מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת lymphocytesאוריאן02/09/2013
שלום דוקטור בבדיקות דם שלי רמת ה lymphocytes באחוזים די גבוהה כ 48%
והרמה הרגילה עומדת על 4.3
רמת הכדוריות הלבנות תקינה כ 9.1
יש לציין כי TSH עומד על 6.9
ורמת הFT4 תקינה לגמרי
מדוע ה lymphocyte גבוה ?
האם הדבר מרמז על סרטן או משהו מהסוג הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת lymphocytes - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/09/2013שלום,
חל בלבול כנראה בין הרמה האבסולוטית לבין זו באחוזים.
גם אם יש עלייה קלה- בד"כ מעידה לע מחלה וירלית או חסרת משמעות.
מאידך, עלייה בTSH יכולה להעיד על תת פעילות של בלוטת התריס ומחייבת מעקב.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוריאן11/09/2013רמת ה TSH בגופי מתנדנדת והרופא אינו ממליץ טיפול רפואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקה ותינוקותאילן02/09/2013
שלום,
נולד לנו תינוק חמוד לפני 6 ימים.
המשפחה המורחבת צפוייה לבקר בביתנו בימים הקרובים.
בינהם נמצא אדם חביב שהיה חולה במחלת הנשיקה והבריא.(לטענתו)
מה הם הסיכונים הטמונים בביקור כזה מבחינת התינוק?
תודה,
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה ותינוקות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/09/2013שלום,
תינוקות עד כיל 3 חדשים מוגנים בד"כ ע"י נוגדנים העוברים אליהם מהאם דרך השליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות חריגותנעמה01/09/2013
שלום,
בת 31, בריאה בד"כ. בחודש האחרון סבלתי משלושה מקרי חום כל שבוע-שבועיים וכאבים במותן ימין. באפיזודה השלישית פניתי לרופאה שהפנתה אותי לבדיקות דם ואולטרסאונד לכליה (שאבצע בעוד יומיים).
החריגות שעלו עד כה הן esr - 99 ו - crp- 7.49 mg/dl. יתר המדדים תקינים. במקביל, בסטיק שתן נמצאו תאי דם אדומים.
מה זה יכול להיות?
תודה,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות חריגות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
מכיוון שאין תוצאות תאים לבנים בשתן ותרבית , אני מניחה שאין מדובר בדלקת בדרכי השתן ולכן כנראה זו דלקת של הכליה (גלומרולונפריטיס), יתכן לאחר זיהום בסטרפטוקוק למשל או מסיבות אחרות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכי השתןיעל01/09/2013
שלום בבדיקת שתן התשובה היתה ESCHERICHIA COLI.
וקיבלתי אנטיביטיקה cefovit פורטה 500, 3 כדורים ביום למשך 5 ימים.
אתמול סיימתי,והיום עדיין טיפה שורף לי.
רציתי לשאות האם האנטיביטוטיקה הזו יעילה נגד החיידק הזה? והאם הזמן שלקחתי- מספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
הטיפול מתאים. במידה וממשיכים סימפטומים כדאי לחזור על בדיקת השתן.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןאורפז30/08/2013
שלום רב, אני בחור בן 29 בחור בריא בדרך כלל, באופן פתאומי החלו לי כאבי בטן בהתחלה כמו הרגשה של חום בבטן צד שמאל לא למטה ולא למעלה זה היה ממוקד באזור מסויים באמצע של הצד שמאל.ולאחר מכן החלו כאבים .עברו כ3 שעות וכעת הכאבים מתרכזים באמצע הבטן ולא בצד כמו שהיה קודם.וכן יש כאבים באזור חיבור של הירך רגל (מפשעות בצד שמאל) והרגשה של בחילות. מה זה יכול להיות? האם יש לי פצינטיט של הבטן (לא יודע איך מבטאים את השם) ,או שאולי זה קלקול קיבה בכלל.למרות שאין קיאה ואין חום. אודה לתגובה שלומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
דלקת תוספתן אפנדיציטיס זה בצד ימין.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית רגיזהסיגל30/08/2013
אני בחורה בריאה בת 24, סובלת מאז ומתמיד משלפוחית די רגיזה (כמעט כל לילה קמה פעם אחת אחרי בערך 6 שעות שינה לשירותים, במהלך היום כל שעה וחצי-שעתיים, במזג אוויר קר כל שעה ופחות)
אני לקראת טיול ארוך בדרום אמריקה ומאד מודאגת מעניין השתן בנסיעות ארוכות באוטובוסים של מעל שעתיים. מניסיון העבר קרה לי בטיולים בחו"ל מצבים בהם התאפקתי עד כדי כאבים וסבל נוראי כשהנסיעה היתה יותר משעתיים ללא עצירה לשירותים ואני חוששת שהמצב יחזור על עצמו הרבה פעמים עכשיו כשאני יוצאת לטיול של חצי שנה.
האם יש אפשרות לקחת לתקופת הטיול כדורים שעוזרים להתאפק במצב של נסיעות ארוכות שבהן אין שירותים יותר משעתיים? האם אפשר לקחת רק מדי פעם תרופות לשלפוחית רגיזה או שזו תרופה קבועה? האם יש סיכון בתרופות האלה? כמובן שביומיום אני פחות סובלת מהמצב משום שכל עוד אני לא בנסיעה תמיד יש שירותים בסביבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחית רגיזה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
כדאי לבקש מרופא המשפחה או מאורולוג תכשיר כגון: וסיקר, דטרוזיטול, טוביאס.
לוותר על קפאין ושתייה ממותקת. ללמוד תרגילים לחיזוק רצפת האגן (פילאטיס למשל)
כולל הארכת זמן ההתאפקות.
טיול נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D אלף יחידות או 2000 ?גליה30/08/2013
אני לא בטווח. אני בחוסר. אני שם לב לאי הסכמה כללית על כמה צריך לקחת. מה דעתכם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D אלף יחידות או 2000 ? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/20132000.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרון30/08/2013
שלום רב ,
את כל הנתונים הבאים רואים בבדיקת דם או פשוטה או שלחלקם צריף בדיקות יותר ספציפיות?
1.ויטמין d
2.ויטמין b
3.חומצת פוליו
4.t3 ו t4
5.רמת ברזל וקישורו בדם
6.רמות smac* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
כל הבדיקות הן ספיציפיות.
חומצה פולית?
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מבינה מה זה אומרגליה27/08/2013
אני בת 43 והייתי אצל אורטופד עם תוצאות של מיפוי עצמות בגלל לפעמים הקרנה בזרוע מהצוואר וקנאקים בברכיים וקרסוליים רגישות.
הבנתי מהאורטופד שתודה לאל הכל בסדר וגם אני לא צריכה לעשות פיזיוטרפיה אלא מומלץ לי יוגה או פילאטיס ומדרס אורטופדי.
רק אני לא מבינה מה כן יש לי המושגים לא ברורים לי.
הוא אמר שזה קשור לגיל...
זה מה שהיה כתוב בהפנייה לרכישת מדרס אורטופדי :
שינויים ספונדילוטיים c7-d1
ברכיים פטלות ותא פנימי
בורסיטיס אכילס דו צד
כתף ימין OA
לא ממצא נוירולוגי או מגבלת תנועה.
מישהו מוכן להסביר לי, את מה שהאורטופד קצת חסר הסבלנות לא הסביר...
מה זה שינויים ספונדילוטיים ? מה זה c7-d1 ? (חוליות ?)
מה זה ברכיים פטלות...
תא פנימי...
בוריסיטיס אכילס...
כתף ימין OA...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מבינה מה זה אומר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
מדובר בשנויים במפרקים ועצמות שיכולים להיות על רקע גיל או שחיקה:
שנויים ספונדילוטיים- שנויים בגופי החוליות .
C7 - D1 חוליות הצואר השביעית- וחולית הגב הראשונה
פטלות- הפיקות של הברכיים . תא פנימי- מדור הברך שקרוב לרגל השניה)
דלקת בבורסה (חלק עוטף) של גיד אכילס (הגיד האחורי של העקב)
OA- אוסטיאוארטריטיס- שנויים בעצמות ומפרקים שקשורים בד"כ לגיל או שחיקה, כאמור.
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליו ומערכת חיסוניתעומר26/08/2013
שלום
אני יודעת שלאנשים עם בעיות במערכת החיסונית מומלץ לשמור מרחק מילדים מחוסנים..
רציתי לדעת אם במקרים הנל יש סיבה לשמור מרחק-
- מישהו שיש לו אולקוס. האם יש חשיבות בין אולקוס למערכת החיסונית?
- מישהו שנוטל אוקסיקונטין.
אשמח מאד תשובה
תודה רבה ושבוע נהדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליו ומערכת חיסונית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
הבעיות שפרטת אינן מעידות על בעיה במערכת החיסונית שמחייבת זהירות מוירוסים מוחלשים .
חשוב לדעת מהי הסיבה ללקיחת אוקסיקונטין .
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין נמוךשלומית26/08/2013
היי,
ב-2 הפעמים האחרונות שהלכתי לתרום דם היה לי המוגלובין 11.6 (בד"כ הוא 12.6-12.8).
(הלכתי לפחות שבועיים מסיום המחזור). ל"ד היה תקין (120/80). האם זה יכול להצביע על חוסר ברזל? האם עלי לגשת לרופאת המשפחה לבקש בדיקות דם בגלל זה? (יתנו לי בכלל???) אציין שאני אוכלת ארוחות מסודרות ומאוזנות.
זה יכול להיות קשור לעצירות מתמשכת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין נמוך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013כן. כן. יתכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה בעקבות ביצוע סיטיבתיה26/08/2013
שלום רב
בת 45 לפני כשבוע ערכתי סיטי לעמוד שידרה,ראש צוואר מערות פנים בעקבות,כאבי גב חזקים מזה חצי שנה,ושאר סיטי בעקבות כל מיני ביקורות שהיה עלי לעבור מאז אני פשוט בחרדות איומות עקב כמות הקרינה הגדולה שהגוף ספג אני פוחדת שרב הנזק שיגרם לי מתוצאת הבדיקות האם הגוף יתגבר איכשהוא על כמות הקרינה הזו? והאם יש דרך על ידי אולי אוכל או דברים אחרים לנטרל את כמות הנזק הנגרמת כתוצאה מזה אודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה בעקבות ביצוע סיטי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
מאחר וכבר עברת את הצילומים , אין טעם לדאוג בשל כך, כי זה כבר מעשה שאין להשיבו.
כנראה שהיתה סיבה לכ"כ הרבה צילומי CT אבל הסכנה היא מצטברת ולכן כדאי להשתדל לצלם כמה שפחות בשנים הקרובות.
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה25/08/2013
שלום
דודתי בת 70 חולה בפוליצטימיה ורה לאחרונה סובלת מכאבי גב תחתון + רגל
א. האם יש קשר בין הכאבים למחלה
ב. האם כן איזה פתרון יש לבעיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
נראה שלדודתך בעיה הקשורה לחוליות הגב.
פוליציטמיה ורה עלולה לגרום לקרישי דם, שגם יכולים לגרום לכאב ברגל אבל לא בגב.
כמובן , מומלץ להבדק.
הטיפול למחלה- הקזות דם ויש גם טיפול תרופתי.
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליו למדוכאי חיסוןמאיה25/08/2013
שלום.רציתי לדעת האם מי שמדוכא חיסונית מותר לשהות במהלך ערב החג בקרבת ילדים קטנים שחוסנו בנגיף החי מוחלש? הכוונה היא לשהייה בבית קטן וממוזג למשך כמה שעות. מה סכנת ההדבקות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוכא חיסונית
מאיה25/08/2013הכוונה למי שמערכת החיסון שלו מדוכאת בשל מחלה אוטואימיונית במהלך טיפולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוכא חיסונית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
חשוב לדעת מהי הסיבה לדיכוי החיסוני .
באופן כללי- עדיף שלא יחשף להפרשות של ילדים שחוסנו (רוק וצואה).
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי גוףJ25/08/2013
האם זה נכון שנוצר בגוף משקעים של צואה וגזים במעי שללא יצאו?
ולמה לא מדווחים לנו על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

