מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוך כמה שעות משפיע פרוביוטיקהמשה11/02/2014
קבלתי התוסף לטיפול בנפיחות בבטן וגזים שמתחילים תמיד כשעתיים לאחר ארוחת הצהריים.
מתי זמן אופטימלי לקחת את הכדור בכל יום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוך כמה שעות משפיע פרוביוטיקה - תגובה
אורטל מגן12/02/2014היי אהוד
ליפני הארוחה.
על בטן ריקה הכי טוב.
שווה לבדוק בלי קשר אם יש מזונות מסויימים שגורמים לתחושה (בשר, מוצרי חלב, ירקות, קטניות...)
ו/או אולי לנסות פרוביוטיקה משולב עם אינזימים.
אבל אם פרוביוטיקה תעזור. מעולה.
תרגיש טוב
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתלין05/02/2014
שלום רב ,
אני בת 30 סובלת מאוד מבטן נפוחה , גזים , יציאות מרובות כבר תקופה ארוכה , לאחרונה אני מרגישה שהתופעה אף החמירה (בנוסף לזה חוסר אנרגיות , דיכאון , עייפות ועלייה במשקל). עשיתי בדיקת דם לקנדידה והתוצאה יצאה שלילית..
מה עושים ? איך מפסיקים את התופעה המאוד מטרידה הזאת ? (ואיך יורדים במשקל.).
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
אורטל מגן09/02/2014היי ליו
נשמע שאת סובלת משרשרת של תופעות.
ומציעה לך להתחיל טיפול אצל נטורופתית בשילוב עם טיפול מגע או פרחי באך (בשל המצב רוח)
וחשוב לישות בדיקות דם כלליות וליראות ויטמינים חסרים ובכלל איזון.
אבל הכי חשוב שתרגישי טוב כדי שתיהיה מוטיבציה לשאר (ירידה במשקל, עייפות...)
ניתן ללכת גם לטיפול דרך קופח
לרוב המחיר שם נח יותר
רש כדאי ללכת למישהי עם המלצה.
אם יש לך שאלה נוספת
את מוזמנת לשלוח לי בפרטי
[email protected]
שבוע טוב
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרגלוס
דניאלה12/02/2014עזר לי ליציאות מרובות ושלשוליות.מומלץ. לנסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף סידןרוביק05/02/2014
ג.נ.
האם תוסף סידן יש ליטול על קיבה ריקה או מלאה? בבוקר, בצהריים, בערב, לפני שינה וכו'? בברכה, רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף סידן - תגובה
אורטל מגן09/02/2014היי רות
לרוב כתוב על האריזה
עדיף צהריים ערב.
ועל קיבה ריקה/ליפני אוכל.
בגדול זה לא ממש משנה.
העיקר לא לעבור את המינון הנכון
שבוע טוב
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ ירקותשירלי29/01/2014
שלום
אני שותה פעמיים ביום מיץ מירקות
מתי רצוי לשתות ולקבל את מירב היתרונות ?
תודה מראש
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ ירקות - תגובה
אורטל מגן29/01/2014היי שירלי
עדיף על קיבה ריקה
בוקר/צהריים /ערב מתי שיוצא ובא לך.
העיקר קיבה ריקה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה וברכייםשוש27/01/2014
היי לכם :)
יש לי שתי בעיות עיקריות שאני מחפשת להן מענה טבעי:
1.משקל שלא יורד תקופה ארוכה גם עם שינוי תזונתי ...
הערכים של הכולסטרול והשומנים בדם יורדים אבל המשקל דיי תקוע...
2.מפרקים-בעיקר ברכיים ובשורש כף היד כואבים לי לעיתים קרובות בזמן עליה\ירידה במדרגות ובפעילות התחלתית ספורטיבית כמו אחרי 2 שכיבות שמיכה...
או לפעמים סתם בהליכה של מעל 15 דקות
יש איזה תוסף/ים שיוכל/ו להקל עלי בשני הנקודות האלו?
