מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים באשכיםaviv24/08/2013
היום היה לי במשך איזה 4 שעות מעין רגישות באשכים זה קורה לי פעם בכמה זמן האם זה מסוכן כי לאחר כמה זמן שאני מחכה הרגישות יורדת ואיתה גם הכאבים אז האם זה מצריך בדיקה או שיכול להיות בגלל שאני לא פעיל מינית איזה שבוע ומשהו אז זה קורה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשכים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
כדאי לבדוק, ליתר בטחון.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות עיכול ודימום רטקלימאיה24/08/2013
אני בת 18 . כמעט חודשיים סובלת מדימום כאשר אני מנסה לצאת בשירותים על נייר הטואלט דם אדום טרי , עצירות , אם אני מצליחה לצאת ( בקושי רב מאוד ומאמץ ) הצואה מאוד רכה , לא כמו שהייתה בעבר כמו בוץ כזה, עם ריח רע, לעיתים לא יוצא כלום חוץ מהפרשות לבנות כאלה ריריות , מרגישה שלא התרוקנתי מספיק וכואבת לי הבטן כל הזמן וחשק להקיא וירד לי קצת התיאבון , גם בזמן שאני מנסה לצאת זה נורא קשה לי מהבחינה הזאת שכואבת הבטן ( לא שורף או משהו כזה חיצוני )... לא הלכתי להבדק עד עכשיו בגלל שזה הביך אותי , האם הגיוני שזה טחורים ? כי זה לא כואב לי כלל , אין לי צריבה .. רק התסמינים שתיארתי לך , האם הגיוני כי זה יכול להיות סרטן מעי הגס בגילי? אין היסטוריה משפחתי. תודה על תשובתך.. אוסיף כי אני נוטלת תרופה נוגדת דיכאון לוסטרל 100 מ"ג כ3 חודשים או יותר (בערך..) תודה על תשובתך (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עיכול ודימום רטקלי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013שלום,
סביר להניח שיש לך טחורים כתוצאה מהעצירות שכנראה קשורה בעיתוי לטיפול בלוסטרל. אפשר לבקש להחליף את התרופה ובמקביל לקחת תכשירים משלשלים כגון אבילק, נורמלקס, פגלקס.
לבריאות ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס Bלאה24/08/2013
שלום רב!
שמעתי שניתן להדבק דרך יחסי מין בהפטיטיס. ביקשתי מרופא המשפחה לעשות בדיקת דם מתוך מטרה לעשות חיסון.
עשיתי את בדיקות הדם:
Hepatitis A - igG שיצא חיובי.
Hepatitis B Surface Ag שיצא שלילי.
רופא המשפחה אמר שלפי הבדיקה להפטיטיס A יש לי חיסון טיבעי בגוף.
הרופא נתן לי לבקשתי הוראת חיסון להפטיטיס B.
האחות בקופת חולים אמרה שצריך לעשות בדיקת דם מיוחדת כדי לראות אם אני צריכה חיסון נגד הפטיטיס B.
האם האחות סותרת את דברי הרופא?
אני מבולבלת.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/08/2013שלום
צריך לבדוק נוגדנים לוירוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B
לאה26/08/2013האם תוכלי לכתוב לי את השם המלא של הבדיקות לנוגדנים?
גם להפטיטיס B וגם להפטיטיס A.
תודה! זה מאוד חשוב לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013HBsAB
HBcAB
anti HAV IgG זה כבר נבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורן23/08/2013
שלום רב לרופא/ה
איך ניתן לדעת או איזה בדיקות מצביעות על כך שתרופה לא נספגת ולכן אין השפעה תרפויטית רצויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/08/2013שלום,
תלוי באיזו תרופה מדובר.
אם כוונתך לאלתרוקסין למשל- עוקבים אחר רמות TSH . גם כאן לא נדע אם התרופה לא נספגה או שהגוף זקוק ליותר ממנה . (אלא אם בתכשיר הישן הגענו לאיזון עם אותו מינון)
תנסה לפרט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת תפריםשירן23/08/2013
עשו לי ב״טרם״ תפרים ביד בהנחייתה היה כתוב להחליף תחבושת כל יום משחה ולהוציא את התפרים אחרי 10 ימים, הייתי די באוטובוס ולא התעמקתי בהנחיות .... אודה אם תוכלו לענות לי
1. יש צורך לחבוש כל העזרה ימים?
2. איפה אמורה להוציא את התפרים אצל האחיות בקופה, רופא או כירורג , שייכת לקופ״ח מכבי
3. אמורה להוציא את התפרים ביום שבת עדיף להוציא אותם בחמישי או ראשון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת תפרים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/08/2013שלום,
בד"כ מסירים את החבישה לאחר כיומיים וממשיכים עם פצע חשוף ונקוי יומיומי עם ימים וסבון, אלא אם כן קבלת הוראות אחרות התלויות במיקום ומצב הפצע (פצע בכף הרגל שיכול להזדהם וכו'). הסרת התפרים נעשית בד"כ ע"י אחות , לאחר בדיקה וקבלת הוראה כתובה מהרופא. שוב, הרופא יחליט לפי המקרה אם כדאי להקדים או לאחר את הוצאת התפרים, לפי מצב הפצע (יש איחוי טוב? סימני זיהום?). ניתן לקבל המלצה להסיר גם במוקד שפתוח בשבת.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרס נפוחה לנשיםמלאני23/08/2013
שלום אני מלאני בת 19, אני בחורה רזה יחסית אבל ישלי תופעה של כרס נפוחה מאוד, גילו לי צילאק לפני 5 שנים ואני שומרת על דיאטה נכונה ורואים זאת בבדיקות הדם. אך הכרס פשוט לא יורדת והיא נפוחה מאוד.. בבקשה תעזרו לי אני מודאגת. תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרס נפוחה לנשים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי24/08/2013שלום,
באופן כללי -בטן תפוחה יכולה להיות עקב ריבוי גזים, ריבוי שומן, או רקמת שריר מועטת.
מאחר ואת רזה וגם נמנעת מלאכול קמח לסוגיו, אני ממליצה על תרגילים לחיזוק שרירי בטן, למשל פילאטיס . (אם מדובר בריבוי גזים: שנוי בתפריט, יציאות סדירות, פרוביוטיקה).
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר
מלאני25/08/2013מה זה עוד יכול להיות? זה במת יכול להיות פשוט מלא שומן? כי זאת כרס גדולה.. וממש לא מתאימה למישהי רזה בת 19 תודה ויומטווב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013אמרתי שלא נראה לי שומן, יותר סביר גזים או שרירים רפויים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון מלווה בגרד בפהמ.דרום23/08/2013
שלום.
אני בת 28, בריאה. מזה כשבועיים סובלת מכאב גרון שמלווה בגרד בחלל הפה ודיגדוג באוזניים. התחושה הזו היא לא לאורך כל היום אלא בהתקפים- לעיתים לא כואב בכלל ולעיתים הגרון ממש כואב ומגרד לי בחלל הפה למעלה, ומדגדג באוזניים.
מעבר לזה- אין שום סימפטומים.
ממה זה יכול ליהיות? כיצד לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון מלווה בגרד בפה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/08/2013שלום,
במקרים של כאב גרון ללא נזלת או שיעול, אני ממליצה לפנות מוקדם לבדיקה כדי לשלול זיהום ע"י סטרפטוקוק.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםמאיר22/08/2013
שלום
עשיתי בדיקת דם היום, והיו מספר חריגות.
יש לציין שמזה כמה ימים אני מטופל בפרדינזון דרך הפה (התחלתי במינון של 60 מ"ג וכיום 20 מ"ג) בגלל קשיי נשימה וצפצופים.
שאלתי היא, האם יש קשר בין פרדינזון לעליה ברמות הכולסטרול, וכן עליה בכדוריות הלבנות (מסוג נויטרופילים)
CHOLESTEROL 235.00 MG/DL ( 120.00- 200.00) (.........)*
LDL-CHOLEST. 155.00 MG/DL ( 60.00- 130.00) (.........)*
WBC 10.90 K/UL ( 4.00- 10.00) (.........)*
NEUTROPHILS 7.20 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)*
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/08/2013שלום
יתכן קשר לעלייה במספר הכדוריות הלבנות (או שהזיהום גרם לכך) , לא לקולסטרול.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי22/08/2013
קיבלתי מרשם מרופא לנטילת גלולות פמינט להסדרת המחזור ולהגנה מפני כניסה להריון. אני מתכוונת ליטול פעם ראשונה גלולות ורציתי לדעת אחרי כמה זמן של נטילה קיים הגנה מוחלטת מפני כניסה להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/08/2013שלום,
מעשית- לאחר הוסת הבאה.(כחודש)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מירי27/08/2013אם המחזור שלי לא סדיר ואני מקבלת פעם בכמה חודשים ואני מתכוונת ליטול את הגלולות ללא קשר למחזור האחרון, לאחר כמה זמן של נטילה יש הגנה מפני כניסה להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי30/08/2013ליתר בטחון- חודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול ממושךעדי21/08/2013
בן 35 בריא. מזה שבועיים יש לי התקפי שיעול חזקים במהלך היום שנובעים ממעין גירוי בגרון/קנה הנשימה. משטח גרון שלילי. ממה יכול לנבוע? האם יכול להיות חלילה שעלת? ללא נזלת או כל סימפטום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול מתמשך
ענת21/08/2013אני מנדבת לך עיצה מנסיון מקרי.
אני מטופל בטיפול אלטרנטיבי בגלל מחלת עור כרונית ( פסוריאזיס )
היה לי שיעול מתמשך שמנשך קרוב לשנה.
הגעתי לטיפול אלטרנטיבי וקבלתי טיפול נגד מחלת העור.
הסתבר , כי הטיפול עשה פלאים לשיעול והעלים אותו.
אני הייתי המומה - צרוף מקרים כזה אחרת לא הייתי נפתרת מזה לעולם.
אם אתה רוצה אני אשמח לכתוב לך פרטים של המטפל , רק תרשום את המייל שלי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול ממושך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
יכול להיות זיהום כלשהו, בעיקר וירלי. החזר קיבתי- ושטי.
שעלת: התקפים קשים. אפשר לבדוק נוגדנים.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום נמוךעדי21/08/2013
בת 33 ברקע אנמיה. תלסמיה מינור. שחפת ריאתית שטופלה לפני מספר שנים ונוגדנים חיוביים ללופוס Ana DNA חיוביים אך ללא תסמינים קליניים אופייניים. מאז ומתמיד חום הגוף שלי היה 36.4-36.5 ובשנה האחרונה חשה עייפות ותשישות, נזלת שקופה ועיטושים, כמו אלרגיה וחום הגוף כל הזמן 36.8-37. בדיקות דם כלליות תקינות וכן צילום חזה. מה יכולה להיות הסיבה לחום שעלה בחצי מעלה באופן קבוע?? האם זה נחשב חום תת פיברלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום נמוך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
חום הגוף תקין.
את העייפות יש לברר.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליי חוםדוד21/08/2013
אהלן, אני בחור בן 26 , מאז שאני זוכר את עצמי בחטיבת הביניים היו לי גליי חום , בעיקר בזמן שאני לחוץ או מתוח, הקטע הוא שכל לחץ הכי קטן מתבטא בגל חום שכזה,
אפילו אני סתם הולך ברחוב או נוסע באוטו , פתאום איזה מחשבה קטנה וישר איזה גל חום.
זה ממש מטריד לבלות ככה את כל היום במיוחד שהתחלתי לשים יותר לב לזה דבר שמגביר את החרדה מהגליי חום עצמם- ויוצר עוד כאלו.
בלי קשר יש לי גם מיגרנות בתדירות דיי גבוהה בגלל הלחץ אז לפעמים אני לוקח איזה כדור שהניארולוג נתן לי נגד מיגרנות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליי חום - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
לצערי אינני יודעת איך לעזור לך בכך.
אולי זה קשור לטיפול במיגרנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם גם מבוגרים צריכים לעשות חיסוןליאת21/08/2013
האם גם מבוגרים צריכים לעשות חיסון לפוליו? בארץ? ואם זה להודו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם גם מבוגרים צריכים לעשות חיסון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
החיסון ניתן עד גיל 9 .
רק עובדי בריאות נדרשו לקבל חיסון מומת בזריקה.
לאיזורים מסוימים בהודו- אולי, כדאי להתיעץ עם משרד הבריאות או מרפאת מטיילים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגאיה20/08/2013
שלום יש לי מזה כשבוע מן הרגשה של משהו תקוע בגרון וזה מאוד מפריע לי... ולפני יומיים התחיל לי כאבי גרון, שיעול וכאבים בשקדים האם יש קשר ביניהם? ולמה יש לי הרגשה של גוש תקוע בגרון? תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
יתכן שזו בצקת בריריות.
כדאי לפנות לרופא לבדיקה. אולי משטח גרון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעל20/08/2013
שלום,
אני חיילת וביום שבת קמתי עם חום 38 ללא תסמינים נוספים פרט לסחרחורת ומעט כאב ראש. הלכתי בערב לביקור רופא כי חשדתי שזה קשור לדלקת בשתן שהייתה לי כשבועיים לפני ועברה (ללא נטילת אנטיביוטיקה-רק שציה מרובה, כדורי חמוציות ופעמיים כשהיה ממש קשה נטלתי סדורל). בביקורופא עשו לי סטיק בשתן, והפנו אותי למיון כדי לוודא שאין בעיה בכליות. במיון עשו לי בדיקות דם ושתן ואמרו שאין סימנים לדלקת ושזה כנראה ויראלי. למחרת היה לי חום 40, ואמא נבהלה ולקחה אותי שוב למיון. עשו לי בדיקות יותר מקיפות (צילום חזה, בדיקת דם+שתן, ובדיקת תפקודי כבד). לפי הרופאים לא היה משהו חריג במיוחד. בכל אופן שחררו אותנו ואמרו לחכות 48 שעות ואם החום לא יורד לחזור ביום השלידי. אתמול ניסינו להימנע כמה שיותר מלקיחת כדורים והורדנו את החום עם חומץ ומקלחות קרירות. ביומיים האחרונים התחלתי לאכול טיפה, ויחד עם זאת הגיע הצורך להתפנות.. אולם כל פעם שהלכתי לעשות את צרכיי זה היה נוזלי, שלשול אך ללא כאבי בטן או דחיפות או צורך לחזור כל רגע לשירותים.. השאלה שלי היא האם החום יכול לגרום למעט שיבושים במערכת העיכול או שזו אינדיקציה למחלה מסוימת שלא תפסו במיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/08/2013שלום,
שלשול יכול להיות ביטוי של מחלה במערכת העיכול בד"כ ולפעמים ביטוי של מחלת חום סיסטמית בעיקר בילדים קטנים . במבוגרים פחות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

