מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שוב שאני , שאלה אחרתבלה17/01/2011
שלום שוב לכולם :)
התחלתי לשתות טרמוס של מי נענע (טרי) כל היום במקום מים . אני מציינת שהמים הם מי ברז , יוצא לשתות את זה חם , פור או קר תלוי ...ואני שותה בין 1.5 ל-2 ביום , וכשאני מתאמנת בנוסף אני שותה בערך ליטר מים מינרלים במהלך האימון ,
האם זה מקובל ? זה לא מזיק לשתות מי נענע ? האם זה שווה למים רגילים בלי כלום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב שאני , שאלה אחרת - תגובה
18/01/2011ראשית, הקפדה על שתיית מים בכלל היא דבר מבורך. מים עם נענע ייחשבו לטובים ומזינים. אני אישית מעדיף מים כמו שהם- H2O ללא שינוי. וכל משקה נוסף ייחשב כתה או מיץ.
אך נראה כי את בדרך הנכונה,
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה המחסלת הרשמית...ויק16/01/2011לפני כחצי שנה ילדתי. בעקבות הלידה חלו שינויים בגופי אשר תאמו למחלת הקנדידה. ביצעתי בדיקה בבי"ח אלישע במרכז המיוחד המתמחה בקנדידה ונמצא כי יש לי המצאות גבוה מאוד של קנדידה במעי.
אני חייבת לציין שהחל מגיל 3 בערך אינני אוכלת את רוב המאכלים הגורמים להמצאות קנדידה כגון: פרות,ירקות,פיצוחים,לחמים,שוקולדים...וכו'.
התפריט שלי מצומצם ביותר ובעקבות הפניה לנטורופתיה בכדי לטפל במחלה,התפריט צומצם עוד יותר ללא יכולת במציאת תחליפי מזון.בעקבות כך נפגע לחלוטין אורח חיי, אך אני חשה הקלה קטנה ביותר בעקבות ה"טיפולים"(כרגע אני בטיפול אצל נטורופת+דיקור+"תוספי מזון").
אני תקווה שהשינוי יגיע מתי שהוא ונאחזת בידע של העוסקים ברפואה המשלימה וברצון שלי להחלים.
אני כבר חודשיים בתוך הרעבת "יום הכיפור", האם המצב הזה של לאכול כ"כ מעט ביום (אך בריא מאוד), נורמלי?
מתי אמורה להגיע פריצת הדרך, השינוי המיוחל?
כשאני חושבת על זה היה לי יותר "קל" עם הקושי הרב של הקנדידה מאשר עם המצב הפיזי והנפשי בו אני שרויה בעקבות "הטיפול" המונע.אל הקשיים האחרים נולדתי וכעט להחשף לקושי חדש אשר בא וגוזל עוד מהמינמום העלוב של המזון שאני אוכלת ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה המחסלת הרשמית... - תגובה
16/01/2011ויק שלום רב,
יש לבחון מחדש את מצבך. אם התזונה שלך היא לא מעוררת קנדידה, ייתכן והמצאות במצבי סטרס תמידי יכולים להיות הגורם.
כמו כן, שימוש בתרופות כלשהן, לרבות אנטיביוטיקה או כל תרופה אחרת יכולות גם הן לשבש את רירית מערכת העיכול ולהיות הקטליזטור להיווצרות תנאים לצמיחת פטרית הקנדידה.
ישנם צמחי מרפא חזקים במיוחד היכולים לסייע למצבך מבלי להיות בדיאטת רעב. חשוב לבחון את מה שאת אוכלת ולראות כי המזון באמת מתאים לך ואינו מותאם רק למחלה.
אם את מטופלת היום על ידינטורופת אחר, יש להיוועץ עמו על כך. במידה ותרצי, אשמח להדריך אותך בנושא.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום , הודעה לד"ר לזרוביץבלה14/01/2011יש לי מה שנקרא KERATOSE PILARIS זו בעית עור גנטית , אם את לא יודעת מה זה : זה מראה עור מחוספס מאוד (פצעים) , אצלי : באזור הזרועות אחוריות (קצת אדום אפילו) בישבן למטה ביריכיים אחורה , ומעט ברגליים , אמנם לא כל כך רואים אותם אך מרגישים את הפצעים כאילו גילחתי את הרגליים , זה ממש ממש מפריע לי בדרך כלל עם גברים , ורציתי לדעת אם הרפאוה טבעית יכולה לתת לי מענה , רופאי עור נתנו לי תכשירים לא כל כך יעילים לזה , וגם אם זה עוזר אז הם אומרים שזה חוזר תמיד כי זה גנטי . אני מבינה מאוד , אך אולי יש פיתרון טבעי בכל זאת , ואם כבר אני מעדיפה הכל טבעי
תודה רבה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעדיין מחכה לתשובה של ד"ר לזרוביץ
בלה22/01/2011אשמח לקבל תשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום , הודעה לד"ר לזרוביץ - תגובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2011בלה שלום רב,
התופעה נקראת קרטוזיס פילאריס. קרטוזיס פילאריס זוהי בעצם איזשהיא תכונה של העור הנגרמת בגלל חסימה בזקיקי השיער וזוהי בעיה אסתטית. בדרך כלל באיזורים כמו זרועות אחוריות ובשלב מאוחר יותר בירכיים. קיים טיפול טבעי כגון תזונה העשירה בבטא קרוטן (כל הצהובים- דלעת , גזר ועוד).
פילינג עדין למקום עם ספוג ועיסוי קל ותערובת שמנים יכול מאד לעזור.
אגב, בהחלט יכול להיעלם עם הזמן. במידה ותהיי מעוניינת בטיפול אישי יותר ולא כללי אשמח לעמוד לרשות ביתך.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לכולםבלה14/01/2011יש לי שאלה : אסביר בצרה מה הבעיה ומה נטורופתית הסבירה לי :
אני סובלת וגזים רבים מאוד (ולא נעימים) כבר ששנתיים אם לא יותר , אך לא ידעתי אף פעם ממה זה נובע , לאחר מספר סקרים ובדיקת עצמי , גיליתי שכל פעם שאני אוכלת מתוק (שוקולד , מאפים , כל דבר מתוק) זה גורם לגזים דקות ספורות לאחר מכן . לא נעים כלל ! התייעץתי עם נטורופתית שאמרה שכדאי לי לשתות תה או מי נענע , להימנע מסוכרים אך היא כבר לא בארץ , אז שאלתי אותה מה יכול להיות תחליף לממתקים אלה ? כי אני אוהבת מתוק , בצד אחד אני סובלת מזה , ובצד שני לא רוצה לוותר על מתוק , זה הכיף שלי : האם ניתן לאכול מתוקים ללא סוכר ? עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר ? לא כל יום אך מידי פעם כשבא לי מאוד ? או אם יש המלצה אחרת אשמח לדעת
זה לא היה כזה ב"קצרה" אך השתדלתי :)
תודה רבה מראש , שבת נפלאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום לכולם - תגובה
16/01/2011בלה שלום רב,
התופעות שאת מתארת קשורות לתגובה שיש למערכת העיכול שלך לסוכרים, קמח (יתכן גם גלוטן) וחומרים מעובדים שבמזון.
כל זאת על פי התיאור שלך. לכן בכדי לטפל בזה, מומלץ להמנע ממזונות אלו ולמצוא תחליף בצורת פירות, אגוזים, שקדים, מזונות בצורתן הטבעית ומינימום סוכר. כל תחליפי הסוכר אינם טובים ואף עלולים להיות מזיקים.
אני ממליץ לך לגשת לאבחון מקיף ולבסוף גם לקבל המלצות על אורך חיים נכון ומותאם לך.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בלה17/01/2011קודם כל תודה על התשובה ,
האמת שלגבי קמח , אני אוכלת רק קמח מלא , קל , שיפון , דגנים ..... גם בקרקרים אם אני אוכלת זה בטח לא לבן
לא הבנתי למה הגלוטן קשור : זה לא חלבון הקמח?
העניין הוא שפירות שקדים , וכל השאר , בכלל לא מגרה אותי בתוך נישנוש , אני פשוט לא "נופלת" מזה משהו אחר אולי ?עוגיות ללא סוכר , שוקולד ללא סוכר , לא מתכוונת לאכול את כל יום , אני גם ככה בתהליכי הרזיה , וירדתי יפה עד כה בזכות עצמי , אך אם כבר אני מנשנשת משהו , אז שיהיה לטעמי ושארגיע את נפשי מידי פעם :) זה תיסכל אותי לקורא כל מהש כתבת , לא נשאר לי כלום בקיצור :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהניקי06/01/2011אני רוצה לקחת כדורי שמרי בירה לאקנה ורציתי לדעת אם אפשר לרסק את הכדור כי אני לא יכולה לבלוע כדור שלם וגם רציתי לדעת אם יש תופעות לוואי ואם יש מאכלים שאסור לי לאכול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבנוסף, האם כדור זה מבריח סידן?
ניקי06/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
11/01/2011ניתן לרסק הכדור.
אין תופעות לואי.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רבירון04/01/2011שלום רב, לאחר שהיה לי קצת יותר מחודש שילשולים וקצת בחילות רופא המשפחה שלח אותי למספר בדיקות צואה ,התגלה טפיל בשם dietamoeba fragilis טופלתי במשך 10 ימים בפלאגיל {metronidazole} לאחר סיום הטיפול התסמינים עברו אך החלה לי בעייה של קושי ביצאות וממש עצירות בהתחלה ,ניסיתי לשלב פרביוטיקה אך לאחר שבוע זה עשה לי בחילות אז הפסקתי...,הוספתי לאוכל בערב סלק ומיץ שזיפים וזה שיפר את היצאה בבוקר ,אך לצערי פעם בכמה ימים אני מרגיש כאב קל ביצאה והתחלתי להשתמשש בפרוקטוגליבנול לפני שנתיים היה לי טחור וזה עזר לי מאוד,כיום אני לא יודע עם זה טחור או לא אבל המשחה עוזרת לי{אני משתמש בה כבר 3 שבועות}, כמה זמן אפשר להשתמש בה? ומה אתה ממליץ לי לעשות כדי שמערכת העיקול שלי תחזור למצב תקין{בעיקר קושי ביצאה וחוסר גזים}זה נמשך כבר חודשיים לצערי.....תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום רב - תגובה
06/01/2011ירון שלום רב,
בד"כ מצב זה מחייב פרוביוטיקה. ייתכן והמוצר שהשתמשת לא התאים לך- רצוי להשתמש באיכותיים יותר ולהתחיל מכדור ביום ולעלות עד ל- 4 ביום (תגיע לכמות של 40 מליארד חיידקים ליום).
בנוסף, המוצר- R37 של רקוואג או NUX-VOMICA HOM. של חברת HEEL יכולים גם הם לעזור. 10 טיפות בחצי כוס מים, 3 פעמים ביום ותרגיש שיפור תוך מס' ימים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהעופרה04/01/2011קיבלתי כדורי אנזימים," נאו, סופר אנזימים , 180 טבליות "
והם גורמים לי להקאה מה עושים? אפשרי להחזיר אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה - תגובה
06/01/2011יש לבדוק מול החנות שרכשת, בד"כ יקבלו את זה חזרה ובפרט שהמוצר גרם לתגובה שלילית.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה סוכרתאפרת03/01/2011ביתי בת 15 ויש לה סוכרת נעורים כבר שנתיים, היא למדה להזריק את הלנטוס את המינונים שלו ביחד עם אינסולין נוברפיד, היא אוכלת מסודר ככל שהיא יכולה אבל גם רוצה לשמור על משקל (כמו כל בחורה בגיל ההתבגרות) , היא ילדה רזה אבל עכשיו שהגוף שלה משתנה אני לא רוצה שתשנה הרגלים של אכילה רק שתשמור
מה העצות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה סוכרת - תגובה
06/01/2011מדובר במקרה מורכב בשל היותה תלוית אינסולין. אי לכך אמליץ על הגעה לאבחון אישי ומקיף. רק כך אוכל לייעץ מה כדאי ומה לא בנושא תזונה וצמחי מרפא/ תוספי תזונה וכו'
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיחס בין המגנזיום לקלציום בגוףרחל02/01/2011שלום, רציתי לדעת האם כשלוקחים מגנזיום רצוי לקחת גם קלציום ומהו האיזון הרצוי בין 2 היסודות בגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיחס בין המגנזיום לקלציום בגוף - תגובה
03/01/2011רחל שלום רב,
היחס בין סידן לבין מגנזיום אמור להיות 2 סידן לאחד מגנזיום. יש לבדוק את היחסיות גם על גבי תוספי תזונה שנוטלים.
חשוב לציין כי אני ממליץ ליטול סידן המגיע עם עוד מינרלים ויסודות קורט על מנת לאפשר ספיגה יעילה ומניעת הצטברויות סידן בכלי הדם.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסאיאורן31/12/2010שלום רב,
אני מעוניין בכדורי אסאי ברי כתוסף תזונה. האם יש סוג מסוים שעדיף או מומלץ יותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראסאי - תגובה
03/01/2011קשה לענות על כך,
הדבר שיש לבדוק הוא מקור הפרי,
עדיפות לאורגני ועדיפות למוצר נקי מחומרים משמרים (חוץ מויטמין E).
מקווה שזה עוזר.
בריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפגודונה30/12/2010שלום,
התחלתי לקחת כדורי הרפגו לכאבי מפרקים כרוניים.
האם יש נסיון בעולם המערבי עם תוסף זה והאם יש תופעות לואי כלשהן
או אזהרות ? האם יש מחקרים ?
האם זה נכון שלא כדאי לקחת מינון גבוה מצמח זה ? מה המינון המומלץ
ללקיחה קבועה (יש לי מפרק ירך שחוק מאד).
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהרפגו - תגובה
03/01/2011דונה שלום רב,
הרפגו הוא צמח מרפא מצוין בעל הוכחות ביכולתו להרגיע כאב ודלקת במפרקים.
יש לעיין באלון לצרכן לגבי כמות השימוש המומלץ ליום.
כמו כן, מומלץ במקביל להוסיף גלוקוזמין וכונדרויטין המסייעים גם הם לשמירת בריאות המפרקים.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אקדמיתישראל30/12/2010דוקטורים נכבדים,
אילו תוספי תזונה עם הוכחות מחקריות קיימים למניעה\טיפול של סוגי סרטן שונים?
בפרט, האם יש המלצות ספציפיות לגבי תוספי כורכום או רימונים?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה אקדמית - תגובה
03/01/2011ישראל שלום רב,
ישנם צמחי מרפא רבים ומגוונים המוכחים מחקרית ואף נעשה שימוש באינטגרציה עם תרופות כימותרפיה.
הכורכום הוא אחד המובילים בתחום וכך גם לגבי תמציות של פטריות שונות ( MAITAKE ודומיו).
בכל אחת משאלות אלו תמיד מומלץ ליטול תוספים אלו אחרי היוועצות אצל מומחה בנטורופתיה.
בריאות שלמה,
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפולי סויהספיר29/12/2010אני סובלת משחלות פולצסטיות עם הרבה תופעות לפני המחזור וכאבי מחזור קשים.כמו כן,פיברומילגיה.
האם פולי סויה(רשום שמכיל איזופלבונים) יכולים לעזור?
האם לאכול את זה בזמן מסוים במחזור?
זה פולי סויה קלוים עם מלח ים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשכחתי לציין
ספיר29/12/2010אני בת 25
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קבלתי תשובה
ספיר12/01/2011ורציתי לשאול עוד שאלה-האם יש לכם המלצה לקור חזק בכפות הרגלים(למרות שימוש בבקבוק חם,הרבה גרבים,תה ,חימום הבית וכו'..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפולי סויה - תגובה
16/01/2011שלום רב,
שחלות פוליציסטיות היא בעיה הורמונלית. סויה ופולי סויה מכילים פיטואסטרוגנים עדינים וטובים. השיוש באופן מבוקר בסויה ומוצריו יכול להועיל לך, אך אין זה במקום אבחון וקבלת הכוונה על אורך חיים מותאם לך.
השימוש במוצר עם הרבה מלח אינו נכון ואף מזיק.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעי רגיזמ28/12/2010האם ניתן לטפל בתופעות שך המעי הרגיז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמעי רגיז - תגובה
03/01/2011כן בהחלט.
אין מדובר בפגישה חד פעמית אלא בניית תכנית טיפול מקיפה.
אשמח לעזור לך
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה!חסויה27/12/2010אני ממש רוצה לקחת תוסף טירוזין אבל אני גם מפחדת שאם אני אתחיל לקחת תהיה לי בעיה להפסיק את התוסף .
הגוף לא מפתח לתוסף הטירוזין תלות כלומר הגוף לא יפסיק לייצר את הורמוני התריס באופן טבעי בלי קשר לתוסף טירוזין נניח אם אני ארצה להפסיק את השימוש? או הבלוטה תפעל פחות טוב ותתנון?
אשמח לתשובה ,תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה חשובה! - תגובה
03/01/2011דנה שלום רב,
תוסף התזונה טירוזין הינו אחד מחומצות האמינו החיוניות לגופנו. עצם נטילתו ממקור טבעי לא יכולה לגרום להתמכרות אליו.
בכל מקרה מומלץ לקבל חוות דעת מומחית ע"י נטורופת מוסמך שיוכל להרכיב את כלל הדברים שאת צריכה ליטול.
פעמים רבות נדרשת סינרגיזם בין תוספי תזונה ו/או תרופות. יש לקבל חו"ד מקצועית
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה טיפוס בוגדני?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
