מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגישות ללקטוזנועה07/05/2012
שלום, אני רגישה ללקטוז ורציתי לדעת האם יש טיפול שיכול לעזור ולהקל על התופעות שנגמרות מהרגישות הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ללקטוז - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין08/05/2012שלום נורית,
הטיפול הוא חד משמעית להימנע ממוצרי חלב.
אחרת תמשיכי לסבול מכל התסמינים וגם לעשות לעצמך נזק בריאותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהניסיון שלי והתייעצות עם הרופא
מירב09/05/2012אני לא נמנעת ממוצרי חלב, כמובן שלא מגזימה, אבל הרופא נתן לי טבליות לקטאז של סולגאר שלוקחים אותם לפני האוכל של מוצרי חלב וזה גרם לי שיהיו פחות וכמעט שלא הופיעו בתקופה האחרונה כל התופעות המעצבנות שלאחר אכילת מוצרי חלב.
את יכולה להתייעץ עם הרופא שלך בעניין הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקיחת לקטאז - תשובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין10/05/2012ענת שלום,
איני ממליצה לקחת תוסף לקטאז, אם הגוף שלך מבשר לך כי אינך מסוגלת לעכל מוצרי חלב אין סיבה בעולם שתנסי לעקוף זאת.
כל עוד תמשיכי לצרוך מוצרי חלב ימשיכו כל התסמינים - ואם אין תסמינים אין זה אומר שהמזון הזה בריא לך.
אינך מפסידה דבר מבחינה בריאותית אם לא תאכלי מוצרי חלב (אלא להיפך) - מזון זה לא נועד לבני אדם אלא לחיה ממנו הוא נשאב.
נטלי שוינקלשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיזוק מערכת החיסוןניצה30/04/2012
שלום רב,
אני סובל ממחלת הפרקינסון ובנוסף או אולי בגלל המחלה -
מערכת החיסון שלי נחלשה. אני נדבק בקלות והשפעות ממושכות
ונוטות לחזור. האם ישנה המלצה לחיזוק המערכת החיסונית?
אסטרגולוס? גוגי בר? זרעי צ'יה? משהו אחר?
באיזו תדירות ? האם לקחת בתחילת החורף או כל השנה?
(חשוב כמובן שלא יסתור את התרופות הקונבנציונליות).
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיזוק מערכת החיסון - תגובה
06/05/2012מנחם שלום רב,
מצבך דורש התייחסות מעמיקה בהרבה מאשר רק להמליץ על צמחי מרפא מחזקים. בעקבות מחלת הפרקינסון אני חייב לערוך תשאול מקיף ומעמיק בכדי לקבוע אלו צמחים/ תוספי תזונה מתאימים.
אבקש לא להשתמש בחומרים הטבעיים השונים ללא המלצת נטורופת מוסמך, כשם שלא תיקח תרופות כימיות ללא המלצת הרופא.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאבה באבקה במקום כמוסותאורן23/04/2012שלום רב ותודה מראש על העזרה.
אני צורך לפני שינה 2-2.5מג חומצת גאבה בכמוסות, מצאתי עכשיו חברות שמוכרות חומצת גאבה באבקה שזה יוצא הרבה יותר משלתם מבחינת כסף לקחת את זה כאבקה וגם אשמח לבדוק אם הגאבה באבקה משפיעה עליי טוב יותר, שאלתי היא:
רשום בהנחיות של החברות לקחת 0.5מג 1SCOOP לפני שינה בכוס מים, אבל אני מתכוון לקחת את המינון שאני רגיל עליו ומשפיעה טוב לגוף שלי 4-5 SCOOPS שזה 2-2.5 מג , במידה שאשים 4-5 כפות בכוס מים יכול להיות שאבקת הגאבה תהיה פחות יעילה? מכיוון שבהנחיות רשום לשים 1 SCOOP בכוס מים.
גם במידה שאני אשים 4-5 כפות זה אמור לעשות את אותה עבודה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגאבה באבקה במקום כמוסות - תגובה
24/04/2012אורן שלום רב,
גאבה נחשבת למרגיעה ומיטיבה עם השינה. צורת האבקה אמורה להיות זמינה יותר לגוף ולכן ההמלצה על מינון נמוך יותר. על האריזה בד"כ ישנן הנחיות בסיסיות ולא טיפוליות. לכן, קרוב לודאי שתצטרך יותר מהרשום על מנת שזה יעבוד.
המלצתי היא להתחיל עם מינון כפול מזה הרשום ורק אחרי שבוע לבדוק אם צריך לעלות את המינון.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהThuja occidentalisסטודנט20/04/2012שלום רב,
לאחרונה אובחנו אצלי יבלות קונדילומה חיצוניות ופנימיות ולכן הופנתי לניתוח. ביבלות החיצוניות ניתן לטפל בקלות יחסית באמצעות נוזל, אך החיצוניות מצריכות ניתוח.
קראתי על הצמח Thuja occidentalis ועל התפקיד שלו בריפוי קונדילומות פנימיות. שאלתי היא האם לדעתך יש איזשהו סיכוי להימנע מניתוח ולרפא את היבלות באמצעות השימוש בצמח.
יכול להיות שאני מיואש מדי ולכן שם את כל תקוותיי בנוטורופתיה. בכל זאת, אשמח לתשובה כנה.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרועוד עניין קטנטן
סטודנט22/04/2012האם הנוזל שמקבלים לשתות זהה לזה שאמורים למרוח על היבלות החיצוניות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד עניין קטנטן - תגובה
30/04/2012אפשרי בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהThuja occidentalis - תגובה
24/04/2012שלום רב,
השימוש בטויה מיועד בעיקרו לשימוש בהומיאופתיה ולא בצמח בצורתו המקורית.
היכולת של טויה לסייע בטיפול בגידולים חיצוניים יעיל בד"כ ומומלץ ליטול פנימית באמצעות רמדי THUJA 9C. המלצתי היא להיפגש עם נטורופת/ הומיאופת המתמצא בזה ולקבל המלצה אישית ומקצועית.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה אלבקינסנטלי18/04/2012שלום רב ,
אני בחורה בריאה ונפני כ-8 חודשים התחילו לי הפרשות עשיתי בדיקת תרבית ויצא לי
שיש לי קנדידה אלבקינס וזה מתבטא רק בהפרשות בלבד ללא גרד או אודם .
הלכתי להמון רופאים ועדיין אף אחד לא הצליח לפתור לי את הבעיה לצערי ..
חשוב לציין כי קיבלתי נרות לנרתיק +כדורים בשם פלוקנוזול וגם ניסיתי את הכדורים איטרנול לפטרת בנרתיק כמובן שהם עזרו לתקופה קצרה מאוד וכשקיבלתי מחזור זה שוב חוזר בסיום המחזור .
אני מאוד מתוסכלת !!! ומיואשת מהנושא ...
איני יודעת כבר מה לעשות כדי לצאת מהצרה הזאת ???
אני בנוסף לוקחת פרוביוטיקה 10 מילארד חיידקים ושמן אורגנו וזה עוזר .
השאלות הן :
1. שמעתי שיש בדיקת דם לאיתור קנדידה האם כדאי לעשות אותה ?
2. הלכתי לנתורפת נפני כחודש והוא הביא לי רשימה מה לאכול מה מותר ומה אסור ..
האמת שזה נורא קשה לעמוד בתפריט הזה יש לציין כי חודש אחד הקפדתי ולאחר מכן כבר התייאשתי ...
3. הכי מדאיג אותי שזה עלול לפגוע בפוריות האם פטריה גורמת לעקרות ?
4. קראתי באינטרנט שקנדידה יכולה לחדור לדם במקרים קשים ועלולה לגרום למוות האם זה נכון ?
4. אני ממש מודאגת וחרדה אודה על תשובתך על כל השאלות שלי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה אלבקינס - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין19/04/2012שלום נטלי,
אני שמחה שהתחלת טיפול פרוביוטי ואורגנו ועוד יותר שמחה שזה עוזר לך.
1. בדיקת הדם לא אמינה בעיני, עדיף לבצע בדיקת צואה כדי לראות האם יש קנדידה גם במערכת העיכול.
2. אם התפריט שהנטורופת נתן לך קשה מידי יש לך 2 אופציות או לחזור אליו - לשתף אותו בקושי והוא לבטח ישנה דברים שיתאימו לך אישית ואם לא אז לגשת לנטורופת/ית אחר/ת כי אני כן חושבת שאת זקוקה ללווי איש מקצוע.
3. אכן יכול לפגוע בפוריות כאשר מנסים להיכנס להריון. אך זה לא יגרום לעקרות. רק במקרים ממש קיצוניים וזה ממש נדיר.
4. הקנדידה אכן יכולה להגיע לכל מקום, אך מדובר על הזנחה ולפי מה שאני מבינה את מטפלת בעצמך.
כאמור, אני ממליצה לך לבצע בדיקת צואה ולהגיע למעקב אצל איש מקצוע עם ניסיון.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחם מתאים לסוג דם Aאיריס15/04/2012בזמן האחרון אני מתעניינת בתזונה לפי סוג דם. ניסיתי לקרוא באתר של דר דאדאמו, אבל לא כל כך הבנתי - מצד אחד כתוב שלסוג הדם שלי, סוג A, לא מומלץ גלוטן, ומצד שני , יש שם מתכונים ללחמים של שיפון או קמח אורז, שמוסיפים להם גלוטן.
מכיוון שאני מאוד אוהבת לאכול לחם, ולאפות אותו בעצמי בבית, אודה לכם אם תכוונו אותי לאיזה קמחים בדיוק מותר לי להשתמש (הבנתי שמקמח שיפון לבד אי אפשר ליצור לחם), או אם יש קישור לאתר עם מתכונים מהימנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחם מתאים לסוג דם A - תגובה
30/04/2012איריס שלום רב,
תזונה לפי סוג הדם היא תורה מעניינת. חשוב להבין כי אין דרך ריפוי אחת נכונה וכי כל שיטה, טובה אשר תהיה, איננה מתאימה לכולם ובוודאי שלא באופן מוחלט.
בעבודתי ישנה התייחסות גם לסוג הדם, אבל בהחלט לפרמטרים נוספים ומגוונים. המלצתי היא לקבל הכוונה מקצועית בנושא ולא לעבוד לפי שיטה שלא בטוח מתאימה לך.
בכל אופן, לענין סוגי הדם והלחם המתאים ל- A, לחם שיפון או כוסמין. ניתן לשלב בין השניים וחשוב לדעת כי לשני סוגי קמחים אלו רמת הגלוטן היא נמוכה באופן טבעי.
ניתן באפיה ביתית לשלב ביניהם ביחס 40% מכל אחד ולהוסיף קמח חיטה מלאה (לא טופח) 20%.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקובקטרריקי05/04/2012אני בת 35 וזה הפעם השלישית שאני סובלת מהחיידק הזה,( וקיבלתי 3 פעמים את הטיפול האנטיביוטי,שלא עזר) לא כל דבר מתאים לי לאכול,כי זה עושה לי רע ברמות של לחץ בחזה וצרבות...ועכשיו שפסח בפתח אני לא יודעת מה כדאי לאכול במצבי ומה לא.... אשמח לקבל הדרכה, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרליקובקטר - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין05/04/2012שלום ריקי,
האנטיביוטיקה לרוב לא עוזרת, אלא יותר מחלישה את מערכת החיסון כאשר סיבת התרבות החיידק הוא בגלל חולשה חיסונית כך שלפי גישתי בכל פעם שאת לוקחת אנטיביוטיקה את מחלישה את מערכת החיסון שלך יותר והחיידק מתרבה וגורם ליותר תופעות לא נעימות: צרבות, בחילות, חולשה עיכולית, תחושת כובד או תקוע בקיבה ועוד.
אני ממליצה לך לגשת לנטורופת/ית במיידית לקבל טיפול לחיזוק מערכת החיסון, איזון תזונתי ואיבחון בדיקות דם.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקה וויטמין דימנחם01/04/2012שלום רב,
אני חולה פרקינסון ונוסע לסין .בתקופה האחרונה יש לי רגישות במערכת העיכול
(צרבות, יציאות לא סדירות).
האם אפשר לקחת פרוביוטיקה יומיומית כמניעה לבעיות מערכת עיכול שם?
אם כן , מהו המינון? להתחיל לקחת לפני הנסיעה?
רמות ויטמין די שלי נמוכות. מה לקחת, באיזה מינון וכמה זמן?
תודה וחג שמח,
מנחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפרוביוטיקה וויטמין די - תגובה
03/04/2012שלום רב,
פרוביוטיקה אני ממליץ על מינון יומי של כ- 10 מילארד חיידקים.
ישנן מספר חברות- סולגאר, סופהרב, אלטמן וכו'.
טוב להמשיך לקחת למשך מספר חודשים, גם לא בעת נסיעות. הוא יעיל מאוד כחלק מהתמיכה במצבך.
לגבי ויט' D, אינני ממליץ לך ליטול זאת כיוון שיכול להשפיע על הפרקינסון. נכון שדברי אינם מוכחים על ידי הרפואה, אך מוכרים בנטורופתיה וברפואה הסינית.
במקום זאת אני ממליץ לאכול מזונות המכילים ויטמין D וסידן באופן טבעי- ירקות ירוקים מרובים, דגים, קטניות, טחינה ומוצרי שומשום.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודות ושאלה נוספת
מנחם04/04/2012שלום רב,
ראשית רוב תודות !
שאלה נוספת - האם ישנה איזושהיא המלצה לתוסף / תזונה - שמעלה רמת אנרגיה?
הקושי הגדול ביותר שלי הוא רמת אנרגיה נמוכה במיוחד בבקרים.
שוב תודות,
מנחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודות ושאלה נוספת - תגובה
04/04/2012הקפד לשתות מים באופן קבוע והפחת קפה וקפאין.
בנוסף, ניתן להוסיף מולטי מינרל 1 כדור ביום, כך אותו בשעות הערב.
איחולי חג שמח
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מנחם04/04/2012רוב תודות וחג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודםאבי24/03/2012היי. יש לי אודם בזויות העיניים בצדדים ,ללא גירוד או הפרשה. האם זה חסר בויטמינים או אולי עודף פנימי .
ומה אומרת על זה הרפואה הסינית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראודם - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין28/03/2012שלום אבי
יכול להיות שמדובר ביובש, על אף שלא מגרד או שורף.
אם זה לא עובר לאחר שבועיים כדאי לגשת לנטורופתית לאיבחון חסרים תזונתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהאלעד21/03/20121. האם הכורכום בבישול נהרס?והאם יש להוסיף לו פלפל שחור כדי להטמיע את הספיגה?
2.האם סלמון מעושן שווה משו ויש בו ערכים תזונתיים יחסית לסלמון אפוי או מבושל?האם העישון לא הורס את האומגה 3?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין28/03/2012שלום אלעד,
1. הכורכום אכן נהרס בחלקו בבישול ולכן אם רוצים להישתמש בכורכום לצורך רפואי יש לקחת אותו בכמוסות. אכן פלפל שחור עוזר לספיגה.
2. אומגה 3 נהרסת בחום ולכן אי אפשר למדוד את כמות האומגה 3 שנשאר (אם היה בכלל) בדג לאחר החימום. לדגים יש אומגה 3 רק אם הם בעצמם ניזנו בטבע או מלאכותית באומגה 3 כך שהמקור הוא מהצומח.
אבוקדו, אצות, עלים ירוקים, אגוזי מלך, זרעי פשתן, זרעי צ'יה עשירים באומגה 3.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בשילשוליםמור18/03/2012שלום מה יכול לעזור לטיפול בשילשולים לילדה בת שנתיים וחצי (חוץ מחידקים טובים ואורז ) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול בשילשולים - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין18/03/2012שלום מור,
תלוי מה המקור לשילשולים.
האם זה ויראלי? או מהמזון?
כמה זמן השילשולים וכמה פעמים ביום?
האם הם מלווים בריר האם מה צבע הצואה?
האם יש עוד תופעות נלוות? חום? הקאות?
התמונה לא שלמה ולכן לא אוכל לתת את המלצותיי.
את מוזמנת לפנות אלי פרטנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשיר גרינולה לניקוי הגוף מרעליםאביגיל15/03/2012שלום רב,
האם תמצית גרינולה מוכרת לכם, האם באמת עושה את העבודה והעיקר - האם אין לה כל תופעות לואי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתכשיר גרינולה לניקוי הגוף מרעלים - תגובה
29/03/2012אינני מכיר תמצית זו. מה היא מכילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרינולה
אביגיל29/03/2012תודה על התייחסותך. התמצית מכילה שורש שן ארי,זרן רעי גדילן מצוי, ציפוחתול,ארטישוק, אכינציאה וקמומיל.
מה דעתך?
תודה
אביגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיכן ניתן להשיג את הגרינולה
שאול10/07/2012במקומות בהם הייתי גונבה שמועה לאוזנם אך טרם ראו את שיקוי הפלאים
אשמח אם מישהוא יוכל לספר לי איכן ניתן להשיג את השיקוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרינולה - תגובה
17/07/2012התכשיר מכיל צמחי מרפא טובים המסייעים בניקוי הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרינולה
סמדר א04/12/2012דווקא השבוע שמעתי הרצאה ,שבו הוזכר התכשיר.
ניתן להשיג אצל הנטורופאטית אריאלה טלר מטבעון.(ראה...רבי גוגל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשיר הגרינולה
רונה14/12/2013אני אישית צורכת את תכשיר הגרינולה ואני ממש ממליצה ההרגשה הגופנית ממש נהדרת ואין לי את בעיית העייפות וצריכת האוכל בכמויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבד שומני וגדילן מצוייוסי14/03/2012שלום,
אני בן 26 ולפני מספר חודשים עשיתי בדיקות דם ויצא שיש לי תפקודי כבד לא הכי טובים. לאחר מכן עשיתי שוב בדיקה והם חזרו לרמת הנורמה!
בנוסף עשיתי US ומסתבר שיש לי כבד שומני.
הרופא אמר לי שאין לי מימה לדאוג זה שכיח ואנשים חיים עם זה.
קראתי לא מעט על תוספים כגון: גדילן מצוי, שן הארי, שיכולים לשפר את תפקודי הכבד ואף לפתור את בעיית הכבד שומני.
רציתי לדעת עד כמה זה יעיל ואם לקיחת תוספים אלו יכולים לשפר את תיפקודי הכבד ולפתור את הבעיה... וכיצד נוטלים אותם אחרי/לפני אוכל?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכבד שומני וגדילן מצוי - תגובה
14/03/2012יוסי שלום רב,
גדילן מצוי ושן הארי הנם צמחי מרפא יעילים ובטוחים לשימוש.
מומלץ לרכוש עלים מיובשים לחליטה.
קמצוץ עלים מכל אחד לכוס מים רותחים. לחכות 7-10 דקות ולשתות.
יש לעשות זאת פעמיים ביום על קיבה ריקה למשך 3 שבועות. אח"כ פעם ביום עד לסיום 3 חודשים.,
כמובן שמומלץ להגיע לייעוץ בו אוכל להתאים לך תזונה המכוונת להבראת הכבד.,
בהצלחה
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורי גדילן
יוסי14/03/2012מה הנוגע לכדורי גדילן מצוי ולא החליטה תה?!
בכלל בשוק הכדורים יש לא מעט חברות וההבדלים בניהם די משמעותיים (עד פי 3)
ואני לא מבין למה אם יש את אותה הכמות והריכוזיות של החומר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת ALTאברהם12/03/2012היי. ערכי הALT בבדיקת הדם האחרונה שלי היתה 131 . כיצד ניתן להוריד אותה לרמה
הרגילה באמצעות תזונה טבעית?
האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבדיקת ALT - תגובה
12/03/2012אברהם שלום רב,
ערכי ALT הנם ערכים המעידים על תפקוד הכבד. בדרך כלל ערכים אלו יהיו גבוהים מן הרגיל כתוצאה מתזונה לקויה הגורמת לעלייה בכולסטרול או השומנים בדם. אפשרות אחרת היא תוצר של זיהום כלשהו המשפיע על אנזימי הכבד.
תזונה מאוזנת, נטולת סוכרים מעובדים (ממתקים, סוכר, תחליפי סוכר מלכותיים), נטולת שומנים רוויים (מזון מטוגן, מרגרינה, שומן מן החי..) ועשירה בירקות, פירות, אגוזים ושמנים בלתי רוויים (שמן זית, שמן אבוקדו) יכולים לסייע במצבך.
מומלץ להשאר במעקב אצל רופא המשפחה ולערוך בדיקות חוזרות אחרי 3 חודשים של הקפדה על התזונה. בנוסף, ממליץ להגיע לאבחון מסודר בו ניתן יהיה לקבוע בדיוק מה מומלץ עבורך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדום מתחת לאף בגלל נזלתמור11/03/2012הי
מה יכול לעזור להוריד אדמומיות מתחת לאף כתוצאה מנזלת לילדה בת חמש וחצי????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראדום מתחת לאף בגלל נזלת - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין12/03/2012שלום רוז,
האדמומיות נוצרה כתוצאה מהשימוש בטישו לניקוז הנזלת. האדמומיות תעבור לבד. רק סבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם טובים במיטה?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
