מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקהגילי01/07/2013
שלום רב ביצעתי צילום רנטגן של עמוד שידרה מותני בעקבות הפניה של אורטופד, ובנוסף לאספקט האורטופדי נכתב לי בתשובה ש " יש לציין התרחבות של מספר פיתולי מעיים בבטן תחתונה משמאל " . האם משפט כזה אמור להדאיג אותי ? האם עליי לפנות לבירור ? ואם כן, למי / איזה תחום עליי לפנות ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013שלום,
יתכן שמדובר בחוסר התרוקנות לפני הבדיקה, עצירות וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם שיגרתיותמורן01/07/2013
היי,
בת 28, אני צריכה לעשות מחר בדיקות דם ושתן שיגרתיות,
עכשיו אני ממש לפני מחזור ומרגישה עייפות כבדה וחולשה,
רציתי לדעת אם כדאי לדחות את הבדיקות האלה לאחר המחזור או בכל זאת לבצע אותן במצב הזה? תהייה לזה השפעה שלילית כשאני לפני מחזור ומרגישה כזאת עייפות?
וגם בנוגע לבדיקות שתן, יש סיבה לדחות?
תודה ולילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם שיגרתיות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/07/2013אפשר לעשות את הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה RAMIPRIL 1.25MGליאור30/06/2013
שלום.
קיבלתי לאחרונה תרופה להורדת לחץ דם בשם RAMIPRIL 1.25MG ונראה לי שהתרופה גורמת לי ליובש בפה ולשיעול חזק במשך היום ובלילה במיוחד כשאני ישן על הגב .
השאלה היא האם זו תופעה של הכדור .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה RAMIPRIL 1.25MG - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013שלום,
התרופה אכן עלולה לגרום לשיעול .
יש להפסיק לנסיון ואם השיעול מפסיק- להחליף.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהאביגיל30/06/2013
שלום,
אני חולה במחלת הנשיקה מזה כחודש, ובינתיים כמעט שנעלמו לי התסמינים הפיזיים. הכאבים בגרון פסקו ואני פחות עייפה.
רציתי לדעת עד מתי אהיה מדבקת. אני עובדת עם זקנים ואיני יכולה לחזור לעבודה עד שיוסר כל חשש. האם יש אפשרות לבדוק את זה בבדיקת דם?
תודה רבה, אביגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013שלום,
הפרשת הוירוס בדרכי הנשימה יכולה להמשך מספר חדשים.
לדעתי לאוכלוסיה הקשישה יש כבר נוגדנים לוירוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אביגיל01/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקרסוליים ונפיחותרחלי30/06/2013
שלום רב,
אני בת 50 .מזה זמן רב אני חשה כאבים בקרסוליים עם הקימה בבוקר, שעוברים תוך כמה דקות .כך גם לאחר ישיבה במכונית,אתמול נוספה נפיחות בקרסול הימני.
מה יכולה להיות הסיבה לכך? מה ניתן לעשות? תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקרסוליים ונפיחות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013לבדוק מפרקים, ורידים.
פעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בקרסול
רחלי01/07/2013תודה לך על התייחסותך. בפעילות גופנית הכוונה היא בעיקר להליכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת כולסטרולאסתר28/06/2013
שלום ב16.5.13 עשיתי בדיקות דם . והכולסטרול שלי לא טוב. שיניתי תזונה. לא במאה אחוז אבל יש שינוי בתזונה. ב16.7.13 אני רוצה לעשות שוב בדיקה לראות אם יש שינוי. האם זה מספיק זמן כדי לראות שינוי בכולסטרול או שכדאי לחכות עוד קצת. מה את / ה אומר/ת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת כולסטרול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013חודשיים אמור להספיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, האם יש סיכונים בבליעת דבורה?אנונימי28/06/2013
שלום, היום כשהלכתי ברחוב בטעות בלעתי דבורה, רציתי לדעת האם יש בכך סיכונים כלשהם? כרגע אני לא מרגיש שום דבר ומה שאני כן מרגיש נראלי זה יוצא פסיכולוגי מאשר אמיתי.
אשמח לקבל תשובה לשאלתי, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, האם יש סיכונים בבליעת דבורה? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013רק באלרגיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמתרוית26/06/2013
שלום,
לפני כשנה עשיתי חיסון נגד אדמת בטיפת חלב והתוצאה היתה 21
היה מצוין בטופס שאני מחוסנת אבל כמות הנוגדנים קטנה,מה זה אומר?
מחכה לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013כדאי לקבל זריקה נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הישנות של בעיות בדרכי הנשימהנטלי24/06/2013
אבי, בן 59, במשך חצי שנה אחרונה היה חולה לפחות 5 פעמים בדלקות בדרכי הנשימה עם הסימפטומים הבאים: החום פתאום עולה עד 38-38.5 ונמשך כיומיים יחד עם כאבים בעצמות ובגב. לאחר מכן החום יורד ל-37 בערך או אף 36.5, מופיעה נזלת, לרוב שקופה (אם כי בפעם האחרונה החלה להפוך לירוקה), ושיעול בהתקפים חזקים ועם ליחה מרובה (לבנה, צהובה ושקופה) שיוצאת בקלות. אחרי יום-יומיים השיעול והנזלת בדרך כלל ממשיכים, אבל החום עולה שוב ומגיע לעתים עד 39-39.5. בינואר רופא המשפחה אבחן דלקת בריאה השמאלית, בשאר הפעמים האבחנות היו ברונכיטיס, סינוסיטיס, דלקת בקנה או דלקת לא ספציפית בדרכי נשימה עליונות. בכל פעם אבי טופל באנטיביוטיקה ממשפחת פניצילין או אריתרומיצין.
בדרך כלל, יש לו נטייה לבעיות מהסוג הזה, אבל לא בתדירות גבוהה כל כך. לאבי יש חשש שהמצב שלו החמיר לאחר שלפני כשנה ביצע חיסונים לפני נסיעה להודו.
ברקע: כאבי גב חזקים בעקבות טראומה ישנה, מטופלים לעתים קרובות במשככי כאבים. משקל עודף. בעיית לב וכלי דם, מטופלים באספירין ואנטיסטטינים. אלרגיה לקור, מתבטאת בהתעטשויות חוזרות. אין תגובה מיוחדת לבדיקות הנעשות על ידי אלרגולוג.
נודה מאד על התייחסות למצב המתואר והמלצות לגבי בדיקות נוספות לבירור הישנות המחלה ו/או טיפול תומך/מונע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הישנות של בעיות בדרכי הנשימה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/06/2013שלום,
אין לי מספיק נתונים, אבל אולי כמה נקודות להתייחסות:
רקע של עישון? - צילום חזה חוזר והתייעצות רופא ריאות .
תרופות נוגדות דלקת יכולות לגרום להתקפי אסטמה ברגישים (נוטל לכאב גב?)
מחלה ש"קבל" בהודו- יותר נראה לי סביר מתגובה לחיסונים.
בירור מצב הלב- אקו לב, קרדיולוג.
אשמח לעדכון,
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך ופרטים נוספים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/06/2013שלום,
נראה שיש מרכיב אסטמתי חשוב.
לגבי החשיפה התעסוקתית- יש להתיעץ עם רופא תעסוקה .
להמנע מNSAID (נוגדות-דלקת כגון: איבופרופן וכו') שיכולות להחמיר אסטמה ברגישים: ליטול תרופות לכאב מקבוצות אחרות (אקמול לסוגיו, אופטלגין ואופיואידים- לפי דרגת הכאב). להתיעץ עם רופא ריאות- כולל תפקודי ריאה מלאים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
נטלי01/07/2013ד״ר כוכבי, תודה רבה שוב על התייחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור ללחץ דם norvascגליה24/06/2013
האם ייתכן והכדור ללחץ דם החדש שבעלי לוקח כשלושה חודשים, Norvasc גורם לכפות הרגליים שלו להיות נפוחות כל כך ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור ללחץ דם norvasc - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/06/2013אכן כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצותבלהה23/06/2013
אני בת 53 מקבלת כ-10 שנים טיפול בצרבות שנובעות מריפלוקס ובקע בסרעפת.
בשנים הראשונות התחלתי ב...לוסק 10 מ"ג ולאחר מכן 20 מ"נ.
יותר מאוחר העבירו אותי לאומפרדקס וב....5 שנים האחרונות אני נוטלת אומפרדקס 20 לפני ארוחת הבוקר ולפני ארוחת הערב(כל 12 שעות)
.
ביעוץ רפואי שקיבלתי נאמר לי שזה לא כל כך טוב לצרוך במשך זמן ארוך 40 מ"ג אומפרדקס ורצוי לעבור לטיפול חילופי של לנטון 20 מ"ג.
האם לנטון אכן עדיף על אומפרדקס?
אודה על חוות דעתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התיעצות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/06/2013שלום,
בעקרון לא מומלץ לצרוך לתקופה ארוכה אף אחת מהתרופות מאחר והן מדכאות את יצור החומצה בקיבה ועלולות גם לגרום לבעיות בספיגת חומרים חיוניים.
מאחר ואת סובלת מרפלוקס , יש לנסות להגיע למצב חסר סימפטומים עם הטיפול המינימלי האפשרי. יתכן גם שהורדת מינון האומפרדקס ל20 מ"ג ליום תספיק.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותמלי22/06/2013
שלום.
אני בת 21 השתחררתי מצהל ובבדיקות דם שגרתיות נמצא אצלי :
TRIGLYCERIDES= 222
CHLESTOROL=206
HDL=49
LDL=112.7
NON-HDL CHOLESTEROL=157
שאלתי האם התוצאות לא גבוהות מדי .
אני קצת חוששת שזה תורשתי כי במשפחה היו מספר אוטמים בגלל שומנים גבוהים .
האם גלולות מסוג אמילי או מליאן יכולים לגרום לתוצאות גבוהות כאלה ?
מה לדעתך עלי לעשות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/06/2013שלום,
טריגליצרידים גבוהים, קולסטרול לסוגיו תקין .
חשוב לדעת אם משקלך גבוה- יש לקבל יעוץ להורדת פחמימות בתזונה וירידה במשקל
ולחזור על הבדיקה לאחר כ-6 שבועות , בצום של 12 שעות לפחות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגלייים : שוקייםגליה21/06/2013
זה כבר כמה חודשים שיש לי כאבים בשוקיים גם ביום וגם בלילה. אני בת 43 והתחלתי ללכת עם עקבים לפני שנתיים ונאמר לי באחד מהפורומים שזה לא שייך לעקבים. הכאב ממשיך אז חשבתי לפנות אליכם כי אולי אתם יודעים למה זה שייך ? זה ששיחקתי כדורסל עד הצבא, כל הקפיצות והנחיתות יכולות להשפיע לטווח הארוך ??? ולמי לפנות בעניין ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגלייים : שוקיים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/06/2013שלום,
לכאב בשוקיים סיבות רבות אפשריות: כאב שהוא גם במנוחה וגם במאמץ יכול לנבוע מבעיה בורידי הרגליים. לא נראה לי קשר לכדורסל בעבר.
כדאי לפנות לרופא המשפחה להערכה ראשונית.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את יכולה לפרט עוד סיבות ?
גליה21/06/2013את העקבים פסלו באיזשהו פורום. אמרו שכאבים אחרים בד"כ נגרמים בגללם ולא כאבי שוקיים. אני אשמח אם זה נכון כי אני לא רוצה לרדת מהם...לא שאני הולכת כל היום. אני עובדת מהבית ורק בסידורים או ביציאות בערב ובסוף שבוע אני נועלת אותם.
ואם זה לא עקבים או לא ורידים, מה עוד זה יכול להיות ? רופא המשפחה שלי בחופש ואני מודאגת/סקרנית.
תודה מראש :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את יכולה לפרט עוד סיבות ? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/06/2013שלום,
כאמור יש הרבה סיבות לכאב בשוקיים ואין מטרת הפורום להחליף בדיקת רופא, גם אם הוא בחופשה לזמן מה.
לשם השכלה כללית: הסיבות נעות מבעיות מקומית כגון אורטופדיות: עצמות (מבנה כפות הרגליים למשל), שרירים, גידים ,מפרקים, בעיות בכלי דם: ורידים , עורקים ועצבים ועד בעיות סיסטמיות ברקמות אלה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן לא תקינה - LEUCOCYTESלאה20/06/2013
בתי, בת 29, עשתה בדיקת שתן. LEUCOCYTES בשתן ערך של 500 . בנוסף לכך יש +MUCOUS, ++ UPATEL CRYCBAIL ++, SQUAMOUS EPITHEL CALL .
היום גם פתאום הופיעו כאבי בטן. תרבית שטן שלילי. הרופא שלה לא עובד עד יום שני. מה הכוון - האם כדאי ללכת בינתיים לגסטרולוג או אורולוג?
האם יש קשר, שזה, שהיא בדיוק סיימה טיפול בפירטיה בןוגינה?
אני מאוד דואגת,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן לא תקינה - LEUCOCYTES - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/06/2013שלום,
מקור התאים כנראה מדלקת בנרתיק.השתן לא נקי.
ליעוץ גניקולוגי.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מר מהגרוןקרני20/06/2013
שלום רב מזה שבוע שיש לי טעם מר מהגרון. אמרו לי שקיימת האפשרות שזה קשור בבלוטת התריס.כמובן שאגש לבדיקות אך בינתיים רציתי לשאול למה התופעה הזאת יכולה להיות קשורה? ואם יש משהו שאפשר לעשות כדי להקל על זה.
לא יודעת אם זה קשור אך אני בתקופה מאוד מתוחה וחשה עייפות מתמדת. אשמח לתשובה מהירה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם מר מהגרון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/06/2013שלום,
עייפות יכלה להתאים לבעיה בבלוטת התריס. טעם מר בפה- לא . בדקי בחלק של תשובות לשאלות נפוצות (בעיה בפה, קיבה, כיס מרה, תרופות וכו').
עייפות ומתח: מצבי לחץ ומשבר,חרדה ודכאון, הפרעות בשינה, חוסר דם ,מחסור בויטמינים ומינרלים, בעיות הורמונליות ועוד.
בירור: רופא משפחה, אא"ג, גסטרו?
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

