מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אני יכול להידבק בפוליו?אבי06/08/2013
שלום רב.
בני אמור לקבל את החיסון נגד הפוליו ואני אמור לקבל זריקת קורטיזון שנקראת דיפרוספן עקב היותי תתרן לאחר מחלת שפעת.הזריקה שאני לקבל היא חד פעמית אך אני אמור להמשיך 3 חודשים עם תרסיס לאף שגם מכיל סטרואידים בשם סטרונאז.לפי מה ששמעתי וקראתי, מי שמטופל בסטרואידים,מערכת החיסון שלו נחלשת.
רציתי בעצם לדעת אם מערכת החיסון שלי תיחלש עקב הטיפול בסטרואידים ובני יקבל את החיסון נגד הפוליו שבו יש נגיף חי,האם אני יכול להידבק ממנו?האם זה מסוכן עבורי?
אגב,אני בן 44 בריא בד"כ ולא נוטל תרופות למעט זובירקס למניעת הרפס שפתיים.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני יכול להידבק בפוליו? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/08/2013שלום,
בד"כ מדובר באנשים מוחלשים חיסונית כגון מושתלי איברים, אנשים שמקבלים סטרואידים מעל 3 חדשים , אנשים שמקבלים כמותרפיה וכו'.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורן04/08/2013
האם רופא משפחה יכול לקבוע סיבות לעמידות לתרופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
את יכולה לפרט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לברזלדינה04/08/2013
אני רוצה להתייעץ איתכם אני לוקחת את הברזל ferrogrand folic כי יש לי שבירה בשיער אבל הכדור לא מטיב איתי יש לי תופאות לוואי עייפות רבה מאוד
אני יודעת שיש כדור ברזל קומפלקס ורציתי לדעת האם הוא משתווה ferrogrand folic?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לברזל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
אני לא מכירה את הכדור השני.
כדאי לבדוק כמה ברזל יש בו, באיזו צורה, אם יש חומצה פולית וכו'. אפשר להתייעץ גם עם הרוקח.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף?בתשבע03/08/2013
שלום רב,
מאתמול (יום ו') יש לי בחלק התחתון של הרגל, יותר קרוב לכף הרגל מאשר לברך, אזור אדום מגרד מאוד. נראה כמו שפשוף ומגרד. כמו עיגול אדום הרבה מתחת לברך כאמור, סמוך יותר לכף.בתחילה סברתי כי מדובר ביובש או במשהו מקומי אך זה ממשיך ויתכן שמתרחב - חשבתי לגשת מחר לרופא לבירור אך נזכרתי - ואולי יש קשר: ביום ה' בלילה פצעתי את עצמי באצבע ברגל בעקבות שימוש בקוצץ ציפורנים. האם יתכן האדמומיות הזו היא ביטוי לזיהום? אין כרגע חום ואין כאבים רק אדמומיות מגרדת. אום אכן בזאת מדובר, זה יוכל לסבול דיחוי עוד יום למחר? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
יותר נשמע כמו עקיצה או תגובה אלרגית (בגלל הגרד).
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסוף שתן 24 שעותאוריאן02/08/2013
שלום דוקטור עשיתי איסוף שתן 24 שעות
בבדיקה נמצא כי אין נחושת בשתן
אני מאד מודאג מהעניין
מזה אומר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף שתן 24 שעות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013זה טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהדנה01/08/2013
שלום לגוזל שלי בן שנה ו5 יש פריחה בגוף כמו בתמונה וזה ממש מציק לו מה זה יכול להיות
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
לא ידעתי שגם ציפורים נכנסות לפורום...
נראה כמו תגובה לזיעה (אלא אם יש חום ואיזורים נוספים)- מגרד? אפשר לנסות קלמין.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קווים רוחביים ואנכים בציפורןבר01/08/2013
שלום רב,
מצ"ב תמונות של הציפורן עם קווים רוחביים וקן אנכו עבה.
בבדיקת רופא עור נשללה שזו פטריה של הציפורן.
מה זה יכול להיות ?
צורת הקווים משתנה כל הזמן
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קווים רוחביים ואנכים בציפורן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
לא צורפה תמונה.
שנויים בצפורניים יכולים להיות משניים לחסרים תזונתיים ומצבי סטרס.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין dבתיה31/07/2013
שלום רב,
ברצוני לשאול מה הם הערכים התקינים של ויטמין d ? כמו כן בבדיקות דם אשר עשיתי יש לי ערך של 27 האם זה בסדר ?
אני בת 46 ויתר בדיקות הדם שלי תקינות לחלוטין.
תודה.
בתיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין d - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
לכל מעבדה תחום הנורמה שלה.
ליד כל תוצאה בד"כ כתוב מה התחום , מהו חוסר וכו'.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך.
בתיה06/08/2013יכול להיות כי לכל קופה יש נורמות משלה, אבל סביר להניח שאת כרופאה יודעת או אמורה לדעת באם ערך של 27 הוא אכן תקין, כי הרי יש ערכים אשר נחשבים בטווח הסביר בכל מקרה ובטווח הלא סביר בכל מקרה עם סטיות קטנות לכאן או לכאן.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/08/2013שלום,
סביר להניח שקבלת את התוצאה עם הטווח הנורמלי.
ערך של 27 במכבי ומאוחדת הוא ערך טוב יחסית אך יש לשאוף לערכים מעל 30 או 32 .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה.דנה31/07/2013
שלום כול חודש אני עושה בדיקות לבלוטת התריס אני נוטלת כדור 1
היום הלכתי לעשות את בדיקה יצא תקין
הרופא נתן להעשות בדיקה של erythropoiern ויצא לי נמוך מהנורמה מה זה הבדיקה הזאת ועל מה זה מצביע שזה נמוך מהנורמה
אין אנמיה בריאה בדרך כלל לפני שבועיים עשיתי בדיקות כלליות הכול יצא תקין..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
אריתרופואטין הוא הרמון המופרש מהכליה ותפקידו לעודד יצור תאים אדומים במח העצם.
לא ברור לי למה נבדק אצלך ומדוע נמוך.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בצלעות בצד השמאלי של הגוףשי31/07/2013
שלום רב,
לפני מספר שבועות שמתי לב לכאב שיש לי מתחת לצלעות בצד השמאלי של הגוף. בנגיעה ניתן להרגיש שם בליטה יחסית גדולה וכואבת. אתמול ביצעתי צילום חזה והתוצאות נראו שם תקינות:
.צל הלב תקין בגודלו ובצורתו
.אוורור הריאות תקין
.לא הודגם תהליך פלוירופרנכימטי
.בצלעות משמאל לא הודגם שבר
בהמשך לשיחה עם רופאת המשפחה, החליטה להפנות אותי לצילום אוטראסאונד רקמות רכות.
מאחר שאני מוטרד מאוד, רציתי לשאול האם צילום החזה התקין מסיר את החשש מגידולים ומה יכולה להיות הסיבה לבליטה הזאת.
אבקש לציין שאני לא זוכר מכה ספציפית במקום אבל אשתי טוענת שהיא ראתה מעין סימנים כחולים עדינים ליד המקום לפני מספר שבועות. אני גבר בן 38, בריא בד"כ. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה בצלעות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/08/2013שלום,
צילום החזה מספק מידע לגבי מצב הלב, הריאות, הצלעות. גם לגבי גידולים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עירוי ברזלת.30/07/2013
שלום רב.עשיתי היום פעם ראשונה בחיי עירוי ברזל.הרגשתי מצויין אחרי למרות שהזהירו אותי מכאבי ראש וחולשה.אחרי כמה שעות החלו לי שלשולים ואכלתי גם גבינה ואם אני זוכרת נכון, אסור לאכול דברי חלב כשלוקחים ברזל.בכל מקרה, אני לוקחת עירוי כי אני לא יכולה לקחת ברזל בשום צורה אחרת בגלל תופעות לוואי קשות ובכללן כאבי בטן, הפיחות ושלשולים קשים.האם זה מה שיהיה עכשיו? לכמה זמן השלשולים ימשכו? הבנתי שהעירוי נספג ישר לוריד אז לא ברור לי למה יש תופעות לוואי ואם זה שכיח.תודה מראש על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירוי ברזל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013שלום,
יתכן שהשלשול קשור לערוי ויתכן שלא. תופעת לואי זו נדירה יותר בטיפול עם ברזל לוריד
מאשר בטיפול בכדורי ברזל. לא נראה לי קשר לאכילת גבינה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בלשוןTTT29/07/2013
שלום,
לפני כשבועיים יצאו לי פצעים רבים מאוד על לשון קטנים בצבע צהבהב אחר כך הפכו ללבן ואז ורוד ונעלמו., אגב היה לי גם פצע גדול על השפה האחורית.(הייתי גם בלחץ גדול בעבודה ודברים שהטרידו אותי), ביקרתי את רופא המשפחה אז והוא נתן לי אורקורט E. אכן מרחתי פעם פעמיים והיתה הקלה והפצעים הרבים עברו(אציין שבעלי סבל מכך כ-3 ימים לערך בגללי כנראה...) ביומיים האחרונים גדל לי כל יום פצע אחד בקצה הלשון (אחד גדל ואחד נעלם) וחוץ מאשר שזה מלחיץ ומעט מציק ושורף אני לא יודעת אם מותר לי למרוח אורוקט כיוון שגיליתי לפני מספר ימים שהינני בהריון, האם מותר? אני יודעת שלחץ לא מוסיף לזה אבל... האם יש סיבה להיות בלחץ?
למה זה בא וחוזר? האם יש קשר להריון? מקריאה באינטרנט ממש נחרדתי ונלחצתי יותר
לתשובה מהירה ואולי לתובנות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בלשון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013שלום,
התיאור שלך מתאים למחלה וירלית וגם היתה כנראה הדבקה .
יש אזהרה לגבי שימוש במשחה בשליש ההריון הראשון אבל לא הוראת נגד.
אין סיבה ללחץ. זה יעבור.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת בציפורני הרגליים - האם יש לאקגליה29/07/2013
במרשם שאפשר למרוח אותו על לאק קיים ועדיין לטפל בציפורן . כי קיבלתי מרופאת העור לאק לוסריל למריחה על ציפורן חשופה וזו בעיה בקיץ כשאני רוצה ללכת בסנדלים....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת בציפורני הרגליים - האם יש לאק - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013זה לא יעבוד על לאק. אבל לאחר הטיפול תהיה לך צפורן יפה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפינור וטריגליצרידים גבוהיםחיפאית29/07/2013
שלום,
אבי (בן 60) נוטל שנים רבות ליפינור. בבדיקות דם האחרונות רמת הטריגיליצרידים שלו הייתה גבוה מאוד - 540.
האם יש תחליף לליפינור?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפינור וטריגליצרידים גבוהים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013שלום,
יתכן שלא נטל את הטיפול התרופתי או שלא הקפיד על דיאטה דלת פחמימות.
תחליף- בזפיברט, מאותה קבוצה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה...יוסי27/07/2013
שלום, הכנתי כדורי שוקולד ולאחר ההגשה לבני המשפחה שמתי לב לכאב בטן ולשילשולים בקרב האנשים, בדר"כ אני בודק תאריכי תפוגה, עשיתי בדיקה של כל המוצרים ונמצאו תאריכי תפוגה טובים חוץ מהמרגרינה שאין לי דרך לדעת כי הנייר שעוטף נזרק כבר. אם ישנו חשש שהמרגרינה פג תוקפה האם ישנו חשש בריאותי בעניין? אם כן חוץ מטיפול בקלבטן לסימפטומים של כאב בטן ושילשולים מה ניתן לעשות? לתשובתך אודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה... - תגובה
ד''ר יעל כוכבי31/07/2013שלום,
במידה והשלשול נמשך אפשר לשלוח בדיקת צואה לתרבית.
בד"כ סימפטומים כאלה נמשכים זמן קצר ומגיבים לטיפול סימפטומטי.
מרגרינה אינה מקור לזיהום בד"כ.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

