מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חליטת סטיביה כממתיק טבעיאולגה29/11/2011
שלום!
רציתי לדעת, כמה זמן ניתן לשמור חליטה מעלי סטיביה?
(אופן הכנה: חליטת עלים יבשים במים רותחים - החליטה יוצאת מרוכזת , כך שניתן להשתמש בכ-10 טיפות על מנת להמתיק ).
אני שומרת את החליטה בבקבוק זכוכית כהה, עם טפטפה, במקרר ומשתמשת להמתקה ובישול.
האם דרוש קירור?
האם יכול להתקלקל? תוך כמה זמן?
האם לא מסוכן להשתמש בסטיביה בכללי (קראתי מאמרים סותרים בנושא) .
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטיביה ביצור ביתי או לקנות מוכן
אמנון29/11/2011לדעתי אפשר לשמור את התמצית כשבוע. אפשר אמנם להשתמש יתר זמן. הרי את משתמשת רק בכמה טיפות. כמות המזהמים בכמויות כאלו קטנה מאוד. אבל יש אפשרות שחלק מהמרכיבים יתחמצנו. לדעתי הרבה יותר פשוט לקנות טיפות סטיביה. יש השוק טיפות ללא משמרים וללא כל חומרים נוספים. אך לא על בסיס מים אלא על בסיס גליצרין והוא נקרא סטבינול. יש ציור של ציפור על האריזה.אני משתמש בו כממתיק לכל דבר. כולל למוצרי חלב שונים ולמאפה. כמובן לתה ושתיה קרה. תנסי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחליטת סטיביה כממתיק טבעי - תגובה
11/12/2011שלום רב,
אינני יודע לומר כמה זמן ניתן לשמור מוצר זה בצורה זו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בעצם הבריח שלא התאחהירדן28/11/2011שלום רב,
שמי ירדן ואני בת 21.לפני כחצי שנה נשבר לי עצם הבריח (קלביקולה) בכתף.
השבר בעמדה טובה אך עדיין לא התאחה.
אני לוקחת את הוונדר מומיו כבר חודש ורציתי לדעת אם הוא יכול לעזור ואם כן אחרי כמה זמן.
אם הוא לא יכול לעזור, איזה פיתרון יש למקרה חוץ מניתוח??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשבר בעצם הבריח שלא התאחה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין16/12/2011שלום ירדן,
לוקח זמן לגוף להתאושש משבר. לרוב לא מבצעים ניתוח של עצם הבריח.
ניתן לקחת ויטמין C לכמה שבועות כטיפול. מינון של 1000-5000 מ"ג ביום, אך המלצה זו תקפה רק אם את בריאה באופן כללי (מלבד השבר).
בכל מקרה אני תמיד אמליץ לגשת ליעוץ פרטני כדי לקבל הדרכה המותאמת לך אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפריט על פי סוג דםיפית27/11/2011שלום לכולם,
זה זמן רב שאני שומעת על תפריט תזונה המבוסס על סוג הדם. אני מאוד מעוניינת לשמוע פרטים נוספים על נושא זה. כרגע מה שידוע לי זה שנטורופתים יכולים להרכיב תפריט שיתאים לכל אדם בהתאם לסוג הדם שלו... איך ניתן לקשר בין סוג הדם למזון?
סוג הדם שלי הוא A... אשמח לדעת, מהם המזונות שעליי לאכול ומהם המזונות שעדיף שלא אוכל?
אודה לתשובתכם,
יפית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראשמח לתגובה...
יפית28/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה לפי סוג דם
מילה יופה06/12/2011הי,
הרפואה הטבעית לפי סוג הדם מבוססת על ההנחה שהקוד הגנטי איתו נולדנו קובע אילו מזונות יועילו לגופנו ויבריאו אותנו, וממה מומלץ להימנע על מנת למנוע מצבי חולי. סוג הדם מהווה קוד גנטי שמעיד על תכונות גופניות שונות כגון פעולת העיכול, חומציות ברקמות, רגישות חיסונית ונטייה לתגובה אלרגית כלפי מזונות שונים.
לצערי זוהי גישה שנמצאת קצת רחוק מהמיין סטרים הנטורופתי הקלאסי..
שיהיה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתרון תזונתי ללנזלת אלרגיתלוי אילן27/11/2011שלום , אני בן 16 וחצי ויש לי בקרוב צו ראשון . יש לי רקע של נזלת אלרגית אשר אני סובל ממנה מידי פעם וקראתי הרבה בנושא תזונה ומניעת אלרגיות. לפי התוצאות שמצאתי חומרים כמו ויטמין סי וכורכום יכולים להוריד רמות של היסטמינים בדם וכך לשפר את ההתמודדות עם אלרגיה, ובנוסף קוורצטין מינרל שיש בשפע בבצל סגול מונע קשירה של חלק מההיסטמינים עם קולטנים מסויימים וכך גם הוא מקל על תופעות אלרגיות. האם יש אמת כלשהי בשימוש בחומרים אלו? והאם ישנם חומרים נוספים שלא ידוע לי עליהם שיכולים להקל עליי באופן משמעותי בהתמודדותי עם נזלת אלרגית? אני נורא לא רוצה להשתמש בתרופות ואני מעדיף ככל האפשר כל פתרון טבעי שינתן לי. תודה מראש ומחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפתרון תזונתי ללנזלת אלרגית - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין14/12/2011שלום לוי אילן,
החומרים שהזכרת יכולים לעזור אך במקרה שלך אני ממליצה לברר מדוע יש לך נזלת אלרגית ולטפל במקור לבעיה. כל טיפול היסטמיני יהיה טיפול סימפטומי (טבעי או לא) והגישה של הרפואה הנטורופתית היא קודם כל לברר מה גורם לבעיה שיש לך ולטפל בה מהשורש.
אני שמחה לקרוא שאתה מעוניין בטיפול טבעי, אני ממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהשרית27/11/2011לפני כ-3 שנים הסתפרתי ומאז השער שלי לא אורך הייתי אצל רופאת עור היא המליצה לי על ויטמין רוטס hr לקחתי אותם למשך כמה חודשים כל יום כדור אחד בנוסף השתמשתי בשמפו ובאמפולות פוטוציאן לאחר שזה לא עזר הייתי מורחת על הקרקפת שמן קיק וגם זה לא עזר בחודשים האחרונים התחלתי להסתפר קצוות זה עזר טיפה אבל לא רואים שינוי ממשי הייתה לי תקופה של חצי שנה שהייתי משתמשת במחליק שיער פעם בשבוע אני משתמשת בקרמים לשיער אבל שמה כמה שפחות ומשתדלת שלא אשמח לתשובה ולעצה הנושא הזה מאוד מטריד אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין15/12/2011שלום שרית,
כדי להבין מדוע השיער אינו צומח לך מומלץ שתגשי לאיבחון מסודר אצל נטורופת/ית.
דרך הפורום קשה להבין מה מקור הבעיה למרות שבאופן כללי שיער צומח לאט כתוצאה מחוסרים תזונתיים/ טראומה לגוף כתוצאה ממחלה או משהו נפשי.
אבל אני ממליצה לך להגיע לתהליך טיפולי מסודר על מנת לעזור לך בצורה מקצועית ומותאמת אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבינת בופאלוא26/11/2011שלום רב,
לפני כשבועיים (13.11) קניתי גבינת בופאלו "קדם" 5% שומן.
על הגבינה צויין תאריך התפוגה שלה לחודש לאחר מכן 12.12.11
הגבינה עדיין במקרר, ואין זכר לריח מקולקל או לעובש.
על הגבינה מצויין שהיא ללא חומרים משמרים, האם זה ייתכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגבינת בופאלו - תגובה
27/11/2011ייתכן, שכן הגבינה עוברת פיסטור
בברכה
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלב עבר פיסטור, אך עדיין, מדובר על
א27/11/2011מדובר על שבועיים לפחות מיום הייצור, כשתאריך התפוגה הוא לפחות חודש מיום הייצור...
אני תוהה אם זה לא מחייב חומרי שימור... אשמח להבהרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהגל21/11/2011שלום רב,
סובלת מקנדידה בכמה מקומות בגוף. האם ניתן לשלב פירות הדר בדיאטה?
מאיזה מאכלים כדאי להמנע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
נועה23/11/2011תמנעי ממאכלים שמכילים שמרים, סוכר, דבש פירות יבשים שמכילים סוכר..
פירות שכן אפשר לאכול הם - אגס, תפוח.
אני גם לוקחת כמוסות שמן אורגנו פראי של סולגאר שגם מטפלות בקנדידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה - תגובה
27/11/2011הילה שלום רב,
קנדידה הנה פטריית שמרים, לכן מזונות המכילים שמרים, מתוקים, צבעי מאכל, חומרים משמרים, המזינים את הפטרייה, אסורים למאכל, לפחות לחודשיים.
גם לאחר מכן מומלץ להמעיט במזונות מסוג זה.
ישנם צמחי מרפא שונים החשובים לליווי תהליך זה. למרות שתמצאי הרבה תגובות ומידע על כך במדיה, אני תמיד ממליץ להיוועץ באופן פרטי ולקבל הנחיות מדויקות לך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטור פילורייעקב20/11/2011היי,
התגלה לי hp ברמה של 15 ואני שוקל האם כדאי לקחת טיפול אנטיביוטי, חשבתי לקחת חודש שלם התנזרות מקפה פירות הדר מוצרי חלב
ולהרבות בפירות וירקות שתיית תה קמומיל ולואיזיה דגנים מלאים ,חלבונים באופן מוגבל ודבש בין הארוחות
האם יש עוד המלצות כלשהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיידק הליקובקטור פילורי - תגובה
27/11/2011יעקב שלום רב,
ברמות אלו בד"כ מומלץ ליטול 2 סוגי אנטיביוטיקה (בהנחיית הרופא) ובמקביל ליטול
כמות נדיבה של פרוביוטיקה (כשעתיים אחרי נטילת אנטיביוטיקה- פעמיים ביום) בכמות של 20 מיליארד חיידקים ביום.
אחרי הטיפול האנטיביוטי יש להגיע לטיפול טבעי המשלב צמחי מרפא ותוספי תזונה. כמו כן התזונה שפירטת טובה ונכונה.
בהצלחה!
ד"ר גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן...ליטל19/11/2011שלום. אבי חולה בסרטן הריאות..
איך ניתן להקל עליו במהלך הטיפולים הכימותרפיים?..
תזונה מעוררת תיאבון?.
תזטונה המקלה בבחילות?..
אשמח לטיפים וייעוץ..
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסרטן... - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין15/12/2011ליטל שלום,
טיפול בסרטן הוא דבר מורכב שמצריך פגישה מקצועית ואישית.
אם אביך מעוניין בטיפול טבעי הכולל שינוי תזונתי ונטילת תוספים לעזרה בשיקום המחלה שיבחר נטורופת/ית מהתחום.
דרך הפורום זה בלתי אפשרי לתת המלצות כלליות לאדם שיש לו סרטן. צריך לבחון את התמונה הכללית ואז להתאים את הטיפול באופן אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצותטל19/11/2011מה תורמות האצות לגופינו, למי הן מומלצות, והאם יש להן השפעה לרעה או לטובה על בלוטת התריס?
תודה מראש
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראצות - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין15/12/2011שלום טל,
האצות הן המקור לאומגה 3. גם לדגים יש אומגה 3 רק אם הם בעצמם אכלו אותה ממזונות צמחיים ובים יש בעיקר אצות.
באצות מינרלים רבים וויטמינים, חלבון, ומרכיבים נוספים חיוניים.
כאשר בלוטת התריס מאוזנת אין בעיה לאכול אצות כחלק מתזונה מגוונת ומאוזנת.
אך כאשר יש בעיה בבלוטת התריס מומלץ להגיע ליעוץ פרטני בהתאמה אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בבטן עליונהת15/11/2011לאחרונה ירדתי במשקל בעזרת דיקור סיני ושמירה על תזונה נכונה ובריאה.הנפיחות והצמיג שהיה לי בבטן העליונה נעלמו בהתחלת התהליך.כעת סיימתי את התהליך שכלל בין היתר גם לקיחת כדורים צמחיים שהסיני רקח לבד.אני חושבת שהוא עשה משהו וכל השומנים או הנוזלים של הגוף יצאו וכך לא היה שומנים ונפיחות בבטן העליונה.עכשיו, משהטיפול הסתיים הכל חזר.מה זה יכול להיות ואיך אפשר להפטר מהשומן הספציפי הזה שוב? אני גרה בקנדה והסיני יצא לחופשה ארוכה כך שאין לי אפשרות להתייעץ איתו שוב.אשמח אם יהיה לכם כיוון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנפיחות בבטן עליונה - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין15/12/2011שלום שולי,
על אף שצמחים מסויימים יכולים לעודד חילוף חומרים ושריפת שומנים רוב העבודה בשריפת השומן היא בהפחתת האכילה הכללית ופעילות גופנית.
אם עלית במשקל, סביר להניח שאכלת יותר מאשר כאשר היית בתוך התהליך.
אם את חשה כי את אוכלת באותה המידה אך עדיין עולה במשקל, אני ממליצה לך לגשת ליעוץ אצל נטרופת/ית. צריך לראות בדיקות דם ולבחון שוב את התזונה הכללית בעבר ובהווה.
אם אינך מוצאת בסביבת מגורייך נטורופת תוכלי להתייעץ עם נטורופת/ית מהארץ דרך מפגש אינטרנטי.
אשמח לעזור לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 לילדיםשרה15/11/2011שלום רב!
אני מעוניינת לקנות לבני בן ה10 וחצי אומגה 3 ורציתי בבקשה לשאול מה המינון הנכון
של ה- EPA וה- DHA לילד בגיל הזה?
מאחר ויש לי ילדים נוספים בגילאים שונים אשמח לדעת אם יש איזו שהיא נוסחה שבעזרתה מחשבים את המינון של האומגה 3 שיתאים לכל ילד ע"פ משקלו/גילו?
רוב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 לילדים - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D15/11/2011שרה שלום רב,
יש תכשירים מיוחדים לילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יודעת שיש תכשירים
שרה15/11/2011מיוחדים לילדים אבל המוכרת בבית הטבע אמרה לי שגם אלספה של מבוגרים תתאים לילד בגלל שהוא כבר בן 10 וחצי, חוץ מזה ישנו שוני עצום גם בין מוצרי הילדים עמצמם בכמויות האומגה 3 ולכן שאלתי מה המינון המתאים.
כדיילא לקנות מוצר שיהיה אובר.
אשמח אם תהיה לך תשובה מדוייקת בשבילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה מורכבתסילי12/11/2011אם מופיעות לי מדי פעם הפרשות בגוון חום כי חטאתי בקמצוץ של מתוק בלי לדעת
כי אכלתי במקום אחר ולמרות שאני מבררת את הרכיבים לפעמים לא אומרים אמת או שיש שם עוד כל מיני דברים שעלולים להשפיע.
האם ההפרשות בגוון חום הן מסוכנות? האם הן יכולות להעיד על סרטן צוואר הרחם? או פפימלומה? מה אפשר עוד לקחת חוץ מזרעי אשכוליות אורגנו ואצידופולוס כדי שיעזור במקרה של חטא קטן?
ובאמת עד כמה זה מסוכן? כי ברפואה הקונבנציונאלית אין יחס לזה.
יש את הנרות של ברא. אך אני חוששת להכניס לנרתיק נרות עם שמנים.
כי שמעתי ששמנים עלולים ליבש ריריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבעיה מורכבת - תגובה
13/11/2011סילי שלום רב,
הפרשות בגוון חום יכולות להעיד על זיהום בנרתיק או על דימום קל בחלק עמוק יותר אשר מספיק להיקרש/ להתייבש עד הפרשתו. ברוב המקרים טיפול באמצעות החומרים אותם ציינת מטפלת בזה באופן מלא וטוב.
חשוב להקפיד על הטיפול לפחות חודשיים ואולי גם 3 חודשים.
תמיד אני ממליץ להיוועץ עם אנשי מקצוע ולקבל אבחון מקיף ומקצועי, בייחוד במצבים כרוניים בדומה לזה.
לא חושב שמדובר בסרטן או כל מצב דומה לזה. בכל מקרה תמיד מומלץ גם להבדק על ידי גניקולוג/ית.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה5htp ואימפוטנציהמיכאל10/11/2011שלום רב
אני הזמנתי 5htp במינון של 100 מג כי לא הייה לחנות שהביאה במינון של 50 כרגע במלאי ולא יכלתי להתעכב כי הדיכאון שלי הולך ומחמיר הבנתי שגם ה 5htp גורם לאימפוטנציה אז איזה יתרון יש לו על תרופת ssri
מאינה מינון זה מתחיל לגרום לבעיות זיקפה
האם 100 מג ניחשב כמות טובה להתחיל איתה והאם זה ניחשב מינון גדול
קראתי איפה שהוא שאפשר לפתוח את הכמוסה לחלק אותה בחצי וככה בעצם זה יצא 50 מג במקום 100 מג האם זה בסדר ואפשרי לעשות ככה
אם יפגע לי התפקוד המיני רק זה יגרום לי לעוד יותר דיכאון
אבל העיניין הוא ש5htp מתאים גם לדיכאון וגם למתחים ולחצים ו same לא מתאים ודורש מינונים מאוד גדולים וזה הרבה יותר יקר
הבנתי ש same-e לא אמור לפגוע בתפקוד המיני אבל בשביל השפעה צריך לפחות 600 מג ביום ואז אפשר להוסיף לו גאבא ודברים אחרים לחרדות מה הייתם מציעים אנא ממכם להתייחס לכל ההבטים שבשאלה שלי אני ממש זקוק להסבר ותשובה
בתודה מראש וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר5htp ואימפוטנציה - תגובה
13/11/2011מיכאל שלום,
מכל שנותיי בתחום לא פגשתי מקרה אחד של פגיעה באונות בגלל שימוש ב- 5HTP. מדובר בתוסף תזונה ממשפחת חומצות האמינו, בעל אפקט טוב על מערכת העצבים. אין עדות לחומצת האמינו טריפטופן שתגרום לנזק, אלה בכמויות עצומות ובלתי נתפסות. זה בטוח לחלוטין ליטול 100 וגם 200 מ"ג ביום ובייחוד במצב של דיכאון. בכל מקרה חשוב ואף חובה להיות גם במעקב פסיכולוגי באם אתה חש בדיכאון.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי בפורומים...
מיכאל14/11/2011קראתי בפורמים בחול שאצל חלק הוא פגע בליבדו ומעל מינון של 100 מג ביום הוא יכול לגרום לתופעות לוואי
האם הוא יעיל גם לחרדה כמו שמספרים עליו ולפאניקה וכו ולא רק לדיכאון?
אני מטופל אצל פסיכולוגית פשוט סירבתי לכדורים כימים וזאת האלטרנטיבה שמצאתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום וונדר מומיו . מה זה ?חג'גכ10/11/2011מוכר לכם ? אתם נותנים את זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום וונדר מומיו . מה זה ? - תגובה
13/11/2011מומיו הנו "צמח מרפא" המכיל כמות נדיבה של מינרלים וויטמינים שונים המסייעים לרבים מתפקודי הגוף.
ניתן להשיג בבתי הטבע השונים.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
