מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דליות בפותהילה05/07/2011
שלום, רציתי לשאול אם ישנה תרופה הומאופטית לטיפןל בדליות בפות
חחוץ ממנוחה כיוון שזה כרגע לא ממש מקל
אשמח מאוד לתשובתכם המהירה כי כואב פה.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליות בפות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל05/07/2011שלום הילה
יש תיקון לנושא רק את צריכה הומאופת טוב
וכול מקרה לגופו יש להתחיל תהליך ולסיים בסוף לא באמצע כי זה יחזור שוב
חשוב לסיים לעשות חיזוק ורק אז להפסיק
מצאי הומאופת טוב מומחה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- R49רונית3125/06/2011
היי,
ביתי בת חצי שנה.כחודש עם נזלת,ובשבועיים האחרונים גם קצת שיעול(כנראה ליחה).
הרופא הורה רק על מי מלח,ואתמול החליט כי ניתן להיעזר באנטיביוטקה לשבוע.
אני לא כ"כ מתלהבת.
נתתי לה R49 בהמלצת חברות לפני כשבועיים,ביומיים הראושנים 3 פעמים ביום,חמש טיפות, ואחכ יומיים בוקר וערב, ואח"כ בערך פעם ביום או פעמיים.
ברגע שהפסקתי הנזלת חזרה.
הילדה לא יכולה לאכול ובלילות קשה לה לנשום..וגם לנו...
מה אפשר לעשות?
יש לה G6PD ..האם ניתן צלהמשיך עם הR49 ולשנות מינון?
אנא תגובתכם,
אובדת עיצות
אימא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר R49 - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל26/06/2011שלום רונית
לכי למטפל מקצועי שיטפל בילדה ולרופא שלה
לא מטפלים בילדה ואו בתינוקת על סמך המלצות של חברות
ואו פניות לפורמים גשי בבקשה לקופת החולים שלך לקבלת טיפול מידי
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופטיה ועייפותמיכאלה24/06/2011
שלום רב
אני בת 22 וסובלת כבר כחודשיים מעייפות ותשישות שלא עוברים.
השינה שלי לא ממש טובה אבל גם בתקופות בהם אני ישנה כמו שצריך 8 שעות ובלי הפרעות בלילה ישנה תשישות כללית בגוף ואין לי כוח לעשות כלום.זה משפיע לי גם מאוד על הריכוז,אני משקיע המון מאמץ להחזיק את עצמי ערה ומתפקדת אז קשה להתרכז בדברים כמו לימודים או בקריאת ספר.
האם ההומאופתיה יכולה לעזור במקרה כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופטיה ועייפות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל26/06/2011שלום לעייפה
כן ההומאופתיה יכולה לעזור
רצוי לשלב ניקוי רעלים ותזונה נכונה
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים הומאופתים ואנטיקביוטיקהפאם24/06/2011
שלום,
רציתי לדעת אם אפשר לקחת כדורים הומאופתים בשילוב של מוקסיפן ואתופן.
תודה,
פאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי זה אפשרי ומתי לא?
יעל02/07/2011שלום ,
שאלת האנטיביוטיקה מטרידה אותי רבות כאמא לילד שסובל רבות מדלקות אוזניים וגם נמצא בטיפול הומאופתי.
האם תוכלי בבקשה לתאר מצב שבו לא ניתן לשלב אנטיביוטיקה במהלך הטיפול , מקרה שקרה לך או איזו הבנה למה לא היה ניתן לשלב .
אשמח באם תוכלי לתאר מצב שבו כן היה ניתן להוסיף אנטיביוטיקה ולמה במקרה אחד ניתן ובמקרה אחר אסור....
תודה רבה על התשובות
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים הומאופתים ואנטיקביוטיקה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל24/06/2011שלום פאם
לצערי אינני יכולה לענות לך כי אנינני מטפלת במקרה שלך ולא מכירה אותו לעומק
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה בכל אופן.
פאם24/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה נוספת
יעל05/07/2011שלום ,
שאלת האנטיביוטיקה מטרידה אותי רבות כאמא לילד שסובל רבות מדלקות אוזניים וגם נמצא בטיפול הומאופתי.
האם תוכלי בבקשה לתאר מצב שבו לא ניתן לשלב אנטיביוטיקה במהלך הטיפול , מקרה שקרה לך או איזו הבנה למה לא היה ניתן לשלב .
אשמח באם תוכלי לתאר מצב שבו כן היה ניתן להוסיף אנטיביוטיקה ולמה במקרה אחד ניתן ובמקרה אחר אסור....
תודה רבה על התשובות
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה נוספת - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל05/07/2011היי יעל
אני לא אוכל להתייחס לשאלה הזאת כי אני מחייבת לפעול על פי הוראות הרופא תמיד
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפאין ושוקולדענת23/06/2011
שלום,
אני לוקחת תרופה הומאופתית פחות מחודש ועדיין אני לא מרגישה שינוי כלשהו בהשפעתה. רציתי לדעת אם אני שותה קפה נטול קפאין מספר פעמים ביום זה לא תקין מבחינת הטיפול (שכן נאמר לי כי אסור קפאין ולא נאמר לי דבר על נטול)? כמו כן אם חטאתי עם שוקולד פעם אחת מהווה פגיעה משמעותית בטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפאין ושוקולד - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל24/06/2011שלום ענת
בקפה נטול יש קפאין -לא כמו בקפה רגיל אבל יש
לכן בודאי שאם שותים מס פעמים ביום זה עלול לפגוע
אכילת שוקולד מידי פעם לא מזיקה שוב אם זה לא כמה פעמים ביום
יש בחנויות טבע מלא תחליפים ממש זולים וטעימים מעולש משעורה
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקפאין ושוקולד - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל24/06/2011תבדקי אם הרמדיס שלך עטופות בנייר כסף נגד קרינה -קרינה מאוד מזיקה לרמדי
גם לא להניח על מכשיר חשמאלי או ליד או מול או עם סלולרי פתוח בתיק וכו
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת תולעיםליאת22/06/2011
שלום,
לשני ילדיי בני 4 ו-8 יש תופעה חוזרת של תולעי סיכה, שבגללה הם היו מטופליים מספר פעמים השנה בוורמוקס. המליצו לי להשתמש בטיפות של ד"ר רקוויק R56 למניעה. במהלך החודשיים האחרונים שניהם מקבלים את הטיפות פעם ביום, ותופעת התולעים בינתיים לא חזרה. השאלה שלי היא לכמה זמן אפשר להמשיך בטיפול המונע. בשני בתי מרקחת קיבלתי תשובות שונות - תשובה אחת: חודשיים-שלושה, תשובה אחרת: ללא הגבלת זמן. אודה מאוד לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת תולעים - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל22/06/2011שלום
באמת שאין לי מושג אני לא מתעסקת אם מוצרים או מכירתם
טיפול צריך להתאים ספציפים לילד ולא לקנות מוצר כללי שמתאים לכולם
ואני גם לא רוקחת
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפים טיפול הומאופטי כמעט הרג ילדגיא20/06/2011
כמעט שנה . אימו התעקשה על טיפול הומיאופטי, והילד בקושי אכל, הפסקות נשימה, בקיצור שבר כלי.
לפני חודש הם נשברו, הכניסו את הילד לניתוח פוליפים בהדסה, כמה ימים בבית חולים והילד חזר לחיים!
אין לי תמונות לצרף לפני ואחרי, אבל ההורים מאד מצטערים על כמעט שנה של ענויים ולילות ללא שינה לילד ולהורים.
אז אם לילד שלי היתה בעיה דומה לא הייתי מבזבז את בריאותו על הומיאופטיה, אלא אם אתה מאמין עיור כמו אימו של הילד.
אפשר לחזור אלי אם רוצים עוד פרטים על המקרה.
החלמה מהירה.
גיורא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפים טיפול הומאופטי כמעט הרג ילד - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל20/06/2011שלום גיורא
אני בעדך
הורים שפועלים בצורה סליחה טיפשית ובצורה עיוורת והולכים להומאופתיה ומתעלמים מהרופא וממה שהוא דורש -עושים טעות גדולה
בטיפול אצלי תמיד הדיעה של הרופא האיבחון שלו וההחלטות שלו קבעות קודם כול
ההורה אצלי מוחתם על כך שהוא מחוייב לעשות את הצווי פי של הרופא
כמו כן גם אם ההורה פנט כמו שנשמע בסיפור הזה -לא תמיד הוא יודע ל איזה הומאופת ללכת כדי לפחות להשיג תוצאות מידיות ככול הניתן במקרים הדורשים התערבות לפני ניתוח
תמיד וככלל יש להשאיר את תאריך הניתוח כפי שקבעו הרופאים -בנוסף לעשות עבודה עם הומאופת מומחה בלבד ובמידה והוא מצליח להשיג את היעד של הניתוח טוב במידה ולא אז לפחות שיתן למטופל את כול העזרה הנחוצה גם לפני הניתוח ובמהלכו להחתמה מהירה יותר מטראומת הניתוח
בעיקרון להומאופתיה בידיים הנכונות יש תשובה מלאה לפוליפים -אך לפעמים מגיעים מאוחר מידי וזה אומר שהפוליפ גדול מאוד וצריך התערבות כירורגית -הורה שפועל כמו פרה עיוורת ולא מוכן לשמוע על האופציה שעליה הרופא המליץ מסכן את הילד שלו ובעיני הוא פושע לכול דבר -להיות פריק של שיטה מסויימת ונגד רפואה משליהמ זהו פשע בעיני - בפרט כמדובר בילד חסר אונים שתלוי בך ובהחלטות שלך.
תמיד לעבוד לצד הרופא תמיד -הרופא קובע -תמיד להקשיב לרופא - תמיד להשאיר מועד ניתוח ולעבור אותו אם לא מצליחים עד הניתוח להקטין משמעותית את גודל הפוליפ או הבעיה האחרת שדרשה ניתוח -אף פעם לא ללכת עם הראש בקיר.
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון וגמילה מציפרלקסדנה16/06/2011
אני רוצה לשתף את הכותבים והקוראים בפורם. לצערי אני מזה הרבה שנים סובלת מדיכאון ומטופלת בציפרלקס. לאחר שנתיים בשימוש 15 מ"ג והחמרה נאמר לי להוסיף ולקחת 20 מ"ג. תופעות הלואי קשות והפכו אותי לאדם אחר.
החלטתי לפנות להומאופט שנתן לי רמדי, שעוזרת לי מאוד. במקום להוסיף הורדתי מהמינון ואני בדרך לגמילה מלאה.
אני מוצאת את עצמי מחוייבת לספר כדי שכן תאמינו לרפואה הזו.
יש לציין שניסיתי להעלות זאת בפורם פסיכיאטריה כדי שאנשים יוכלו להפסיק להשתמש בסמים האלו. הם לא פרסמו את ההודעה שלי. אני מקווה שפה יתייחסו לזה וכן יפרסמו זאת.
חייבים להעזר ברפואה הזו ולזרוק את הכדורים המסממים האלו. הכל בגלל כסף לחברות התרופות.
אני לא מטפלת ואין לי כל אינטרס. אני פשוט רוצה שאנשים יפסיקו להאמין בפסיכיאטרים. האומאופטיה נותת מענה לזה-ותודה לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון וגמילה מציפרלקס - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל16/06/2011שלום דנה
תודה על השיתוף
מדוע שלא תלכי צעד נוסף קדימה ותשתפי את העיתונות בחוויה שלך
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם העתונות לא יכולה להתמודד מול
דנה16/06/2011חברות התרופות לצערי. אני כאינדיבידואל לא אשמע להם אמינה. אבל אם יותר אנשים שכמותי יכתבו את מה שעזר להם באמת, אולי אז העיתונות תקשיב להם.
עצוב יותר לקרוא פסיכיאטרים שיודעים שזה עוזר ולא מציעים למטופלים שלהם את הטיפול הנכון ושולחים אותם לצרוך סמים. מניסיוני, הסמים משתקים את העשייה, החשיבה, הזיכרון, והריכוז.
לכן, לדעתי הפיתרון הוא גם בידי ההומאופטים. והוא הוזלת עלויות ראשוניות. במקביל התחייבות של הלקוח שבמידה והרמדי תעזור לו(כמובן מוגבל למספר ביקורים)הוא ישלם מחיר מלא. לשמחתי במקרה שלי, אחרי פגישה בת 3 וחצי שעות הוא מצא את הרמדי הנכון. בהתחלה הייתה החמרה ובהמשך הטבה. אני כל יום צובטת את עצמי ולא מאמינה שאני כמעט בלי הציפרלקס-תודה לאל ולהומאופט.
אף רפואה לא יכולה לתת מענה למחלה הזו מלבד ההומאופטיה-וניסיתי באמת הרבה סוג מטפלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם העתונות לא יכולה להתמודד מול - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל16/06/2011עדיין שווא שתחפשי עיתון שכן מוכן להקשיב -אני דווקא בעבר מצאתי דיי בקלות כשהסכמתי להיחשף בסיפור אישי שלי על החלמה מאנורקסיה עימה נולדתי כתינוקת והתפרצה שוב בגיל הנעורים מגזין מנטה עשו כתבה על ההומאופתיה בהקשר לאיך חיי ניצלו עימה -שווא לך לנסות
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה את חייה באשלייה
בני19/06/2011מה שלא עושה השכל עושה הזמן .
במוקדם או במאוחר תצטרכי להעלות את הציפרלקס.
שום תרופה הומאופטית לא תסדר לך את מנגנון הסרוטונין
כפי שעושות זאת תרופות מן הסוג הזה וזה למצער שיש צורך להעלות את המינון.
תעתיקי את תוכן הודעתי זו ותשמרי אותה למשמורת כעדות לאשלייה שאת מצוייה בה.
לאחרונה פגשתי בחורה שהיתה בטיפול הומאופטי עקב יתר פעילות של בלות התריס.
(זה נקרא = היפר תירואיד - מצב הפוך מתת פעילות של בלוטת התריס )
התופעה מתבטאת בפעילות יתר של ההתנהגות לרבות >> עניים מובלטות <<<
והיפר אקטיביות עד כדי התשה.
*******************************
היא סיפרה לי שהיא טופלה בהצלחה אצל הומאופט שהעלים לה את התסמינים.
מייד אמרתי לה - את חייה באשלייה !!!
נכנסתי איתה לחדר שבו קיימת >> מראה ואמרתי לך תסתכלי על העניים שלך
תראי עד כמה הן מובלטות.
***************************
תראי את ההתנהגות שלך עד כמה היא אקטיבית חסרת סבלנות ( היפר תירואידי )
**************************************************************
ביום חמישי קבלתי ממנה מייל בו היא מספרת כי התקבלו תשובות היוד שלה המצביעות
על בעייה חמורה בבלוטת התריס ובו היא מודה לי על הסבת תשומת ליבה באותה פגישה עם המראה.
************
מדוע אני מספר לך את זה ?
כי לעיתים לחולה נוח לחשוב שמישהו יחסוך ממנו תרופות כל שהן באמצעות שימשו בתחליפי רפואה.
לצערינו המצב רחוק מזה !
בעיות שכאלה הן גנטיות לרוב ולא הומאופט ולא שום דבר אחר יכול לשנות אותן
או לייצב אותן .
מה לעשות ? אלו החיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה את חייה באשלייה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל19/06/2011בני
תודה על התגובה
וגם אפשר להביא 10 דוגמאות טובות הפוכות
אלוהים לא ברא אף אחד אם כדור כימי בפה
אתה תמיד תפגוש את האנשים הנכונים עבור הדוגמא שלך
דומה מושך דומה
לידיעתך בעולם קיימים מס פסיכיאטרים
שעברו לעבוד רק אם רמדיס הומאופתיות וירדו לחלוטין משימוש בחומרים כימיים
והם מטפלים בהצלחה בכול מחלות הנפש רק ברמדיס הומאופתיות
אז לך תהיה חכם מולם ותן להם דוגמאות -הם גם עשו מחקרים בנושא
וגם מתעדים את הלקוחות שלהם בוידאו לאורך כול התהליך
אז לך תתווכח עם העובדות שלהם
את בדרך הנכונה
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקותמורן16/06/2011
שלו,
אני בהריון בשבוע 28, החל משבוע 20 לערך יש לי בצקות בכפות הרגליים וגם בכל הרגל.
הבנתי שיי להומאופטיה דברים להציע שעוזרים.
אשמח לקבל מידע בעניין וכיצד ניתן לרכוש זאת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל16/06/2011שלום מורן
הומאופתיה לא רוכשים -זה דורש התאמה אישית למכלול הבעיות שלך
את צריכה ללכת להומאופת ומיכיוון שאת בהריון -תבדקי טוב טוב למי את הולכת
חובה ללכת להומאופת מומחה בעל נסין וותק רב -ולא לקחת שום דבר על דעת עצמך
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופתיה וויטמיניםאלי12/06/2011
שלום רב
אני נמצא בטיפול הומאופתי ורציתי לדעת מספר דברים
אני יודע שאסור ליטול אלכוהול או קפאין במהלך הטיפול השאלה שלי האם אסור גם:
1.רסקיו
2. מולטי ויטמין
3. ויסמין C
תודה ,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה וויטמינים - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/06/2011שלום אלי
מדוע אתה לא מפנה את השאלות האלו למטפל שלך
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא בחופשה ארוכה
אלי12/06/2011בחו"ל . השאלה נראית לי דיי פשוטה לא ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא בחופשה ארוכה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/06/2011אז תחכה שתחזור היא המטפלת שלך היא צריכה לתת הוראות בזמן הטיפול שלה בך כולל מה הולך אם מה ומה לא מבחינתה - אנחנו לא תחליף לטיפול הקיים. וזה ממש לא קשור לפשטות או מורכבות השאלה. השאלות בזמן טיפול מופנות למטפל שלך. בעידן האינטרנט חוול לא כזה מורכב - אלא פשוט גם כן. תכתוב לה מייל.
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארניקהאמיר12/06/2011
שלום רב אני עוסק בעבודה של פסיכותרפיה ממוקדת גוף וברצוני לדעת האם הפורמולה ארניקה יכולה לסייע להעלות טרואמות נפשיות/רגשיות ישנות,כאשר חלפו שנים אל החלק המודע על מנת לקבל הבנה ושיחרור לגרום להיזכרות. משהו שיכול לסייע בעלאה מהתת מודע של זיכרונות מעופרלים וטראומתים שהם כמו טריגר הפעלה רדום לשם תהליכי החלמה וריפוי ואם לא ארניקה אז המלצה על משהו אחר שיכול לשמע לשם מטרה זאת
בתודה מראש ובשורות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארניקה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/06/2011שלום אמיר
שימוש ברמדיס הומאופתיות לא מומלץ אם אתה לא מטפל בתחום מוסמך ובעל תעודה וידע בתחום
כדי לעשות את מה שאתה מבקש צריך לתת רמדי אישית למטפול שספציפית תעבוד על הקשרים הפנימים שלו ולא סימפטומטית כמו שאתה רוצה לעשות עם ארניקה
שהיא לא אישית ולא מתואמת אישית לאדם וגם לא בנויה עבור המטרה שציינת
רק מטפל מוסמך יכול לגרום להביא תכנים איישים מהתת מודע למודע באמצעות רמדי מותאמת אישית ולא ארניקה -אני מציעה שתלך ללמוד ולהשתלם בהומאופתיה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי דם אדומים בשתןאהובה פרץ09/06/2011
לביתי בת 17 התגלו תאי דם אדומים בבדיקות השגרתיות לקראת הגיוס. בדיקות שתן חוזרות העלו ממצאים דומים ברמות 35-170. בדיקת תפקודי כליה, תפקודי כבד תקין. אין חלבון בשתן . בדיקת תרבית תקינה. מה ניתן לעשות?
בתודה, אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאי דם אדומים בשתן - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/06/2011שלום אהובה
אנחנו לא רופאים כאן פני בבקשה לרופא המטפל בכם שיגיד לכם מה לעשות
ואם במקביל את רוצה שילוב של הומאופתיה תוכלי לפנות להומאופת בקופה שלך
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינת "מיקרוגל"מוש09/06/2011
הנחתי את כדורי הגרנולה ההומאופטיים בקופסא מעל המיקרוגל. האם יש לגלי המיקרו השפעה שלילית על כדורים אלו באופן זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינת "מיקרוגל" - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/06/2011שלום מוש
כן הכדורים קרוב לודאי כבר לא שימושיים
הקרינה מנטרלת את הרמדי ההומאופתית
כדאי שיזמינו לך אחרת
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תעזרו לי עם הקיבה המעצבנתרינה06/06/2011
שלום ....
יש לי קיבה רגישה , אני סובלת מבחילות כשאני קמה משינה וגם לפעמים אחרי ארוחות , יש לי גם שלשולים באים הולכים , לפעמים כאבים וצרבות מעל הטבור .
עשיתי מלא בדיקות , אין לי חיידק ( בעבר היה וקיבלתי טיפול ) .
לפני שבועיים קיבלתי כדורים להוריד את החומציות בקיבה מה שעזר קצת בנוגע לצרבות אבל הן עדיין קימות .
בקיצור יש לי ימים שאני מרגישה טוב וימים שאני משלשלת וסובלת מבחילות וכאבים ,
תמיד הייתה קיבה רגישה , יש איזה טיפול או משהו שאני יכולה לעשות כדי להקל על התופעות האלה , במיוחד על הבחילות שזה הכי מפריעה ( פרמין אני שונאת זה עושה לי רע ותחושה לא נעימה).
תודה מראש.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעזרו לי עם הקיבה המעצבנת - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/06/2011שלום יובל
יש בהומאופתיה ל98 אחוז מהמקרים שאתה מציין תשובות לכול המצבים שציינת
תפנה בבקשה להומאופת בקופת החולים שלך לקבלת טיפול
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיכוכים בגרוןצליל02/06/2011
היי,
אני סובלת כבר שנים מחיכוך בגרון . ואחרי הרבה ביקורים אצל רופאים אמרו לי שאני סובלת באלרגיה לאבק .
כל התרופות שנתנו לי לא עוזרות,אני מרגישה שיש לי ליחה רבה אבל בלי שיעול ושהאף שלי יבש סתום . זה מתחיל לי מכל דבר אוכל, שתיה ואפילו סתם בלי לעשות כלום . אני ממש סובלת מזה ואני מגיעה למצב שאני נחנקת מלדבר בלילה אני לא יכולה לישון בגלל זה כי בלילה זה נהיה חמור יותר .
אשמח לעזרה זה כב שנים מפריע ואני לא מצליחה לטפל בזה
אולי יש כיוון אחר שאני צריכה לבדוק ? אולי זה לא קשור לאלרגיה לאבק?ומה אני יכולה לקחת שיעזור לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיכוכים בגרון - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל02/06/2011שלום צליל
את פשוט צריכה הומאופת טוב
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
