מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברזלדנה30/09/2013
שלום
כל כמה זמן מומלץ לעשות מעקב אחרי רמות הפריטין והמוגלובין שלאחרונה תקין בזכות כדורי ברזל עדין כל יום לאחרונה באישור הרופא קיבלתי אישור לעבור לכדור אחד פעם בשבוע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013אין המלצה גורפת.
במקרה שלך- שנה אולי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטות בתדירות גבוהה יחסיתאלי29/09/2013
שלום,
אני בחור בן 22 בריא בד"כ והשתחררתי מהצבא לפני כחצי שנה. לדעתי בערך מזמן השחרור החלו להופיע לי לפחות מדי חודש פצעים לבנים בפה ולפעמים יותר מאחד בזמן נתון. בצבא הייתי אוכל מאוד מסודר ומגוון ואני חושש שאולי עכשיו אני מפספס איזה משהו(למרות שאני משתדל להקפיד על אוכל מגוון ובריא גם עכשיו). יכול להיות שזה קשור לחסר תזונתי מסוים? למה אפטות יכולות להיות קשורות? מדי פעם אני מבין שיכולה להופיע בלי סיבה אבל זה באמת יותר מדי במקרה שלי.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון
דנה01/10/2013הגורם זה וירוס
לי היה את הסיפר הזה של אפטות מתמשכות
מה שהעלים אותן היתה תרופה צמחית שמיועדת במקור למחלת הנשיקה
תחפש בגוגל - אקטימור
ביי בהצלחה לך זה באמת לא נעים הסיפור הזה
ומרופאים קונבציונלים לא נרפאים לצערינו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013ויש "רופאים" אלטרנטיביים חסרי פרנסה שמחפשים אותה דרך פורומים של רופאים קונבנציונליים... דנה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפטות בתדירות גבוהה יחסית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013שלום,
לפעמים הגורם זיהומי, לפעמים חסרים תזונתיים, מחלות סיסטמיות וברוב המקרים- ללא סיבה ידועה.
הייתי מתחילה עם בדיקות דם שיכללו שקיעת דם , ספירת דם, ויטמינים ומינרלים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד ברגלייםדנה26/09/2013
אני בת 30+ נשואה עם ילדים. יש לי מזה כמעט שנה גרד ברגליים שמתחיל מקו המותניים ומטה (לא כולל כפות הרגליים).
הגרד מופיע בעיקר לקראת שעות הערב באזורים שונים ברגליים שמשתנה (כאילו עקץ אותי יתוש במקום מסויים, אבל תחושת הגרד חזקה), אלא שברגליים אין כל סימן של עקיצה/פריחה/אדמומיות או משהו דומה לזה.
זה מורגש חזק יותר אם אני לובשת מכנסים.
הגרד נמשך כמה דקות (אלוורה ותכשירים מרגיעים לא עוזרים), ומפסיק.
הייתי אצל רופאת משפחה שאמרה שאין סימנים לאלרגיה.
הייתי אצל רופא עור ששלל אפשרות לאלרגיה, סקביאס או כל דבר אחר ונתן לי למרוח משחה נגד סקביאסס (שלא עזרה).
הלכתי אפילו למומחה לכלי דם (לאחר שקראתי באינטרנט שתתכן שהפרעה בזרימת הדם לרגליים עשויה לגרום לגרד) ולאחר בדיקה שטחית של הרגליים אמר שזה לא קשור לתחום טיפולו.
מה לעשות? למי אפשר לפנות? האם רופא כלי דם הוא המומחה לעניין? אני סובלת נורא ואובדת עצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד ברגליים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי27/09/2013שלום,
לבירור גרד - אפשר לבצע בדיקות דם שונות (סוכר, ס"ד, רמות ברזל, אלקטרוליטים, סידן, רמות IGE ).עור יבש יכול להסביר. אם הגרד יותר בפעילות אפשר לחשוב על אורטיקריה כולינרגית .
אפשר גם לבקש יעוץ אלרגי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת נימול בידיים וברגלייםת.26/09/2013
שלום.אני בת 39.כבר שנים שיש לי בעיה בידיים שהם נרדמות אבל זה פחות מפריע לי כי זה בעיקר בבקרים וזה גם אצלנו במשפחה.בזמן האחרון אני מרגישה שכף הרגל שלי כאילו נרדמת ולפעמים כמו זרמים.עשיתי בדיקות דם והכל בסדר כולל הסוכר.אני יושבת הרבה בעבודה אבל משתדלת לעשות הליכה בת שעה כל יום (לא הליכה מהירה).הלכתי לאורטופד והוא הפנה אותי לעשות מדרסים מיוחדים וכך עשיתי וגם הזמנתי נעלי ספורט מיוחדות שאני מקפידה ללכת איתם כל הזמן.
מה קורה ולמה ההרגשה הזאת? אגב, בידיים קורה במהלך היום שלפעמים אני מרגישה שכריות האצבעות נרדמות.
אגב, אני יודעת שיש ניתוח לידיים אבל אני לא מעוניינת לעשות אותו ונעזרת בדיקור סיני שלפעמים עוזר אבל מאחר והטיפול יקר אני לא עושה אותו כל הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשת נימול בידיים וברגליים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי27/09/2013שלום,
מדובר בפראסטזיה, שהיא תופעה הקשורה בבעיה בקצות העצבים, בד"כ.
סיבות אפשריות: חוסר בוטמין B12 , הפרעות במינרלים והורמונים , בעיות מקומיות כגון
לחץ על העצב המדיאני בשורשי הידיים.
האם עברת בדיקת EMG ?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.לשאלך...
דנה28/09/2013לא עברתי את הבדיקה.לגבי ויטמין בי 12, הוא תקין אצלי.איך אני יכולה לדעת עם חסרים לי מינרלים? עשיתי בדיקה הורמונלית והכל תקין.מה עושים עם זה בדר"כ? יש טיפול לזה? תודה לך. האם זה מחמיר עם השנים או עלול ליצור מוגבלות כלשהי ברגליים, בתנועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות כרוניתדרורה25/09/2013
שלום.
אני בן 60 ובעברי אוטם שריר הלב עם פגיעה קלה מאוד בשריר הלב , עובד רגיל , מבצע פעילות גופנית כמעט כל יום , בדיקות אקו לב וארגומטריה לא השתנו מאז האוטם .
בשנה האחרונה שמתי לב שמייד לאחר ארוחת צהרים אני רדום מאוד ונרדם למשך רבע עד כחצי שעה כאילו כל הדם זורם לקיבה ולכן אני עייף ונרדם .
האם התופעה מוכרת , האם העיפות קשורה לאוטם שעברתי ואם לא מה זה יכול להיות .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות כרונית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/10/2013תופעה מוכרת, גם אצל צעירים ובריאים.
סך הכל הרעיון של סיאסטה נראה לי די הגיוני ובריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטרגבי25/09/2013
שלום רב. במשך כחודשים אני סובל מהקאות בבוקר בעיקר.בהתייעצות עם הרופא. קיבלתי פרמין לפי הצורך.במקביל ביצעתי תבחין נשיפה שיצא חיובי 36 התחלצי טיפול קוקטייל אנטיביוטי ויש החמרה בהקאות ממש מקיא אחרי כל ארוחה, אפילו שהאוכל הוא לא מטוגן ומתובל אוכל קליל.בנוסף יש המון רוק סמיך שגורם לי לרפלקס הקאה מה עושים עם המשך התרופות? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי27/09/2013שלום,
ניתן- לאחר יעוץ עם הרופא המטפל או הגסטרואנטרולוג- להחליף את הטיפול.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה מסכנת חייםטל24/09/2013
אשמח לעזרה.
אמי בת 77. גובהה 160, משקלה כ 130 קג.
מטופלת באלטרוקסין.
היא סובלת מהרבה מחלות וצרות עקב המשקל - נפחת שהוחמרה, יתר לחץ דם, שושנה ברגל ו״רגלי פיל״ עקב החזר לימפטי מקולקל, דימום מהנרתיק מדי פעם (עברה כריתת רחם), גירודים נוראיים בעור בלילה, בעיות בפרקים, ברכיים הרוסות (לא מסוגלת כמעט ללכת), גב הרוס (עברה למינקטומי לפני 6 שנים). וייתכן שסובלת אף מחוליים נוספים שאינני מודעת אליהם.
שאלתי:
רופאת המשפחה שלה מסרבת לתת לה הפנייה למכון/ מרכז שמטפל בהשמנת יתר ומסרבת לתת לה בדיקת דם של פרופיל הורמונלי.
לדעתי ימיה קצובים אם ההשמנה תימשך.
הרופאה טוענת שאין צורך.
מה להגיד לרופאה על מנת שתתן לה את ההפניות האלה? לאמי כבר אין כח להילחם נגד המימסד ואני יושבת וצופה באשה חזקה שהולכת ונגמרת בגיל שהיום אנשים עדיין צופים לאופק, בשל ההתארכות בתוחלת החיים.
האם אין זה מתפקידה לראות את התמונה השלמה של החולה ולא רק את בעייתו הספציפית?
אנא אימרו לי מה להגיד לרופאה על מנת שתסכים לתת את ההפניות האלה לאמי.
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה מסכנת חיים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי27/09/2013שלום,
אכן מצב מצער.
חשוב לשוחח ולהבין את השיקולים של הרופאה.
אם נראה לך שהטיפול לקוי- ניתן להתיעץ עם רופא אחר.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשניב שופן17/09/2013
שלום,
משבוע שעבר יש לי כאבי ראש בצד שמאל וכשאני נוגע בזה אני מרגיש נפיחות ומין נוזליות כזאת.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
יכול להיות- עקיצה? שטף דם קטן?
כדאי לבדוק
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםלימור17/09/2013
כולסטרול הרע לפני כמה חודשים היה 95 איך זה משתנה כל כך מהר??? מה משמעות של תוצאות הבדיקה ? בת 39 עם יתר לחץ דם מאוזנת עם כדורים.
Glucose (B) 84 mg/dl 70 - 100 .(....*.....).
Urea (B) 22 mg/dl 17 - 43 .(.*........).
Creatinine (B) 0.60 mg/dl 0,51 - 0,95 .(.*........).
.
eGFR 60 ml/min/1.73m²-מ לודג
.
Ca-Calcium (B) 9.2 mg/dl 8,1 - 10,4 .(....*.....).
Cholesterol 236 mg/dL
ץלמומ: <200 mg/dL
Triglycerides 135.00 mg/dl
mg/dl 150-מ ןטק :Normal
HDL-Cholesterol 60 mg/dl
ץלמומ: >40 mg/dL
Non-HDL Cholesterol 176.00 mg/dl
ץלמומ: <160
(תרכסו בל ילוחל: <130)
ילובג: 160-189
הובג: >190
LDL-Cholesterol 148.70 mg/dl
ץלמומ: <130 mg/dL
(תרכסו בל ילוחל: <100 mg/dL)
ילובג: 130-159 mg/dL
הובג: >160 mg/dL
Protein Total (B) 7.1 g/dl 6,6 - 8,3 .(..*.......).
Albumin (B) 4.4 g/dl 3,5 - 5,2 .(....*.....).
ALKP-Alkaline Phosphatase 83 u/l 30,0 - 120, .(.....*....).
ALT (GPT) 29 U/l 0 - 31 .(........*.).
AST (GOT) 23 U/l 10 - 31 .(.....*....).
ESR 1 hour 28 mm/hr 0,00 - 20,0 .(..........)** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
אכן רמת הLDL יכולה להשתנות לפי התזונה שלנו ומספר שעות הצום.
LDL רצוי מתחת ל130
HDL 60 אצלך מצוין
חשוב לשמור על משקל גוף תקין, לא לעשן, לעשות פעילות גופנית אירובית לפחות 3 פעמים בשבוע ולבחור את הגנים הנכונים...
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצהעדנה17/09/2013
שלום רב,
בת 41 מטופלת בסימבסטטין, אומפרדקס ומשאף לאסתמה. לפני מס' חודשים הופיעו כאבים מעל בית החזה (אזור השרירים הבין צלעיים) שהקרינו לגרון. אופי כאב הגרון הוא כמו שמנסים לבלוע משהו קשה וכל השרירים עובדים או כשמחניקים בכי ויש גוש שממש כואב. קרדיולוג שלח אותי לבדיקת אקו לב במאמץ שיצאה תקינה. זה היה לפני כתשעה חודשים. לאורך כל הזמן הזה הכאבים תקפו מדי פעם. בחודש האחרון הכאב מתמקד באזור הגרון, בית הבליעה ומקרין ללסת/שיניים ואפילו פנים. זה גם כואב במגע. לפעמים מגיע תוך כדי מאמץ ולפעמים במנוחה. לפעמים במאמץ לא חשה דבר. אני יכולה להתכופף להרים משהו וכשאני מתיישרת לחוש בכאב שנמשך לא יותר משלוש-חמש דקות. לרוב פחות. רופא המשפחה חסר אונים. חייבת לציין שגם כשאין התקף של כאב לסת וגרון יש כאבים בצוואר ובעורף והתחושה שהכל תפוס. אני מוטרדת בגלל שקראתי שעלול להיות קשר ללב. האם יתכן שהבדיקה שעברתי פיספסה משהו רציני? האם יתכן שחל שינוי לרעה תוך תשעה חודשים? האם יש סימן לבעיה לבבית ואם לא, אילו כיוונים כדאי לבדוק?
סליחה על האורך ותודה מראש! חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עצה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
התיאור לא מתאים לבעיה לבבית. מאידך מבחן מאמץ יכול לפספס.
יותר נשמע כבעיה של שרירים/עצמות . פחות- ושט. (גסטרואנטרולוגית).
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת הקאהאוריאן16/09/2013
שלום דוקטור לפני כשבוע וחצי הופיעו לי כאבי בטן עם שלשולים במשך יומיים , הרופאה חיפשה חיידק הילקובטור פילורי בצואה והתוצאה הייתה שלילית..
במשך כשבוע יש לי תחושה מוזרה בגוף תחושה של הקאה מוזרה
מה יכול להיות הבעיה דוקטור אני כבר מיואש ..
אני בן 19 ואני חושב שיש לי איזה סרטן חס ושלום או משהו כזה..
מה עליי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת הקאה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
בלי להיות צינית חלילה- הבעיה העיקרית שלך היא שבגיל 19 לאחר כשבוע של בחילה אתה כבר חושב על סרטן. למה?
המלצות: לשתות הרבה, להפסיק מוצרי חלב לכמה ימים ולהבריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן21/09/2013דוקטור אני מצטער שאני מפחיד את עצמי אך אני חושב על הגרוע מכל..
אמנם התחושה השתפרו והיציאות שלי רגילות , אך תחושת ההקאה הזאת ממשיכה כאילו תקוע לי משהו בגרון בנוסף לכך יש לי כאבים בצד שמאל בבטן למעלה בקיבה
על מה הבעיה מלמדת בכך שזה לא עובר במשך שבועיים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהת.16/09/2013
אני בת 39, עם בעיה רפואית יחידה - ריפלוקס המטופלת בכדורים.כשאני מאוד רעבה יש לי כאבים בצד (מותן) אבל מבפנים וזה לא חדש.אתמול הייתי רעבה הרבה זמן והלכנו עם חברים למסעדה אז הייתי צריכה לחכות עד שאכלתי ופתאום הרגשתי פעמיים מן כמו כיווץ בלב ומאז קשה לי לנשום עמוק ואם אני מנסה לקחת נשימה עמוקה יש לי כאב חד בצד שמאל באזור של הצלעות.
מעבר לזה לא כואב לי כלום. גם הכאב בלב חלף.יש לי רק 5 קילו עודפים, אני לא ממש בכושר אבל זה מציק לי הבעיה הזאת שכשאני רעבה ישר מופיע כאב חד בצד ועכשיו הבעיה הזאת שאני לא יכולה או יותר נכון קשה לי לקחת נשימה עמודה ללא כאבים - מציקה לי מאוד.האם אני צריכה לעשות בדיקות כלשהן לדעתך ואם כן, אילו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
נשמע כמו חרדה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת משכיבה לעמידהדרורה15/09/2013
שלום.
אני בן 64 ושמתי לב שבמעבר בין שכיבה לישיבה או עמידה יש לי לזמן קצר מאוד סחרחורת .
בדקתי לחץ דם והוא תקין (הוא לא נמוך) .
יש לי בעייה בעמוד שדרה צווארי (פריצת דיסק ) האם בעיה זו יכולה לגרום לסחרחורת .
האם זו יכולה להיות בעיה לבבית ,
האם מומלץ לבצע בדיקות כלשהן ואיזה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת משכיבה לעמידה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
יתכן שיש ירידה לזמן קצר בלחץ הדם בזמן עמידה- זה יכול להיות קשור גם לתרופות מסוימות. גם האפשרות של בעיה צוארית סבירה. בעיה לבבית- פחות.
כדאי להתיעץ עם רופא המשפחה שמכיר אותך .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותירון15/09/2013
שלום,
ביום שישי לפני הצהריים קיבלתי חיסון נגד דלקת ריאות (קבוצת סיכון של חולה סכרת מאוזנת עם תרופות).
לקראת ערב החל כאב בזרוע/שריר היד כאילו שקיבלתי שם מכה אבל זאת רק בנגיעה באזור.
עד הלילה הכאבים התגברו והתחלתי להרגיש את הכאב גם בעת הזזת היד לתנוחות מסויימות והרגשה כאילו השריר שם התקשה או קפא.
בנוסף בלילה התחלתי להרגיש דקירות חלשות ותחושה של משהו מציק בבטן באזור 2 ס״מ מימין לטבור ובגובה של 1-2 ס״מ מתחת לקו הטבור, התחושות הללו באו ולכו לסירוגין.
ביום כיפור צמתי וביליתי את רוב הצום בשינה.
בסיום הצום אכלתי ארוחה מאוד קלה והרגשתי כאילו כל הגוף מכווץ וכואב (יתכן אולי בשל תנוחת שינה לא טובה).
הלילה הכאב בזרוע ירד אך במהלך הלילה הרגשתי צורך ליציאה כאשר היציאה עצמה היתה שלשול מיימי לחלוטין בעל ריח מאוד חריף (כמו של כרוב כבוש או כרוב רקוב).
לציין כי לא לקחתי כשבוע את כדור הגלוקומין מאחר ונגמר לי ורק היום בסיום הצום התחי ליטול אותו שוב.
אני בן 40+ לא שותה ולא מעשן, נוטל אחת ליום גלוקומין, כדור לקולסטרול וסרנדה.
רציתי לדעת האם כל מה שתיארתי קשור אחד לשני ?
האם השלשול מקורו בחידוש נטילת הגלוקומין וזאת עוד לאחר יום של צום ?
האם יש קשר לחיסון והאם יש צורך ביעוץ רפואי נוסף ?
תודה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
רוב הסימפטומים כנראה קשורים לחיסון, בעיקר המקומיים. מדובר בסימפטומים חולפים
בד"כ. אם לא- יש לגשת לבדיקה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד מוגדלנעם12/09/2013
ערב טוב
בן 39, במעקב חצי שנתי US עקב כבד שומני.
בבדיקה האחרונה:
"כבד- בעל מרקם שומני, קושי בהדגמה לעומק, מוגדל כ- 21 ס'מ גודלו. לבלב- הודגם חלקית, ללא ממצא בולט"
האם 21 ס"מ זה גודל חריג במיוחד ודורש התייחסות/בירור מיוחדים, או שכבד שומני לכשלעצמו יכול להסביר את הגודל הזה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד מוגדל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
גודל כבד תקין באדם בוגר 20-22.5 כך שלא ברור לי למה נכתב שהכבד מוגדל. כמובן זה תלוי במימדי הגוף גם.
כבד לא חייב להיות מוגדל כדי להיות במרקם שומני. האבחנה הסונוגרפית אינה מדויקת
במקרה זה ויש לשלב אותה עם בדיקות נוספות: בדיקה גופנית, תפקודי כבד וכו'.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

