מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שקד בגרוןאביב01/08/2011
אם הרופא אמר לי שהוא רואה שקד אחד בגרוני. וזה כואב לי. כל הזמן אבל במינונים של כאבים קטנים שתמיד נמצאים שם. השאלה למה להישאר איתו? והאם זה מסכן את חיי? כי הרופאים בד"כ לא נותנים אישור לניתוח על שקד אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד בגרון - תגובה
07/08/2011אביב שלום רב,
השקדים הם חלק חיוני למערכת החיסון שלנו.
אם אתה סובל באופן קבוע מכאב או נפיחות/ דלקת של אחד השקדים, אומר הדבר כי משהו באורך חייך מעמיד את הגוף במצב דחק (סטרס) ומכריח את מערכת החיסון שלך להפעיל מנגנוני התנגדות.
אני ממליץ בחום לקבל ייעוץ תזונתי הולם ומקצועי. בנוסף, שימוש בתוספי תזונה או צמחי מרפא לחיטוי המקום
טבליות אבץ למציצה יכולים להיות טובים להתחלת התהליך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בשתןדניאלה01/08/2011שלום
בת 23
כבר פעם שנייה שחוזרת לי דלקת בשתן ב3 חודשים האחרונים.
טיפול אנטיביוטי רגיל (ממקרים בעבר, אני לא סובלת כרונית או משהו כזה אבל אפשר להגיד שלפני 4 שנים קרה אותו סיפור. תוך 3 חודשים זה חזר פעמיים.
אני שומרת מאד על הגיינה, מקפידה לשתות תרכיז חמוציות %100 טבעי כל בוקר מהול במים, שותה 2.5 ליטר לפחות ביום, מתרוקנת אחרי קיום יחסי מין וגם לפני.משתמשת בתחתוניות ללא בישום. לא אוכלת מתוקים, ממש בקושי.האורולוגים ישר אומרים, טיפול אנביוטי מונע למשך 3 חודשים. אני לא חושבת שאני במצב לזה, אני בכל חיי נמנעת כמה שיותר מלקחית אנטביוטיקה חוץ ממצב הדלקת שלא הייתה ברירה אחרת. מה אני עוד יכולה לעשות שלא עשיתי? ממש נתקפתי פחדים לאחרונה, מפחדת ללכת לשירותים מיואשת =(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לדלקת בשתן
מירב01/08/2011שלום לך, הייתה לי בעיה דומה בעבר וגם אני עשיתי כל טיפול קונבנציונאלי שניתן לי. שתיתי חמוציות בלי סוף ובכללי שמרתי על משטר שתיה קפדני. מה שלא אמרו לי הרופאים שמאוד חשוב לקחת ויטמין C כשיש דלקת בשתן. אחרי שהלכתי לעוד התייעצויות המליצו לי על אסטרולה 1000 מ:"ג. יש שם המון ויטמין C ובכלל הוא מעולה לעוד המון מקרים דלקתיים שקורים בגוף. לוקחים טבליה אחת ביום עם הארוחה ואצלי מאז נשכחו כל דלקות השתן. אני לוקחת על בסיס יומי. לכי לייוועץ עם רופא על כך ובהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בשתן - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D02/08/2011יערה שלום רב,
לדלקות בדרכי השתן יש מס' סיבות:
בקטריות ממקור וגינלי או מהמעי (בדרך כלל E. coli ), שימוש תכוף באנטיביוטיקה, סטרס, תזונה דלה ואלרגיות למזון, יחסי מין ( - (honeymoon cystitis) קיום יחסי מין תורמים אף הם לחדירת חיידקים לשלפוחית, כיוון שהחיכוך מביא את החיידקים ממש אל תוך השופכה. דלקת כזאת מתפתחת בד"כ 36 - 72 שעות לאחר קיום יחסי המין. לא ברור מדוע חלק מן הנשים לוקות בה פעמים חוזרות, ואילו אחרות עמידות בפניה.
חבלות, שימוש בדיאפרגמה, מבנה אנטומי בעייתי, הריון (בהריון פי 2), חוסר איזון הורמונלי, אבנים בכליה, מדוכאי מע' חיסונית.
כדי לעזור לך את צריכה לגשת לאבחון נטורופתי מסודר כדי להבין מה מקור הבעיה ולהתאים לך את הטיפול.
בברכה,
מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע באףאביב29/07/2011יש לי פצע באף שאני לא מצליחה לרפא אותו זה כואב זה שורף
הרופא אף אוזן גרון אמר לי שזה נראה לי בעיה של ורידים. זה בתוך האף.
הוא רשם שיש לי תת עור באמת חסר לי עור שם וזה שורף איימים.
אני מנסה להבין ממה זה נובע? אולי חסר לי משהו בגוף?
איף אפשר לטפל בזה שזה פשוט יעלם ויתן לי לנשום בשקט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפצע באף - תגובה
01/08/2011אביב שלום רב,
מצב זה יכול להיות על רקע אלרגי. כמו כן ייתכן מחסור בויטמין C אשר אחראי על רקמות רכות ומשפיע על גמישות העור.
ממליץ ליטול 1000 מ"ג ויטמין C-
3 פעמים ביום למשך שבועיים. אח"כ להמשיך עם 1000 מ"ג ליום, פעם ביום.
אני מאמין כי תראה שיפור במצבך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה על רקע אלרגי - איך אפשר לדעת
אביב01/08/2011מאיזה אלרגיה זאת? יש כ"כ הרבה אלרגנים?
יש בדיקה שמגלה אלרגנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לדוקטורים היקרים וצופי הפורוםחמי רודנר28/07/2011רציתי לדעת מה המקור לאובססיה { מחשבות טורדניות כפייתיות} ?
אשמח אם תענו לי ככל שיוקדם - בתודה חמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריש לציין שבכוונה אני פונה אליכם
חמי רודנר28/07/2011ולא לפסיכיאטרים כי הם לא מדברים בהגיון (:
ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לדוקטורים היקרים וצופי הפורום - תגובה
01/08/2011חמי שלום רב,
אובססיה היא מושג מורכב ביותר ומקורותיו שונים ומגוונים.
יכולות להיות המון סיבות לכך:
1. כימי- שינוי ברמות הורמוני "שמחה" (סרוטונין, דופמין...)
2. התנהגותי- המצאות במצבי סטרס ממושכים.
3. מחסור באבות מזון חיוניים- ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וכו'
4. קצת פחות נחקר אבל גם קיים- על רקע אהבה- התאהבות (-:
לשלושה הראשונים ניתן למצוא מזור בזכות הרפואה הטבעית- נטורופתיה וכן רפואה סינית.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופהאני26/07/2011שבוע הבא אני מתעתדת לעשות ניתוח פתיחת בטן להסרת מיומה. רציתי לדעת איזו תזונה ו/או אילו ויטמנים יכולים לחזק את המערכת החיסונית בגוף? והאם באמת זה יכול לעזור או לשפר את סיכויי ההחלמה? תודה מראש על התייחסותכם,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה דחופה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/07/2011ערב טוב,
תזונה ויטלית היא חשובה בכל זמן ובטח כאשר מדובר על חיזוק הגוף. הרבה ירקות, פירות כ3-4 ליום, דגנים מלאים, דגים מים צפוני, קטניות אגוזים וזרעונים. לא לשכוח לשתות מים.
זה באופן כללי. תוספי תזונה יש ליטול לאחר אבחון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבחון קנדידהאיילת השחר24/07/2011שלום.
בכל מקום אני רואה שיש לעשות בדיקות שונות לבדיקת קנדידה סיסטמתית.
החל משתן, דם , צואה, באישוני העיניים, וברוק. ויש גם את בדיקת cadida 5.
השאלה שלי היא איזו בדיקה הכי אמינה לגילוי של הקנדידה הסיסטמתית...
אני קצת מבולבלת.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיבחון קנדידה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/07/2011שלום רב,
בעזרת בדיקת צואה או דם ניתן לאבחן קנדידה מערכתית. אולם, לא תמיד ניתן לאבחן תאי קנדידה בדגימת הצואה, מאחר שרוב תאי הקנדידה נצמדים לקירות המעיים ואינם מופרשים בצואה, או שחלק מתאי הקנדידה גוועים בזמן שבדיקת הצואה ממתינה לאנליזה.
ברפואה הטבעית האבחון נעשה באמצעות תשאול מקיף של המטופל. אמצעי אבחון נוסף שיכול לעזור באבחון של קנדידה הוא באמצעות בדיקה אירידולוגית – זיהוי סימנים מיוחדים המופיעים בקשתית העין כתוצאה מהקנדידה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעי ציהזהבה23/07/2011אני לוקחת כדורי קרטיה וקרדולוג (ללב ולחץ דם) האם מותר לצרוך זרעי ציה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזרעי ציה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/07/2011זהבה שלום רב,
אין בידי מידע על תופעות לואי או קונטרה אינדיקציה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמיניםרוויטל21/07/2011שלום
אמא שלי עברה ניתוח קיצור קיבה לפני שבועיים, המליצו לנו לקנות עבורה ערכה בריאטרית של סופהרב, רציתי לדעת לפני שאני קונה את הערכה איזה ויטמינים נחוצים במצבה יותר כדי שאוכל לבדוק אם זה קיים שם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרויטמינים - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/07/2011רויטל שלום רב,
תוספי תזונה נוטלים לאחר יעוץ ואבחון של נטורופת/ית. קניה עצמאית איננה יעילה.
בברכה,
מיכל לזרוביץ
אחות מוסמכת ונטורופתית M.A* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמוסותבת 2020/07/2011רכשתי כמוסות לעור בריא של סבוקלם...רציתי לישאול האם השילוב של המרכיבים לא יגרום רגישות לעור מהשמש כמו באנטיביוטיקות למשל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמשך
בת 2020/07/2011והאם המרכיבים פה לא ישפיעו על צמיחת שיער מוגברת כמו שיעור יתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהprupeciaDOR20/07/2011אני נוטל פרופציה בשל הקרחה גנטית גנטיקה, מזה 8 שנים
הצמיחה מינורית, ובשל אי רצון להמשיך לקחת כימיקל שמשנה הורמונים כמו הפרופציה
האם יש תחליף לנל בצמחי מרפא? אני נוטל טיפול סינרגי עם מינוקסי+פרופציה
אני אוכל נכון ומקים חים ספורטיבים
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרprupecia - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/07/2011יניב שלום רב,
אפשר לטפל באופן טבעי אבל יש לגשת לאבחון וטיפול מסודר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף תזונה - לציטיןענבל18/07/2011שלום,
קראתי שלקיחת לציטין יכולה לעזור בבעיית נשירת שיער.
האם זה נכון? האם יש בדיקת דם לגילוי מחסור בלציטין?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוסף תזונה - לציטין - תגובה
19/07/2011ענבל שלום רב,
לציטין נחשב כשומן חד בלתי רווי (בדומה לשמן זית) ועל כן הוא חיוני ומועיל לגוף. בשל כך ביכולתו לשפר תנועת דם בכלי הדם ולשמור על גמישות כלי הדם ומניעת הצטברויות שומנים/ כולסטרול בכלי הדם.
למיטב ידיעתי הוא אינו פועל במנגנון ישיר למניעת נשירה, אך הוא משפיע על הרבה מנגנונים תומכים בבריאות העור והשיער.
בהחלט לא מזיק ואף מועיל באופן כללי.
לטיפול ישיר בנשירה- יש לבדוק האם מדובר במצב גנטי או תוצר של מחסור בויטמינים ומינרלים. באם האחרון הוא הרלוונטי- ניתן ליטול קומפלקס של ויטמיני B בתוספת אבץ וברזל המועילים באופן ישיר לבריאות השיער.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה בהחלט
רויטל19/07/2011ובאמת שאלה אחרונה באותו הקשר
לא כדאי לי למניעה לקחת 600 מ"ג מגנזיום לתקופה ממושכת יותר ואז אולי לרדת למינון נמוך יותר? כי מדברים על המינון הזה כיעיל ועל מינון של 400-500 כלא יעיל כלל?היו מחקרים על כך,אני ככ מיואשת שאני מוכנה לקחת 600 מג כמה זמן שאצטרך..מצד שני שמעתי שמגנזיום עלול לגרות לשלשול,זה משנה אם אקח 600 מג בכמוסה אחת [זה קיים במגנזיום דיאספורל שעולה יקר] או בכמוסות בודדות נניח 4 פעמים ביום מבחינת יכולת הגוף לספוג ולהסתדר עם הכמות?
מיגרנות זה דבר איום
שוב תודה והמשך שבוע טוב לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספי מגנזיום וויטמין B6 ו 2רויטל15/07/2011שלום
אני מבקשת לשמוע את המלצתכם לגבי המינון המומלץ למגנזיום וויטמין B2 ו 6,אני סובל תממיגרנות שנים רבות והומלץ לי לקחת אותם במסגרת נסיונות להקל עלי את הכאב.המחקרים אומרים שצריך מינון של 600 מ"ג מגנזיום ו400 של ויטמין B2 כדי שתהיינה תוצאות,זה לא יותר מידי?על הקופסה שקניתי כתוב כמוסה עד שתיים ליום שזו כמות של 133 מ"ג לכמוסה כלומר כ270 מ"ג ליום,לגבי ויטמין B2'המחקרים אומרים שצריך 400 מ"ג ליום ובכמוסה של קומפלקס B יש בכל כמוסה רק 50 מ"ג ויטמין B2
אני ממש מבולבלת,אני אקח כמה שצריך גם אם זה יעלה לי הרבה..אין טעם שאקח כמוסה או שתיים ליום אם אין לזה השפעה,הרי המטרה היא החלשת המיגרנות
מאוד אודה לכם על המלצתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספי מגנזיום וויטמין B6 ו 2 - תגובה
18/07/2011רויטל שלום רב,
יש הבדל משמעותי בין הכמות המומלצת של תוסף תזונה במצב של מניעה לבין מצב טיפולי.
מגנזיום יכול בהחלט לסייע בתנועה וגמישות השרירים ומכאן גם להוריד מתח שרירי הגורם לעתים לכאב ראש. 600 מ"ג זו כמות הגיונית למשך שבועיים ואז להוריד ל- 400 מ"ג לעוד שבועיים. אח"כ להשאר על מינון של 200-250 מ"ג ליום כמניעה.
רצוי ליטול באותו זמן גם סידן ציטראט בכמות כפולה מזו של המגנזיום על מנת לשמור על מאזן מינרלי.
ויטמין B2, 6 הם ויטמינים מסיסי מים ולכן אין חשש ליותר מידי או למשקעים של ויטמינים אלו.
אני ממליץ ליטול קומפלקס ויטמין B אחד ליום ובנוסף B2 בכמות משולשת מזו הרשומה על הקופסה באותו אופן שהמלצתי על המגנזיום.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה ..
רויטל18/07/2011תודה על תגובתך
אתמול הבנתי שאני אמורה לקחת בכלל מגנזיום אלמנט כלומר את הצורה הבסיסית שלו ולא סתם מגנזיום ,איך אדע כמה אלמנט יש בכל כמוסה רגילה שיש לי בקופסה של מגנזיום?הבנתי מרוקחת שיש תכשירים שלא נמכרים על המדף והם כמובן יקרים יותר כמו
Magnesium Diasporalוזה מה שאני אמורה לקחת בעצם,אתה יודע את ההבדלים?אני קניתי מגנזיום מקרי שראיתי על המדף.
כמובן שאני מדברת על מניעה,כשיש לי התקף שום מגנזיום לא יעזור אלא רק כדור למיגרנה,גם לא כדור רגיל לכאב לא עוזר.
כשכתבת לקחת סידן בכמות כפולה זה אומר 1200 מג על 600 מג כמות של מגנזיום,זה לא המון??
לגבי ה B2,ממחקרים שקראתי הבנתי שצריך למניעה לקחת כמות של לפחות 300 מג אפילו 400 מג ליום ואתה כתבת לי לקחת כמות משולשת מזו שכתובה על הקופסה של הקומפלקס שם כתוב 50 מ"ג ז"א 150 מ"ג ומשם לרדת בעצם כמו שיעצת לי לעשות עם מנון המגנזיום,הבנתי נכון?
הרבה תודה וסליחה על ההטרדה
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלה .. - תגובה
19/07/2011שאלותיך נכונות.
לגבי המינון סידן- התשובה היא כן.
לגבי המגנזיום- תוסף מגנזיום ציטראט יהיה בסדר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת ההבהרה שלי לגבי B2
רויטל19/07/2011לא ענית לי רק לגבי המינון של ה B2
אם ההמלצות הן למניעה 300-400 מג ליום זה לא מסתדר לי עם מה שאמרת,אמרת לי להתחיל עם כמות משולשת מזו שיש בקומפלקס B שהיא 50 מג בסהכ זה אומר 150מג ומשם לרדת בכמות ל100 ואחכ ל50 [כמו עם המגנזיום בעיקרון] אבל אז אני חוזרת למינון מינימלי כמו שיש בכמוסה בקומפלקס וזה לא הגיוני מבחינת מניעה.אשמח רק אם תבהיר לי מה דעתך בענין הזה.
אני מבטיחה שלא תשמע ממני יותר!!
הרבה תודה
אתם עושים עבודת קודש לאנשים שבאמת אבל באמת סובלים
אני יודעת שיש כל מיני אנשים משועממים שדוחפים את האף בכל מיני פורומים רפואיים כאן ואחרים מביעים את דעתם ורק מפריעים או מבקשים עזרה כשהם לא באמת זקוקים לה רק בשביל תשומת לב או כדי להציק..אני באמת לא כזו
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה דעתכםליאור15/07/2011שלום רב,
אני בת 34
לאט לאט הוספתי עוד ועוד תוספי מזון
וויטמינים
ותפאוןם שמתי לב שאולי כדאי להתייעץ איתכם ולראות אם זה בסדר מבחינת הגוף ושאין נזק במה שאני לוקחת
הסיבה שהתחלתי לקחת היא נשירת שיער
הרופא עור שלח אותי לזריקות של בי12, 12 זריקות
בנוסף אמר לקחת בי6
בנוסף, אני לקוחת אבץ בלילה
ברזל, בטיפות של שמנים בשיטת הרמבם - צמחי ארץ ישראל, 3 טיפות ביום בערב אחרי האוכל
בנוסף, הוליסטיקפ שזה תוסף מזון של טבעוני לנשירת שיער
4 כדורים ביום, 2 בבוקר ו2 בצהריים
ובנוסף גם את התא החמצני של טבעוני - שזה למעשה מולטי וויטמין בצורת תוספת מזון - 2 כפות במיץ ביום
אשמח לדעת האם אתם חושבים שזה יותר מדי לגוף? או שעלי לעשות שינוי?
העיקר לדעת שאין נזק בכל החומרים ביחד והשגוף יודע להתמודד עם הכל ללא עומס
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבבקשה דעתכם - תגובה
18/07/2011ליאור שלום רב,
על פניו נראה כי מה שאת נוטלת הוא בסדר.
יחד עם זאת, תמיד מומלץ להיוועץ עם נטורופת האופן מקצועי, על מנת להבטיח התאמה נכונה ומדויקת של תוספי תזונה.
לא כל מה שמתאים לאחד, בהכרח מתאים לאחר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישת דםסימה רותם14/07/2011מה צריך לאכול/לעשות כדי לדלל את הדם בגוף -זה לגבי אדם בגיל 60
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקרישת דם - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/07/2011סימה שלום רב,
ידוע כי מזון מדלל דם הוא: מיצי פירות וירקות כגון -מיץ בצל, שום, פרסה.
לעומת זאת מזונות היוצרים דם סמיך אלו מזונות המכילים שמנים רוויים, שמנים מחוממים, מזונות מעובדים, שומנים רב בלתי רוויים היוצרים מימניזציה, מוצרי חלב וביצים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבץחסויה14/07/2011היי, אני בת 18 מחלימה מאנורקסיה ורציתי לשאול האם לקחת תוסף של אבץ
יכול להועיל לי ?
לאחרונה יש לי נשירת שיער חזקה מאוד ויש לי פצעים חולפים בעור (בעיקר בפנים) וזה מאוד מציק לי , לפי הבנתי אבץ יכול לסייע בדברים כאלו, האם זה נכון?
לאילו עוד דברים הוא יכול לסייע, והאם הוא מומלץ לדעתך?
בתודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראבץ - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/07/2011דנה שלום רב,
במקרה כמו שלך לא הייתי נתפסת לתוסף תזונה והייתי חושבת כי זה יפתור את הבעיה. את מציגה בעיה מורכבת לכן נראה לי כי כדאי שתגיעי לאבחון ע"מ שיותאם לך טיפול אישי ומדוייק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
