מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראשדני10/07/2013
שלום בן 33
מהיום התחיל לי כאב רק בזמן שאני מפהק או פותח את הפה.
הכאב הוא בראש קצת מעל האוזן בצד שמאל.
מה זה יכול להיות?
ראוי לציין שאתמול הייתי אצל רופא שיינים לבדיקה קצרה ופתחתי את הפה חזק כמה פעמים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
תתכן דלקת במפרק הלסת TMG.
ניתן לקחת נוגדי דלקת ואם אין שיפור להתיעץ עם רופא אא"ג או מומחה פה ולסת.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת צילום חזהליזי09/07/2013
בני בן ה 39 הרים שק כבד וגם נלחץ על משענת, ומאז יש לו כאבים חזקים בבית החזה המקרינים לגב. הכאב חזק במיוחד בזמן עיטוש או שיעול.
אין מגבלה בתנועה. סוג הכאב הוא, כמו לחיצת מלקחיים.
תשובת צילום בית החזה היא כדלקמן:
אין עדות לתסנין.
מימין מודגם מוקד סמיך סגלגל מושלך על צלע מספר 7, טיבו לא ברור.
משמאל רושם למוקדים זעירים מושלכים על צלע 8
אין עדות לתפליט פלוירלי.
מומלץ לבצע סי.טי להמשך בירור.
אנא תשובתכם בהקדם, מה ההסבר למוקד סמיך סגלגל ובכלל.
האם יש מקום לדאגה?
האומנם צריך סי.טי ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת צילום חזה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
לא ברור לי מה טיב המוקדים. חשוב לעשות CT לבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת הרדמה קלה.רוני09/07/2013
מזה מספר שבועות שאני מרגיש תחושת הרדמה קלה באצבעות זרת וקמיצה של יד שמאל. אותה תחושה קיימת גם בשני האצבעות הקטנות של רגל שמאל.
בדרך כלל בריא.בן 48. לאחרונה מידי פעם מרגיש חולשה כללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת הרדמה קלה. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
כדאי לבדוק רמות ויטמין בי12 , סוכר ותפקוד בלוטת התריס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרולאסתר08/07/2013
אני רוצה לדעת האם בדיקות כולסטרול -התוצאות , אפשר להבין מהן אם זה מתזונה או שהגוף מייצר? כי אם הגוף מייצר אז אין מה לעשות לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
בד"כ מנסים שנוי תזונתי למשך תקופה, לפחות חודשיים , רצוי מאד עם פעילות גופנית ואז חוזרים על הבדיקה. אם אין שנוי משמעותי, זה כנראה גנטי ואז צריך להעריך סיכונים ולהחליט על טיפול תרופתי. לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי נוחות בשפתיים עליוניות בפהפסיה08/07/2013
שלום רב הנני בת 38 יש לי רגישות בשפתיים בפה העליוניות גמו הרגשת שריפה וצריבה שמקרין לי לשיניים הקדמיות מה זה יכול להיות אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי נוחות בשפתיים עליוניות בפה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013שלום,
כדאי לבדוק אם אין גרוי בריריות כולל חניכיים או פצעים כגון אפטות.
יכול לנבוע: מבעיות בשניים, חסרים תזונתיים, תרופות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היאני07/07/2013
הי אני בת 21 ולאחרונה מרגישה שבמקום להרגיש שיש לי שתן אני מקגישה דקירות וכבדות שם וזה הסימן שאומר לי שאני צריכה להתפנות במקום הסימן הרגיל שהיה לי עד כה. זה כבר חודש או יוצר, אני מרגישה שתפוס לי שם מחוצה ומבפנים לבטן התחתונה/ שלפוחית השתן .. מה לעשות? כתוצאה ממה זה? תןדה לילה טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
כדאי לשלח בדיקת שתן לכללית ותרבית, ואם אין דלקת להתייעץ עם רופא נשים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לא תקינותאחת07/07/2013
עשיתי בדיקה תקופתית . כל התוצאות נמצאות בתוך התחום מלבד:
ALK PHOSPHATASE = 131
GGT = 121
GPT = 55
GOT = 36
UREA = 46
מטופלת באלטרוקצין 100 ובליפיטור 10 (מאוזנת) (בת 59)
מה התוצאות הנ"ל אומרות לך? תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לא תקינות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
לכל מעבדה תחום נורמה משלה: נראה שיש הפרעה בתפקוד כבד, שיכולה להיות קשורה לטיפול בליפיטור. בד"כ מומלץ מעקב.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף!!!!!!!!!!!רוית07/07/2013
שלום,
אני בת 32
שנה אחרי לידה,אני סובלת מנשירה חזקה מאוד,הבדיקות תקינות
אחרי הלידה היתה לי נשירה תקופה,היתה הפסקה קטנה וזה חזר ובגדול,
יש לי קרחות בראש,אם מי לא התייעצתי,אני כבר לא יודעת למי לפנות אני נואשת.
מה לעשות??????
יש לי שיבוש הורמונלי,האם זה יכול לגרום לנשירה?
עוד מעט לא אוכל לצאת לרחוב
זה ממש קשה לי
אני חייבת עזרה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף!!!!!!!!!!! - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
לאחר לידה יש נשירת שיער עקב הירידה ברמות אסטרוגן. אם זה כל כך חמור ויש לך גם שיבוש הורמונלי, כדאי לטפל בשורש הבעיה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה
מורן12/07/2013אני שנה אחרי לידה לא שלושה חודשים,זה נורמלי שיהיה לי נשירה?
מה שורש הבעיה?
לאיזה רופא אני אמורה לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013שלום,
יש לברר את הסיבה לשיבוש ההורמונלי אצל רופא נשים או אנדוקרינולוג.
במקביל- התיעצי עם רופא עור.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת כובד ראש , קושי במיקוד ראייהנטלי06/07/2013
שלום רב דר
אני רוצה להסביר לך מצב מוזר שקורה לי. לפני חמש שנים התחילה אצלי הרגשה של כובד ראש קושי במיקוד ראייה והרגשה כאילו אני חייה בבועה. עשיתי בדיקות יצא b12 מתחת ל150 קיבלתי זריקות והשתפרתי. לאחרונה לפני כשנה היינו בים המלח שחינו בבריכה ובים וההרגשה הזו התחילה שוב לחזור אליי לאחר שחזרנו הביתה התחלתי להרגיש שוב קלות ראש קושי בלייצב את הראש כאילו שהראש נופל, קשה למקד את הראייה והרגשה כאילו אני חייה בבועה שוב. עשיתי בדיקות דם הכל בסדר גם הימוגלובין וגם b12. אחרי שבועיים ההרגשה חלפה לבדה. לפני חדשיים היינו בצימר ושחיתי גם אחרי יומיים ההרגשה חזרה אליי. לקחתי AGISERC כמה ימים וההרגשה חלפה אחר שבוע. שלשום היינו בבריכה שוב שחיתי ואתמול ההרגשה הופיעה שוב. שמתי לב שכל פעם שאני הולכת לבריכה זה קורה לי. נסיעה באוטו באוטובוס בכל כלי שייט לא מפריעה לי. מה להערכתך דר הסיבה לתופעה זו האם חודרים מים באוזניים שלי וזה גורם לבעיה או שזו מחלת ים או מיינר. תעזור לי בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשת כובד ראש , קושי במיקוד ראייה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
כדאי להתייעץ עם רופא אא"ג.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשיעקב05/07/2013
שלום!
כבר קרוב לחודש תיכף אחרי היקיצה בבוקר אני מרגיש כאב ראש חזק.
סיפרתי לרופאה את התופעה והיא שולחת אותי לנוירולוג.
סיפרתי לרופאה שיש לי דרגת דום נשימה בדרגה בינונית ואפילו לאחר ניתוח תיקון מחיצה באף התוצאה מעט החמירה במעבדת שינה. יש לציין שאני למעלה מ- 100 ק"ג ואני בן 61. בנוסף אני משתמש בתרופות הרגעה למיניהם ומשתדל להוריד את הואבן
כשמחליף אותו ה"פנרגן". אני יודע שתרופות ההרגעה ועודף משקל גורמים לדומי נשימה.
בחודש הבא כניראה אנותח בע"ש תחתון בגלל הצרות התעלה.
סיפרתי לרופאה שאני סובל מיובש בפה במשך היממה.
אני מודאג.
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
יובש בפה במקרה שלך יכול להיות קשור לחסימה באף, חרדה או סוכרת?
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעקב08/07/2013יכול להיות שאת צודקת מכיון שהמנתח עשה 1/2 עבודה, כי הוא היה צריך להסיר קונכיה גדולה בנחיר השמאלי (שהיה בסדר בעבר).
אחרי הניתוח בגב אעביר את הנירת מבלינסון לחולון ואנותח שם.
טוב שאת רומזת לי, כי הרפה שלי טוענת שזה תרופות ההרגעה.
האם את יכולה לאמר לי מדוע ב-3 שבועות האחרונים אני מתעורר עם כאב ראש חזק ורק לאחר כוס הקפה זה עובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
אם הכאב מעיר משינה- מומלץ CT.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסטה כולסטרולאסתר04/07/2013
האם מותר לאכול פסטה כשיש כולסטרול. ואם לא מה הקשר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסטה כולסטרול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
בעקרון פסטה יכולה להיות עשויה מקמח או מתוספת ביצים. הרוטב יכול להכיל שמנת מתוקה, חלב או בשר. מקור הקולסטרול מן החי: ביצים, בשר, מוצרי חלב.
גם צריכה מוגברת של פחמימות יכולה לגרום בסופו של דבר לעלייה בקולסטרול ובטריגליצרידים. חשוב תפריט מאוזן , שמירה על משקל נכון ופעילות גופנית. (בתנאים כאלה למעשה אפשר לאכול הכל)
לבריאות ובתיאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם נוראי בפהמישהי03/07/2013
שלום רב
אני אישה בת 42 בחודשים האחרונים אני סובלת מטעם נוראי בפה טעם מר מידיי פעם טעם של סבון עשיתי בדיקות קיבה לא ממש תקין קצת דלקת בקיבה אך לא קיבלתי טיפול .
רופא המשפחה נתן לי לנטון אומפרדקס נקסיום אך ללא תועלת .
בשבועות האחרונים חברה לעבודה מרגישה גם תחושה כזאת של טעם מר האוכל לא טעים הנס קפה לא טעים ההבדל ביננו שלי יש כאבים ברום הבטן ולה יש כאבים מציקים בצד שמאל של הבטן לאזור המותן מה יכולה להיות הסיבה?
אף אחד לא פותר לי את הבעיה והאם יתכן ששנינו סובלות מאותה הסיבה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם נוראי בפה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
קראי בבקשה בשאלות נפוצות : תושבה כללית לשאלתך.
אם לשתיכן אותה בעיה יתכן שזה קשור למשהו ששתיכן אכלתן או שבמקרה לשתיכן יש
רפלוקס למשל.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש קיצוני בגרוןת.02/07/2013
שלום רב.אני בת 39.נוטלת תרופה כרונית לריפלוקס כבר שנתיים.בימים האחרונים יש לי יובש קיצוני בגרון בצד שמאל, גם אחרי שאני שותה זה לא עוזר.אחרי שאני אוכלת משהו ולא משנה מה זה מחריף.אין לי בעיה עם הרוק.פשוט מרגישה שהגרון ניחר וזה גורם לי לכחכך בגרון כל הזמן ומטריף אותי.האם יכול להיות שזו אלרגיה מסוימת למזגן כי לפעמים אני מרגישה שהוא מיבש אותי ואני כל הזמן במזגן.אין לי אלרגיות אחרות.האם זו יכולה להיות תופעת לוואי מסוימת של הכדור שאני נוטלת (פנטרופזול 40 מ"ג)? עד כה לא היו לי שום תופעות לוואי ממנו.תודה מראש על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש קיצוני בגרון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
לא נראה לי שקשור לטיפול. אולי זו מחלה וירלית. כדאי לבדוק את הגרון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים בALT,ASTמאור02/07/2013
שלום רב,הנני בן 31
בבדיקות שגרתיות לפני חצי שנה שביצעתי למעקב באנמיה קלה (המוגלובין 12.8 ) התגלה לפתע(כאשר כל הבדיקות לפני שנה היו תקינות) כי ערך ALT -gpt הינו 50 כאשר טווח הנורמה הוא מקסימום 37. וAST-29(תקין )
פרט לכך כל הבדיקות היו תקינות.
כיום (לאחר חצי שנה) ביצעתי שוב בדיקות דם וערכים אלו אף גדלו:
ALT-85
AST-50
יש לציין כי שאר הבדיקות תקינות:
PROTEIN TOTAL -7.8,תקין
ALBUMIN-4.8,תקין
BILURUBIN TOTAL -0.9,תקין
ALKP-57,תקין
יש לציין שביצעתי בדיקות דם לפני שנה להפטיטיס C,B שיצאו תקינות.ובדיקות אולטראסאונד לא הראו שום ממצא של כבד שומני(רק המנגיומה קטנה הידוע כבר מלפני 10 שנים)
1.על מה מצביע ערך גבוה של ,AST,ALT כפי שמצויין בבדיקות שלי?האם החריגה מהנורמה יכולה להצביע על בעיה כלשהיא?האם חייבת להיות בעיה בכבד בעקבות העליה בערכים?
2.האם העלייה הנוספת לאחר חצי שנה יכולה לרמוז כי המצב מחמיר וערכים אלו רק ילכו ויגדלו?
3.אילו בדיקות נוספות עלי לבצע כדי לבדק האם קיימת בעיה כלשהיא בכבד?
4.האם חייבת להיות בעיה בכבד כאשר ערכים אלו עולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים גבוהים בALT,AST - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
הפרעה קלה בתפקוד כבד- מתקדמת.
בד"כ זה כבד שומני.
מומלץ לבדוק סרולוגיה לוירוסים .
אם זה ממשיך או מחמיר- לבקש יעוץ מומחה כבד- יש סט של בדיקות שתצטרך לעבוד.
פעמים רבות לא מוצאים סיבה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן כללית כאשר LEUCOCYTES - U STRIP הם 500אורית02/07/2013
שלום רב,
קיבלתי תוצאות בדיקת שתן כללית כאשר LEUCOCYTES - U STRIP הם 500
ובתרבית שעשיתי התוצאה הינה Urine culture הגיע דיאסלייד מזוהם
מה זה אומר? אני קצת לחוצה....
עשיתי לפני כשלושה שבועות בדיקות שתן בעקבות כאבי בטן (ללא צריבה בשתן כלל) ונתגלה חיידק ESBL, לקחתי אנטיביוטיקה כ 10 ימים ציפרודקס והמצב מאוד מאוד השתפר...
את הבדיקה הנוכחית שאת תוצאותיה כתבתי למעלה בצעתי שלושה שבועות לאחר הבדיקה הראשונה...וזה לאחר שלקחתי אנטיביוטיקה..
האם הימצאותם של LEUCOCYTES מצריך שוב טיפול באנטיביוטיקה למרות שאיני חשה כאבים בטן או צריבה?? האם ישנו קשר לתוצאות לזה שבאותו היום קיבלתי מחזור?
תודה,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
תאים לבנים בשתן עם תרבית חיובית יכולים להגיע גם מהנרתיק- תתכן הפרשה עקב קנדידה בעקבות טיפול אנטיביוטי.
מה הכוונה דיאסלייד מזוהם? צמח שם משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת שתן
אורית12/07/2013הי,
תודה על תגובתך
עשיתי גם בדיקה של המצאות קנדידה אך לא נמצאה הפטרייה לשמחתי
אכן היה לי טיפול אנטיביוטי עקב דלקת בשתן
בנוגע לממצא מזוהם....זה מה ששאלתי, מה זה אומר למעשה?
מהתייעצויות שונות מדובר למעשה באין תוצאה כי כנראה הבדיקה לא היתה מספיק סטרילית ועליי לעשותה שוב...
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

