מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה באבחוןא02/01/2014
שלום רב.
הסיפור שלי מתחיל לפני חודש, הגעתי הביתה בלילה הלכתי לישון ופתאום קמתי באמצע הלילה עם תחושת חנק וחוסר יכולת בנשימה.. הגעתי למיון שם נקבע שיש לי ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה.
לקחתי את האנטיביוטיקה לכמה ימים ופתאום אחרי 4 ימים שוב חנק בלילה.. הלכתי לרופאת משפחה למחרת ולאחר בדיקות אמרה שהריאות שלי נשמעות כאילו יש לי דלקת ריאות ונתנה לי שילוב של שתי אנטיביוטיקות לקחת במקום מה שלקחתי.. כמובן שזה לא עזר ושוב הגעתי למיון לאחר כמה ימים הפעם קיבלתי משאף ונטולין ומשאף סרטייד לקחת. רופאת המשפחה שלחה אותי לבדיקות תפקודי ריאה (שם יצא 100 אחוז) והסיקו שכנרהא הסתבכתי עם ברונכיט שתעבור לאט לאט ואמשיך לקחת משאפים לפי הצורך. הסיפור המוזר הוא.. שמאז גם פתאום כאב לי הגרון לכמה ימים עד שעבר.. קיבלתי צינון קשה עד שעבר.. ובאופן כללי אני פשוט חולה במשהו אחר כל כמה ימים... במשך כל החודש הזה אחד השקדים שלי נפוח מאוד ולא ירד עד היום וכולל היום.
היו לי שני הואריאציות של מחלת הנשיקה ולכן זה כנראה לא זה.. האם מישהו יודע מה קורה כאן? אני פשוט לא מחלים.. אני צעיר בן 25.. מעולם לא הייתה לי אסטמה או משהו בסגנון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה משלי
ענת02/01/2014בתור אחת שעברה ארועים קשים הדומים לשלך והיו סיבוכי מחלת הנשיקה
כל מה שאני יכולה לומר לך כעיצה כנה שהויעה אותי זה טיפול בתכשיר צמחי
למחלת הנשיקה הנקרא אקטימור.
פורץ דרך ברמה עולמית לוירוסים של מחלת הנשיקה ווירוסים אחרים.
מה שהטיפול הזה עשה לי ב 4 ימים זה נס.
חודשיים התרוצצתי בן רופא המשפחה ורופאים אחרים וכל מה שהיה להם לומר זה תנוחי זה יעבור מעצמו.
לך על זה מרופא קונבציונלי לצערי לא תבריא.
חפש בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
זה האתר של המטפל.
אני מקווה שעזרתי לך.
ענת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה באבחון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2014שלום,
יתכן שזו מחלה זיהומית ממושכת (וירלית, מיקופלסמה), או השלכות של המחלה (תגובתיות של דרכי אויר) או הטיפול (רפלוקס מהקיבה).
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת רוקאביב02/01/2014
שלום רציתי לשאול האם הרוק שאנחנו בולעים יוצא בשתן? אם כן אז זה אומר שמי שסובל מבליעת רוק מוגברת אז יטיל יותר שתן?...האם הרוק גם מגיע לכליות ואז משם לשתן?...אשמח אם תעשו לי סדר בדברים...תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעת רוק - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2014שלום,
הנוזלים ממערכת העיכול נספגים בחלקם לדם ומופרשים בחלקים דרך הכליות לשתן.
בכל מקרה, כמות הרוק קטנה יחסית למים שאנחנו אמורים לשתות.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעתהדר01/01/2014
שלום,
רציתי לשאול האם ייתכן שמיום שישי (27.12.13), אני עם חום בגלל שפעת?
ביקרתי פעמיים במהלך השבוע פעמיים אצל רופא- שלא מצא דבר (שלל דלקת גרון/אוזניים/דלקת ריאות), ועדיין חום של כ 38.5 מעלות...
תודה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת או מחלת הנשיקה
ענת02/01/2014חום גבוה נובע בעיקר מזיהום וירלי
יתכן שזו שפעת מתמשכת או מחלת הנשיקה
כך או קח לרופא משפחה אין מה להציע לך ומה שאת צריכה לעשות
זה לחפש בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה
זה קוקטייל שצמחי למחלת הנשיקה שמחסל שפעת בתוך 24 שעות
ואת מחלת הנשיקה בתוך 72 שעות.
אין דבר מדהים כזה בכל העולם למרות העלות הכספית הפרטית שלו
שווה שווה כל שקל טיפול מציל.
תחפשי בגוגל אתה תגיע לאתר של המטפל בעיקר למחלות עור ומחלת הנשיקה.
מדברת מסיון אישי ומציל
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהיםמאיה31/12/2013
אני בת 43 , בבדיקת דם לפני חודשיים ערך ALT- 48 לפני שנתיים 40
בבדיקה לפני שבוע- Albumin (B 4.2
ALKP-Alkaline Phosphatase 149
ALT (GPT) 53
AST (GO T) 28
Bilirubin Total 0.4
CK 85
כולסטרול תקין
נוטלת 10 טיפות ויטמין D כל יום.
מה יכולה להיות הסיבה לעליה בערכים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים גבוהים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2014שלום,
אני לא מכירה את ערכי הנורמה של כל המעבדות ולכן בבקשה לרשום כדי שאדע מה החריגה!
אני מנחשת שיש עלייה קלה באנזימי כבד , שמדאיגה אותך.
בד"כ מדובר בבעיה חולפת (לאחר מחלה וירלית) , לפעמים זה נמשך ומעיד על "כבד שומני" לאחר שלא מוצאים שום דבר בבדיקות נוספות.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שריר או לב איך אדעי30/12/2013
בן 46 גובה 185 72 ק"ג ללא תרופות (קיים סטרס טבעי בשנתיים האחרונות ,כל הזמן אין לי זמן על בסיס עבודה וכו)
לפחות בחצי שנה האחרונה יש לי מיחושים/שורף/הרגשה מוזרה בחזה (אולם אני לא יכול להצביע ממה או אחרי מה. לדוגמא אני יכול לשחק כדור סל והכל בסדר גמור ומצד שני באמצע היום בלי קשר פתואם כואב/שורף קשה לי להגדיר אבל אני מוצא את עצמי עם כף היד מחזיק או מלטף את החזה)
עשיתי לפני כ-8 חודשים בדיקה במאמץ ויצא תקין כולל אקו.יש לציין שאני מרגיש גם פולס/זרמים בקצב הדופק בלחי ו/או בקצה המרפקים ואפילו בקצות אצבע הרגל ותחושה של צרבת. כל הזמן אני אומר לעצמי שזה המתח , אבל זה מתחיל להיות כרוני!! כיצד אדע האם זה לבבי או נפשי .לחץ דם 75/139 . מיותר לציין שאני עייף/תשוש תמידית . אני לא יכול פתואם לעצור את העבודה !
האם יש בדיקות יותר מעמיקות ? שניתן לבקש מרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם שריר או לב איך אדע - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2014שלום,
תעוקת חזה מתבטאת במאמץ. התיאור שלך מתאים לסטרס/חרדה ובזה אפשר וכדאי לטפל ע"י שיחות/טיפול תרופתי.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסוף שתןעלמה26/12/2013
אני צריכה לעשות איסוף שתן לסידן, הבעיה היא שאני שותה כמויות עצומות של מים כל יום והמיכל איסוף לא מספיק לי.
מה ניתן לעשות, האם אפשר לעשות חצי במיכל וחצי בשירותים?
תודה מראש (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
חשוב לאסוף את כל השתן. קחי שני מיכלים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עולה במשקלרוית26/12/2013
שלום,
אני בחורה בת 32 שנה ושבעה חודשים אחרי לידה,ואני שוקלת 41 קילו
אילו בדיקות עליי לעבור?
הבנתי מהתזונאית שאני תת משקל,גם כשאני מנסה להגדיל את כמות האוכל,אני נשארת באותו משקל
מחכה לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עולה במשקל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
מה היה משקלך בעבר ? לפני ההריון?
יתכן שזהו משקלך התקין, עקב גורמים גנטיים.
אם את חושבת שיש בעיה, יש לבקש בדיקות ס"ד, תפקוד בלוטת התריס, פרופיל תזונתי (מינרלים וויטמינים) סוכר ואלקטרוליטים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנס בעיןרועי26/12/2013
שלום,
בעקבות תאונה עם אופניים ומכה ישירה באיזור הגבה, נוצר לי פנס נחמד בעין לפני כ-3 שבועות.
נכון להיום הפנס כבר נעלם לחלוטין אך באיזור ישנו כמו גוש קטן שנדמה לי שגם הולך וקטן.(שמתי לב לכך כאשר אני מרים גבוה את הגבות).
מהו הגוש או הבליטה הזו? והאם זה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנס בעין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
כנראה זו המטומה (שטף דם קטן) בשלבי ספיגה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה ביציאותדן24/12/2013
היי,
בימים האחרונים אני נתקל ב-2 בעיות:
1. יש לי יציאות רבות מהרגיל-כ-3 ביום.
2. היציאות הן נוזליות מהרגיל והצואה ממש נדבקת לאסלה (צריך ממש להתאמץ לנקות את האסלה עם המנקה אסלה).
יש לציין שהתזונה שלי היא אותו דבר כרגיל ומאוזנת סה"כ (לרוב 1-2 פירות ביום, 2-4ירקות ביום, מנה בשרית/דג, צריכת פחמימות רגילה וחטיף מתוק אחת ליום). אני במצב נפשי כרגיל (לא מרגיש לחוץ מהרגיל). אני בן 24.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה ביציאות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
באופן טבעי יתכנו שנויים כאלה, ללא משמעות חולנית.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל שומנים והתחלת כדורים?ליאור22/12/2013
שלום.אני בן 32 בריא ללא מחלות. נוטל מספר חודשים כדורים לטיפול בחרדות: רסיטל 20 מ"ג קלונקס 2 מ"ג. בבדיקות הדם האחרונות הכל יצא תקין פרט לפרופיל שומונים בדם: כולסטרול כללי- 222
כולסטרול טוב- 42
כולסטרול רע- 140
טריגליצרידים- 201
אציין שבבדיקות הדם האחרונות לפני כ-8 חודשים הערכים היו גבוהים יותר. האם מסוכן להסתובב ככה? האם מצב זה מחייב התחלת טיפול תרופתי או ששינוי תזונתי ופעילות גופנית קלה יכולה להספיק?
האם ישנו קשר לשתייה מתוקה מרובה ולטריגליצרידים גבוהים? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל שומנים והתחלת כדורים? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
ישנה אכן עליה קלה בLDL וטריגליצרידים אך מפאת גילך הצעיר אני מניחה שאפשר לחכות ולנסות לשפר את זה ע"י תזונה מתאימה (נכון - פחות מתוקים) ופעילות גופנית. יש לפנות לרופא שיעריך את הסיכון שלך על סמך פרמטרים נוספים .
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין dחני22/12/2013
שלום
בת 29 בהריון
עשיתי החודש 3 פעמים בדיקת דם לוויטמין d ומשום מה הוא יורד ויורד
ב12/11 83.6
ב28/11 66.6
ב18/12 42.4
פעם אחת עשיתי בדיקות דם מטעם רופאת משפחה לבדוק למה יש לי נשירת שיער חזקה ובפעם השניה הרופא נשים רצה לבדוק בדיקות כלליות בגלל ההריון ובפעם השלישית ביקשו לבדוק שוב את הוויטמין d
היום אמי יתחיל לקחת את הוויטמין d השאלה למה הוא יורד ויורד צריך לבדוק משהו?
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין d - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
בכל מקרה הערכים גבוהים (יתכן שחלקן נלקחו לאחר שנטלת ויטמין?)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש במאמץ מסויםאבישי21/12/2013
שלום
לפני שנתיים סבלתי מוורטיגו, טופלתי בפיזיותרפיה שעזרה לי לשבוע בלבד,בבדיקות הדם התגלה מחסור חמור בויטמין D, התחלתי לקחת מינונים של 2000 יחב"ל ליום ותוך שבועיים עבר לי הוורטיגו לגמרי להפתעת הרופא, אבל מאז התחילו לי כאבי ראש במאמץ גם לאחר הפסקת נטילת הויטמין.
הכאב מופיע לאחר השתעלות או התעטשות או התכופפות של הראש וקימה או מאמץ בהתפנות ולעיתים רחוקות גם סתם ככה.
בתחילת הכאב (דווקא במאמץ ולא סתם ככה) אני מרגיש גם שינוי בדופק כמו החסרת פעימה.
אם אני מוריד את הראש או שוכב על הגב אז הכאב נרגע משמעותית.
לפעמים צריך לעשות זאת דקה ולפעמים יותר כדי שהכאב לא יחזור שוב בקימה.
ללא כיפוף הראש או שכיבה, הכאב מתחזק מאוד למשך שניות, דקות או יותר.
התופעה הזאת יכולה לקרות במשך שבוע כן שבוע לא או יום כן יום לא.
בימים שאין את התופעה אז אין כאבים במאמץ או שיש רק כאב קל.
יש לציין, ששימוש במכשיר כושר המגביר לי את הדופק או הרמת משאות אינו גורם לכאב ראש כלל.
מהי התופעה הזאת?
מה ניתן לעשות?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש במאמץ מסוים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
נשמע כמו כאב ראש ממקור שרירי.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש
אבישי01/01/2014איזו בדיקה עושים כדי לאבחן זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםשני18/12/2013
שלום
בן 38 עם עודף משקל, ולא מעשן.
עשיתי בדיקת דם שגרתית, סוכר תקין.
טריגלצרידים וכולסטרול כללי וכולסטרול רע יצאו מוגברים
כולסטרול כללי - 220 (הנורמה עד 200)
כולסטרול רע - 140 (הנורמה עד 130)
טריגלצרידים - 194 (הנורמה עד 170)
האם תוצאות ברמות כאלו מצריכות טיפול תרופתי או שמרני? מה מידת החומרה בעצם?
כמו כן, האם העובדה ששתיתי תה צמחים (בלי סוכר) בשעות המאוחרות של הלילה עלולה היתה לשבש את התוצאות?
וכן, האם יש הבדל משמעותי אם הצום לפני כן הוא 12 שעות או קצת פחות?
כמו כן רציתי לשאול בקשר לספירת הדם, כל הערכים תקינים, מלבד חריגה קלה מעל הנורמה של WBC ו - HEMATOCRIT
האם יש לזה משמעות כלשהי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
אכן יש עלייה קלה בLDL וטריגליצרידים . כדאי לשנות תזונה להוריד במשקל ולבצע פעילות גופנית. כמו כן להעריך עם הרופא את הסיכון שלך.
לגבי ספירת הדם- אין משמעות לתוצאה לכשעצמה- הבדיקה משרתת את האבחון הקליני ותלויה בסיטואציה הספיציפית.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים?נורית18/12/2013
שלום
לאחרונה אני מוצא בבגדיי ועל הרצפה בע"ח קטנים בצבע שחור, כסנטימטר וחצי, בעלי רגליים. האם אלה תולעים? מצאתי גם חורים קטנטנים בלבנים ונקודות שחורות בבגדים.
שתיתי תרופה בשם ורמוקס, אך ללא הועיל?
מה הטיפול? איך אפשר להימנע מזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
התיאור לא מתאים לתולעי מעי.
פשפשים? פרעושים?
אפשר לנסות לצלם בהגדלה ולהראות לרופא.
יש בעלי חיים בבית?
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטריד...ת.18/12/2013
בשבועיים האחרונים יש לי תופעה מטרידה.אני מרגישה כאילו משהו "יושב" לי על החזה.זה לא כואב, זה יותר מעיק.בדקו לי את הנשימה ואת הראות עם הסטטוסקופ והכל היה בסדר.
בכל זאת אני מרגישה מדי פעם כאילו הלב נופל לי.אני בת 39.חוץ מריפלוקס שאני נוטלת תרופה קבועה כדי להתמודד איתו - פנטרופזול 40 מ"ג פעם ביום כשנה וחצי אני לא לוקחת כלום.האם זה יכול להיות התקררות? אילו בדיקות כדאי לי לעשות? עשו לי א.ק.ג והכל היה בסדר למרות שבלילה קודם הייתי במיון והא.ק.ג.הראה שהדופק שלי 100 ולחץ הדם נמוך - 90/60.מה לדעתך כדאי לי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטריד... - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/12/2013שלום,
כאב שרירי? חרדה?
אולי כדאי צילום חזה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

