האחרונים גם קשיחות בצוואר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה יכול להיות?ו30/11/2013
שלום רב,
אני בת 25 ועל סף ייאוש, מאוד צריכה עזרה והכוונה..
מזה שנה מופיעים אצלי תסמינים משונים הכוללים חום גבולי (37.2-37.3) שעולה ויורד במהלך היממה, חוסר תיאבון , אובדן משקל (כ4 ק"ג), תשישות , כאבי שרירים, כאבי גרון , כאבים עמומים בבטן עליונה בצד ימין בעיקר, לאחרונה התווספו גם הזעות לילה והופיעו כמה בלוטות לימפה נפוחות ומעט כואבות באזור הלסת.
עשיתי מספר בדיקות דם , אולטרסאונד ורנטגן - לא נמצא דבר. אם כי בבדיקה האחרונה היתה לי כמות מעט נמוכה של לימפוציטים - כ-0.57 , אך רופאת המשפחה אמרה כי זה לא משמעותי ובבדיקה חוזרה התוצאה תהיה תקינה.
אני מאוד חוששת שזו יכולה להיות מחלה ממאירה. אך הרופאה אמרה שזה לא יכול להיות כי היו מוצאים רמזים לכך בספירת הדם שיצאה תקינה (כמעט).
מה יכול לגרום לכל התסמינים הללו? האם יכול להיות שהרופאה מפספסת משהו? מה היית ממליצה לעשות בשלב זה? האם ישנן בדיקות נוספות שעליי לבקש?
תודה מראש וסליחה על הפוסט הארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעתי מנסיון שזה מחלת הנשיקה
ענת30/11/2013מדוע לא בדקו לי סיפור וירלי של מחלת הנשיקה.
אני עברתי את הסיוט הזה בצורה קשה.
אל דאגה גם אם זה מחלת הנששיקה קיים פתרון ברמה עולמית
שמעלים אותה בתוך 3 ימים.
תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
זה האתר של הטיפול המציל חיים הזה.
זו דעתי ואני מקווה שהארתי לך משהו.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין דידנה29/11/2013
אני בת 39. גילו לי בבדיקת דם מחסור בויטמין די.אני מרגישה בזמן האחרון כאבים בגב, בברך, כתף ואני חוששת שזה בגלל המחסור בויטמין שיש לי כבר כ-3 שנים.בנוסף, לאחרונה אני מרגישה מדוכאת ואין לי סיבה לכך וחשבתי שאולי זה קשור למרות שאני לוקחת כבר שבועיים כל יום 2 טיפות מבקבוק שבו כל טיפה מכילה 1000 מל.מה דעתך? אני רוצה למנוע נזקים מאוחרים יותר.האם ידוע לך אם נטילת פנטרופזול באופן כרוני פוגעת בספיגת ויטמין די גם כשאני לוקחת טיפות? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין די - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/11/2013שלום,
אם המחסור לא מתוקן על ידי נטילת הטיפול- כדאי להגדיל את המנה.
חסימת חומציות הקיבה עלולה להפריע לספיגת ויטמינים ומינרלים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ddtttt28/11/2013
הי מספר ימים מרגישה לא טוב לחצים בחזה דקירות נוראיות וקשות !!! בחורה בת 21 חייבת לציין אשמח לעזרה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר dd - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/11/2013שלום,
פני לרופא לבדיקה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע למחלת הנשיקהמוטרדת28/11/2013
שלום לכולם,
אני כבר שבוע עם חום שיורד רק עם אקמול מלבד זה אין לי עוד כלום...יש עייפות אבל אני מאשימה את החום בזה, אין לי כאבי גרון או אוזנים או שום דבר אחר.
עשיתי בדיקות דם ויש שם כמה דברים חריגים קראתי קצת בדקתי קצת ואני חוששת ממחלת הנשיקה. השאלה אם יש אפשרות שזה יהיה כאשר באמת אין לי שום דבר בגרון גם עשיתי משטח גרון שיצא תקין גם לא כואב אין מוגלה ודווקא בדרך כלל סובלת יחסית מדלקות גרון...
אשמח לתשובה,
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה אל תחששי קיים טיפול
שרון29/11/2013היי
אם חלילה תאובחני במחלת הנשיקה אל תחששי
כי הטיפול קיים ומנטרל אותה בתוך 3 -4 ימים
זה נקרא אקטימור .
תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
את תגיעי לאתר של המטפל.
ביתי חיילת שחלתה במחלת הנשיקה ושכבה בבית כחודש ימים חסרת אונים
עד שגילינו את דבר קיומו של הטיפול המדהים הזה שהוא אגב צמחי .
אחרי שלושה ימים 99% מהסימפטומים נמחקו כולל כאבי גרון נוראיים
וקשיים איומים בבליעה שמנעו ממנה לאכול.
חבל מאד שלא דאגנו לחפש בגוגל והסתמכנו על מידע שגוי של רפואה קונבציונלית
שאין ברשותה את הטיפול למחלה האיומה הזו.
אקטימור היא תרופת פלא צמחית ואני ממליצה לכל מי שסובל שלא יחסוך מעצמו את הדבר המצילה הזה.
שבת שלום
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע למחלת הנשיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/11/2013שלום,
מחלת חום שבוע יכולה לנבוע מוירוסים שונים או חיידקים. לא בהכרח מחלת הנשיקה, שבאמת אין מה לחשוש - כמעט כולם עוברים אותה בדרך זו או אחרת.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

