מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש תחליף טבעי לפעולת הלוסק?אושרי05/04/2011
סובל מהחזר וושטי, בן 36
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף טבעי ללוסק
אלון05/04/2011שלום אושרי,
יש תחליפים מצוינים ללוסק שלא רק פותרים את הסימפטומים
של הרפלוקס אלא גם עוזרים לריפוי של הבעיה.
הפתרון הוא: תזונה וצמחי מרפא!
יש לי ניסיון רב עם מטופלים שנטלו לוסק במשך שנים ללא הקלה בסימפטומים.
בטיפול אצלי הרכבתי להם פורמולת צמחי מרפא ונתתי גם הנחיות תזונתיות.
באופן כללי עדיף להימנע מבשר,אוכל שומני,וסוכר.
תרגיש טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש תחליף טבעי לפעולת הלוסק? - תגובה
07/04/2011אושרי שלום רב,
ראשית- שינוי תזונתי. עליך להפגש עם נטורופת שישנה לך את התפריט. פעמים רבות ההחזר הווישתי הוא תוצר של תזונה לקויה.
בנוסף- תוסף פרוביוטיקה, שימוש באנזימי עיכול בעת הארוחה והימנעות משתיה בעת האוכל עשויים לפתור את הבעיה.
תעדכן אותנו בתוצאות
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוכרת נעורים
חטיב סומייה16/04/2011שלום
אני חולת סוכרת נעורים
סוכר לא מאוזן רציתי לשאול האאם נטרופתיה עוזרת לי או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש תחליף טבעי לפעולת הלוסק? - תגובה
20/04/2011אושרי שלום רב,
יש תחליף טבעי ללוסק!
1. שימוש באנזימי עיכול איכותיים (בכל בית טבע)- יש ליטול 2 כמוסות עם כל ארוחה.
2. להימנע מארוחות בשעות מאוחרות ולפחות עד שעתיים לפני השינה.
3. להפחית מתוק ולהימנע מפירות ו/או קינוח אחרי האוכל.
אשמח לשמוע על השינוי. במידה ולא, אתן אפשרויות נוספות
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום קיבלתי תכשיר בשם אלר צ'ישלום04/04/2011מסייע לטיפול באסטמה, אלרגיות ובעיות נשימה.
האם זה מומלץ ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום קיבלתי תכשיר בשם אלר צ'י - תגובה
07/04/2011שלום רב,
מדובר במוצר כללי לטיפול בהפרעות נשימה, בעיקר תגובות אלרגיה.
אינני מוצא רע בשימוש בו.
מומלץ תמיד להיוועץ באיש מקצוע טרם שימוש בכל צמח מרפא או תוסף תזונה
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלר צי
איציק26/05/2011אלר צ'י מופק מפטרית על בשם קורדיספס אשר נבדקה קלינית ונמצאה יעילה לטיפול באסטמה אלרגיות ובעיות נשימה כמו כן היא מכילה בתוכה ויטמינים ומינרלים רבים .
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלר צי - תגובה
26/05/2011איציק שלום רב,
אכן מדובר בפטרית קורדיספס והמוצר, פכי שציינתי יעיל. אך מכיוון שמדובר במוצר בעל התוויות רחבות, מומלץ תחילה להיוועץ עם מטפל המבין בצמחי מרפא.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגעהאנונימית28/03/2011שלום
ברצוני לצרוך חומר טבעי לחלוטין להרגעה. ניסיתי בקבוקון רסקיו, אך לא הרגשתי בהשפעתו. האם יש דבר מה חזק יותו-100 אחוז טבעי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהרגעה - תגובה
29/03/2011שלום רב,
בהחלט! ישנם צמחי מרפא רבים בעלי סגולות מרגיעות ומשקיטות.
ראשית אמליץ על חליטות צמחי מרפא
קמומיל, מליסה, לואיזה ופסיפלורה- קונים את העלים המיובשים בחנויות הטבע- שמים קמצוץ עלים מכל אחד לתוך כוס מים רותחים וחולטים לתה.
אפשרויות אחרות-
קומפלקס ויטמין B החשובים ביותר לוויסות פעילות עצבית ובעלי אלמנט מרגיע.
נסי את אלו ומקווה כי הם יסייעו (אגב, ניתן לעשות את שתי האפשרויות)
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמונה וידווה27/03/2011שלום רב,
ברצוני לשאול על תןסף מזון שנקרא מונה וי. המשווקים אומרים כי במונה וי המורכב מ- 18 מיצויים של פירות ונכיל את הרכיבים האנטי מחמצנים הטובים ביותר, ומסייע למגוון רחב של תופעות. האם אתם מכירים תוסף זה והאם הוא באמת כל כך בריא ויעיל. (חוץ מאשר למשווקים...)
בתודה, חדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמונה וי - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/03/2011אין לי ניסיון עם תוסף זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דווה27/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמונה וי - תגובה
29/03/2011שלום רב,
המוצר המדובר למיטב ידיעתי אינו מורכב מחומרים אורגניים ולכן אני פחות ממליץ עליו. דבר שחשוב לקבל הוא דו"ח המראה כי הוא נקי ממדבירים וחומרים מזיקים אחרים. במידה וניתן להראות לך דו"ח שכזה, לא תהיה בעיה להשתמש במוצר.
בברכה ובהצלחה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרגירי צ'יה לנשים בהריוןליאת27/03/2011היי
האם לנשים בהריון מותר לאכול גרגירי צ'יה? אם כן, מהי הכמות המומלצת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגרגירי צ'יה לנשים בהריון - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/03/2011ליאת ערב טוב,
לא ידוע לי על בעיה בהריון.
ניתן לאכול כף עד שתיים ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן שקדיםטובה26/03/2011יש לי בבית שמן שקדים שישב כ 4 שנים בארון האם מותר למרוח על הפנים . או שזה מקולקל..
בתודה .
טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן שקדים - תגובה
29/03/2011טובה שלום רב,
שמן שישב 4 שנים, מומלץ לזרוק ולרכוש חדש.
לגבי מריחת שמן שקדים על הפנים- הדבר בעייתי כיוון שאינו מתאים לכל סוגי העור ועלול לגרום לפצעונים.
מומלץ לברר האם שמן זה טוב לך או לא.
היה והשתמשת בו בהצלחה בעבר, איני רואה כל בעיה בשימוש בו גם כעת, אבל עם שמן חדש וטרי.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמינים ותוספיםעינב25/03/2011שלום רב,
שמי עינב והלכתי להיוועץ אצל נטורפתית, לאור מה שסיפרתי לה שאני סובלת מעייפות, חולשה, חוסר ויטליות, חליתי בחורף האחרון מספר פעמים-סינוסיטיס,התקררות, נזלת, כאבי אוזניים, קור וכן יש לי שחלות פוליצסטיות.היא המליצה לי על תוספים כגון כרום פיקולינאט סולג'אר וג'ארו דופילוס פרוביוטיקה של אלטמן. אחרי עיון באתרים שונים קראתי כי החומר פיקולינאט הינו עלול לסרטן. האם זה נכון? ואם כן מדוע היא ממליצה על תרופה שישי בה סיכון שכזה? וכן האם התוספים שהיא המליצה לי יכולים לסייע לי במה שציינתי לעיל? האם זה באמת יעזור? כי עדיין לא ברור לי לשם מה היא המליצה לי על התוספים הללו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחשוב לציין אינני חולה בסכרת
עינב25/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמינים ותוספים - תגובה
29/03/2011עינב שלום רב,
ראשית אני ממליץ לפנות לנטורופתית שנתנה לך התוספים ולשאול מה הן הסיבות להמלצות אלו.
ממה שתיארת, נראה כי יש לאזן את מערכת החיסון שלך ולעודד חיזוק כללי של המערכות אחרי מחלה ממושכת.
כרומיום פיקולינט אינו רעיל וחלילה אינו יכול לגרום לסרטן. מדובר במינרל חשוב להולכה עצבית וכן לסיוע באיזון רמות סוכר ואינסולין בדם. ייתכן והמטפלת זיהתה בעיה כלשהי בחילוף החומרים או קשיים בפירוק סוכרים ולכן המליצה עליו. הפרוביוטיקה היא בחירה נכונה ויכולה לסייע להרבה מצבים כרוניים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שרון03/04/2011שלום עינב,
בהמשך לתשובה שקבלת, פרוביוטיקה חשובה ויש לא מעט הסברים אני בטוחה שאם תחפשי תמצאי הרבה מידע וגם אני נתקלתי בכתבה על פרוביוטיקה שמסבירה את החשיבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקה של NOWשלום22/03/2011היי
התחלתי לקחת פרוביוטיקה של חברת NOW
GR-8 Dophilus + Fos
זה עושה לי סחרחורות וכאבי ראש וכל מיני קרקורים בבטן , האם זה מוכר לכם?
האם זה לא טוב בשבילי?
אני לוקח את זה בגלל שהיה לי הרבה אמיבות בבטן שבא מהודו וטופלו כראוי
עכשיו אני לוקח את הפרוביוטיקה הזאת , אבל לעזאזל זה מסובב לי את המוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפורום ללא מענה-תסגרו אותו וזהו...
שלום30/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקה של NOW - תגובה
07/04/2011התופעה אינה מוכרת.
יש לבדוק שאינך סובל מאנמיה או מנפילות סוכר.
דבר נוסף- ישנו קמצוץ של אנשים הסובלים מאי סבילות ללקטוז (סוכר החלב) המצוי במעט גם בפרוביוטיקה. ייתכן ומכאן התגובה שאתה מתאר. יש לבדוק גם נושא סבילות ללקטוז.
בריאות שלמה
ד,ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקולונסקופיהshiran_h19/03/2011האם יש המלצות הכנה לקולונסקופיה בגישה הנטורופתית, במקום חומרים משלשלים קונבנציונאלים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדעתי שמן קיק יוכל לעשות עבודה טובה
יגאל22/03/2011אבל צריך לבדוק בספרות אם אפשר להשתמש במקום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי נטורופתיהאורטל שביט17/03/2011שלום רב!
הינני מעוניינת להתחיל בקרוב לימודי נטורופתיה,
הייתי רוצה להתייעץ , לשאול איזה סוג תעודה דרושה על מנת לעסוק בתחום ובנוסף האם או אילו מכללות יש, אשר בולטות בהתמחותן בתחום.
ברכות ובריאות,
אורטל :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלימודי נטורופתיה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/03/2011אורטל שלום רב,
לימודי נטורופתיה הם 4 שנים במכללה לרפואה משלימה. כדאי להקפיד כי המכלללה מוכרת על ידי איגוד הנטורופתיה הארצי. תדברי עם אנשים שלמדו נטורופתיה, תכנסי לבתי ספר ותדברי עם האנשים שלומדים. כמו כן תיפגשי עם צוות ההוראה ותראי מה ניסיונם, היקף תוכנית הלימודים, רצינות וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה בפנים...amit12/03/2011שלום רב,
כשאני מרכיבה משקפיים העור שלי (בעיקר בלחיים ובאף) נוטה להאדים, לפרוח ולהתקלף, במיוחד בימים חמים.
עשיתי בדיקת אלרגיה (בדיקת מטלית), ואין לי שום אלרגיה. ניסיתי מספר סוגי משקפיים (פלסטיק ומתכת) וזה לא עוזר. כנראה שהעור שלי רגיש לזיעה שמצטברת בגלל המשקפיים...
את רוב הבעיה הצלחתי לפתור בעזרת חומץ תפוחים - מרחתי חומץ מדולל על אזור הפנים ורוב הקילופים נעלמו.
הבעיה היא שעל האף עדין נשארו מין בליטות עגולות קטנות בצבע העור, זה נראה כמו נקבוביות גדולות יותר, וזה נעלם רק כשאני מסירה את המשקפיים לכמה ימים.
האם יש לכן המלצות למשהו טבעי שכדאי לנסות? שמעתי על תאנים אבל אני לא בטוחה...
הייתי אצל רופאי עור ואלרגולוגים ובינתיים הדבר היחיד שעוזר לפריחה הזו זו רפואה טבעית...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספת
amit13/03/2011זה נראה כמו נקבוביות עור שנסתמו בגלל ההזעה ולכן גדלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריחה בפנים... - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/03/2011עמית שלום רב,
אם הדבר נובע כתוצאה מזיעה עלייך להקפיד לנקות יותר את הפנים. אני הייתי שוקלת מעבר לעדשות מגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ותיקון
אלי16/03/2011תודה רבה, ותיקון: הייתי עכשיו אצל רופאת עור שאמרה שמדובר בסבוראה... השאלה אם יש טיפול נטורופתי למקרה הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטה קרוטין גבוה בדם מסוכן?ש12/03/2011גיל 64 צמחוני שאוכל הרבה ירקות דגנים וקיטניות.
אשתי אומרת שאני נראה כתום
1. בבדיקות מעבדה הכל תקין למעט POTASSIUM באיסוף שתן 24 שעות (בגלל צפיפות עצם)שנתקבל 166 בעוד התחום העליון 125.
אותה תוצאה קבלתי גם לפני שנה.
תפקודי כליה כאמור תקינים בדם.
האם צריך לטפל בממצא זה בתזונה? להקטין כמות ירקות ופירות?
האם בכלל צריך להתייחס לממצא זה ?
2. בטה קרוטין"
תוצאת בטה קרוטין 417 לעומת 200 מקסימום מותר בדם.
ויטמין A תקין 39 כאשר מקסימום 70.
אזי שוב אותן שאלות
אם צריך לטפל בממצא זה בתזונה? להקטין כמות ירקות ופירות ?
אם בכלל צריך להתייחס לממצא זה ?
אני מעריך שאני אוכל קג וחצי של ירקות ליום .
מס יציאות יומיות 3-4
כללית אני אדם בריא והבדיקות לא באו על רקע של מחלה או בעיה אלא רק בדיקות מונעות.
בתודה והערכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבטה קרוטין גבוה בדם מסוכן? - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/03/2011שלום רב,
כנראה שאתה אוכל מאכלים המכילים בטאקרוטן (כגון מיץ גזר) שהוא הופך בגוף לויטמין A . התופעה הצהבהבה שתיארתה קשורה בעודף בטאקרוטן (היפרקארוטנוזיס) -יתר בטאקרוטן בדם. זוהי תופעה לא מזיקה הבאה לידי ביטוי בעור צהבהב עקב הצטברות ביטא קרוטן בשכבת השומן התת עורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרעי צ'יהענת12/03/2011שלום!
הייתי רוצה לדעת מהם הייתרונות הרבים שיש לזרעי צ'יה להציע, והאם מעבר לטחינתם ואכילתם כמו פשתן טחון יש דרך אחרת לצרוך אותם.
כמו כן, שמעתי כי יש הגבלות למי מותר לצרוך גרעינים אלו. האם זה נכון? ואם כן- למי מותר/אסור?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזרעי צ'יה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/03/2011ענת שלום רב,
זרעי צ'יה מכילים אומגה 3 (חומצות שומן חיוניות), עשירים בחומרים מוצילגים, ויטמינים ומינרלים. אפשר להוסיפם כזרעים שלמים ליוגורט, גבינות, לתבשילים. אך עדיף לטחון אותם כדי לנצל את השמנים החיוניים שבהם.
אין בידי מידע על תופעות לואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
ענת13/03/2011תודה על התשובה המהירה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחריגות בבדיקות הדםירון03/03/2011שלום,
אני קצת מודאג.. כתוצאה ממה עשויות להיות החריגות האלה בבדיקות הדם שלי?
רצ"ב התוצאות: התוצאה שלי מסומנת בכוכבית:
מוזר שהפריטין גבוה והברזל מעט נמוך.
Fe - Iron | | 28/02/11 | micg/dl | *
62*
70 )
180
|
Ferritin | | 28/02/11 | ng/ml | (
20 )
250
356*
|
Vitamin B12 | 30/11/10 | pg/ml | (
211
578* )
911
|
Protein Total (B) | | 28/02/11 | g/dl | (
6.6
7* )
8.3
RBC-Red Blood Cells | | 28/02/11 | 10*6/micl | (
4.2
5.34* )
5.6
|
Hemoglobin | 28/02/11 | g/dl | (
13.1
14.5* )
17.2
|
Hematocrit | | 28/02/11 | % | (
39
43.4* )
50
|
MCV-Mean Cell Volume | | 28/02/11 | fl | (
79
81*
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | | 28/02/11 | pg/cell | (
27
27.2* )
35
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | | | g/dl l | (
32
33.4* )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | | 28/02/11 | % | (
11.6
14.3* )
15* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחריגות בבדיקות הדם - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D07/03/2011ירון שלום רב,
פריטין גבוה יכול להיות בגלל מצב דלקתי או מחלה כרונית (למשל דלקת בכבד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי לטרשת נפוצהרוני03/03/2011אשמח לדעת אם יש טיפול טבעי באמצעות תוספי תזונה ןתזונה נכונה למי שמעוניין למנוע התפרצות והחרפה של התקפים בטרשת נפוצה?
סבלתי מדלקת של עצב הראיה לפני 3 שנים והייתי מעוניינת למנוע החרפה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה טבעית לטרשת נפוצה
אילנה09/03/2011מדוע אין לי תשובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה טבעית לטרשת נפוצה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D10/03/2011אילנית שלום רב,
באופן עקרוני מומלץ להמעיט במאכלים המכילים שומנים רוויים (בשר אדום, ביצים, מוצרי חלב וכו') וכן להרבות במאכלים המכילים אומגה 3 (דגים מים צפוני, זרעי פשתן טחונים, אגוזי מלך).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקראי על CCSVI
יגאל21/03/2011חבר שלי אומר שזה הציל לו את החיים.
דיבורו השתנה ,ההליכה השתנתה,ועוד הרבה הרבה שינויים לטובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם ישרים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
