פורום רפואת משפחה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וירוס קטלני וכאבים פתאומיים במפרקים
    אני
    20/02/2014

    שלום ..
    אני כבר שבוע עם וירוס שלווה בתחילתו עם חום וכרגע ללא חום
    עם דלקת במערכת הנשימה וצינון שמאוד מקשה עלי לנשום וחולשה .
    אני לוקחת טבליות תמיסה 'ראולין ' שאני לא יודעת איך אבל אמורות להקל עלי ..
    אני ממשיכה להיות מנוזלת וחלשה ..
    אבל מה שהכי מטריד אותי זה שפרקי הירך שלי משני הצדדים כואבים 24 שעות ביומיים האחרונים . באופן נקודתי למעלה .ואני לא יודעת מה לעשות ..
    ולמה זה הופיע כך פתאום ..
    אני זקוקה לעיצה דחופה ,ממש כואב לי .
    ורציתי לשאול בנוסף אם כדאי לי לקחת משהו לחיזוק של המערכת החיסונית כדי לזרז את
    הבראתי .
    תודה רבה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה דחופה לך

    ענת
    22/02/2014

    שלום לך
    אני ממהרת להמליץ לך בדחיפות.
    כשיש כאבים במיפרקים כתואה מוירוס זה אומר דרשני !
    זה יכול להעיד שהוירוס שפעל מחלה אוטואימונית שאם חס וחלילה
    זה יתגשם או אז את עם תרופות מדכאות חיסון של רופאים קונבציונלים
    שמהם לא תראי לא מרפא ולא כלום.

    בתור אחת שסבלה מוירוס CMV / EBV של מחלת הנשיקה.
    ממליצה לפעול ללא דיחוי וחסל את הוירוס.

    תחפשי בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה.
    זה תכשיר שמחסל המון סוגי וירוסים אבל באתר הוא מפורט
    בפרק >>> מחלת הנשיקה.
    *************************
    זה תכשיר צמחי פורץ דרך ברמה עולמית מציל חיים תרתי משמע.
    לוקחים אותו כ 4 ימים ואין וירוס.

    תגיעי לאתר של המטפל ( ותשמרי אותו )

    מקווה שהצלתי אותך לפני שתתחילי לקבל תרופות קונבציונליות נגד המיפרקים
    שתופעות הלוואי שלהם יותר חמורות מהכאבים עצמם.

    בברכה
    ענת א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וירוס קטלני וכאבים פתאומיים במפרקים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    22/02/2014

    שלום,
    מדובר כנראה במחלה וירלית עונתית שיכולה לגרום גם לכאבי מפרקים או שרירים.
    מערכת חיסונית חזקה היא מערכת חיסונית שמגיבה למזהמים. חשוב לשמור על מנוחה, נוזלים, אכילה מאוזנת עם חלבונים ופירות הדר (ויטמין C ) ורגיעה. בהמשך, כשתברירי, פעילות גופנית סדירה.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וירוס וכאבי מיפרקים הפתרון קיים

    ענת
    23/02/2014

    שלום לך
    אני ממהרת להמליץ לך בדחיפות.
    כשיש כאבים במיפרקים כתואה מוירוס זה אומר דרשני !
    זה יכול להעיד שהוירוס שפעל מחלה אוטואימונית שאם חס וחלילה
    זה יתגשם או אז את עם תרופות מדכאות חיסון של רופאים קונבציונלים
    שמהם לא תראי לא מרפא ולא כלום.

    בתור אחת שסבלה מוירוס CMV / EBV של מחלת הנשיקה.
    ממליצה לפעול ללא דיחוי וחסל את הוירוס.

    תחפשי בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה.
    זה תכשיר שמחסל המון סוגי וירוסים אבל באתר הוא מפורט
    בפרק >>> מחלת הנשיקה.
    *************************
    זה תכשיר צמחי פורץ דרך ברמה עולמית מציל חיים תרתי משמע.
    לוקחים אותו כ 4 ימים ואין וירוס.

    תגיעי לאתר של המטפל ( ותשמרי אותו )

    מקווה שהצלתי אותך לפני שתתחילי לקבל תרופות קונבציונליות נגד המיפרקים
    שתופעות הלוואי שלהם יותר חמורות מהכאבים עצמם.

    בברכה
    ענת א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על תולעים וכדורים
    רות
    20/02/2014

    שלום
    אני התלוננתי בפני הרופאה על גרד בגוף
    היא חשבה שזה תולעים ונתנה לי תרופה (ורמוקס לשלושה ימים)
    זה לא עזר.

    השאלה שלי - האם ניתן להבחין בעין בתולעים בצואה?
    כלומר, האם ייתכן שיהיו תולעים אבל לא נראה אותם?
    הן לא זזות?

    האם יתכן שיש תולעים והתרופה לא תעזור?
    (כן אני יודעת שבדיקת מעבדה מגלה, עשיתי בעבר לא היו פרזיטים)

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על תולעים וכדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על תולעים וכדורים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    22/02/2014

    שלום,
    בדיקת צואה לפרזיטים לא בהכרח מגלה את התולעים מסוג אוקסיאוריס שגורמות לגרד בפי הטבעת. אם הקליניקה מתאימה (גרד לילי בעיקר), אפשר לנזות טיפול תרופתי, ואם נכשל י לחפש סיבה אחרת. ניתן לראות את התולעים בפי הטבעת (למשל אצל ילד), בזמן הגרד, ללא אור ישיר.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית ראייה שהתחילה השבוע
    לא בריא
    17/02/2014

    אהלן דוקטור. רקע כללי, בן 25, חולה סוכרת נעורים , לא מאוזן (a1c - 9.5) וסובל מדיכאונות, מטופל באסטו באופן מוצלח. ועכשיו לבעייתי הנוכחית. לאחר תקופה די לחוצה (לא יודע אם זה קשור אבל ממש ביום שבו התחילה הירידה מהלחץ זה התחיל), התחלתי לסבול מכאבי ראש ומ"ראש כבד" מין הרגשה מוזרה של כבדות בראש. התלוו לה בחילות, ציפצופים באוזניים וכו'. התופעה שיותר הדאיגה אותי זה מין תחושה מוזרה בעיניים כאילו השריר שם נתפס או משהו וכאשר אני מסובב את הראש או מתחיל ללכת קשה לי להתפקס, אבל זה מרגיש ממש פיזי, כאילו לוקח לעין יותר זמן להתיישר. איכות הראייה לא השתנתה. הלכתי לביקור רופא שם נאמר לי שיש לי לחץ דם גבוה (92\144). נתנו לי אינפוזיה של פראמין מה שבאמת גרם לי להרגיש טוב יותר, ומאז כאבי הראש ירדו משמעותית וכך גם הבחילות. רק הבעיה בעין נשארה, אמנם השתפרה מעט אך עדיין קיימת ועדיין מדאיגה. הרופא אמר לי שזה כנראה מלחץ ובכל זאת כדי שאבדוק את העין בגלל הסוכרת. אני לא מצליח לקבוע תור היום אז בטח רק מחר או מחרתיים אוכל לראות רופא, עד כמה מדובר בדבר דחוף?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית ראייה שהתחילה השבוע - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    18/02/2014

    שלום,
    אני מסכימה עם הרופא המטפל ולא נראה לי שהענין בהול.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיכת עכביש כגורם לתופעות חדשות בגו
    ליאור
    17/02/2014

    שלום רב,

    לפני בערך 4 שנים ננשכתי על ידי עכביש שישן לבן.
    המקום התנפח וגירד בערך שבוע ואז נרגע.

    מאז אותו הזמן התחילו לי תופעות בגוף:
    אובחנה סבוריאה דרמטיטיס.
    היו לי כאבים דוקרים חזקים בבטן שהופיעו באופן שרירותי. הלכתי למיון ולא מצאו כלום. לעיתים נדירות הופיעו שוב. עשיתי בדיקת תרבית צואה ושתן, וגם אנדוסקופיה ולא מצאו כלום.
    התחיל לי גודש בגרון שלא נגמר, וגם לחץ מאחורי העיניים ויובש בעיניים, זה תמיד קיים, ממתי שאני מתעורר עד שאני נרדם, כל יום במשך כל השנים האלו. עד לפני כשנתיים, היה גם לעיתים נדירות גרד חזק בגרון שלא היה ניתן להעלים אותו עם מים או אוכל, והיה נמשך כחצי דקה.
    כאבי ראש היו עניין שבשיגרה. זה לא כאבים דוקרים או חזקים במיוחד, אלא כאבים עמומים שבגללם קשה להתנהל.
    בהמשך התגייסתי לצבא ואובחנתי כסובל מחרדה ודיכאון ברמה גבוהה.
    עשו לי המון בדיקות ולא מצאו שום דבר אחר. כולל בדיקות דם, רנטגן, בדיקה שנושפים לתוך כלי ויש גרף במחשב, ועוד רבים שאני בכלל לא זוכר.
    כדורי אלרגיה במינון מקסימאלי לא השפיעו עליי בכלל.
    כדורים אנטי-חרדתיים ואנטי-דיכאוניים לא השפיעו עליי במאומה, גם במינון מקסימאלי, וגם לתקופה של בין חודשיים לארבעה. זה כולל רסיטל, ואיפקס, קלונקס, קסאנאקס, ובערך עוד ארבעה. יצא לי לקחת 4 כדורי קסאנאקס בבת אחת, כל כדור 2 מ"ג, וגם זה לא הזיז בכלל.
    ספורט אני עושה קבוע במשך שנה וחצי, גם במקביל ללקיחת הכדורים.

    אני מתאר לעצמי שאתם אולי חושבים שזה מקרה קלאסי של חרדה, אבל כל התופעות הלא ברורות האלו שאינן נעלמות, במיוחד הגודש בגרון, זה לא מתאים לחרדה.
    וגם כל הכדורים שניסיתי לא השפיעו עליי, אפילו הרופא אמר שהוא כבר לא יודע מה לתת לי.
    חרדה זה משהו שאמור לקרות בהתקפים, אבל אצלי אני חי את זה מרגע לרגע, זה לא נגמר, תמיד נשאר באותו מצב.
    אפילו כשאני עושה ספורט אני מרגיש אותו הדבר, אותה הרגשה חרא, אין שיפור כמו שהיה אפשר לחשוב בסיטואציה שמתאימה לחרדה.
    ובנוסף לכל זה, יצא לי לקרוא בעיתונות על מקרים שעקיצת עכביש גרמו לתופעות מוזרות. אבל רציתי בבקשה את עזרתם והידע והניסיון שלכם בנושא אם אפשר בבקשה.

    בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש מעין כאבים בבטן, שמשהו נמצא שם ומפריע, כנראה אני רגיש לגלוטן, ובאמת יותר משבועיים אני לא אוכל גלוטן והכאבים האלה נעלמו ביום השני מאז שהתחלתי.

    אני חושש שכל הזמן אני מגלה תופעות חדשות ומי יודע מה יהיה בעוד שנה. כל הזמן זה רק מחמיר.

    בשנה האחרונה אני גם כל הזמן מתעורר כשהלסת שלי נעולה במצב של נשיכה. אני חושב שהכדורים הפסיכאטריים עשו לי את זה.. מאז שלקחתי אותם זה קורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שרית
    17/02/2014

    תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
    תגיע לאתר של המטפל.
    תבקש ממנו טיפול פנימי נגד עקיצות של עכביש
    זה תרכיז צמחי שינקה אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיכת עכביש כגורם לתופעות חדשות בגו - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    18/02/2014

    שלום,
    חרדה יכולה להיות מצב קבוע וכללי ולא התקפי.
    תופעות שאתה מתאר כגון גודש בגרון ולסת תפוסה דוקא יכולים להיגרם מחרדה.
    באופן כללי, הסימפטומים השונים שתארת לא מתקשרים לי לנשיכת עכביש.
    אם הטיפול התרופתי לא עוזר, כדאי לפנות לפסיכותרפיה .
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים?
    נורית
    13/02/2014

    שלום
    מצ"ב תמונה של משהו שנראה בעיני כתולעים, שאני מוצאת בבגדיי, על המצעים והרצפה.
    אשמח להבהרה ודרך לטיפול.
    תודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה ממתינה לתשובה

    נורית
    16/02/2014

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה ממתינה לתשובה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    18/02/2014

    שלום,
    לא הצלחתי לזהות.
    אפשר לבקש בדיקה מיקרוסקופית במעבדה של קופת החולים.
    אשמח לעדכון.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעה של פרדניזון על ספירת דם
    מרינה
    11/02/2014

    לבת שלי גילו מחלת ITP.היא מקבלת PREDNISONE 60MG.במשך השבועיים HB נפל מ-13.1 עד 11.7 וWBC עלו מ-6.4 עד 17.45.האם זה השפעה של PREDNISONE.מפחדת.כי לתאומה גילו לוקמיה לפני 20 שנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעה של פרדניזון על ספירת דם - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    11/02/2014

    שלום,
    סטרואידים יכולים להעלות את הספירה הלבנה. לא ברור לי למה ההמוגלובין ירד.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוהן
    אלינה
    10/02/2014

    שלום רב, לאמא שלי התנפחה הבוהן ברגל היא אדומה וכואבת. היא בת 73 . לקחתי אותה ל 2 כירורגים שאמרו שזה דלקת אחד מהם נתן משחה ואמר לשים את הרגל במים עם מלח ולגשת לפודיאוטור אם מחמיר. ניגשנו לפודיאטור שאמר זה לא נראה דלקת העביר את הבדיקה כלאחר יד לא ממש התייחס. מה הסיבות יכולות להיות ? ואילו בדיקות צריך לבצע? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוהן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוהן - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    11/02/2014

    שלום,
    התיאור מתאים לדלקת כתוצאה מזיהום או שלא מזיהום.
    בראשונה יש לטפל באנטיביוטיקה ובשנייה בנוגדי -דלקת.
    אם אין הטבה, כדאי לחזור לרופא המשפחה.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אלינה
    11/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן נפוחה
    נועה
    10/02/2014

    שלום,
    אני בת 23, בחורה רזה ובחודש האחרון הבטן שלי התנפחה באופן קיצוני. יש לציין שלא חלש שינוי בהרגלי אכילה ואני לא בהריון. מה יכולות להיות הסיבה לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן נפוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן נפוחה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    11/02/2014

    שלום,
    סיבות אפשריות לבטן נפוחה: אני אתחיל עם הסיבות השכיחות וה"בריאות" יותר:
    גזים: האם יש שנוי ביציאות? האם הנפיחות משתנה לאחר מאכלים מסוימים?
    השמנה
    שרירים רפויים
    בליעת אויר : האם את בסטרס לאחרונה?
    כמובן שיכולות להיות גם סיבות רפואיות כגון: מיימת , שחלות מוגדלות וכו' , אך נראה לי פחות סביר בגילך. בכל מקרה , לא מזיק להבדק.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשות במשך זמן - בבקשה עזרה
    קרן
    10/02/2014

    שלום,שמי קרן בת 35 מזה 3 שנים מרגישה חולשות ותחושות עילפון לסירוגין עשיתי כל הבדיקות דם והכל בסדר האם יש משהו מסויים שעלי לבדוק? זה תקופה שיש לי חוסר מרץ,כוח והברזל והמוגלובין שלי גבולי לא נמוך.לעזרתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשות במשך זמן - בבקשה עזרה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    11/02/2014

    שלום,
    האם מדובר בירידת לחץ דם בעמידה? אפשר להוכיח בTILT TEST
    ירידות סוכר יגיבו למתן סוכר- גם ניתן להוכיח.
    חסרים מאד מיוחדים שאולי לא נבדקו - אולי כדאי לקחת מולטיויטמין במשך תקופה.
    לפעמים לא מוצאים הסבר. סטרס? חרדה?
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשובה לי מאוד מאוד תשובתך
    .
    07/02/2014

    שלום דוקטור

    יש קרוב ל- שנתיים ויותר ל -אימי בבדיקת crp גבוה ,ובגלל הכאבים החזקים הראומטולוג חשב
    על פולימיאלגיה ראומטיקה והיא קיבלה קרוב לשנה וחצי קורטיזון ,
    ועד שבשלב מסויים היא קיבלה את הקורטיזון גם במינון גבוהה ,
    אבל גם המינון הגבוה לא עזר לכאבים שלה , לכן הפסיקו לה לגמרי את הקורטיזון

    אבל עדיין crp גבוהה

    לא קבלתי תשובה למה הבדיקה של crp גבוה

    מה דעתך דוקטור , האם בגלל שהבדיקה הזאת היא גבוה, יש חשיבות ודחיפות
    לדעת מה הסיבה לכך,

    וכן לאיזה מומחיות של רופא אני צריך לפנות

    2 לפני שבועיים קיבלה אנטיביוטיקה בעקבות זהום שתן ,עשתה בדיקה אתמול ואין לה דלקת , ידוע לי בשנתיים האחרונות שהיו לה מספר פעמים דלקת שתן ללא טיפול
    (השערה שלי לא מקצועית לחלוטין )שאולי הדלקות החוזרות בשתן יכולות להיות התשובה למה כל הזמן ה - crp גבוה ??????????? מה דעתך דוקטור.
    -------- ==============

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשובה לי מאוד מאוד תשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשובה לי מאוד מאוד תשובתך - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    07/02/2014

    שלום,
    CRP מעיד על פעילות של המערכת החיסונית. כך שהשערותייך הגיוניות.
    השאלה ממה הכאב ומהו הטיפול.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפות
    אלקס
    05/02/2014

    תוצאות לפני 9 חודשים
    באזור תת לסתי משמאל נצפתה בלוטת לימפה תגובתית בודדת מוגדלת עד 24מ"מ -כמו כן בתחנה 5 של הצוואר מימין הודגמו עוד מספר בלוטות תגובתיות המגיעות בציר אורכי עד 15 מ"מ -באספקט לטראלי של הצוואר מצד שמאל נצפתה קשרית לימפה שטחית בגודל עד 9 מ"מ בעלת מרקם תקין.
    ועשיתי סינר אצל אף אוזן גרון יצא תקין

    תוצאות לפני שבוע
    אונה ימינית 13*16*39 מ"מ זרימת דם סבירה
    אונה שמאלית 14*17*37 מ"מ זרימת דם סבירה
    נצפו בלוטות לימפה מוגדלים בשרשרת הגיגולארית :עם ציר אורכי מימין עד 10 מ"מ כמו כן בלוטה נוספת בשליש העליון של הצוואר הימני עם ציר אורכי כ 15 מ"מ ומשמאל הודגמה בלוטה בצוואר עליון עם ציר אורכי 18 מ"מ ובשרשרת הגיוגולארי מספר בלוטות עם ציר אורכי עד 9 מ"מ .הודגמה בלוטה נוספת אחורית עם ציר אורכי כ 22 מ"מ.
    מה אני אעשה עוד דואג ומפחד -אני בדרך כלל בנאדם בריא בן 28 מצאתי הלימפה במישוש ומרוב פחד עשיתי הבדיקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפות - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    07/02/2014

    שלום,
    נראה לי שכבר עניתי בפורום אחר.
    הגדלת קשריות לימפה בצואר דורשת בירור ומעקב. חשוב מה הקליניקה ומה קורה עכשיו.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי
    .
    05/02/2014

    שלום דוקטור


    לדלקת שתן כרונית למבוגרת ,בגמר הטיפול באנטיביוטיקה כמה זמן צריך להמתין עד בדיקת ברור מצב הדלקת בשתן

    כי יש מצב שלאחר ימים ספורים בגמר האנטיביוטיקה נעשה בדיקת דלקת שתן
    והמטופל המבוגר נמצא בריא מדלקת שתן ,אבל לאחר תקופה מאוד קצרה מהבדיקה מגלים שיש דלקת ,וכך היא נשארת עם דלקת שלא מטופלת הרבה זמן וסבל נוסף,

    האם ברפואה יש זמן קבוע שצריך לחכות בגמר האנטיביוטיקה עד לבדיקת השתן ,
    אולי מהסיבה שהאנטיביוטיקה צריכה לצאת מהגוף ??????????
    כך שלא יומיים אחרי הבדיקה חוזר הדלקת ואנחנו לא מודעים לבעיה , ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    07/02/2014

    שלום,
    אין צורך בבדיקת שתן לתרבית לאחר טיפול, בד"כ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-רפואת המשפחה
    שלומי כהן
    03/02/2014

    שלום היי וערב טוב לד"ר יעל כוכבי.

    שלום וערב טוב ד"ר יעל כוכבי.

    אה...רק רציתי לשאול ולהגיד שסתם אני רואה עכשיו בכל בתי מרקחת שיש בסופר פארם,ניו פארם וכאלה...

    כדורים של תוספי מזון..עכשיו אני רואה כדורים של הויטמין q10 או בשמו המדעי q אנזים..

    עכשיו אני לא מאמין בכדורים ובכל התוספי מזון שיש היום...כמו שיש כדורים לויטמין d ,כדורים של ברזל וכו'...

    אני מאמין וחושב שהכי טוב טבעי...

    אז אני אוכל כל סופ"ש בשישי-שבת בוטנים...ורציתי לשאול גם ראיתי באינטרנט שבבוטנים יש ויטמין Q10 ..אז רציתי לשאול האם זה נכון שיש בבוטנים את הקיו אנזים???

    ובכלל הכי טוב טבעי מכל הכדורים האלו,במזון..וסתם באופן כללי עדיף לקבל את הויטמין די מהשמש ולא לקחת את הכדורים נכון??וגם כדורים של ברזל עדיף לצרוך את זה באוכל מאשר כדורים לא???


    אבל השאלה שלי בכלל האם יש בבוטנים q10??



    מחכה לתשובה וערב טוב..


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כללי-רפואת המשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום שבוע
    אלון
    03/02/2014

    היי במשך שבוע יש לי חום שיורד רק עם לקיחת אופטלגין בבדיקה לפני 6 ימים נאמר לי מהרופא שיש לי שפעת אבל כעבור 3 ימים עקב חום חזרתי ועשו לי צילום ריאות ונאמר לי שיש לי דלקת ריאות חריפה ונתנו לי אנטיביוטיקה לוריד היום חזרתי ותוצאות בדיקת הדם מראה שאין דלקת בכל אופן הוסיפו לי אנטיביוטקה בכדור רוקסו פעמים ביום אני גם משתעל כבר יומיים מאוד אני בן 40 סוכרתי מטופל וברך כלל בריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום שבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום שבוע - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    04/02/2014

    שלום,
    ומה השאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם
    מיכל אהרון
    02/02/2014

    שלום רב !!!

    אני בת 65, לאחרונה עשיתי בדיקות תוצאותיהן :
    cholesterol 196
    triglycerides 329
    cholesterol hdl 51
    non hdl cholesterol 145
    רציתי בבקשה לשאול , את הבדיקות הנ"ל עשיתי לאחר שהרופאה אמרה לי להוריד את התרופה שלקחתי שנים, תרופה בשם בזיפיברט 400, הייתי לוקחת אותה בשילוב עם סימבסטטין בערב. בדיקה שעשיתי לפני זו הנזכרת למעלה הייתה בסדר גמור מבחינת ערכי הכולסטרול והטריגליצרידים. שבוע רק שהורדתי את הבזיפיברט 400 כבר עלה לי הטריגליצרידים ל-329. הרופאה טענה שאני לוקחת יותר מידי תרופות ולכן הורידה לי את הבזיפיברט, האם באמת יכול להיות שהורדת התרופה בזיפיברט גרמה לערך גבוה של טריגליצרידים ?, מה לעשות הרופאה מתעקשת שלא אקח את התרופה הנ"ל ואני מאוד פוחדת שהטריגלצרידים לא יעלו יותר ?, האם יש מקום לדאגה ?
    אגב הדבר היחיד שאמרה לי הרופאה לאחר שהתעקשתי זה לחכות לעוד שלושה חדשים ואז אעשה בדיקת דם נוספת, אבל אני פוחדת שבשלושה חדשים האלו המצב יחמיר, מה לעשות, זקוקה לעצה.....

    תודה מקרב לב
    מיכל אהרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    04/02/2014

    שלום,
    אכן הבזפיברט נועד להוריד את רמת בטריגליצרידים. אני לא יודעת מה היו שקולי הרופאה
    כשהורידה דוקא תרופה זו ואני לא מכירה את כל המכלול של מצבך הרפואי.
    כדאי לדון על זה עם הרופאה ולנסות להבין .
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום