מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות חריגות בבדיקות הדםסיגל11/11/2013
שלום. אני בחורה בריאה בת 24. בשבועיים האחרונים אני סובלת מתופעת ה"פעימות מוקדמות", אני מרגישה כאילו הלב שלי מחסיר לרגע פעימה. הפסקתי עם הקפה לפני 5 ימים וזה הפחית קצת אבל עדיין מורגש מספר פעמים ביום ויש תחושה שהדופק לא סדיר. אקג תקין, בקרוב אעשה הולטר לב. אבי נפטר ממחלת לב בגיל 67.
בנוסף, אולי זה קשור ואולי לא, יש כמה ערכים חריגים בבדיקות הדם(סובלת כמה שנים מכולסטרול אך לאחרונה הכולסטרול ירד והטריגליצרידים עלו מאד):
טריגליצרידים: 268
כולסטרול: 228
HDL: 49
LDL: 120
WBC: 10.8 (כתוב שהנורמה זה עד 10)
Neutrophils % 41.8 (כתוב שהמינימום התקין 46)
LYMPHOCYTES 5.24 (כתוב שהמקסימום התקין 3.5)
LYMPHOCYTES % 48.4 (כתוב שהמקסימום התקין 45)
שאר התוצאות תקינות כולל פעילות בלוטת התריס.
מה אומרות החריגות האלה בבדיקות הדם? האם יש צורך בבדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חריגות בבדיקות הדם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/11/2013שלום,
דפיקות לב מואצות יכולות להעיד על חרדה או חום , או בעיה בבלוטת התריס.
טריגליצרידים גבוהים- מקורם בפחמימות במזון- לנסות להוריד.
שנויים בספירת הדם- אולי עברת מחלה וירלית .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תרופה בבקשה עזרהרונה11/11/2013
שלום רב אני בת 32 לוקחת לנטון מידי בוקר לקיבה עקב בקע סרעפתי קטן , האם העובדה שאני לקחתי את זה שמונה חודשים כמעט מידי בוקר זה יפגע בצפיפות העצם? קראתי שזו אחת תופעות הלוואי של תרופה זו האם זה ייתכן בתקופה זו ובגיל זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על תרופה בבקשה עזרה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/11/2013שלום,
מאחר והתרופה פוגעת ביצור החומצה בקיבה , היא עלולה לפגוע בספיגה של מינרלים וויטמינים.
בגילך- לא סביר שכבר יש כבר בעיה בצפיפות עצם, אבל כדאי לדון עם הרופא המטפל על הנחיצות של טיפול ממושך בלנטון ושיפור המאגרים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Chest pain while inhalingAnat10/11/2013
I gave birth a week ago. Everything was normal and went ok. I had an epidural anesthesia.
I'm breastfeeding my baby. I am usually healthy.
Today I started feeling pain in my sternum each time I inhale. It gets worse while sitting back or laying down.
It feels better when I'm standing or sitting straight. What could it be?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Chest pain while inhaling - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013HI
it can be only muscular pain after the delivery efforts but it also can be due to more serious event like pulminary embolism
The best thing to do is to be checked
MAZAL TOV and feel well* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםיפית09/11/2013
שלום רב
בת 68. בבדיקת דם HGB 11.3 Iron 52. אני נוטלת כדור אחד ביום FERRIFOL.
כדור זה נבחר כי הוא לא עושה לי עצירות. האם זה מספיק ? האם יש טיפול טוב יותר למצב שלי, אם כן מהו ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום,
יש לך המוגלובין נמוך אבל חשוב לדעת מהן הבדיקות הקודמות והאם יש החמרה או שיפור ביחס לעבר.
חשוב לדעת גם מה טווח הנורמה של רמת הברזל במעבדה הבודקת ומהי הסיבה לאנמיה.
במידה וזה רק חוסר ברזל- אולי צריך להעלות את המינון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת נטילת סמים ע"י האב על העוברנופר08/11/2013
שלום,
האם במקרה שבו גבר, המכור לסמים קשים, מכניס אישה להיריון, הדבר יכול לפגוע בעובר? (כלומר, הזרע נפגם כתוצאה משימוש בסמים והדבר מוביל לפגיעה תמידית בילד). ואם כן, האם התינוק יכול להיוולד עם תסמינים של מכור לסמים, להיות עצבני ובאי-שקט?
