מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סגירה באיבר מין של תינוקתנורית07/07/2010
ביתי בת 7 חודשים. בגיל חודש התגלה שיש סגירה קרומית באיבר מינה. הוא טופלה במשחה אובסטין קרם. כאשר שמתי לה את המשפחה ועל פי הוראות הרופא אכן הפתח נפתח. כדי לשמור על הפתיחה שמתי שמן כפי שהרופא אמר. המצב שכל הזמן האיזור נסגר מחדש. וכבר כמה פעמים היא טופלה באותה דרך ואכן היו תוצאות אבל שוב הפתח נסגר. מה עושים? מה הבעיה? האם זה מסוכן? כרגע שוב אני משתמשת במשחה אבל הנושא מטריד אותי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורית שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010על תדאגי
בד"כ מומלץ ווזלין ל חודשיים אחר טיפול עם אובסטין
אם אין לה דלקות שתן זה לא משהוא מסוכן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות תינוק בן חודששירי06/07/2010
שלום רב
בני בן החודש יונק מלא, סבל מזה כחמישה ימים מאי מתן צואה. התחלתי לשתות מיץ שזיפים (לא יודעת אם זה קשור)ומאתמול הוא החל לתת צואה אתמול פעם אחת והיום פעמיים.
הצואה שלו בצבע חרדל אולם היא ניראת לי מאוד נוזלית? (אני כבר לו זוכרת כיצד היה הקקי לפני)
האים ייתכן שיש לו שלשול?
תודה מראש רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010נשמע כצואה תקינה לתינוק בן חודש
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן חצי שנה עם שינויים ביציאותאורלי06/07/2010
שלום ותודה שיש פורום כזה!
בני בן חצי שנה, ניזון מפורמולה. היציאות שלו היו סדירות ותואמות את המצופה עד לפני שבוע. במסגרת הטעימות של מזון מוצק, הוספתי מלון למחית הפירות. היציאות הפכו נוזליות יותר, תכופות יותר (בין פעמיים לארבע ביום) ומסריחות יותר. הפסקתי את מתן המלון ונשארתי עם הפירות והירקות המוכרים והוספתי אורז וגם שלושה ימים אחרי עדיין היציאות נותרו בהירות ונוזליות.. בבדיקה בטיפת חלב הכל יצא כשורה מבחינת התפתחות ומשקל. הוא לא מתלונן או בוכה באופן חריג ואני יכולה להוסיף שלפי נפיחות החניכיים, בקרוב תבקע אצלו שן ראשונה.
אני רוצה שימשיך ויחקור את המזון המוצק, אבל חוששת שיש אולי בעיה של אי ספיגה.
מה דעתך?
תודה רבה,
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי שלום
ד''ר קווין שרייבר06/07/2010זה נשמע תקין
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילת תינוקמודאגת...05/07/2010
ילד כבן שנה בערך נפל מגובה של 2 מדרגות על גבו. הוא בכה ולאחר מכן התנהג כרגיל, צחק, שיחק.
האם מקרה זה מצריך בדיקה? או שהכל תקין ואפשר להירגע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי05/07/2010אם מ תפקד כרגיל ניתן להסתפק במעקב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת שנה וחצי שמסרבת לאכול מוצנעמי04/07/2010
שלום, בתי בת השנה וחצי מסרבת לאכול אוכל מוצק ,לא אוהבת לנסות טעמים חדשים. ומעדיפה מטרנה שגם אותה היא אוכלת בתשלומים 180 מיל'.
יש לציין שהיא אוכלת בבוקר פרוסה עם קוטג' וגמדים שהיא מאד אוהבת.
מעבר לכך לאחרונה היא תולשת את שערות ראשה כך שנוצרו אצלה קרחות.
לאן עלי לגשת על מנת לטפל בבעיה
יש לציין שהיא נולדה במשקל של 2400 וכיום היא שוקלת 11 ק"ג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעמי שלום
ד''ר קווין שרייבר05/07/2010צינת הרבה דברים שונים:
לא אוהבת לנסות טעמים חדשים
ומעדיפה מטרנה
היא תולשת את השערות (Trichotillomania)
הייתי מתחיל עם הרופא ילדים שלה
היא אוכל פשוט צריכים למצא מוצרים שהיא אוהבת
המשקל תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםלילך04/07/2010
שלום,
לפני שבוע ילדתי את ביתי השניה, עברו 3 שנים מאז הלידה הראשונה ואני לא כל כך זוכרת איך עברתי את תקופת הגזים אז... בכל מקרה רציתי לדעת אם בשלב כל כך מוקדם בחייה היא יכולה לסבול מגזים. כפי שרשמתי היא בת שבוע
תודה
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילך שלום
ד''ר קווין שרייבר05/07/2010בד"כ לא חושבים על גזים בגיל כזה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר יציאות אצל תינוק בן חודש וחצישרית04/07/2010
היי
שמי שרית אם לבן בן חודש וחצי עד כה יציאות היו רכות חרדליות כ4 פעמים ביום לפחות.
כבר חמישה ימים אין לו יציאות.
הוא תינוק יונק
יש לציין שהתחלית שבוע שעבר לקחת פריפול 3 כי אני אנמית.
הוא בוכה הרבה אך אוכל רגיל, ישן יחסית לא רע.
מה עלי לעשות?
אני מפחדת שלא תיווצר לו בעיה חס וחלילה כמו חסימת מעיים.
מחכה לתשובה
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי05/07/2010קרוב לוודאי שחסימת מעי לא חיווצר.
אם אין שיפור תוך 2-3 ימים תנסי גירוי קל של פי הטבעת על ידי אצבע או מדחום עם וזלין כמובן.
אם לא עוזר ניתן לנסות רסק עגבניות בפומפיה כמה כפיות במשך היום
לרוב כל אלו עוזרים
ואם לא לפנות לרופא ילדים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחורים וקול שריקה אצל תינוקמיה04/07/2010
שלום דוקטור! בני בן 12 שבועות ובשלוש שבועות אחרונים התחיל לחרחר ב בלילה.הוא מתעורר לאכול פעמים ולאחר כל ארוחה(מבקבוק),כשאני מחזיקה אותו בידיים כדי להרדים הוא מחרחר מאוד חזק.זה יכול להימשך גם עשרים דקות עד חצי שעה. יש לציין שזה כמעט לא קורה ביום ואין חירחורים כאשר הוא ישן.בנוסף לזה,כאשר אני מרימה אותו לגרפס,הוא מוציא קול שריקה מאוד חזק בזמן הרמה.(אני מאכילה אותו כשפלג גופו העליון בזוית יותר גבוהה מהרגליים).אין לו נזלת,לא משתעל,לא פולט.זה מאוד מדאיג אותי למרות שהרופאה בקופת חולים אמרה שזה שום דבר.
שאלתי היא מה ניתן לעשות לגבי החירחורים ומה פשר קול השריקה?המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיה שלום
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010היא מה ניתן לעשות לגבי החירחורים ומה פשר קול השריקה?
הייתי נותן לו לאכל אצל הרופא שצוות רפואי יכול לראות ולשמוע מה קורה איתו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן עשרה חודשים - מסרב לאכולרחל03/07/2010
שלום. בני הקטן בן עשרה חודשים. בערך מגיל חצי שנה אני מציעה לו טעימות של מאכלים שונים, אך הוא מסרב בתוקף לאכול. גם אם נכנס לו משהו לפה- כשזה מגיע לשלב הבליעה הוא מעווה את הפנים ונראה ממש כאילו הוא נחנק. ניסיתי גם דברים מאוד נוזלים- אבל זה אותו דבר. בנתיים הוא רק יונק. מוכן לקחת מעט מים בכפית. לא לוקח בקבוק ולא מוצץ. המשקל שלו מאוד נמוך: 6.5 קילו. לכן אני מאוד מעונינת שיתחיל לאכול.
לאחרונה חשבתי שאולי יש לו איזה בעיה בבליעה, האם יש דבר כזה? איזה בדיקות מומלץ לעשות לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחל שלום
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010לאחרונה חשבתי שאולי יש לו איזה בעיה בבליעה, האם יש דבר כזה? איזה בדיקות מומלץ לעשות לו?
בגיל כזה כדאי בירור אןו דרך אף אוזן גרון או אצל רופא גסטרו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שקטמרב03/07/2010
שלום רב,
ביתי בת 5 וחצי חודשים. נולדה כתינוקת רגועה מאד אבל בסביבות גיל 4 חודשים חל בה שינוי מהקצה אל הקצה והיא הפכה לתינוקת מאד טרחנית ובוכיה שמאד קשה להרגיע.
בבדיקת רופא שגרתית לא נמצא הגורם אשר עשוי להצביע על הסיבה לשינוי שחל בה.
מיום לידתה ועד היום יונקת באופן מלא (בחודש האחרון בתוספת טעימות מזון מוצק) ופולטת די הרבה מאז ומתמיד. מאחר וברוך השם עלתה יפה במשקל, לא התייחסנו לבעיית הפליטות בחומרה. האם יתכן שהפליטות שלה צורבות לה ולכן היא כל כך לא רגועה? האם יתכן שהבתחלה לא צרב לה ועכשיו זה כן מפריע לה? בבית המרקחת הציעו לנו לנסות "אלגיקל קיד". כדאי?
אנחנו מותשים מאד ורוצים למצוא דרך להרגיע אותה..
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרב שלום
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010האם יתכן שהפליטות שלה צורבות לה ולכן היא כל כך לא רגועה?
בבדאי
האם יתכן שהבתחלה לא צרב לה ועכשיו זה כן מפריע לה?
כן
בבית המרקחת הציעו לנו לנסות "אלגיקל קיד". כדאי?
זה בסדר
בברכה ובהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבן שלי יש גוש מתחת לפיטמה ימין..עופר02/07/2010
ערב טוב..
גילינו שלבן שלנו בן - 3 שבועות יש גוש מתחת
לפיטמה ימין.
מה זה יכול להיות.
אשמח לתגובה
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עופר
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010זה תקין
על תדאג!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל התינוקשמחה02/07/2010
שלום רב
בני בן 6 חודשים וחצי ובטיפת חלב נמצא שמשקלו 8.5 קילוגרם.
האם זה תקין?
האם הוא מעל הממוצע?
אני חוששת שהוא שמן מידי.
תודה מראש
שמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמחה שלום
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010צריכים לעקב אחר העקומה לא משקל נקודתי
שאל את טיפת חלב על העקומה שלו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתרע02/07/2010
בוקר טוב,
בני בן 8 חד' וסובל מהזעת יתר רק בכפות רגליים וידיים (כפות הרגליים ממש רטובות) הוא כבר התחיל לעמוד לבד ובגלל שהם ממש רטובות הוא מחליק, האם נורמלי? אמור לעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010תקין וזה יעבור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי ברז או מים מינראליים?אירית01/07/2010
שלום,
יש לי תינוק בן 4.5 חודשים.
שמעתי שעדיף להכין סימילאק עם מים מורתחים מהברז, כי יש בהם פלואוריד, ושזה לא טוב להכין ממים מינראליים, כיבהרתחה שלהם המינרלים מתפרקים ומשתחררים רדיאנים. מאידך, שמעתי עכשיו שבמי ברז יש כלור ושזה גם לא בריא לתינוקות. אז מה עדיף???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירית שלום
ד''ר קווין שרייבר04/07/2010עדיף מי ברז
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום ופריחההילה01/07/2010
שלום רב
בני בן 9 חודשים ומיום שישי האחרון החל לעלות לו החום בין 38.7 עד ל40.3 לרוב החום עמד על 39 פלוס החום לווה בשיעול רטוב בחוסר תאבון ובהקאות לעיתים בשיא החום פנינו למיון שם עשו לו ספירת דם וצילום חזה שיצאו חיוביות וסוכם להנשיך לתת אקמול ונורופן לחלופין החום המשיך כארבעה ימים וביום שלישי נעם התעורר עם פריחה בכל הגוף -נקודות אדומות- הרופא המטפל שעקב אחריו במשך הימים ואף עשה לו בדיקה שתן+תרבית שיצאו תקינות קבע כי מדובר בווירוס ורלי ואילו הפריחה שייכת לוירוס ומעידה על סיום החלק הקשה שלו. ברצוני לדעת איך ניתן לדעת בוודאות כי לא מדובר באדמת או אדמדמת כי חלק מאנשים בעלי ניסיון אבל לא רופאים. כולל המטפלת טוענים כי מדובר במחלת ילדים כרגע החום במגמת ירידה ואף לא עולה בכלל השיעול קשה ואילו הפריחה קצת דהתה . אשמח לתשובתך לגבי מצבו הכללי של בני ומה לדעתך זה מעיד ובנוסף איך ניפטרים משיעול רטוב שחוזר על עצמו ולא חולף זה גורם לו לפעמים לנשימות קשות
תודה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי01/07/2010קרוב לוודאי מדובר באדמדמת
מחלת ילדים ויראלית שכיחה
נזלת ושיעול הם חלק מהוית הילדים בגיל הרך ותרופות בדרך כלל לא עוזרות
ניתן להקל על ידי מי מלח לאף ואדים בחדר.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הילה01/07/2010תודה על תשובתך המהירה
שאלה נוספת באותו הקשר
שלום רב, כאמור בני סבל בשבוע האחרון מחום גבוה שיעול רטוב שהוגדר כווירוס ורלי ונגמר בפריחה בכל הגוף כעט נשאר לו שרידים מן הווירוס מלבד שיעול טורדני רטוב שלא נעלם חשוב לציין שהוא בן 9 חודשים וכבר קיבל מנות אנלציה לא מעטות ווסבל משיעול רטוב ויבש לא פעם בלילות האחרונים הוא אינו ישן רגוע מתעורר ובוכה ואף מתיישב לעיתים כמובן שמשתעל בחוזקה ולעיתים לאחר השיעול נושם נשימות מהירות כאילו משהו מציק לו או שקשה לו לנשום איך ניתן לדעת אם מדובר בכאב גרון וליחה שנוצרו בזמן הווירוס או חלילה שזה קשור לאסטמה? אודה לך על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה שכחתי לשאול...
הילה01/07/2010אמרת שכנראה מדובר באדמדמת מדוע הרופא אמר שזה פריחה של ווירוס? קיים בכלל מונח כזה פריחה של ווירוס ?
איך אדע מה נכון והאם לי לציין בפני מישהו או לרשום כי הילד עבר כנראה אדמת או שאים לכך כל ערך?
תודה וסליחה על השאלות הרבות
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)