מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניקוי רעליםמירי07/03/2012
מקווה שהגעתי למקום הנכון...
רציתי לשאול, איך בדיוק מבצעים ניקוי רעלים מהגוף? לאלו רעלים בדיוק מתכוונים? כי הדבר היחיד שעולה לי בראש זה כמו השתייה כמו קולה וכדומה... לאלו רעלים עוד מתכוונים?
אני שואלת את זה כי לאחרונה אני שומעת הרבה את המושג הזה.. אז אשמח לקבל הסבר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי רעלים - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין12/03/2012שלום מירי,
ניקוי רעלים מקצועי צריך להעשות על ידי נטורופת/ית מנוסה.
יש לבצע תשאול ואיבחון מסודר, להביא בדיקות דם ורק לאחר מכן הנטורופת/ית מחליט/ה האם האדם מסוגל לעבור ניקוי מבחינה בריאותית לא לכולם זה מתאים. לפעמים עדיף לעבור תהליך עדין וארוך יותר. אך תמיד ולכל אדם מומלץ לאכול בריא יותר. ההבדל הוא רק בהתאמה האישית.
באיזה רעלים מדובר?
רעלים מהמזון: חומרים משמרים, חומרי טעם וריח, עודפי סוכרים, שומנים רווים, מתכות כבדות כמו כספית, רעלים מהסביבה כמו עשן המכוניות, סיגריות, ועוד ועוד ועוד.
ניקוי מקצועי שלא גורם נזק לגוף יבוצע לפחות שלושה חודשים ואחריו האדם ישמור על אורח חיים בריא הכולל שמירה על תזונה בריאה.
המטרה בניקוי היא גם להזין את הגוף בויטמינים ומינרלים.
אדם שביצע ניקוי רעלים וחזר להרגליו הישנים לא עשה דבר כיוון שהגוף יחזור לקבל רעלים שישפיעו לטווח הארוך על הבריאות.
אז המלצה שלי, אם את מתעניינת בנושא, בצעי זאת בצורה בטוחה ומקצועית ולא על דעת עצמך (כמו שרבים עושים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים - תגובה - תגובה
12/03/2012אני עם נטלי, ניקוי אינו דבר של מה בכך. יש לקבל ליווי של איש מקצוע ולהתאים הניקוי באופן אישי.
אגב, זהו הזמן לתהליכי ניקוי רעלים ובפתח האביב המגיע.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים
נועה14/03/2012אני עברתי ניקוי רעלים אצל הנטורופתית שלי והיא הסבירה לי גם שבגלל שאנחנו מקיימים אורח חיים שלרוב חושף אותנו לכמויות גדולות של חומרים מלאכותיים ומזהמים נוצרת מעמסה על הגוף ובעיקר על הכבד, מעמסה זו עלולה לגרום למיגרנות, אלרגיות ועוד.. בעצם תהליך ניקוי הרעלים עוזר לנקות את הגוף מאותם מזיקים. היא נתנה לי לקחת אבקת מזונות ירוקים של סולגאר שעוזרת לנקות את הכבד ובכלל את הגוף ותורמת להרגשה הכללית במשך היום ולאורך זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים - תגובה
14/03/2012כן כן
מוצר חביב ביותר אבל מאוד בסיסי
ולא שלם או מחליף ייעוץ מקצועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהסיגל06/03/2012האם שמעתם על קשר בין עיכול לא תקין של שומנים ליצירת גושים בחזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין06/03/2012שלום סיגל,
לרוב היווצרות של גושים שפירים בחזה נוצרים עקב בעיה הורמונלית הנוצרת עקב תזונה לקויה ולאו דווקא משומנים אלא יותר מחלבונים.
כדאי לטפל בהקדם על ידי שינוי תזונתי ואורח חיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפרלקס עם תוספי תזונהמורן06/03/2012שלום,
אני לוקחת ציפרלקס. רציתי לדעת אם אפשר לשלב אותו עם תוספי תזונה ויטהסורב B וויטהסורב B6.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרציפרלקס עם תוספי תזונה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין06/03/2012בהמשך לשיחתינו,
על פניו, אם הנטורופתית שלך המליצה לך לקחת את הויטמינים האלו אני מניחה שהיא ביצעה בדיקות דם ותשאלה אותך ועל פיהם המליצה זאת.
אם כי המינונים שבקומפלקס הזה מאד נמוכים ואיני בטוחה עד כמה ישפיעו.
אני ממליצה לך לגשת אליה שוב לשאול את השאלות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת התריסיפעת02/03/2012שלום רב
לפני כשבועיים ערכתי בדיקות דם שגרתיות
התוצאה של הTSH שקשור לפעילות בלוטת התריס
חורג מעט מהנורמה, התוצאה היא 4.5 .
ראיתי שהנוראה היא 0.35-4.2
האם החריגה הזו היא סבירה?
האם יש צורך לבצע בדיקות נוספות?
אודע על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבלוטת התריס - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין05/03/2012שלום יפעת,
מדובר על חריגה שרופא המשפחה לא ימליץ על שום "טיפול".
ברפואה הנטורופתית מסתכלים צעד אחד קדימה, ובכל מקרה, לפי גישתי האישית החריגה מזהירה שצריך לבצע שינוי באורח החיים לפני שהמצב יחמיר.
בנוסף כדאי לבדוק בנוסף לTSH T4 ו-T3 ולבצע שוב TSH בעוד חודש.
אם הבדיקות לא יוצאות מאוזנות (בטווח) מומלץ להגיע לפגישה לאיבחון וטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה
יפעת05/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהעדי24/02/2012שלום,
עלי לקחת VM75, B12, אומגה שלוש סופר וג'ארודופילוס. רציתי בבקש לשאול האם ניתן לקחת את כל הכדורים בו זמנית? באיזה שעות מומלץ והאם עם אוכל או בלי?
כמו כן, אני נוטלת אלטרוקסין וציפרמיל.האם אפשר לקחת את כל התוספים בסמיכות לכך?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין05/03/2012עדי שלום,
את השאלות הללו מומלץ להפנות לאיש המקצוע שהמליץ על התוספים.
אין טיפול שהוא דומה, מטפל טוב ממליץ לכל מטופל על מינונים ודרכי לקיחה, בהתאם לצרכיו ובריאותיו על פי בדיקות דם ותרופות שלוקח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתקשה מאד לרדת במשקל ולכןרותי23/02/2012הציעו לי לשתות על הבוקר מיץ אשכוליות.זה נכון?
אני אוכלת 2 כפות קוואקר מלא עם מיץ מאשכולית קטנה.
בצהרים סלט מגזר ,מלפפון,בצל,2 כפות טחינה אורגנית ,3 אגוזי מלך ו-3 שקדים.מעט גרעיני דלעת וחמניה.
בערב מרק ירקות ירוקים-גדול.
ולפעמים פרוסת סלמון.
כמה פעמים בשבוע עושה ספורט אירובי ופעמיים פילאטיס.
על המשקל לא זז כלום!!!!!......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראני מתקשה מאד לרדת במשקל ולכן - תגובה
23/02/2012רותי שלום רב,
תזונה היא דבר מורכב ומותאם באופן אישי לכל אחד. ייתכן ומבנה תזונה זו התאים לאחת ולאו דווקא מתאימה לך.
ממה שאת מתארת ישנה בעיה בחילוף החומרים שלך. אני ממליץ במשך שבועיים לאכול רק אוכל מבושל. ירקות מבושלים (ללא תפו"א, תירס או כרובית), אורז מלא וירקות עליים (פטרוזיליה,קוסברה, שמיר, עירית, בצל ירוק, עלי סלק). המנעי מהאגוזים למשך שבוע ואח"כ החזירי אותם בהדרגה.
תראי איך זה משפיע עליך,
במידה ולא תראי תוצאות אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף ולבנות לך תזונה ותכנית טיפול אישיים.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם הדוקטור ומוסיפה
מירב01/03/2012שאולי את לא אוכלת מספיק?
לפעמים גם במצבים של דיאטה, הגוף צריך אוכל, צריך מזון ואת כל הויטמינים שלו על מנת שתוכלי לראות תוצאות.
אני בהחלט בעד זה שאולי תקבלי יעוץ מסויים ואולי את צריכה לקחת תוספים על מנת לראות תוצאות.
ודרך אגב, תיהי אופטימית! זה הכי חשוב!!! אם תחשבי טוב - אז יהיה טוב. את תחשבי שאת רוצה לרדת במשקל - אז תרדי במשקל. זה גם עניין של גישה ואל תגרמי לחץ על הגוף רק בשביל לרדת במשקל. תני לזמן לעשות את שלו.
בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 ax בהריוןאביבית18/02/2012האם מותר לקחת אומגה 3 ax בהריון על אף היותה מופקת מצמח המרווה? בחנות הטבע המליצו לי עליה ואז קראתי שהיא אומנם צמחית אבל מופקת מצמח המרווה שלמיטב זכרוני אסור בהריון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 ax בהריון - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/02/2012שלום אביבית,
כמה נורא בעיני הטרנד של מכירת תוספים ללא תשאול אישי.
עם כל היעילות הרבה של תוספי תזונה לבריאות אם הם לא מותאמים אישית לאחר תשאול מעמיק בקליניקה יכול גם לגרום לנזק. איני מכירה את ההיסטוריה הבריאותית שלך ואת מצב הריונך כדי להמליץ לך האם לקחת את התוסף או לא.
כדי לקבל אומגה 3 בצורה הבטוחה ביותר אני ממליצה לך לצרוך מהמזונות הבאים:
אבוקדו, זרעי פשתן, עלים ירוקים, אגוזי מלך, ומינון סביר של אצות 2-3 בשבוע.
אם את מעוניינת לקבל הדרכה פרטנית לתוספי תזונה אני מאד ממליצה לך להגיע לטיפול מסודר בקליניקה.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקני אותי אם אני טועה
אביבית20/02/2012אבל זה בסה"כ אומגה 3, זו שמומלצת גם ע"י רופאי משפחה.
זה לא שאני לוקחת מגנזיום או סידן או כל מיני תוספי תזונה שלקחתי בעבר בהתאמה אישית של נטורופטית. לא תיארתי לעצמי שזה כה חמור כפי שאת מתארת.
האם את נגד אומגה 3 בכמוסות? אני מצטערת פשוט באמת לא הבנתי את תשובתך. (אני לא צינית חלילה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקני אותי אם אני טועה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין20/02/2012זה לא סך הכל אומגה 3. איני מכירה את ההריון שלך ואת המצב הבריאותי שלך כדי להמליץ לך. זה שיש המלצה גורפת לנטילת אומגה 3 זה לא אומר שהתוסף מתאים לכל אחת. שלא נדבר על כך שאיני ממליצה לקחת תוספי אומגה 3 מדגים מחשש להימצאות כספית.
אומגה 3 יכולה לעזור במקרים רבים אך יכולה גם להזיק כמו כל תוסף שלא נלקח בהתאמה אישית, כי כאמור איני מכירה את ההריון שלך כדי לתת לך המלצות.
אולי נטורופת/ רופא אחר כן ימליץ לך מבלי להכיר אותך אך זו בהחלט לא גישתי.
לשיקולך יקירה הריון קל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירופ חרוביםרוני17/02/2012יש לי דלקת בושט ובקע סרעפתי קטן, חשבתי להוסיף לדיסת קוקאר שאני אוכלת בבוקר סירופ חרובים או אבקת חרובים שקראתי שיכולים לעזור אלא שיש לי גם סכרת גבולית ולחץ דם גבוה, האם סירופ חרובים מותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסירופ חרובים - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/02/2012שלום רוני
סירופ חרובים אינו הפתרון לבעיית הדלקת בוושט.
שים לב, סירופ חרובים יכול לגרום לעצירות.
אני מאד ממליצה לך להגיע לטיפול מסודר. לא כדאי להזניח את הבעיה.
לטיפול הנטורופתי יש הרבה להציע בכדי להירפא. היתר תלוי בך.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך להפטר מהגזים האלה?סובל מגזים15/02/2012אהלן,
אני בן 25,
אני סובל מגזים, רובם עם ריח, בעיקר שמתי לב שזה קורה אחרי מוצרי חלב וקפה או בצק, אבל ממש לא רק.
למשל, אין לי מושג מה אכלתי לפני שבוע, אבל כבר שבוע שלם הגזים לא נפסקים.
כבר עשיתי בדיקות לחיידק הליקובקטר כמה פעמים בחיי והתוצאה תמיד הייתה שלילית.
איך ניתן לטפל בזה באופן טבעי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיך להפטר מהגזים האלה? - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/02/2012שלום לך,
גזים לכל בן אדם צריך להיות באופן תקין.
אם הגזים מפריעים לאורח חייך, ונראה לך כי המצב לא רגיל, אני ממליצה לך לגשת לאיבחון וטיפול מסודר אצל נטורופת/ית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזקים משתיית אלו -ורהאבי14/02/2012בשבוע שעבר בהמלצת חבר לעבודה שהבטיח נפלאות סחטתי עלה בשרני של אלוורה בשלמותו הוספתי נפח דומה של יין ושתיתי כפית מהתערובת בבוקר ובערב ולמחרת גם בבוקר לאחר מכן החלו לי כאבי בטן ושילשולים מטורפים היתי במיון שעשו בדיקות דם שיצאו תקינות -השלשולים נפסקו ומאז יש לי יציאות לא סדירות -עצירות -כאבי בטן קראתי שמיץ אלוורה מרוכז יכול לעשות נזק בלתי הפיך -אני בחרדה -היתי אצל נטורפת שרשם לי את תערובת הצמחים הנל EUPHRASIA - SPIREA -RUBUS IDEA - כ50 גר מכל אחד מהצNחים הנל -וכן 25 גר מהצמחים MALVA -POLYGONIUM רציתי לדעת מה דעתכם והאם ניתן להוסיף משהו כדי למנוע תלות של המיעיים ונזקים אחרים -דרך אגב אני בן 53
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנזקים משתיית אלו -ורה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/02/2012שלום אבי
איני חושבת שנגרם נזק בלתי הפיך, בטח לא מכפית אלוורה.
צריך לבדוק את ההיסטוריה הבריאותית והתזונתית שלך ולהחליט על טיפול שיחזיק אותך לאיזון. בנוסף, כדאי להבין מה רצית להשיג בלקיחת האלוורה.
אני מבינה שאתה מטופל אצל נטורופת.
אם אינך בטוח בטיפול שנתן לך תפנה ליעוץ נוסף.
לא אוכל לתת את דעתי מבלי להכיר אותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלוורה
אר16/02/2012עשית דבר שאסור לעשות אותו.
המטרה שלך הייתה, אני מניח, טיפול בעצירות ממנה אתה סובל.
הטעות הייתה שימוש לא נכון באלוורה כמו שהיא.
כמו כן, יש להבדיל בין חלקי האלוורה שונים.
הקליפה החיצונית היא משלשלת חזקה ומסוכנת (למשל פוגעת במאזן האשלגן בגוף-מוכח) לעומת זאת, החלק הפנימי אותו ג'ל, של עלה האלוורה הוא משלשל עדין ובטוח לשימוש ואף משמש להרגעת ושיקום ריריות המעיים ודרכי העיכול.
פעם הבאה מומלץ פשוט לגשת לחנות טבע ולקנות מיץ אלוורה מהחלק הפנימי של האלוורה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בבטן, עצירות-זקוקה לעזרהמטיילת13/02/2012שלום!
אני בת 21, שוקלת 77 ק"ג וגובה 1.72.
כל חיי הייתי ילדה שרוך- הרזה והגבוהה בכיתה.
עד שסיימתי ביה"ס- ואז כמו רבות מבנות ישראל, הלכתי לצבא והתחלתי לעלות קלוגרמים, אני מאמינה שזה לא בגלל המזון עצמו כי בשרות שלי הייתי מורה חיילת, ודאגתי בעצמי לארוחות והקפדתי על מזון בריא.
במהלך השירות, הייתה לי תקופה ממש קשה שהשפיעה עלי נפשית. וברמה הבריאותית- התחילו לי גזים, ונפיחות מתמדת בבטן, וכאבים ולחצים, ועצירות מתמדת. כמובן גם עליתי במשקל.
התחלתי להקפיד הרבה יותר על בריאות (למרות שגם עד אז הקפדתי , אני באה ממשפחה שאוכלים רק מאכלים בריאים: הרבה סלטים, רק לחם מלא\ כוסמין,, אין טיגון. וכ"ו..)
התחלתי לספור קלוריות (עד אז בכלל לא דעתי מה זה וכמה מותר לאדם להכניס לפה- לא הייתה ל שום שום מודעת לזה .. ממש הייתי בורה בכל הנושא) לקרוא על תזונה בריאה ולנסות לרדת במשקל , אבל כלום לא עזר.
הלכתי לדיאטניות ואכלתי לפי התפריטים שלהן, הלכתי לרפואה אלטרנטיבית, והם אמרו לי שזה לחץ ושאני מחזיקה דברים בבטן, והביאו לי אימונים לעשות ,טיפות ותרגילים, עשיתי הכל!! אני כבר שנתיים בהתעסקות הזאת, וחוץ מלהמשיך לעלות במשקל כלום כלום לא עוזר!
התפריט שלי מורכב מהרבה ירקות, 2 פירות ביום, חלבונים, דגים, או קצת מוצרי חלב (ביו, עזים)
אין לחם חוץ מבספשים- וגם אז רק מחיטה מלאה ובמתינות, ואם אוכלים פחמימה אז זה אורז או משהו כזה.
אני כבר ממש מיואשת כי אני לא רואה שום אור בקצה המערה, עשיתי ספורט , קראתי הקפדתי ואין תוצאות!
עכשיו נסעתי למזרח- גם לנוח נפשית ובתקווה שאמצע פה מרגוע וזה יעזור לי לשחרר את בעית העצירות הזאת (היא פשוט ממש מפריעה לי בתפקוד היומיומי- אני קבוע עם עצירות וכאבי בטן..)
אמרו לי שיכול להיות שזה נובע מוצרי חלב- אבל עכשיו אני במזרח ואני שומרת כשרות- אז אני נמצאת במקום שהתפריט הוא בעיקר ירקות וקצת פירות ודגים.
חוץ מקפה בלי סוכר על הבוקר אין כלום- אבל המצב עכשיו ניהיה אפילו עוד יותר גרוע, ואני כבר לא יכולה עם העצירות הזאת- האם ידוע לכם מה אני יכולה לעשות??? איזשהו מאכל משלשל או מרגיע או תרופה? אני נמצאת בעיר גדולה, אז גם שם של תרופה טבעית יעזור לי.
אני ממש נואשת!אשמח לכל פיסת מידע או המלצה
המון המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנפיחות בבטן, עצירות-זקוקה לעזרה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/02/2012שלום לך,
כמובן שלא אוכל להתייחס לכל מה שכתבת, כי זה מורכב מידי לפורום, אך אענה לך בגדול שמעבר למדינה אחרת/ איזור אחר ממה שהגוף מורגל יכול ליצור שינויים ביציאות.
כרגע תנסי לשתות הרבה מים, לעסות את הבטן עם כיוון השעון, לנשום נשימות עמוקות, ללעוס היטב, לעסוק בפעילות גופנית ולחכות לראות מה יהיה.
אם אין שינוי את תמיד יכולה להעזר ביעוץ נטורופתי טלפוני או דרך האינטרנט בצורה מסודרת יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער דלילמיי13/02/2012שלום,
אני בת 24, וב4 חודשים האחרונים השיער שלי נהיה ממש דליל (בערך אחרי שהחלפתי גלולות)
הייתי אצל רופא עור, עשיתי את כל הבדיקות דם הנדרשות והן יצאו תקינות למעט חסר בויטמין D.
FERRITIN 28, IRON 124
אני מקפידה על תזונה נכונה, ולוקחת ויטמין B12 בטבליות.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער דליל - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/02/2012שלום מיי,
הפריטין שלך מעט נמוך, האם יש לך סחרחורות?
בעיקרון, נשירת שיער ושיער דליל יכולים להעיד על חסרים תזונתיים.
בדיקות הדם שקופות החולים מאפשרות לעשות הן מאד מצומצמות.
אני ממליצה לך להגיע לפגישת איבחון על מנת לברר חסרים תזונתיים.
הבירור נעשה על ידי תשאול נרחב, איבחון בדיקות הדם באופן ספציפי יותר, והתבוננות על ציפורניים, לשון, עיניים וכו.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירותורד12/02/2012הי
הילדה שלי בת שנתיים סבלה מדיי פעם מעצירויות (למרות שהיתה עם הנקה מלאה ועד היום יונקת פעם ביום) בחודשיים האחרוניים סובלת ממש מעצירויות (היא לר גמולה מחיתולים למרות שבבית מורידה חיתול האמת שאני מחכה אני לא רוצה להתחיל תהלך גמילה עם עצירויות) העברתי אותה בחוןדשיים האחרוניים לשוקו וסימלאק אני משרה שזיפים ןעדין מדי פעם היא סובלת מעצירות
האם יש משהו על בסיס קבוע שיכול לעזור???? (חוץ מנורמלקס )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעצירות - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/02/2012שלום ורד
בגיל שנתיים אין סיבה לתת תחליף חלב. אני מציעה בחום להוריד אותה מזה.
לתת לה לשתות חלב שקדים, חלב שיבולת שועל, ובעיקר לאכול ירקות טריים, מאודים, מרקים, דגנים מלאים: קינואה, אורז מלא, דוחן, שיבולת שועל, וכו...קטניות: אפונה, חומוס, עדשים, שעועית, פירות, ומעט מגרעיני דלעת וחמניה קטנים.
אם הבעיה לא נפתרת בואי ליעוץ פרטני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה נטלי הורדתי את הסימלאק ובאמת
ורד15/02/2012אין עצירויות איפה קונים חלב שקדים????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודבר נוסף-אני סובלת מגרוד כרוני בגברותי11/02/2012וזה לא נרפא לי בעקבות הצום.האם שבועיים לא אמורים לשנות משהו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרודבר נוסף-אני סובלת מגרוד כרוני בגב - תגובה
23/02/2012נאווה שלום רב,
צום ניקוי יכול להועיל לדברים רבים, אבל יכול להיות שיש לך אלרגיה למזון מסוים/ קרם גוף/ אבקת כביסה/ בושם/ שינויי מזג אויר וכיו"ב.
על כן, חייבים לערוך אבחון מקיף ולהחליט מהי הבעיה.
אם את מטופלת על ידי נטורופת- חשוב שתקבלי אבחון לענין זה. במידה ולא, את מוזמנת להגיע לאבחון מקיף.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרעד בגוףשירי09/02/2012שלום,
בן זוגי כבן 44 אדם בריא לחלוטין (עשה בדיקות דם מקיפות כשהתוצאות מצויינות),סובל מרעד קל בעיקר באיזור הידיים והפנים.
הרעד מתבטא בעיקר כשהוא במצב תנועתי ופחות במצב סטטי.
הערתי לתשומת ליבו אך אמר שאינו מרגיש זאת כלל אך כשהוא מתעצבן יתר על המידה חש ברעד קל.
היה אצל נוירולוג,נבדק ולא נמצאה שום בעייה.
האם המצב מוכר ומה ניתן עוד לעשות בהתחשב במצב שאינו סובל משום בעייה בריאותי?
אודה מראש על תשובה,יעל.
נ.ב-עשה ניתוח קיצור קיבה לפני 8 חודשים והוריד 60 קילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררעד בגוף - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/02/2012שלום יעל,
לא ניתן לדעת משאלתך מה הסיבה שיכולה לגרום לרעד אצל בן זוגך.
אני מאמינה שכל ניתוח יכול לגרום לנזק, כי מדובר בהליך פולשני ואולי רק אולי זה יכול להיות קשור, אך כאמור איני יכולה לומר זאת כי איני מכירה את בן זוגך ולא ראיתי בדיקות דם ולא תשאלתי אותו.
אני חושבת שלכל דבר יש סיבה, והרעד הוא לא שם סתם.
אני מאד ממליצה לגשת להמשך בירור אצל נטורופת/ית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
