מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מלחי שוסלרלוסי27/04/2011
מחפשת מישהו להתייעץ על שימוש מלחי שוסלר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלחי שוסלר - תגובה
01/05/2011לוסי שלום רב,
מלחי שוסלר מחייבים הבנה מעמיקה והיוועצות עם איש מקצוע. ממליץ לפנות לנטורופת העובד עם מלחים אלו.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוסטיבוליטיס וICי26/04/2011שלום רב,
אני סובלת מהבעיות הנ"ל קרוב לשלוש שנים- עברתי כברת דרך (כולל ניתוח וסטיבולקטומי). את הIC גילו לי לפני כחצי שנה ומאז אני מטופלת באלמירון (תרופה שמייבאים במיוחד, יקרה בצורה בלתי רגילה).
רציתי לדעת האם קיים פיתרון בתחום הנטורופתיה? בעבר טופלתי בתחום עבור דלקות חוזרות בשתן, אך למיטב הבנתי לIC אין כיום פיתרון (פצעים בדופן שלפוחית השתן).
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריעילות אלמירון ל IC
רונית26/12/2011שלום
ראיתי שפרסמת שהינך משתמשת באלמירון מזה חצי שנה, ידוע לי שהתרופה יקרה מאוד כי אנחנו מניסים להשיג אותה לאימי. אשמח לשוחח איתך בטלפון על יעילות התרופה או דברים אחרים שניסית כי אנחנו חסרי אונים מול עצמת הכאבים וחוסר היכולת של הרפואה הקונבנציונלית לעזור.
זה המייל שלי [email protected] ואשמח מאוד לשוחח איתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוסטיבוליטיס וIC - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2011שלום רב,
לגבי IC- אחד הטיפולים הוא אימון שלפוחית השתן (עצירה והחזקת השתן כדי לרווח את הזמן בין ההתרוקנויות), גם שינויים דיאטטים עשויים לעזור – לצמצם משקאות מוגזים, אלכוהול, מאכלים חריפים ומאכלים חומציים, מאכלים משתנים (קפה, אלכוהול, פטרוזיליה, סלרי.
לכן בדרך כלל הטיפול הנטורופתי יהיה דיאטת אלימינציה ובהדרגה מוסיפים מאכלים כדי לזהות לאיזה מאכל השפעה שלילית.
מאחר ואת סובלת מבעיה מורכבת הדבר הטוב ביותר הוא להגיע לאבחון וטיפול נטורופתי לצורך קבלת טיפול מיטבי ומותאם אישית לך.
שאלתך השניה היא וסטיבוליטיס- ניתן להתאים טיפול נטורופתי, אך גם פה מומלץ להתחיל טיפול לאחר שאובחנה סיבת הבעיה ותישאול יסודי. בין השאר הטיפול יכול להיות דיאטה דלת אוקסלטים, דיאטת אלימינציה, דיאטה אנטי פטרייתית, דימיון מודרך וכמובן טכניקות הרפיה. גם צמחי מרפא עשויים לעזור כאן. התפריט התזונתי ושימוש בצמחי מרפא מותאמים לאחר האיבחון והתישאול (המצב הבריאותי, היסטוריה רפואית וכו').
בברכה,
מיכל לזרוביץ, M.A N.D אחות מוסמכת ונטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול בבלוטת התריסדניאלה26/04/2011שלום,
יש לי גידול בבלוטת התריס ואינני מעוניינת כל כך בטיפול הניתוחי והרדיואקטיבי לאחר מכן...אני נוטה יותר לטבעי,
אשמח לשמוע האם דרך תזונה נכונה ואיזון ה PH אנשים אכן נרפאים מהמחלה? אודה על המלצות למייל האישי שלי.
תודה רבה ובריאות לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגידול בבלוטת התריס - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2011דניאלה שלום רב,
אני מבינה כי את סובלת מפעילות יתר של בלוטת התריס (היפרתיירואידיזם). זהו מצב שבו הגוף סובל מחסרים שונים וע"כ יש צורך לשמור על תזונה מאוזנת. יש מאכלים שרצוי להימנע מהם (כמו מאכלים המכילים יוד- מאכלי ים, אצות, מלח וכו') ומזונות גויטרוגנים ויש מאכלים שרצוי לאכול.
גם צמחי מרפא עשויים לאזן את הבלוטה (צמחי מרפא שביכולתם לעכב השפעת TSH ) אך יש לקחתם לאחר הכוונה של טיפול נטורופתי. ואלו העקרונות בלבד.
בברכה,
מיכל לזרוביץ, M.A N.D אחות מוסמכת ונטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול דם טבעיע.26/04/2011שלום,
אבי בן 83 חולה במחלה ריאתית , ברונכיאקטטית קשה.
כמוכן, סובל מפרפור פרוזדורים כרוני, ברזל נמוך (32) והמוגלובין נמוך (11.4).
לאחרונה המליץ הקרדיולוג על טיפול נוגד קרישה כמו אספירין , קומדין וכו'. אבל התרופות לדילול הדם, גם במינון נמוך, גרמו לליחה דמית.
האם יש תוספי מזון\ צמחי מרפא\ מוצרי מזון שיכולים לעזור בדילול הדם מבלי לגרום לתופעות לוואי (כמו ליחה דמית) ?
וגם להעלות את רמת הברזל בדם.
חשוב לציין, אבי אדם פעיל ועובד, אינו לוקח תרופות, מלבד מולטי ויטמין ו- B12.
אשמח לתגובתכם.
תודה
ע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדילול דם טבעי - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D28/04/2011שלום רב,
אתחיל בתזונה שעשויה לגרום לדם דליל יותר: אכילת מזונות המכילים אומגה 3 אשר ביכולתם להוריד רמות שומנים בדם ואז גם הדם נעשה פחות צמיג.
כמו כן ידוע כי מזון מדלל דם הוא גם: מיצי פירות וירקות כגון -מיץ בצל, שום, פרסה.
מאחר ומצבו של אביך מורכב הייתי ממליצה לגשת איתו לאבחון נטורופתי. תוספים מומלץ ליטול לאחר התייעצות רפואית עם נטורופת/ית.
בברכה,
מיכל לזרוביץ, M.A N.D נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קיים סיכון בצמח הגאת התמניאמיר25/04/2011שלום רב
רציתי לדעת האם יש איזה סיכון ללעיסת גאת(קאת תמני/אתיופי) לצורך של שיפור הריכוז הערנות והמחשבה סובל מבעיות זיכרון
לשימוש ללימודים ולהרגעה כללית
כאשר יש בעיה של אי ספיקת לב וכאשר נוטלים את צמח ההיפריקום לדיכאון בינוני(טינקטורה עם עוזרר וליאונרוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהאם קיים סיכון בצמח הגאת התמני - תגובה
01/05/2011רפאל שלום רב,
אינני ממליץ על הגת בתור משפר זיכרון או ריכוז.
הגת בעל תכונות מרפא מסוימות אך לצורך שיפור הריכוז אינני ממליץ על כך.
צמח הג'ינקו-בילובה יעיל מאוד וניתן למצוא בכמוסות ולהשתמש לפי הנחיות יצרן.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לייעוץ לגבי סבוריאהיעל22/04/2011שלום,
אני בת 26 וסובלת שנים רבות מסבוריאה ונשירה הולכת ומחמירה. מטפלת באמצעות הומאופתיה, אך לא רואה תוצאות עקביות שמחזיקות לטווח ארוך, אלא רק כאלה מרגיעות את המצב באופן זמני
.
מה לדעתכם הדרך הטובה ביותר לטפל במקרה כזה?
יש לציין שאני סובלת גם ממעי רגיז.
כל בדיקות הדם- תקינות.
האם נטורופתיה יכולה להביא לי את הטיפול הטוב ביותר?
תודה, יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזקוקה לייעוץ לגבי סבוריאה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2011יעל שלום רב,
אם המדובר רק בקשקשים אזי התופעה נקראת סבוראה, אבל אם מדובר בתופעה דלקתית אשר מציקה כגון גרד וכו' אזי המדובר בסבוראיק דרמטיטיס.
סבוראה הינה תופעה עיקשת ורק שימוש בשמפו ובקרמים לא יעזור להעלים את התופעה. יש לשלב גם טיפול פנימי.
לגבי תזונה - שילוב בין דגנים לקטניות יכול להיות מועיל ושימוש בשמנים בכבישה קרה .
מומלץ גם מזון עשיר בביוטין כגון: דגנים מלאים, אגוזים, קטניות ודגים. ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא.
במידה ותרצי לעבור אבחון וקבלת טיפול אישי בהתאם את מוזמנת ליצור עימי קשר. קשה מאד לטפל בסבוראה או סבוראיק דרמטיטיס דרך האינטרנט.
ועוד טיפ נוסף - בסבוראה חשוב לחפוף את השיער מידי יום.
בברכה,
מיכל לזרוביץ, M.A N.D אחות מוסמכת ונטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת הכוונההילה22/04/2011שלום למומחים,אשמח אם תייעצו לי לגבי שימוש בכדור שנקרא alli תואם הקסניקל בארץ.
רכשתי אותו בחו"ל ושם הוא נמכר ללא מרשם רופא.
זהו כדור שאמור לספוג 30 אחוז מהשומן שיש במזון וע"י כך גורם לירידה במשקל,כמובן בשילוב תואם של תזונה נכונה ופעילות גופנית.
בארץ נמכר בצורת 120 מ"ג ובחול 60 מ"ג לקפסולה.הבנתי שצריך לקחת כדור אחד לאחר כל ארוחה,אז האם כמשתמע מכך צריך ליטול שניים מה alli ואז להגיע לאותה כמות מ"ג?
שם נאמר לי כי מספיק קפסולה של 60 מ"ג לאחר ארוחה או כעשר דקות לפני.
נאמר לי כי עליי לפנות לפורום נטורופתיה,
בכל אופן רציתי לשמוע האם יש לכם היכרות עם התרופה ואם כן לשמוע עליה יותר.
והצעות לתפריט נכון המקביל אליה (מן המחוייב להתאים תפריט נאות)
אשמח לכל תגובה מכם,בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמבקשת הכוונה - תגובה
01/05/2011הילה שלום רב,
ניתן להשיג מוצר זהה ממקור טבעי בחנויות הטבע.
במידה ומדובר בחומר טבעי, לא צריכה להיות בעיה עם חומר זה, אבל כן מומלץ להימנע ממוצר זה, במידה וצורכת תרופות מסיסות שומן. במידה וכן, יש ליטול הרחק מהתרופות. כמו כן, יש ליטול תוסף זה רק עם אוכל המכיל שומן.
ממליץ בכל זאת היוועצות מקיפה עם נטורופת.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן אורגנו...חשד לקנדידהאני21/04/2011שלום רב,
לפני כשנה וחצי היו לי תופעות חוזרות של חום גבוה ושלשולים ללא סיבה נראית לעין.
ביצעתי בדיקות רבות ביניהן קולונקופיה וגסטרוסקופיה ולא נמצא כלום.
בבדיקות דם ESR גבוה מאוד כ-100
וראומטיד פקטור מוגבר.
במשך התקופה הזאת יש לי דלקת תמידית בטבור ולעיתים דימום לא מוסבר.
דלקות חוזרות בנרתיק. ודלקות בגרון.
לפני שנתיים עברתי קיצור קיבה , השלתי כ-45 קילו ממשקלי ובשנה האחרונה העלתי 20 ק"ג ללא סיבה מוצדקת.
אני נוטלת כבר למעלה משנה אומפרדקס Z 20 מ"ג מידי יום באופן קבוע.
קראתי על הקנדידה...וחשבתי שאולי זאת הבעיה.
התחלתי לקחת שמן אורגנו פראי 2 כמוסות ביום.
האם זה בסדר לקחת למרות שהאבחון אינו מוחלט?
הברזל שלי ממש נמוך...וויטמין D אין לי בכלל בגוף.
מה כדאי עוד לקחת?
מה דעתכם?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשכחתי משהו...
אני21/04/2011אני סוכרתית כי בעבר היה לי קושינג המחלה (עודף היסטרי של קורטיזול בגוף).
לאחרונה שוב עלייה קלה ברמות הקורטיזול.
סוכר גבולי עם כדורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאבה להיפראקטיביותלילי20/04/2011בני בן ה-9 סובל מADHD וסוג של OCD מלווה במחשבות טורדניות ונוטל ריטלין ואומגה 3מידי יום ,אני חושדת כי הילד נתון לעיתים לסוג של חרדה אפילו שאינה נראית לעיין , ומשם מגיעות בעיות ההתנהגות המתבטאות בהצקות ועימותים עם חבריו , נתתי לו היום בפעם הראשונה גאבה 500 מג של סולגאר ולקראת הערב הוא התלונן על התכווצות וכאבים ברגל בחלק האח' של הקרסול לטענתו בזמן שצועד מרגיש תחושה של "עצם נמעכת" האם יש קשר למתן התרופה היום ? הוא מעולם לא התלונן על סוג של כאב כזה בעבר ובכלל האם רצוי לתת לילד בן 9 גאבה ? טענת המוקד בחב' סוגאר אין בעיה ,האם ידוע כמוצר אפקטיבי לבעיות היפראקטיביות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמדוע עד היום לא ענו לי לא יפה
לילי07/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאבה להיפראקטיביות - תגובה
26/05/2011לילי שלום רב,
גאבה הינו מוצר בטוח לשימוש. יתכן והשילוב עם ריטלין הוא הבעייתי ולכן מומלץ לבדוק שימוש בגאבה שלא ביום השימוש בריטלין ו/או ההפך.
גאבה יכול להיות אחד החומרים בטיפול בבנך, אך מומלץ להיוועץ באופן מקצועי ומקיף עם נטורופת.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקב בעור התוף לילדה בת 5גל19/04/2011שלום רב,
כתוצאה מדלקות חוזרות ונישנות נוצר נקב בעור התוף לביתנו ונאמר לנו שהנקב גדול יחסית ושהסיכוי שיסגר לבד הוא קלוש לכן עלינו לבצע ניתוח לסגירת הנקב בשלב זה או אחר, השאלה שלי היא האם יש דרך אחרת מלבד ניתוח?
תודה מראש,
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנקב בעור התוף לילדה בת 5 - תגובה
20/04/2011גל שלום רב,
התשובה איננה חד משמעית. ראיתי מקרים בהם עור התוף הבריא לחלוטין וכן מקרים שלא. מה שניתן לעשות על מנת לשפר את הסיכויים להחלמה, זה להשתמש במוצרים טבעיים בעלי יכולת אנטי דלקתית: טיפות אוזניים TRAUMEEL של חברת HEEL מצויינות למצב זה. בנוסף, טיפות אוראליות (לפה)- R1 של חברת רקווג יסייעו למניעת הדלקת וכן בעלות השפעה מסייעת להבראת הרקמה הרירית. 5 טיפות כל שעתיים למשך יומיים (במעט מים) ואח"כ 3 פעמים ביום עד לשבועיים.
שימוש באומגה 3 מדגי מים עמוקים יסייע גם כן: 500 מ"ג אומגה 3, 3 פעמים ביום (יש בנוזל). לבדוק את עור התוף אחרי 3 שבועות של טיפול זה.
בהצלחה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקב באוזן
גל20/04/2011האם אפשר לקנות את הטיפות בכל בית מרקחת? ואם לא איפה ניתן לקנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחוריםמגאלי19/04/2011שלום , איך ניתן לטפל בטחורים ? האמת שהיא שיצא לי אחד , אך לא כואב לי בכלל רק כש אני מנגבת את האיזור , זה מרגיש לי מעט שורף , כמו שיפשוף
אשמח לטיפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטחורים - תגובה
20/04/2011מגאלי שלום,
טיפול בטחורים ניתן לעשות בשתי דרכים ומומלץ לשלב אותן.
1. שימוש חיצוני במשחת הממליס (ניתן להשיג הכל בית מרקחת הומיאופתי), למרוח כל ערב לפני השינה.
2. סיבים תזונתיים- פסיליום או בנפייבר (עם סיב הגואר-גם) יסייעו לתנועת מעיים טובה וריקון טוב. הדבר יתמוך בשרירי המעיים וכך גם בטיפול בטחורים. יש ליטול כף אחת בכוס מים ומיד אח"כ כוס מים נוספת- כשעה לפני האוכל, הרחק מתרופות ותוספי תזונה אחרים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן לשקם כיליה ?נורית13/04/2011כיליה שמאלית מוגדלת ומתפקדת כ- 13%. האם ניתן לשקם אותה ?
האם ניתן להרוס תאים סרטניים (אם קיימים) בדרך טבעית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהאם ניתן לשקם כיליה ? - תגובה
20/04/2011נורית שלום רב,
בנסיון הקליני מראה שכן. מחקרים רפואיים אינם מוכיחים זאת, אך קלינית כבר נצפו שיפור בתפקודי כליה וכן ירידה/ היעלמות גידולים/ תאים סרטניים.
בכדי לטפל במצב שכזה, יש להיוועץ עם נטורופת באופן אישי ולקבל אבחנה מקיפה.
אשמח לעזור.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום חיפשתי ויטמין D טבעי ולא מצאתיב13/04/2011אם יש דבר כזה ? אפשר את השם ?
יש רק סינתטי .
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום חיפשתי ויטמין D טבעי ולא מצאתי - תגובה
20/04/2011למיטב ידיעתי המוצרים של טעם טבע אלטמן, סולגאר, סופהרב הם של ויטמין D ממקור טבעי.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמצית פרחיי באך...שאלות!דנית11/04/2011שלום!
אני סובלת מדיכאון קל ואני רוצה לנסות תמצית פרחיי באך .הבעיה שאני לא מבינה בזה כלום... איך להתשמש בזה?, איפה לקנות כמה שלהשתמש? מינון? וכו...אשמח אם תוכלו לעזור לי ולתת לי פרטים בקשר לעניין...
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתמצית פרחיי באך...שאלות! - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/04/2011דנית שלום רב,
כדאי לעבור אבחון נטורופתי, דיכאון איננו עניין לפרחי באך. בדיכאון יש לטפל בצורה מקצועית ולא חובבנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה ירוק סיני מסורתייאיר10/04/2011שלום,
קניתי תה ירוק סיני מסורתי - בתפזורת!!
אני ממתיק אותו עם מספר טיפות של סטיביה.
השילוב בסדר? האם אני מועיל לבריאותי?
כמה כוסות אפשר לשתות?
2 3 זה טוב?
תודה,
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתה ירוק סיני מסורתי - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/04/2011מאיר שלום רב,
אין בעיה בשילוב. תה ירוק מועיל לבריאות (בניגוד לתה אשר קונים בבקבוק).
2-3 כוסות ליום זה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
