מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הומאופתיה רופאים MD והמחקר של מיכלעמיר10/09/2011
במחקרי הפרטי בנושא הומאופתיה – האם יש אמת מאחורי שיטת ריפוי זו, פניתי תחילה לרופאים MD
אשר עוסקים בהומאופתיה. שאלתי שאלה פשוטה – מה גורם לאיש שלמד רפואה לתמוך בהומאופתיה אשר בבסיסה שוללת את כל יסודות המדע והרפואה הידועים ועד היום לא הוכחה כיעילה בשום ניסוי מדעי בעל משמעות סטטיסטית.
רב הרופאים לא ענו לי אך המעטים שענו אמרו את אותו הדבר פחות או יותר: אני לא מבין איך זה עובד,
אף אחד לא מבין איך זה עובד אבל עובדה שאנשים רוצים את זה, קופות החולים מספקות את זה וכו'
וחוץ מזה כוח האמונה באמת עוזר לאנשים להבריא או לפחות להרגיש טוב יותר וגם זה משהו.
אף לא אחד מהרופאים הסכים לאשר כי יש אמת באמירות "למים יש זכרון" "מה שנשאר במים זה רוח ולא חומר" וכי הרמדי ההומאופתי באמת עושה משהו.
רופאים בכירים שאינם עוסקים בהומאופתיה ענו לי תשובות מגוונות הנעות בין "אני לעולם לא אתן לפציינט תרופה שלא הוכחה יעלותה" או "יש רופאים בעלי נטיה רוחנית שקשה להם להודות שלא לכל דבר יש פתרון" ובעיקר אמרו ורמזו שההזדמנות העיסקית מאד מפתה.
הומאופתים רבים הדפו אותי בכך ש "יש מחקרים מדעיים רציניים שמוכיחים את יעילות ההומאופתיה"
שאלתי איזה וכמעט כולם הפנו אותי למחקר של מיכל יקיר. אז קראתי את המחקר של מיכל יקיר, זהו באמת מחקר מעניין ומסודר שנערך בסטנדרטים מדעיים אממה... נערך על 19 נשים (שתי קבוצות אחת של 11 והשניה של 8). על פי הבנתי הבסיסית בשיטות מחקר וסטטיסטיקה ועל פי חוות הדעת של ירחונים הומאופתים, זהו מחקר חלוץ מעניין אך לא ניתן להסיק ממנו דבר. מחקר החלוץ בהחלט מהווה אינדיקציה טובה לצורך בביצוע מחקר נוסף, גדול יותר.
ואכן מיכל העמידה מחקר נוסף עם קבוצה של 100 משתתפות. המחקר הזה נערך למיטב הבנתי לפני שנים רבות (2003 ?) אך מעולם לא פורסמו תוצאותיו באיזשהו כתב עת מדעי. אפילו הירחון British Homeopathic Journal אשר פרסם ב 2001 את מחקר החלוץ אינו מפרסם את תוצאות המחקר השני. גיגלתי "Michal Yakir PMS" ומצאתי עשרות פרסומים, אתרים הומאופתים – כולם מתרפקים על מחקר החלוץ כהוכחה המוחצת לאמיתותה של ההומאופתיה. רובם אף מזכירים כי "בעקבות מחקר זה
נערך מחקר גדול יותר אשר תוצאותיו מפתיעות עוד יותר". גם מיכל יקיר מפרסמת באתר הבית שלה תוצאות של מחקרה, אשר מעולם לא פורסמו בשום כתב עת מדעי...
האם ייתכן שתוצאות מחקר זה לא פורסמו מעולם מאחר ו "אינבו" את מה שרצה להוכיח ?
עמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומאופתיה רופאים MD והמחקר של מיכל - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/09/2011היי עמיר
נכון יש את המחקר של מיכל יקיר - ויש הרבה מחקרים -ניתן לראותם באתר האגודה של ההומאופתיה קלאסית -יש דף העוסק במחקרים. כול מי שמתנגד ואו פועל נגד ההומאופתיה - פועל חד משמעית מבורות ואו פחדים. ואני מרחמת עליו.
מעבר לזה גם אני מתחילה בקרוב מחקר יחד עם וועדת הלסינקי ובית חולים פסיכיאטרי ידוע בירושלים על חולים סכיזופרניים.
אז שיהיה לבריאות לכול הספקנים - מזמן הדיעה שלהם לא משפיע ומשעממת.
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחקר של מיכל יקיר
עמיר11/09/2011שלום ד"ר דניאל,
תודה על תשובתך.
שאלתי שאלה מאד מאד ספציפית לגבי פרסום המחקר השני (100 נשים) של מיכל יקיר.
האם את יכולה להפנות אותי (לינק) לפרסום תוצאותיו של מחקר זה ?
אודה לתשובתך,
עמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחקר של מיכל יקיר - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/09/2011תצטרך לפנות לאגודה להומאופתיה ולבקש שם
בהצלחה
דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחקר של מיכל יקיר
עמיר11/09/2011ד"ר דניאל שלום,
פניתי ליותר מעשרה הומאופתים המצטטים מחקר זה כולל ישירות אל מיכל יקיר
אך לא קיבלתי תשובה.
מעניין אותי מה עמדתך ואיך תנהגי את בסיום מחקרך החדש.
נניח שתוצאותיו של המחקר שלך יוכיחו (כמו מאות מחקרים קודמים) כי לרמדי ההומאופתי אין כל יתרון על פלסבו, האם גם את "תעלימי" את תוצאותיו ?
אודה לתשובתך,
עמיתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחקר של מיכל יקיר - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/09/2011כשאדם מתחיל לדבר שטויות בפורום. לסלף עובדות כדי להכפיש את ההומאופתיה
וכדי לבלב אנשים במידע רחוק מכול דיוק -שכן אף פעם לא הוכחו במחקרים שההומאופתיה הינה פלאסבו. אלא ואם ורק המחקרים מומנו על ידי אנשים שרצו שזה מה שיתפרסם בציבור ולכן קנו את כול המחקר כולל התוצאות הידועות מראש שלו מראש. והשקיעו מיטב כספם כדי לסלף את העובדות כדי לקנות דעת קהל
ולכך יש לי רק לומר דבר אחד כל מי שסובל מרגשי נחיתות וצרות מוחין בכול הרמות כשהוא פוגש בתחום ההומאופתיה אני מוכנה לעשות מחקר על המוח שלו
ובמקרה המיוחד שלך שברור שצריך לעשות כזה מחקר
אם נצליח להוכיח במחקר נפרד ומיוחד שהמוח שלך הוא פלאסבו
נשאלת השאלה היא האם אתה שוב תעלים את הראיות מהציבור ?
מעבר לכך אין לי מה להוסיף כי אין ספק שאתה נהנה לבזבז את זמני היקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרחי באךגידי08/09/2011
האפ פרחי בך נחשב טיפול הומאופתי? האם זה חומרים הומאופתיים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרחי באך - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל08/09/2011שלום גידי
פרחי באך לא נחשב לטיפול הומאופתי -זה פרחי באך
בהומאופתיה אין חומרים בכלל
דילול הוא כזה שלא נשאר מהאלמנט מהטבע דבר פרט
לידע שטמון בו לריפוי שמועבר לכדורים ואו לטיפות
אם מנסים לפתור בעיות עמוקות וכרוניות אני ממליצ ללכת להומאופתיה ולדייק בקליעה למטרה ולא לפרחי באך -ואני מתמחה בשניהם
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מס הערות על הומאפטיה?ירון07/09/2011
מדוע מטופל צריך לשלם ממון רב ויקר על כל פגישה 400-500 שקל הרי לא מדובר ברופא מוסמך שלמד בבית ספר לרפואה.
ועוד דבר ממתי יש קשר בין שיחות ארוכות מייגעות לבעיה עצמה,אגב אותו מטפלת טענה שטיפלה בבעיה וריפאה אותה,האם לחץ דם,סכרת,סרטן,איידס,דורבן,הומאפטיה ריפאה אני בטוח שלא,ואם כן ארצה לראות הוכחות במאמרים,מחקרים.
מדוע כשתמיד כותבים על הומאפטיה ביקורת בעיתון,אף פעם אתם לא טורחים להגיב?
אגב האם נכון שבתוך הרמדיס שאתם נותנים אין שום כלום,ורק סוכר שהוא חלק מאיזה נגיעה למוצר מסויים.
אגב זכות הציבור להתלונן על כל מטפל שלא סייע לו,ואין בכך הוצאת דיבה!!!!!!!!!!!
כל עוד לא השמיץ,או קילל,או כל פעולה שקשורה לכך,זכות יש לנו בני האדם להתלונן ולציין עובדות כמו שאת נוסעת למלון באילת ואומרת שהמלון היה לא טוב ולא שווה לנסוע
אגב נתתי צאנס לטיפול עימה זמן ממושך אבל פשוט לא קרה כלום,ורק יותר הרגשתי לא טוב.
אני פתוח להמלצות על מטפלים שאת ממליצה ללכת אליהם למצבים כרוניים מורכבים,אגב האם תמיד הומאפטיה מחייבת ריאקציה החרפת התסמינים לשיפור המצב??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מס הערות על הומאפטיה? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/09/2011שלום יותם
בנוסף לתשובות שתקבלי חלקיות או לא
אשאל אותך שאלה נגדית על כול דבר ונראה אם תדעי לענות עליה
יש לציין ששילמת ממש זול - אני לוקחת כפול ואני לא רופאה MD -ומי אמר שאדם צריך לתמחר את הזמן שלו על פי קנה מידה אם הוא רופא או לא ??? איכן זה כתוב?
אם את מגיעה לתחום רפואה משלימה -אין מכך שום נגזרת שהאדם שלמד את התחום חייב להיות רופא -העוסקת ברפואה משלימה -יש לו ידע מסוג אחר שלא מלמדים בבית ספר לרפואה -ובגלל זה הוא הלך ללמוד רפואה משלימה ולא לתואר דר רופא .MD - ומעבר לזה אם היו נחשפים לעיניך התמימות מליוני הטעויות הרפואיות שעלו בחיי אדם ממש בכול העולם ושממשיכות לקרא על בסיס יום יומי בכול מוסדר המוגדר כרפואי -שקושר אנשים שהיו לפני רגע חיים -כמו שקבר חצי מבני המשפחה שלי שלפני רגע היו חיים ובידיים של הרפואה הפכו למאוד מתים -לא היו לך כול כך הרבה שאלות מתריסות על הרפואה המשלמיה בודאי לא על ההומאופתיה -בודאי לא על מטפל מסויים בתחום -והיית מפנה את חיציך המחודדים למקומות אחרים
אבל חיציך הם חלק מהבעיה הכרונית שממנה את סובלת בהם צריך לטפל נכון ?
אז מדוע שלא תגשי לרופא MD ואו לפרופסור יותר טוב ברפואה שיטפל בהם
מדוע שם אף אחד לא עזר לך ??????
2 אין לי מושג איזה שיחות ארוכות ומיגעות את נחשפת אליהם בהומאופתיה לא נהוג לקיים שיחות אורוכת וייגעות -אלא רק אם הלקוח לא חושף את כול המממצאים עליו ומסתיר ומגלה רק טפח -ואו שההומאופת מנסה להתחקות אחרי כיווני מחשבה נוספים בגללם התחילה הבעיה -בכול מקרה אם זה קרה בכול מפגש ולא אהבת את הדרך של אותה מטפלת מי חייב אותך להישאר לשיחות ארוכות ומיגעות -האם היא יימה על חייך באיזה צורה והיית מחוייבת לבצע בגלל זה שיחות אורכות ומיגעות ????
3 אין לי ספק שאם המטפלת הזאת ספציפית טענה - שהיא אכן ראתה מקרים דומים היא אכן ראתה מקרים דומים -אך יש רק עניין אחד אין בהומאופתיה הכללות וכול מקרה הוא יחיד בכול העולם וכך מתייחסים אליו. השאלה של אנשים האם טיפלת במישהו כמוני לפני כן לכן לא רלוונטית -זה שאנחנו צריכים לשוחח עימכם בשפה הזאת של כן טיפלת במקרה דומה זה בכלל -אך ורק בגלל שאתם דורשים תשובות על פי קודים של רפואה ולא על פי קודים של רפואה משלימה -אבל צריך איך שהוא לענות לכם כך שתבינו -מה לעשות השפה שלנו שונה בנושאים של בריאות -גם התוצאות
4 לגבי השאלה אם יש ויש ויש -אענה לך באותה מידה אם היית כול כך רוצה לדעת שישי פתרונות היית עושה חיפוש מעמיק באתר האגודה להומאופתיה. באתרים בחוול והיית רואה שיש פתרונות להכול -את פשוט רוצה לבוא להתלונן -כי זה חלק מהאגאנדה שלך כנראה מזה את נהנת להקטין אחרים ולהתלונן. ואני מרשה לעצמי לומר לך בפרצוף -אולי זה כול מה שאת מחפשת איכן ועל מי להתלונן -אני בטוחה שרחל השקיע בך מעל ומעבר ואפילו תודה לא טרח לומר לה. כיאה לקהל ישראלי חוצפן שחושב שהכול מגיע לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס הערות על הומאפטיה? - המשך תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/09/2011ובואי נמשיך -חומד אם היו פונים אלי אחרי כתבות קלטניות שמישהו בעל ממון מימן רק כדי להכפיש ולהטות את דעת הקהל לטובתו -הייתי אוכלת אותו ואת הכתבה שלו בלי מלח -נראה לך שאנחנו עדת מטומטמים - נראה לך שזה שפרסם את הכתבה האינטרסנטית הוא מטומטם -נראה לך שכול העולם ברמה של 0 ורק את מעל ומעבר אז תחשבי בבקשה שוב -
בואי תוכיחי לנו את מה את שווא -בואי תפצחי את השאלה שלך בעצמך - מדוע באמת לא נותנים להומאופתים להגיב כשקוטלים ופושטים את עור של התחום לעיני הציבור מדוע יותם בואי תראי לי רמת השכלה והבנה גבוה -אני צריכה לפחות להסיק מכול הקטלנות שלך שלזה יש לך הבנה ותשובה לבדך
ואת לא צריכה שאאכיל אותך בפה גם בתשובה לזה -אינטרסים שמעת על המילה אינטרסים -אם עברת את גיל 15 בודאי שמעת -זה מדוע יותם.
את רוצה לראות מאמרים מחקרים חפשי לבד באינטרנט אף אחד כאן לא המשרת שלך -יש גוגל בימינו אנחנו בעידן מתקדם מי שרוצה מחפש ומוצא -את כנראה שוב לא מספיק רוצה את רק נהנת לקאסח ולמצא נקודות לתקיפה כדי שכול החוסר אחריות שלך על מצבך -יהפוך להיות עניינו ואחירותו של מישהו אחר
דרך אגב את צודקת -כם כול התחום של ההומאופתיה הוא לא יותר מאשר סוכרים מתוקות שנותנים לילדים -ולמבוגרים כדי שיחשבו שעושים איתם משהו -את צודקת הכול סתם עבודה בעיניים ולכן בגלל שמאות אלפי אנשים אוהבים לעבוד בעיניים על אנשים אחרים הם הולכים ללמדו הומאופתיה
אה כן שכחתי גם המלומדים שלך עשרות ומאות רופאים MD שלומדים את התחום שנהנים לעבוד על אנשים בעיניים ולתת להם סוכריות מתוקות מלאות בסוכר לפה גם הם שייכים לכת הזאת שנקראת הומאופתיה וכולם נהנים מהמהחק של לתת סוכריות לאנשים חולים -כי זה כיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס הערות על הומאפטיה? -סיום תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/09/2011ולסיום לא ידעתי שאנחנו מחלקת תלונות של המין האנושי לגבי לא משנה מה -האם כתוב לך כאן שזוהי מחלקת תלונות של מישהו או על משהו על על מישהו. הרי ברור שמרגע שכתבת שמו המלא של מטפל -האינטרס שלך היא להוציא דיבה עליו אחרת לא היית נוהגת כך -כול אדם שנכנס וקורא את השם מיד את אומרת לו בזה -אליה אל תלך היא לא עוזרת בכולם היא כוסות רוח למת -וזוהי המטרה שלך הסמויה -ולכן זוהי כן הוצאת דיבה
עכשוי אם כול כך מעניין אותםך להמשיך להיות מטופלת בתחום כדאי שתשני את הגישה שלך -אני בטוח לא ארצה לקוחה כמוך בקליניקה שלי -היום אני בוחרת את מי לקבל ולא בוחרים בי -ואני מנפה אנשים מהקליניקה שלא מתאימים ביחס שלהם
האם באמת נראה לך ואו לכם ארץ ישראל היפה -שצריכים לסבול אותכם לא משנה אם מה אתם באים ואם איזה גישה -לא ממש לא -לא תודה גם בכסף לא יקנו
בהצלחה בהמשך חיפוש אני גם לא לשכת הכוונה למטפלים -אחרי זה עוד תבואי בתלונות כפי שאנחנו מכירים אותך כבר - אלינו שהפננו אותך ל
וזה לא עזר ואולי לסיום עוד תבקשי ממני ואו מאיתנו לשלם לך על כול הטיפולים ששילמת לאותו אדם שהפנתי אותך אליו -ולטענתך לא עזר לך
לא תודה לא מדובשך ולא מעוקצך
באהבה רבה
דר דניאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס' הערות על הומאפטיה
ירון08/09/2011שלום רב
לפי הערות שקראתי כאן יש תחושה גבוהה שתחום ההומאפטיה מתקשה לקבל ביקורת או הערות על אופן פעולותיו.מעניין אגב למה בספר ריפוי או פיתוי רשום שהומאפטיה הוא תחום לא ברור,שלא עבר ברוב המקרים ניסויים קלינים מוכחים,לדוגמא בגרמניה במחלת הסרטן חולים שקיבלו רמדיס אולי הרגישו הקלה,אבל הסרטן לא נעלם.
זכותו של כל אדם להתלונן,לבקר,להעיר,על כל שירות קיים כולל גם בתחום הרפואה המשלימה,אם אתם כל כך עוזרים להמון מחלות ומרפאים אותם שגם פה מדובר בהטעייה אתם לא יכולים לרפא מחלות אין לכך שום אחיזה בספרות המדעית,הקלינית ואם פה ושם היו הצלחות גם אז זה באופן חריג למדיי.רק השבוע מכר שלי דיבר עם ההומאפת רונן לוי שציין בפניו שיש לו פציינטים בבעיות רפואיות מסוימות שהטיפול עזר להם,כאלה שבאופן די חלקי,ואחרים בכלל לא.אגב הוצאת דיברה מבחינה עקרונית היא מצב בו אדם אומר דברים לא נכונים,או מוטעים,או לא רלוונטים.אני ציינתי עובדה הייתי אצל הומאפטית קלאסית בשם רחל שלא עזרה לי למרות כל הנסיונות ושיחות הנפש הארוכות[אגב ממתי יש לכם סמכות לחקור ולתשאל את המטופל בעיניינים אישים הרי אין לכם סמכות לכך אתם לא פסיכולוגים!!!!
אני מוכן לעשות נסיון אבוא אליך לטיפול,אספר על עצמי,ואת תעזרי לי ואני אנהל מחברת רישום וארשום מה היה לפני הטיפול,ואחכ אחרי הטיפול ואז אלך להדק אצל רופא לראות באמת שמצבי שופר בצורה משמעותית!!!
לפחות אחת לשבוע אני נתקל בהרבה סיפורים על אנשים שהומאפטיה לא סייעה להם כלל,אלא רק כספית למטפלים!!!
ואם אין אפ' כאן להעיר,להתלונן,על מטפלים שלא הצליחו בטיפול,אז מוטב שיהיה זה פורום סגור.
יותר מכך נתקלתי בהומאפטים שטענו שיש בידם תרופה למחלה,אבל לא מבטיחים כלום אני חושב שמדובר בהטעיית הציבור[אחת למס' חודשים יש כתבות בעיתונים שהומאפטיה לא מסייעת להרבה מצבים רפואיים,ומעולם לא שמעתי תגובה מאיגוד ההומאפטים מדוע?
אני חוזר על דברי אני מזמין כל הומאפת שלטענתו ריפא מחלות בהצלחה,יש לי היום קשר ל 50 רופאים במחלקות שונות בארץ בבתי החולים המעונינים לבדוק אופציות טיפוליות שונות תחת מחקר קליני ולראות האם הומאפטיה עוזרת ?
אני הגעתי להומאפטית קלאסית ושילמתי במיטב כספי סכומי כסף מופרזים יקרים לאדם שאינו בכלל רופא או שלמד רפואה,אתם כל הזמן טוענים שאתם מרפאים מחלות ומעונינים לסייע לזולת,בבקשה אם אבוא אליך לטיפול האם את מתחייבת שתוך 4-6 חודשים הבעיה הרפואית ממנה אני סובל זמן רב תעלם,ובמידה ולא כספי יוחזר??
אני מוכן לבוא לטיפול ב 50 שקל,הרי אתם אומרים שאצלכם הכסף לא העיקר והעיקר לסייע לחולה,אם כך אשמח לסיוע.
רק לפני מס' חודשים היתה כאן לבורנטית שטענה שבדקה רמדיס במעבדה ולא נמצא שם שום חומר או ייסוד כימי,אם כך בעצם המטופל מקבל מים,עם דילול של חומר כלשהו?
הומאפטיה כנראה תחום לא ברור,שאינו יכול להתמודד בהצלחה עם בעיות מסוימות ורפואיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס' הערות על הומאפטיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/09/2011יותם
גם רופאים לא מבטיחים - אסור על פי חוק להבטיח לאדם ריפוי -לא לרופא MD ולא למטפל בשום תחום -מאיכן אתה מגיע אם הדלוזיה שמישהו צריך חייב ויבטיח לך משהו בתחום הבריאות =תביא לי רופא אחד MD שמותר לו להתחייב לריפוי מלא ואו יחזיר לך כסף אם לא עזר לך -סלח לי אתה חיי בדלוזיה
יותם -לצערנו אתה לא בראת תחום שלם בו עוסקים אלפי רופאים MD בכול העולם ומטפלים ולצערנו אם יש לך בעיה אם התחום היא שלך - ואם קשה לך להתמודד עם התחום זוהי בעיה שלך -אנחנו לא פסיכולוגים כך שאל תצפה כאן לעזרה בהתמודדות עם חוסר הבנות ואו רצון שלך להבין - לך תרשם ללמודי הומאופתיה במקום לבזבז לנו את הזמן ותלמד בעצמך לרפא את עצמך - לנו אין זמן להסביר לאנשים שלא רוצים להבין ומתעקשים על החוסר ידע שלהם
מעבר לזה אם תבוא אלי למשל אקח ממך לא רק כפול אלא כפול שלוש כסף על הזמן שלי והידע שלי ולא אבטיח לך דבר חד משמעית -מי אמר שאנחנו לא עובדים בשביל כסף - איזה מין שטות זאת -אתה יודע מה במבט לאחור כול מי שעזרתי לו הייה צריך לשלם לי מליון שח לפחות -כן חד שממעית אם אני מחזירה אנשים לתפקוד מלא ומחזירה להם את כולה חיים שלהם חזרה -הם צריכים לשלם והרבה כמה שיותר -משמן כבר הייתי צריכה להיות מליונרית -כן אני רוצה להיות מליונרית -איזה שטויות אלו מה אני צריכה להרוויח גרושים כדי ללטף לך את הפינה של מטפלים לא עושים את זה בשביל הכסף -שטויות במיץ -היום חד משמעית מיש בא אלי ישלם יותר ויותר אני רק עולה ועלה במחירים -כסף כסף ועוד כסף. ואתה תשלם על זה שאני צריכה לסבול אותך בזמן הפרטי שלי וגם למצוא לך פתרונות לבעיות בחיים שלך שאתה גרמת להם בפועל.
