מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השבחת זרעעדי19/12/2011
האם יש משהו שיכול לגרום לתנועתיות יותר טובה ואיכות הזרע???כדי להיכנס להריון באופן טבעי יש לציין שהרופא אמר שמצבנו טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השבחת זרע - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין20/12/2011שלום עדי,
אם המצב תקין מדוע שתרצו טיפול ?
בהחלט ניתן לקבל טיפול אך לא בטוח עד כמה הוא יהיה יעיל ומהיר כיוון שתהליכים בגוף לוקחים זמן. באופן כללי הטיפול יעיל באופן כללי לבריאות הגבר ומומלץ תמיד לשנות את התזונה ולראות האם קיימים חסרים תזונתיים ולהשלימם (כמו אבץ שחשוב מאד לזרע).
ובאשר לתנועתיות וכמות הזרעונים ישנם צמחי מרפא שיכולים להיות לעזר אך עבור התאמת הצמחים דרוש יעוץ פרטני.
אשמח לעזור
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 3שבועותעדי19/12/2011
הי יש לביתי לבן על הלשון אני מניקה אותה יש מצב שיש לה פטרייה או משהו כזה ???ומה אפשר לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 3שבועות - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין20/12/2011שלום עדי,
יכול להיות שמדובר על פטריה. אני ממליצה שתגשי לרופא בכדי לקבל איבחון.
אולם לא הייתי ממליצה לך למרוח לה את המשחות הקונבנציונליות שהרופאים נותנים.
כדאי לראות האם יש פטריות גם באיזורים אחרים בגוף שלה כמו באיזור החיתול וקיפולי העור.
אם את מניקה סביר להניח שאת הדבקת אותה כיוון שפטריות הן מאד מדבקות.אני מאד ממליצה שאם זו אכן פטרייה שתגשי ליעוץ אצל נטורופת/ית על מנת לבדוק מאיין הגיעה הפטרייה וכיצד לטפל גם בך וגם בה בצורה הטבעית ביותר שלא תזיק לא לך ולא לה.
יכול להיות שלא מדובר על פטרייה. האם ניסית לגרד את זה בעדינות עם האצבע? (כמובן שלשטוף את היד לפני). אם הכתם יורד זה כנראה מהחלב. אם הכתם לא יורד סביר להניח שזו פטרייה.
עד שתגשי ליעוץ ואיבחון את יכולה לעשות מספר דברים:
למרוח לה ממש מעט סודה לשתייה על הלשון
למרוח לה מעט שמן זית על הלשון
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב ומוצריואלעד19/12/2011
לפי מה שהבנתי מאריה אבני שכתב את הספר שוטי החלב-כל מוצר באשר הוא מזיק,העיניין הוא שהתחליף לחלב לפי טענתו הוא סויה,אך חלב סויה הוא מוצר שהוא סופר מהונדס גנטי,אז עם מה נכין דייסה קפה וכו??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב ומוצריו - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין20/12/2011שלום אלעד,
ד"ר אריה אבני צודק, אכן מוצרי החלב אינם בריאים ואף גורמים נזקים בריאותיים.
בעיקרון אין האדם זקוק לתחליף חלב כיוון שהחלב עצמו לא מיועד לבני האדם כמזון טבעי. אולם, מכיוון שהורגלנו לצרוך חלב עם מוצרים שונים כמו קפה (שגם הוא לא בריא),אז כדאי במקום לצרוך חלב צמחי.
החלב סויה הוא החלב הכי נפוץ ואם רוצים להימנע מסויה מהונדסת יש להקפיד לקנות אורגני. חוץ מסויה ניתן לשתות חלב שקדים, אגוזים, אורז מלא, שיבולת שועל וכו'...
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברוכה הבאה- נטלי18/12/2011
הצטרפה אלינו לפורום נטורופתית יועצת חדשה- נטלי.
אנו מברכים אותך ומאחלים לך הצלחה ושת"פ פורה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתודה רבה !!!
ד''ר נטלי שוינקלשטיין20/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער דליל ונשירה מוגברתMoran10/12/2011היי,
אני בת 22 ויש לי שיער מאוד דליל מאז שאני זוכרת את עצמי
לאחרונה התחלתי לעבוד בתחום הדוגמנות.
בימי הצילומים (כמה פעמים בשבוע) "מתעללים" בשיער שלי,
פנים ,החלקות , מתיחות של השיער, שימוש רב בתכשירים וכו'...
השיער שלי גם ככה דליל, נושר ושומני (באיזור הקרקפת, גם אם חופפת כל יום)
ועכשיו בעקבות העבודה הוא נושר הרבה יותר ומאוד חסר נפח וחיים
לעתים קרובות מופיעים גם כאבים בקרקפת באיזור קודקוד הראש.
התזונה שלי היא מאוד מגוונת ומאוזנת, אני מתעמלת ומקפידה לשתות הרבה מים.
רציתי לדעת אם יש איזשהו תוסף שיכול לשפר את זרימת השיער, חיזוק השיער והפחתת הנשירה...
ובנוסף
האם Roots Hr עשוי מחומרים טבעיים בלבד? מהן תופעות הלוואי שלו?
המון תודה
והמשך שבוע נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער דליל ונשירה מוגברת - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום מורן,
איני ממליצה על תוספי תזונה כשלא לצורך. כלומר רק אם יש חוסרים תזונתיים.
אם את רגילה ששערך דליל, אולי זה המצב הטבעי שלך ורק תנאי העבודה מקשים על שערך ואז אין מקום לתוספים כי לא מדובר בעצם על חוסרים תזונתיים.
אך אם את חשה כי שיערך פגיע יותר, דליל יותר, נשבר ונושר הרבה יותר + שומני בלי קשר לתנאי העבודה החדשים זה מקום שלפי דעתי מצריך בירור מקצועי. ולפי דעתי עצם זה שהוא שומני מידי כבר מעיד על בעיה.
כך או כך אני מאד ממליצה לך לבצע בדיקות דם מקיפות ולגשת איתם לנטורופת/ית על מנת לאבחן את הבעיה. יש הרבה תוספים שיכולים לעזור אך חשוב מאד להתאים לך טיפול פרטני כי אין טיפול אחד שמתאים לכולם בקשר למולטי ויטמין שציינת כאמור איני ממליצה לקחת שלא לצורך כי תוספי תזונה יכולים גם להזיק כאשר הם לא מותאמים אישית. בקשר לשינוי תזונתי תמיד יש מה לשנות ולשפר.
הנה בדיקות הדם שאני ממליצה לך לבצע:
ספירת דם, פריטין מאגרי ברזל, ברזל בדם IRON, ויטמין D, מגנזיום, ויטמין B12, חומצה פולית, פרוטאין טוטאל, אלבומין, שומנים בדם, גלוקוז, TSH, תפקודי כבד.
אשמח לעזור לך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף לכדורי ברזלת09/12/2011אני נוטלת כבר 3 שבועות כדורי ברזל והם גורמים לי לתופעות לוואי קשות כמו שילשולים חריפים שגורמים לי לשריפה בפי הטבעת ובנרתיק וכמו כן לאי סדרים בקיבה.האם יש תחליף טבעי לכדורי ברזל שניתן לקחת ללא תופעות לוואי כאלו? יש לי באופן טבעי קיבה רגישה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתחליף לכדורי ברזל - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום שולי,
אכן ברזל במינון גבוה יכול לגרום לתופעות לוואי חמורות לרב או שילשול או עצירות אצל כל אחד זה מתבטא באופן שונה.
השאלה היא מדוע את לוקחת את הברזל? לאיזו מטרה?
האם יש לך המוגלובין נמוך?
האם יש לך מחסור בברזל?
האם את בהריון?
בכל מקרה שלא יהיה אני תמיד אמליץ על ברזל במינון נמוך שלא גורם לתופעות לוואי
את מוזמנת לקנות מוצר שנקרא פלורויטל - תוסף ברזל נוזלי אך חשוב מאד שאם את לא זקוקה לברזל שלא תקחי סתם כי ברזל בעודף/שלא לצורך יכול גם להזיק.
אני זמינה לכל שאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף טבעי לכדורי ברזל
ליאת14/07/2013הי,
אני אנמית מאז שאני זוכרת את עצמי, אני לוקחת כדורי ברזל ועכשיו עברתי לברזל נוזלי.
אני רוצה לדעת איך אפשר להעלות את כמות הברזל בגוף מין הצומח כי אני לא ממש אוהבת בשר...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף טבעי לכדורי ברזל - תגובה
אורטל מגן15/07/2013היי ליאת
ברזל ניתן להשיג ממזונות רבים
כמו בקטניות (עדשים, שעועית, חומוס...)
אגוזים (מלך, ברזיל, שקדים...)
לגבי ברזל אני לא יודעת באיזה את משתמשת
אבל אני ממליצה על פלורדיקס של גרמזה.
ברזל נוזלי ניתן להשיג בכל הפארמים.
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפשתן טחוןענינה08/12/2011שלום רב
פניתי לייעוץ נטורופתי על מנת להוריד במשקל.
אחת ההמלצות של הנטורופת הייתה לצרוך כל יום כף של פשתן טחון.
קניתי בבית טבע חבילה של פשתן טחון שתספיק לכמה שבועות ואני מאחסנת את זה בהקפאה.
קראתי קצת באינטרנט והבנתי שפשתן מאבד מהיעילות שלו אם לא אוכלים אותו בסמוך לטחינה.
האם הדבר נכון? האם למעשה הפשתן הטחון שקניתי חסר כל ערך תזונתי ואין שום יתרון בכך שאני אוכלת כל יום כף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפשתן טחון - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום מירי,
אומגה 3 מתחמצנת בקלות רבה, ועל כן לא מומלץ לקנות פשתן טחון אלא לטחון על המקום בבית.
בנוסף גם שמירה במקפיא אינה טובה.
אם המטרה של הנטורופתית היתה סיבים תזונתיים אין בעיה עם מה שקנית אך אם המטרה היא הזנה באומגה 3 איני ממליצה לך להיסתמך על הפשתן הטחון והקפוא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמצלה לנטורופת באזור באר שבעזהר08/12/2011שלום,
אשמח לקבל המלצה על נטורופתית שעובדת עם הכללית באזור באר בשע והסביבה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמצלה לנטורופת באזור באר שבע - תגובה
11/12/2011יש לפנות לד"ר דייני דוד בבאר שבע
בברכה ובהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.....ליהי07/12/2011מה לעולם הנטורופתיה יש להציע עבור נשירת שיער תורשתית?
האם יש אחוזי הצלחה גבוהים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמה לא עונים לי?
ליהי12/12/2011ולהודעות שנשלחו אחריי כן עונים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין נשירת השיער
מעיין12/12/2011היי ליהי,
בנשירת השיער אפשר לטפל על ידי נטילת פורמולה לצמחים מחזקים, מריחה מקומית של שמנים אתריים שימריצו את זרימת הדם בקרקרפת ויעודדו צמיחה ובנוסף כדאי לבדוק את התפריט התזונתי שלך, שכנראה חסר במרכיבים תזונתיים החיוניים לתפקוד נכון.
בשביל זה רצוי שתפני למטפל מוסמך.
את מוזמנת לצלצל,
מעיין שליבו,
נטורופתית N.D
052-8022243
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתזונה שלי בסדר..
ליהי14/12/2011אני דיברתי על נשירת שיער -תורשתית- שזאת נשירת שיער שאי אפשר להימנע ממנה.... לצערי הרב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום..... - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום ליהי,
מה היא כוונתך בנשירת שיער תורשתית? האם יש לך בעיה בריאותית כל שהיא?
אם את בריאה בדרך כלל, נשירת השיער היא לא תורשתית אלא כנראה שנובעת מחוסרים בחומרי מזון חיוניים. למשל: אבץ או ברזל וכו'...
כשמטופל/ת מגיע/ה אלי עם בעייה של נשירת שיער אני תמיד אבדוק תסמינים נוספים: מה עם הציפורניים שלך? האם הן חלשות או שיש עליהן סימנים לבנים?
האם יש לך עייפות או חולשה קבועה?
כל התסמינים האלו יכולים גם הם להעיד על חוסרים תזונתיים.
אני ממליצה לך לגשת לבדיקות דם מקיפות, הנה הבדיקות שאני ממליצה לך לבצע:
ספירת דם, ברזל בדם IRON, ברזל במאגרים פריטין, ויטמין D, ויטמין B12, חומצה פולית, מגנזיום, פרוטאין טוטאל (חלבונים), אלבומין, בלוטת תריס TSH, שומנים בדם, תפקודי כבד וגלוקוז.
לאחר שתבצעי את הבדיקות תגשי לאיבחון וטיפול אצל נטורופת/ית לתוספי תזונה בהתאמה אישית לפי החוסרים שיש לך + שינוי תזונתי כי בעצם התזונה היא הבסיס לשימור הבריאות ובכדי שלא יחזרו לך החוסרים בעתיד שוב. אחוזי ההצלחה הם מעולים, כאשר מאבחנים נכון את הבעיה.
אני כמובן יותר מאשמח לעזור לך פרטנית
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אבל....
ליהי14/12/2011תודה על התשובה, אבל כשכתבתי תורשתית אני לא סתם כתבתי על דעת עצמי, אלא כבר אובחנתי על ידיי רופא שמתמחה בשיער שהנשירה שלי היא תורשתית (בגנים) כי גם לאמא שלי יש שיער דליל מאוד, וגם לסבתא שלי, ולדוד שלי...
עשיתי בדיקות דם מקיפות כבר כמה וכמה פעמים ומצאו שהכל תקין ברוך ה'.. אין לי חוסרים כלשהם.......
למרות זאת כמו שציינת, הציפורניים שלי באמת חלשות, ואני באמת נוטה לעייפות רוב הזמן....
הציעו לי להשתמש בתכשיר מינוקסי לנשירת שיער, אבל פניתי לתחום הנטורופתיה כי חשבתי שאולי יש טיפולים טבעיים יותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אבל.... - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/12/2011כל בעיה בריאותית גם אם היא תורשתית ניתן לטפל בה, לשקם את מצבה, לעודד את הגוף לרפא את עצמו ולהיתחזק.
האם את בטוחה כי ביצעת את כל בדיקות הדם כולל ויטמין D ומגנזיום?
מי בדק לך את הבדיקות? חשוב שמי שבדק מסתכל לא רק על הסוגריים (הטווח בבדיקה) אלא גם על המספר עצמו.
מהתסמינים שאת מתארת, ציפורניים חלשות ועייפות רוב הזמן כולל שיער דליל, אני בטוחה שמדובר על חסרים תזונתיים. למעשה, כמעט לכל אדם היום יש חוסרים תזונתיים וזאת בשל תזונה לקויה.
המזון אמור לספק לנו חומרי מזון כל יום, ואם אוכלים לא בריא לתקופה ארוכה וקבועה נוצרים חוסרים במאגרים. ובדיקות הדם על אף שיהיו מקיפות הן עדיין לא בודקות את כל מרכיבי הדם אלא רק מספר מאד מצומצם שלהם.
בטיפול אצלי אני תמיד מסתכלת קודם כל על התסמינים שהאדם מגיע איתו ורק אחכ על הבדיקות כי הן לא מאד אמינות ומה שיותר חשוב זה מה שהאדם חש.
אז כך שאם את מרגישה שאת עייפה, שהשיער נושר ונשבר, ושהציפורניים חלשות אז אני מאד ממליצה לך לגשת לטיפול אישי. אכן לנטורופתיה יש איך לעזור לך ואני כותבת זאת אך ורק מניסיון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, קיבלתי, תודה רבה! אני אקבע
לינוי21/12/2011אני אקבע תור לנטורופת בהקדם =] נשמע הגיוני... אפשר להביא את התוצאות של הבדיקות דם לנטורופת או שלא צריך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, קיבלתי, תודה רבה! אני אקבע - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין21/12/2011בהחלט מומלץ להגיע לנטורופת/ית עם תוצאות בדיקות הדם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול לילדצחי07/12/2011שלום לכם,
מתייעץ איתכם על הבן שלי בן 4.5 הוא היפוטוני ומאוד חלש פיזית, מה שגורם לו להיות חלש גם ברוחו. נרשמנו לפיזיותרפיה אך לא קיבלנו תור עדיין.
בעבר אובחן כאנמי וקיבל ברזל.
השנה נכנס לגן עירייה והגננת טוען שהוא מנותק, הוא לא משתתף בחוגי פעילות גופנית ולעיתים מוצאים אותו שרוע ובוהה בצד.
שאלתי היא האם ישנם תוספי תזונה שיכולים לסייע לו להתחזק? האם יש לכם המלצות נוספות עבורו. לפי דעתי הוא אוכל טוב למרות שיש לו צורך עז למתוק ואנו משתדלים להמעיט בחטיפים.
תודה רבה,
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמלצה
אבי08/12/2011ממליץ לכם לפנות לנטורופתית בשם נטלי שוינקלשטיין. אפשר לעזור לילד.
חפשו אותה בגוגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול לילד - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום צחי,
מה שאתה מתאר יכול להיות מגוון רחב של בעיות. אני לא ממליצה שתחפש טיפול בתוספי תזונה באינטרנט אלא שתגש לאיבחון ויעוץ פרטני ומקצועי אצל נטורופת/ית.
צריך לראות את הילד, לראות בדיקות דם, לברר על פרטים נוספים כמו חיסונים, תזונה וכו'...
לצערי אין משהו ספציפי שאוכל להמליץ אלא רק טיפול מקיף
אשמח לעזור לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי נטורופת במכללת רידמןאורי07/12/2011התעניינתי בלימודי נטורופת כי לצערי אני לא יכול להתקבל לתואר במדעי התזונה.
ממה שאני מבין לא מתחרים על אותם עבודות ואין יתרון לתואר בתזונה כי זה משרות שונות.
עכשיו רציתי לשאול איפה אפשר לעבוד בתחום והאם ניתן להרוויח בכבוד וגם להתקדם בתחום?!?!?!
כמה מרוויח נטורופת מתחיל לשעה נגיד בקופת חולים או בטבע והאם הוא מתעסק בטיפול או מכירה?!
אפשר לעשות בזה קריירה כמו דיאטן קליני?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלימודי נטורופת במכללת רידמן - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/12/2011אורי שלום,
אני מאמינה שבכל מקצוע יש את אלו שפחות מצליחים ואת אלו שיותר. השאלה כמה אתה אוהב את מה שאתה עושה וכמה אתה משקיע על מנת להצליח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה על תרופה טבעית לכבד שומנירותי06/12/2011שמעתי שיש תרופה טבעית לבעיה של כבד שומני שגורם לעלייה בכולסטרול הטוב והרע, ולבעיות של סכרת.
מעוניינת לדעת מהי התרופה.
תודה רבה,
רותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה על תרופה טבעית לכבד שומני - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום רותי,
מי שמוכר לך "תרופה" לכבד שומני והורדת הכולסטרול הרי שמנסה רק להרוויח כסף.
כל בן אדם הוא מכלול של דברים ולא רק כבד שומני או כולסטרול גבוה.
כל אחד מגיע עם רקע תזונתי שונה ובעיות רפואיות נלוות ומגוונות.
אם את מעוניינת לטפל בעצמך באופן טבעי, אני ממליצה לך בחום לגשת ליעוץ פרטני אצל נטורופת/ית על מנת להתאים לך טיפול באופן אישי. הטיפול לרב כולל שינוי תזונתי ונטילת תוספי תזונה/ צמחי מרפא.
מקור הבעיה היא תזונתית ולכן בלי שינוי תזונתי תוספי התזונה לא יהיו יעילים לטווח הרחוק.
אשמח לעזור לך פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת הווסתנדיה04/12/2011היי,
אני בת 19,
וע"פ אבחון של הגיניקולוג יש לי חוסר איזון הורמונלי
ולכן יש לי הפסקה בווסת כבר כ4 חודשים.
ובאמת אני חשה ברע, כאבים נוראיים בשדיים,וכ'ו..
הוא המליץ להתחיל לקחת גלולות בשביל לאזן את העיניין, אחרת זה מסוכן להישאר במצב הזה.
אני מתנגדת בתוקף לגלולות.
רציתי לשאול אם יש המלצות כלשהן לתזונה שתאזן את ההורמונים או תוסף כלשהו..?
או שלקחת גלולות מחוסר ברירה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהפסקת הווסת - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום נדיה,
את פועלת נכון. גלולות אומנם יסדרו לך את הווסת אך הן לא יסדרו את הגורם לחוסר האיזון שנוצר והבעיה תשאר חבויה.
הפסקת הווסת יכולה לנבוע בשל הרבה סיבות. למשל: שינוי קיצוני בתזונה, מתח נפשי, או אכילה לא נכונה לאורך שנים, ואפילו בעיה בריאותית שכרגע שאינה מורגשת פיזית.
אני מאד ממליצה לך לגשת לנטורופת/ית לאיבחון כדי להבין מדוע פסק הווסת והתאמת טיפול באופן המתאים לך אישית על ידי שינוי תזונתי ונטילת תוספים כמו ויטמינים אם חסר או צמחי מרפא לאיזון הורמונלי טבעי.
אשמח לעזור לך פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקות שתן חוזרותמיטל03/12/2011שלום,
שמי מיטל אני בת 25 וסובלת כרונית מדלקות שתן
בילדותי סבלתי מרפלוקס דרכי השתן שלא טופל בניתוח אלא במתן אנטיביוטיקה באופן קבועה - מנה של פעם ביום למשך 3 שנים (מגיל 3 עד גיל 6 )
בגיל 6 עברתי בדיקה שהראתה שבעייתי נפטרה ובכך הסתיים הטיפול.
כשהתגייסתי לצבא התחלתי לסבול מדלקות שתן חוזרות ונשנות
שלאורך הזמן (מגיל 18 עד היום ) נהיות יותר ויותר גרועות
הדלקות באות לעיתים מאוד קרובות ואפילו סמוכות ואפילו טיפול אנטיביוטי לא תמיד עוזר ואני צריכה לקחת שתי טיפול רציפים (כעשרים יום שהסבב השני הוא עם אטיביוטיקה חזקה יותר ) לרוב מטופלת במקרודנטין ואופלודקס
מטריד אותי מאוד הפתרון האטיביוטי (שגם הוא לא עובד בצורה כל כך מוצלחת) הייתי מעדיפה טיפול טבעי בתקווה שיועיל לי יותר ויזיק לי פחות ממצבי היום.
ביקרתי אצל רופא ומחה שהמליץ על טיפול מניעתי של כדור אנטיביוטיקה 1 ביום למספר כמה חודשים. (רעיון שלא מצע חן בעיניי כלל )
המליצו לי לשתות חליטת תה של זקן התירס - כפית בכוס פעמיים ביום.
בהתחלה הרגשתי בשיפור אך לצערי הרבה גם זה הפסיק להועיל למרות התמדתי
אשמח עד מאוד אם יהיה באפשרותך לעזור לי בהקדם
תודה,
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקות שתן חוזרות - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/12/2011שלום מיטל,
בעייתך מצריכה בירור מקיף ופרטני.
כפית זקן תירס בכוס מים זה לא טיפול לבעייתך.
את זקוקה לתהליך שיקומי של מערכת החיסון + של ריריות דרכי השתן.
את במשך שנים רבות "טופלת" באנטיביוטיקה שלבטח שיבשה את המערכת החיסונית בגופך כתוצאה מכך הדלקות חוזרות ונישנות ובטח שריריות דרכי השתן גם ניזוקו ומכאן תחושת הצריבה.
כל מה שאני רושמת זה מה שהבנתי ממך אך כאמור אני מאד ממליצה לך לגשת ליעוץ פרטני כדי לעבור תהליך שיקום רציני ומקיף.
אשמח לעזור
שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפנייה
מיטל14/12/2011נטלי, תודה
אשמח אם תפני אותי בדיוק למקום שבוא אוכל לקבל את העזרה הרצויה
( רופא משפחה וארולוג מומחה כבר ניסיתי ומהם קיבלתי את התשובה של לקחת אנטיביוטיקה כטיפול מונע פעם ביום לתקופה לא מוגדרת)
תודה!
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפנייה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/12/2011ברור לי שרופאים כבר ניסית ולא עזרו לך. גם אני לא בעד הטיפול האנטיביוטי.
כוונתי היתה שתגשי לנטורופת/ית.
אשמח לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטר פילורישיר30/11/2011שלום
אני סובלת מהחיידק הטורדני הזה כבר המון זמן. כשעלו עליו לראשונה קיבלתי את הטיפול האנטיביוטי המשולש אך החיידק לא עבר (מאוחר יותר התברר שנעשתה טעות וקיבלתי 2 אנטיביוטיקות מאותה משפחה. אציין כי אני אלרגית לפנצילין).
לאחר חודש ניגשתי לרופא גסטרו שעשה לי בדיקת גסטרוסקופיה וגילה כי נגרם גם אולקוס קל. טופלתי שוב באנטיביוטיקה, כל הסימפטומים נעלמו אך בבדיקה התברר שהחיידק עוד ישנו.....
לאחר כשנה היתה החמרה בסימפטומים וניגשתי לטיפול אצל נטורופת, הטיפול הביא להקלה משמעותית בסימפטומים ורמת החיידק ע"פ בדיקת נשיפה ירדה..
השתדלתי לאמץ כמה שיותר מעצות הנטורופת כאורח חיים. אולם כעת, כשנה אחרי, שוב יש החמרה בסימפטומים ועלייה ברמת החיידק ואני רוצה לנסות שוב את הטיפול האנטיביוטי.
שאלתי היא האם יש תוספים/מאכלים (לצריכה או למניעה) שיכולים לעזור להצלחת הטיפול?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהליקובקטר
מיכה07/12/2011בכתבה על עלעלים כתוב כי צמח המורינגה משמש נגד הליקובקטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לעזור
אבי08/12/2011תיפני לנטורופתית טובה עדיף על אנטיביוטיקה שלא עושה טוב לגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטר פילורי - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין13/12/2011שלום שיר,
לפי דעתי את זקוקה לטיפול ממוקד לחיזוק הגוף ולא משהו זמני של מספר שבועות או חודשים. מה שאת מתארת היא בעיה כרונית שלא טופלה כראוי.
רוב הסיכויים שהאנטיביוטיקה שוב לא תעזור, כי הבעיה היא לא בהריגת החיידק אלא בחיזוק המערכת החיסונית שכנראה חלשה אצלך והאנטיביוטיקה מחלישה עוד יותר את החיסון כך שלטווח הרחוק היא לא טובה לך.
הליקובקטור פילורי קיים כמעט אצל כל אדם באופן טבעי וחיוני בקיבה, הבעיה היא לא החיידק אלא כאמור מערכת החיסון שלך שמאפשרת לו לפרוץ מעבר למה שהוא צריך.
אשמח לעזור לך פרטנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
