מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזומילקרן08/08/2010
גיסתי ילדה תינוקות מתוקה לפני 12 יום והבחנתי שהיא נותנת לתינוקת רק איזומיל.
זה בסדר?
היא לא מחסירה מהילדה מרכיבים חיונים שיש בסימילאק רגיל.???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010זה בסדר
זה על בסיס חלבון / סוכר אחר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מיםדניאלה07/08/2010
שלום,
יש לנו תינוק בן חודשיים ואנחנו רוצים לדעת האם מותר להביא לו לשתות מים מורתחים או שלא צריך להרתיח?
הילד שלנו כרגע אוכל 120 סימילאק כל 3 שעות אבל לפעמים אחרי שעה או יותר הוא בוכה ומשחק עם האצבע בפההאם זה אומר שהוא רעב ואני צריכה להכין לו כבר יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010כדאי להרתיח
יש ילדים שבגיל כזה רוצים יותר
תנסי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלרותי07/08/2010
שלום
הבת שלי בת שנה מקבלת טיפות ברזל 20 ליום בגלל חוסר
מאז הטיפות היא משלשלת שילשול בריח חזק מאוד (מסריח) ואפור
היא גם משלשלת בלילה, דבר לא שגרתי
מה אומר השלשול מתוך שינה ?
האם השלשול והריח הרע זה קשור לברזל ?
האם יש טעם להחליף אותו ?
זה ישתפר עם הזמן ?
עם מה לתת את הברזל ומתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבא שלום
ד''ר קווין שרייבר08/08/2010אין קשר בין הברזל והשילשול
מה אומר השלשול מתוך שינה ?
זה כמו שילשול ביום
האם השלשול והריח הרע זה קשור לברזל ?
לא
האם יש טעם להחליף אותו ?
לא
זה ישתפר עם הזמן ?
כן
עם מה לתת את הברזל ומתי ?
כדאי לא לתת עם מוצרי חלב. לא משנה מתי נותנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעוט אכל לשלשתמיכל05/08/2010
ד"ר שלום רב
בני בן שנה ושלושה חודשים. אכל היום בטעות לשלשת יבשה של יונים (הלשלשת נפלה למרפסת שלנו ולפני שהספקתי להרימה,בני הכניס אותה לפה ולעס).
מיד הוצאתי את השאריות מפיו ובעזרת האצבע הוצאתי עוד שאריות מחלל הפה והשיניים.
אני יודעת שלשלשת מסוכנת.
מה עלי לעשות בנידון?
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר06/08/2010על תדאגי
עם הוא מתחיל עם הקאות שילשולים תפני לרופא
בבכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Leucocytes גבוהמיכל05/08/2010
בעקבות כתם שנראה כמו דם בחיתול של בתנו (בת חודשיים וחצי)הופננו לבדיקות שתן.
תוצאות הבדיקה היו טובות למעט Leucocytes שם יצא ערך של 500 .
מה זה אומר? והאם יש מקום לדאגה?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר06/08/2010צריכים לחזור על הבדיקה כולל תרבית
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה עם תינוק בן שבועייםרימה05/08/2010
האם מומלץ/ אפשרי לטוס לאילת עם תינוק בן שבועים או שעדיף לנסוע ברכב?
תודה,
רימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רימה שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010עדיךף לא לטוס את תינוק בן שבועיים
עדיך לנסוע ברכב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה בצבע פור לתינוק בן 10 חודשיםליאת05/08/2010
בעקבות מחסור בברזל שהתגלה בספירת דם התחלתי לתת לבני בן ה-10 חודשים 7.5 מ"ל ברזל מדי יום. בעקבות זאת צבע הצואה השתנה לשחור. לפני מס' ימים הפסקתי את מתן הברזל וצבע הצואה הפך לאפור מלא, ללא אזורים חומים כלל. האם יש סיבה לדאגה או שמדובר עדיין בשאריות הברזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010מדובר עדיין בשאריות הברזל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת לתינוקותדורון04/08/2010
שלום ,
בתי נולדה עם כמות הבילירובין של 6.2 מיליגרם אחוז לכן שיחררו אותנו מבית החולים ללא חשש .
הבעיה שהיום ,שבועיים אחרי לאחר בדיקה התגלה כמות הבילירובין של 12.2מיליגרם אחוז .
השאלה שלי היא מה הסיבה שהכמות עולה לאחר השיחרור מבית החולים ? הרי אם יש בעיה בתפקוד הכבד של התינוק הבעיה מתגלה בבית החולים ? והאם יש סיבה לדאגה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורון שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010זה משהוא לצריך בירור
הייתי פונה לרופא הילדים שלכם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה?תמי04/08/2010
לבתי בת 3 חודשים הופיעה לפני כחודש אדמומיות באזור הפיפי - מעין נקודות אדומות סביב אזור הנרתיק, אך בחלק החיצוני שלו. מלבד שם כל שאר איזור החיתול נקי. אני מקפידה לאוורר, להשאיר אותה ללא חיתול כשמתאפשר, מחתלת לעיתים קרובות ומורחת מעט מאוד משחות ועד היום השתמשתי בעיקר במשחת ולדה עבור האיזור.
