פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עשיתי צום מיצי ירקות ולפתע
    נאווה
    07/02/2012

    נודע לי ששבוע ימים שתיתי קישואים,מלפפונים ולימונים -לא אורגניים.
    יש לי עוד שבוע ימים לשתות אורגני-האם זה מספיק כדי לנקות את הגוף או שיהיה עלי להאריך את הצום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיתי צום מיצי ירקות ולפתע - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    07/02/2012

    נאווה שלום

    כדאי שתפני עם שאלות כאלו למטפל שהמליץ לך על הניקוי.
    ואם לא ביצעת את הניקוי תחת פיקוח, אני מאד ממליצה לך להיתקשר לנטורופת/ית שתמליץ לך מה לעשות באופן פרטני כי ניקוי רעלים יכול לגרום גם לנזקים בריאותיים אם לא מבצעים אותו נכון.

    אומנם ירקות אורגניים זה חשוב, אך זו לא הבעיה שבניקוי אלא הרבה דברים אחרים כמו לדאוג לאנטי אוקסידנטים ושהכבד יהיה חזיק מספיק לפנות את הרעלים מהגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לאכול?
    מוטי
    07/02/2012

    שלום,


    אני בן 23, והתחלתי לקחת את הבריאות בצורה רצינית, מעט אובססיבית אפילו.
    הפסקתי לצרוך חלב לחלוטין! לעולם לא אכניס את הרעל הזה לגופי שוב, ומה שעצוב הוא שכל חיי סיפרו לי שחלב זה בריא.
    כעת אני מנסה להפחית גם בבשר אדום, ובעוד מזונות לא בריאים.
    אם כך, מה בעצם כדאי לאכול לארוחת בוקר, צהריים וערב? אוקיי, אז יש להרבות בפירות וירקות. מה לגבי לחם? טונה? פסטרמה? (לא של בשר אדום), עוף?

    שינוי שעשיתי לאחרונה הוא מעבר מהבמורגר בקר להמבורגר צמחי, אך מדובר במזון קפוא, שפשירים בתנור. לא נורא?

    וואו, יותר מדי מידע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לאכול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לאכול? - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    07/02/2012

    שלום אושיק,

    כל הכבוד! אתה עושה לבריאותך רק טוב.
    מדובר על שינוי רציני, ולפי דעתי אתה זקוק להכוונה מקצועית.
    מה לא לאכול, איזה מזונות כן לאכול וכמה.

    דרך הפורום זה שטחי מידי לטעמי עבור נושא כזה.

    בנוסף כדאי שתבצע בדיקות דם ותתן לנטורופת/ית שמבינה בתחום לאבחן וזאת על מנת שתוכל להתחיל את אורח החיים החדש כמו שצריך.

    אשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת העיכול ופרדניזון
    אורי
    03/02/2012

    שלום,
    אני בן 18 ולפני כשנתיים לקחתי פרדניזון במינון 30 מ"ג תוך ירידה הדרגתית במשך חודש וחצי,ובנוסף גם כמה ימים אנטיביוטיקה אוגמנטין.
    מהימים הראשונים ללקיחה התחלתי להרגיש צרבות,רפלוקס גזים והרגשת כבדות אחרי הארוחה,כל התופעות הללו נמשכות עד עכשיו(שנתיים אחרי).
    אציין שאני מרגיש שלאוכל פשוט לוקח זמן רב מאוד להתעכל,כלומר אני צריך לאכול כמעט 5 שעות לפני ריצה בשביל לא להרגיש כבדות בריצה או כמה שעות לפני השינה כדי לא לקום עם אוכל בקיבה.
    **לפעמים מופיע גם חוסר תאבון או תיאבון מוגבר.

    כעבור כחודשיים לאחר מכן התווספו לצרות של מערכת העיכול העליונה צרות של מערכת העיכול התחתונה,שהם גזים וצואה "רכה" פעם ביום בבוקר(סליחה על התיאור אבל צואה מתפזרת שנראית כמו דייסה),באופן יומיומי שמלווה בלחץ שחייב לרוץ לשירותים איך שאני קם בבוקר(יש תחרות מי יעיר אותי קודם השעון המעורר או הדחף לשירותים).

    אציין משהו-אין לי כלל כאבי בטן(חוץ מדחף לפעמים לשירותים בבוקר) ואף פעם הצואה לא מגיעה למצב של שלשול,פשוט "רכה",וזה למרות שאני נמנע מסיבים.(קושי לעכל סיבים-הם רק מכבידים עלי).
    ** נבדק הליקובקטר פילורי בתבחין נשיפה ואין,וככל הנראה אין רגישות ללקטוז.

    האם יש לך הערכה מה זה יכול להיות ? והאם זה קשור לפרדניזון ?


    תודה רבה וסליחה על האורך.

    אורי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מערכת העיכול ופרדניזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת העיכול ופרדניזון - תגובה

    06/02/2012

    אורי שלום רב,
    המצב אותו תיארת מתאים "למעי רגיז" הנובע ממספר סיבות אפשריות:
    1. מתח כללי הגורם לעודף פעילות העצב הואגלי (הקשור בין המוח למערכת העיכול)
    2. רגישות למזונות מסוימים אותם את רגיל לאכול
    3. פלורה פתוגנית (חיידק הליקובקטר פילורי/ קנדידה ושאר טפילי מעיים)- אגב- מעל 60% מבדיקות הנשיפה אינן מעידות על המצב האמיתי
    4. פגיעה ברירית המעיים אחרי שימוש ארוך טווח בתרופות סטרואידים ו/או תרופות אנטי דלקתיות אחרות.
    על כן, ממליץ לנקוט בשלבי הטיפול הבאים:
    הוסף פרוביוטיקה לתזונה היומית- חברות מומלצות- אלטמן/ סולגאר/נאו/פרופשונלס- יש ליטול 2 כמוסות לפני כל ארוחה למשך שבוע ואח"כ כמוסה אחת 3 פעמים ביום.
    בנוסף- המנע ממוצרי חלב לחלוטין (גם הטיפה בקפה לא עוזרת).
    בנוסף- קנה מוצר בשם R5 של חברת רקווג ההומיאופתית. 10 טיפות 3 פעמים ביום.
    אחרי 10 ימים נבקש לדעת את מצבך.
    היה ולא יחול שיפור יהיה מומלץ להגיע לייעוץ מקיף יותר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינמון
    מיקה
    02/02/2012

    שלום,
    קראתי כי לחצי כפית קינמון ביום יכולת להשפיע על הורדת רמת הסוכר בדם. האם מותר למי שסובל מלחץ דם גבוה ומטופל תרופתית ליטול קינמון?
    מודה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קינמון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינמון - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    03/02/2012

    שלום מיקה,

    הסבירות שאבקת קינמון בלבד תוריד את רמת הסוכר בדם.
    כדי שתיהיה השפעה רצינית צריך לקחת את החומר הפעיל של הקינמון, ובאבקה אתה לא יכול לדעת כמה חומר פעיל יש.

    אם יש לך רמות סוכר גבוהות בשילוב לחץ דם גבוה, אני מאד ממליצה לך לגשת לנטורופת/ית בכדי לטפל באלו באופן פרטני המתאים לך אישית, ולעקוב אחר ההתקדמות שלך בצורה מקצועית.

    ניתן להוריד את רמות הסוכר ולחץ הדם באופן טבעי רק כדאי שתבצע זאת בפיקוח.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן אורגנו פראי
    טובה
    02/02/2012

    אנחנו נוהגים להשתמש בשמן אורגנו טבעי במקרה של דלקת.בעלי עבר צנתור שבעקבותיו לוקח נוגדי קרשה שונים.קראתי שאסור לקחת שמן אורגנו פראי עם נוגדי קרישה.מה עושים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן אורגנו פראי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן אורגנו פראי - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    03/02/2012

    שלום טובה,

    שמן אורגנו מדלל את הדם באופן טבעי, ומעולה לדלקות שונות, אך נטילתו באופן קבוע לא טובה בעיני (כמו כל דבר אחר).

    אם מידי פעם ישתמש בשמן לא יקרה כלום, העיקר לא במינון גבוה וקבוע.

    אני חייבת לציין כי מדללי הדם הן בעיני תרופות די מסוכנות, ואם בעלך עבר צינתור שווה לשקול שינוי אורח חיים הכולל תזונה ופעילות גופנית, כדי להגיע לאיזון אמיתי ובכדי למנוע בעיות נוספות עתידיות לבוא.

    ממליצה לכם לגשת לנטורופת/ית ליעוץ בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת אלרגית
    Matan
    01/02/2012

    היי
    אני בן 18, וסובל ב-5 השנים האחרונות מנזלת אלרגית (לקרדית האבק, יבלית ופרוות חתול) שמחריפה כל הזמן.
    אני לוקח כדורים בשם אריוס לפעמים, כשהמצב ממש נוראי, אבל ברוב הפעמים הם לא עוזרים וגם אם כן זו הקלה לזמן קצר בלבד שגורמת לי להירדמות.
    עברתי לטבעונות בשנה וחצי האחרונות, תוך קריאת ספרים רבים מהנושא מהשנים האחרונות בעברית ובאנגלית, שהעיקרון המנחה הוא שמירה על חוקי הטבע.
    1. האם יש קשר בין המעבר לתזונה בלי בשר וחלב להחרפת האלרגיה?
    2. אילו מזונות צמחיים עליי לצרוך שיעזרו לגוף שלי להתמודד עם האלרגיה הזו? אילו פירות/ירקות/דגנים/זרעים עליי לצרוך יותר מאחרים ולמה, לפי הנטורופתיה? (אני יודע שהדרך הטובה ביותר לצרוך אותם היא "RAW", מונבטים או מושרים ללא בישול)
    3. האם יש תרופה "נטורופתית" או טבעית שתעזור לגוף שלי לא להתרגש בכל פעם שהוא פוגש באבק או בחתול? (:
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת אלרגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באלרגיות

    אלון מרבר N.D
    15/02/2012

    אני גם סובל מנטייה לאלרגיות.זה באמת מצב מתסכל :( אני יודע.
    טבעונות לבד לא תמיד פותרת את הבעיה.
    צריך לעשות בדיקה ע"י אלימינציה של כל המזונות האלרגניים שזה:ביצים,גלוטן,מוצרי חלב,סולניים,פירות טרופיים,דגים,בוטנים ועוד ועוד... ואח"כ להוסיף כל מזון בנפרד ולראות את התגובה.תהליך ארוך.
    תגובת הגוף לאלרגיה יכולה להיות יותר מתונה אם אנחנו מזינים את עצמנו בשפע ויטמינים ומינרלים.
    ההמלצה שלי חבר, תאכל RAW FOOD או טבעונות ללא גלוטן במשך חודש ואז צריך לראות מה קורה.יתכן שהתזונה לא תפתור לגמריי את האלרגיה ובמקרה הזה יש מקום לשימוש בצמחי מרפא.

    בהצלחה :)

    אלון מרבר Cl.H,N.D
    נטורוטק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לאחר ניקוי רעלים
    רויטל
    30/01/2012

    היי שלום רב רציתי להתעניין מה אנשים אחרי תוכנית של ניקוי רעלים אוכלים?
    האם הם חוזרים לאכול כמו שאכלו או שעדיין אסור להם מוגבלים במזונות מסויימים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט לאחר ניקוי רעלים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לאחר ניקוי רעלים - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    03/02/2012

    שלום רויטל,

    זה תלוי במטפל שבו היה האדם שעבר ניקוי.
    לפי גישתי הניקוי הוא לא צריך להיות משהו זמני אלא הוא חלק מהמעבר לשינוי התזונה הכללית כאורח חיים עבור השגת בריאות או שמירה על בריאות.

    ניקוי לפי איך שאני רואה את זה לא אמור להתבצע בשלבים הראשונים של המעבר לתזונה בריאה יותר. רק אדם שעבר לתזונה בריאה יותר (גם אם רק ביצע שינויים שנראים כיביכול קלים) כדאי שיכנס לתהליך של ניקוי ולא לפני זה, וזאת על מנת לא להעמיס על הגוף ולאפשר לכבד לפנות רעלים בצורה טובה יותר כאשר יצטרך (בניקוי).

    בנוסף ניקוי רעלים זה לא דבר שיכול רק להועיל לבריאות, אם מבצעים אותו שלא בהתאמה אישית ומול גורם מקצועי הוא עלול גם מאד להזיק לבריאות המוח, ושאר אברים בגוף.

    אם את מתעניינת בניקוי רעלים אני מאד ממליצה לגשת לנטורופת/ית שמבינה בניקיי רעלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפי סוג דם A -סויה
    אתי
    30/01/2012

    שלום,
    הומלצתי על תזונה לפי סוג דם לבני שיש לו A+
    הנער ניסה במשך שבוע והתוצאות פשוט מדהימות.
    כאבי הבטן נעלמו לחלוטין,
    פצעי הבגרות כמעט ונעלמו-הפנים חלקות!
    יש לי רק שאלה, בין יתר המוצרים מומלץ לאכול סויה לסוגיו, ושמעתי מפה ומשם שיש לצרוך סויה לא יותר מ 3 פעמ' בשבוע.
    לפי התזונה לבני יצא לאכול פולי סויה, טופו חלב סויה ועוד בקיצור הרבה מאד סויה.
    האם זה בסדר?
    אני מאד מחכה לתגובה.
    תודה
    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לפי סוג דם A -סויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפי סוג דם A -סויה - תגובה

    30/01/2012

    אתי שלום רב,
    תזונה לפי סוג דם בד"כ עובדת אם האבחנה נכונה.
    עצם זה שיש שיפור מעיד על התאמת התזונה לבנך.
    לגבי מוצרי הסויה- במידה ומדובר בתזונה עתירת סויה ודלת מזונות מורכבים נוספים, עלולה להיות בעיה. אבל אם התזונה עשירה בירקות, קטניות ודגנים מלאים, לא אמורה להיות כל בעיה.
    הסינים חיים כל יום על תזונה המכילה סויה ומוצריו ואינם סובלים מבעיות רפואיות (כמעט) הקשורות למערכת ההורמונאלית.
    תמשיכו בתזונה זו ונשמח להתעדכן למצבו.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצל
    יפעת
    28/01/2012

    האם בצל יבש שאני משאירה חלק ממנו במקרר סופג חיידקים ואי אפשר להשתמש בו? סיפור ששמעתי נשמע לי הזוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצל - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    28/01/2012

    שלופ יפעת,

    חיידקים/פטריות מתפתחים על כל דבר כמעט. לא תמיד צריך לפחד מחיידקים אך באשר למזון, לא הייתי משאירה בצל חתוך במקרר ללא עטיפה. שימי ניילון נצמד אקולוגי ואל תשאירי את הבצל יותר מימים ספורים.

    אשמח לענות על כל שאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Garcinia 300 mg 11111
    oi
    22/01/2012

    oi
    14:35 22.01.12
    או hoodia מקורי?
    יש לכם הצעה איפה להשיג את זה?
    במיליגרמים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Garcinia 300 mg 11111

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Garcinia 300 mg 11111 - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    28/01/2012

    תנסה בחברת FOREVER.
    אם כי לא ברור לי מדוע אתה מחפש את המוצר הזה.
    אם יש בעיה רפואית, סביר להניח שיש גם אופציות אחרות.
    אני ממליצה להתייעץ עם נטורופת/ית לפני שימוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטקס
    אור
    22/01/2012

    שלום רב ,
    בת 28 מנסה להיכנס להריון . סובלת מחוסר פרוג' .
    הבנתי שויטק מומלץ במקרים כאלה .
    רופאת הנשים שלי רשמה לי תוסף פרוג' (קרינון) שאני צריכה לקחת מהביוץ השאלה האם אני יכולה לקחת את הויטקס ביחד עם התכשיר הנ"ל . לפי מה שהרופאה שלי אמרה "אין דבר כזה יותר מדי פרוג' ולמיטב הבנתי לויטקס לוקח כמה חודשים להשפיע . אני יודעת שזה נראה שאני יורה בכל התותחים אבל אין לי כבר סובלנות לחכות אני מנסה להיכנס כבר מעל שנה ובאמת שלא איכפת לי לדעת למה זה מצליח העיקר שיצליח כבר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטקס - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    22/01/2012

    שלום אור,

    אני מבינה את המצב בו את נמצאת אך לצערי הסיכוי שויטקס לבד ישפיע הוא ממש מינורי.
    אם את מעוניינת לטפל בעצמך ולעזור לשפר את הסיכויים להיכנס להריון אני ממליצה לך לבוא לטיפול מסודר אשר יכלול שינוי תזונתי, בירור חסרים תזונתיים באמצעות בדיקות דם ותשאול מקיף, והרכבת טיפול בצמחי מרפא ולא בצמח מרפא בודד.

    לרוב השפעת צמח בודד היא מינורית לעומת פורמולה מותאמת אישית.

    אשמח לעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק מע החיסון של תינוקת
    דקלה
    17/01/2012

    בוקר טוב

    רציתי לדעת כיצד ניתן לחזק את מערכת החיסון של ילדה בת שנתיים שנמצאת בשנתה הראשונה לגן וחולה בחודשים האחרונים די הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיזוק מע החיסון של תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק מע החיסון של תינוקת - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    17/01/2012

    שלום אורית,

    מערכת החיסון תלוי בתזונה, מצבים רגשיים, חשיפה לרעלים ועוד...

    אני מניחה שגם התזונה וגם המצב הרגישי הישתנו עם כניסתה לגן.

    ניתן לעזור לחזק את מערכת החיסון נקודתית בעזרת טיפות ויטמין סי, חליטת טיליה, פורמולות מדף של צמחי מרפא לחיזוק בזמן מחלה, אך על מנת לחזק אותה באופן כללי דרוש שינוי כללי בתזונתה ואולי גם מבחינה רגשית.

    אני מציעה שתגשו ליעוץ פרטני
    אשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפטות בפה לאחר מתן מין אוראלי לבחור
    רונן
    10/01/2012

    שלום רב ותודה מראש על העזרה.
    אני בחור בן 30 ויש לי בעיה של אפטות בפה לאחר שאני מבצע מין אוראלי לבחורה, יש איזה משהו שניתן לעשות בתחום שלכם כדי למזער את התופעה של האפטות בפה?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפטות בפה לאחר מתן מין אוראלי לבחור - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    10/01/2012

    שלום רונן,

    האם אתה בטוח שהאפטות יוצאות רק לאחר מתן מין אוראלי?
    יכול להיות שיוצאות לך אפטות בלי קשר.

    אפטות יוצאות לרוב כתוצאה מחוסרים תזונתיים.
    אני מאד ממליצה לבצע בדיקות דם מקיפות ולהגיע איתן לאיבחון.

    לאחר האיבחון נטורופת/ית יתיאימו לך תוספי תזונה להשלמת החסרים (אם יהיו) והתאמת תזונה למניעת חוסרים עתיידים לבוא.

    אשמח לעזור
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיצי ירקות
    בנימין
    29/12/2011

    שלום.אלו מיצי ירקות טובים לניקוי הגוף מרעלים?המליצו ל על עלים ירוקים אבל גם על סלרי וסלק(גבעול סלרי).האם צריך לבשל אותם קודם?
    כמה מומלץ לשתות ביום מיצי ירקות ופירות בתהליך ניקוי הגוף?כוס?שתים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיצי ירקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיצי ירקות - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    30/12/2011

    שלום צהלה,

    על מנת לעשות מיץ צריך מכונה שמפרידה את הסיבים. ניתן לעשות מיץ מכל ירק - גזר, סלרי, פטרוזיליה, קישוא, סלק, וגם תפוח, אגס, וכו...

    לא צריך לבשל את הירקות כיוון שכל העיניין הוא להפיק מהמיץ את מירב החומרים שיש בהם.

    מיצי ירקות ופירות הם בריאים וניתן לשתות מספר פעמים בשבוע כוס ביום.

    תהליך ניקוי רעלים אני לא ממליצה להתחיל ללא הדרכה של נטורופתי/ת.

    ניקוי יכול להיות גם בלי מיצים. לפעמיים רק מעבר לתזונה בריאה יותר הוא ניקוי בפני עצמו.

    תלוי מה מטרת הניקוי, אולי יש אפשרויות אחרות.

    תהליך ניקוי שלא מבוצע נכון יכול גם לגרום לנזקים בריאותיים.התהליך צריך להיות איטי ומבוקר, ולא מתאים לכל אחד. חשוב מאד להתאים את התפריט לאדם באופן אינדיבידואלי כדי שלא תיהיינה תופעות לוואי.

    אשמח לעזור, שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    בנימין
    06/01/2012

    מה הכוונה למכונה שמפרידה סיבים?יש לי מסחטה.זה לא מספיק?
    וכן קבלתי יעוץ אישי לניקוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    07/01/2012

    מסחטה למיצים היא כזו שמפרידה את הסיבים מהירק/פרי.
    כמובן שעדיף לשתות שייקים עם כל הפרי יחד - שייקים ירוקים.

    אם קיבלת ייעוץ מקצועי לניקוי אני חושבת שמן הראוי שתקבל תשובות לכל שאלותייך אצל המייעצ/ת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון
    נילי
    20/12/2011

    בימים האחרונים אני עם כאבי גרון ומשתעלת כל הזמן, אני לא מוצאת תור ליומיים הקרובים לרופאת משפחה שלי אבל זה מציק לי
    אני עם תה ואוכל חם אבל עדיין בלילה קשה לי
    היום הייתי בבית מרקחת ואמרו לי שבינתיים אני יכולה לקחת אבץ למציצה, הראו לי של סולגאר אם זה משנה ועכשיו אני מתלבטת אם לקחת כבר עכשיו וכמה זמן זה יקח עד שארגיש הקלה מסוימת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ למציצה

    צוות סופהרב
    20/12/2011

    לאבץ תכונה אנטי ויראלית ומחטאה ועל כן מסייע בטיפול בכאבי גרון הנגרמים מדלקת ויראלית.

    ההשפעה לרוב היא מהירה מאוד , תוך יום-יומיים.

    בריאות שלמה,

    בברכה,
    עדי ישראל - צוות סולגאר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום