מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- R37שיר13/11/2011
תינוקת בת חודש וקצת. סובלת מגזים. קניתי את ה R37 ולהפתעתי גיליתי לאחר מכן שיש בו 20 אחוז אלכוהול!!! סיפרתי לרופאת ילדים והיא הייתה בשוק!!!!
זה מוצר שקניתי בסופר פארם מיוחד לתינוקות - האם יכול להיות שיש בזה אלכוהול??? לא מסוכן לתת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר R37 - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל13/11/2011אני לא מתמצאת ואו מתייחסת למוצרים -התינוק שלי לא היה מקבל את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור חמוציותאירית09/11/2011
אני נותנת לבתי בת הארבע פעם ביום כדור חמוציות(מפורר במשקה)
לאחר ארוחת ערב.(מאחר סבלה מדלקות חוזרות בדרכי השתן)
האם החמוציות (240 מ"ג +ויטמין סי) יכולים לגרום לנזק לקיבה או נזק אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור חמוציות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/11/2011שלום אירית
לא שידוע לי אבל כדאי שתפני את השאלה לפורום ספציפי לתזונה בו יש גם נוכוחות של רופא. רופאים נתקלים בדרך כלל בנזקים אם נגרמו בעיקבות לקיחת תוסף כזה או אחר. בכל מקרה לטפל בבעיה של דלקות בצורה זו זה רק טיפול בסימפטום ולא בשורש הבעיה כך שהדלקות תמיד יחזרו -חמוציות זה לא הטיפול לשורש הבעיה
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה כללית ממושכתבן 3408/11/2011
שלום רב,
מזה כשנתיים שאני סובל מחולשה כללית ועייפות מוזרה, חוסר אנרגייה, עם תחושת עקצוצים ברגליים (מהברכיים ומטה), לעתים גם בידיים, כמו כן מעת לעת ישנה תחושות חום וקור בכפות רגליים. לעתים תחושת החולשה מלווה בתחושת "עיניים עייפות" מעין עיניים דומעות אבל בלי דמעות (קצת קשה לתאר זאת).
התלונות לא ספציפיות והן באות והולכות.
התופעות החלו לאחר טיפול ב PPI בשל דלקת בושט שהתגלתה אצלי. חשבתי תחילה שמדובר בתופעות לוואי של הכדור (נקסיום) אולם רופא הגסטרו שלל זאת.
עברתי בדיקות רבות, כולל MRI מח ועמוד שדרה, EMG, מעבדת שינה - ניתן לומר שבסה"כ הבדיקות תקינות. אינני מאובחן עדיין בשום מחלה גם לא בתשישות כרונית בשל תסמינים חלקיים בלבד למחלה. עברתי 32 טיפולי דיקור סיני, טופלתי ע,י נטורופט- ללא שיפור במצב.
אני די חסר אונים שכן הדבר פוגע בתיפקודי בעבודה וכמובן גם בבית.
אציין כי אני בעל עודף משקל, כמו כן נמצא מחסור בטסטוסרון ומחסור בויטמין D אולם כל הרופאים שבדקו אותי גורסים שאין קשר לתופעות.
החיסרון ברפואה הקונבנציונאלית שכל רופא מסתכל דרך קוף המחט שלו ולא מתייחס למכלול כולו. אשמח לשמוע את דעתכן בנושא- מה זה כבר יכול להיות ??...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה כללית ממושכת - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל08/11/2011שלום
לצערי אני לא רופאה ולא נותנת איבחונים רפואיים -זה מה שעולה מדבריך שאתה מצפה לשמוע. אתה מוזמן לגשת לרופא הומאופת בקופת החולים שלך ולקבל טיפול בנידון ואיבחון
בברכה ובהצלחה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולשה כללית ממושכת - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה08/11/2011שלום רב
אתה ודאי לא מצפה שמה שרופאים מדופלמים לא הצליחו לאבחן לאחר בדיקות כה רבות נוכל אנחנו לעשות דרך גלי האינטרנט .
אולם למעשה אולי מוטב כך שאין איבחון כי כנראה שאין בעיה אורגנית רצינית למרות שאתה מרגיש מאד לא טוב . למרות שנאמר לך שזה לא נראה כמו תסמונת התשישות הכרונית אני נתקלתי בהרבה וריאציות של התסמונת וייתכן מאד שזה כן . מאחר ושללו מן הסתם פגיעה במערכת העצבים מה שחשוב כרגע זה פחות האיבחון ויותר הטיפול ואני ממליצה בחום רב על טיפול הומאופתי קלאסי .
רפואה שלימה
יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרוב משפחה ניסה טיפול הומאפטי שנכשלרגב06/11/2011
לד"ר פלינט שלום רב
קרוב משפחתי הסובל מיובש בעינים דלקת עפעפים טופל על ידי הומאפטית בכירה
מזה 7 חודש כל פגישה כללה שיות נפש מעמיקות כולל מה קרה בגיל 5??
קיבל מס' רב של רמדיס שונות כולם בתוך בקבוק מים,למרבה הפלא לא קרה פשוט כלום,פשוט כלום למעט פעם אחת שהיתה הקלה אולי לשעה,ופעם שהיה ריאקציה לא נעימה
אגב המטפלת ההומאפטית טענה שריפטאה דלקת עפעפים ונעלמה היתכן,כי לא ראיתי מאמר באינטרנט על כזאת הצלחה כולל העלמות יובש בעינים ואם כן אשמח לקבל הפנייה למאמר כזה?
האם אני יכול לשלוח לך במייל את רשימת הרמדיס שקיבל
כרגע הוא בדיקור סיני וצמחי מרפא למעט הקלה פה ושם של שעתיים עד שלוש נשאר עדין היובש בעינים והגירוי,והאודם מה מומלץ לעשות?
אגב מדובר באדם שעוסק כמנהל בכיר בחברת תוכנה והדבר מהווה מטרד מציק במהלך היום,האם להומאפטיה יכולת בשיפור דרסטי של מצבים כרוניים דלקתיים? שאפילו רופא העינים שהיינו אצלו חסר אונים
זכור לי שפעם הוא טופל במרפאת מכבי טבעי וקיבל רמדיס פולסיטולה שגרמה לצריבה בעין וריאקציה לא נעימה,למרות שמדובר בקרוב משפחתי,הוא די רגיש ואני מעוניין לסייע לו אם כך מה ניתן לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בזבזנו שנה על הומאופטיה בלי תועלת
הדס07/11/2011פנינו עם ילד אלרגי להומאופט מה שנקרא קלאסי
וובצענו באדיקות מירבית כל הוראת טיפול
וכעבור שנה הילד נותר עם אותה נזלת וסבל קשה
של הימנעות מאנטי היסתמינים ונטשנו את הטיפול הכושל.
אני ממליצה למי שהולך להומאופטיה לחשוב פעמיים אם הוא לא
זונח טיפול אחר בפרט כשמדובר במחלות בלי פתרון כאלו עם רקע גנטי
שהומאופטיה לא תרפא לעולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבזבזנו שנה על הומאופטיה בלי תועלת - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה08/11/2011שלום הדס
צר לי לשמוע שלא נעזרתם ע"י הטיפול ההומאופתי . לשמחתי זה לא קורה הרבה אבל מה שכן קורה הרבה הוא שהרפואה הקונבציונלית לא מצליחה לרפא . לרפא זה שהמחלה לא תמשיך כאשר לא לוקחים תרופות . אשמח לשמוע על מחלה אחת כרונית שהרפואה מרפאה ממש (לחץ דם אלרגיות מיגרנות דלקות חוזרות ) ושוב אני מדגישה לרפא ממש ולא להשתמש בתרופות כל החיים וברגע שמפסיקים את התרופה הבעייה חוזרת ובמשך הזמן מתווספות תופעות נוספות כתוצאה מהתרופות !!
האם בשל כך אנחנו אומרים הרפואה לא שווה לא נלך יותר לרופאים ?
לשימחתי ההומאופתיה מוכיחה את עצמה במקרים רבים בריפוי אמיתי באופן שהמחלה מפסיקה בלי צורך להמשיך בתרופות כל החיים ואני מקווה שגם הבן שלך יבריא במהרה .
כל טוב
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבזבזנו שנה על הומאופטיה בלי תועלת - תגובה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל08/11/2011עניתי כבר על סוגיה זאת בעבר לא מעט פעמים ובפירוט רב ומעמיק -כאן שאין צורך שאענה שוב ואחזור על עצמי - -מי שהתשובות שלי בנושא מעניינות אותו שיגלוש בפרורום ויחפש את הדיון בנושא -נדמה לי עם בחור ששמו שלומי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרוב משפחה ניסה טיפול הומאפטי שנכשל - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה08/11/2011שלום רגב
כפי שעניתי להדס שטענה שההומאופתיה לא עזרה לבנה , אענה גם לך .
ב"ה ההומאופתיה מוכיחה את עצמה בריפוי אמיתי באחוז גבוה של מטופלים (ומי שיאמר לך שב100% שוגה ) הרפואה המעריבית מקלה על סימפטומים ע"י תרופות שגורמות נזק בטווח הארוך מבלי לרפא באמת .
לשיקול דעתך באיזו שיטת ריפוי לבחור .
הרבה בריאות
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתרון דרך ההומאופתיהסיוון06/11/2011
שלום..מזה כחודשיים לערך שיש לי תחושת נמלים ברגל ובראש,,זה קרה לאחר עיסוי רפואי שעשיתי,לפני שנה עשיתי גם אצל מטפל שונה וקרה לי גם תחושה כזו ברגל וביד כמה חודשים! כנראה שיש לי איזה עצב רגיש/לוחץ,האורטופד לא יודע לומר...האם יש פתרון אצלכם ?ואם כן אז כיצד?שהרי ההומאופיה הבנתי שזה מעין מרקחת צמחים טבעיים אז כיצד זה מסייע להורדת תחושת נימול או לריפוי ושחרורי עצב לוחץ ללא תנועה??אשמח לדעת..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון דרך ההומאופתיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל06/11/2011שלום רוני
כן בהומאופתיה זה אפשרי וב 90% גם מצליח
כדאי לבדוק טיפול בתחום
בברכה דר דניאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE:
סיוון06/11/2011תודה על התשובה..
אשמח לדעת איך זה עובד ומשחרר אם זה ללא תנועה..
2.לפנות לכל הומאופת או שיש לבעיה ספציפית זו תת התמחות בהומאופתיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE: - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה06/11/2011שלום רוני
תחושת נימול היא אכן יכולה להיות על רקע עצבי אבל קשה מאד לאבחן ולאמר בודאות .
ההומאופתיה מטפלת ובד"כ בהצלחה בבעיות מסוג זה (למרות שכל מקרה שונה במקצת ולכן אף אחד לא יכל לאמר בודאות של 100% ) ההומאופתיה מטפלת באמצעות תרופות - המכונות רמדיס שמכינים אותם מחומרים שונים מן הטבע . ההומאופת צריך לאבחן אותך לגבי בעיה זו ולגבי אפיונים נוספים שקשורים אלייך ורק אז להתאים את התרופה המתאימה לך ולא בהכרח שאותה תרופה תתאים לאדם שני שיבוא אחרייך עם בעייה שניראית דומה . אין בהומאופתיה התמחויות בבעיות ספציפיות . יש הומאופתים מנוסים יותר ופחות .
רפואה שלימה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהילה של טיפות הומפאתיות במיםאור06/11/2011
האם זה בסדר למהול במים כמה סוגים של טיפות הומופאתיות ביחד. האם יש השפעה או ניטרול של החומרים? (כמובן כשכל אחד מהטיפות משמש למטרה אחרת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהילה של טיפות הומפאתיות במים - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה06/11/2011שלום אור
ההומאופתיה הקלאסית שבה אני משתמשת דוגלת ומושתתת על תרופה -רמדי יחידה בזמן נתון . הרמדי ניבחרת לאדם המסויים עם כל הסימפטומים שלו ועם האפיונים שלו ז.א. שהתרופה מותאמת לשרש היחיד של המחלה ולא תרופה לכל בעייה כפי שנותנים ברפואה המערבית . לכן, תערובת של רמדיס אינה מתאימה לגישה זו . כמובן שיש גישות נוספות כמו ההומאופתיה הצרפתית או המודרנית שמשתמשת ברמדיס הומאופתיות לפי הגישה המערבית (תרופה לכל סימפטום ) אבל כאמור לא אצלי ולא אצל הומאופתים קלאסיים אחרים .
הרבה בריאות
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- NATR MUR 12Ch 5GRשני01/11/2011
שלום לכולם,
לאחר מפגש עם הומואופט הוחלט שאטופל ע"י כדורים מסוג
NATR MUR 12Ch 5GR
אשמח לדעת כל מה שניתן על הרקיחה הנ"ל,
מצאתי לא מעט אתרים בחול אשר משווקים כדורים דומים
אך לא זהים בדיוק למרשם שלי...
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NATR MUR 12Ch 5GR - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה01/11/2011שלום שני
הרמדי שקיבלת עשוייה ממלח שנקרא נתרן כלורי NaCl . יש הרבה אינפורמציה על הרמדי שנמצאת באתרים הומאופתיים. את יכולה לחפש או לשאול את ההומאופת שנתן לך את הרמדי .
בהצלחה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יהודית..
שני01/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למשהו טבעי לחרדהסיוון27/10/2011
שלום!
אני בת 28 אני סובלת מפחדים ונכנסת ללחץ וחרדה מסוימת מכל בעיה רפואית שצצה לי.זה קורה ככל הנראה מאחר שבגיל נעוריי עברתי ניתוח בעיניים,ניתוח פתאומי מעכשיו לעכשיו די דחוף ומאז קרו עוד כאלה שממש לא הייתי מוכנה להם..כנראה שזה גורם לי להסתכל על כל תופעה לא מוכרת כמשהו בהול וניתוחי...בכל אופן יש לי עוד כמה סיבות להיכנס לחרדה ורעידות בגוף מזה ..האם יש משהו טבעי שאוכל לרכוש?הרופאת משפחה נתנה לי בעבר סירופ פסיפלורה...מה דעתך?תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה למשהו טבעי לחרדה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל27/10/2011שלום
לא מכירה את הסירופ -ולא ממליצה על משהו שלא מותאם אישית
גשי להומאופת בקופת החולים שלך שיתאים לך משהו אישי
יש פתרונות לכול סוגי החרדות בהומאופתיה
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה למשהו טבעי לחרדה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה27/10/2011שלום רב
לצערי אני לא יכולה להמליץ על תכשיר כזה או אחר שיכל ליפתור את הבעיה , יתכן שרסקיו רמדי יכולה לעזור .
אני מאד ממליצה על טיפול הומאופתי אישי שבו ההומאופת שומע ומתרשם באופן הכי עמוק על הפחדים שלך והחרדות ועל השרש שלהם ומתאים משהו שמתאים לך . יש בערך 500 תרופות הומאופתיות לחרדה ומתוכן צריך לבחור את זו שהכי מתאימה לך ורק בדרך זו יש סיכוי אמיתי לפיתרון אמיתי לבעיה .
בהצלחה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר פלינטלי23/10/2011
שלום דר פלינט, אני מעוניינת לעשות מיצוי שיליה והבנתי בבית המרקחת שאני צריכה להביא הפניה של הומיאופת. האם הפניה כזאת עולה כסף?אני גרה בכפר יונה,האם תוכלי להמליץ על מישהו באיזור שלי?תודה
לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדר פלינט - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה23/10/2011שלום לי
לא ידוע לי על צורך בהפניה כלשהי למיצוי שיליה . השאלה היא לאיזה צורך את זקוקה למיצוי האם כתכשיר פנימי או חיצוני .
בכל מקרה אם יש לך בית מרקחת שמוכן להכין עבורך אני מוכנה להעביר הפניה ללא תשלום (אבל פרטי לי בדיוק מה את צריכה ולמה . )
בברכה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונית21/10/2011
יש תרופה הומואופתית לחיידק GROUP B STREPTOCOCUS (סטרפטוקוק מקבוצה B ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל23/10/2011ישנם רמדיס הומאופתיות שיודעות לחסן את המערכת של נשמה -גוף בפני החיידק
דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה23/10/2011שלום רונית
ההומאופתיה עוסקת בריפוי ולא בחיסול חיידקים.
ריפוי משמעו מערכת חיסונית חזקה שלא תיתן לחיידק לתקוף.
אם מדובר בדלקת פעם בשנתיים אפשר אפילו לקחת אנטיביוטיקה. אם מדובר בדלקות חוזרות ונישנות אזי סימן שמשהו במערכת החיסונית נחלש ואז כדאי לטפל בהומאופתיה כדי להשיב את הבריאות ולמנוע את הדלקות כי כל מנה של אנטיביוטיקה מחלישה את המערכת . במצב כזה יש צורך להבין מה קורה אצל האדם הספציפי ולהתאים את התרופה באופן אישי . לפיכך התרופה אינה מותאמת לחיידק אלא לאדם שנידבק.
הרבה בריאות
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסילוקוקסינוםדנה17/10/2011
אבקש לדעת האם מותר לנטול בהריון...תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוסילוקוקסינום - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל18/10/2011זוהי שאלה מאוד לא נכונה לשאול כאן
השאלה היא האם את תחת השגחה וטיפול של הומאופת
זוהי השאלה האמיתית ולא משנה כרגע באיזה רמדי מדובר
והשאלה היא מי נתן לך את השם של הרמדי ? למה נתנו לך את השם
וממה את סובלת נכון לעכשוי ? האם זוהי רמדי שאיזה חברה אמרה לך שהתמשה בזמן הריון למשהו ואת רוצה לקחת בעצמך
אלו סוג השאלות שמעיניין אותי לדעת
אין כזה דבר רמדי כזו או או אחרת שמאימה להריון
יש רק כול מקרה לגופו -וכול מקרה הוא אחת למליונים ושאין שני לו כך שאין שאלה כאן אם יש או אין הריון יש שאלה אם את בפיקוח תחת מישהו מוסמך שהיתה לו סיבה טובה לתת לך רמדי כו או אחרת או שאת רוצה לעשות ניסיונות על עצמך בזמן הריון
עצם הכניסה לפורום ושאלה של כזאת שאלה מראה לי על יחס מאוד לא רציני ולא אחראי
ולא השאלה ששאלת כי היא לא רלוונטית
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוקפנות הזו ממש לא במקומה לדעתי
דנה19/10/2011לרמוז שאני לא אחראית לגבי ההריון שלי זה ממש לא במקום.
אני לא עושה על עצמי שום ניסיונות בהריון ועל כל דבר מתייעצת עם רופא או עם המכון הטרטולוגי של משרד הבריאות. אני מקפידה על כל דבר ודבר בהריון הזה ואני לא צריכה להסביר את עצמי. הסיבה שפניתי לכאן היא מתוך תחושת אחראיות וזאת למרות שבכל בית מרקחת מוכרים את התרופה הזו ואומרים שאין בעיה להשתמש בה גם בתקופת ההריון...אין לי שום בעיה להתייעץ עם הומאופת מוסמך. אני בטיפול של מדקר סיני, דיאטנית ורופאים קונבנציונאליים כך שהזנחה אין כאן. זו תרופה שנמכרת כחיסון/טיפול בשפעת לכל דורש וכן חשבתי שזוהי שאלה כללית לגימטימית ביותר...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמת שאת לא רוצה לראות לא במקומה
ד``ר אדית מרלין דניאל19/10/2011אין כאן תוקפנות -יש אמירת אמת צולבת שלא משאירה ספק עבורך ואו עבור כול אחד אחר שמתכוון לעשות ניסיונות על עצמו ולחבל בבריאותו -כך שאני עומדת מאחורי התגובות שלי ב 10000%
ואחזור עליהם שוב באותו נוסח אם מישהו יפנה וישאל שאלות מהסוג הזה
כי התשובות שלי לא מכוונת רק אליך -אלא לכול מי שנכנס לכאן וחושב שהומאופתיה זה קח ככול יכולתך בעצמך מתי שבא לך ועל פי כניסה והתייעצות עם מומחים בפורומים שונים -סורי אבל האחריות שלי -אלא אם כן את רוצה לכוון אותי לא לקחת אחריות על התחום שאני אמונה עליו -היא להזהיר ולידע בשיא החומרה הנדרשת אנשים שכמוך ושאלות מהסוג שלך
והתפקיד שלך להודות לי בצורה מנומסת מוכבדת ויפה על זה שאני מזהירה אותך מלעשות שטויות -אין לי מושג מי את ואנחנו לא מפעילה כאן וודעת חקירה לכול אדם שנכנס לכאן שיכול להיות גם נער ונערה בגיל שאין לי מושג מה עולה להם בראש
כך שהתפקיד שלך הוא להמשיך ולהיות מנומסת אלי ומכבדת את הידע שלי ואת כול המילים שארשום כאן ממקום של ניסיון בן 30 שנה בתחום שלך אין מושג בו אחרת לא היית נכנסת לכאן ומחפשת תשובות כלאחר יד -אם את רוצה שאוריד את הרמה שלי לנתינת תשובות כלאחר יד שיכולות לסכן מישהו מהקוראים -תחפשי גורם אחר שמוכן לא אני סורי.
התפקיד שלך לחשוב רק על עצמך בצורה מאוד מצומצמת ולראות רק את התמונה שלך -והתפקיד שלי לראות את כול מי שנכנס לכאן ומחפשת תשובות ברמה זו -ואולי במקרה את נערה שמחפשת פתרונות להפלה טבעית !!!!!!!!
מי יודע ? האם יש לי דרך להכיר ולדעת מי את ? האם את מוכנה להזדהות בשמך המלא ולתת מס תעודת זהות שנראה שאת לא איזה קטינה שמחפשת פתרונות טבעיים ליצירת הפלה טבעית -ולא אמרתי שתמצאי אותם כאן אבל אולי תעשי ניסיונות על עצמך אם נגיד לך שהרמדי הזאת לא טובה בזמן הריון למשל -כן תלכי ותקחי אותה כי במוח שלך נראה לך שזה אולי יקדם הפלה -לא חסר נערות שם אלפים שנכנסות כול יום להריון ורוצות להפיל ומוכנות לעשות נסיונות טבעיים על עצמן -אז את מנסה לחנך אותי איך לנהוג מהמקום שלי ???????
תחסכי ממני חינוך לנוער איך להתנהג ובאיזה רמה של תקיפות לנהוג בשאלות מהסוג הזה -תקיפות לא תוקפנות -ואת המילה תוקפנות תשליכי על מישהו אחר שיותר נוח להשליך עליו דיעות קדומות ועיוותים מהסוג הזה -כי עלי זה לא עובד
אני פועלת ממקום של ידע טהור ונקי ואם צריך לתת מבט מחמיר כלפי על שאלה שיכולה לגרום לנזקים למישהו מלבדך -כי את לא חיה בעולם לבד - אני אתן את התשובה בדיוק בצורה שצריך לתת אותה מהצד שלי -את מחפשת טיפול פסיכולוגי כאן שילטפו אותך -אני לא הכתובת. אין פה טיפול אישי זהו מקום ציבורי ואני צריכה לקחת בחשבון את כול מי שיצפה בשאלה שלך שבתוכה חבויים הרבה מאוד אפשרויות לגרימת נזק עצמי
בברכה דר דניאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוסילוקוקסינום - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה18/10/2011שלום דנה
באופן כללי הרמדיס ההומאופתיות מתאימות גם למצבי הריון אבל כמו לכל רמדי עדיף להתייעץ באופן אישי עם הומאופת. אם תרצי את יכולה להתקשר אליי ואנסה להבין מדוע את שוקלת את לקיחת הרמדי ואם אכן כדאי שתקחי .
בברכה
יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה לך על תגובתך
דנה19/10/2011אני בהחלט אשמח להתייעץ עימך טלפוני ת לגבי הנושא.
תודה וחג שמח
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון קשה מאדהריון קשה11/10/2011
אני כרגע בחודש השלישי להריון ,ומעל חודשיים אני מרגישה סבל נוראי שכולל חולשה תמידית , סחרורות וחוסר יציבות ,קושי להירדם , קושי לבצע מטלות מאד בסיוסיות כגון להתלבש להתקלח וכו ,חוסר ריכוז, בקושי יוצאת מהבית ,לא יכולה לעמוד הרבה זמן על הרגליים, לא מצליחה לקום בבוקר ..לוקח לי שעה בערך להתאושש , המון בחילות לאורך כל היום , הקאות יום כן יום לא וכשאני מקאיה זה כאילו הנשמה שלי יוצאת החוצה , הקאות מאד קשות , ירידה במשקל , שילשולים,אני גם ככה בתת משקל ואני נחלמת בשביל לא לרדת אלא רק לשמור על אותו משקל , חוסר תאבון , אוכלת מאכלים מאד יבשים כמו קרקרים , צנימים , בננות ואם אני נוגעת במשהו חומצי הגוף יגיב לזה מאד לא טוב אני עדיין לומדת מה אני כן יכולה לאכול , לסיכומו של עניין המצב שלי מאד קשה אני דיי מבודדת מהעולם כי מעדיפה שאף אחד לא יראה אותי ככה , אני יכולה להגיד שיש רגעים שהסימפטומים נחלשים ואז אני הבנאדם הכי מאושר עליי האדמות ומתפללת לא להרגיש ככה שוב אבל עד כה זה חוזר חלילה ,כרגע יש טיפה שיפור בכל התופעות המתאורות אך יחד עם זאת בסופו של יום רוב שעות היום אני מרגישה מאד רע...האם טיפול הומפאתי יכול לעזור לעבור את התקופה הקשה הזו\? תודה על ההתייחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך תופעת
הריון קשה11/10/2011יש עוד הרבה תופעת שלא ציינתי כמו טעם נוראי בפה לא משנה כמה פעמים אני אצחצח שיניים , צמרומורת קור, חום גוף של 37.2 מעלות ואני בחיים לא סבלתי מחום מה שקשה עליי מאד כל אלה תופעות שבאותו והולכות לאורך היום , כאבי ראש מאד חזקים , קושי לדבר ברגעים מסויימים ,חוסר יכולת לבלוע כדורים ווטימנים , הרבה רפלקסים של הקאות,הראייה שלי לא טובה בלי קשר להריון מה שמוסיף לקושי ,משתדלת לשתות הרבה כמה שאני יכולה אף על פי שתמיד אני חשה שאני מיובשת. זהו נראה לי\...:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תופעת - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/10/2011כפי שציינתי אפשרי לעזור ויש הרבה תופעות שיעלמו בהומאופתיה עד 90%
אבל בתנאי שתלכי להומאופת בעל נסיון אני ממליצה רק בקופה או במקום אחר שבדק את ההומאופתים שלו ומצא אותם מוסמכים ובעלי נסיון רב
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תופעת - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה11/10/2011שלום רב
אכן המצב שאת מתארת הוא קשה ודורש טיפול . הרבה נשים סובלות בעיקר ב-3 חודשי ההריון הראשונים אבל כאמור לפי מה שאת מתארת אצלך זה יותר חמור . באופן כללי יש הרבה נשים שדברים רבים עולים או מחמירים אצלן בהריון ולכן זו תקופה טובה לטיפול כדי שגם ההורות תהיה טובה יותר. מכיוון שההומאופתיה מתאימה גם להריון אני מאד ממליצה על טיפול הומאופתי (קלאסי )אצל הומאופת מנוסה .
בהצלחה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון קשה מאד - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/10/2011שלום
בהומאופתיה יש הרבה תשובות למצבים מהסוג שתיארת
במידה ותרצי עזרה אשמח לעזור ואו לכי לקופת החולים שלך להומאופת
מוסמך של הקופה.
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקום
הריון קשה11/10/2011את מטפלת רק בנווה צדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה sepia לטיפול בסינוסיטיס חוזריהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה11/10/2011
שלום
הייתי אצל הומיאופת בשל סינוסיטיס חוזר וליחה בגרון וקיבלתי טיפול ב:
sepia
האם ניתן לקנות תרופה זאת בלי מרשם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/10/2011שלום לאה
זוהי לא תרופה זה רמדי הומאופתית
לא כדאי לקנות ללא מרשם -את יכולה לגרום לעצמך נזק
גשי להומאופת וקבלי פיקוח על לקיחת רמדי שתתואם לך אישית
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה11/10/2011שלום לאה
השאלה לא לגמרי ברורה . אם היית אצל הומאופת שהמליץ על הרמדי הזו מדוע לא קיבלת מירשם או שהוא הזמין אותה עבורך בבית מרקחת ?
באופן כללי , רמדיס הומאופתיות לא דרוש מירשם רפואי . הן לא נחשבות לתרופות .
אבל כן דרוש הומאופת טוב שידע להמליץ על הרמדי הנכונה עבורך.
הרבה בריאות
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
לאה14/10/2011הייתי אצל הומיאופת וקיבלתי את הרמדי ספיה שעזר לי מאוד. זה היה לפני 5 חודשים.
כרגע אני שוב עם הסימפטומים של סינוסיטיס אקוטי ועם אנטיביוטיקה ורוצה שוב את הרמדי.
ההומיאופת כנראה לא בארץ. התקשרתי אליו והוא יהיה רק בעוד שבועיים .אני תוהה אם כדאי לגשת לבית המרקחת ולבקש שוב את אותו הרמדי.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה הומאופתית sepia
איילת גושן15/10/2011לאה שלום,
כשניתנה לך התרופה ההומאופתית ספיה- sepia, היא ניתנה לך במינון המתאים לך לאחר שיחה ארוכה ומפורטת. אי אפשר לשחזר על פי שאלתך מהו המינון שניתן לך. כמו כן ייתכן שעכשיו, לאחר 5 חודשים, מתאים לך מינון אחר, או אולי אפילו רמדי אחרת. אם ההומאופת/ית בסביבה, אני ממליצה לחזור אליו/יה. אם לא, בחרי הומאופת בסביבת מגורייך והמשיכי טיפול. לקיחת הומאופתיה פעם אחת לא מספיקה בדרך כלל לעשות שינוי יסודי שיימשך לאורך שנים. טיפול הומאופתי הוא תהליך. אם את רוצה את היתרונות, כדאי להשקיע את הזמן.
רפואה שלמה,
איילת גושן הומאופתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאה יקרה
יהודית פלינט15/10/2011טיפול הומאופתי נכון הוא לא רק פגישה אחת לקיחת רמדי והקלה בסימפטום . לפחות בשנה הראשונה כדאי להיות בקשר עם המטפל פעם בחדשיים שלשה כדי להבין אם הרמדי פועלת גם במישורים נוספים והאם תהליך הריפוי נימשך . תהליך ריפוי אינו זבנג וגמרנו אלא כאמור , תהליך שיכל להימשך גם שנים . ריפוי אמיתי הוא הקלה ושיפור בכל הרמות נפשית פיסית ואנרגטית כללית . לפיכך אני מאד ממליצה להיות בקשר עם המטפל שהיית אצלו בפעם הראשונה (אני מניחה שיש דרך ליצור קשר למקרים דחופים ) ולקבל הוראות ממנו.
רפואה שלימה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמה10/10/2011
שלום רב,
לפני כשנתיים עברתי טיפול הומאופתי מוצלח, סבלתי מהתקפי חרדה אשר כמעט נעלמו לגמרי אחרי שלוש פגישות עם הומאפת.
אבל לפני כשבוע התקפי חרדה חזרו ומצבי הדרדר ונהיה יותר גרוע ממה שהיה לפני שנתיים.פניתי שוב להומאופת , הוסבר לי שגם אחרי הטיפול אסור לי לקחת שום תרופות אפילו לא אקמול , נורופן וכו' .האם זה נכון? האם מעתה והלאה אצטרך בכל מחלה להיעזר בהומאופתיה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל11/10/2011זה ממש לא נכון אמה
אין כזה דבר אסור לקחת תרופות מי שאמר לך כזה דבר מסכן אותך
בכול מצב יש להתנהל על פי כללי הרפואה הרגילה ולהוסיף לכך הומאופתיה על פי היכולת והצורך. אם איזה שהוא רופא MD מורה לך לקחת כדור כזה או אחרת למצב
עשי כמצוות הרופא
אם את מגיעה להומאופת ומצבך משתפר והרופא MD שלך מוכן להוריד לך מינון של תרופות בהדרגה הוא יוריד וההורדה תיעשה רק בפיקוח רופא MD שנתנן לך את התרופה
כול מקרה לגופו נבדק ונבחן איןה כללות בשום תחום של רפואה -ואת צריכה להישמע לרופאים. מה יקרה אם חס וחלילה יקרה לך משהו שדורש פינוי דחוף לבית חולים
מה אז תגידי לרופאים שם לא אסור לי לקחת שום טיפול תרופתי לא אל תזריקו לי תרופות חומרים חומרי הרדמה אני עברתי טיפול הומאופתי
נראה לי שהלכת לטיפול את הומאופת צעיר אולי ולא מנוסה ולכן הוא עשה הכללה שלמעה מסכנת אותו וגם אותך קחי בחשבון ותנהגי בהתאם
כמו כן הומאופתיה לא מטפלת במחלות -אלא בגורמים שנוצרו שאיפשרו למחלה להתקיים ברובד של הנשמה -לא בגוף ולא בנפש.
בהצלחה
דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אמה11/10/2011תודה רבה על התייחסות המהירה.
לדבריו של הומאופת שלי ,ההתקפי חרדה חזרו מכיוון שבהמלצת רופא עור השתמשתי במשחה המכילה סטרואידים, אשר הפריעו או הזיקו לטיפול הומאופתי (אותו סיימתי לפני שנתיים) לכן מצבי הדרדר, והתקפי חרדה חזרו וגם מכיוון שכנראה יש לי נטיה להתקפי חרדה הדבר אשר עובר בגנים.לכן שאלתי האם אסור לי לקחת תרופות קונבנציונליות והתשובה שקיבלתי הייתה שבכל מחלה אני צריכה לפנות להומאופת על מנת להתייעץ ולבדוק את האפשרות של ריפוי ע"י הומאופתיה.האם התשובות שקיבלתי הן הגיוניות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה11/10/2011שלום אמה
ראשית אני שמחה לשמוע שנעזרת מאד בעבר ע"י טיפול הומאופתי ואין סיבה שלא תיעזרי גם הפעם למרות שהטיפול יכל לארוך זמן רב יותר . (באופן כללי גם אם נעזרים בטיפול במיוחד במצבים נפשיים כדאי להיות בקשר עם ההומאופת גם כשהמצב משתפר )
באשר לשילוב של הומאופתיה עם תרופות קונבנציונליות , יש אפשרות לטיפול משולב למרות שכאמור הוא יכל לארוך זמן ארוך יותר ואם כבר התחלת טיפול כזה רק הרופא שנתן לך אותו רשאי להפסיק לך אותו.
כל טוב
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוקל ללכת להומאפטית קלאסית אך מתלבטירון10/10/2011
שלום רב
קיבלתי המלצה על הומאפטית קלאסית רוקחת הומאפטית לשעבר
טענה ששיפור בבעיות כרוניות סבוכות יכול לנוע בין 40-45 הצלחה או במקרים מסויימים 80 אחוז האם הדבר מדוייק?
דבר נוסף האם הומאפטיה יכולה להפחית באופן מוכח דלקות עינים עקשניות,כולל יובש נלווה שאפילו רופא העינים חסר אונים?
דיברתי עם הומאפטית קלאסית ואמרה שמדללת את החומר 1 ל :50 למה הכוונה?
כמה זמן עליי לתת צאנס לטיפול אצל הומאפטית,כי מכר שלי הסובל מאלרגיה טופל 8 חודש אצל הומאפת בכיר ולא קרה פשוט כלום למרות ששיתף פעולה.
האם נכון הדבר שיש מקרים בהם הומאפטיה מתקשה לסייע ב 20 אחוז מהמקרים שפונים אליהם ככה נאמר לי על ידי נטרופטית ווגם על ידי הומאפת בכיר שטען שיש מקרים שלא נעזרים בהצלחה בהומאפטיה ומדוע?
האם ניתן לשלב הומאפטיה יחד עם טיפות ליובש בעינים עקב בעיה רפואית,והאם נטילת הרמדיס בתוך בקבוק מים לרגישים ועדינים מפחיתה את ההשפעה שלו על המטפל?
אודה לסיוע\
שנה טובה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוקל ללכת להומאפטית קלאסית אך מתלבט - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה11/10/2011שלום ירון
מאד ממליצה על טיפול הומאופתי במיוחד בבעיות כרוניות ממושכות כמו שתיארת . איני יכולה לנקוב באחוז מסויים של הצלחה כי כל מקרה הוא מיוחד ושונה גם אם לכאורה הבעיה דומה . הדבר תלוי בעיקר במידת ההצלחה של המטפל להגיע לרמדי המתאימה ביותר עבורך לעיתים זה לוקח יותר זמן ולעיתים פחות אבל שווה להצטייד בסבלנות (כמובן שאם אין שום שינוי אחרי חצי שנה כדאי לנסות מטפל אחר ) ולא כדאי להשוות כמה זמן זה לקח אצל חבר או מטופל אחר . בטיפול ארוך טווח נכון יש אמור להיות שיפור בכל המישורים ,פיסי ונפשי ולכן זהו תהליך ולא זבנג וגמרנו.
בהצלחה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
