מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פגיעה בגוף ובמערכת הריאותשלומי כהן27/07/2013
שלום רב.היי שלום רב,שבת שלום ואחה"צ טובים.
שלום רב ושבת שלום.מה נשמע??מה העניינים??
-טוב קודם כל רציתי רק לשאול משהו ומקווה שזה המקום הנכון לשאול את זה.
רציתי קודם כל להגיד שאני בחור בן 20 1.68. ואני רוצה להגיד ולשאול שאני כל חיי מגיל
אפס באמת אף פעם לא עישנתי ולא שתיתי,לא עישנתי לא סיגריות ולא נרגילות ואני לא שותה משקאות אלכוהוליים למינהם בכלל.. מה גם שאני עושה ספורט לבד עם עצמי ולא בחדר כושר..אני מתאמן עם עצמי משקולות וזה
והשבוע ואני באמת מודה..עישנתי סיגריה אחת מאז שאני בגיל אפס..כל החיים שלי עישנתי רק סיגרייה אחת שזה הייתה השבוע.
ורציתי לשאול האם יהיה נזק רב לגופי אחרי שעישנתי השבוע רק סיגריה אחת ובכלל רק סיגיריה אחת בכל החיים שלי??האם יהיה נזק רב מאוד לריאות שלי וללב??
ובאמת אף פעם לא עישנתי לא סיגריות ולא נרגילות ואני בכלל לא בנאדם מעשן,עישנתי השבוע רק סיגריה אחת בכל החיים שלי.....ורציתי לשאול האם לריאות שלי יהיה נזק רב מאחר ואני בכלל בנאדם שאוכל אוכל טוב ולא שטויות..מקפיד על תזונה טובה ובריאה ועושה ספורט לבד עם עצמי ולא בחדר כושר........ורציתי לשאול האם ייגרם נזק רב לגופי ולריאות שלי??
ובאמת זה הייתה רק סיגריה אחת בכל החיים שלי מאז שאני בגיל 0 ואני לא בנאדם מעשן בכלל!!!!חשוב לי להבהיר
מחכה לתשובה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בגוף ובמערכת הריאות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013שלום,
מקווה שזאת תהיה הסיגריה האחרונה שלך... ואז באמת לא צפוי נזק.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכללי-פגיעה בגוף ובמערכת הריאות
שלומי כהן31/07/2013היי שלום רב לך יעל.היי.
היי שלום רב וצוהריים טובים. אהה רק רציתי לשאול ולהגיד שאני רוצה להגיד ולהדגיש באמת ואני לא משקר שאני לא מעשן לא סיגריות ולא נרגילות ואף פעם לא עישנתי באמת..בחיים שלי לא עישנתי מגיל אפס...
באמת..אני גם לא שותה משקאות חריפים כמו וודקה ומרטיני וכל זה..לא יודע לא מבין בשמות של משקאות חריפים...בקיצור אני לא שותה אותם בכלל....ואני לא בחור מעשן בכלל..
אני גם לא הדלקתי גפרורים בחיים שלי..באמת..אפילו גפרורים..ורציתי לשאול שהסיגריה הזאת שעישנתי רק אחת בכל החיים שלי ואני לא מעשן בכלל ואני עושה ספורט ואוכל טוב יכולה לעשות לי נזק רב ב-ריאות שלי???
ושוב אני לא בחור/בנאדם מעשן,לא רוצה לעשן,אף פעם לא עישנתי ואני גם לא ייעשן בעתיד מבחינת המון המון סיבות:כלכליות,בריאותיות,ריח מסריח,תלות,שיניים צהובות ועוד ועוד סיבות שלא צריך שאני אפרט אותם כי כולם יודעים את זה.....
אני גם בחיים שלי לא עישנתי לא סיגריות ולא נרגילות..אז יהיה לי נזק מאוד גדול בריאות שלי אחרי הסיגריה האחת והיחידה שעישנתי בכל החיים שלי??
מחכה לתשובה ויום טוב
שלומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס?מאיה27/07/2013
שלום רב, ביום שלישי שעבר התחלתי להרגיש חולשה ועייפות. המצב נמשך כך עד יום חמישי, אז עלה לי החום ל38, הופיעה בחילה קשה שלוותה בהקאה חד פעמית ובשלשול חד פעמי. אבל גם כיום, יומיים לאחר מכן, אני עדיין עם בחילה קשה והתכווצויות בבטן, שבאות והולכות, כמו כם גוברות דווקא לאחר אכילה. אני אוכלת צינימים בלי כלום ואורז - גם זה בקושי, ושותה תה, קולה זירו ומים. האם מדובר בווירוס? אם כן, עד מתי צפויות תופעות אלה להימשך במצב כזה? אודה על תשובתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה
ענת29/07/2013תבדקי אם זה וירוס מחלת הנשיקה
אם זה כן אז תחפשי בגוגל - טיפול בלעדי למחלת הנשיקה
תגיעי לאתר עם הטיפול.
זה הטיפול שמציל ממנה ולא שום טיפול של רופא משפחה כי פשוט אין לו טיפול
מייעצת לך זאת במקום שתסבלי ותושבתי למזן ארוך מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגת על השאלה שלי ד"ר כוכבי...
מאיה31/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוירוס? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
סליחה שדילגתי...
מקווה שאת כבר מרגישה טוב.
מחלה וירלית יכולה להמשך מספר ימים, לפעמים יותר משבוע.
אם ממשיך חום עם שלשולים יש לשלח תרבית צואה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת עיפותו חולשה סיחור הרבה זמןי24/07/2013
בן 45 ללא תרופות 184 שוקל 73 קג - רגיל על פניו , בדיקות דם אחרונות לפני כ-8 חודשים הכל בסוגריים,לרבות אקו לב שהיה בסדר (אקו בגלל הרגשת דפיקות לב).לאחרונה אבל כשנה לפחות תחושה כללית של עיפות/סיחרור קל של הראש מעין חוסר יציבות - זרמים במרפקים שמשדרים לקצות אצבעות הידים (תחושה של זרמים בקצות אצבעות הידים כאילו שזגרתי את היד חזק ואז פתחתי)
אבל הרוב זה תחושה של חולי - והכוונה לא חולה שפעת או התקררות-אלה אין כח לכלום,הכל לאט,(למרות שאני מאוד דינמי והיפר)-הבסיס בגדול בסדר גמור אישה טובה ילדים פרנסה קצת כדור סל באמצע שבוע, אבל תחושת העיפות וחוסר האנרגיה עם דפיקות הלב וחוסר היציבות של הראש (כאילו הוא שוקל 20 קג על הכתפים) גורמים לי למחשות ומיטרד - יש לציין שאני ישן 8 שעות לפחות בלילה,אבל להתעורר לוקח זמן ואיטיות כשכל הגוף כמו קרש (רק לפני 3-5 שנים היתי פותח עיניים וטס ליום העבודה), לוקח לי המון אנרגיה פיזית/ונפשית לקראת ארועים (פגישה,משחק כדור סל,ארוע וכו)
ואני חייב לישון לפני כל ארוע על מנת לקבל כח.רופאת המשפחה בבדיקה של 2 דקות (כל פעם מיליון אנשים אצלה בתור אבל כבר עשור אני אצלה) אומרת קח SSR למינהם. אין לי חרדה אבל קיים בהחלט סטרס (עבודה וכו)- האם לעשות שוב בדיקות דם על מנת להירגע - אולי לדרוש משהו אחר חוץ מבדיקות דם או לדרוש סוג מסוים של בדיקת דם בקיצור כל שבוע נתון אני מרגיש משהו אחר - פעם קוצים בקצות אצבעות,פעם דופק חזק שזורק פולסים לראש,
מצטער על האורך אבל ניסיתי להסביר כמה שיותר את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת עיפותו חולשה סיחור הרבה זמן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/07/2013שלום,
יכול מאד להיות ביטוי של חרדה.
כדאי לבדוק ולטפל בכיוון הזה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםניר23/07/2013
תוצאות בדיקת דם מהיום גיל 37
הייתי בצום משעה 8 בערב והבדיקה נעשתה ב 8 בבוקר
יש לציין ששתיתי כוס וודקה רדבול בשעה 12 בלילה
7.85 Uric acid
Rbc 5.64
Gpt (alt) 46
אלו התוצאות שהיו באדום כלומר חריגה
האם זה משמעותי? זה בסדר?
צריך לחזור על הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/07/2013שלום,
אין אפשרות לדון על תוצעות בדיקה ללא טווח הנורמה של המעבדה הבודקת.
אם שתית רדבול לא היית בצום!
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים שחורות באסלהדנה22/07/2013
שלום רב,
בעלי גילה לפני כחודש מס' תולעים שחורות באסלה לאחר שהיה בשירותים. הוא פנה לרופא המשפחה שנתן לכל המשפחה טיפול ורמוקס (כדור אחד ביום ואחד נוסף לאחר 10 ימים).
לאחר כחודש שוב נצפו התולעים אחרי ביקור בשירותים והרופא נתן את אותו הטיפול.
ממה שראיתי וקראתי באינטרנט תולעי סיכה הן לבנות ולא שחורות, הרופא אמר לבעלי שהן כנראה נצבעו מהצואה...
היום אחה"צ הלכתי לשירותים לצורך מתן פיפי בלבד. לאחר שהדחתי את המים ראיתי תולעת שחורה דקה ופחוסה.
ניסיתי לחפש חומר באינטרנט וראיתי שיתכן ומדובר בתולעים מהביוב.
שאלתי היא האם תולעי הסיכה אכן יכולות "להצבע" כולן? האם לדעתכם אכן מדובר בתולעי סיכה או סוג אחר של תולעת שבכלל לא נמצא בגופנו אלא מגיע ממקור אחר?
האם בבדיקת צואה ניתן לגלות תולעי סיכה?
אודה מאוד לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים שחורות באסלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/07/2013שלום,
אפשר לשלח בדיקת צואה לפרזיטים ולטפל בהתאם.
(ניתן גם לשים בדגימה תולעת כזו)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחי מרפאאלה22/07/2013
שלום רב,
אני שותה כ4-5 "טילונים" ביום של כל מיני צמחים: מרווה, לואיזה, קמומיל, לימונית, מליסה וכ"ו.
העניין הוא שאמרו לי לאחרונה שזה עלול להשפיע לרעה על הכבד היות ומדובר ב"צמחי מרפא" אסור לשתות בכזאת תדירות וכמויות,
האם הדבר אכן כך?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יעל כוכבי24/07/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נטורופתיה' id=link]נטורופתיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pt מוארךיעל22/07/2013
שלום רב,
בת 22 ,לוקחת גלולות
PT (Seconds) 12.5
I.N.R 1.1
האם הנ"ל נחשב ללא תקין?
רופא אחד לא ייחס חשיבות כלל, ורופא שני ביקש לחזור שוב על הבדיקות.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pt מוארך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/07/2013שלום,
יש לחזור על הבדיקה ואם עדיין חורגת (וזו חריגה קלה) אפשר להתיעץ עם המטולוג ולבדוק פקטורי קרישה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות חריגותעדי21/07/2013
שלום.בת 33 ברקע:אנמיה, תלסמיה מיינור ושחפת ריאתית שטופלה לפני 7 שנים(מאז במעקב ריאתי והכל תקין).כמו כן בבדיקות שנעשו דרך הקופה לפפני מספר חודשים נמצא כי IGG אצלי גבוה וכן PROTEIN TOTAL B גבוה.מזה תקופה ארוכה איני חשה בטוב:דופק מהיר, עייפות, קוצר נשימה וזיהומים חוזרים.הופניתי למיון ושם נערכו אקג-יצא תקין ובדיקות דם שהראו:
WBC 15 גבוה
NEUTRO 88 גבוה
LYMPO 8 נמוך
אך המדאיג מכל הוא CRP)HS( שיצא 17.5 כשהערך המקסימלי אמור להיות 5
לפני ארבעה חודשים גם הייתי במיון והתקבלו אותן תוצאות של WBC NEUTRO LYMPO ואילו אז הערך של CRP היה 10.3
במיון לא התייחסו כלל לתוצאות אלו וטענו כי הכל תקין וסתם מדבור במשהו ויראלי.
האם CRP גבוה בשילוב הממצאים הנל לא מדאיגים?? עלולים להעיד על ממאירות ומחלות רציניות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות חריגות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/07/2013שלום,
יש צורך לברר את הסימפטומים ובדיקות המעבדה: נראה שמדובר בזיהום כלשהו או הפרעה במערכת החיסונית.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעולאסתר18/07/2013
האם מותר לאכול שניצל טבעול כאשר יש כולסטרול. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבעול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/07/2013שלום,
בעקרון כשהקולסטרול גבוה עדיף לצרוך מוצרים מן הצומח.(שניצל צמחי ולא מעוף)
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפות בכל הגוףאלקס15/07/2013
לפני כמה חודשים ההייתי משש את הצוואר והרגשתי שיש לי לימפה קטנה בצד הצוואר נכנסתי בטראומה ופחדים מרוב שקראתי באנטרנט על הדבר סרטן ואיידס -הלכתי לרופא נתן לי אנטביוטקה לא עזרה אלא נהיה לי פטריה בפה -הלימפה לא כואבת לי ולא הייתה כואבת קודם במקרה מצאתי עשישתי צינר אצל רופא א,ז,ג יצא תקיו הגרון ועשיתי אלטרה סאונד לצוואר מצאו שיש אולי שלוש קטנות אכי גדולה 24 ממ אמרו שהן תקינות אני נכנסתי ללחץ התחלתי לעשות כל שבוע בדיקה דם היה wbc נמוכות קצת 4או 5 ופעם6 נכנסתי בטראומה והתחלתי לחפש בגוף מצאתי שיש לי אולי 5 לימפות ליד איבר המין שאני מרגיש אותם בגודל של אפונה גם בבית השחי יש לינ אולי 4 קטנים גם בכתף ליד הצווא ר למעלה יש 2 אבל כל אלה אני מרגיש רק במישוש והלכתי בעשיתי בדיקה hiv פעמים ויצא שלילי(היו לי בעבר יחסי מין לא מוגנים לפני שנים} אני לא יודע מה לעשות ?האם זה נורמלי שיש לימפות בצורה הזו ??האם בדיקה האיידס לא אמינה למין שהיה לפני 3 או ארבע שנים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי דעתי אין לך מה להילחץ מזה, היה
ג'ובניק דחוי15/07/2013לי את זה גם פעם, היה לי בראש בשני איזורים, לפני איזה משהו כמו חצי שנה, ואז עשיתי מין בדיקה של לימפומות בבית חולים, ואמרו לי שהכל בסדר.
זה מין חלבונים המופרשים מבלוטות החלם, לרוב כאשר יש הורמונים בגוף.
אין לך מה להילחץ מזה, אחרי כמה זמן זה עובר.
יש גם בדיקת סי טי, שאפשר לעשות במידה ואתה מודאג מזה.
מקווה שעזרתי, להתראות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפות בכל הגוף - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/07/2013שלום,
בלוטות הלימפה בד"כ גדלות בתגובה למחלות זיהומיות שונות ויש בירור שצריך לעשות.(האם יש לך כלב? במקרה זה יש לחשוב על טוקסופלסמה ולטפל). פעמים רבות זו מחלה וירלית, וזה יעבור.
במידה והבירור לא מעלה דבר והבלוטות גדלות או נשארות, ניתן לשקול ביופסיה.
אם בדיקת הHIV שלילית- אתה יכול להיות רגוע (משקף את מצבך מלפני כ-3 חדשים)
הכי חשוב לבריאות- לא לדאוג לשוא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Eosinophils6.8 בבדיקת דם:ג'ובניק דחוי14/07/2013
שלום, בתוצאות הבדיקת דם שלי התגלה אאוזינופילים מעל התקן המותר *(..........) האם זה בסדר? או שיש להיזהר מנתון זה? שאלתי גם את הרופא משפחה שלי אבל הוא לא יכל להסביר לי בדייקנות משום שלא הזמנתי תור.
כמו כן יש לי גם מונוסיטיס מעל הנורמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Eosinophils6.8 בבדיקת דם: - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/07/2013שלום,
עלייה באיאוזינופילים יכולה לנבוע מאלרגיה או טפילי צואה.
לפעמים שנויים בספירה הלבנה המבדלת הם זמניים וחולפים ללא טיפול.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומן רוויאסתר13/07/2013
שלום
יש מאכלים שכתוב עליהם ללא כולסטרול אבל מצד שני כתוב מספר אחוז של שומן רווי. אחת ולתמיד אני רוצה לדעת מה זה שומן רווי והאם זה הולך יחד שכתוב ללא כולסטרול. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן רווי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/07/2013שלום,
קולסטרול וחומצות שומן הן תרכובות שונות.
קולסטרול מקורו רק במזונות מן החי.
חומצות שומן מקורן מן החי ומן הצומח: החלוקה הבאה תלויה במספר אטומי המימן.
רוויות- בד"כ מוצקות,מן החי, למשל חמאה.
לא רוויות- בד"כ נוזליות מן הצומח. למשל שמן זית. (יש חד-רוויות ויש רב- רוויות)
טרנס- לא רוויות שעברו תהליך מיצוק, למשל מרגרינה.
ולכן יכול להיות מזון עם שומן רווי ללא קולסטרול. למשל שמן קוקוס או שמן דקלים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבונת בפיןניר12/07/2013
בימים האחרונים מרגיש צריבה בקצה הפין בעיקר שאני מגורה מינית.. עשיתי תרבית שתן , ושתן כללית , ושתן std pcr הכל תקין.... ממה יכולה לנבוע הבעיה? יכול להיות שיש חיידק בזרע וזה גורם לצריבונת? מה היית מציעה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבונת בפין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013שלום,
בדיקה מקומית - ע"י רופא המשפחה, אורולוג או עור ומין.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליות.12/07/2013
אני בת 39, זכור לי שבילדותי נתנו לנו טיפות נגד פוליו.האם אנחנו נחשבים למחוסנים? האם עלינו לחזור על החיסון? האם החיסון ניתן רק לילדים? האם הטיפות טובות לכל החיים או צריך לחזור עליהם מתישהו בחיים? אומרים שזה לא קשור למי השתיה אז איך נדבקים בנגיף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליו - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013שלום,
ההמלצה של משרד הבריאות לחזור על החיזון רק באיזורים בהם נמצא הנגיף במי השתייה ולעובדי בריאות . אין היום טיפות (חיסון וירוס חי) אלא רק בזריקה (וירוס מת) .
ההדבקה הינה מזיהום צואתי של אדם חולה/מפריש לאוכל או שתייה .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן ניתן להשיג כדורי גלותטיון ?דני11/07/2013
שלום ,
היכן ניתן להשיג כדורי גלותטיון ? האם ניתן לצרף קישור אינטרנטי כדוגמא למקור שבו מוכרים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן ניתן להשיג כדורי גלותטיון ? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי11/07/2013שלום,
זהו תוסף מזון המכיל 3 חומצות אמינו. אני מניחה שנמכר בכל בתי המרקחת. אפשר לחפש בגוגל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורי גלותטיון , המשך
דני13/07/2013שלום ,
אני מחפש כדורי גלותטיון (שמעתי שיש כדורי מציצה מתחת ללשון)
ולא תוסף מזון NAC ממנו , כך הבנתי , נוצר בגוף גלותטיון)
האם את מכירה פירמה/פירמות מסוימות , לצורך הדוגמא ,
כך שאוכל לבקש בבית מרקחת
(ניתקלתי במצב שבו הרוקחים כנראה לא הכירו)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורי גלותטיון , המשך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי13/07/2013שלום,
אני לא מבינה בזה (זו לא תרופה). וגם אין מקום בפורום להמלצות בעלות אופי מסחרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

