מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פלורויטלנניתה17/10/2011
שלום רב,
אשמח לדעם אם בזמן הריון והנקה יש בעיה לקחת ברזל טבעי מסוג פלורויטל של חברת salus.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלורויטל - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2011חג שמח,
עד כמה שאני יודעת ניתן לקחת את התכשיר בהריון והנקה.
בברכת חג שמח
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נניתה19/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוזרמילה16/10/2011
שלום , אי עדנה, בת 28 כמובן שזה לא השם שלי :)
אי סובלת מבעיות גזים , וגם לא נעימים מבחינת ריח ... אני ניסיתי הרבה מאוד , ולרוב עם תזונאים . לא ממש הבנו את המקור , עוד לא ניסיתי דיקור סיני ונטורופתיה , הענייןן הוא : שמתי לב שלאחר אכילת מתוקים , שוקולד , וכדומה זה ממש מתבטא וזה מסריח סליחה מראש , אפילו בלילה כנראה זה קורה לי ואי לא יכולה ללכת לישון אצל גבר (חבר חדש :חודש ביחד ) ואני ממש מפחדת שישמע ואו יריח , אני כל כך מתוסכלת
מוזר לא שמתוק גורם לגזים ? אשמח להסבר למה זה קורהכלומר מה גורם לגזים להתפתח יותר ויותר לאחר אכילת סוכר : האםהסוכר עושה לי את זה או השומן שיש בו ?)האם יש תחליף מתוק שלא יעשה לי את זה ? אשמח לטיפים
תודה רבה רבה מראש אי זקוקה לעזרה דחוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוזר - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2011חג שמח,
אולי יש בעיה בעיכול סוכר (כמו התססה...)או שומנים אצלך. בנושא זה קשה לתת טיפים. כדאי לפנות לאבחון נטורופתי על מנת לפתור את הבעיה ולא להסתובב מתוסכלת.
בברכת חג שמח
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי צייהאסתי15/10/2011
האים גרעיני צייה הם גדלים בצורה כזאת כזרעים או שהם מעובדים והם כאלה
תודה אסתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי צייה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2011אסתי חג שמח
גרעיני צ'יה גדלים בצורתם הטבעית במקסיקו וכו.
היצרנים טוענים כי הם טבעיים לחלוטין ללא אלרגנים וגדלים בצורה טבעית ואורגנית. כלומר, זהו מזון שאינו מהונדס גנטית.
גודל ללא שימוש בכימיקלים כלשהם, חומרי הדברה או דשנים מלאכותיים. לכן, מדובר במרכיב תזונה צמחי ולא מעובד. כל זאת עפ"י היצרנים והמשווקים.
בברכת חג שמח
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעיי צ'יה-תגובה
אלון05/11/2011זרעי הצ'יה באים בצורה הטבעית שלהם-מומלץ בחום!
אלון מרבר Cl.H ,N.D
NaturoTech
נטורופתיה בטכנולוגיה מתקדמת
0523-965-749* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות כרוניתיעקב13/10/2011
שלום
אני בן 41 וסובל מעייפות קבועה וחוסר אנרגיה, יש לי כולסטרול ושומנים בדם גבוהים, אני נוטל ליטורבה(20 מ"ג) ליום, 2 כדורי אומגה 3 ו-1 Q10 ליום(וגם מרבה בשמן זית, שקדים לא שלויים ואגוזי מלך)
יש לי עודף משקל של כ-25 ק"ג (עשיתי בדיקת שינה והמסקנה שלו היתה להוריד במשקל), אני ישן בין 6-7 שעות בלילה ואני עייף גם שאני קםלאחר שישנתי בצהריים כשעתיים(אגב ההתאוששות משנת צהריים איטית אצלי).
אשמח להכוונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות כרונית - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2011יעקוב חג שמח,
מצבך דורש הכוונה וטיפול אישי. יש להתאים לך את התזונה לאחר אבחון. אבל לא רק,
עליך ללמוד כיצד לשלוט בדחף לאכילה ולהשתחרר מכל התירוצים לאכילה רגשית, כיצד להאיץ את חילוף החומרים שלך באופן טבעי והכי חשוב, כיצד לשנות את ההתייחסות שלך לאוכל אחת ולתמיד. כך תלמד איך לפתח הרגלי אכילה וחשיבה שיבטיחו את מטרותיך.
בברכת חג שמח
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למיכל ליזרוביץ בבקשהמילה11/10/2011
שלום מיכל , רציתי לדעת כמה עולה פגש ראשון ליעוץ תזונתי ? ומה עלויות אחר כך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל ליזרוביץ בבקשה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2011מילה שלום רב,
את מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני ותקבלי את כל הפרטים.
בברכה,
מיכל לזרוביץ
0546499302
www.ginko-natural.com* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפית עוגות וכולסטרולאורלי09/10/2011
ידוע לי שאם יש לי כולסטרול גבוה מהנורמה, אני יכולה להשתמש בעוגה בשמן מכבישה קרה (קנולה וכו') במקום במרגרינה. מצד שני שמעתי ששמן בטמפרטורה גבוהה (עוגה אופים ב- 180 מעלות) הופך להיות שמן רווי , אז בעצם לא פתרתי כלום. האם זה נכון ? אם כן, איזה מרכיב יכול להחליף שמן בעוגה ? (...לא נראה לי שאני יכולה לוותר על עוגות...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפית עוגות וכולסטרול - תגובה
11/10/2011אורלי שלום רב,
מרגרינה במהותה הינה שמן רווי ולא בריא. ישנם שמנים כגון קנולה ואפילו שמן אבוקדו או שמן קוקוס אשר גם בחימום בטמפ' זו עדיין שומרים על איכותם הבלתי רוויה.
שימוש בחמאה בכל מקרה בריא יותר מאשר מרגרינה.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוי בנרתיקמיכל09/10/2011הלכתי השבוע לנטורופתית בגלל בעיה של גירוי בנרתיק שהולך ובא, מבדיקת משטח שעשתה לי רופאת נשים לא מצאו פטרייה אבל לפי הסימנים הוחלט לטפל בזה כמו בפטרייה ולכן נאמר לי לא לאכול מוצרים שיש בהם שמרים, מוצרי חלב ומוצרים עם סוכר.
יש לי 3 שאלות:
1. האם ייתכן שיש פטרייה למרות שבבדיקת משטח לא ראו?
2. האם מותר לי לאכול מוצרים עם תחליפי סוכר?כמו מוצרים של חולי סכרת למשל עם סימן של "איל"?
3. נאמר לי שמותר לי לאכול גבינת צאן, למה דוקא גבינה כזו כן והיתר לא? והאם הכוונה גם לגבינת עיזים, חלב עיזים וכד'..?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגירוי בנרתיק- תשובה
ליאת10/10/2011אני אתחיל מזה שאני לא נטורופתית או רופאה אבל מה שכן גם לי היו גירויים בנרתיק. לגבי החלב אני גם עברתי לחלב עיזים בלבד (עם הקפה זה לא משהו, אבל כל היוגורטים וגבינות מאוד טעימות.. וקצת יקרות יותר:) בכל מקרה מה שכן מאוד עזר לי שמוזר שהנטורופתית לא דיברה איתך זה על וספי תזונה, יש כאלה שיכולים מאוד לעזור.
אני לקחתי כמוסות שמן אורגנו פראי של סולגאר. 1-2 כמוסות ביום לפי הצורך. מה שהסבירו לי זה שבמקרים מסויימים האורגנו פועל יותר טוב מאנטיביוטיקה ובכך עוזר לפתור את הגוף מכל מיני מזיקים קטנים שמציקים לנו.
בכל מקרה הייתי ממליצה לך על זה, לי זה עזר.
בריאות וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוי בנרתיק - תגובה
11/10/2011מיכל שלום רב,
המצב אותו את מתארת בהחלט יכול להיות גם תוצר של פטריה שאינה מתגלית בבדיקות משטח.
פעמים רבות הבעיה היא במערכת העיכול ומשפיעה על הרירית של הנרתיק.
ההמלצות לתזונה נכונות, אבל בהחלט לא מומלץ להשתמש בתחליפי סוכר שכן הם בעצמם עלולים לפגוע במאזן חומצה בסיס במערכת העיכול ובנרתיק.
גבינות צאן/ עיזים קלים יותר לעיכול ודומות יותר בתרכובתן לחלב האם.
פטריה מאוד מפורסמת היא "קנדידה" היכולה להמצא המערכת העיכול וקיימת במידה זו או אחרת כמעט אצל כל האוכלוסיה. פטריה זו נהנית ממזונות מתוקים, מעובדים ושמרים. ככל שנרבה במזונות אלו, נגרום לה לגדול ולהפריע ביותר סימפטומים. ככל שנמנע ממזונות אלו, יהיה קשה לקנדידה להתקיים ולכן תציק פחות. הסימנים שאת מתארת מזכירים חלק מאלו העלולים להופיע עם הקנדידה ולכן בחרה הנטורופתית את התזונה הנ"ל. אני מסכים עם תגובתה של הכותבת, כי ישנם תוספי תזונה וצמחי מרפאה המאיצים תהליכים אלו, אך חייבים לבדוק זאת קודם.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, עוד שאלה..
ליאור11/10/2011קיבלתי גם טבליות לבליעה cndd, שמן אורגנו פעמיים ביום, פרוביוטיקה וכמוסות וגינליות לנרתיק.
האם יש ירקות מסוימים שכדאי להימנע מאכילתם או שניתן לאכול הכל חופשי? (שואלת בעיקר על פלפל, חצילים, תפו"א, כרובית...)
האם ככה אצטרך לאכול תמיד וברגע שאחזור קצת למתוק הפטרייה תחזור או שזו רק תקופת מעבר שתחלוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלטרוקסין לא רוצה לקחת מה יש במקוםבטי09/10/2011שלום מקווה לקבל הכונה ויעוץ קרוב לשנה אני נוטלת אלטרוקסין לאיזון בלוטת התריס שהוא מלווה בתופעות לואי בעיקר גירוד בגרון הרגשה תקוע משהו בגרון ומנסה עי' שיעול להוציאו , הייתי מעוננית לקחת משהו הומופתי תחליף , ה TSH שלי היה לפניי שנה 5.78 כיום הוא 2.78
מה אפשר לקחת במקום ?
תודה בטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראלטרוקסין לא רוצה לקחת מה יש במקום - תגובה
11/10/2011בטי שלום רב.
חשוב לציין כי ההמלצות הבאות אינם תחליף להמלצות הרופא המטפל ועליך להיוועץ עימו לפני שינוי כל שהוא בנטילת האלטרוקסין.
מטופלים שלי המעוניינים להפסיק ליטול תרופה כלשהי, עוברים תהליך "החלפה וחפיפה" של התרופה בתוסף תזונה או צמח מרפא, ארוך ותחת השגחה קפדנית.
ישנם תוספי תזונה כגון- טרוזין, צמחי מרפא שמקורם בים, העשירים ביוד ועוד. על מנת לקבוע מה בדיוק מתאים חייבים לעשות זאת בקפידה תחת השגחתו של נטורופת ובשת"פ עם הרופא המטפל.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזלליאור08/10/2011שלום רב,
האם מומלץ לקחת ברזל בהינתן התוצאות הבאות:
ברזל: 102
פרטין: 37
Hemoglobin: 12.9
MCH: 27.9
ראוי לציין שאלה תוצאות שחוזרות על עצמן מזה שנים.....
זה לא משהו חדש או תקופתי
לפי הרפואה הסינית מגדירים אותי כאנמית
ולפעמים אני עייפה וסובלת מדפיקות לב.
ומחזור הדם שלי מועט
ויש לי נשירת שיער מזה כ3 שנים
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרברזל - תגובה
11/10/2011ליאור שלום רב,
המצב בהחלט מחייב טיפול עם ברזל רך וכן תוסף - B12 תת לשוני
ליטול ברזל רך 30 מ"ג פעמיים ביום רחוק ממוצרי חלב
B12 תת לשוני- פעם ביום.
לאחר חודשיים לבדוק שוב רמות ברזל ומצב השיער.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי חוםחנה06/10/2011שלום. יש לי גלי חום ובכלל לא נעיס עים זה . אני בת 57 כבר 15 שנה אני עים זה יש פיתרון טבעי ומהו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפתרונות לגלי חום !
אלון02/11/2011שלום חנה,
גלי חום זאת אחת התופעות הנפוצות ביותר שאני נתקל בהם בקליניקה.
הרבה פעמים הם מלווים גם בנדודי שינה,מצבי רוח ועוד...
ישנן המלצות תזונתיות וצמחי מרפא מצוינים שיכולים
לעזור למצב שלך וכדאי רק שתלכי לנטורופת מוסמך כדי שיוכל להתאים
לך תוכנית באופן אישי.
יש פרמטרים רבים כמו תרופות שאת נוטלת,אורח חייים ועוד
שצריך להתייחס אליהם בזמן האבחון כדי שתוכלי להשיג תוצאות מהירות וללא
סיכונים ותופעות מיותרות.
תרגישי טוב
אלון מרבר N.D, Cl.H
NaturoTech
נטורופתיה בטכנולוגיה מתקדמת
0523-965-749* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי חום - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין16/12/2011שלום חנה,
ניתן לטפל בתסמיני גיל המעבר באופן טבעי ויעיל אך דרוש איבחון והתאמת טיפול באופן פרטני.
הטיפול כולל שינוי תזונתי ונטילת צמחי מרפא.
אשמח לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן מרווהמישהו06/10/2011שלום רב,
אני בן 26 סובל מהתקפי פאניקה ומטופל בתרופות.
למרות שמכל התכשירים שניסיתי CYMBALTA היה הכי מוצלח עבורי, מדי פעם, לאחר תקופה ארוכה שקטה ומוצלחת, מופיעה רגרסיה קשה.
לאחרונה הומלץ לי ע"י גורם אלטרנטיבי לשלב נטילת שמן מרווה - שתי כפיות ביום.
קראתי באיטרנט שהשימוש בשמן זה אינו מומלץ לאנשים שאינם מעוניינים בתוספת אסטרוגן לגופם.
האם נטילת שמן מרווה יכולה להזיק לי כגבר מבחינה הורמונאלית? (אם כן, כיצד?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהכוונה לשמן מרווה מרושתת
מישהו08/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן מרווה - תגובה
11/10/2011שלום רב,
ראשית כל, אין שום הגיון שהמרווה המרושתת תעלה לאדם מאוזן את רמות האסטרוגן. אין דברים בגו. בצריכת מוצרי חלב שאינם אורגניים רמות האסטרוגן ואולי הורמונים נוספים, גבוהים בהרבה מאשר במרווה או במקור אומגה 3 אחר. אז דע כי אין כל חשש.
לעניין התוספת לצורך הרגעה- ישנם צמחי מרפא הניתנים כחליטה לתה- קמומיל, מליסה, פסיפלורה היכולים להרגיע אותך מהר יותר מאשר המרווה המרושתת. אני אישית תמיד מעדיף מקור אומגה שלוש ממקור דגים, הקל יותר לעיבוד המערכת העיכול ולהפקת מירב אבות המזון שבו.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גונק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן מרווה כדאי או לא???
אלון02/11/2011שלום לך בחור צעיר,
ובכן שמן מרווה יעשה לך רק טוב.
מהנסיון והידע שלי החשק המיני שלך והתפקוד לא יפגעו מנטילת שמן זה.
מה שכן,הרבה יותר מומלץ לצרוך לאכול את זרעי הצ'יה / הפשתן עצמם או
לקחת קפסולות ג'ל אטומות עם השמן מכיוון שהשמן הזה מאוד רגיש
לאור וחמצן ומתקלקל מהר כשבא במגע גם אויר.
תרגיש טוב :)
אלון מרבר
NaturoTech
נטורופתיה בטכנולוגיה מתקדמת
0523-965-740* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרת בציפורניים ובקרקפתmushroom05/10/2011שלום,
אני סובלת מפטריה בציפורניים ובקרקפת. אני מטפלת בתופעה בתרופות מרשם רגילות והייתי רוצה להוסיף גם מעט טיפול טבעי לייעול התהליך.
רציתי לשאול, מהי תזונה נכונה לטיפול בפטרת? מאילו מזונות להימנע? אילו לאכול יותר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפטרת בציפורניים ובקרקפת - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין16/12/2011שלום לך,
אם יש לך פטריה בציפורניים ובקרקפת כנראה שמדובר על בעיה כללית ואולי יש פטריה גם במערכת העיכול. האם הלשון שלך לבנה?
אני ממליצה לך מאד להגיע לאיבחון אצל נטורופת/ית.
הטיפול בפטרת היא מקיפה וכוללת שינוי תזונתי ונטילת תוספי תזונה מותאמים אישית.
באופן כללי מומלץ להימנע ממזונות מעובדים המכילים סוכר, ומקמח לבן. אך דרוש שינוי תזונתי כללי על מנת להבריא. ניתן גם למרוח חיצונית משחות אך הבעיה היא לא בעור אלא פנימית שמתבטאת על העור. ולכן אתה זקוק לטיפול מקיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנהדוד03/10/2011שלום
1.אילו צמחים יעילים לטיפול בחוסר איזון הורמונלי כתוצאה מאקנה לגבר?
2.האם שיח אברהם יעל באיזון הורמונלי לגבר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה - תגובה
11/10/2011דוד שלום רב,
שיח אברהם אינו מתאים לטיפול באיזון הורמונאלי לגבר, אלא במקרים מאוד מסויימים.
עליך להגיע לאבחון מסודר בו ניתן יהיה לקבוע את חוסר האיזון ועל פיו לקבוע את אופן הטיפול.
לפני שאתה רץ לאזן מערכת הורמונאלית, מדוע החלטת כי מדובר במצב זה? אולי מדובר ברגישות למזונות שאתה אוכל. ייתכן כי מדובר באורח חיים שאינו תואם את דרישות גופך.
אני ממליץ לערוך בדיקות דם מקיפות. בנוסף להתחיל ליטול- טבליות אבץ פיקולינט- פעמיים ביום. להימנע לחלוטין ממזונות שומניים או מטוגנים ולהמעיט צריכת מתוקים.
תחזור אלינו עם התוצאות ולאחר השינויים הללו. אני מקווה כי כבר תחוש בהבדל.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולה בן 80 כאבים עזים לאחר הרפסרובי02/10/2011שלום רב
אבי בן 80 לפני כחודשיים לערך חלה בהרפס מסוג זוסטר
סובל מכאבים עזים אשר מופעים בעיקר בשעות הערב ,הכאב בילתי נסבל על פי אבי
מקבל טיפול "ליריקה" 50 מ"ג פעמיים ביום ,עבר סידרה של דיקור סיני ללא הועיל
ברקע חולה במחלת קרוהון ולכן גם מערכת החיסונית נמוכה
אבקש לדעת האם ישנו טיפול ידוע עבור המחלה הרפס בפורום הנ"ל בכדי שאוכל ולו במעט להקל על הכאבים ולעזור בתחושת האונים המוחלטת .
אבקש לדעת דעת המומחים והמנוסים בתחום ,אי אילו טיפולים קיימים ומהם אחוזי ההצלחה ,ולאחר כמה זמן ניתן לראות שיפור במחלה
בתודה מראש
רובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחולה בן 80 כאבים עזים לאחר הרפס - תגובה
03/10/2011רובי שלום רב,
ממליץ ליטול במקביל שתי תרופות הומיאופתיות
R68
R69
יש לקחת על פי הוראות יצרן.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשב ריכוז וזיכרוןיהודית01/10/2011אני בת 58 פעילה ובריאה . אובחנתי כבעלת הפרעת קשב וריכוז ובעיית זיכרון .
אייך אני יודעת איזה מרכיב חסר לי בגוף כדי לדעת איזה תוסף מזון לקנות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקשב ריכוז וזיכרון - תגובה
03/10/2011יהודית שלום רב,
ממלית להגיע לאבחון על ידי נטורופת אשר יוכל לקבוע מהו חוסר האיזון. רק כך ניתן יהיה לקבוע מהו החסר.
אשמח לעזור.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי המליצו לאותה בעיה
ליאת05/10/2011תוסף שנקרא מגה-סורב 50 Megasorb B-Complex של סולגאר. מנטורופת שרשם לי את התוסף. אני בת 56 וגם אני אובחנתי לא מזמן. שיניתי בהתאם גם תפריט תזונה והתחלתי לעשות הליכות בחוץ.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם אובססיבים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
