פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שערה הפוכה
    רותם
    13/07/2011

    מיכל שלום,
    כבר שבוע שמתי לב כי גודלת לי שערה הפוכה ברגל, נוצר שם פצע. מה את מציעה שאני אעשה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שערה הפוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שערה הפוכה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    13/07/2011

    רותם שלום רב,
    צמיחת שיער אחורה או פנימה זהו מצב שיכול להיגרם כתוצאה מגילוח באיזור או מריטת שיער בדרך אחרת. גילוח צמוד מידי לעור או כנגד כיוון צמיחת השיער יכול לגרום לכך וללכוד את הזיפים מתחת לעור, גם חספוס השיערה במקום שנחתכה יכול לגרום לתופעה.
    במצב זה, קצה שיערה חדשה איננה מזדקרת מבעד לזקיק אלא נשארת מתחת לפני שטח העור וכתוצאה עלולה לגרום לדלקת סביב הזקיק (פוליקוליטיס). מצב זה מתבטא בנפיחות אדומה. גילוח עלול להחמיר את התופעה עד כדי גרימת צלקת.
    ההמלצה היא לשטוף את האיזור במים חמימים ובנוסף, פעמיים עד שלוש בשבוע לנקות את האיזור כולל שיפשוף קל להסרת התאים המתים (על ידי תכשיר/קרם העושה פילינג מכאני) ושיחרור השיערה התקועה. כמובן שמומלץ לא להתגלח כנגד כיון צמיחת השיער אלא עם כיוון הצמיחה, להשתמש בסכין חדה, ולא צמוד מידי לעור.
    הדרך היחידה מלהימנע מלהצמיח שיער מתחת לעור היא באמצעות הורדת שיער בלייזר (יקר אך יעיל).
    את יכולה להיעזר בפורמולות ארומתיות או משחות על בסיס צמחי מרפא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב לכם
    להלהלה
    11/07/2011

    אני נערה בת 17, בגיל 15 התחלתי לקחת כדורים שקיבלתי מהפסיכיאטר שלי שנקראים "רסיטל" בשל ה-OCD שיש לי. כתוצאה מכך התחלתי להשמין ברמה קיצונית (כול החיים אכלתי הרבה ולא השמנתי, אך לאחר שהתחלתי ליטול את הכדורים התחלתי להשמין). החלטתי להתחיל באורך חיים בריא, אכלתי אוכל מגוון, וכמובן לא הרעבתי את עצמי, כול יום הליכה של שעה וחצי, שתיית מים מרובה וכו'.
    בסופו של דבר ירדתי 9 קילוגרמים , והגיע שלב שהירידה במישקל ניתקעה.
    נישארה לי בטן שמנה (בעיקרון אני משמינה רק באיזור הבטן והמותנים). כרגע אני עובדת בחופש הגדול ואין לי זמן לעסוק בהתעמלות.
    אני ממשיכה לאכול נכון, אך בכול זאת הבטן שלי פשוט לא יורדת, וזה מתסכל מאוד, במיוחד בקיץ.
    אני צריכה משהו שיתמוך בתהליך ההרזיה ויעזור לי להמשיך להרזות עוד קצת (אני לא רוצה להיות רזה מידיי, רק רוצה להגיע למישקל נורמאלי). חשבתי לקחת כדורי הרזיה, אך אני לא בטוחה שזה מותר עם כדורי ה"רסיטל" שאני נוטלת כול יום.
    לאחרונה שמעתי שתה ירוק תומך בתהליך ההרזיה, ולהלן כמה שאלות בקשר לתה:


    1. האם התה הירוק משלשל?

    2. כיצד התה הירוק תורם לבריאות הגוף?

    3. כיצד התה הירוק תומך בתהליך ההרזיה?

    4. האם יש הדל בין תה ירוק בתפזורת לבין תה ירוק בשקיקים עם תוספות?

    5. כמה כוסות ביום מותר לשתות?

    6. אם יש לתה תוספות שונות כמו : נענע, לימון לואיזה, פירות יער וכו', הוא מאבד את אפקט התמיכה בהרזיה, או שהאפקט נישאר גם עם התוספות?

    7. מותר לשתות את התה בתוספת סוכר אם רוצים שהוא יעזור בתהליך ההרזיה?

    8. מתי לשתות אותו? ליפני או אחרי האוכל?


