מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סבל רב מבלפריטס בעפעפיםמזל02/12/2010
שלום רב
בעלי מס' חודשים סובל מדלקת עינים כרונית בלפריטס
טופל בטיפות ומשחות חלקם עם סטרואידים ללא שיפור,חלק גרם אלרגיה,אנטיביוטיקה עשתה כאבי בטן.כרגע כ 8 חודשים ללא טיפול אבל די סובל,החל טיפול הומאפטי ללא שיפור משמעותי,אם כי נמצא שיפור מסויים עקב נטילת אומגה 3, בבדיקת רופא העינים,האם בנטרופטיה יש בכלל פתרון למצבים כרוניים דלקתיים מציקים? מה ההבדל בין נטרופטת לתזונאי או שזה אותו דבר? הדלקת מאופיינת גם בשילוב של מחלת עור סבואיירק דרמטיטסס יש המון קשקשת על הריסים בבוקר וערב,ואדמומיות קלה בעינים.יש גם יובש משני די מציק המתגבר בערב וגירוי ממחשב.
האם מומלצת תזונה עשירה באומגה 3,ומה מומלץ להפסיק ומיד?
אודה לסיוע
מזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבל רב מבלפריטס בעפעפים - תגובה
02/12/2010מזל שלום רב,
ראשית עליי לומר כי לנטורופתיה יש המון להציע בתחום זה ובכלל בתחומי הבריאות והחולי השונים. השימוש באומגה 3 בהחלט עוזר מכיוון שחומר ייחודי זה מעודד יצירת חומרים מרגיעי דלקת בשם "פרוסטגלנדינים E1" המסייעים להפחתת דלקת ומיגור יוצרי דלקת ומזהמים.
יש לבדוק מול ההומיאופת אילו תרופות קיבל בעלך ולבדוק אם הוא גם התייחס לסימפטום או שרק עבד על התרופה הכוללת עבור בעלך.
בנוסף, תזונאי ונטורופת הינם שונים בהסמכותיהם ובפרט אם מדובר בתזונאי קליני, לעומת תזונאי טבעי.
אשמח לעזור לבעלך בייעוץ אישי ומקיף.
בברכת חג שמח
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקזמה ברגליערה28/11/2010שלום רב,
איבחנו אצלי ברגל אקזמה ופטרת בין האצבעות.
המשחות שנתנו הרופאים - נראה שרק מחמירות את המצב, יתכן בגלל הסטרואידים שבהן?
מה הטיפול המתאים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקזמה ברגל - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/11/2010יערה שלום רב,
קשה לומר לך, אולי האבחנה של אקזמה איננה נכונה ואולי מדובר בבעיה אחרת. בכל מקרה, סטרואידים אינם טיפול בפטרת.
מציעה לך לגשת לאבחון נטרופתי ואז תוכלי לקבל טיפול טבעי.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת, מומחית בטיפול טבעי
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבעייה קשה של פוליפיםאייל28/11/2010שלום רב
אמא שלי בת 63 אובחנה כסובלת מפרפור בלב, קרישיות יתר והפרעות קצב ומטופלת בקומדין. אולם בנוסף לכל הצרות היא סובלת באופן קשה מפוליפים כבר מספר שנים והומלץ לה בחום לעבור ניתוח להסרתם, מפני שבמצב הנוכחי הם פוגעים באופן קשה באיכות חייה.
הבעיה היא החשש הגדול לבצע ניתוח כזה בשל בעיית הקרישייות שלה והטיפול הקבוע בקומדין. האם ישנו טיפול אלטרנטיבי מומלץ (כפי שציינתי מדובר בבעיה המשפיעה באופן משמעותי על איכות חייה? והאם יש מומחה שמומלץ לפנות אליו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפוליפים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/11/2010אייל שלום רב,
היכן מצויים הפוליפים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרכי הנשימה
אייל29/11/2010לא יודע בדיוק, באף לדעתי, מצב של "הצטננות" תמידית והפוליפים מפריעים בדרכי הנשימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיוםאני26/11/2010האם יש סיכוי שתוסף מגנזיום עלול ליצור נפיחות בבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמגנזיום - תגובה
28/11/2010יש לבדוק האם התוסף מכיל שמרים. במידה וכן אז מכאן גם הנפיחות. היה ולא, יש לבדוק מזונות אחרים הנאכלים על ידך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה גם אפטה?דן25/11/2010שלום
מצורפת תמונה של אפטה בחיך האם זו גם אפטה כמו שהיה לי פעם בלחי הפנימית פה אי אפשר לנשוך , מוזר המיקום?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהאם זה גם אפטה? - תגובה
25/11/2010אכן זוהי אפטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפטהדן24/11/2010תודה
שלום
איך נפטרים מאפטה בחיך העליון-?
עצות טבעיות?או רק מרשם?
או יעבור לבד כמה זמן? לחכות עד שבועיים או גם שלושה ויותר עד שיעבור ואז לחשוש
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראפטה - תגובה
25/11/2010דן שלום רב,
אפטה הינה ביטוי של זיהום זמני בחלל הפה המרחש כתוצאה שתי סיבות עיקריות- זיהום חיצוני (ידיים, כלי מלוכלך או מזוהם שהוכנס לחלל הפה) או זיהום פנימי- שיבוש בחומציות הקיבה כתוצאה ממזונות חומציים (מוצרי חלב, עגבניות, חצילים, סוכר, מטוגן...)
ראשית, מומלץ להפסיק או להפחית משמעותית השימוש במזונות שאוזכרו. שנית, לעשותץ שטיפות מי מלח- 1 כפית מלח בכוס מים חמימים. לערבב בפה כ- 20 שניות ולירוק לכיור. יש לחזור על הפעולה עם כל הכוס ולחזור על פעולה זו פעמיים ביום.
המצב אמור להשתפר תוך יומיים. היה ולא יש להיוועץ עם רופא עור.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 בכמוסות קטנותמיכל24/11/2010שלום,
יש לי קושי בבליעת כדורים, ואחרי חיפושים רבים מצאתי כדורים קטנים בצורה של "פנינים" של חברה שקוראים לה סובהרב שהם קטנים במיוחד, שאלתי היא האם זה משנה בכלל גודל הכמוסה? לפי מה שכתוב על המינונים(מכמה שאני מבינה בזה כמובן...שזה לא הרבה) ומה שהיתיעצתי הבנתי שזה בסדר, אבל עדיין רציתי לבדוק. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 בכמוסות קטנות - תגובה
25/11/2010מיכל שלום רב,
יש לבדוק מהי תכולת הכדור. אם הכמות זהה או דומה לזו של הכדור הגדול, דיינו.
בנוסף, הרעיון הוא השלמת רמות אומגה 3. אם את מעוניינת לצרוך 1000 מ"ג ביום לדוגמה, פשוט תחשבי כמה כדורים עליך ליטול.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסאונה עוזר בניקוי רעלים ?משה21/11/2010והם כן כמה פעמים בשבוע מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסאונה עוזר בניקוי רעלים ? - תגובה
25/11/2010סאונה נחשב לאחד מהכלים הנפוצים (בייחוד באירופה) לסיוע בתהליכי ניקוי רעלים מהגוף, דרך עידוד הזעה.
המינון הוא אינדבידואלי ויש להיוועץ ברופא קרדיולוג, לוודא שהלב שלך יכול לעמוד החום ולחות אלו.
בהצלחה
ד"ר רואי גוניק ND' OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שיבהליאת21/11/2010רציתי לדעת - האם בזמן שגדל וצומח שיער שיבה- האם הקרקפת מגרדת / כואבת??
בזמן האחרון צמחו לי עוד כמה שערות שיבה ( אני מעל גיל 30) והקרקפת מדי פעם מציקה לי בגירוד....
האם הגירוד הוא תופעה של צמיחת שיער שיבה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער שיבה - תגובה
25/11/2010ליאת שלום רב,
אין קשר בין צמיחת שיער שיבה וגרד בקרקפת.
יש לבדוק רגישות לשמפו חדש/ צבע שיער/ חומר מעצב וכו'.
כמו כן, יתכן ויש אלרגיה או רגישות לשינויי מזג אויר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליאת25/11/2010תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי נתן לך תואר דוקטור ?מיכל20/11/2010לומר שליכן סקלורוזיס היא קנדידה - זה בורות רפואית.
אבל במקצוע פלצני כמו נטורופטיה כל מחלה היא קנדידה כי שטפו לכם את המח
במכללות הפרטיות שבהם למדתם בלי פיקוח - וזו התוצאה.
לך תמכור קרח לאסקימוסים כי ברפואה אתה לא מבין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמי נתן לך תואר דוקטור ? - תגובה
25/11/2010זכותך להביע את דעתך, אך אחד הסיבות למחלה זו היא אכן פטרית הקנדידה. נכון שהרפואה הקונבנציונלית לא מכירה בכך, אבל לא מעובדות אלא מבורות בתחום הרפואה הטבעית.
מספר מטופלים שלי וכך גם של קולגות שלי, שסבלו ממחלה זו, ראו הטבה משמעותית אחרי שהקנדידה שאובחנה במערכת העיכול שלהם טופלה ונעלמה.
הנה ההיבט הרפואי למחלה זו:
ליכן סקלרוזוס (ל"ס) היא מחלת עור של איברי המין, המערבת את עור הפות ואת העור שסביב פי הטבעת. באופן טיפוסי, נשים מתלוננות על גרד ממושך בפות ולעיתים באזור פי הטבעת, ומי שמסתכלת על האזור (בעזרת מראה) יכולה לעיתים להבחין לעיתים שהעור השתנה ונהיה לבן.
האבחנה יכולה להעשות על ידי רופא העוסק במחלות של הפות (העריה) ויודע לזהות את המראה האופייני של העור ואו את השינויים הנגרמים עקב המחלה, או באמצעות ביופסיה.
חשוב מאוד לאבחן ליכן סקלרוזוס, משתי סיבות: האחת, משום שאם לא מטפלים בל"ס משלב מוקדם, עלולה להווצר הצטלקות בפות שהיא לעיתים קרובות בלתי הפיכה, ומשום של"ס לא מטופל יכול לגרום עם השנים להתפתחות של סרטן בעור הפות. זהו סיבוך נדיר, אך ניתן למנוע אותו או לזהות אותו בשלבים מוקדמים וניתנים לריפוי כאשר עוקבים אחרי האישה בצורה מסודרת (אני גם ממליצה על בדיקה עצמית, כל חודש, עם מראה, כמו שממליצים על בדיקת שדיים עצמית תקופתית).
באופן טיפוסי, נשים עם ל"ס מתלוננות על גרד או צריבה בעור הפות, בעיקר בשפתיים הקטנות, באזור שמעל לדגדגן ובאזור פי הטבעת.
כמו שאת מתארת, הרבה נשים מטופלות שוב שוב ב"פטריה"...אבל מאחר ולא מדובר בפטריה, הטיפול לפטריה לא עוזר. נשים רבות מדווחות על הקלה כשהן מורחות משחת סטרואידים.
ל"ס יכולה לפגוע בכל גיל (גם בילדות קטנות), אך היא שכיחה בעיקר בגילאי 40-50. העור המעורב הופך להיות דק ולבן. במקרה שהאשה מרבה לגרד את האזור המעורב נוצר עיבוי של העור ואף דימום. בשלבים מתקדמים של ל"ס נוצרת הצטלקות, ויתכנו שינויים בלתי הפיכים במבנה הפות. השינויים כוללים העלמות של השפתיים הקטנות, היצרות השפתיים באזור המכסה את הדגדגן, הידבקות העשויה לכסות את הדגדגן, והיצרות של פתח הנרתיק.
שטח העור המעורב שונה מאדם לאדם- תתכן מעורבות מצומצמת או מעורבות של כל עור הפות. התסמינים עשויים להיות גרד ואו צריבה, וישנן נשים ללא כל תסמינים המציגות עם הצטלקות.
ל"ס נחשבת מחלה אוטואימונית, כלומר מחלה שבה מערכת החיסון פועלת כנגד תאים או רקמות של הגוף. לחלק מן החולות יש מחלות אוטואימוניות אחרות, כגון סכרת או מחלה של בלוטת התריס.
ישנו טיפול לליכן סקלרוזוס הניתן במשחה מקומית של סטרואידים. הטיפול מביא לשיפור עצום בתלונות הגרד ומונע את המשך הצטלקות הרקמה. עם זאת, לא ניתן לרפא את המחלה לחלוטין ולהביא להעלמותה. זו הסיבה שהטיפול הינו ממושך וכרוני, וגם לאחר שהושגה "הפוגה" במחלה, יש להיות במעקב רפואי מסודר על מנת לוודא את התגובה לטיפול. גם עם טיפול טוב, בחלק מן המקרים העור אינו חוזר למראהו התקין.
חלק מן הנשים אינן סובלות מתסמינים, או שהתסמינים נעלמים לאחר תקופה קצרה של טיפול. חשוב לזכור כי גם נשים ללא כל תסמינים עשויות לפתח הצטלקות של עור הפות, העלולה לגרום חוסר נוחות או הפרעה בתפקוד מיני. במעקב שגרתי ניתן לזהות מחלה פעילה ולטפל בה על מנת שלא תופענה הצטלקויות, וכן לעקוב על מנת לזהות מצב נדיר של התפתחות סרטן בעור מבעוד מועד.
רק בריאות. ובבקשה, בלי כל הכעס הזה, הוא מיותר ואינו במקום.
כל טוב ובריאות שלמה
ד&* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתח קטלני ואלים,תרופה כימית ותמציתרני15/11/2010שלום רב,
כתוצאה מהפרעת חרדה חריפה שגורמת לי למתח פיזי קטלני בכל הגוף ועקב הכישלון הטיפול התרופתי (ויאפקס כרגע 150 מ"ג, אך ניסיתי גם כמויות גדולות יותר) החלטתי ללכת לנטורופת
שפגשתי בבית טבע, הוא נתן לי מולטי ויטמין ותמצית מכל מיני צמחים. כאשר כל זה מבוסס על הטיפול התרופתי.
לאחר התייעצויות עם פסיכותרפיסטית והפסיכיאטר הגעתי להבנה שהמינון שאני לא לוקח הוא חסר השפעה, ואם גם ככה אני מתלונן שהתרופה לא עוזרת ובנוסף יש לה רעילות ועדיף יהיה להתמיד בתמצית שאולי ללא התרופה תעבד בכלל טוב יותר.
אך לאחר שיחה ממושכת איתו, הוא התעקש שאני כן צריך להמשיך עם הטיפול התרופתי
בנוסף לתמצית ואף לעלות ל 225 מ"ג (המינון שלקחתי בתחילת הטיפול הנטורופאתי)
אחת השאלות שעולות בי, היא אם הנטורופתיה היא כזו טובה, למה היא לא יכולה לתמוך בבעיה שלי באופן בלעדי ולמה אני צריך עוד את התרופה המיותר הזו.
אני ממש מבולבל כבר.
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמתח קטלני ואלים,תרופה כימית ותמצית - תגובה
17/11/2010רני שלום רב,
הרפואה הנטורופתית יעילה ועוצמתית מאוד. ניתן באמצעות צמחי מרפא ותוספי תזונה לשפר עד מאוד את מצבו הנפשי של אדם, גם במצבים קשים.
הרפואה הפסיכיאטרית איננה תומכת (לפחות לא בגלוי) ברפואת הצמחים ולכן תמיד תמליץ על שימוש בתרופה הרגילה.
מכיוון שאנו חיים במדינת חוק ובה חוקים גם בדבר הטיפול בבעיות נפשיות, הוא תחת הרפואה הפסיכולוגית ופסיכיאטרית, רובנו כפופים להנחיות הרופא. המלצתי היא שבמידה ועדיין לא התחלת את הטיפול הרפואי, אז תיתן לצמחי המרפא פרק זמן של כחודש ימים למדוד את השפעותיו. היה ותראה כי טוב, תוכל לוותר על התרופה (בהיוועצות עם הרופא). היה והתחלת את הטיפול, ניתן לשלב (יש לבדוק שאין קונטראינדיקציה בין הצמחים לבין התרופות) את השניים וככל שהמצב משתפר, להוריד בפיקוח את התרופה.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזק למוח ולמה התמצית לא מספיקה בלבד
רני21/11/2010שלום רב,
תודה על תגובתך.
רציתי לחדד ולהתחדד פה על עוד דבר או שניים.
כמו שאמרתי אני כבר מטופל בתרופה אצל הפסיכיאטר והוא דווקא המליץ לי להפסיק את התרופה, הוא אמר היא גם לא עוזרת לך ואולי כדי גם להתנקות אחרי הרבה שנים עם תרופות. הוא בכלל לא היה נגד התמצית הטבעית.
ודווקא הנטורופת רוצה שאשאר עם התרופה.
זה מה שגורם לי לחרדה ובלבול. אמרתי גם לנטורופת שהתרופה בקושי עוזרת לי והוא רוצה שאשאר עם המינון הנמוך הזה. נמוך אבל עדיין תרופה.
אני מצדי גם מרגיש שהתרופה שורפת לי את המוח. מילא היתה עוזרת. אבל גם לא עוזרת וגם הורסת את המוח.
לא הבנתי למה הנטורופת רוצה שאמשיך עם התרופה, אם אני אומר לו שהיא בקושי תומך בי ב 10 אחוז, וגם אם הוא כל כך מאמין בנטורופתיה, למה התמצית לא מספיקה בלבד.
רב תודות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזק למוח ולמה התמצית לא מספיקה בלבד - תגובה
25/11/2010רני שוב שלום,
הנטורופת מתוקף החוק אינו יכול להמליץ על הפסקת תרופה פסיכיאטרית. היה והפסיכיאטר יפסיק לך את התרופה, אני מניח שהנטורופת לא יתנגד וידע כיצד להתמודד עם זה.
בהצלחה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן ציפורןשלום13/11/2010שלום
האם צריך לדלל שמן זה עם שמן זית או או שאפשר לצרוך אותו איך שהוא השמיוש הוא פנימי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן ציפורן - תגובה
14/11/2010שלום שלום רב,
את שמן הציפורן יש לדלל באמצעות שמן נשא כדוגמאת שמן הזית אבל מומלץ להיוועץ באיש מקצוע על מנת להתאים אותו או שמן אחר לאדם.
בברכת בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק OMD., ND.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלום14/11/2010שלום
1.מדוע צריך לדלל שמנים?
2.והאם הוא יעיל לטיפול באקנה ועייפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהFO TIשלום13/11/2010שלום
האם צמח זה יכול לעשות בנשירת שיער גברית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרFO TI - תגובה
14/11/2010שלום רב,
האם לצמח זה יש שמות נוספים?
ד"ר רואי גוניק OMD., ND.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלום14/11/2010שלום
האם צמח זה יכול לעזור בנשירת שיער גברית?ho shou wu* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעונים ושחורים 30+אני11/11/2010תמיד היו לי פצעונים, אבל איכשהו עברתי את גיל ההתבגרות ומאז היה לי פה ושם לקראת מחזור או משהו. לאחרונה, נהיו לי מלא שחורים באיזור שמתחת לסנטר/צוואר שבחיים לא היה לי. אני לא צריכה להוסיף שזה ממש מעצבן כי אני בלי משים מגרדת, השחור יוצא בגירוד ונהיה לי מין פצעון מעאפן.
יש רעיונות איך להיפטר מהם? ולמה דווקא שם?
תודה!
* זה פורום נטורופתיה, אז סביר שלא שתציעו תרופות, אבל סתם אני רוצה להדגיש שגם אין מצב. אכלתי הרבה קש מתרופות לעור שעשו יותר נזק מתועלת בחיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפצעונים ושחורים 30+ - תגובה
14/11/2010שלום רב,
אזור זה של הפנים וקדמת הצוואר קשור למערכת ההורמנאלית וכפי הנראה שמשהו במערכת ההורמנאלית אינו מאוזן. במידה ואת נוטלת גלולות ייתכן שהגלולות אינן מתאימות לך ובמידה ולא עדיין מדובר בבעיה במערכת ההורמונאלית ויש להגיע לאבחון כדי לטפל בגורם הבעיה ולהביא לאיזון המערכת.
בנוסף, ברוב המקרים נמצא ששימוש מופרז במלח ובסוכר על מוצריו, לרבות שתיית משקאות מוגזים (גם אם הם מוצרי דיאט) יכולים להחמיר את המצב ולכן מומלץ להפסיק אותם מיידית ולהגיע לאבחון.
בברכת בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק OMD., ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצות מה לאכול?
אני14/11/2010תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני רק שאלהגלית02/11/2010היי, בסוף החודש אני מתחילה קורס פסיכומטרי ובינתיים התחלתי ללמוד את אוצר המילים בבית, כדי כמובן לא להרגיש שאני לא עושה כלום ולהוריד קצת את החרדה מהקורס.
יש לי היסטוריה של חרדת בחינות שאני כבר רואה שחוזרת אליי אז רציתי לדעת אם יש איזה כדורים נטורופתיים שיכולים להרגיע אותי מכל המחשבות הרעות והפחדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהי גלית
חן יקותיאל07/11/2010לפי מה שתיארת הייתי ממליצה לשקול טיפול בפרחי באך. אלה הן תמציות טבעיות ללא חשש של תופעות לוואי, וכל תמצית מותאמת למצב מסוים.
עובד נהדר עם חרדת בחינות :)
אם יש לך עוד זמן עד לבחינה (לפי מה שתיארת) גשי למטפל הקרוב למקום מגורייך כדי להתאים תמצית אישית. במידה וזה משהו אקוטי תוכלי לרכוש תמצית רסקיו בכל בית מרקחת, סופר פארם ודומיו.
בהצלחה בבחינה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי שיש כמה סוגים של רסקיו
גלית08/11/2010איזה סוג אני צריכה לקחת נגד חרדת בחינות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי שיש כמה סוגים של רסקיו - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/11/2010אין תמצית לחרדת בחינות, יש תמצית לאישיות...ולכן יש לאבחן ולא לקבל פתרונות קלים אך לא יעילים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכינו לי כבר את התמצית, השאלה שלי
גלית11/11/2010היא איפה מאחסנים אותה? היא צריכה להיות במקרר או מספיק מקום קריר וסגור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכינו לי כבר את התמצית, השאלה שלי - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/11/2010אם המדובר בתמצית במיצוי אלכוהול, מספיק מקום קריר וחשוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני רק שאלה - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/11/2010גלית שלום רב,
ממליצה לך לגשת לאבחון נטורופתי מסודר. כאשר רושמים צמחי מרפא או תוספי תזונה מומלץ לעשות זאת לאחר תישאול יסודי כדי להגיע לדיוק. עד שאת מגיע לאבחון נסי טכניקות הרגעה כמו נשימות עמוקות, מדיטציה, הליכה, מוסיקה שעושה לך טוב וכו'.
עשית טוב מאד שהתחלת ללמוד את המילים, ככל שתהיי מוכנה למבחן אזי הלחץ והמתח ירדו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני רק שאלה - תגובה
14/11/2010גלית שלום,
הטיפול בבעיה זו באופן מקיף חייב יהיה להעשות רק אחרי אבחון מקיף, עם זאת, ישנן דברים מיידים שיכולים להרגיע כגון הכנת חליטות תה מהצמחים הבאים:
מליסה, לוונדר, קמומיל, פסיפלורה.
כמובן שישנם צמחי מרפא רבים ומגוונים נוספים, אבל בחרתי בצמחים לחליטה שהם אינם מרדימים. ואם תירצי הכוונה מדוייקת יותר, אשמח לעשות זאת בפגישה אישית.
בברכת בריאות שלמה ובהצלחה בבחינה,
ד"ר רואי גוניק MD., ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם בדיכאון?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
