מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטליגו-בהקתמנאל25/12/2010
שלום לכולם,
אני סובלת מויטליגו מזה שלוש שנים. הטיפול הקונבינציונלי הינו מכונת הpuva ואני מטופלת שם שלוש פעמים בשבוע אך לצערי זה לא רק שזה לא מרפא אלא שנוצרים נגעים נוספים.לאחרונה נאמר לי שטיפול אצל נטורופת זה מה שעוזר ומרפא! האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטליגו-בהקת - תגובה
26/12/2010מנאל שלום רב,
מדובר בבעיהשהטיפול בה הוא ממושך ולא תמיד מצליח, יחד עם זאת, ראיתי מספר פעמים כבר שיפור אצל מטופלים (בעיקר מטופלות) עם ויטליגו באמצעות הומיאופתיה ודיקור סיני וכן התמדה וסבלנות.
אשמח לעזור במרפאתי.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשים לב לקשר במחסור בברזל ובי 12
יגאל28/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי מיתרי הקולשם22/12/2010שלום
אנא המליצו לי על חליטה/תמיסה/כדורי מציצה נגד צרידות ולמען ניקוי מיתרי הקול
בתור זמרת, העיניין די קריטי.
אשמח לעזרה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי מיתרי הקול - תגובה
26/12/2010א' שלום רב,
כמוסות פרופלנטום (עם פרופוליס ואבץ) יעילות מאוד וכן גרגור מי מלח באופן קבוע יעזור.
מה שהכי מומלץ זה להימנע מחלב ומוצריו (גם לא המעט בקפה). ברוב המקרים אחרי שבוע ניתן יהיה לראות הבדל.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק מערכת חיסונית בהריוןקארין22/12/2010שלום,
רציתי לדעת באיזה חליטות מומלץ / עדיף להשתמש בהריון,
לחיזוק מערכת החיסונית בחורף.
והאם אפשר להשתמש בויטמין C ובאיזה מינון.
תודה מראש
יום טוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיזוק מערכת חיסונית בהריון - תגובה
26/12/2010קארין שלום רב,
ויטמין C בטוח לשימוש בזמן הריון. בדקי להשתמש בויטמין C לא חומצי וכן לא לעבור את ה- 2000 מ"ג ליום.
צמחי מרפא- אם את רגילה לחלוט צמחים דרך קבע עוד טרם ההריון, בד"כ לא תהיה בעיה עם הצמחים שאת רגילה אליהם. אם מדובר על צמחים חדשים לזמן ההריון- יהיה עליי לבדוק ולהתאים אותם אישית.
כללית- צמח הליקוריץ (שוש קירח) ושרש הג'ינג'ר בטוחים לשימוש בעת ההריון וכן מחזקי מערכת חיסון.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטןרוז21/12/2010הבת שלי בת 4 מתלוננת כבר מספר חודשים על כאבי בטן
הרופא טוען שזה נורמלי בגיל הזה
והיא לוקחת חיידקים טובים על בסיס קבוע
יש משהו שיכול לשפר את המצב ????????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי בטן - תגובה
21/12/2010רוז שלום רב,
ממש לא נורמאלי שילדה תהיה עם כאב מסוג זה כל כך הרבה זמן.
ראשית יש לבדוק אלו חיידקים טובים היא נוטלת. ישנם מוצרי מדף זולים יותר מאחרים שאינם בהכרח מועילים. בנוסף, יתכן כי מדובר ברגישות למזונות מסויימים.
אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף ואישי שיאפשר טיפול הולם. אשמח לעזור
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי יש קשר שהיו לה תולעים
רוז22/12/2010לפני חודש וחצי
היא לוקחת חיידקים טובים של ביוקיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסף טירוזיןחסויה20/12/2010היי
יש לי תוצאות בדיקות להורומוני בלוטת התריס גבוליות אך תקינות .
בנוסף יש לי מצבי רוח משתנים שלרוב אני מדוכדכת ועצובה .
רציתי לשאול :
1.האם זה אפשרי שאקח תוסף תזונה של חומצת אמינו טירוזן שכן להבנתי היא מסייעת למצב רוח טוב ואף חיונית ביצירת הורמוני התריס ומעלה חילוף חומרים?
2.אם אפשרי לקחת אותה האם גם אפשרי להפסיק אותה בכל עת שארצה ? כלומר הגוף לא מפתח אליה תלות ?
תודה רבה ויום טוב דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוסף טירוזין - תגובה
21/12/2010שלום רב,
חומצת האמינו טירוזין בטוחה לשימוש, הוא אינו ממכר ויכול לסייע לאיזון בלוטת התריס. סייג לזה- שימוש במקביל עם התרופה- אלטרוקסין.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
חסויה21/12/2010קודם כל תודה רבה על המענה ...
אתה בטוח שהגוף לא מפתח אליו תלות כלומר הוא לא יפסיק לייצר את הורמוני התריס באופן טבעי בלי קשר לתוסף טירוזין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מומלץ בבלפריטס מציק בעיניםרחמים18/12/2010שלום רב
לד"ר רואי גוניק שלום רב
האם ניתן באמצעות תזונה קלינית קפדנית,אנטי דלקתית לשפר,להקל,ואולי להביא לריפוי אחת מדלקות העינים העקשניות בלפריטס בעפעפים?
נסיתי טיפול הומאפטי ועדיין בטיפול הוחלפו מס' תרופות וללא שינוי אפילו בפסיק בקושי
לעיתים יובש מציק אי נוחות.
מאד מפרויע,לעיתים יובש בלילה.
טיפות הרטבה גרמו לי לאלרגיה עזה וצריבה בקיצור די סובל.
תה קמומיל עם צמר גפן או על העינים הגביר רגישות ולא פתר דבר,מה מומלץ לעשות במצב כזה?
האם נתקלת במצבים כרוניים כאלה,עקשניים ודלקתיים?
הדבר היחידי שמקל מעט כמוסות אומגה 3,אם כי לעיתים יש מרירות מסויימת בעינים
מה מומלץ לעשות כנגד היובש המציק,מעבר שטיפת עינים במים פעם בשעה,או קומפרס עם מגבת חמה שלא עושה דבר.אגב זה החל לאחר דלקת עינים ויראלית[טופלתי במשחות סטרואידים וטיפות לשבועיים היתה הקלה וחזר שוב,אם כי לא בטוח שהרופא אבחן נכון
אודה לעזרתך
בברכה
רחמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול מומלץ בבלפריטס מציק בעינים - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D18/12/2010רחמים שלום רב,
1. אפשר לעזור לך באמצעות תזונה אנטי דלקתית וכזו שתומכת בבריאות העיין כגון תזונה שתתבסס על פירות וירקות צבעוניים. תזונה המכילה קרטונאידים (ירקות מעלים ירוקים כגון סלרי, תרד, כרוב, פטרוזילה, בזיליקום, חסה, עירית) פלפל אדום, דלעת צהובה, גזר, עגבניה, תפוזים, ענבים אדומים, מנגו ומילון. מזונות המכילים ויטמין C. לשלב בתזונה תבלין כורכום ועוד.
בנוסף לכך הייתי ממליצה לך להגיע לאבחון אישי ולהתאים לך פורמולה של צמחי מרפא אנטי זיהומית ואנטי דלקתית.
טיפול ביתי:
1.למהול תמצית תה בבונג/קמומיל/תה שחור/קלנדולה במים חמים, להספיג בצמר גפן ולהניח על העין
2.עיסוי עדין של העיניים
3.לשטוף את העיניים בתמצית ציפורני חתול
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשלשליםאני18/12/2010אני משתמשת והשתמשתי במשלשלים למיניהם כגון:
לבולק,אגיולקס,יובסלקס,אלוורה,הנילקס,פגלקס,בנפייבר וכדומה....
לא משלשלים כגון לקסטיב\לקסעדין.
אני בת 35 סובלת מעצירות שנים ולפני השימוש במשלשלים הייתה לי יציאה בערך פעמיים בשבוע לכל היותר.
ברצוני להגמל המשימוש במשלשלים בגלל שלפי בדיקה שעשיתי הם גורמים כנאה לנפיחות בטנית רצינית,יחד עם זאת 3 ימים לא לקחתי משלשלים ולא הייתה לי יציאה אלא עם נר גליצרין.
1.איך נגמלים? ו
2.האם כדאי בכלל? כי גם זה שלא יהיו לי יציאות זה לא פתרון
3.האם כדאי כן להמשיך עם משהו שלא יגרום לנפיחות וכן ליציאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעצירות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D18/12/2010שלום רב,
ראשית יש לאבחן על רקע מה העצירות. האם על רקע בסיס אורגני (תלויית פתלוגיה כלשהיא), האם המדובר בעצירות שמהרגל (ATONIC) המופיעה בגלל הרגלי אכילה לא נכונים - והיא הנפוצה ביותר. לכן ממליצה לך להגיע לאבחון על מנת לתת לך טיפול אישי ומדוייק ולא לקחת סתם משלשלים אשר בהמשך גורמים לנזק של מעי עצל.
יש דרכים לטפל בעצירות. תזונה מאוזנת העשירה בסיבים תזונתיים. כמו כן
מאכלים לטיפל בעצירות:
1. מזון המשמן את המעי
2. מזון המעודד תנועתיות של מעי
3. מזון המעודד פלורת המעי
תוסף המזון היחידי המתאים לאורך זמן הוא פסיליום.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
אני18/12/2010בעצירות היא מאז שאני זוכרת את עצמי--אני בת 35
עצירות= יציאה של מקסימום פעמיים בשבוע
המזון שלי מכיל בעיקר פירות,ירקות,זרעים,לחם מלא,שותה 2 ליטר מים ביום
מקפידה על פעילות ספורטיבית יומית
כשכתבת מה מומלץ תוכלי לפרט שמות של מוצרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיסון פנמווקסלולה14/12/2010רואי, שלום,
מה דעתך על החיסון הנ"ל נגד דלקת ריאות? אני בת 66, בריאה בדרך כלל ואף פעם לא לקחתי חיסון נגד שפעת.
הרופאים בקופת חולים מאוד ממליצים על כך ומשכנעים, מה דעתך בעניין?
בתודה רבה,
לולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיסון פנמווקס - תגובה
16/12/2010שלום רב,
אינני מוסמך להמליץ או לבטל חיסון. אני אינני משתמש בחיסון כיוון שהנסיון מראה כי הרבה מטופלים שלי ו/או חולים שונים אשר קיבלו חיסון לשפעת- למעשה חלו בשפעת וכך גם לגבי חיסון נגד דלקת ריאות.
נראה מטופש ליטול חיסון המבוסס על חיידקים ו/או וירוסים מאשתקד, שכן אותם מזיקים עוברים תהליכי שינוי ומוטציה ואינם מופים בד"כ כפי שהופיעו שנה קודמת.
מקווה שעוזר בהחלטתך.
הערה: כאן כן המקום להמליץ על שימוש בתוספי תזונה ו/או צמחי מרפא אשר הוכחו מחקרית כיעילים למלחמה בשפעות ומחלות נשימה שונות.
מומלץ להיוועץ בנטורופת על החומרים הטבעיים המומלצים לך.
בברכת בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה לשיפור תמונת הדםמירי14/12/2010לפני כחודש עברתי הוצאת רחם, שחלות, חצוצרות וצואר רחם עקב גידול.
לפני כשבוע עברתי טיפול כימו' (טקסול + קרבו) ולפני עוד 5 טיפולים.
נאמר לי לשתות מיץ סלק לשיפור תמונת הדם.
האם זה נכון והאם יש מתכון מסוים להכנתו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה לשיפור תמונת הדם - תגובה
16/12/2010מירי שלום רב,
ראשית מאחל לך החלמה מהירה!
אני ממליץ ליטול תוסף תזונה של כורכום המוכח מחקרית כיעיל ואף מעצים את יכולות התרופות הכימותרפיות שאת נוטלת.
מטרת הכורכום היא לחזק את גופך ולווסת את מערכת החיסון. בנוסף, חשוב להקפיד על הליכה ולשמור על תנועה על מנת לעודד סילוק הרעלנים של הכימותרפיה. כך גם לענין שתיית מים. אין לשתות שום משקה מלבד מים ותה מחליטת צמחים.
למידע נוסף את מוזמנת ליצור עימנו קשר לייעוץ מורחב.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקרחות גבריתדרור12/12/2010איזו פורמולה יעילה יותר לבעיה שציינתי
Raw rehmannia root
Eleuthero rhizome/root
Lycium fruit
Deer horn gelatin
White peony root
Eucommia bark
Loranthus twig
Asiatic cornelian cherry
Schisandra fruit
Epimedium herb
Chinese dodder seed
Lotus stem
Fluorite
Cordyceps fruiting body
Chinese amomum fruit
Sharp-leaf galangal fruit
Plantain seed
Asian water plaintain rhizome
Phellodendron bark
או הפורמולה הזאת
Polygoni Multiflori Radix_ Plygonum Multiflorum Root
Poria Cocos- Poria.
Achyranthis Bidentatae Radix- Achyranthes Root
Angelcia Sinesis Radix- Dong Quai Root
Lycii Fructus_ Lycium Fruit
Cuscutae Chinese Semen- Chinese Dodder Seed
Psoraleae Fructus- Psoralea Fruit
Sesami Semen Nigrum- Black Sesame Seed( Dry Fried )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתקרחות גברית - תגובה
13/12/2010דרור שלום רב,
כל פורמולה מתאימה על פי מצבו הייחודי של האדם. לכן אין לי תשובה עבורך, אלא רק אחרי אבחון
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות בנושא עשב חיטה וקנדידהגולן10/12/2010אני בן 38 , ובמהלך התקופה האחרונה סובל מתופעות לוואי רבות (חולשה, כאבי שרירים, כאבי ראש, עייפות, נשימה כבדה ועוד). בבדיקה של קנדידה שעשיתי מיוזמתי במעבדה פרטית עולה כי יש לי קנדידה ברמה הכי גבוהה( XXXX ), אשר לפי התחושה האישית יצאה כבר מגבולות המעי .התחלתי בדיאטת נטולת סוכרים ופחמימות (עפ הרשימות שבאתרים שונים). כמו כן אמור ליטול כמוסות קורולוקס מצמח ההורופיטו בנוסף למגה פרוביוטיק ותמצית גדילן.
שאלתי היא: האם יעילות הכמוסות הנ'ל ידועות בסיוע בקנדידה ?
האם ניתן וכדאי לשתות עשב חיטה במקביל לכל זה או לחכות שהגוף יתנקה מהפטריה ואז לעשות זאת ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתייעצות בנושא עשב חיטה וקנדידה - תגובה
13/12/2010גולן שלום רב,
בעייתך מוכרת ולא נעימה וכן נחלת מערכת העיכול של חצי מדינה.
צמח ההורופיטו יעיל לטיפול בקנדידה אך לא יכול לעבוד לבד. עשב חיטה יעילה גם היא וחשובה בתהליך לתקופה של לפחות 3 חודשים. בנוסף, תמצית זרעי אכוליות- חשוב לשלב בתהליך זה.
מחובתי לציין כי כל אדם הוא שונה וגם אם הבעיה היא קנדידה- הסיבה יכולה להיות שונה מאדם לאדם ולכן מומלץ לקבל ייעוץ נטורופתי מקיף המותאם לצרכיך.
בריאות שלמה ובהצלחה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גולן13/12/2010ראשית, תודה רבה על התגובה. שנית, אני מבין מדבריך שאין בעיה לקחת אותם במקביל, הלא כן ?? שלישית, מדוע הרפואה הקונבנציונאלית מתייחסת אליי כמו "חולה רוח" על התסמינים שלי ועל הטענה שזה נגרם מקנדידה ?? (התגובה הראשונית שקיבלתי מהרופאים אם יש לי איידס או סרטן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחרחורותנתן המתלבט07/12/2010שלום רב,
אני בת 54
לפני כחדשיים סבלתי מורטיגו.לאחר טיפול פיזיותרפי חלפו הסחרחורות הקשות
אבל נשארה תחושה ש"הראש שט" במיוחד כשאני נשכבת על הגב ומורידה את
העורף לשכיבה מאוזנת. אין כלל סחרחורות בכיפוף קדימה למשל.
האם ישנן איזשהן המלצות?
תודה,
שוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסחרחורות - תגובה
13/12/2010שוש שלום רב,
מצב זה מוכר מאוד ובהחלט יכול להגיע או להמשיך אחרי ורטיגו.
בהחלט מומלץ להגיע לאבחון מקיף על מנת למצוא את מקור הבעיה ולטפל בראי הרפואה הטבעית. ישנם מספר דברים שתוכלי לעשות כעזרה ראשונה
1. הקפדה על שתיית מים נאותה
2. לישון כ- 7 שעות בלילה
4. כרית טובה ותומכת לראש ולצוואר בעת השינה.
5. נטילת צמח המרפא- ג'ינקו בילובה- 1 כדור בוקר ואחה"צ למשך חודש ימים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלההילה05/12/2010שלום....הלשון שלי קצת לבנה וזה תמיד ככה לפעמים יותר ולפעמים פחות, איך אפשר לטפל בזה בדרך טבעית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
06/12/2010לשון לבנה יכולה להיווצר כתוצאה ממספר גורמים.
הנפוץ ביותר היא חולשה של מערכת העיכול בה יש קושי לקיבה לבצע פעולות פירוק חומרים ביעילות.
בכדי לעזור לזה, תחילה יש לאכול פחות מזונות שומניים ומתוקים ולהוריד מוצרי חלב המקשים על פעולות העיכול.
אפשרות אחרת היא פטריה על הלשון. הסיבה גם כאן קשורה למערכת העיכול ומומלץ יהיה לבצע בדיקה לאיתור "קנדיקה" או בדיקת נשיפה לאיתור חיידק בשם "הליקו בקטר פילורי". בנוסף, יתכן כי מדובר ברגישות או אלרגיה למזונות מסויימים ולכן יש לשים לב אילו מזונות גורמים יותר להופעת החיפוי הלבן על הלשון. זאת עושים בשיטת האלימינציה- להתחיל ממזונות מאוד בסיסיים ולהוסיף מזונות בהדרגה כל יום. כך ניתן יהיה לבקר את המזונות המתאימים לך.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הילה07/12/2010איפה בודקים את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעליםהילה05/12/2010קראתי על 3 דברים שצריך לשתות שקמים על קיבה ריקה לניקוי רעלים: 1.5 מים בבוקר ולפחות שעה אחרי לא לאכול/לשתות.
מים חמימים עם לימון סחוט
שייק פירות (בננה ותפוח) עם עלים ירוקים
האם זה באמת מנקה את הגוף? איך את ממליצה לשלב את שלושתם בבוקר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים - תגובה
06/12/2010הילה שלום רב,
ניקוי רעלים מהגוף היא תורה בפני עצמה. ישנם סוגי ניקוי רבים ומגוונים ומה שתיארת זו דרך אחת מיני רבים. את יכולה לנסות זאת אך איני מבטיח הצלחה עבורך. הדרך הנכונה היא להגיע לייעוץ מקצועי שלאחריו ניתן יהיה לקבוע את התהליך המתאים ביותר לך
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיייסת שיבולת שועל קואקר בבוקר,,יואל משרנובי03/12/2010וגם צלוחית דיסה בערב .
בקוואקר יש סיבים טבעיים ,
שמפעילים את מערכת העיכול נפלא,
והבעייה נפתרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתשובה מיועדת לשאלה לפיתרון לעצירות
יואל משרנובי03/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אורח חייכם בריא?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