    אני אשמח מאוד, אם תוכלו לענות לי על השאלות, תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב לכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תה ירוק

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    12/07/2011

    שלום רב,
    לרסיטל יש תופעות לוואי. אציין רק כמה: ירידה או עלייה בתיאבון, ישנוניות, עצבנות יתר וקשיי שינה.
    1. אין לי מידע כי תה ירוק עשוי לשלשל.
    2. כיצד התה הירוק תורם לבריאות הגוף? הוא מכיל פוליפנולים מסוג קטצ'ין כך שהוא נוגד חימצון חזק.
    3. את יכולה לשתות 4 כוסות ליום.
    4. במקום סוכר תשתמשי בממתיק טבעי כמו עלי/טיפות סטיביה (בבית טבע).
    5.לשתות לפני האוכל. לא מומלץ עם הארוחה.
    6. את יכולה להוסיף נענע, לימון לואיזה, פירות יער וכו'.
    7.תה ירוק מעלה קצב חילוף חומרים ב4% ולכן יכול לעזור בשלב העצירה בתהליך הרזיה.
    8. מציעה לך להגיע לאבחון על מנת שניתן יהיה לבנות לך תזונה מאוזנת התותאמת באופן אישי.
    בברכה,
    מיכל לזרוביץ, N.D M.A, אחות מוסמכת ונטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    להלהלה
    13/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני ציה ופשתן
    ליאור
    08/07/2011

    שלום רב,

    האם אפשר להוסיף אותם לסנדוויצים שאני מכינה?

    ובכלל למאכלים קרים?.....

    במידה ומוסיפים למאכלים חמים כמו קינואה או קוסקוס - האם מוסיפים אותם טריים אחרי הבישול או במהלך הבישול?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרעיני ציה ופשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני ציה ופשתן - תגובה

    18/07/2011

    ליאור שלום רב,
    זרעי צ'יה קלים יותר לעיכול ולכן ניתן להוסיף גם למזונות קרים.
    זרעי פשתן חייבים לטחון ולאכול טרי. ברגע שהפשתן טחון הוא מתעכל בקלות וניתן להוסיפו לכל מזון- סלט, תבשיל וכו'. במזונות מבושלים יש להוסיף את שניהם אחרי הבישול ולא לבשלם עם המזון.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלקר
    אופק
    06/07/2011

    שלום רב,
    רציתי לדעת אם קלקר (חשוד כ..) מסרטן רק כשהוא מתחמם (בשתייה חמה או עם אוכל חם)?
    בנוסף רציתי לדעת אם הוא חשוד רק באכילה של דברים שנוגעים בו, או שהוא גם חשוד כמזיק במגע איתו (עם הידיים), או אולי נשימה של חלקיקים מהקלקר וכדומה?
    אני שואל בעיקר כי כמעט כל יום אני אוכל פרגית/דג מהפריזר כשהדג נמצא בתוך קלקר, האם מומלץ להפסיק לקנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלקר - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    10/07/2011

    אופק שלום רב,
    אני באופן אישי מעדיפה לא להשתמש בקלקר כאמצעי לאכסון של מזון וגם לא לשתות שתייה חמה מתוך כוס קלקר.
    למיטב ידיעתי, אין אזהרת שימוש של משרד הבריאות, למרות שכן יש חשש כי מגע ישיר של קלקר עם אוכל איננו בריא. וזה בבחינת משהוא שיש לבדוק ולאמת אותו.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה תכשירי ויטמיןD טיפות לא מכילים
    שאלה
    05/07/2011

    גליצרין וסורביטול?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה תכשירי ויטמיןD טיפות לא מכילים - תגובה

    18/07/2011

    יש פשוט להסתכל על המרכיבים בכל תכשיר
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעי פשתן
    יונית
    05/07/2011

    האם זה בסדר לאכול אותם שלמים ולהשתדל ללעוס אותם עם השיניים הטוחנות.אפשר להרגיש שעושים את זה.

    האם יתכן שאחרי אכילה בפעם הראשונה סובלים (או אני סבלתי-לא ברור אם זה מזה) מחומציות חזקה בבטן.

    שאלה נוספת: אני מנסה להמנע מחומרים משמרים אבל מוצאת שקשה לי מאד להסתדר בלי אבקת מרק ובלי רוטב סויה. (שהייתי מוסיפה לבשרים ולמרקים) האם יש תחליף טבעי ללא חומר משמר במקום אבקת מרק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרעי פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעי פשתן - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    10/07/2011

    יונית שלום רב,
    1. אני ממליצה לטחון אותם במטחנה לפני שאוכלים. לא עם השיניים. את יכולה לקנות אותם טחונים בבית טבע ולשמור במקרר, טוב עד שבועיים לאחר מכן מתחמצן.
    2. בזרעי פשתן יש רמה מסויימת של חומצה. אם אכלת הרבה מידי מהם אז אולי זוהי היתה הסיבה. קשה לומר על סמך מה שאת כותבת.
    3. את יכולה להוסיף תבלין כגון לימון, כורכום וכו'. למרק תכניסי תבלינים כגון שורשים מרוסקים (שורש פטרוזיליה ושורש סלרי).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמות לאחר ארוחת צהריים
    ענת
    02/07/2011

    אני פונה כי זה מתחיל להיות מציק. וזה גם יחסית חדש לי כל הסיפור...
    בזמן האחרון (בערך בחצי שנה האחרונה. אולי פחות...) אני שמה לב שאחרי שאני אוכלת ארוחת צהריים, כחצי שעה אחרי, אני נוטה להרדם.
    לפעמים זה נמנום קל. לעתים אני ממש מרגישה שאני זקוקה להניח ראש לישון חצי שעה (לפעמים אני נרדמת ממש וישנה יותר).
    אני יודעת שיש אנשים שאוהבים לאכול ולישון, ושזה גם פיזיולוגית דיי הגיוני (הרי המערכת הפאראסימפטתית מופעלת לעיכול האוכל אז הגוף רגוע יותר, נינוח יותר) אבל לי זה חדש, ולא אופייני.
    אני לא יודעת כבר מה לעשות...
    חזרתי לפני חודשיים לקחת B12 כדור ביום מכיוון שהרגשתי לפני כבר תקופה שאני עייפה כל הזמן (זה הסימן שלי לחזור ל B12, שירד טיפה בבדיקות דם האחרונות אז חזרתי). לא אכפת לי לחיות על B12 כל החיים אם צריך..
    אבל העייפות הזו לא אופיינית לי כלל וכלל.
    יש פיתרון? משהו?
    חשוב לציין שאני ממעטת כמה שאפשר באכילת מזון מהחי (חיה בבית של קרניבורים אז אני מכינה לעצמי אוכל באמצע השבוע, אבל בסופ"ש אני מכבדת את ההורים שלי שלא כל כך מקבלים באהבה את המעבר), לא צורכת מוצרי חלב כלל, אוכלת רק מוצרים מקמח מלא, לא מטוגן, לא מתוק (אלא אם אני חוטאת ואז זה משהו קטן כמו קוביית שוקולד מריר 70-90), לא מזון מתועש או מעובד. בכל ארוחה יש לי ירקות (בתכלס, אני יכולה לחיות על ירקות).

    ראוי לציין שתחושת העייפות הזו מתלווה לכל ארוחה, ולא רק לארוחה בשרית. גם כשאני אוכלת באמצע השבוע מזון מהצומח אני מרגישה ככה.
    כמו כן, חשוב לציין שני דברים נוספים:
    1. אני נוטלת ויטמין D באופן קבוע.
    2. אין לזה קשר בין כמות שעות השינה שאני ישנה בלילה (אני יכולה לישון 7-8 שעות ועדיין לחוות את זה כך שלעניות דעתי זה כנראה לא קשור למחסור בשינה)

    לצערי, בתור סטודנטית, אני מוצאת שהדבר מגביל אותי בשעות בהן אני יכולה ללמוד. זה הופך להיות שעוד מאוד מצומצות כי אני עייפה כל הזמן.
    אשמח לשמוע דעתכם.

    סליחה על המגילה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרדמות לאחר ארוחת צהריים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכירה את זה טוב מידי

    מתן
    02/07/2011

    היה לי בדיוק אותו דבר תמיד יחסתי את זה לחוסר בברזל שממנו אני סובלת
    אבל אחרי שהתחלתי לקחת אומגה 3 ופולן דבורים זה עבר לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמצע הלילה הרגל "נתפסת"
    חדווה
    30/06/2011

    כבר פעמיים (בהפרש של מספר חודשים) קרה לי מקרה די מפחיד:
    באמצע הלילה התעוררתי בגלל כאב. גיליתי שהברך באחת מרגלי מקופלת על המיטה (הרגל היתה מכופפת לגובה, כאשר כף הרגל מונחת על המיטה, בתנוחת שכיבה על הגב) ואני לא יכולה להזיז את הרגל! כל תנועה הכי קלה של הברך ימינה או שמאלה, או ניסיון להזיז את הרגל, גורמים לי לכאבי תופת בברך כך שלא ניתן להזיזה. כאילו הרגל "התקבעה" במצב הנוכחי. לוקח כ-10 דקות (!) עד שהרגל משתחררת ובזמן זה אני חסרת אונים, לא יכולה לזוז, וכואבת מאוד. אין לי מושג מה זה? למה זה בא? והאם אפשר למנוע את זה??
    עם מי אפשר להתייעץ בתחום זה? אודה מאוד לתשובתכם! חדווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    באמצע הלילה הרגל "נתפסת"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבדוק חוסרים במינרלים-מ ואבץ

    אבי
    03/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמצע הלילה הרגל "נתפסת" - תגובה

    04/07/2011

    חדווה שלום רב,
    פעמים רבות מדובר במחסור במינרלים, בעיקר המינרל- מגנזיום.
    כנסי לאחד מבתי הטבע ותקני- מגנזיום ציטראט או מגנזיום גלוקונט- וקחי 2 כדורים לפני השינה.
    בנוסף יש להקפיד לשתות יותר מים לאורך היום ולהימנע משימוש יתר במלח.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה ותוספי תזונה
    בר
    26/06/2011

    שלום רב,
    אני בת 28 מנסה להיכנס להיריון במשך 7 חודשים ללא הצלחה. בדיקות הדם שלי לא יצאו טובות במיוחד ונמצא שחסרים לי כל מיני ויטמינים חשובים. רציתי לשאול האם ייתכן שמחסור שכזה יכול ליצור קושי בכניסה להיריון?
    רציתי לדעת קצת על איך נבנית תפריט לקראת היריון והאם זה באמת משפר את סיכויי הקליטה להיריון?
    בנוסף רציתי לשאול האם יש מאכלים או תוספי תזונה שעוזרים לגוף לנקות את עצמו משימוש ממושך בגלולות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה ותוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה לנשים

    מתן
    01/07/2011

    אני לא מכיר תוספים ש"מנקים" את הגוף אבל אני מכיר תוסף של מיקרו-נוטריינטים בשם Total balance לנשים שאישתי משתמשת (אני משתמש בגרסה לגברים) אחרי חיפושים מעמיקים לא מצאתי תוסף מקיף יותר. אני ואישתי מאוד מרוצים ממנו במיוחד אישתי שפתר לה את כל נושא ה PMS
    ממליץ בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשתן
    רונית
    25/06/2011

    שלום רב,
    אני אשה בת 40, החלטתי לשלב גרעיני פשתן בתזונה שלי, היות ושמעתי על תרומתו המיוחדת של הפשתן לבריאות, למראה העור וכו'
    שאלותי:
    איזו כמות של גרגירי הפשתן כדאי לצרוך בכל יום ?
    האם כדאי להתעקש על טחינה שלהם במטחנה, או מספיק להקפיד על לעיסה מסיבית?
    היכן מומלץ לאחסן את הגרעינים? וכמה זמן הם שומרים על ערכם התזונתי באחסון זה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעי פשתן - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    26/06/2011

    רונית שלום רב,
    אפשר לצרוך 1-2 כפיות ליום. אפשר לפזר על סלט או בתוך יוגורט פרוביוטי. צורכים את הזרעים טחונים על מנת להפיק מהם את המיטב. הכי טוב לטחון במקום במטחנה ביתית. אך זה מצריך אנרגיה וזמן. ניתן לקנות זרעי פשתן טחונים בחנות טבע ולשמור במקרר על מנת שלא יתחמצנו (עד שבועיים). להקפיד לשתות 2 כוסות מים לאחר נטילה של זרעי פשתן.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער
    ליאור
    23/06/2011

    שלום רב,
    אשמח בבקשה לטיפים תזונתיים לנשירת שיער עקשנית ומעצבנת
    שמתחילה לערער אותי ולפגוע בחיי היומ-יום שלי

    כרגע אני לוקחת ויטמינים : קבוצת בי
    ויטמין סי
    אבץ
    ומולטי לנשים של סולגאר

    האם יש תזונה /ערכה שתחזק לי את זרימת הדם לקרקרפת בבקשה?
    ותזונה שתאפשר לי ריפוי של הקרקפת?

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    26/06/2011

    טל שלום רב,
    אינני יודעת על סמך מה את נוטלת את הויטמינים הללו? אולי לא מדובר בחסר שלהם אצלך...זהו בדיוק המקרה הקלסי שבו יש לגשת לאבחון נטורופתי ולקבל טיפול ע"ס האבחון.
    לבינתיים, את יכולה לעסות את הקרקפת במרתח של צמח הסרפד. מבשלים 3 כפות סרפד יבש ומבשלים עם 2 כוסות מים. לצנן ולעסות את שורשי השיער, להשאיר חצי שעה על הראש ולחפוף. לחזור על הפעולה פעמיים בשבוע. הפעולה הזו מחזקת את שורשי השיער ועשויה למנוע נשירת שיער.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - עוד שאלה בבקשה

    ליאור
    08/07/2011

    תודה רבה

    כמה זמן יש לבשל את זה בבקשה?

    והאם את מכירה את הכדורים של טבעוני לנשירת שיער? הוליסטיקפ

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3
    נירה
    23/06/2011

    אני בתחילת ההריון ומזה שנים צורכת אומגה 3 דגי כ 2500 מ"ג ביום.

    נאמר לי שעדיף ממקור צמחי לתקופת ההריון .

    האם אומגה 3 צמחי מועיל כנמו הדגי.? כמובן שאני צורכת של חברות המציינות כי הוא נטול כספית ומתכות.

    מה אתם ממליצים לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 עשיר ב DHA

    מתן
    02/07/2011

    לתקופת ההריון עדיף אומגה 3 עשיר ב DHA להתפתחות העובר
    אבל אין דבר כזה "נקי ממתכות כבדות" כי אין דגים היום שלא מזוהמים
    במתכות כבדות. אומגה 3 ממקור צמחי אולי נקי אבל לא יעיל אחוזי ההמרה שלו ל DHA
    ו EPA נמוכים. אני ממליץ לך להשאר עם אומגה 3 ממקור ימי
    את יכולה למצוא המלצות למוצרי אומגה 3 נקיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני צ'יה
    שושי
    20/06/2011

    שמעתי רבות על גרעיני צייה, חלק טובות וחלק לא כל כך, חלק אומרים שהם בריאים מאוד, לחולי סכרת, הורדת כולסטרול, לסידן, ואומגה 3, ויש גם כתבות שאומרות שהצ'יה יכולה לגרום לבעיות במעיים, בגלל שהם מתנפחים ויכולים לסתום את המעיים.
    האם זה נכון?

    איך אפשר לדעת האם זה נכון או לא..

    אני לוקחת 2 כפיות ליום בנוסף 2 כפסולות של אומגה 3

    האם זה לא כפילות ?

    תודה מראש
    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרעיני צ'יה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני צ'יה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    22/06/2011

    שושי שלום רב,

    רעי צ'יה מכילים אומגה 3 (חומצות שומן חיוניות), עשירים בחומרים מוצילגים, ויטמינים ומינרלים. לכן לדעתי מיותר גם ליטול קפסולות של אומגה 3. אפשר להוסיפם כזרעים שלמים ליוגורט, גבינות, לתבשילים. אך עדיף לטחון אותם כדי לנצל את השמנים החיוניים שבהם.
    אין בידי מידע על תופעות לואי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן חמניות
    אלעד
    15/06/2011

    האם שמן חמניות הוא שמן בריא?הוא קיים בדגים המשומרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן חמניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן חמניות - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    18/06/2011

    אלעד שלום רב,
    בהחלט שמן בריא כי הוא בלתי רווי, הוא מכיל ויטמינים שונים (ויטמין E D וקומפלקס Bׂ) ומאד מתאים לאנשים בעלי עור יבש

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלב מועשר
    אלעד
    14/06/2011

    האם יש הבדל משמעותי בספיגה של החלב המועשר של יטבתה המועשר בויטמינים E D B12 לבין החלב הרגיל של תנובה?
    שורה תחתונה האם החלב המועשר שווה את קנייתו כי לפי מה שראיתי "העשרת החלב"היא מינורית למדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלב מועשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלב מועשר - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    18/06/2011

    אלעד שלום רב,
    חלב מועשר חשוב בעיקר כאשר אנחנו שותים חלב דל שומן (0% או 1%).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום