מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעות הנגרמות מעובש ופטריות במזגןניצה04/05/2011
שלום
לאחרונה נתקלתי במידע בנושא מחלות ותופעות הנגרמות כתוצאה מחשיפה לעובש וחיידקים ממזגנים
האם ישנה דרך הומאופתית להתחסן ומה בכלל יחסה של ההומאופתיה הקלאסית לעובש ולתופעותיו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות הנגרמות מעובש ופטריות במזגן - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל04/05/2011שלום ניצה
עובש הוא בעל חיי זה סוג פטריה חיה שמתרבה מהר ופולטת גזים רעילים לאוויר תוך כדי תהליך גדילתה. גזים אלו רעילים לכול מערכת הדם והנשימה ויכולים לגרום למגוון תופעות בילדים ומבוגרים החל מנזלות עד לאסטמה ברונכית ועוד
בפרט תינוקות שזוחלים ונוגעים ישירות בעובש שיכול להיות על הריצפה או על ארונות נמוכים ומכניסים ידיים לפה אך הכי גרוע נושמים ישירות את הגז
לכן עובש זה משהו שחייבים להרוג ולנקות -עושים זאת באמצעות ריסוס כול האזורים של העובש עם בקבוק המכיל חומץ תפוחי עץ -החומץ הורג את העובש -אחרי שמניחים לחומת לעשות את שלו מנקים את המקום באלכוהול ואחרי זה לצבוע אם זה קיר -יש לךך שכבה טובה של חומץ לתת לה להתייבש ואז לנקות ולחטא עם אלכוהול -אם העובש חוזר לעשות זאת שוב
מזגנים גם הם יכולים להוות מושבה לחיידקים -כמו כול חפץ אחר בבית ובפרט לאור כך שהמזגן מתעסק באוויר הבית זה חשוב -לגבי מזגנים אני לא מתמצאת בזה וכדאי לשאול מומחים במזגנים מהם השיטות להפחת גידול של מושבות חיידקים בהם
בהומאופתיה יש תשובות לכול בעיה -אבל אם את מחסנת את האדם או הילד ובמקביל ממשיכה לחשוף אותו לגורם המחלה למשל לגזים של העובש לא יושג דבר -המחלה תחזור את חייבת מצד אחד לטפל מצד שני למגר את הגורם שמזיק -כדי לתת למצב הבריאות תנאים לבריאות שלמה
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפשי או פיזי?לירן03/05/2011
אני כבר שנתיים חיה בארה"ב והגעתי לכאן כי בעלי קיבל עבודה נהדרת.לי אין אישור עבודה ולכן אני לא עובדת.אין לנו ילדים ואני מטפסת על הקירות מרוב שעמום.בשנה הראשונה הייתי חולת געגועים ועם ההסתגלות עדיין קשה לי כאן כי הראש לי כאן והלב בבית, בארץ עם המשפחה.מאז שאני כאן התחלתי להיות חולנית, כל פעם יש לי משהו וכשאני הולכת לבדיקות אכן מוצאים גם בעיות כך שזה לא רק בראש שלי.מצאו לי ריפלוקס ועכשיו יש לי ציסטה בבלוטת התריס וגם ככה ההומאופטית שלי כאן אמרה שלדעתה יש לי תת תפקוד של הבלוטה למרות שבבדיקות דם הכל יצא בסדר.בקיצור, האם יש משהו בהומאופטיה שיכול להביא לאיזון נפשי ופיזי ושלא יהיו לי בעיות בריאותיות כל הזמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפשי או פיזי? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל03/05/2011שלום לירן
בודאי שיש -יש את כול התשובות וללא יוצא מין הכלל
השאלה רק איכן ואצל מי את מטופלת
בהצלחה את בדרך הנכונה כשבחרת בהומאופתיה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ממושך בספיגליהיוסי02/05/2011
שלום רב,
אני סובל מכאבים יום יומיים הממוקדים בתוך העיניים (לא בראש ולא במצח).
ההרגשה היא דקירות בתוך העין (בד"כ הכאב מתחיל מעין שמאל).
ביצעתי את כל הבדיקות הרלוונטיות (נורולוגיה,עיניים,א.א.ג וכו').
בשנים האחרונות טופלתי בכדורים שונים אשר קיבלתי מנורולוג (דפלפט וכו'), אך מכיוון שהגוף מתרגל לכמות לאחר כשנה אני נאלץ להחליף כדורים.
לפני כחודשים פניתי להומאופט אשר נתן לי מרשם לספיגליה במינון הבא (3X, 6X ,9X) - כלומר סה"כ 20, בנוסף הוא ציין שאני אקח 8 כדורים פעם ביום.
המינון הזה העלים לחלוטין את הכאבים. דבר שאף אחד לא הצליח בכל 10 השנים שבהם אני סובל מהכאבים מאחורי העיניים (למעט הכדורים מהנורולוג)
שאלותי הם :
1.האם יש אפשרות לקחת את המינון הזה כל החיים כמניעה, או שצריך מינון אחר ?
2.האם יש השפעה שלילית הנובעת משימוש ממושך בחומר זה ?
3.האם בסופו של דבר הגוף יתרגל להשפעה החיובית של החומר ואני אאלץ להגדיל את המינון ?
בתודה מראש,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ממושך בספיגליה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל02/05/2011שלום יוסי
אתה מבקש עיצות טיפוליות שאסור לנו לתת כאן מבלי לגרום לנזקים
אתה צריך לפנות להמשך טיפול אצלך ההומאופת שנתן לך המרשם ולא לפורומים
אתה עלול ויכול לגרום לעצמך נזק בצורה הזאת -אסור לעשות שימוש ברמדי ללא פיקוח צמוד של הומאופת
ולכן אני מנועה מלענות לך על השאלות כי אתה בעצם רוצה שאני אעזור לך לטפל בעצמך - בעצמך לבד וללא השגחה תוך קבלת "המלצות טיפוליות והבנות ממני "
ומבלי להיות בהשגחה של הומאופת מוסמך וזה לא מקובל עלי
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיליקהחני21/04/2011
בס"ד
קראתי בספר בריאות העין שסיליקה עוזרת בהפחתת הנקודות השחורות בעינים האם יש לכם מידע מהו החומר והיכן ניתן להשיגו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיליקה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל26/04/2011שלום
אנחנו לא עוסקים בחומרים -ולא ממליצים על חומרים -בהומאופתיה אין חומרים
כול לקיחת רמדי הומאופתית ללא פיקוח של הומאופת מוסמך הינה מסוכנת
וללא יוצא מין הכלל אסורה. אין דבר כזה סיליקה לנקודות בעיניים
לך לטיפול מסודר אצל הומאופת מוסמך ורק כך תקבל אולי תשובה לבעיה
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי קיבה בהריון ותרופות הומאופתיותמירב20/04/2011
שלום רב,
אני בשבוע ה 13 להריוני וסובלת מהקאות (לפעמים דמיות), נתנו לי אומפרדקס אבל זה לא עוזר,(הם חלוקים לגבי עשיית גסטרו סקפיה כרגע) הלכתי להומאופט אשר נתן לי סירופ hbp טנקטורה, לדעתו זה הליקובקטר, בבית חולים די הפחידו אותי עם תרופות כאלו (ולא היה להם מה לעשות איתי כי זה ערב חג, ואמרו לי להמשיך עם התרופה שנתנו לי שאותה אני לוקחת כבר חודש).
היום חבר של הוריי אשר גם הוא הומאופט נתן לי כמוסות של mastic gum , רציתי לשאולל האם זה בטוח לקחת אותן בהריון (לדבריו כן),
אשמח לתשובה
תודה וחג שמח
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי קיבה בהריון ותרופות הומאופתיות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל26/04/2011שלום מירב
שום דבר לא בטוח לקחת אם לא היית אצל רופא הומאופת שלקח את כול המקרה שלך בצורה מוסדרת ולאור כול מה שאמרו לך הרופאים - כרגע שימי דגש יותר על מה שאומרים לך הרופאים לעשות מאשר כול מיני הומאופתים שונים ומתחלפים
בחילות מים עם לימון לרוב עוזר ואם זוהי בחילה קשה גשי לקופת החולים שלך לרופא MD שהוא הומאופת כדי לא להסתבך עם הרופאים שלך ובכלל
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון איגנציה-הומקורד -hell טיפותטובי17/04/2011
ברשותי טיפות אינאציה שקיבלתי עקב הפרעת חרדה כרונית אך הפסקתי מזמן להשתמש אשמח אם תידענה אותי כמה טיפות יש לקחת ואם יש תכשיר הומאופטי טחר שיכול להוריד את רמת החרדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון איגנציה-הומקורד -hell טיפות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל18/04/2011מצטערת טובי לא נהוג לתת כאן טיפול בלי להכיר את המקרה שלך לעומק
אם את צריכה טיפול תגיעי לפגישה פרונטלית פרטנית
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליות בפות בהריוןהריונית16/04/2011
שלום, אני בשבוע 26, סובלת מורידים/דליות ברגל ימין, מפשעה וצד הפות הימני. לאחרונה הבעיה ממש החריפה ומגבילה אותי. קשה לי לעמוד הרבה זמן וללכת.
האם תוכלו להמליץ מה יכול לעזור?
אני משתמשת כבר בגרבי לחץ, ומרבה לנוח עם הרגליים מורמות, אבל אין סיכוי שאמשיך כך עוד 3 חודשים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליות בפות בהריון - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל18/04/2011שלום
את יכולה לגשת לרופא הומאופת בקופת החולים שלך
ולבדוק מה הוא יוכל לעשות עבורך
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה ויטמין D אתם לוקחים ?תודה14/04/2011
יש טבעי ? לא סינתטי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה ויטמין D אתם לוקחים ? - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל18/04/2011יש הרבה סוגים טבעיים של ויטמין D לקנייה
והכי טבעי מכולם הוא חשיפה לשמש למשך רבע שעה כול יום
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני לא מצאתי טבעי . תני לי שם
היי18/04/2011יש רק טיפטיפות ועוד אחד דומה.
אם אפשר את השם של התכשיר הטבעי יהיה יותר קל
.
השמש לא מעלה את זה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, אני לא מצאתי טבעי . תני לי שם - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל01/05/2011מצטערת אני לא יכולה לתת שמות
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיההורים של ה12/04/2011
האם להומאופטיה יש תרופה לאפילפסיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/04/2011בהומאופתיה אין תרופות -תרופות יש רק ברפואה רגילה
המונח תרופות לא שייך להומאופתיה אלא לרפואה רגילה
כי אנו לא עושים שימוש בחומרים כימים
יש בהומאופתיה יכולת לתקן את המקור שיוצר את בעיית האפילפסיה המקור הוא בנשמה וכול מקרה לגופו -לא ניתן להכליל ולומר שכול אדם וללא יוצא מין הכלל המקרה שלו פתיר. אך 75% מהמקרים אכן פתירים
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילפסיה - תגובה
כרמית ברלין13/04/2011הי ותודה על פנייתך,
הומאופתיה איננה מטפלת במחלות באופן נקודתי אלא מטפלת במכלול של האדם.
אין תרופה הומאופתית לבעיה זו או אחרת באופן נקודתי אלא אחת שמותאמת לאדם באופן ייחודי. ובכלל אנו נוהגים לקרוא לתרופות ההומאופתיות בשם כללי "רמדיס"
הומאופתיה בהחלט יכולה לעזור לאדם הסובל מאפיליפסיה.
אשמח לעזור
כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן רוונסרההורים של ה12/04/2011
מהם המרכיבים של שמן רוונסרה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן רוונסרה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל12/04/2011אני לא חושבת שזה הפורום המתאים -כאן זה פורום הומאופתיה לא עוסקים בשמנים
בהצלחה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוץ בגרוןלירן08/04/2011
הייתי אצל נטורופטית שבעזרת מטוטלת גילתה שיש לי רגישות לסוכר עם שילובים מסוימים כמו עוגת שמרים עם שוקולד וכו'.אחרי שביקרתי אצלה שמתי לב שרגישות זו הופכת למטרידה יותר ובעצם כל משהו מתוק שאני אוכלת מופיע מיד לאחר מכן עקצוץ בגרון שיוצר אי נוחות ממושכת.פעם כשזה הופיע הייתי לוקחת 3 גלובולים של ליקופודיום 200CH וזה היה עובד אבל לאחרונה זה גם לא עוזר.מה עליי לעשות? אני סובלת מריפלוקס ואני מניחה שזה הטריגר המרכזי לכל התופעה הזאת.מה אפשר עשות כדי שזה יפסיק? אני מכורה למתוק וזה מקצר את חיי.האם רגישות זו עלולה להשאר לכל החיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוץ בגרון - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל09/04/2011שלום לירן
מאוד פשוט לכי לטפול הומאופתי מסודר
לא שום דבר ממה שציינת לא אמור להישאר כול החיים בטיפול נכון
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה של העור-שאלהיעל06/04/2011
שלום רב,
בני בן ה5 חודשים סובל מאסטמה של העור,הוא מטופל בטיפול הומופאתי אך אני קצת סקפטית לגבי המטפלת מכיוון שהאסטמה לא עוברת(עבר כבר חודש וחצי מתחילת הטיפול)
ברצוני לדעת,אם הטיפות-CALC.CARB
ו-THYMULINE אכן מתאימות למחלה זו..אלו הטיפות שמקבל בני.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה של העור-שאלה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל06/04/2011שלום
מי אמר שתוך חודש הכול צריך לעבור מאיכן הציפיה המוגזמת?
כמה זמן התבשלה אצלו המחלה ? כדי שתדרשי תוך חודש שכול הסיפור יעלם
לצערי אני מנוע מלענות על הרמדיס שקיבלת אני לא מכירה את כול המקרה
זה לא מקצועי ומטעה לומר לך תשובות אם הרמדי שייכת למקרה שלו או לא -כי אנחנו לא מתאימים רמדיס למחלות אלא לסטייט של נשמה שגורם לחוסר איזון פיזי
אבל אם את לא בטוחה לגבי ההומאופת שלך תבררי עליו או עליה עוד מידע
ותבדקי אם היא או הוא בעל ידע מתאימים
ואם הם לא ידועים כבעלי ידע תחליפי הומאופת בלי לחכות
בהצלחה
אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטמה של העור-שאלה - תגובה
כרמית ברלין13/04/2011הי ותודה על פנייתך,
אני מבינה שבנך סובל. זה אכן קשה לראות את הילד שלך הקטן סובל, בייחוד שאסטמה של העור אכן גורמת סבל.
לצערי, דרושה מידה רבה של סבלנות בעניין אסטמה של העור כמו בעניינים אחרים גם כן.
אי אפשר לצפות שהמחלה תעבור בחודש וחצי זה אבסורד.
מה שכן, חודש וחצי זה זמן התחלתי סביר, כדי להתחיל לראות שינוי כלשהו באדם. ולפעמים השינוי הקטן לא חייב להיות דווקא בבעיה איתה הגיע האדם לטיפול.
לדוגמה אם באים בגלל בעיה בעור, אבל בנוסף יש שינה גרועה או תאבון ירוד ודווקא הם משתנים אחרי חודש וחצי, אז צריך לחכות ולהיות סבלניים.
כאדית, גם אני לא יכולה לחוות את דעתי על הרמדיס שקיבל, כיוון שאין לי ידע בכל המקרה של הבן שלך, ההתאמה של הרמדי לאדם היא ייחודית לאדם ולא לבעיה ולכן אין לי מושג מה היו השיקולים של ההומאופת שלך לבחירת הרמדיס הללו.
אשמח לעזור אם תרצי יש לי נסיון טוב בבעיות עור.
בהצלחה כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CHIN-ARמיכל05/04/2011
שלום
רציתי לדעת למה ניתנת הרמדי CHIN-AR. אני לא מוצאת מידע באינטרנט.
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CHIN-AR - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל05/04/2011שלום מיכל
אם את לא הומאופתית
לא אוכל להפנות אותך למידע
אני לא מוסרת פרטים כאלו -זה לא מקצועי ואת לא תביני מזה כלום
השיקול של ההומאופת הוא לא מה שאת תביני בבחירת רמדי
תצטרכי לסמוך עליו
בברכה אדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה
מיכל05/04/2011שלום אדית,
המידע שביקשתי אמור להיות גלוי
והשאלה לא מתייחסת לשיקולים של מתן הרמדי.
זה מאוד מקצועי לתת מידע או לכל הפחות הפניה למידע.
ככה על כל פנים אני למדתי.
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל05/04/2011אולי הוא גלוי -אז תבקשי ממישהו אחר
אני למדתי משהו אחר -סורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצב המשולש, טרגימינל נוירולוגיהרווית31/03/2011
שלום רב שמי רווית
אני סובלת מזה כחמש שנים מנוירולוגיה טרגימינל, חבלה בטיפול שיניים ואני סובלת מכאב של צריבה תמידית בפה. בכל אופן לפני כמה ימים נתקלתי בצמח מרפא בשם ספיגליה בכתבה כצמח בעל השפעה על העצב הזה, הייתי בחנות טבע המוכר לא הכיר את הצמח הזה, אשמח לעזרה בנושא, הכאבים מאוד מעיקים
תודה רבה רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצב המשולש, טרגימינל נוירולוגיה - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל31/03/2011היי רווית
כול דבר שדורש טיפול -דורש הגעה לקלניקה ולקיחת המקרה בצורה יסודית
אנחנו לא יכולים לתת טיפול ואו המלצות לטיפול בלי להכיר את המקרה ביסודיות
זה לא אחראי לא יעיל ולא נכון
בברכה דר דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיותדנה29/03/2011
שלום רב
אני סובל מדלקות אוזניים חוזרות ורציתי להתחיל בטיפול הומיאופתי. אני מטופל כרגע אצל אלרגולוג בהזרקות של החומרים אליהם אני רגיש. הטיפול אינו גורם לי לתופעות לוואי. רציתי לדעת האם שילוב של שני הטיפולים יצליח? נאמר לי כי טיפול הומיאופתי לא יצליח אם טיפול אלרגולוגי ורציתי לדעת אם הדבר נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות - תגובה
ד``ר אדית מרלין דניאל29/03/2011שלום ירון
נהפוך הוא אתה יכול לשלב ובהצלחה
ותלוי כמובן מי מטפל בך וכמה ניסיון יש לו
בהצלחה ונשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
