פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לטיפול
    שירה
    01/10/2011

    שלום, לאחרונה אני סובלת מעייפות, עצבנות, חוסר חשק לדברים ואני מתלבטת איזה טיפול כדאי, האם נוטורפטיה או טיפול לא קלנוונציונלי אחר? אני מניחה שזה מגיע מחוסר של איזה זה שהוא מרכיב חשוב לגוף, שהרפואה הקונוונציונלית לא מזהה אותה כראוי ולכן אני מאמינה שעל ידי אחת מהשיטות הללו אני יכולה לתת מענה לגוף. יש לצצין כי אינני ששה לטיפולי הדיקור בשל החשש שלי ממחטים ולכן אני אשמח להמלצה לטיפולים אחרים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    16/12/2011

    שלום שירה,

    הכיוון שלך נכון. אם את חשה עייפות מוגברת ועצבנות מאד יכול להיות שחסרים לך חומרים חיוניים מהמזון כמו ויטמינים ומינרלים.

    אני מאד ממליצה לך על טיפול אצל נטורופת/ית כיוון שהמתמקדות היא בשינוי תזונתי והשלמת חסרים תזונתיים ובירור מעמיק מדוע את חשה עייפות.

    אני ממליצה לך לבצע בדיקות דם מקיפות הכוללות ויטמין D, ברזל, פריטין (מאגרי ברזל), מגנזיום, ויטמין B12, חומצה פולית, פרוטאין טוטאל, ולהגיע איתם לפגישת איבחון.

    אשמח לעזור לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרושה עזרה דחופה
    אלדד
    01/10/2011

    שלום רב,

    לפני כשבוע עברתי תאונת דרכים עם הקטנוע שנפל על רגלי הימנית.

    בעקבות התאונה הגעתי למיון ובצילום שנערך לכף הרגל "הודגם שבר ניתוק בבסיס של MT 1." (מסרק 1 בוהן רגל ימין)

    כיום, כ 5 ימים לאחר התאונה, אני מצליח ללכת על הרגל הכואבת וחש כאב.

    עד לפני התאונה, הייתי בעיצומן של הכנות למרתון טבריה.

    אבקש לשאול מס' שאלות ברשותך :

    1. האם מומלץ לקחת כדורי סידן או להרבות במוצרי חלב להחלמה מהירה יותר ?

    2.אילו תרופות/מרקחות/מאכלים מומלצים כדי לזרז החלמה וחזרה לריצה ?

    אודה על תשובתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דרושה עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרושה עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    17/12/2011

    שלום אלדד,

    מוצרי חלב לא יעזרו לך אלא ההפך.
    יש הרבה תוספי תזונה שיכולים לעזור אך כדאי שהתאמת תוספים תיהיה פרטנית ומותאמת אישית על ידי נטורופת/ית.

    בנתיים אתה יכול לקנות שמן פשתן כמקור לאומגה 3 ולקחת 2 כפות ליום. ניתן על סלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפז מסוג זוסטר אשמח לעזרה
    רובי
    27/09/2011

    שלום רב
    האם ידוע על טיפול נטורופתי בהרפס מסוג "זוסטר" מדובר באבי כבן 80 אשר סובל מכאבים עזים באיזור הגב
    אשמח לשמוע מה האלטרנטיבות המוכרת במקרה שכזה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפז מסוג זוסטר אשמח לעזרה - תגובה

    27/09/2011

    רובי שלום רב,
    הרפס זוסטר הינו וירוס בעל נטייה לפרוץ באזור הצלעות/גב ולעיתים קדמת הגוף- שמו בעברית- "שלבקת חוגרת"
    בכדי לטפל בוירוס זה יש ליטול 2 תרופות הומיאופתיות-
    R6
    R69
    וכן את תוסף התזונה- ליזין.
    יש לעקוב אחר הוראות השימוש על פי האלון לצרכן.
    בריאות שלמה
    שנה טובה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי מזון
    דניאל
    25/09/2011

    שלום

    1. מולטי ויטמין- כאשר צריך לקחת 2 ליום, האם יש עדיפות לקחת פעמיים ביום או בפעם אחת?
    2. מגנזיום, אם לוקחים 2 כדורים של 200 מ"ג, האם לקחת ביחד או בפעמיים או שלא משנה ?
    3. אותה שאלה לגבי כדורים פרוביוטיקה שלוקחים 2 ליום, ועל הקופסה כתוב לקחת 1-2 ליום על קיבה ריקה או עם הארוחה, לא ממש הבנתי, לכאורה זה סותר, אשמח לדעת מה ההגיון מאחורי ה"סתירה" הזו.
    4. L קרניטין (יש לי בנוזל, אבל השאלה היא גם לנוזל וגם לכדורים) על המוצר שלי (סולגאר) רשום לקחת על קיבה ריקה, קראתי על מוצרים אחרים כתוב הנחיות אחרות, אשמח להבהרה בעניין, ובפרט במקרה שלפני אימון, אם ידוע לך מתי הכי טוב לקחת, והאם עדיף על קיבה ריקה או זמן מסוים לפני אימון גם אם הקיבה לא ריקה?
    5. באופן כללי כשכתוב לקחת תוסף על קיבה ריקה למה הכוונה ? כמה זמן לפני אוכל ו/או כמה זמן אחרי אוכל, והאם זה משנה מאוד ?
    6, סיבים תזונתיים, אני משתמש בקביעות בקונסיל (בעיות פיסורה בעברי) כתוב שיש לשמור מרחק של שעתיים מתרופות וכדומה, האם הכוונה גם לתוספי מזון מכל סוג ?

    תודה על הסבלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי מזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    עומר
    26/09/2011

    שלום יונתן כתבת על לקרניטין נוזלי של סולגאר, יצא לי לשמוע עליו גם והבנתי שהוא מומלץ לאנשים שמתאמנים איך הוא משפיע? מה הוא עושה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעומר

    דניאל
    27/09/2011

    המוצר חדש אצלי כך שאין לי יכולת לדווח בשלב הזה על תוצאות וכדומה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי מזון - תגובה

    26/09/2011

    יונתן שלום רב,
    אני תמיד מעדיף נטילת תוספי תזונה באופן מחולק. קרי, אם יש ליטול 2 כדורים ביום, אמליץ ליטול אחד בוקר ואחד ערב.
    תמיד מומלץ לקרוא על התווית מתי הזמן הנכון לשימוש, כיוון שכל תוסף בעל התוויה שונה.
    בהצלחה ולבריאות!
    שנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לתשובתך הדחופה
    מיכל
    25/09/2011

    לפני כשבוע נכנסתי לחנות טבע כדי לקנות תוסף מזון אנטי אוקסידנטי. אני סובלת בחודשיים האחרונים מידי פעם מחרדות ודכאונות קלים שגורמים לי לחוסר ריכוז וריחוף.
    בחנות היתה נטורפיסטית שתישאלה אותי וראתה את הלשון שלי שהיא לבנה. הסברתי לה שאני שנה אחרי לידה (לא מניקה) ומאז ההריון סבלתי כבר פעמיים מפטרייה בלשון שאובחנה ויזואלית (ללא בדיקה) ע"י רופא עור וקיבלתי טיפול בכדורי מציצה.
    למרות שהפיטריה בלשון עברה הלשון שלי אופן טבעי נשארה תמיד לבנה.
    בנוסף הופיע לי השנה גם פטריה על הציפורן ברגל.
    לפעמים אני חשה גירודים ברגליים ובידיים (4 פעמים בחודש).
    לפי התשאול הנטורפיסטית קבעה לי תפריט לחודש להרעבת קנדידה ונתנה לי לקבל תוספים:
    חיידקי פרו ביוטיקה, 2 כדורים פעמיים ביום לחיסול קנדידה וכדור פעמיים ביום לתמיכה בכבד.ועוד כדור אנטי אוקסידנטי
    בנוסףבלי קשר אני לוקחת אומגה 3.
    רציתי לדעת מה דעתך על הטיפול? והאם נכון שקבעה שייש לי קנדידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודה לתשובתך הדחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לתשובתך הדחופה - תגובה

    26/09/2011

    מיכל שלום רב,
    על פניו נראה כי האבחנה נכונה, למרות שישנם מכשירים הבודקים זאת באופן מדויק ואני ממליץ בחום לבצע בדיקה זו. ניתן להגיע לאבחון שכזה במרפאתי. כמו כן, יש לבדוק אלו כדורים קיבלת לקנדידה.
    בריאות שלמה ושנה טובה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתך

    ענת
    26/09/2011

    הכדורים שקבלתי לקנדידה הם:CANDIDA CLEAR של NOW
    2 כדורים פעמיים ביום.
    אני שבוע אחרי תחילת טיפול וחשה בבוקר מעט סחרחורות.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקל ננסי
    yhe
    23/09/2011

    שלום
    אני נוטל תןסף דקל ננסי כתחליף לפרופציה
    התוצאות טובות
    כמה אחוזי פינסטרד החומר הפעיל בפרופסיה יש בכדור/תוסף שאני נוטל בדקל הננסי?
    כידוע:"סיכון מוגבר ל High-Grade Prostate Cancer בשימוש בחוסמי אלפא 5 רידרוקס
    פרופסיה גם היא נכללת בקבוצת תרופות שנקראים "חוסמי אלפא 5 רידרוקס". על פי מה שידוע לצוות האתר, עדיין ה FDA לא ערכו מחקר ספציפי על פרופסיה בנושא זה, אלא ערכו מחקר על פרוסקר. פרוסקר מכיל מינון כפול פי 5 מפרופסיה (מכיל את החומר הפעיל בפרופסיה פי 5).

    המחקר נעשה על גברים מגיל 55 ומעלה, על תרופות פרוסקר ודוטסטריד. כמו כן, האנשים במחקר שסבלו מתופעה זו היו מועטים מאוד.
    "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקל ננסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקל ננסי - תגובה

    26/09/2011

    מוניני שלום רב,
    אינני יודע לומר כמה חומר פעיל של פינסטרד קיים בפרופסיה.
    חשוב לדעת כי דקל ננסי הינו צמח מרפא בעל איכויות תרפיותיות יוצאות מן הכלל. חשוב מכך, אינו מייצר תופעות לוואי בשימוש בו.
    בריאות שלמה
    וחג שמח!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלוכוזמין הידרוכלוריד או פוספט
    אור
    22/09/2011

    מה כדאי יותר ומהן תופעות הנלוות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלוכוזמין הידרוכלוריד או פוספט - תגובה

    26/09/2011

    הכל תלוי במה הם החומרים הנלווים.
    אין בעיה ליטול גלוקוזמין הידרוכלוריד או פוספט. שניהם, באם יגיעו עם כונדרויטין, יהוו חיזוק ויעצימו את ספיגתו.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זום +קלמדין
    ענת
    21/09/2011

    שלום,

    ברצוני לשאול מספר שאלות לגבי תוספי מזון:

    א. האם "זום" נועד גם לפתור את בעית ההיפראקטיביות או רק את בעית הקשב וריכוז?

    ב. איך ניתן לתת את הזום לילד בן 7.5 שאינו יכול לבלוע את הכמוסות, כשפתחתי את הכמוסה וניסיתי לערבב א האבקה עם לחם וגבינה וריבה או רסק תפוחים ממותק זה היה בלתי נסבל מבחינת הטעם...הרגישו את טעם הדגים...עם מעדן שוקולד זה היה בסדר...זה פשוט לא נראה לי הגיוני לתת טיפול להיפראקטיביות ביחד עם שוקולד שבעצמו עושה היפראקטיביות....האם יש לכם רעיון אחר?

    ג. האם ניתן לקחת תרופות: וולבטרין, לוסטרל, לנסופרזול, דיזותיאזיד, ויטמין D, ביחד עם "זום"?

    ד. האם ה"זום" יכול לעשות כאבים בקיבה למי שיש קיבה רגישה?

    ו. לגבי המינון שיש ב"זום" של אומגה 3, האם זה לא מינון נמוך מידי? אני חושבת (לפי מה שאומרים) שהמינון הנכון לילד עם בעיות קשב וריכוז הוא בערך 500 מ"ג ליום, ולמבוגר 1-2 גרם ליום.

    ז. בנושא האומגה 3, מה נכון לילד עם בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות, שיהיה יותר EPA או DHA באומגה 3 ? ומה המינון בגרמים הרצוי לילד בן 7.5 ולמבוגר? והאם תוכלו להמליץ לי על מוצר של אומגה 3 בסירופ לילד בן 7.5 שיש לו הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות, מוצר שיענה על ההפרעה מבחינת הכמות הפעילה הנכונה, וגם שיהיה ניתן לבלוע אותו בלי להרתע מטעם הדגים.

    ח. המליצו לי על קלמדין לילד בן 7.5 בנוסף ל"זום" להרגעת ההיפראקטיביות, 2כפיות ביום...האם יש איזו שהיא בעיה לתת לו את הקלמדין? האם עודף בגוף מהמרכיבים שיש בקלמדין יכול להוות בעיה? (לא עשיתי בדיקות דם למרכיבים האלה, אבל בהנחה שאין חוסר)

    ט. האם יש צורך להפסיק את הקלמדין או הזום לפני איבחונים בנושא קשב, ריכוז או זיכרון ואם כן, כמה זמן לפני האיבחונים?

    י. האם ניתן לשמור את הקלמדין במקרר לאחר הפתיחה? ומה קורה אם שמרתי במקרר לאחר הפתיחה, כאשר צריך לשמור על המדף?

    אקווה שאוכל לקבל מכם את העזרה לשאלותיי הרבות, אך החשובות בהקדם

    ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זום +קלמדין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זום +קלמדין - תגובה

    27/09/2011

    ענת שלום רב,
    זום הנו מוצר מוצלח עם תוצאות טובות גם ל- ADD וגם ADHD
    המבנה של הפורמולה למרות כמות אומגה 3 יחסית נמוכה, פועל בסינרגיזם עם פוספוטידיל-סרין וכך משפר פעילות מוחית, עצבית.

    אין בעיה ליטול עם התרופות שציינת.
    לילדים אני ממליץ לפתוח הכמוסה ושים התוכן במעדן רסק תפוחים או יוגורט (עדיף עיזים)

    קלמדין- מומלץ לשמור בקירור.
    שנה טובה ובריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות שלא נענו

    ענת
    28/09/2011

    שלום לך ותודה על תשובתך, אשמח אם תוכל להשיב לי על שאר השאלות ששאלתי.

    בברכת שנה טובה
    ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נטרופטי בבלפריטיס עקשן ויובש
    ירון
    19/09/2011

    שלום רב
    סובל מבלפריטיס עקשן ויובש נלווה
    טיפול הומאפטי אצל מטפלת הומאפטית בכירה וידועה לא עשה דבר ולא היה שיפור אחרי 7 חודש
    טיפול בצמחי מרפא ודיקור סיני סייע בהפחתת אולי הגרד והצריבה שעדין קיימת אבל לא את היובש המתגבר מול מחשב,מזגן
    הייתי אצל נטרופטית המליצה לי על סלדרין מה הקשר לבין דלקת בעינים?
    נוטל אומגה 3 3 ביום האם זה מינון סביר,או שצריך לקחת 4 ביום?\
    האם שתיית תה מסוג תה ירוק,נענע,או אכילת אצות מיוחדות,או שימוש באצת ספירולינה יכולה לסייע בהפחתת היובש בעינים[כי קראתי שמדובר באצה עם תופעת רעילות לגוף האם זה מדוייק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נטרופטי בבלפריטיס עקשן ויובש - תגובה

    20/09/2011

    רם שלום רב,
    החשיבה מאוחרי סלדרין היא היכולת האנטי דלקתית
    אין כל חשש בשימוש באצת ספירולינה, אלא אם אתה נוטל אלטרוקסין.
    לגבי מצבך,שימוש באומגה 3 הוא חיוני וחשוב. יש להגיע ל3000 גר' ביום.
    הקפד על תזונה "בסיסית" ולא "חומצית". הנטורופתית אמורה לדעת מה להמליץ לך.
    יש להימנע מאלכוהול, קפה, מוצרי חלב, עגבניות, חצילים ודברי מתיקה.
    תראה איך זה משפיע ותחזור אלינו.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאור
    גדי
    18/09/2011

    שלום רב,
    לפני שנתיים הייתי אצל נטורופתית שבין היתר פתרה לי "חידה" בקשר עם פצעי אפטות מרובים שהיו יוצאים לי בחלל הפה, כאשר היא אמרה לי שאסור לי לאכול תפוזים, עגבניות ושאר מזונות חומצתיים. אכן, צדקה ומאז שהפסקתי פחתה כמות האפטות משמעותית מאוד, וכשאני כן אוכל לרבות שותה למשל רדבול עם חומציות אני חוטף אפטות תוך שעות או למחרת.
    שאלתי- אני מאוד אוהב מיץ תפוזים ובמיוחד טרי סחוט.
    שמעתי שישנם תרופות או תוספי תזונה נוגדי חומצה. האם אלו נועדו לטפל רק ביתר חומציות או שהם יכולים כמו במצב שלי לאפשר לי לחזור ולהנות ממזונות חומצתיים בתמורה לבליעת התרופות לפני\אחרי או באופן קבוע ???
    לתשובתך בהקדם אודה מאוד
    ליאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליאור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאור - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    18/09/2011

    ליאור שלום רב,
    מיץ תפוזים אכן נחשב כיוצר חומצה בגוף והדרים בכלל (למעט לימון). כדאי לך להינע, אבל אתה יכול לנסות לשתות במתינות מיץ תפוזים, פעמיים מקסימום 3 בשבוע 1 כוס כל פעם ותראה איך משפיע עלייך. הייתי מוסיפה סמוך לשתייה גם מאכלים יוצרי בסיס שיסתרו את החומציות שלו כמו יוגורט ביו, לחם מדגנים מלאים (עדיף לחם כוסמין), קרקרים יבשים. כדאי שתסיים את הארוחה לפחות 4-6 לפני השינה, לישון עם ראש מוטה קצת למעלה. אם אתה מעשן זה גם יכול לעודד חומציות. טכניקות של הרפיה והורדת סטרס גם מאד עוזרות. בכל מקרה כדאי מאד להימנע ממזונות בעייתיים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוזופרניה
    טלי ערבה
    15/09/2011

    שלום לכולכם ,

    אימי חולה במחלה , היא החלה לקחת תרופות אנטי פסיכוטיות לפני 4 ימים .
    הייתי מעוניינת לדעת האם ניתן לטפל במחלה ע"י נטורופתיה ???
    אודה לתשובתכם בהקדם כי אני אובדת עצות ולא בדיוק רוצה שהיא תיקח תרופות אלו.

    תודה מראש טלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכוזופרניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוזופרניה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/09/2011

    טלי שלום רב,
    אם אובחנה כסכיזופרנית הייתי מציעה שהיא תטופל על ידי פסיכיאטר על מנת שלא תזיק לה וסביבתה. היא יכולה להיעזר בנטורופתיה. אך הציר המרכזי של הטיפול הוא פסיכיאטר.
    בברכה,
    מיכל לזרוביץ, ד"ר לנטורופתיה ורפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 45 נוטלת תוספי מזון
    טלי
    11/09/2011

    בת 45 בריאה לחלוטין בדיקות תקינות מאז שילדתי קרוב לחמש שנים אני נוטלת כמוסה אומגה 3 בנוסף כמוסה של שמן נר הלילה , אני מרגישה מצויין שמן נר הלילה הבנתי שהוא מיועד למערכת ההרומנלית , האמת שאני בעד מחזור חודשי סדיר במיוחד בגילי בנוסף אומגה 3 , ובערב רוטס HR שגם טוב לשורשי השיער , ובכל זאת האם כמוסה מבין ה 3 כמוסות מיותרת ? או שאפשר לחיות ללא שמן נר הלילה ? שאולי לא יעזור להסדר המחזור ? זה אולי שאלה של גיל ? בערך כל 60 אני מחדשת את מלאי הכמוסות אני שואלת את עצמי עד מתי ... ? למרות שאני מרגישה מצויין , שוב השאלה אם אפשר לחיות בלעדהן ?

    תודה רבה טלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 45 נוטלת תוספי מזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה לשאלתי הנ"ל

    טלי
    11/09/2011

    חשוב לציין שאני לא אוכלת בשר ודגים באופן סדיר , אפשר לומר שאני גובהה 172 שוקלת 61 אני לא מהמתמידות בתזונה , לכן שאלתי הנ"ל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה...

    טלי
    14/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה לשאלתי הנ"ל - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/09/2011

    זוהי סיבה נוספת להגיע ליעוץ נטורופתי על מנת להתאים את התזונה שלך לאורח החיים שלך. תוספי תזונה אינם במקום תזונה נכונה. אגב, אומגה 3 קיימת במאכלים נוספים חוץ מאשר רק בדגים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 45 נוטלת תוספי מזון - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/09/2011

    טלי שלום רב,
    אפשר לחיות טוב מאד בלי 3 הכמוסות הללו. יש את הכל במזון, גם אומגה 3 ובטח אומגה 6 ותזונה נכונה וטיפול נכון בשיער יעזרו לזקיקי השיער. אין טעם לקחת תוספי תזונה בלי סוף. הנכון ביותר במידה ואין בעיות ספיגה לקבל את המרכיבים הנחוצים לנו מהמזון.
    בברכה,
    מיכל לזרוביץ, ד"ר לנטורופתיה ורפואה טבעית N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניעת נשירת שיער לאחר לידה
    שלי
    11/09/2011

    היי,
    אשמח לדעת אילו תוספים כדאי לקחת כדי למנוע נשירה לאחר לידה. אני כרגע כחודש וחצי לאחר לידה, ובלידה הקודמת היתה נשירה די משמעותית. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניעת נשירת שיער לאחר לידה - תגובה

    13/09/2011

    שלי שלום רב.
    חלק טבעי אחרי לידה הוא נשירת שיער, כחלק משינויים הורמונאליים אשר האישה ההרה והיולדת עוברת.
    יחד עם זאת ניתן לצמצם זאת על ידי חיזוק המערכת מבעוד מועד.
    ויטמין B קומפלקס- להגיע ל- 200 יחידות מכל ויטמין ליום (אם המוצר הוא 50- אז 4 ביום)
    ברזל רך- 30 מ"ג, פעם ביום
    אבץ פיקולינט 25 מ"ג- פעם ביום

    הקפדה על שתיית מים נאותה לאורך היום.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינה שחורה לשיער מסוכנת?
    ש
    11/09/2011

    כתוב על האריזה של חינה שחורה לשיער שהיא מכילה - sodium perforate - citric acid - phenylenediamines -magnesium
    האם כל החומרים האלו מסוכנים ויכולים לגרום אלרגיה?? חינה שחורה לא אמורה להיות טבעית רק החינה ששמים על השיער עם מים? האם אפשר למצוא חינה שחורה טבעית בלבד? כתוב על האריזה black rose kali mehandi
    ויש להם אפילו אתר ברשת..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חינה שחורה לשיער מסוכנת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינה שחורה לשיער מסוכנת? - תגובה

    13/09/2011

    לצערי אין לי נסיון עם המוצר. עליך לבדוק מול החברה עצמה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה של העין
    שושנה חן
    10/09/2011

    שלום רב,

    בני בן ה-29 סובל בחצי השנה האחרונה ממיגרנה של העין.

    התקף (היו שלושה )- מתבטא בכאב ובהפרעה ברמה כזאת או אחרת

    בשדה הראייה.

    האם ישנה המלצה בנושא בתחום תזונה/ תוספי מזון?

    תודה ושבוע טוב,

    שוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה של העין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה של העין - תגובה

    13/09/2011

    שושנה שלום רב,
    למצב זה בד"כ ניתן לטפל באמצעות תזונה ותוספי תזונה/ צמחי מרפא.
    חייבת להיעשות כאן התאמה אישית ולא כוללנית.
    מומלץ להגיע לאבחון ולטפל בזה.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום