פורום הומאופתיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת ברזל טבעי
    אורחת
    29/03/2011

    ערב טוב,
    בתי בת שלוש וחצי צריכה תוספת ברזל פריפל 3. האם יש תחליף טבעי יותר ומומלץ?
    תודה. (הברזל ניתן לה על רקע אנמיה,)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספת ברזל טבעי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת ברזל טבעי - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    29/03/2011

    שלום לאורחת

    כול פירמה טבעית שקיימת בחנויות טבע או בתי מרקחת הומאופתים
    היא טובה בתנאי שהמוצרים רצוי אורגניים וטבעיים

    רצוי שהברזל ילקח רק אחרי וידו אמיתי שאכן היא חסרה בו באמצעות בידקות עדכניות אחרת זה יכול לגרום להרעלה

    עוד דרך לקדם ברזל זה לצרוך טחינה מלאה אורגנית נבוטה
    יחד עם מולסה -לערבב אותם בחלקים שווים -וזה יוצא כמו חלבה מאוד טעימה
    לאכול מזה 2-3 כפיות ביום לגיל שלה זה מצויין מלא במינראלים יסודות קורט ויטמינים חלבון ועוד וברזל

    אבל לא כתחליף לתוספת אם חסר לה באמת -בכול מקרה להפסיק מיד בתוספת ברגע שהחסרים מתמלאים

    בהצלחה
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת ברזל טבעי - תגובה

    כרמית ברלין
    30/03/2011

    הי ותודה על פנייתך,

    ניתן לעזור לילדה גם בדרך הומאופתית. מנסיוני ניתן לחוות שיפור מהיר ויעיל תחת טיפול הומאופתי. כל התכשירים האחרים הטבעיים לא מגיעים לרמת ספיגה סבירה. וצריך ליטול אותם זמן רב בכדי לראות תוצאות.
    כמו כן, להומאופתיה יש את היכולת לטפל בשורש הבעיה שגורמת למחסור בברזל וזאת בניגוד לתכשירים אחרים שלרוב נוגעים רק נקודתית בבעיה.
    כמובן, ששילוב של תזונה יכול להועיל, אבל זאת בהנחה שהבעיה היא באמת של מחסור ולא של ספיגה.

    אשמח להיות לעזר
    כרמית ברלין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס
    לביאה
    29/03/2011

    אני בחורה בת 28 וסובלת מהרפס השפתיים מגיל ההתבגרות. בשנתיים האחרונות ההתקפים נהיו תדירים מאוד עד לרמה בה כמעט כל חודש יוצא לי פצע חדש. רמות המתח בחיי ירדו בשנתיים אלו ואיכות חיי השתפרה. אני לא סובלת מבעיות בריאותיות אחרות. הייתי מאוד רוצה למצוא פיתרון לבעיה היות והדבר פגום לי באיכות החיים. האם יש טיפולים הומאופתיים מומלצים? הטיפול הרפואי הקונבנציונלי הוא טיפול בכדורים לשארית החיים דבר אשר ממנו אני רוצה להימנע. אשמח לכל עצה כולל טיפול בסימפטום, אך בעיקר במניעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    29/03/2011

    שלום לביאה


    כן את מוזמנת להומאופתיה יש פתרון מלא להרפס

    נשמח לעזור לך

    דר דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס - תגובה

    כרמית ברלין
    30/03/2011

    הי ותודה על פנייתך,

    אני חושבת שאת צריכה לשאוף לריפוי ולא רק להקלה.......

    כמובן שלטיפול הומאופתי יש את היכולת לעזור בנושא הרפס. מנסיוני, מה שקורה תחת הטיפול ההומאופתי בנושא של ההרפס הוא ירידה בתדירות ההתקפים, גם כשכבר יוצא הרפס הוא קטן, לא משמעותי וחולף תוך יום יומיים. אך בעיקר מה שחשוב הוא, שההומאופתיה נוגעת בשורש הבעיה ובסיבה הגורמת להרפס לפרוץ ובכך עוזרת לאדם ולגוף לרפא את עצמו.

    אשמח לעזור

    כרמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ-אצטיל-ל- N-Acetyl-L
    חן
    25/03/2011

    שלום,

    אני סובלת מהפרעת הנקראת טריכוטילומניה. לאחרונה קראתי מאמר שפורסם כאן באתר BeOK על מחקר שנערך בארה"ב שגילה כי גלולה המכילה את חומצת האמינו "אצטיל-ציסטאין-N" יכולה לשפר מאוד את התסמינים מהם אנשים כמוני סובלים מאוד.
    במחקר מדובר על טיפול במינון של כ1200 מ"ג .

    אני לא יודעת אם פניתי לפורום הנכון, אינני יודעת למי עלי לפנות, רציתי לדעת איך בדיוק להתחיל טיפול מהסוג הזה, האם מתחילים ישר במינון כה גבוהה או שבהדרגתיות?
    ומהם הסיכונים האפשריים בטיפול מהסוג הזה? אילו נזקים (אם בכלל) ידוע שזה יכול לגרום? תופעות לוואי כלשהן?
    בנוסף, רציתי לדעת האם בכלל אפשרי לשלב טיפול כזה עם הכדורים שאני מטופלת בהם כעת; אני נוטלת 300 מ"ג wellbutrin ביום, ולפעמים גם 40 מ"ג ריטלין LA או 36 מ"ג קונצרטה - בשל דיכאון שאני סובלת ממנו בשנה האחרונה, וADD. האם קיים איסור/אזהרה כלשהו/י בשילוב מהסוג הזה?

    אני מאוד אודה לכם על תגובתכם, או אם תוכלו להפנות אותי לגורם שאוכל להתייעץ איתו בנושא, כאשר העלתי את הנושא הזה בפני הרופאה שלי, הפסיכיאטרית, היא לא כ"כ ידעה במה מדובר, לא היה לה שום מידע בנושא שיכל לעזור לי להבין אם כדאי לי להתחיל בטיפול כזה, אם זה בכלל אפשרי מבחינת השילוב..ולכן לא ידעתי למי עליי לפנות...הנחתי שזה מאחר שהטיפול בו אני מתעניינת הוא סוג של תוסף תזונה, תחום שאינו קשור לרופאה שלי, ואולי לכן לא היה לה שום מידע שיכלה לתת לי, לייעץ לי בעניין..

    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נ-אצטיל-ל- N-Acetyl-L

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ-אצטיל-ל- N-Acetyl-L - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    25/03/2011

    שלום רב אלה

    הפורום שאת צריכה לפנות אליו הא גניקולוגיה
    אנחנו כאן לא רופאים ואין מסמכותנו לענות על שאלות שנוגעות לתרופות כימיות

    בהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתת תיאבון
    tal
    25/03/2011

    טופלתי תקופה ארוכה אצל הומאופאתית. בתקופת הטיפול האחרונה (לפני כשנה) התלוננתי על אובדן החשק המיני ודיברנו על הקשר לאובדן תיאבון לאוכל באופן כללי.
    החשק המיני חזר והפסקתי את הטיפול. עם הזמן הרגשתי שהתעצם לי התיאבון לאוכל ולמתוקים (שלא היוו משיכה עבורי כלל) וגם עליתי בהדרגה במשקל עד מצב שמתחיל להיות לי לא נוח עם הגוף.
    מכיוון שאני כבר לא בטיפול דיי הרבה זמן - רציתי לדעת האם קיימת תמצית הומאופתית שאוכל לקנות עצמאית בחנות טבע אשר תגרום לי חזרה להפחתה של התיאבון וה"אטרף" למתוקים.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפחתת תיאבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתת תיאבון - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    25/03/2011

    שלום טל

    לא לא קיימת -זה רק בהתאמה אישית
    בנתיים לך תבדק להימצאות של קנדידה בגוף
    ותפעל בהתאם

    בהצלחה
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה ליוד
    אורלי
    24/03/2011

    האם אלרגי ליוד יכול לקחת אוסילוקוקסינום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה ליוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה ליוד - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    24/03/2011

    מצטערת מנועה לענות על מצב בו אני לא מכירה את כול המקרה לעומקו
    על כול המשתנים שלו

    בברכה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן יש להתמיד בטיפול הומאופתי
    רוצה לדעת
    22/03/2011

    ללא שינוי מהותי?
    כמה זמן יש לתת צ'אנס להומאופתיה?
    האם אחרי שנה כאשר החלפתי מטפלת זה הזמן לפרוש מהטיפול?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה הומופטית לבעיות קשב ורכוז

    סימה
    30/05/2012

    מבקשת להתייעץ האם טיפול הומופטי יכול לעזור לבעיות קשב וריכוז ?

    כמו כן מבקשת לברר האם שמעת על השיטה של "יואב פנחס" - מטפל הומופטי מטפל בבעיות קשב וריכוז ושמעת על תגובות מאנשים שטופלו בשיטה שלו ?

    האם לטיפול הומופטי יש תופעות לוואי ?

    אודה על תשובה בנדון.

    סימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה הומופטית לבעיות קשב ורכוז - תגובה

    ערן אינדיג
    31/05/2012

    סימה שלום,

    טיפול הומאופתי נכון אינו גורם לתופעות לוואי והוא יכול לפתור כל בעיה ברת ריפוי, ברוב המקרים ניתן לעזור למטופלים שאובחנו כסובלים מבעיית קשב וריכוז. אופי המטופל לא ישתנה ככה שמטופל היפראקטיבי לדוגמא יישאר כזה במידה מסויימת אבל הטיפול ההומאופתי יכול לעזור לו לרתום את האנרגיות לדברים יותר חיוביים.

    מסיבות ברורות אין בכוונתי להמליץ או לשלול הומאופתים אחרים מה שכן חשוב להבין שבהומאופתיה אין באמת תחומי התמחות. הומאופת טוב יכול לטפל בכל סוגי הבעיות והומאופת רע לא יכול לטפל באף אחת.

    בהומאופתיה אגב, אין שיטות. אין שיטת "ערן", שיטת "חיים" ושיטת "שמואל". יש הומאופתיה אחת ומי שעובד לפי עקרונות שלה יכול לעזור למטופליו.

    תבחרי לך הומאופת קלאסי שאת סומכת עליו ושיהיה בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה הומופטית לבעיות קשב ורכוז - תגובה

    יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה
    04/06/2012

    שלום סימה
    מהיותה שיטה המטפלת בגוף נפש ההומאופתיה יכולה לטפל בהצלחה רבה גם בבעיות קשב וריכוז עם או בלי היפראקטיביות . ייחודה של ההומאופתיה הוא בהתאמה ייחודית של התרופה למטופל המסויים ולא לבעיה מסויימת .לפיכך אם שני ילדים יגיעו עם אותה בעיה לכאורה , יש סיכוי רב שכל אחד יקבל תרופה הומאופתית שונה לפי מה שמתאים לו אישית ולא ריטלין או קונצרטה באופן גורף. לטיפול ההומאופתי אין תופעות לוואי כמו לכדורים הקונבנציונליים (לעתים , ביום יומיים הראשונים לאחר התחלת הטיפול יכולה להיות ריאקציה שחולפת מהר ולא מלווה את המשך הטיפול )
    לפי מיטב ידיעתי ליואב פנחס יש מכון שבו הוא משלב טיפולים שונים אבל מבחינת הטיפול ההומאופתי עצמו כל הומאופת קלאסי טוב יכל לטפל היטב בבעיית קשב וריכוז .
    בברכה ובהצלחה
    ד"ר יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן יש להתמיד בטיפול הומאופתי - תגובה

    יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה
    11/06/2012

    שלום רב
    ראשית יפה שהתמדת בטיפול שנה ללא שינוי מהותי . יש הרבה שפורשים הרבה קודם ...
    אבל אני חלילה לא ממליצה לפרוש מתוך הכרה שזה חייב לעבוד ואין דרך אחרת (לפחות לפי דעתי הלא אובייקטיבית) השאלה היא כמובן איזה סוג של בעיה ומה נקרא שינוי מהותי . האם יש שינוי בכלל האם ניתן לכמת אותו באחוזים? לפעמים בבעיות מאד עמוקות ומורכבות לוקח הרבה זמן להגיע לרמדי הממש מתאימה אבל בדרך יש חלקי הצלחות .
    כפי שהבנת אני בעד להמשיך ואם יש לך אמון במטפל אז להמשיך איתו אם לא אז להחליף.
    בהצלחה ורפואה שלמה
    ד"ר יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי אפשר לדעת...

    korkov
    02/07/2012

    לי לקח יותר משנה עד שהביאו לי משהו שגרם לשינוי והחלפתי 3 (החלפתי בעצם אחד השנייה פרשה מקופת החולים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן יש להתמיד בטיפול הומאופתי - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    23/03/2011

    לא ממש לא -בהומאופתיה יש תשובות לכול דבר גם לך
    כנראה לא הגעת למטפל בעל התשובות עבורך
    יש מלא הומאופתים ועוד יותר מלא כאלו שרק סיימו ללמוד
    צריך לבחור ממש בקפידה למי הולכים
    את צריכה לראות בחודש הראשון שינוי של בין 10-30%
    וכול חודש עובר עוד שינוי של לפחות 10-15 אחוז

    טיפול הומאופתי טוב לרוב -ותלוי אם האדם נמצא על תרופות כימיות או לא
    במידה והוא לא הטיפול לא עובר את ה 3-5 חודשים ומשיג תוצאות בכול הרמות

    במידה והאדם על תרופות זה יכול לקחת יותר אבל כול חודש וללא יוצא מין הכלל אמור להיות שינוי נוסף

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איגנציה בהריון
    עדנה
    22/03/2011

    שלום רב , אני בחורה בת 26 בהריון שבוע 31 .
    רציתי לברר לגביי האם אין בעיה לקחת איגנציה (20cc ( בהריון ?
    האמת שלקחתי כמה חודשים ובהריון די הפסקתי עם זה . האם זה בסדר לחזור לזה ?
    ההומפט שטיפלתי אצלו אמר לי לקחת את זה כל החיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איגנציה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איגנציה בהריון - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    22/03/2011

    שלום

    אנחנו מנועים מלתת טיפול דרך הפורום
    ההומאופת שאמר לך כזה דבר טועה
    ממליצה לך להחליף הומאופת
    אף רמדי הומאופתית לא לוקחים סתם כול החיים
    ובודאי לא סתם בזמן הריון

    בהצלחה
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שאין שמש אני סובל
    תודה רבה!
    14/03/2011

    אם אין חשיפה ישירה של הגוף לקרני השמש הסימפטומים הם:
    הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
    חשיפה לשמש פותרת את כל התופעות כאילו לא היו:
    הגוף משתחרר , הכאב נעלם, השרירים הופכים לרכים וישנה הקלה והרגשה טובה.
    לאחר יומיים מהחשיפה כל התופעות הרעות הללו חוזרות.

    למה זה? במה מדובר ?

    אם יש יום קייצי עם הרבה אור אבל אין חשיפה של הגוף ממש לקרניים , זה לא יעלים את התופעות. זה נראה שיש איזהשהו חומר שנכנס לעבודה בחשיפה לשמש,שמשפיע בחיוב כזה. ובעל יכולת ריפוי.

    מה הוא ?

    הויטמין D לא חסר. והאור לא עוזר
    רק אם יש חשיפה של ממש.
    ויטמין D כל יום נלקח בטיפות 2000 יחידות, וזה בוודאות לא עושה את מה שהחשיפה לשמש עושה.
    התופעות יהיו עד החשיפה הבאה.

    מה שמפריע בעיקר זה העיוותים והלחץ בשרירים שאי אפשר לשחרר אותם ללא חשיפה לשמש.
    כלום לא יעזור אם אין חשיפה ישירה לשמש גם לא האור הכי חזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, שאין שמש אני סובל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שאין שמש אני סובל - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    14/03/2011

    שלום

    זה לא ממש משנה מה זה -מה שמשנה זה שאת/ה לא באיזון ותלויים בגורם חיצוני
    במקרה הזה שחשיפה לשמש -לספק מצב של כביכול איזון לתקופת זמן קצרת מועד שלא נהפכת להיות קבועה

    יש לכול התופעות שציינת טיפול מלא בהומאופתיה
    ממליצה לך לא להסתמך ואו להיות תלותי באור השמש או לחפש תשובות למה
    אלא לקבל טיפול שמסיים את הבעיה -תפנה לקופת החולים להומאופת לקבלת טיפול


    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, את יכולה לתת כיוון?

    תודה רבה!
    14/03/2011

    איזה טיפול לדעתך צריך ?

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, את יכולה לתת כיוון? - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    14/03/2011

    ציינתי הומאופתי ולא חייב להיות קלאסי
    וניתן לשלב גם נטורופתי -אצל מומחה כמובן בשני התחומים

    בהצלחה רבה
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול הוא באמצעות לקיחת חומר מסוים

    תודה רבה!
    14/03/2011

    ?
    צמחי מרפא וכאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול הוא באמצעות לקיחת חומר מסוים - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    14/03/2011


    הומאופתיה -זה לא צמחי מרפא
    כנס לגוגל ותחפש מה זה הומאופתיה

    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר על חומר טבעי שההומאופת רוקח

    תודה רבה!
    14/03/2011

    משהו כזה לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אוסילוקוקסינום
    אילת
    08/03/2011

    לפני יומיים הגרון שלי כאב מאוד והרגשתי רע במיוחד לקחתי מייד אוסילוקוקסינום ומייד אחרי שעתיים כאב הגרון פשוט נעלם
    המשכתי לייתר בטחון עוד שתי מנות ומאתמול בצהריים לא לקחתי
    מה שכן אני מנוזלת מאוד ומלבד הנזלת אין כאבי גרון
    האם להמשיך לקחת האם זה יעביר דם את הנזלת או שאין קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי אוסילוקוקסינום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אוסילוקוקסינום - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    10/03/2011

    מצטערת אנחנו מנועים מלתת הוראות טיפוליות מעל גבי הפורום
    זה לא אחראי זה לא מקצועי ולא אתי ומפליא אותי בכלל שאת שואלת ורוצה לקבל כך הוראות טיפוליות -בכלל לא רק את כול מי שמצפה לכך מוזר שאנשים בכלל פונים לפורום לקבל הוראות טיפוליות למחלות איזה מין דבר חסר אחריות זה ?

    תגיע בבקשה לטיפול בצורה פרטנית אם את צריכה טיפול


    בברכה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Rchom
    אודי
    05/03/2011

    מה אומרת התוספת הזו שמתלווה לכל ההומאופתים ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Rchom

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Rchom - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    05/03/2011

    זה תואר שמקבלים אנשים שעברו את וועדת הקבלה של האגודה להומאופתיה קלאסית
    HOM זה קיצור של הומאופתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך.

    אודי
    08/03/2011

    ומה זה RC ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהומאפטיה לבלפריטיס ללא שינוי
    אירייס גל
    03/03/2011

    שלום רב
    בעלי מטופל אצל הומאפת בכיר כ 7 חודש
    עקב בלפריטיס כרוני ויובש בעינים כולל סבואיירק דרמטיטסס
    קיבל כ 12 רמדיס לקחת,90 אחוז לא עשה כלום מינון 12 סי בקבוק מים
    האחרונות מסוג ארסיניום,גרמו להחרפה לא עשה לו טוב והפסיק
    בעבר טופל במכבי ברמדיס פוליסטולה וכנ"ל.
    האם להומאפטיה יש יכולת ריפוי מוכחת בריפוי מחלת הבלפריטס הנחשבת לאחת מדלקות העינים העקשניות לטיפול????????
    מדוע הטיפול נמשך כל כך הרבה זמן ובהרבה כסף?????
    אגב רופא העינים ציין קשר לדלקת סבואיירק דרמטיטסס וכשתעבור טען ירגיש טוב יותר,איך עושים זאת לא ידע להגיד,סובל גם מיובש מעצבן.
    מה מומלץ לעשות במצב כזה??
    מאד סובל בלשון המעטה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופטיה לא יעילה בכלום

    עדן
    03/03/2011

    הם חלקלי לשון ולא יותר מזה.
    אני מטופלת בגלל אלגיה לאבק גם 8 חודשים בהומאופטיה קלאסית
    והנזלת שלי לא השתפרה וגם לא באחוז אחד.
    הפסקתי את ההומאופטיה לפני שבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופטיה לא יעילה בכלום - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    03/03/2011

    הצהרות מהסוג הזה מזמן איבדו את האפקט שלהם עלי כבעלת ניסיון מלא בתחום
    גם כמטופלת דרך אגב ולא רק כמטפלת
    שיפור או חוסר שיפור בכל סוג של בעיה לא קשור להומאופתיה
    בהומאופתיה יש פתרון לכול בעיה אנושית -אם היית מגיעה אלי למשל

    כבר מזמן היית באיזון מלא בגלל בעיה כזאת קטנה -ולמרות שאסור לי להבטיח דבר לאף אדם יש אצלי לא מעט אנשים שהגיעו בין היתר לבעיה של אלרגיה ואחרי חודש חודשיים כול הסיפור נעלם לחלוטין בכול הרמות

    אם כך אין שום קשר בין המקרה הבודד שלך לבין היכולות של הומאופתיה כתחום טיפולי אלא אך ורק להומאופת ולרמה המקצועית שלו הידע שלו ולהבנה שלו את המקרה שלך -שמתבססת על אמיתות שאולי גם לא חלקת עימו בצורה מלאה

    אם לא נדבת מידע מדוייק ואת כול האמת כולה ללא הסתרות על עצמך בכול המישורים -אף אחד לא יוכל לעזור לך
    כנראה שלא היית אצל ההומאופת שיכול לעזור לך ואו לא נידבת את כולה ידע הנדרש
    חפשי מישהו אחר שיטפל בך ואו חזרי וספרי להומאופת שלך את כולה אמת על עצמך

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור
    רוצה לדעת
    01/03/2011

    אני בטיפול הומאופתי כבר זמן מסויים.
    התחלתי לקחת את הרמדי החדשה לפני חודש.
    לקחתי אותה 3 פעמים (פוטנציה 30). אאני לא יודעת אם זה מהרמדי או לא אבל יש הטבה כללית בהרגשה וכללית גם בבעיה שאיתה באתי אבל לגבי המובהק אני לא יכולה להגיד שזה ממנה. יותר "באופן כללי" האין זה איטי מידי?
    אשמח לתשומת ליבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    03/03/2011

    שלום לך


    כן השיפור שאת מרגישה שאת לא יכולה לדעת -הוא מהרמדי
    אם הקצב הוא איטי מידי זה אולי בגלל שאת מקבלת מינון חד פעמי

    בקליניקה שלי אני עובדת אם מינונים יום יומיים ולכן השיפורים הם מהירים יותר
    אבל רוב ההומאופתים הקלאסים שבודאי הלך לאחד מהם יתנו מנה חד פעמית
    אני לא עובדת יותר בשיטה הזאת

    היום דעתי היא לאור נסיון של 25 שנים על עצמי ועל לקוחות ובתחום -לאור ריבוי הלחצים והרעלים שאנו מוקפים מינון חד פעמי הוא איך לומר עבר זמנו גם מבחינת הקצב וגם מעוד בחינות -אבל שוב תלוי אצל מי את מטופלת בכל מקרה את הכיוון הנכון אם קצת סבלנות תגיע ליעד הסופי

    בברכה ובהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של ויטמינים ורמדיז
    איילת
    01/03/2011

    שלום רב. ביתי בת השש מטופלת מזה כ3 חודשים בטיפול הומאופטי עקב מע' חיסונית חלשה וריבוי של מחלות ווירוסים. מקבלת כרגע שני רמדיס והייתי מאוד רוצה לשלב לה תוסף תזונה המכיל ויטמינים וברזל היות ואוכלת מעט.. ראיתי תכשיר בבית מרקחת טבע של פלורדיקס שזה תוסף תזונה המכיל ברזל ועשוי מתמציות צמחים ופירות. ההומאופט שלנו לא ממליץ לקחת את זה היות ויש רמדיס העשויים מתמציות צמחים ואז אני יכולה לעשות בילבול. מה אתם ממליצים לעשות כי אני מאוד רוצה לספק לה תוסף תזונה שתקבל ויטמינים ומינרלים שלא מקבלת ממזון?
    בברכה,
    איילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב של ויטמינים ורמדיז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של ויטמינים ורמדיז - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    03/03/2011

    שלום אילת


    אנחנו לא יכולים להתנגד כאן לחוות דעתו המקצועית של ההומאופת
    במקביל אנחנו גם לא יכולים לתת לה המלצות של ויטמינים בלי לראות אותה בפגישה טיפולית ולקחת את כול המקרה ולראות אם יש חסרים ברורים על סמך בדיקות שנעשו לה לאחרונה

    אני מזמינה אותך או לפנות לנטורופת בצורה מסודרת ואו לתזונאי את יכולה גם דרך קופת החולים שלך ולקבל הכוונה מלאה

    ברזל יכול להיות רעיל מאוד ומסוכן מאוד אם לוקחים אותו ללא צורך -היזהרי

    בברכה ובהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפה נטול קפאין בזמן טיפול הומאופתי
    הילה
    22/02/2011

    התחלתי טיפול לפני שבוע ורציתי לברר מה דעתכם לגבי שתיית קפה האג (קפה שחור נטול קפאין של עלית) כוס שתיים ביום אשמח לקבל תשובה .תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפה נטול קפאין בזמן טיפול הומאופתי - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    23/02/2011

    שלום הילה

    קפה האג גם מכיל קופאין במידה מסויימת וגם התהליך להוצאת הקופאין שהיתה בו לא בריאה זה עושה מאניפולציה לא בריאה לגרעינים

    בברכה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה רמדי לקחת לפני
    דודי
    21/02/2011

    שלום אני בחור בן 26 לפני שנה הייתי בטיפול הומאופתי להתקררויות חוזרות שהצליח מאוד, וניתנו לי 2 רמדיס אחת אקונייט ואחת ארסניקום אלבום לקחת 3 פעמים ביום והייתי לוקח אותם אחד אחרי השני רק אני לא זוכר מה לקחת ראשון ומה שני הבנתי שיש לזה חשיבות.

    הבעיה חזרה ואני רוצה לטפל שוב בעזרתם ואני לא בקשר עם ההומאופת שהיה לי אז בבקשה תעזרו לי מה לקחת ראשון ומה שני??
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזה רמדי לקחת לפני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה רמדי לקחת לפני - תגובה

    ד``ר אדית מרלין דניאל
    23/02/2011

    שלון דודי


    אתה צריך לנפות להומאופת אחר שיגיד לך מה ואיך לקחת
    אנחנו לא נותנים הוראות טיפול מעל גבי הפרום
    ואסור לקחת רמדי ללא פיקוח

    בהצלחה אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום