מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמן אובליפיחהשרית14/06/2011
האם לנשים מניקות מותר להשתמש בשמן אובליפיחה באופן פנימי וחיצוני והאם ישנם שמנים נוספים שעשויים לעזור במקרה של פיסורה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן אובליפיחה - תגובה
14/06/2011שרית שלום רב,
שמן אובליפיחה בטוח לשימוש חיצוני. אינני ממליץ ליטול פנימי בזמן היריון.
פיסורה- ניתן למרוח שמן לבנדר המרגיע את המקום וכן להשתמש בטיפות הומיאופתיות: R13 של חברת ד"ר רקווג.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזן שנסתמתקובי12/06/2011שלום
אני בן 32 ישן עם אטמי אוזניים בגלל הרעש,לפעמים אני קם וכשמוציא האטמים אז אוזו ימין סתומה,שמעתי שטוב לשים טיפה של שמן שקדים(ואף עשיתי זאת פעמיים וזה עזר)האם זה טוב להמשיך לשים ובאמת מנקה האוזן או עלול לגרום נזק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראוזן שנסתמת - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/06/2011בן שלום רב,
אפשרי לבצע פעולת בליעה או לנפח את האף כאשר אוטמים אותו עם האצבעות (פימפום). לאחר מכן לבלוע. יש לחזור על כך לעיתים קרובות. בנוסף, כמה טיפות בודדות של שמן קמומיל שמוכנס פנימה עוזר בהקלת כאב אוזניים. כרוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולליאור11/06/2011האם מי שנשא בהפטיטיס B יכול להחלים מנטורופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/06/2011הפטיטיס מסוג B לא ניתנת לריפוי אבל אפשר לעזור להאט את סיבוכיה. כדי להימנע מסיבוכיה (כגון צירוזיס/שחמת הכבד) יש להקפיד על תזונה טבעית ונכונה ולהימנע ממזונות כגון שומנים מהחי, מזונות מתובלים ומטוגנים, אלכוהול, סוכרים וכן הלאה...גם פורמולה של צמחי מרפא עשויה להועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרווה מרושתתגולי11/06/2011מה ידוע לכם מבחינת דיווחי אנשים שלקחו?עוזרת לקשב וריכוז?עלולה לפגוע?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמרווה מרושתת - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/06/2011גולי,
פשוט לא ידוע. אולי אפשר לוותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוםגדי08/06/2011שלום.בחודשים האחרונים התחלתי לסבול יותר מרגישות לחום וכן מהפרעות בשינה(קשה להרדם).בבדיקות דם ראיתי שבלוטת התריס עובדת מעט מהר מידי(יש לי כבר נסיון עם הנושא).יש משהו טבעי לכול הבעיות הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחום - תגובה
09/06/2011שלום רב,
מזונות גויטרוגניים (כגון סויה, טופו, קטניות למינהם, שאינם מבושלים) יכולים לעזור ולהאט מעט את פעילות בלוטת התריס.
הקפד לשתות הרבה מים לאורך היום והימנע ממזונות מלוחים או שימוש במלח ומתוקים/ ממתיקים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה
ספיר29/06/2011קטניות לא מבושלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילת דובדבניםנעמי07/06/2011ידוע לי שאכילה מוגזנמת של דובדבנים יכולה לגרום לכאבי בטן.
לעיתים, בתחילת עונת הדובדבן אני חווה כאבי בטן גם כשאני אוכלת כמות קטנה של הפרי.
האם ניתן להסביר מהי הרגישות הזאת והאם להמנע לגמרי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראכילת דובדבנים - תגובה
09/06/2011נעמי שלום רב,
באופן טבעי, כל פרי שתאכלי מהר מידי ו/או יותר מידי, יצור או עלול ליצור כאב בטן. הסיבה היא כמות הסוכרים ותהליך התסיסה המתרחש בעיכול הפרי. על כן, אכלי דובדבנים אבל בכמות קטנה.
היה וגם אז יש כאבי בטן, יתכן וישנה רגישות ספציפית לפרי. זאת ניתן לבדוק בבדיקות אלרגיה ואי סבילות למזונות.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתלבטות 5htpאמיר06/06/2011יש לי תקופה של משבר ואני שוקל לקחת 5htp במקום ssri
הבנתי שצריך להביא אותו מחול ומצאתי אתר ישראלי שמביא אותו לארץ ועוד מוצרים שונים אבל אני לא יודע אם הם אמינים ואם אפשר לסמוך על איכות המוצרים שהם מביאים שהם מקוריים ושאין איזה קומבינה
הם פירסמו שמה לכאורה שמות של מטפלים שהתעסקו פה מהארץ עם החברה שלהם ומרוצים . אם יצא לכם לשמוע עליהם ותתנו לי אישור לפרסם את שם החברה שלהם בשביל לקבל ממכם חוות דעת או שתוכלו לברר עליהם אני אודה לכם מאוד וזה יהייה לי לעזר רב
בתודה מראש ובשורות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתלבטות 5htp - תגובה
09/06/2011אמיר שלום רב,
לא ציינת את המטפלים או את המוצר.
אני ממליץ לבדוק מהו המקור של המוצר ומכאן להיות יותר בטוח.
כמו כן, דווקא ממליץ לפנות לבתי מרקחת הומיאופתיים המייבאים גם מוצרים מסוג זה, ולקבל חו"ד מקצועי מהם, לפחות על אמינות המוצר.
כללית התוצאות שלי עם 5HTP טובות בהחלט.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ותראה המשך בתוך ...
אמיר09/06/2011אם תרשו לי אני אתן לך את שם החברה הזאת פה ואתה בתור מטפל אולי תוכל ליצור קשר עם הקולגות שלך ותברר על החברה כי יש מצב שאולי ואתה מכיר את המטפלים שמופיעים שמה באתר אז פשוט מה שאני שואל זה האם מותר לי לפרסם את שמו של האתר בשביל שתוכלל לברר ולתת תשובה
בתודה מראש
ודבר נוסף קראתי על 5htp שזה לא רק לדיכאון וחרדה אלא להפרעות פאניקה וחרדות כלליות ויתכן שאולי גם ל-ocd תלוי במינון מה דעתך וגם על חומר שניקרא טיאנין בכמוסות שהוא גם יעיל לחרדה וזול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעזרו לי עם הקיבה המעצבנתרינה06/06/2011שלום ....
יש לי קיבה רגישה , אני סובלת מבחילות כשאני קמה משינה וגם לפעמים אחרי ארוחות , יש לי גם שלשולים באים הולכים , לפעמים כאבים וצרבות מעל הטבור .
עשיתי מלא בדיקות , אין לי חיידק ( בעבר היה וקיבלתי טיפול ) .
לפני שבועיים קיבלתי כדורים להוריד את החומציות בקיבה מה שעזר קצת בנוגע לצרבות אבל הן עדיין קימות .
בקיצור יש לי ימים שאני מרגישה טוב וימים שאני משלשלת וסובלת מבחילות וכאבים ,
תמיד הייתה קיבה רגישה , יש איזה טיפול או משהו שאני יכולה לעשות כדי להקל על התופעות האלה , במיוחד על הבחילות שזה הכי מפריעה ( פרמין אני שונאת זה עושה לי רע ותחושה לא נעימה).
תודה מראש.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתעזרו לי עם הקיבה המעצבנת - תגובה
09/06/2011יובל שלום רב,
ראשית אמליץ אט-אט להוריד את הכדורים להורדת חומציות ותיוועצי עם הרופא על קצב הפסקת הכדור.
הסיבה היא שחיידקים שונים משגשגים בסביבה לא חומצית וזה בדיוק מה שכדורים אלו מייצרים.
אפשרויות עזרה ראשונה:
R-37 טיפות- 10 טיפות במעט מים 3-4 פעמים ביום
GASTRICUMEEL- טבליות למציצה, 3-4 פעמים ביום.
ממליץ להיוועץ בנטורופת אשר יתאים את התזונה ותוספי תזונה נכונים בדיוק עבורך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקה לקיבה
אורן16/06/2011הייתי בבית מרקחת ואמרו לי שR37 זה לכאבי בטן ולא קשור לקיבה , קניתי פרובויוטיקה לקיבה, האם היא תעזור למנוע מקרים דומים בעתיד ולעזור לקיבה להתעודד?? (למרות שהיא עושה לי צרבות)
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה???
אורן21/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק את יכולה לעזור לעצמך
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/06/2011רינה שלום רב,
הפורום איננו נועד לטפל, אלא לתת כיוון. אם את באמת רוצה לעזור לעצמך גשי לאבחון וטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולסטרולאלעד03/06/2011היה כנס תזונה לא מזמן,אז לפי מה שאני מבין מדני קרת הכולסטרול מגיל 50 ומעלה טוב שהוא מעל הנורמה?ואין סיבה להורידו למרות שהוא יוצא מהטווח של הבדיקת דם?
כי לפי מה שהוא מתאר שזה קורה שזה חלק מהחיים או ההזדקנות לכן זה מהלך תקין שאין מה לנסות להורידו??
אודה לך אם תבהירי את הנקודה הזאת
וגם הסטטינים הוא אמר שהם לא מועילים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכולסטרול - תגובה
05/06/2011אלעד שלום רב,
אכן מדובר במידע מאוד מעניין. מסתבר כי עוד בשנות החמישים יצאו מחקרים על "החשיבות" שבכולסטרול יחסית גבוה מעל גיל חמישים. משום מה, הזניחו את מידע זה ומאז רק מתעקשים להורידו בכל מיני דרכים שחלקן גורמות לתופעות לואי ותופעות שליליות אחרות.
לכולסטרול בצורתו הלא מחומצנת יש השפעה חשובה מאוד על בריאות קרום התא. קרום התא בנוי מכולסטרול (בין היתר). כאשר הכולסטרול מתחמצן עלול להיווצר מצב של "קשיון" או חוסר גמישות התא, דבר שמפריע לתפקוד תקין של התאים. לעומת זאת, מעט מידי כולסטרול יכול גם הוא לגרום לנזק לתאים.
לכן ברפואה הנטורופתית אנו לא נותנים תרופות הבולמות כניסת שומנים ו/או כולסטרול, אלא נותנים חומצות שומן בלתי רוויות, כגון אומגה 3, בכדי שהגוף ינצל את השומנים הטובים ויאזן את הכולסטרול- LDL
הסטטינים מורידים את רמת הכולסטרול בגוף האדם על ידי עיכוב פעולתו של האנזים HMG-CoA רדוקטז (HMG-CoA reductase), שהוא אנזים קובע הקצב בתהליך ייצור הכולסטרול (ובפרט, ב- mevalonate pathway). עיכוב פעולתו של אנזים זה בכבד, מביא להורדת רמת הכולסטרול בגוף וכן לעליה בקולטני LDL, המביאה לעליה בפינוי LDL מהדם.
נמצא כי שימוש ארוך טווח בסטטינים יכול לגרום לפירוק חלבונים מהשרירים, אשר עלולים לפגוע גם בתפקוד הלב.
על כן, אם לא מדובר בכולסרטול גבוה מאוד, יש לשקול אלטרנטיבות טבעיות.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוכל בזמן מחלהאנונימית02/06/2011אני סובלת כבר כמה זמן מוירוס שבא והולך ומוצאת את עצמי כל כמה ימים קורסת במיטה לתקופת התאוששות. יש לי כאבי ראש מאוד חזקים ובחילות וכאבי שרירים. הרופא בדק אותי ואמר לי שכל שעליי לעשות הוא לנוח ולחכות שיעבור.
בכל הזמן הזה שאני חולה יש לי חשש מהמון מאכלים במחשבה שאולי הם יעשו לי הרגשה יותר רעה,יגבירו את הבחילה וכו...ואני חיה על תפריט מצומצם של בעיקר אורז ,מרק וצנימים ,מה שמאוד מייגע אותי.
האם יש מאכלים שמומלצים לאכילה לצורך חיזוק בזמן מחלה? וממה כדאי להימנע?
וגם רציתי לשאול האם מומלץ לשתות מיץ תפוזים סחוט כשחולים והגוף חלש או שיש בעיה עם הסוכר\החומציות או כל דבר אחר שיכול להזיק לגוף בזמן כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראוכל בזמן מחלה - תגובה
05/06/2011שלום רב,
על פניו נראה כי את סובלת ממחלת הנשיקה או מחלה ויראלית אחרת. על כל פנים, מבחינת התזונה- חשוב להרבות בירוקים עליים וירקות מבושלים ו/או מאודים שונים.
להימנע ממזונות כגון: מוצרי חלב, מתוקים, מוצרי קמח לבן ומינימום קפה או בכלל בלי.
מזונות מומלצים נוספים- פירות טריים. מיצי ירקות (מיצי פירות עשירים מידי בסוכר).
המון מים. חלק משמירה על בריאות הגוף זה שתיית מים.
בנוסף, מומלץ לקבל איבחון מקיף בכדי להתאים את תוספי תזונה או צמחי מרפא שיזרזו את ההחלמה.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה שאלתיתלוטוס31/05/2011קניתי msm אבל מצוין בו רק שצריך לקחת לפני האוכל אבל לא כמה זמן.כל כמוסה 1500 מג.כמה זמן צריך לפני וכמה זמן לוקח לזה להשפיע על דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה שאלתית - תגובה
02/06/2011שלום רב,
MSM יעיל לטיפול בכאב ודלקת, בפרט אם מדובר על שימוש לשרירים ומפרקים.
יש ליטול כרבע שעה-עשרים דקות לפני האוכל. תלוי עד כמה הבעיה אקוטית, כך גם מהירות ההשפעה של חומר זה.
חשוב לציין כי אין מדובר באקמול או תרופה נגד כאבים רגילה, וההשפעה של חומר טבעי זה היא מצטברת. התמידו בנטילה גם לאחר שהכאב עובר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני הקרנותאיציק31/05/2011שלום רב. בן 56 בינואר האחרון עברתי ניתוח בגישה לפרוסקופית להסרת הערמונית בשל גידול סרטני ב 26/06 מתחיל טיפול משלים בהקרנות ממוקדות האם אכילת טופו מתאימה לי ? כמה ומתי מה לגבי כורכומין ? ומה בכלל ?? לקחת תוספי מזון ? יעזור להקרנות? , יוריד את הסרטן אם נשאר?.!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלפני הקרנות - תגובה
02/06/2011איציק שלום רב,
ראשית נאחל לך בהצלחה בטיפול!
כורכום כתוסף תזונה, הוכח מחקרית כיעיל כטיפול משלים לכימותרפיה והקרנות- 3000 מ"ג ביום מחולקים לבוקר, צהריים וערב. הקפד לקחת תוסף תזונה איכותי.
טופו אינו מהווה בעיה, אלא אם אתה רק אוכל כמויות אדירות של טופו ומוצרי סויה.
אני ממליץ בחום להיוועץ בנטורופת ו/או רופא סיני לקבלת טיפול תומך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן אורגנוזיו28/05/2011שלום
רציתי לדעת האם שמן אורגנו יעיל בטיפול פנימי באקנה בגב ובפטריות בציפורניים?
והאם יש פורמולה מומלצת לטיפול בבעיה זו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן אורגנו - תגובה
29/05/2011זיו שלום רב,
לשמן אורגנו תכונות רפואיות אנטי דלקתיות ואנטי פטריתיות חזקות במיוחד.
השימוש הפנימי בשמן מסייע לניקוי הגוף ולכן יכול לסייע גם בריפוי אקנה.
הפורמולה שני ממליץ עליה שייכת לחברת "פרופשונלס'" המכיל 80% שמן אורגנו אורגני ו- 20% שמן זית.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספיםורד24/05/2011בת 58 ולאחרונה אני מרגישה עייפות, זה ממשיך בערך חודש ובהתחלה רציתי לחכות לראות אם זה עובר הרי שהרבה פעמים הגוף עובר תהליכים מסוימים ועייפות זה חלק מהכל אבל זה לא עובר ואני הלכתי לעשות בדיקות דם ורופא שלי טוען שיש מחסורים בויטמינים שאני לא זוכרת בדיוק אבל שאלתי מה כדאי לעשות הוא אמר לפנות לדיאטנית ואולי להתחיל להשתמש גם בתוספים כמו אומניום של סולגאר שהוא מולטי ויטמין ואני נרשמתי לדיאטנית ועד שהתור יגיע רציתי לדעת אם זה בסדר להתחיל בינתיים רק עם המולטי ויטמין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספים - תגובה
25/05/2011ורד שלום רב,
יש לבצע בדיקת EBV, CMV ולוודא שאין מדובר במחלת הנשיקה.
בנוסף, תוספי תזונה הם ללא ספק חשובים להשלמת אבות מזון חיוניים, אבל חשוב עוד יותר לקבל הכוונה מקצועית נטורופתית להתאמת תזונה.
במידה ואכן מדובר במחלת הנשיקה, עליך לסור ולקבל טיפול אנטי ויראלי באמצעות צמחי מרפא ותרופות הומיאופתיות.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקומדין וביטר שוודיזאב22/05/2011שלום אני בן 40,אני נוטל קומדין בגלל אירוע מוחי שהיה לי לפני שנתיים
קניתי ביטר שוודי ורציתי לדעת אם יש לו השפעה על הקומדין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקומדין וביטר שוודי - תגובה
25/05/2011זאב שלום רב,
לא ידוע לי קונטרה אינדיקציה לשימוש במוצר זה במקביל לקומדין.
עליך להיוועץ ברופא המשפחה וכמובן לקרוא את העלון המצורף לתוסף התזונה, בו אמור להיות רשום אם קיימת אינדיקציה זו.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם חולי ניקיון?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
