מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה עדיף לכאבים ממתיחת גיד אורצועהדליה_ק05/08/2011
בעלי מתח אתמול גיד או רצועה מאחורי הברך בזמן הליכה ויש לו הגבלת תנועה וכאב.
בביתי שתי משחות של אלטמן. 1. ארניקה סלבה היל
2. טראומיל. מי משתיהן עדיפה במקרה כזה? מה ההבדל ביניהן?
(אני מבינה שבטראומיל יש גם ארניקה ועוד חומרים). בתודה מראש ,דליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עדיף לכאבים ממתיחת גיד אורצועה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/08/2011מה שעדיף זה לגשת להומאופת בקופת החולים שיתאים לו רמדי ספציפית עבורו
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב שינייםdari03/08/2011
שלום,
לפני יומיים במסגרת תרגיל שחרור גופני הונחתי להקצין מתח במקומות שיש בהם מתח בדר"כ ולאחר מכן לשחרר לגמרי. עשיתי זאת באזור הלסת-הצמדתי חזק מאוד את הלסתות זו לזו ושחררתי, כך כמה פעמים. לצערי, עכשיו יש לי כאבים כלליים שכאלו באזור השיניים והחניכיים. אני יודעת שזה קשור לתרגיל הזה, מכיוון שמעולם לא הייתה לי בעיה בשיניים או בחניכיים (אף לא סתימה אחת...),זה מן כאב כללי כזה באזור שלא עובר בינתיים, כאילו האזור קיבל מכה חזקה. האם יש לכם רעיונות למה יכול לעזור?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב שיניים - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/08/2011שלום
הייתי אומרת לגשת לרופא שיניים ואו מומחה חניכים ולהתייעץ עימם קודם לראות שלא נפגע האזור באיזה צורה לעשות צילום רנטגן -לפעמים חושבים שאין שום בעיה אבל היא מסתתרת בשקט מתחת לפני השטח עד שעושים איזה פעולה שמעירה אותה
לכן נראה לי הכי טוב לגשת אליהם לעשות צילום של האזור ולראות מה קרה שם
בהתאם לכך לקבל טיפול של הרופא המומחה בשיניים וחניכיים
אתה מוזמן לפנות לפורומום מומחי שיניים וחניכיים להתייעצות נוספת
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימות אמייל וטיפול הומאופטיחן02/08/2011
שמעתי שסתימות אמייל יכולות להפריע לטיפול הומאופטי. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימות אמייל וטיפול הומאופטי - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל28/08/2011בדברים האלו אין מדע מדוייק ואין מידע חד משמעי
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות וכאבי גידיםאילן29/07/2011
אני בן 43. סובל שנים מנטיה לחטוף דלקות גידים ו/או כאבים שאינם דלקתיים כתוצאה מפעילות גופנית מתונה. למשל: ריצה קלה תגרום דלקת באכילס, ביצוע שכיבות שמיכה יביא לדלקת באזור הכתף הקדמי וכו. בעבר טופלתי בדיקור שעזר לפרקים ובהומוטוקסיקולוגיה שגם עזרה לפרקים.
שאלתי היא: האם אפשר לדעת את שורש הבעיה ולמנוע אותה. אם כן, מה יש לעשות?
בברכה,
אילן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות וכאבי גידים - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל31/07/2011שלום אילן
כן אפשרי לדעת את שורש הבעיה
יש מס תחומים שיכולים לעזור לך בשילוב לנקות הבעיה מהשורש
הומאופתיה בשילוב עם נטורופתיה הכוונה בתזונה וניקוי רעלים
אם תשלב בינהם הפתרון ימצא
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפה נטול קפאיןפולינה28/07/2011
שלום רב. רציתי לשאול עד כמה בריא לשתות קפה נטול? או שיותר בריא לשתות קפה רגיל. פשוט בכמויות קטנות . תודה מראש. פולינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפה נטול קפאין - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל28/07/2011שלום פולינה
הכי בריא לשתות תחליף עשוי מדגנים ואורגני -יש לקנות ב 17 שח היום קופסא לא יקר בחנויות טבע -חפשי
אחרי זה יותר בריא לשתות משקה דגנים לא אורגני על פני משקה עם קופאין
אחרי זה יותר בריא לשתות קפה רגיל בכמות קטנה עם קופאין על פני משקה שעבר תהלכיים להוצאת קופאין
יש מצבים שקפה רגיל גם מומלץ תזונתית מאוד תלוי מהו המצב כול אדם לגופו
יש אנשים שקופאין בריא להם לאחרים מזיק
קופאין בגדול גורם לאוסטאופורוזיס בריחת סידן מהגוף
ולהחלשת כול השרירים הטבעתיים בגוף כך שיכולים לנבוע מצריכה שלו -צרבות ריפלוקס איבוד שתן וכו
בברכה אדית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מלווה- השמנהאפרת27/07/2011
אני שבוע אחרי ניתוח שרוול ומתחילה להתאושש ולהבין קצת מה מותר מה אסור, התחלתי להשתמש בויטמינים מהערכה הבריאטרית של סופהרב וככה עושה צעדים קטנים לקראת הרזיה
קצת קשה לי לאכול עדיין אבל אני משתדלת לעשות מה שאני יכולה
רציתי לשאול אם במקביל לויטמינים והכל -האם מקובל ללכת לטיפול מלווה אצל הומאופת אחרי ניתוח כזה? מה הוא נותן אם כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מלווה- השמנה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל27/07/2011שלום אפרת
כל הכבוד על האומץ והרבה הצלחה
כן את יכולה לפנות לכול אחד מאיתנו ממנהלי הפורום לקבל טיפול
או לכול הומאופת אחר בעל שיעור דרגה
בהחלט מקובל ויש מה לעזור לך גם בהחלמה
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופיק דרמטיטיסמודאגת25/07/2011
היי ושולם בעלי כבן 31 כשהייה קטן (10) הייה לו אסטמה רגילה של הריאות (הוא הייה גר בקריות) וטופל שם אצל הומאופת והאסטמה נעלמה.
לפני כ4 שנים לבערך עברנו אני ובעלי לאיזור הדרום (ערד)
הוא עבד בים המלח(סביבה לחוצה עבודה אינטנסיבית והמון זיעה) הוא קונדיטור ואופה במקצועו!
עם הזמן הוא התחיל סימנים של אטופיק דרמטיטיס כיום הוא מטופל על ידי סטרואדים הגוף לא נרפא ולא נח הוא כל הזמן פצוע מגרד כמו קוף ומדמם
גם המשחות של הרופא שיש בהם גרם מסויים של סטואידים כבר לא עוזר לו מה שכן הוא משתמש במשחה טבעית בשם סטופיק לגירודים ודם המכבים/טובה לסגירת הפצעים הפתוחים אם אתן מכירות.
יש לי כמה שאלות אליכן .
1) יש מצב שהאסטמה הרגילה של הריאות עברה להיות אסטמה של העור?
2)האים ניתן לטפל בזה דרך הומאופתיה /נטורופתיה?
3)האים דרך הטיפול זה אפשרי להעלים את זה סופית כמו שהאסטמה הרגילה נגמרה?
מחכה לתגובתכן בהקדם האפשי ואים כן למי אני אוכל לפנות.??
תודה ענקית :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטופיק דרמטיטיס - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל25/07/2011שלום רב
כן אסטמה עוברת והמצב שלו היום הוא תוצר של הדיכויים שעברה מערכת החיסון
כן ניתן לאזן ולהתגבר על המצב - הניסיון בכך רב והתוצאות - כמובן כול מקרה לגופו -אצלי בקליניקה היו לא מעט מקרים לאורך השנים שיצאו מכך לגמרי
אתם יכולים לפנות אלי או לכול אחד מההומאופתים מהפורום לקבלת טיפול
בהצלחה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן+ראש+בטןאבי24/07/2011
אני בן 27 בריא מאוד בדרך כלל!לפני כשנה נפל לי הפלאפון לרצפה ומאז התחילו סדרה של תופעות שהתגברו עד לכמעט קריסה של הגוף
אני סובל מהתופעות הבאות:
-לחץ באוזן ימין וצד ימין של הראש
-סחרחורות/ראש תפוס
-זרמים בראש מאיזור האוזן עד למצח
-תחושת מועקה בבטן(וצרבות קשות)
-זמזום פנימי בחלק האחורי של הראש בעת דיבור
-תחושה של בלגן בראש( קושי בריכוז ומחשבוות לא הגיוניות))
עוויתות(טיקים) בראש וברגל
אי סבילות לרעשים לעיתים(שומע קול נורמלי מאוד חזק)
-אי סבילות מוחלטת לדיבור בפלאפונים(מדבר רק ברמקול או באוזנייה, אם אני מצמיד את הפלאפון לאוזן הראש "מתפוצץ" והתופעות מקצינות).
חולשה קשה בעיקר ברגליים.
אני שומע באוזן ימין בלבד מלידה
אציין שעברתי בידקת סי.טי ע"ש צווארי וראש שיצאה תקינה,ו MRI ראש תקין,כמו כן בדיקת שמיעה הייתה תקינה באוזן בה אני שומע שהיא גם האוזן הלוחצת /כואבת.
הרופאים אינם נותנים לי מענה,וכבר ניסיתי גם טיפולים ברפואה משלימה,אך ללא מזור של ממש,חוץ משימוש בדקסמול סינוס שהועיל. ושהייה מתחת למים בבריכה/ים למשך מס' שניות כ-10 פעמים(זה מה שהכי עזר ושיפר את מצבי, אך עדיין חלק מהסימפטומים קיימים. בעיקר הלחץ בראש ובאוזן,הצרבות והחוסר ריכוז.מקווה שיש פתרון הומיאופתי
אשמח מאוד לעזרה ולפיתרון כיוון שאיכות חיי מאוד נפגעה.
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן+ראש+בטן - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל24/07/2011שלום אבי
ההומאופתיה מטפלת בסימפטומים באמצעות ועל פי תיקון ברובד הנשמה
במידה ותרצה לקבל טיפול תפנה לתיאום פגישה לבדיקת התאמה לטיפול
בברכה
אדית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסורים בעת נטילה תרופה הומואפטיתחן22/07/2011
שלום אני יודע שאסור לשתות אלכוהול,קפאין בעת השימוש בתרופה.
מה בדבר משקה אנרגיה ? xl רדבול גם אסור בתכלית האיסור.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסורים בעת נטילה תרופה הומואפטית - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל24/07/2011תלוי אם יש בו קופאין ואלכוהול
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קורה עם מנטה?
חן24/07/2011מה בדבר מנטה, משחת שיניים מסטיקים של אורביט ?גם הם אסורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קורה עם מנטה? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל25/07/2011כן רצוי להמנע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- naturalhomapath method for propeciaירין22/07/2011
אני נוטל פרופציה בשל הקרחה גנטית גנטיקה, מזה 8 שנים
הצמיחה מינורית,
לאחרונה כ 4 חודשים
אני נוטל טיפול סינרגי עם מינוקסי+פרופציה- והצמיחה משמעותית יותר!!!
אבל ובשל אי רצון להמשיך לקחת כימיקל שמשנה הורמונים כמו הפרופציה
האם יש תחליף לנל בצמחי מרפא?
אני אוכל נכון ומקים חים ספורטיבים
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר naturalhomapath method for propecia - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל22/07/2011שלום ירין
בהואמופתיה אין תחליפים ל .....
יש טיפול בגורמים ל.....
כול עוד הגורם הנשתסר לא מטופל רמת הנשמה
הסימטומים של נשירה יחזור ויופיע
לכן אתה מוזמן למצא הומאופת טוב ולהמשיך מכאן
יש אפשרות להחזיר באמצעות הומאופתיה גם מישהו שהתקרח לגמרי
למצב של צמיחה -אבל כול מקרה כמובן לגופו
כמו כן צריך לעשות ניקוי רעלים מערכתי כדי לעודד זרימה מחודשת
ניקוי פיזי ונשמתי מרעלים
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפוווותאחת20/07/2011
הי אני לוקחת 40 מ"ג ציפראמיל לOCD (ממשפ' SSRI)
לצד השפעתו החיובית של הכדור ישנה גם תופעת לוואי של עייפות המתלווה אליו.
בנוסף אני צמחונית כך שיכול להיות שזה קשור (לוקחת בי 12 אבל כנראה לא נספג מספיק)
יש לך המלצה לצמח/תוסף/מה שלא יהיה שאני יכולה לקנות בבית מרקחת ולקחת על בסיס יומי.
רק לא השיטאקר, כי הוא עולה כמו דירה בערך:)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפוווות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל21/07/2011מצטערת לא עושה כאן טיפול לאף אחד ובודאי לא ממליצה על תוספות מכאן למי שלא מכירה את המקרה שלו -אם תרצי פתרון תצטרכי להגיע לטיפול מסודר
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום במשך תקופה ארוכהפרח10/07/2011
אני מדממת הרבה זמן כשבועיים ועכשיו נכנסת לשבוע השלישי של הדימומים
בהתחלה חשבתי שזה דימום רגיל אבל כנראה שלא. מה ניתן לעשות??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום במשך תקופה ארוכה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל13/07/2011שלום פרח
ראשית ללכת לרופא ולבדוק מה מקור הדימום
האם זה מחזור שיצא מהתקן שלו או משהו אחר
שנית את יכולה לפנות להומאופת שיעזור לך בזה
וכמובן אחרי שתעשי בירור מה מקור הבעיה
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופתיה בהריוןדורית10/07/2011
שלום,
אני בהריון בשבוע 21. אני מטופלת כבר כשנתיים בטיפול הומאופתי שעזר מאוד. לאורך תקופת ההריון לא נטלתי כל טיפול. לאחרונה ישנה הרעה בכל מיני סימפטומים ואני שוקלת האם לקחת את הרמדי שלי.
שאלתי היא האם הרמדי (במקרה שלי- Nux-Vom) יכולה להזיק לעובר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה בהריון - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל10/07/2011שלום רונית
אני לא מכירה את המקרה שלך לכן לצערי לא אוכל להתייחס
כל רמדי יכולה להזיק בלקיחה לא מפוקחת ואו בלקיחה ללא סיבה מוצדקת
ומדוע שאלה כזאת חשובה לא מופנת ישירות בדרישה לתשובה מגובה
ישירות מהמטפל שלכם מזה שנתיים. זה לא חשוב מספיק כדי לערב אותו
בחששות החשובות ביותר שלך ולדרוש הבהרות וביטחונות
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דורית10/07/2011אכן התייעצתי עימו. בעצם התופעות חזרו מזמן והוא ייעץ לי להמתין עם לקיחת הרמדי מכיוון שלטענתו ישנם מקרים נדירים בהם הרמדי יכולה להזיק לעובר. לאחר הרעה במצבי הוא ייעץ לי ליטול את הרמדי אך עדיין עם הסתייגות ואמר כי ההחלטה היא בסופו של דבר שלי... כעת אני קצת חוששת מכיוון שיכול ללהיות סיכון. לכן רציתי לקבל חוות דעת נוספת לגבי לקיחת הרמדי והסיכון של השפעתה על העובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל10/07/2011מאוד פשוט -
א. מה פתאום הוא משאיר את זה בידיים שלך איזה מין הומאופת עושה כזה דבר במצב כזה בידיעה מראש שזה יכול להזיק לדעתו
ב. הוא חושש
ג. את חוששת
שוב יקירתי.
מדוע את לא מאמינה לעצמך ולעובדות הפשוטות שנשלחות אליך מכול כיוון
לא לקחת נקודה - חוששים. יודעים. חוששים. לא לוקחים. לא עושים נסיונות
בפרט לא הזמן הריון.
יש מצבים הפוכים בהם יש לאישה נטיה ברורה להפלות בחודשים מסויימים ואז הרמדי שמכוונת טוב יכולה רק לעזור לשמור על העובר בבטן -ויש מצבים שזה גם לא עוזר והיא כן מפילה לבסוף כי יש לה נטייה כזאת מסיבות שונות. אז הפחד הוא יותר ממה יקרה אם היא לא תיקח את הרמדי כי אז מנסים לתקן לה את הנטיה בידיעה מראש שברור שהיא כן הולכת להפיל או שייש 50% סיכוי שהיא כן תפלי בכול מקרה כי זהו המצב שמקולקל ולא מאוזן אצלה - ואז רמדי יכולה רק לעזור
אבל בכול מקרה להשאיר את זה בידים של הלקוח לקבוע אם בא לו לקחת סיכון או לא -אני סליחה לא הייתי חוזרת להיות מטפולת אצל כזה הומאופת -זה פיקוח נפש -איך ניתן להשאיר את זה בידיים שלך להחלטה שלך לבירורים בכול מיני פורומים אני ממש לא מבינה את ההתנהלות הזאת הלא מקצועית -סליחה לא יודעת מי זה אבל חייבת לישר כאן קו זה לא אחרי ולא מקצועי ורחוק מלהיות רציני יחס מהסוג הזה -ולא משנה כמה עזר לי בעבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך. היא בהחלט עזרה.
דורית10/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עירבוב גלובולים במיםאלי07/07/2011
היי
הייתי רציתי לדעת בדילול גלובולים בתוך כוס מים:
-כמה גלובלים צריך לשים נגיד לכוס מים של 200 מ"ל?
-והאם מותר לערבב עם כפית מתכת רגילה ?
-בזמן השתיה של זה האם להשאיר בפה לזמן מסוים או ישר לבלוע כמו שתיה רגילה ?
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירבוב גלובולים במים - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל08/07/2011אני מצטערת לא אוכל לעזור לך
אם אתה לא לוקח כדורים הומאופתים בפיקוח של הומאופת מקצועי
לא אוכל לתת לך מידע -כי אין לי מושג מה אתה נותן לעצמך ומה בכוונת לעשות לעצמך ואו למה זה יגרום לכן לא אוכל להיות חלק מזה כביכול נותנת לך הוראות טיפול -סורי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת רמדי כל יום או פעם אחת בלבד?אלי07/07/2011
היי מעניין אותי לדעת למה יש 2 גישות בהומאופתיה:
מדובר על אותו חולה עם אותם תיאורים בדיוק ומטפל אחד מחליט לתת מנה אחת של רמדי בלבד ומטפל אחר נותן רמדי לקחת כל יום ואפילו כמה פעמים ביום?
למה יש את 2 הגישות הללו?
איזה סוג טיפול יותר טוב ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקיחת רמדי כל יום או פעם אחת בלבד? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/07/2011אני עובדת בנתינה יום יומית -כדי לקדם מהר יותר וכדי להתגבר על המון מכשולים לריפוי שקיימים היום בסביבת החולה -נתינה יום יומית זה כמו להזכיר כול יום למערכת החיסון את הדרך לריפוי עצמי
אבל הומאופתים קלאסים מהוותיקים לרוב עובדים אם נתינה אחת - אני התחלתי בזה ועברתי ליום יום -גם בשיטה היום יומית עובדים לא מעט אנשים בארץ ובחוול
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי נטילה יומיומית...
חן02/08/2011האם גם פוטנציות גבוהות את נותנת באופו יומיומי? כי אני שמעתי שיש פוטנציות שנותנים רק פעם בשנה אפילו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי נטילה יומיומית... - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל02/08/2011כל מקרה לגופו זה לא תלוי בגובה הפוטנץ זה תלוי באופי הבעיה במקרה במצב אם הוא אקוטי או כרוני או אקוטי כרוני
וכול השמועות הם מאנשים שלא מבינים מספיק גם אם הם חושבים שהם כן
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמדי - מינונים
איילת גושן15/10/2011שלום,
לכל מטפל שיטת העבודה שלו והנסיון שלו. כמו כן ייתכן שבמקרה זה אפשר לעבוד בכמה אופנים. זה לא נדיר, בתחומים רבים, שיש מספר דעות. בחר הומאופת אחד ותן לו הזדמנות לעזור. לא כדאי לקפוץ ולהחליף מטפל לעיתים קרובות.
איילת גושן, הומאופתיה קלאסית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