אני מכירה בחור שאביו היה מכור לסמים קשים, ולדברי אימו הוא היה תינוק ובהמשך ילד מאוד עצבני, בוכה ללא הרף, ואלים. וגם כיום כשהוא בחור בשנות העשרים לחייו, הוא מאוד עצבני, עם סף גירוי נמוך וקושי בדחיית סיפוקים, אלים כלפי אימו, סובל מחרדות ודיכאונות והוא אובחן כלוקה בהפרעת אישיות לא ספציפית וליקוי התפתחותי ונוטל כדורים פסיכיאטרים. אני תוהה אם יש קשר בין הבעיות מהן הבחור סובל כיום לכך שאביו היה מכור לסמים קשים כשעיבר את אימו.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן שכדאי לשאול
ליאור13/11/2013שאלה אחרת: האם הילד (העצבני, האלים ובעל סף גירוי נמוך) ירש תכונות אלה מהאב, ותכונות אלה גרמו לו (לאב) להתמכר לסמים?
זה בד"כ המצב, ולא להיפך.
בכל מקרה, אם אכן יש לו אישיות שנוטה להתמכרויות, יתכן מאוד שגם לבן יש אישיות שנוטה להתמכרויות, וצריך להיזהר בעניין.
אינני רופא, אני מגיע מתחום הפסיכולוגיה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לח"דעוז08/11/2013
שלום
מספר שאלות בעניין לח"ד.
1. פעילות גופנית אירובית (הליכה) מעלה לח"ד ? מדדתי לח"ד לאחר כשעה הליכה, וזה היה גבוה יותר מהרגיל.
2. איזה מהמדדים עולים בזמן פעילות אירובית ? הדיאסטולי ? הסיסטולי, או שניהם ?
3. חרדה/מתח ידוע כמעלה לח"ד ודופק, האם זה מעלה גם סיסטולי וגם דיאסטולי ?
4. אם באופן רגיל (ללא קשר לפעילות) הדיאסטולי גבולי (מגיע ל 89-90) והסיסטולי תקין, האם ישנה סיבה לכך ? האם יש משהו ספציפי לעשות בכדי להוריד דיאסטולי ?
5. ידוע שפעילות אירובית שמעלה דופק תורמת לבריאות הלב, מה בעצם ההבדל בין אדם שהדופק שלו עולה כתוצאה מפעילות גופנית, לבין אדם שהדופק עולה במצבי סטרס ? בשניהם הדופק עולה.
תודה רבה
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לח"ד - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום
1. פעילות גופנית מאומצת יכולה להעלות לחץ -דם אבל דווקא להוריד אותו אח"כ. הכל תלוי בעצימות ובכושר האישי.
2. סביר שהסיסטולי.
3. יותר הסיסטולי.
4. לבדוק אם זה אכן עקבי ולמה.
5. הדופק הוא לא הפרמטר היחיד. חשוב גם כמה מהר הוא עולה (וזה תלוי בעצימות
ובכושר) כשבחרדה לא ממש שולטים בזה. בנוסף: אספקת הדם הכלילית ביחס לעבודת הלב, רמות הורמונים כגון אנדורפינים וסרוטונין.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת רטיבות בשוקליזי06/11/2013
מזה יומיים אני מרגישה כאילו זרימת מים ורטיבות בשוק ימין בצד מתחת לברך לאורך כ 10 ס"מ
אין כאבים ואין נפיחות מיוחדת ( אולי קצת).
אני בת 65, וכמובן שיש ניוון בחוליות עמוד השידרה.
האם זה משהו נוירופטי? אין ספק שזו הרגשה משונה ולא ברורה.
אודה על תשובתכם, ממה יכול הדבר לנבוע ומה ניתן לעשות.
בברכה,
ליזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשת רטיבות בשוק - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום,
אכן נשמע נוירופתי. יכול להיות קשור לבעיה בגב.
אפשר לבקש EMG
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון בזמן דלקת ריאותרמי06/11/2013
ערב טוב,
אני מזה 5 ימים עם דלקת ריאות מטופל בזינט ורוקסו
אני מרגיש הרבה יותר טוב ולמעט כאבי ראש פה ושם נעלמו רוב תסמיני המחלה
האם אני יכול לעשן סיגריה אחת לבנתיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון בזמן דלקת ריאות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013אתה מבקש רשות רפואית לעשן?
אז...לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D- מינון וחשיבותנדב05/11/2013
שלום רב ד"ר
אני בן 25 ונמצא אצלי רמה נמוכה של ויטמין D (רמה של 5 מתוך 100). אני ממעט להיחשף לשמש. בנוסף יש לי כ10-12 ק"ג עודף. יש לי עור בהיר לבן(שיער שחור)
הרופא המליץ על נטילת ויטמין D.
שאלתי היא האם אני יכול פשוט להיחשף במתינות לשמש במקום ליטול תוסף והאם זה יעשה את העבודה? או שבכל מקרה כדאי ליטול תוסף גם אם איחשף יותר לשמש?
בנוסף, במידה ונוטלים תוסף של ויטמין D איזה מינון מומלץ לקחת מדי יום והאם זה תלוי במידת החשיפה לשמש באותו יום או שבוע? בארץ יש רק כדורים במינון 400 יחב"ל אבל ניתן להזמין מחו"ל במחירים נוחים גם מינונים של 1000, 2000 ואף 5000 יחב"ל לטבליה. האם נטילת מינון של 5000 יחב"ל ליום כרוכה בסיכון כלשהו?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מנסיון
נירית05/11/2013היי,
לי היה ויטמין D - 10 לקחתי לפי ההוראה של הרופאה , לפי המירשם שלה במשך כשנתיים ויטמין d
ובהדרגה הוא עלה וכיום הוא 67 כמעט כמו שצריך.
עצתי - תקח לפי מה שהרופא ממליץ לא יותר מהכמות המומלצת ומידי חצי שנה עד שנה תעשה בדיקה לראות אם הגעת לנורמה.
במקביל אין שום מניעה להיות קצת בשמש, לא יותר מדי כי לא בריא.
יש גורסים שאם כל יום תהיה 15 דקות בשמש הויטמין D יעלה לך ולא תצטרך כדורים.
ומספיק שכף היד תחשף לשמש לא חייבים להשתזף בכל גוף.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין D- מינון וחשיבות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום,
מקובל לטפל ב2000 יחידות בטיפות .
הרמה אצלך נמוכה מאד ולכן כדאי שתקח טיפול בהקדם, ללא קשר לחשיפה לשמש.
חשיפה לשמש עם עור בהיר היא בעייתית לטווח ארוך. ממה שקראתי- 10 עד 20 דקות ביום לא בשעות השיא (לא 10:00 עד 16:00 ) נחשבות בטוחות.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות על שפעתאני05/11/2013
שלום
אני בת 31 + 1 ומתכננת היריון שני בIVF
לפני הכל, אציין שאני בריאה, בדר"כ ב"ה. (בעיית הפיריון אצל בן-זוגי). מעולם לא התחסנתי כנגד שפעת, (ליתר המחלות חוסנתי בילדותי, ואף חיסנתי את בני)
תודה לאל, אני עוברת את החורף בקלות עם מעט שינוי של תזונה נכונה (שום, למשל) , ויטמין C ועוד...
רציתי לדעת: 1). מדוע דווקא בהיריון או לפני ההיריון חשוב להתחסן כנגד שפעת והאם חיסון זה עלול לגרום לי להידבקות בשפעת?
2). האם החיסון הוא למען העובר?
3). מה מכיל החיסון בזריקה?
4). מהן תופעות הלוואי האפשריות?
5). האם מומלץ לעבור את החיסון לני ההיריון או בהיריון עצמו (כדי שיגן על העובר)?
תודה מראש על כל תשובותיך, דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות על שפעת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום
1. נשים הרות נחשבות כקבוצת סיכון לסיבוכי שפעת עקב השנויים במערכת החיסונית.
החיסון מכיל וירוסים מומתים ואינו גורם לשפעת.
2. החיסון נועד לאם. כמובן שבסופו של דבר דם העובר יוצא נשכר.
3. בד"כ שלושה זני וירוס מומת.
4. תופעות לוואי שכיחות מקומיות: אודם נפיחות כאב. סיסטמיות: חום, כאב שרירים, חולשה.
5. מומלץ לעבור מוקדם בעונת החיסונים כדי להיות מוגנים כשהששפעת תגיע.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריאטיניןיעל05/11/2013
הי
בן זוגי בן 64 עשה בדיקות דם ושמתי לב שלאורך 3 השנים האחרונות הקריאטינין שלו נמצא בסימן עליה מתמדת.
ב-2011 היה 7.9 וחצי שנה אחרי כן 0.85
ב-2012 0.89 ואח"כ 0.92
אתמול היה 0.99
אני מבינה שזה במסגרת הנורמה אבל האם העליה ההדרגתית מראה על ליקוי כלשהו?
הוא מקבל כבר 10 שנים נורווסק 5, ווסקס + לטיפול ביתר לחץ דם.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריאטינין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום,
יכול להיות שהעליה קשורה לגיל או לעלייה במאסת השריר.
בכל מקרה, אפשר להעריך את התפקוד הכלייתי יותר במדויק ע"י מדידת הפינוי הכלייתי ע"י איסוף שתן במשך 24 שעות.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
יעל11/11/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום רקטלי קלאלעד01/11/2013
שלום,
בשבוע האחרון יש לי דימום רקטלי אחרי "יציאה".
מדובר בדימום קל (2-3 ניגובים וזה מפסיק) אבל אני מוטרד.
ה"יציאה" מלווה בכאבים קלים שמרגישים כאילו זה שורט את הדפנות של הגוף..
הדימום החמיר (מדימום ממש ממש קל, לקצת יותר דם)
אני מתפדח קצת מהראפת משפחה.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום רקטלי קל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
סיבות עיקריות: טחורים, פיסורה.
לרכך את הצואה ע"ש אכילת עלי סילקה, שמן זית, זרעי פשתן.
ו...אין מנוס מבדיקה. אפשר גם אצל פרוקטולוג. (בד"כ גברים)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
אלעד05/11/2013תודה רבה,
לא מצאתי ברשימות של הקופה פרקטולוגים אלא רק פרקטוטלוג כירוגי - זה בסדר?
צריך לפנות קודם לרופא משפחה? מה כוללת הבדיקה?
אני חושב שהדימום התגבר קצת למרות שהכאבים נסבלים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה במציאת רופאים
אלעד05/11/2013אין כירוג פרוקלולוג באזור שאני גר אלא רק תל-אביב/ב"ש ורחוק מזה
אני מבטוח ב"מכבי". לאיזה רופא לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה במציאת רופאים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/11/2013שלום,
לא סביר שאין פרוקטולוג צפונית לבאר שבע! כדאי לבדוק במוקד השירות הטלפוני של מכבי. הוא אכן כירורג ודרושה הפנייה מרופא משפחה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בשתיית מיםתומר31/10/2013
שלום,ידידה שלי שותה ברוב היום קולה,אקסל ומיצים שונים ומפחיתה בצריכת מים. רציתי לשאול האם קיימות סכנות בעקבות המצב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בשתיית מים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
ברור שעדיף מים, אבל גם במשקאות יש מים ש"נחשבים".
הסכנות הן דוקא בחומרים שמוסיפים למשקאות, מעוררים, חומרים משמרים, חומרי טעם וכו'.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצהאלון31/10/2013
שלום ביום כיפור מלפני חודש וחצי שכבתי על הדשה בלילה וקמתי לאחר שעה והרגשתי כאבים חזקים בצוואר כנראה שמשהו עקץ אותי ומיד נוצר לי נפיחות גדולה הנפיחות ירדה לאחר שבוע וחצי של כאב חזק וגם הכאב נעלם, עבר חודש מאז ועדיין נשאר לי גוש קטן ממש בצוואר יש לציין שאני רגיש לעקיצות דבורים וברצוני לדעת למה נשאר לי עדיין גוש קטן וכמה זמן עד שזה עובר , אני מצרף תמונה של יומיים לאחר העקיצה ויש לציין שנשאר לי מיזה ממש גוש קטן ברצוני לדעת רק מתי זה אמור לעבור, בתודה אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
יתכן שיש שם גוף זר? עוקץ?
כדאי לבדוק.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרולאסתר30/10/2013
יש לי כולסטרול גבוה
לפני חצי שנה עשיתי מאמץ וקצת שיניתי בתזונה ואחרי 3 חודשים היה שינוי במספרים, שינוי קטן אבל לטובה. ובשלושה חודשים אחרונים שיניתי מאד את התזונה , אכלתי אבוקדו, אגוזי מלך, בצל ירוק, שום, שיבולת שועל , יין אדום כל ים, קטניות, עדשחם אפונה חומוס שעועית . כל יום אני עושה אירובי או הליכה . עשיתי היום בדיקה וממש התאכזבתי יותר גרוע מלפני שלושה חודשים. איך מסבירים את זה. המסקנה שלי הכל הבל הבלים שאומרים לעבור לתזונה נכונה ועובדה. מה את אומרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/11/2013שלום,
באופן כללי יש חשיבות לתזונה בריאה ופעילות גופנית.
ישנם אנשים שמסיבות שונות- בעיקר גנטיות- זה לא יועיל להם ולכן הם תריכים טיפול תרופתי.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