מעבר לזה -אם יש כפי שאתה מציין רופאים ובתי חולים שרוצים לעשות מחקרים -אין בעיה בכלל אני עכשוי בפתחו של מחקר עם בית חולים פסיכיאטרי ידוע -שיעשה על פי כול הקרטריונים הרפואיים -תפנה להומאופתים כולם רוצים לעשות מחקרים
ואני לא הראשונה ואו האחרונה שעשתה ואו תעשה מחקרים -יש הרבה באתר האגודה להומאופתיה יש דף שלם שעודסק במחקרים
אז בבקשה לאף אחד אין זמן מיותר להתעסק באנשים שרק רוצים להתלונן כי משעמם להם בחיים והם מרגישים שהחיים שלהם -נדפקו במו הידיים שלהם והם מחפשים מישהו אחר להאשים -לך תיקח פסיכולוג אם אתה צריך לדבר -כאן זה פרום לאנשים שרוצים להעזר בהומאופתיה ולא לבוא ולקבל תשומת לב על חשבון אנשים שסתם רוצים להפריע -אז בבקשה להפסיק לבזבז לנו זמן - אלא אם כן יש לך משהו רציני אחר לומר ואו לבקש
בהצלחה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס' הערות על הומאפטיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/09/2011מה שהכי מוזר בתגובות כמו שלך הוא ששנה שלמה או יותר אני מסתובבת ומחפשת אנשים רציניים שיקימו עימי עמותה לחקר מחלות חסרי מרפא באמצעות הידע שברשותי -ובהתבוססות על הומאופתיה ותחומים נוספים ברפואה המשלימה -שיש בידי את כול הידע להראות ולהוכיח שאין כזה דבר מחלות חסרות מרפא. יש רק אנשים בורים שלא יודעים איך לרפא. ויש אנושות בורא שנהנהת להיות חולה כדי שיהיה לה על מה להתלונן - יותר מאשר בריאה.
ומה כוסות רוח למת - לא מצאתי אפילו אדם אחד בגיהנום הישראלי שירים את הנושא עימי - אפילו נשמה טהורה אחת שחושבת שהנושא הזה מספיק חשוב כדי לתת לי יד - להקים עמותה או חברה שתביא בדיוק את המחקרים שנחוצים להוכיח את כול מה שאתה מדבר עליו -ועל פי חוקי וועדת הלסינקי וכללי הרפואה כדי שהנושאים יוכלו להתפרסם בעולם במזגינים רפואיים ולסתום עוד כמה פיות גדולים וחסרי ידע כמו שלך -ושתביא סוף סוף את כול הידע בצורה מסודרת ומוכחת - כדי לסתום את הפיות הקטנים של כול הנהנים להוציא דיבה על גבי ההומאפתיה ולהוליך שולל אנשים תמימים שכן מוצאים מרפאה בתחום ורוצים להיעזר בו -שלא כמוך.
אז מי הדיוט גמור כאן ? אני ניסיתי אבל במדינת היהודים אני יותר לא שוברת את הראש עבור אף אחד. אם לא נותנים לי את התנאים המלאים שאני צריכה לעבודה בראש שקט כן מלווים בהרבה כסף -אני לא אזיז את עצמי עבור אף אחד כאן -כי אתה יודע מה 50% מאלו שעזרתי להם ושיניתי להם את החיים -לא היו ראויים בכלל לבזבז את זמני בחוסר ידע לתגמל אפילו בתודה ראויה לשמה -אז על מה אתה משבר איתי בכלל. מי אתם הלקוחות הישראלים שרואיים כאן למשהו -האם הכסף שלכם נראה לך קונה את הנשמה של המטפל לא ולא אפילו לא טיפה בים של הידע שלו והאו הזמן שלוץ ואם כול הכבוד לכול אלו החולים - אולי תלמדו איך למנוע מחלות מאשר לבוא אחרי זה בטענות שלא עוזרים לכם לצאת מאיכן שאתם קברתם את עצמכם במו ידיכם. קצת ענווה לא תזיק למי שבא לבקש עזרה שיעזרו לו להחלים . ואתה חסר בזה בכמויות גדולות במיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס' הערות על הומאפטיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/09/2011ובו אני אגדיר לך את זה עוד קצת אם לא הייתי מספיק ברורה
אני רוצה להרוויח עבור הידע שיש ברשותי כמו לידיי גאגא
לא רק שאני לא מתנצלת על כמויות הכסף שמגיעות לי
אני רוצה להרוויח בדיוק כמו ליידי גאגא עבור הידע המאמץ שעשיתי ללמוד ולהגיע לאן שאני היום וכול ההצלחות המוכחות שלי -אני רוצה מהיום שכול לקוח שיגיע אלי ישלם לי 10000$ על סידרת מפגשים לפחות -אני רוצה לטפל רק במי שייש לו הרבה כסף
כדי שאוכל לבנות בתי חולים עבור אלו שאין להם בכלל כסף
אני רוצה מליונים של דולרים שיזרמו אלי -ואני שווא מליונים של דולרים הידע שלי שווא כך אוכל להקים כמה חברות למחקרים שאני רוצה -בלי להתבסס על אף מוח צר יודעין ספקן ונהנתן של תלונות שלא יודע כלום מהחיים שלו ודבר על הבראה ריפוי ובריאות. זה כמה כסף שאני שווא ושאף אחד לא יעיז לפצות את הפה שלו בנושא
הידע שלי שווא לפחות כמו מה שליידי גאגא מוכרת אם לא יותר
האם ברור לך עכשוי הסוגיה של -אמרתם שאתם לא עובדים בשביל כסף אלא רק כדי להראות כמה שהנשמה שלכם גבוהה ולא רוצה להרוייח מזה
הצחקת אותי בכמויות -ככול שיהיה לי יותר כסף -כך האנושות תוכל להנות יותר ולחלות פחות -האם אני ברורה?????? או שייש לך עדיין בעיות בהבנת הנקרא והחומרים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוכה פרס נובל תומך בהומאופתיה
איילת גושן15/10/2011שלום,
אינני מתכוונת להתייחס לכל השאלות או הטענות שהעלית, כי כדי להתייחס אליהן ברצינות יש צורך לכתוב מאמר שלם, וזה לא המקום. אני סומכת על עמיתי שיעשו עבודה טובה בתחום זה.
רציתי רק להביא לידיעתך, שגם אנשים רציניים מאד בתחומים שאינם הומאופתיה, מתייחסים לקיום מאפייני חומר המקור בדילולים הומאופתיים. כמובן יש גם מחקרים של הומאופתים, אך אני דווקא מדברת על לא הומאופתים. אתן רק דוגמא אחת: זוכה פרס נובל ד"ר לוק מונטנייה, כתב מאמר על דילולים גבוהים (הומאופתיים).
בעידן הנוכחי (שבו התפתחה הפיסיקה הקוונטית) יש מקום ליותר פתיחות.
הומאופתיה כדאי פשוט לנסות ולהרגיש. אני בטוחה שאם תיקח 2 או 3 תרופות הומאופתיות, ותרגיש את ההבדל בהרגשה שלך עצמה, תבין (ולא מהראש, אלא מהחוויה) שיש בכך ממש. אולי אפילו תרפא...
רפואה שלמה!!
איילת גושן, הומאופתיה קלאסית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הומאפטי אצל רחל לא עזרירון07/09/2011
הייתי אצל רחל
הומאפטית קלאסית ולמעט המון שיחות ארוכות לא קרה כלום!!!
לא סייעה לי בפתרון הבעיה הבריאותית[למרות שבהומאפטיה אתם טוענים שניתן לרפא כל מחלה]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאפטי אצל רחל לא עזר - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/09/2011שלום יותם
קודם כול אנחנו לא נוהגים לתת פתח להוצאת דיבה בפורום ולפרסם שמו של הומאופת שכביכול אתה מצהיר של עזר לך
אין לי מושג מהו טיב התהליך שעברתי מהו אורכו מה קיבלת ומה הבעיה וכאן זה גם לא המקום לדון בכך
מעבר לכך היכולת לפתור בעיות תלויה ברצינות הלקוח בהתמדה שלו עד לסיום התהליך
מעבר לכך להומאופתי כתחום יש את הפתרונות -אבל לא שהכרח כול הומאופת שתגיע אליו יוכל לתת לך תשובה מלאה -כי זה תלוי בגורמים רבים -כולל כמה מידע סיפקת ואו לא סיפקת -ולפעמים פשוט זהו לא ההומאופת שמתאים למקרה שלך
נסף על כך אני למדתי שהציבור הישראלי הוא אחד מהסוגים הכי גרועים שיש בעולם כשמדובר ביחס רציני לתהליך טיפולי - האחריות האישית של הלקוח לוקה בחסר בביצוע המטלות שיש עליו לבצע להצלחת הטיפול. החוסר התמדה. האין סוף תירוצים. החוסר רצינות מקשים על כול מטפל לסיים טיפול
אתם באמת חושבים ש 20 -30 -40 -50 -60 שנה של קלקולים שאספתם ונזקים שגרמתם לעצמכם במו ידיכם -מישהו צריך לבוא -וחייב לכם משהו בכלל ואו חיי בלכם פתרונות מלאים בתקופה של חודש חודשיים שלושה. לדעתי הקהל הישראלי הוא הזוי בציפיות שלו ההוזיות. הוא חוצפן. הוא לא אחראי. ומקשה על כול מטפל רציני לתת לו פתרונות מלאים בפרק זמן שלוקח להחזיר לאיזון את כול המצבים שאתם תרחטם כול כך טוב לגרום להם לצאת מאיזון
אם 20 -30 -40 -50 -60 שנה טרחתם לקלקל -אל תצפו מאף אחד שיניף מטה של קסמים ויהפוך את מציאות שלכם שאתם אחראיים על הקלקול שלה -למציאות זהב ויהלומים תוך חודש חודש יומיים שלושה
הסיבה היחידה שיכולה להיות שהומאופת יאלץ לשוחח אם לקוח כול כך הרבה היא בגלל שהלקוח לא סיפק את כול המידע ובצורה אמיתית-חובת ההומאופת להוצאי מידע מדוייק אמיתי ובלתי מתפשר כדי להביא לפתרון
לי עושה רושם יותר שרחל נאלצה לבזבז את זמנה עם לקוח שלא באמת רוצה להחלים ומחפש תירוצים איך להישאר תקוע במצב שלו -אחרת אין סיבה אחרת ואם אתה כסזה אדם רציני ולא הצלחת למצוא תשובות אחרי בו נאמר חצי שנה אצל הומאופת מסויים תמשיך להתעקש ולחפש אצל מישהו אחר -לא תמיד הומאופת מסויים יפתח לך את כול הדלתות -אבל אני בטוחה שהיא פתחה לך כמה
בהצלחה
דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הומאופתי עם התקן מרינהנמש504/09/2011
האם התקן מרינה יכול להכשיל או להקשות על טיפול הומאופתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי עם התקן מרינה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל04/09/2011תסביר/י בבקשה מה זה התקן מרינה לקוראים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתיה בעת שהיית התקן בגוף
נמש504/09/2011התקן מרינה הינו תוך רחמי שהוא מאמצעי המניעת הריון.
התקן, הנקרא גם LNG-20 IUD, הינו התקן המשחרר את ההורמון Levonorgestrel לחלל הרחם.
השאלה היא, האם ההתקן יכול להשפיע/להכשיל את הטיפול ההומאופתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתיה בעת שהיית התקן בגוף - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל04/09/2011מצב בריאות מושלם הינו ללא חסימה אנרגטית בתוך הרחם
ללא שקר לטיפול ההומאופתי ההתקן יוצר חסימה אנרגטית ופיזית
והמקום הופך להיות לא במצבו הנורמאלי -גם לא טועה נוצרת שם גם סוג של דלקת בזעיר ענפין תמידית כדי למנוע היווצרות וקליטה של עובר ברחם
לגבי הטיפול ההומאופתי - זה יכול להפריע אם מדובר בטיפול ברחם ואו באיברים נשיים אחרים הדורשים טיפול - בכללי זה גורם שמפריע להביא אותם לאיזון שלם
וזה אומר שההומאופת יוכל להביא אותך לאיזון עד גבול מסויים -בו ההתקן יחסום את המשך התהליך לבריאות שלמה
יש קורס שעוסק במניעת הריון טבעי שלומדים -זה מדוייק וזה עובד לא פחות טבו מהגלולה ואו ההתקן - אך צריך להקיע קצת מעבר
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אני מבקשת עזרהאפרת29/08/2011
הותאמה לי רמדי שעזרה לי לצאת מדיכאון ולהפסיק לקחת ציפרלקס. לצערי בלי להסיר ממני את הפנים עצובות, שכל אחד מעיר לי עליהם. לפני מספר ימים אפילו התחלתי לעבוד אחרי הרבה שנות בטלה קשות, עקב הדיכאון.
היום אחרי חדשיים טיפול ברמדי שעזר לי, אני מרגישה נסיגה במצב הרוח, ובעיות בשינה. שאלתי היא האם ניתן לעזור לי, בסכום שאוכל לעמוד בו?
אני מקווה שתוכלי להפנות אותי לעזרה. אם הייתה לי משכורת הייתי יכולה לשלם מלא. אנא מכם מישהו יכול לעזור לי?............אני פוחדת לחזור לדיכאון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני קוראת שאת מפנה לקופ"ח. לצערי
אפרת29/08/2011פניתי ולא עזרו לי. אני ודעת את הרמדי שלי, אבל לא יודעת איך לתחזק את היציבות הנפשית-אני בטוחה שיש מענה לכך.
שוב אנא עיזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני קוראת שאת מפנה לקופ"ח. לצערי - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל29/08/2011שלום אפרת
יש מענה להכול -את צריכה הומאופת מוסמך שיטפל בך
לידיעתך אין רמדי אחת לאדם - יש הרבה רמדיס מתאימות
אז גשי להומאופת שיטפל בך בצורה רצינית כן קופת חולים היא אופציה טובה
חברות ביטוח עוד אופציה פרטי גם
בברכה אדית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את עובדת בקופ"ח?
אפרת31/08/2011לצערי לא היום רק פרטי
אבל יש מטפלים מצויינים בקופות חולים
במידה ואת צריכה ממני עוד מידע אנא צרי קשר בטלפון הפרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את עובדת בקופ"ח? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל31/08/2011לצערי לא היום רק פרטי
אבל יש מטפלים מצויינים בקופות חולים
במידה ואת צריכה ממני עוד מידע אנא צרי קשר בטלפון הפרטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת רסקיוחן28/08/2011
בזמן טיפול הומאופטי. האם אפשר להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת רסקיו - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל28/08/2011לא רצוי לערבב אלא ורק בידיעת ובאישור המטפל ההומאופת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארניקה לפני קיסרימאי26/08/2011
שלום. אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי ביום שני. המליצו לי לקחת גולובלים של ארניקה כבר עכשיו. האם זה מסוכן לעובר? והאם מותר לקחת את זה בהנקה?. קראתי שהדעות חלוקות. אשמח לעצתכן בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארניקה לפני קיסרי - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל28/08/2011אני חושבת שהדיון הזה כבר עלה בשאלה לא מזמן ומאתרי ואחזור על זה שוב -אין לקחת בזמן הריון שום דבר על סמך המלצות -אלא רק תחת טיפול מסודר והומאופת משגיח מוסמך ותחת הוראה שלו בלבד בתוך טיפול מסודר מטעמו
כול דבר שתעשי על דעת עצמך תוכלי לפגוע בעובר בוודאי -אם לשתות 10 ליטר במים ביום אחת לרבע שעה -למרות שמים זה בריא -רק כי המליצו לך שזה טוב יכול לגרום נזקים
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל אסור בזמן טיפול הומאופטיהדס20/08/2011
הי
הבנתי שצריך להמנע מקופאין ומנטה. האם מנטה במשחת השיניים זה בסדר?
כמו כן, אמרו לי שאסור לשתות יין ולאכול שוקולד בזמן טיפול (אני אוהבת מאוד את שניהם), האם זה נכון? וכמה זמן אחרי שסיימתי ליטול את התרופה אני צריכה להמנע מהמוצרים האסורים בטיפול?
תודה רבה
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל אסור בזמן טיפול הומאופטי - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל21/08/2011שלום הדס
נכון מנטה אסור בכול צורה
שוקולד אני פחות מקפידה -לא לאכול בכמויות
יין אני ללקוחות שלי מאפשרת חצי כוס ביום
לגבי כמה זמן רצוי מקופאין להימנע לאורך זמן אבל אין תשובה חד משמעית
הטיפול אם הייה מוצלח אמור להחזיק מעמד
בהצלחה אדית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרוןיעל16/08/2011
שלום רב
לפני כשנתיים קיבלה ביתי בת ה-8 טיפול (טיפות) ע"י הומאופת לדלקות גרון חוזרות. הטיפול מאוד עזר, לקחנו כפעמיים כל פעם טיפול של 8 ימים (אם אני זוכרת נכון).
כנראה הדלקת חזרה שוב, כעבור זמן רב, והרופא שלנו בחו"ל...
האם על דעת עצמי אני יכולה לתת לה שוב את הטיפות שקיבלנו לפני כשנתיים? אודה על תשובתך המהירה
יש לטיפות תוקף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל16/08/2011שלום יעל
לא ממש לא את חייבת פיקוח של הומאופת
גשי עימה לקופת החולים להומאופת או הזמיני תור אצל הומאופת פרטי
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדותאימא של לירז14/08/2011
היי,
תהיתי אם יש משהו טבעי לטיפול נקודתי ברגעי חרדות.
באירועים משפחתיים אני נכנסת לחרדות קשות (לא בוחרים משפחה) וחשבתי שאולי יש משהו שיכול לעזור... רגיעון או רסקיו, משהו מהמשפחה הזו?
המליצו לי לטפל ברפואה טבעית חשבתי שמישהו פה יידע.
(אחותי הקטנה מתחתנת עוד מעט, אני חייבת להיות רגועה כשאספור את מספר הפעמים שיגידו לי "בקרוב אצלך...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל14/08/2011שלום נטע
כן יש פתרון לנושא זה באמצעות הומאופתיה
מדוע שלא תגשי לקופת החולים להומאופת הקופה
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגיעון....
אימא של לירז15/08/2011היי,
מה קורה?
טוב אז קודם כל אני ממש מזדהה, ואני מקווה שתהני בחתונה :) עזבי אותך, לא משנה כמה פעמים יגידו מתי אצלך, הם סתם אומרים את זה כי זה מה שאנשים עושים....
תבואי רגועה, אני חושבת שתדפקי הופעה ולא תשאירי בכלל זמן לשאול שאלות
אבל חוץ מזה שאני יכולה להמליץ לך על קצת מדיצטיות ורוגע ובכלל קצת יוגה,
אני משתמשת במשהו כזה להרגיע חרדות שנקרא דטיף, זה הומופאטי וטבעי לגמרי, לא ממכר בכלל. ניסיתי לשכנע גם את אחי הגדול שתמיד נלחץ בראיונות עבודה והוא די צחק עליי, אבל הוא השתמש בזה גם בסוף.. נסי את זה, הרבה הרבה, תשתי איזו כוסית או שתיים :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגיעון טבעי
לירון סלומון15/08/2011אני זוכרת שלפני מבחנים גדולים אמא שלי הייתה מביאה לי את הרגיעון "הרוסי" וולריאן, כעיקרון זה תרופה טבעית והיא באמת עושה את מה שהיא אמורה לעשות, אני לא יודעת אם יש את זה בארץ, אבל בטוח יש דברים דומים פה, תנסי דברים יותר מתקדמים מאשר "רגיעון" כי זה פלסבו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתרון ל PAFPAרן14/08/2011
אני אבא לילדה בת שנתיים שאובחנה כסובלת מ PAFPA. בהתחלה נתנו לה סטרואידים שעזרו אולם זה הגביר את קצב המחלה מאחת לחודש לפעם בשבוע....
האם יש מישהו יודע על טיפול הומאופתי שיכול לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון ל PAFPA - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל14/08/2011שלום רן
אבקש שתסביר לקוראים מה זה PAFPA
בהומאופתיה יש 95% פתרונות לכול בעיות אך כל מקרה לגופו
תתאר את המקרה שלה עם פרטים נוספים סימטומים של המחלה שלה
ואפנה אותך לטיפול המתאים
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומיאופתיה או נתורופתיה?איילת השחר09/08/2011
שלום.
אני סובלת מווסטיבוליטיס וחזרות של קנדידה נרתיקית ואף התגלה שיש לי קנדידה ברמה נמוכה במעיים.
מה עדיף יותר לטיפול במצב זה? נתרופתיה או הומיאופתיה? היכן יש יותר הצלחות במחלות מסוג אלה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הומיאופתיה או נתורופתיה? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/08/2011בשילוב בינהם יש הכי הרבה הצלחות
אשמח לעזור לך
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה מלחי תאאלי08/08/2011
היי רציתי לדעת מה זה מלחי תא והאם זה נחשב מוצר הומאופתי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה מלחי תא - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/08/2011מלחי תא -אלו מלחים הקיימים בתאים - יש כול מיני מלחים שנמצאים מחוץ או בתוך תאי הגוף - יש אותם גם בצורת רמדי הומאופתית -אבל בתור רמדי הומאופתית הם כבר לא מלחים אלא רק אנרגיה של המלח לא המלח עצמו לא החומר רק הרוח
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגע, איפה הוכח שזה בכלל עוזר?גלעד07/08/2011
אשמח לקבל הפניות למחקרים רציניים בנושא.
ללא מחקרים כאלה, זה גובל בשרלטנות לטעון שטיפול מסוג כזה או אחר עובד. וצריך להיות ספציפי! גם אם מחקר מראה שטיפול מסוים עוזר במקרה של סחרחורת, הרי ברור מאליו שלא בהכרח זה עוזר לבעיות עיכול, סרטן, עצבנות או פסוריאזיס למשל... לזה צריך מחקרים קליניים נפרדים. הגיוני, לא?
כדי לדעת אם טיפול מסוים עובד או לא, יש לבצע ניסוי קליני מבוקר, בו משתמשים בשתי קבוצות גדולות של אנשים שנבחרו אקראית.
קבוצה אחת מקבלת את הטיפול, וקבוצה שניה מקבלת טיפול דמי (דומה בכל דבר לטיפול האמיתי, אך ללא הגורם המטפל, למשל, כדור שממולא בקמח, תרופה הומאופתית שמכילה רק את החומר הממיס ולא את התמצית המדוללת שהממיס אמור "לזכור", מחטי דיקור מיוחדות שפותחו לנושא, שלא חודרות את העור).
רצוי, במידת האפשר שגם המטפל לא ידע האם פציינט מסוים מקבל את הטיפול האמיתי או טיפול דמי, מכיוון שנמצא כי גם ידיעה זו עשויה להשפיע במידה מסוימת על תגובת החולה. (לא תמיד זה אפשרי כמובן, אבל אם כן - כך יש לבצע זאת).
אם מתגלה הבדל משמעותי מבחינה סטטיסטית במצב החולים, סביר כי הוא נובע מן הטיפול. (תמיד יש ספק, צריך לנקות גורמי הטיה נוספים, רצוי שחוקרים אחרים יחזרו על הניסוי במקומות אחרים, וכו. אם שוב ושוב מתקבלות תוצאות דומות, יש להניח שיש אמת מאחורי הדברים).
מי שמכיר מחקר בתחום זה, שהתבצע לפי העקרונות המנחים שפירטתי לעיל (הנהוגים לגבי כל תרופה "קונבנציונאלית" שנכנסת לשוק), וגם השיג תוצאות חיוביות, מוזמן להגיב בשליחת קישור למאמר.
אין טעם להתווכח על עובדות. וכמו שאמר מי שאמר: "יכולות להיות לך דעות משלך, אבל לא יכולות להיות לך עובדות משלך."
"אבל לדודה שלי זה עזר", "סבתא של חבר שלי נרפאה מזה", "אחרי שנים של נסיונות ברפואה קונבנציונאלית, פניתי לשיטה אלטרנטיבית ותוך כמה שבועות ראיתי תוצאות", "לא יועיל, לא יזיק", "המטפל הוכיח לי במרפאה שיש לו כוחות" – כל אלה, ועוד טיעונים רבים אחרים אינם רלוונטיים ואפילו שגויים כל עוד מישהו מתעניין באמת, ולא במשאלות לב. במקרים מסוימים כרוכות גם סכנות רציניות בדבר.
כי בבריאות לא משחקים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגע, איפה הוכח שזה בכלל עוזר? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל07/08/2011כנס לאתר של האגודה להומאופתיה -יש שם דף למחקרים ולאתרים של מחקרים
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
