מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימנים אדומים סגולים מתחת לעינייםרחל06/02/2011
שלום
אני בת 20, בדיקות דם תקינות, אוכלת בריא ומתעמלת כל יום.
בחודשים האחרונים הופיעו לי סימנים אדומים/סגולים מתחת לעיניים, לרוב הם בצבע סגלגל.
אשמח לקבל טיפול, הצעה, הפנייה, עזרה כלשהי שלא כוללת איפור, על מנת להפתר מהסימנים הללו.
אני נואשת להעלימם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מחכה לתשובה
r14/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימנים אדומים סגולים מתחת לעיניים - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/02/2011רחל שלום רב,
לעיגולים כהים או מראה כהה סביב העיניים אין פיתרון ברפואה האסטתית, המדובר בדרך כלל בנטייה משפחתית. יש לברר את הגורם.
אצל בעלי עור כהה (כמות רבה של מלנין והוא הפיגמנט הקובע את צבע העור) העיגולים הכהים יהיו בולטים יותר לאחר שפשוף העיניים או בזמן עייפות. מומלץ לישון היטב.
שאלה נוספת שאפשר לשאול האם את אלרגית למשהוא? בהחלט אלרגנים יכולים לגרום לאדם לשפשף את עיניו והדבר בהמשך הופך להיפרפגמנטציה (שינוי בגוון העור לכהה יותר). בעזרת טיפול נטורופתי הרבה פעמים ניתן לזהות את האם אדם אלרגני לחומרים כלשהם. בכל מקרה מומלץ להחשף כמה שפחות לשמש כדי למנוע גירוי להיווצרות של הפיגמנט. אפילו עדשות מגע יכולות לגרום לגירוי.
יכול להיות כי העיגולים הכהים סביב לעיניים נגרמים על ידי נפיחות או אפילו עצירת נוזלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לעשות נגד עצירת הנוזלים?
אנונימית20/02/2011אני בהירת עור, ויודעת שזה עקב אלרגיה. חומר ניקוי עשה לי, אך אני כבר מעל חודש לא משתמשת בו, אך יש סימנים. ניסיתי להוריד ולבדוק כל מיני מוצרים לפנים שאולי גורמים לכך, אך לא הצלחתי לדעת ברור.
אולי זה עצירת נוזלים, כפי שאמרת. מה עלי לעשות נגד זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר לזרוביץ המשךבלה05/02/2011
איזה פילינג אני יכולה לעשות לבד לסוג עור כמו שלי (קרטוז פיאריס קל אמנם ) לגוף
מהשהו שאני יוכולה לעשות לבד בבית וגם לכתמי שמש בפנים וכמה פעמים לעשות ת שניהם כדי לקבל את תוצאות הרצויות
תודה רבה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר לזרוביץ המשך - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D06/02/2011בלה שלום רב,
להלן פילינג מבהיר אותו את יכולה למרוח על הפנים והגוף:
2 כפות מיץ לימון טבעי (פועל כמו חומצת אלפא הידרוקסי ומבהיר)
1 תפוח אדמה מקולף (פועל כמו אנזים)
½ מלפפון קטן (השפעה מקררת)
1 כף יוגורט אורגני חלק (מכיל חומצה לקטית בעלת אפקט הבהרה)
2 כפות שקדים קלופים טחונים דק דק
הכנה: להכניס את כל החומרים לבלנדר עד שמתקבלת תערובת חלקה וקרמית. לאחסן בקופסא סגורה ואפשר להחזיק במקרר עד 24 שעות.
שימוש: מומלץ למרוח בתנוחת שכיבה (לשים מגבת מתחת לראש ולצוואר) על הפנים והצוואר ולכסות עם מגבת חמימה ולחה למשך 15-20 דקות. כדי להקל על הנשימה מומלץ להשתמש ב – 2 מגבות כך שהאף והפה יהיו חשופים. לשטוף ולמרוח קרם לחות. מומלץ לחזור על הטיפול פעמיים בשבוע.
בזמן הטיפול עלולה להיות תחושת דקירה קטנה , אך אם תחושה זו מתחזקת יש לשטוף את הפנים מייד ולשים ג'ל אלוורה או אפילו לשטוף במים קרים.
טיפול זה איננו מומלץ לבעלי עור רגיש, מודלק או במצבי כוויית שמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
בלה06/02/2011באמת תודה על ההשקעה , מה עם הפילינג לסוג עור של הקרטוז פילאריס כמו שאמרתי לך אז ?
איזה סוג , כמה פעמים בשבוע ?
איזה קרם גוף את ממליצה לי לסוג עור כזה ?
המון המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין מחכה להמשך התשובה בבקשה
בלה14/02/2011תשובה הקודמת , ועוד שאלה על הפילינג שכתבת לי : התפוח אדמה רטוח ? או טרי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחה , מחכה ....ד"ר לזרוביץ
בלה21/02/2011פליז לענות
שוב אני חוזרת על השאלה : איזה פ]ילינג , או טיפול ביתי את ממליצה לי לעשות על העור הגוף (קרטוז פילאריס) כדי שיהיה לי עור חלק יותר ?
ולגבי התפוח אדמה שבפילינג להבהרת פנים : רטוח או טרי ואז לרסק אותו ?
תודה רבה , אני רוצה פשוט כבר להתחיל עם זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורספיר05/02/2011
שוב שואלת-האם יש לכם המלצה לקור חזק בכפות הרגלים(למרות שימוש בבקבוק חם,הרבה גרבים,תה ,חימום הבית וכו'..)
השתמשתי בגינגר ותה לבן אבל זה עוזר לתקופה קצרה של פחות משעה..
מנסה לאכול אוכל חם-עם כורכום קינמון דיסת שיבולת שועל ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיחים
desertr27/04/2012ברצינות.
לפזר יותר שטיחים בבית ומתחת לשולחנות עוזר מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקור - תגובה
ד''ר נטלי שוינקלשטיין27/04/2012ממליצה לך לבדוק חוסרים תזונתיים בבדיקות דם: ויטמין B12, חומצה פולית, ברזל בדם, פריטין. קור כרוני בכפות הרגליים לפי גישתי נובע מבעיה שיש לטפל בה. הקור הוא רק תסמין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקור - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D06/02/2011שלום רב,
נראה שאת עושה מה ה שאפשר. תוסיפי לתזונתך גם מרק חם, תה צמחים ואפילו פירות יבשים אשר להם אנרגיה מחממת.
לבריאות
מיכל לזרוביץ, אחות מוסמכת ונטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגיםמוניק02/02/2011
שלום ,
בעבר הומלץ לאכול בעיקר דגי ים כגון סלומון ,כיום ידוע שבדגים אלו אחוז הכספית גבוה.
אילו דגים מומלץ לאכול לבריאות והרזיה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגים זה לא כ"כ בריא
אלון מרבר22/02/2011כתבת נכון-שפעם הייה מומלץ לאכול דגים.
מיי האוקינוסים כבר מזמן מזוהמים ברעלים שאנחנו יצרנו ובריכות הדגים מפוצצות בדיוקסינים כדי למנוע שגשוג של בקטריות.(דיוקסינים הם חומרים רעילים ומסרטנים)
באופן כללי מאוד לא מומלץ לצרוך דגים!
יש פתרונות תזונתיים לכל מה שיש לדגים להציע בעולם הצומח.
אם בכל זאת יש רצון לאכול דגים,עדיף לבחור דגים קטנים כמו: סרדינים.דגים גדולים חיים הרבה זמן ולכן כמות הרעלים ששוקעים אצלהם בשומן גדולה יותר.
לבריאות !
אלון מרבר
Cl.H נטרופתיה וצמחים.
0523-965-749* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שואלת שוב - כורכוםאסנת02/02/2011
שלום,
אני סובלת מאולקוס כבר יותר מ-3 שנים, דלקות חוזרות בתריסריון, מטופלת בלוסק.
מקפידה מאד על תזונה בסיסית. כנראה יותר מדי....
בזמן האחרון אני מבחינה שבאופן חוזר אחרי שאני אוכלת מאכל שמתובל בכורכום (בכוונה מכיוון שהוא אמור לסייע נגד דלקות בקיבה) אני סובלת יותר מצרבות וכאבים.
יכול להיות שהגזמתי עם הכורכום?
(מאכלים מתובלים בכורכום הכוונה למרק ירקות עם כורכום, עדשים עם כורכום, אורז מלא עם כורכום)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כורכום
אוהד נזנין06/02/2011הכורכום אינו ידוע בתור גורם צרבות. אבל אני מאמין שאם מפריזים בכמויות של כל דבר ומשתמשים בו בצורה לא מאוזנת , הוא עלול לגרום לתופעות שונות.
השימוש בכורכום בשביל מטרות רפואיות כאלה ואחרות אינו מתבצע בעזרת אבקת תבלין שקונים בסופר או דוכני תבלינים למיניהם.
אלא השימוש מתבצע בעזרת תמצית טבעית מרוכזת מהשורש הטרי. שניתן להשיג אותה אצל מטפלי הצמחים השונים.
לכורכום יש תכונות מעולות כאנטי דלקתי , אנטי סרטני , מוריד שומנים בדם ועוד רבות.
אבל בשימוש כתבלין , הוא משפיע בצורה כמעט שלא משמעותית.
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאסנת
אלון22/02/2011שלום אסנת,
דבר ראשון צר לי לשמוע שאת סובלת כ"כ הרבה זמן מהצרבות.אני לא יודע
אם את מטופלת אצל מישהו אבל כנראה שזה לא עובד.
לגבי הכורכום,כל אדם שונה מרעו ואולי יש לך רגישות לזה.תנסי להוריד כורכום מהתזונה לשבועיים הקרובים ותראי מה קורה.
לגבי הלוסק,מניסיוני תרופות סותרות חומצה כמו:לוסק,אומפרדקס,לנטון וכו' הם סוג של פלסטר שעוזר (לא תמיד) בהתחלה להוריד רמת חומציות בקיבה מה שמוריד את רמות הכאב והצריבה.בטווח הארוך תרופות אלו אינן מרפאות את הכיב/דלקת ורק גורמות לצרות כגון: פגיעה בעיכול וספיגת מזינים מהמזון.
כמו שאוהד המליץ ובצדק,עדיף לפנות לטפל בבעייה עם צמחי מרפא.
מניסיוני האישי בלבד,אני יכול למנות לך הרבה מטופלים שטיפלו בבעיות דומות במשך שנים עם סותרי חומצה למיניהם ורק כאשר זנחו שיטות אלו ועברו לטיפול נטרופתי=
תזונה אנטי דלקתית+פורמולת צמחי מרפא,הבעייה נפטרה.
חבל לסבול!
אלון מרבר
Cl.H נטרופתיה וצמחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטוטלתאני01/02/2011
שלום, עד כמה המטוטלת אמינה? ואם היא מעידה על בעיות מסוימות האם ניתן לראות זאת גם באופן רפואי אח"כ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אני01/02/2011הכוונה אמינה לגבי חוסרי מזון/ויטמנים בגוף ובעיות שונות. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטוטלת - תגובה
01/02/2011שלום רב,
המטוטלת היא תחום אבחון עתיק יומין "המתחבר" לרפואה המסורתית הטבעית. אין הוכחה מדעית לדיוק האבחון עימה.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבקת שוםיעל31/01/2011האם כמוסות של אבקת שום יעילות כמו כמוסות של שמן שום מרוכז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראבקת שום - תגובה
02/02/2011שלום רב,
כמוסות אבקת שום המכילים תמצית תקנית של שום יעילים כמו השמן
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום , כשאין שמש אני לא מרגיש טובשמש29/01/2011וזה לא קשור לאור או למצב רוח ירוד בגלל חושך..
פשוט צריך ממש את השמש על הגוף שלי (פנים, חזה, צוואר, ידיים רגליים) למשך 20 דקות ביום ורק אז מרגיש בסדר..
אם אין שמש מספר ימים הגוף נהיה קשה, ישנם כאבים ,סחרחורות, קליקים כואבים, התכווצויות. זרמים בגוף והרגשה רעה ולא נעימה.
וכמו כן מתחיל להיות סגול מתחת לעיניים וחוסר שקט.
רק החשיפה לשמש כ 20 דקות ,חצי שעה . פותרת את כל זה. ונותנת תחושת רווחה למשהו כמו יומיים וישנה הקלה גדולה.
בזמן החשיפה השרירים דופקים עד שהם נרגעים וזה כנראה תהליך הריפוי של השמש..
חייב לדעת למה זה.
ואיך אפשר לדמות את זה כשאין שמש.
עליי לציין שזה לא קשור לויטמין D כיוון שלא חסר ולוקח כל יום 1500 יח"ד בטיפות.
כשיש חשיפה לשמש הריפוי הזה הוא מיידי תוך 20 דקות עד חצי שעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום , כשאין שמש אני לא מרגיש טוב - תגובה
02/02/2011שלום רב
אני חייב לומר כי זו תגובה גופנית מאוד יפה, אם מילה זו מתאימה. גופך מגיב לקרני השמש וזקוק להן כחלק מהשמירה על איזון הגוף.
קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא F.I.R אינפרה אדום רחוק.
ייתכן וגופך לא מצליח לשמר את האנרגיה של קרנים אלו.
בכל זאת אמליץ לעלות את כמות ויטמין ה-D ל- 5000 יב"ל ליום וכן להתעניין בתכנולוגיית F.I.R של חברת ניקן, אותה ניתן לרכוש בצורת תחבושות, פרטי לבוש ועוד ואילו יסייעו לך לשמר את האנרגיה הזאת לטווח ארוך יותר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שאתה אומר זה
שמש03/02/2011שהגוף מגיב טוב לחום של קרני השמש ,זה משפר את זרימת הדם וככה מסתדר המצב?
מה שחסר לי זה קרני F.I.R ? אם זה בגלל זה, הגוף מצליח לשמר את האנרגיה של קרנים אלו ליומיים בלבד.. לאחר מכן כל התופעות חוזרות ורק חשיפה לשמש תסדר עניינים.
אז לחפש ביגוד בטכנולוגית F.I.R ? וזה אמור לעשות את העבודה שהשמש עושה?
בקשר לויטמין די 5000 יח"ד זה לא המון? כשחסר הרופא נותן 2000 יח"ד ליום. וכשמתייצב (על 32 נ"ג ומעלה) הוא מוריד ל1000 ל יח"ד כדי לשמור על הרמה.
לא תהיה הרעלה מכמות כזאת?
תודה רבה על הכיוון. לא הייתי מוצא את זה לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולקוסרונית27/01/2011היי,
אני בשבוע 16 להריון וסובלת נורא מחומציות בקיבה-אולקוס, כבר למעלה מ-10 שנים. אני שותה קפה אחד ביום, לא מעשנת, לא אוכלת מאכלים חומציים, לא מטוגן , לא מתובל, לא משקאות מוגזים וכו', לפי כל ההמלצות. ועדיין- סובלת מתחושת צריבה בקיבה במשך רוב שעות היום. כדור אומפרדקס כבר לא עוזר לי ואני נואשת, אני לא יכולה לסבול את זה יותר. מה יכול לעזור לי???
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהצעות עד שהד"ר יענה
יאיר27/01/2011נסי באישור הרופא את הדברים הבאים:
1. אכילת חופן שקדים טבעיים.
2.בננה.
3.מיץ כרוב - לסחוט עלי כרוב טרי במסחטת מיצים ולשתות מיד עד ליטר ביום. עוזר לרפא כיבים במערכת העיכול במיוחד בקיבה\בתריסריון.
4.מיץ מתפוחי אדמה טריים.
5.שימוש בשמן זית על פני שמנים אחרים.
6. מיץ מתאנים שהושרו במים למשך לילה.
7. מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמימים.
8. פיסטוק חלבי - רצוי לאכול טרי ובלתי קלוי, בעל תגובה בסיסית ועוזר לאזן חומציות.
9. להימנע מאכילת צנוברים(בייחוד אלה המיובאים מסין).ולהימנע מבוטנים.
10. לאכול דוחן מבושל ובמיה- דוחן הוא סוג של דגן הנמצא בחנויות טבע.
זוהי רשימה חלקית, בטח ניסית חלק מהדברים נסי להעזר בדברים האחרים המצוינים.
תוספי תזונה- פרוביוטיקה\חיידקים טובים, חומצות שומן אומגה שלוש ופרנטל טוב.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרבות
אלון מרבר22/02/2011תנסי להשרות 2 כפות זרעי פשתן בכוס מים פושרים כל הלילה.בבוקר תסנני ותשתי כמה לגימות בכל פעם שצורב.
אם זה לא מספיק הייתי ממליץ להיפגש עם נטרופת כדי לקבל הנחיות נוספות.
תרגישי טוב,
אלון מרבר
Cl.H נטרופתיה וצמחים.
23-965-749* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהtheanineיניב25/01/2011שלום רב,
רציתי בבקשה קצת לשמוע על תוסף מזון זה ומהן תכונותיו הרפואיות. כמו כן, כמה תיאנין יש בכוס תה ירוק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרtheanine - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2011תומר שלום רב,
ידוע לי כי תה עשיר בחומצה אמינית זו. הוא מסייע לשמור על ריכוז ורוגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב,שאלה בנושא סידןהילה23/01/2011שלום,
אני כארבעה חודשים אחרי לידה ומניקה הנקה מלאה
התינוקת שלי רגישה לחלב ולכן אני לא אוכלת מוצרח חלב וגם לא מוצרי סויה
אני מרגישה שאין לי כלכך מאיפה להשלים את צריכת הסידן שהגוף כלכך צריך
אני לוקחת מולטיויטמין האם זה מספיק?או שאני צריכה לתגבר בנוסף עם כדורי סידן/אבץ?
לאחרונה התחלתי לסבול מהתכווציות שרירים ברגליים כמו שהיו לי בתקופת ההריון
אני מניחה שזה קשור לרמת הסידן בגוף
אשמח לקבל עצות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיזה מולטיויטמינים את לוקחת?
רותם25/01/2011אני במהלך ההריון לקחתי פרנטל מולטי ויטמין-מינרל לנשים הרות ומניקות של סולגאר בהמלצת הרופאה שלי (יותר בשביל הברזל) ולאחר הלידה הרופאה המליצה לי להמשיך לקחת עד סוף ההנקה (יותר בשביל הסידן).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אישית מעדיפה את של סולגאר
רותם26/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרנטל מולטי ויטמין
הילה25/01/2011של אלטמן
זה מספיק הן מבחינת ברזל וסידן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אישית מעדיפה את של סולגאר
רותם26/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב,שאלה בנושא סידן - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2011הילה שלום רב,
התכווצות שרירים עשויה להיגרם ממספר סיבות, מחסור במלחים, חוסר תפקוד בלוטת התריס, מחסור במגנזיום או קלציום וקיימות עוד סיבות. יש לעשות אבחון ואז להבין כיצד יש לטפל. את יכולה לנסות חלב שומשום או חלב שקדים.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגינקו בילובהשחר22/01/2011שלום
האם הצמח גינקו בילובה מתאים גם לאנשים צעירים?
והאם שימוש בגיל צעיר יכול לגרום נזק למוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגינקו בילובה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2011שחר שלום רב,
מאיזו סיבה את מעוניינת ליטול ג'ינקו? צמחי מרפא יש ליטול תחת פיקוח נטורופת. בהתוויה ובמינון נכונים אין בעיה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שחר26/01/2011שלום רב
אני מתכוונת ליטול גינקו כחלק מפורמולה לשיפור המצב רוח והאנרגיה..
האם תוכלי להמליץ על תוסף כלשהו לשיפור האנרגיה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקור בכפות רגליםספיר22/01/2011האם יש לכם המלצה לקור חזק בכפות הרגלים(למרות שימוש בבקבוק חם,הרבה גרבים,תה ,חימום הבית וכו'..)
השתמשתי בגינגר ותה לבן אבל זה עוזר לתקופה קצרה של פחות משעה..
מנסה לאכול אוכל חם-עם כורכום קינמון דיסת שיבולת שועל ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשואלת שוב
ספיר29/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול במחלת עפעפים מציקהאיריס דלל20/01/2011שלום רב
מה ניתן לעשות מבחינה נטרופטית לסייע בשיפור וסילוק דלקת עינים כרונית מציקה מסוג בלפריטס בעינים?
נסיתי תה קמומיל ומאד צרב לי בעינים,כולל עם צמר גפן
מה מומלץ לשיפור גם מבחינת יובש וגרד בעין כל האזור עצמו מגורה ומודלק מאד יש אדמומית על הלחמית
מאד מאד סובל
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול במחלת עפעפים מציקה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2011איריס שלום רב,
חשוב מאד לשמור על הגיינה נאותה של הריסים והעפעפיים ע"מ למנוע דלקות חוזרות (שטיפת פנים וידיים עם סבון מיוחד, קומפרסים על העפעפיים ועוד). כמו כן בהתקפי בלפריטיס מומלץ לשים קומפרסים חמימים מספר פעמים ביום על המקום. מעבר לכך יש לבצע אבחון נטורופתי כדי להמליץ על טיפול מתאים.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרבת וכאבים ברום הבטןהגר18/01/2011שאלה ראשונה-אני נוטלת ציפרלקס, סימבקור ורמיטנס וכן סטילנוקב בלילה. לפני חודש התחלתי לסבול מכאהבים ברום הבטן ולאחרונה התווספה צרבת או ליתר דיוק מן לחץ בוושט אחרי שאני אוכלת. האם יש דברים טבעיים נגד זה?
שאלה שניה- כמה טופו/ פוליי סויה מותר לביתי, בת 18, לאכול בשבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצרבות
אלון מרבר22/02/2011שלום לך,
מנסיוני התאמת תזונה וצמחי מרפא ספציפיים ממש עוזרים במקרים של: צרבות,גסטריטיס,אולקוס וכדומה.
אין איזשהו שטנץ שמתאים לכולם וגם בגלל שאת נוטלת מספר תרופות הייתי ממליץ לך לפנות למטפל מוסמך כדי שיבנה לך טיפול באופן אחראי.
אלון מרבר
Cl.H נטרופתיה ותזונה
0523-965-749* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