החל מאתמול ניסיתי לתת לה משחה בהמלצת חברה: inotyol. בינתיים האזור עדיין אדום, מעט פחות משהיה..
מה אלו יכולים להיות? הנקודות הללו לא עוזבות אותנו כבר הרבה זמן. לא נראה שזה מטריד אותה כל כך (אבל זה בהחלט מטריד את אמה (-: )
אולי זו פטריה וכלל לא תפרחת חיתולים?
מה ניתן לעשות?
אשמח גם לפתרון רחב ולא נקודתי על מנת שהתופעה לא תחדש
תודה ולילה נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמי שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010בלי לראות זה קשה להגיד
זה נשמע כמו פחטריה
הייתי מנסה אגיסטן ביבי שלוש ליום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד עפעפיים טורדני ביותרשירלי04/08/2010
שלום רב,
התינוק שלי, בן 4 חודשים, סובל כבר כמעט חודש מגירוד בלתי נסבל בעפעפיים. משפשף אותם נורא (לא מעייפות!) ובחלקים רבים של היום אפשר לראות שהעפעף ממש אדום ומגורה. בהתחלה חשבתי שמדובר בדלקת עיניים כלשהי, היינו אצל שני רופאי עיניים שאמרו שהעיניים "תקינות". אין הפרשות ואין אודם בתוך העין. תופעות דומות נוספות הן מעט פריחה בפנים - הולכת ובאה (מרוק ומחום) ובקפלי השומן יש לו לרוב פריחה אדומה שאנחנו מנסים לטפל בה כל הזמן..(בנוסף אציין כי כבר הספיק לסבול מהתקף סטרידו קשה).
האם זו סבוריאה? מה אפשר כדי לטפל או לפחות להקל עליו?? התקפי הגירוד האלה קורים בחלקים שונים של היום והם ממש מקשים על חייו וחיינו. מה זה? מה אפשר לעשות?
אציין כי במשפחה הקרובה והמורחבת אנחנו סובלים מתופעות אלרגיה ואסתמה לרוב...
תודה רבה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירלי שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010זה נשמה כמו אטוןפיק דרמטיטיס
הייתי מנסה קרם לנקורט
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותמרי04/08/2010
שלום
הבן שלי עוד כמה ימים בן 5 חודשים ויש לו שילשולים היה לו חום 40 מעלות והיינו בבית החולים
אחד הרופאים אמר לי לתת לו מטרנה צימחית והרופא השני אמר לתת לו מטרנה רגילה כמו שהוא רגיל לאכול מה עלי לתת לו על מנת להקל את השישולים?
ושאלה שניה אני נותנת לו ברזל 3 טיפות ביום האם זה בסדר? כמה אני צריכה לתת לו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדס שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010בשבוע הראשון מטרנב רגיל
עם השילשולים ממשיכים יותר מ 10 ימים כדאי לעבר לצימחי לטווח השילשולים
יכולים לתת לו 6 טיפות ליום של ברזל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שהייה במקום גבוהרוני04/08/2010
יש לי תינוקת בת חודש וחצי ורציתי לדעת אם שהייה במקום גבוה על הר כ-1300 מטר למשך שבוע מותרת לתינוקת בגיל כזה. האם יש סיכונים? הייתי מאוד רוצה לדעת.
תודה רבה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוני שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010זה בסדר
בברקכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מתמ"ל לאוכל מוצקקרן04/08/2010
שלום רב,
הבן שלי בן 6.5 חודשים ומסרב לאכול אוכל מוצק, זה מתבטא בבכי וצרחות. בתקופת הטעימות לא היתה בעיה (למרות שהוא לא התלהב מי יודע מה אבל אכל) אולם עכשיו כשאני מנסה להרגיל אותו לאכול ארוחה במקום תמ"ל הוא פשוט מסרב.
האכלתי אותו בסביבה רגועה ולא כשהוא רעב מידי, עם הסחות דעת של משחקים עם שירה וכד' ושום דבר לא עוזר. אציין כי פירות הוא כמובן מאוד אוהב ואוכל בכיף ובהתלהבות.
אשמח לקבל עצה מה לעשות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010הייתי מחכה שבועיים ןאז הייתי מנסה שוב
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנהדניאלה04/08/2010
שלום,
יש לי תינוק בן חודש ואנחנו נוסעים לבית מלון הוא יהיה בן חודשיים
קניתי קרם הגנה של תינוקות אבל רשום מותר לשימוש מגיל 6 חודשיים
האם אני יכולה להשתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010היא קצת קטנה לקרם הגנה. הייתי שומר אליה בצל ומכוסה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילופים בקרקפתחגית04/08/2010
לבני בן ה- 3 חודשים יש מעין קילופים בקרקפת... העור לא ממש מתקלף אבל מעין סימנים כאלה...
אתם בטח מבינים את כוונתי (-: לאחרונה השיער שלו נושר אז הבחנתי בזה...אמרו לי שכדאי לשים שמן תינוקות או לתת לזה לחלוף מעצמו...
האם זה נכון? האם זה מצריף בדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חגית שלום
ד''ר קווין שרייבר05/08/2010זה נכון
לא צריכים בדיקה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם זה נשאר ככה עד אחרי גיל שנה וחצ
רותי07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבא שלום
ד''ר קווין שרייבר08/08/2010על תדאגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