תודה רבה!
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה וברכיים - תגובה
אורטל מגן28/01/2014היי שוש
לגבי הירידה במשקל יש זמן בתהליך שהמשקל ״תקוע״ אבל לא להתייאש.
ובכלל רק להישקל זה לא מדד מספיק טוב.
אם את עודה פעילות גופנית
אז הקפים או אחוז שומן הוא המדד הנכון
מכיוון ששריר כבד יוצר משומן.
לגבי הכאבים
כדאי לבדוק ממה זה נובע
אם זה מעומס. דלקת או משהו אחר....
ורק אז אוכל להמליץ על תוסף שעשוי להקל
תרגישי טוב
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי התפריט אין לך מה להתייאש זה...
נורית30/01/2014תהליך שצריך סבלנות אבל הכי טוב להתייעץ עם תזונאית... לגבי הכאבים גם כדאי להתייעץ עם רופא אבל מה שאני עושה זה ספורט אבל לא מעמיסה על עצמי... הכוונה היא אני רשומה לספורטן ויש שמה מבחר של חוגים וחדר כושר... אני עושה כמה שאני יכולה ואז אחרי זה עושה שחייה בבריכה שמרפה את השרירים... בכלל שחייה מאוד עוזרת בעניין הזה אז מומלץ שתבדקי בעניין...
תרגישי טוב ובהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על נטורופטויקי27/01/2014
שלום!
זקוקה להמלצה על נטורופט דובר רוסית באזור השרון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על נטורופט - תגובה
אורטל מגן28/01/2014היי
אני לא מכירה
את יכולה לנסות דרך קופת חולים
או
לחפש באינטרנט
או
בפייסבוק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזררררררההנטע21/01/2014
הנבטתי עדשים בתהליך של אמבטייה 24 שעות
ומקלחת פעמיים ביום למשך 3 ימים. הנבטה מקסימה, הכנסתי לכריך ומאז כאבי בטן היסטריים...סוג של תסיסה.
תסבירו לי למה? מה קרה? ומה בגלל המעי הרגיש שלי לעולם לא אצליח להיות טבעונית?
עצתך, מה לעשות כדי להעביר את כאבי הבטן, זה כבר 6 ימים ברצף.
כואב לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזררררררהה - תגובה
ד''ר יאיר מנדני21/01/2014שלום גפן..
מסתבר שלמעי שלך קשה לפרק ולעכל עדשים וקטניות בכלל.
תוספת של פרוביוטיקה בשילוב אנזימי עיכול יסייעו לך בפירוק טוב ויותר ויעזרו בהקלה על כאבי הבטן.
בנוסף שתיית חליטת צמחים/ מיצוי על בסיס : קמומיל ושומר ,כ 2-4 כוסות ביום ירגיעו את התסיסה והכאבים...
תרגישי טוב ויום נפלא
יאיר :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נטע23/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- natural beדנה20/01/2014
אני לא בטוחה שזה המקום לשאול את השאלה, אבל אנסה - האם המוצר natural be מוכר או שזה סוג של סקאם? האם יתכן שצמחי מרפא מסוימים ישפיעו הורמונלית ויגרמו להגדלה של החזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר natural be - תגובה
אורטל מגן20/01/2014היי דנה
אני לא מכירה או שמעתי על המוצר.
אבל ישנם צמחים שמשפיעים / מחזקים מערכת הורמנאלית.
לגבי הגדלת החזה גם אם קיים זה לא יהיה מאוד מורגש.
להורמונים יש השפעה חזקה יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור וגלולותלורה14/01/2014
שלום,
לפני חצי שנה בערך הפסקתי לקחת גלולות אחרי שנתיים רצוף. מאז ועד עכשיו היה לי רק מחזור אחד, וגם הוא היה מאוד מאוד חלש. כבר ארבעה חודשים שלא קיבלתי מחזור.. הלכתי לרופאת נשים, והיא אמרה שהרבה נשים לא מקבלות מחזור אחרי גלולות, ושאם זה לא יחזור בעוד כמה חודשים, לחזור אליה. אני גם משמינה, אפילו שאני אוכלת ממש מעט לאחרונה. אני לא יודעת מה לעשות.. יכול להיות שיש לי בעיה הורמונלית? יש תוספים שאפשר לקחת כדי לסדר את זה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור וגלולות - תגובה
אורטל מגן15/01/2014היי לורה,
אין לי מספיק מידע כדי להשיב לך...
מה הסיבה שהתחלת לקחת גלולות מההתחלה (מניעת הריון או איזון הורמנאלי...)?
ליפני שנטלת גלולות הווסת הייתה סדירה? הגיעה אחת לחודש?
לגבי תוספים אין משהו שהייתי ממליצה במיוחד אבל צמחי מרפא מאוד יעילים באיזון הורמנאלי.
לגבי ההשמה יכול להיות שזה הורמנאלי אבל גם אכילה מעטה גורמת להשמנה. זה מאט את המטבוליזם (חילוף חומרים, עיכול...) וגורם לעלייה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפאהציפי14/01/2014
האם מותר להקפיא שנית מזון שהופשר למעט בשר ודגים והאם נקניקיות של טבעול הן בריאות? שאלה נוספת- האם בריא לצרוך אבקת סודה לשתיה או שלא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפאה - תגובה
אורטל מגן15/01/2014היי ציפי
עדיף שלא להקפיא בשנית כל מזון שהופשר.
נקניקיות של טבעול לא מכירה את המוצר באופן מדוייק. אבל זהו מוצר מעובד המכיל לרוב המון ״חיטה״ ומעט סויה ומלח.
מציעה לך לקרוא מה כתוב ברכיבים (לא טבלה!) רכיבים ולהחליט אם זהו אכן מוצר שהיית מכניסה לגופך?!
סודה לשתייה? לאיזו מטרה?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ציפי15/01/2014לבריאות או לחיסול תאים סרטניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אורטל מגן15/01/2014אני לא שמעתי על נטילה של סודה לשתייה כמשהו קבוע ועל בסיס יומיומי.
בטח לא על ״חיסול״ תאים סרטניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ציפי16/01/2014האם אפשר להקפיא שנית אוכל שהופשר במקרר ולא בטמפרטורת החדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אורטל מגן16/01/2014לא מומלץ להקפיא בשנית!
מציעה לך להקפיא בקופסאות/שקיות/מנות קטנות כדי להפשיר בדיוק מה שצריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת במתרי הקול בגרון האם יש מרפא?ר12/01/2014
שלום האם יש תרופה לבצקת במתרי הקול בגרון .. ? האם עלי זעתר טובים ? הבצקת עוברת לבד או חייב ניתוח ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת במתרי הקול בגרון האם יש מרפא? - תגובה
ד''ר יאיר מנדני21/01/2014מומלץ לבצע בדיקה מקיפה יותר על מנת לדעת את רמת הבצקת שבגרון על מנת להתאים לך טיפול ספציפי יותר עבורך.
האם זו הפעם הראשונה?
פורמולות צמחיות על בסיס צמחי מרפא יסייעו ויטפלו בבצקת, אך שוב אני ממליץ לך לבצע בדיקות מקיפות יותר מול רופא המשפחה שלך ע"מ להתאים לך טיפול מקיף יותר.
יום נפלא
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילובליהי06/01/2014
שלום, האם ניתן לשלב מיץ נוני עם ציפרלקס? ידוע לי, כי מיץ נוני מעלה את רמת הסרוטונין, והשאלה היא,אם אין חשש לסינדרום סרוטוני? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב - תגובה
אורטל מגן06/01/2014היי ליהי.
בכל אופן לא מומלץ ליטול בסמוך.
אבל מציעה להתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב
ליהי07/01/2014תודה רבה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת שמן המפ במהלך הריוןמיה02/01/2014
שלום, שמי מיה אני בת 24 חודש 7 בהריון ראשון.
קיבלתי מחברה המלצה לקחת שמן המפ כמקור לאומגה 3 ו6.
הלכתי לחנות והסברתי למוכרת שאני בהריון ושאלתי אם המוצר מתאים לי. היא אמרה שהיא ממליצה בחום ובטח שמותר. הזמנתי בקבוק והוא הגיע לביתי היום. על הבקבוק רשום "אינו מומלץ לשימוש לנשים בהריון ולמניקות".
חיפשתי באינטרנט מידע אבל למרות שראיתי המון מאמרים האומרים כי בשמן המפ המון חומרים עדיפים על שמן דגים לנשים בהריון, בכל זאת בכל מקום שיש את אזהרות רשום כי אינו מומלץ לנשים.
האם האזהרות שם מסיבה כלשהי? מה דעתכם המקצועית בעניין? האם באמת יש יתרונות בלקיחת שמן המפ במהלך הריון?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת שמן המפ במהלך הריון - תגובה
אורטל מגן02/01/2014היי מיה.
צריכה של אומגה 3 חיונית וחשובה במהלך ההריון
כמו גם מולטי ויטמין וברזל.
איני יודעת על בעיה בנטילת שמן זה בזמן ההריון.
על האריזה כתוב כמו שבכל מוצר (תרופה, תוסף מזון...) רשום להתייעץ עם רופא.
בשל רגישות למצב.
אם את עדיין חוששת
מציעה לך להתייעץ עם רופא.
לשם הרגשת הביטחון האישית שלך
סופש נעים
ובשעה טובה
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזונות מותרים בדיאטת קנדידהלירון21/12/2013
שלום,
למעט הדברים הברורים מאליהם בדיאטת קנדידה שיש להמנע מהם, רציתי לשאול לגבי מזונות שאני לא בטוחה האם מותר לצרוך אותם וכמה:
טופו/ סייטן
קפה
תירס
דגני בוקר (ברנפלקס) ללא סוכר (מתאים לסוכרתיים)
ערמונים
אודה מאד לכל מי שיכול לעזור!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזונות מותרים בדיאטת קנדידה - תגובה
אורטל מגן21/12/2013היי לירון
סייטן אסור מכיוון שזה ״לחם״ פחמימה. סוכר.
גם תירס ודגני בוקר
יש בהם עמילן שזה סוכר.
ולכן לא מומלץ לצרוך.
לגבי ערמונים וקפה זה תלוי
קפה ברוב המקרים זה בסדר אבל לא יותר מכוס ביום (כמובן ללא סוכר וללא חלב)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא שלינטלי18/12/2013
שלום, אמא שלי חלתה במחלת הסרטן בלחי ימין בחלל הפה מדרגה 4!...כעת היא מאושפזת ובטיפולי קרינה. השאלה שלי היא ככה איזה תזונה או תבלינים או צמחי מרפא שאת ממליצים לי לתת לה למרות שכרגע אין לה תאיבון כלל... תבילינים או תזונה שקוטלת רדיקילים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא שלי - תגובה
אורטל מגן20/12/2013היי נטלי,
קודם כל מקווה שאמא מרגישה טוב יותר. ושתהייה לה רפואה שלמה.
לגבי תזונה
לרוב מיצי ירקות עושים עבודה מעולה.
קלים לעיכול (איו סיבים) אך עם זאת עשירים במינרלים וויטמינים.
מציעה להתייעץ עם רופא אם יש איזה ירק שעליה להמנע
ולעשות משאר הירקות ״הבטוחים״
אפשק להעשיר עם מעט אגוזים אך לא חובה. מה שיהיה לה טעים ונעים לשתות
סלק, סלרי, גזר, גמבה...
עדיפות לירקות אורגני אם יש אפשרות.
רק בריאות
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
