מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גדם הטבורשגית13/07/2010
ביתי בת שבועיים וחצי וגדם הטבור טרם נשר (גם אצל הילד הבכור לקח זמן עד שנשר גדם הטבור) אולם היום כשניקיתי את הטבור שמתי לב כי יש המקום מדמם קלות.
האם עצם הדימום מהמקום מצריך בדיקה של רופא או שמדובר במצב שכיח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגית שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעולרעות13/07/2010
הבת שלי בת שנה
התחיל לה צינון עם נזלת שקופה ובעקבות עצה מחברה עשיתי לה אינלציה עם מי מלח בלבד + אדים קרים בלילה כדי לא להחמיר את הצינון.
מה שקרה הוא שמיד בבוקר התחיל שיעול טורדני והמשיך בעיקר בלילה שממש לא נותן לה לישון !
יש לי 3 שאלות -
1. האם האינלציה יכולה לגרום לשיעול ?
2. האם האדים קרים כל הלילה יכולים לגרום לשיעול ? (אנחנו קמים בבוקר עם גרון יבש וכואב אחרי לילה כזה)
3. מה עושים עם שיעול בלילה ? (ניסינו להגביה את המזרון, בצל חתוך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעות שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/20101. האם האינלציה יכולה לגרום לשיעול ?
לא
2. האם האדים קרים כל הלילה יכולים לגרום לשיעול ? (אנחנו קמים בבוקר עם גרון יבש וכואב אחרי לילה כזה)
יכולים להקל על בעיות בנשימה. לפעמים זה גורם לשיעול ליחתי
3. מה עושים עם שיעול בלילה ?
את כבר עושה את הכל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוליק או גזים?שמרית12/07/2010
שלום.
אני אמא לתינוק בן חודשיים , מאז היותו בן שבוע סובל קשות מכאבי בטן וגזים, הסיבה לאיבחון זה שיש פעמים שהבטן מתקשה הרגליים נמתחות וניתן לראות שיש כנראה גזים מדי הפעם, הבעיה המרכזית שהילד בוכה כמעט אחרי כל ארוחה, זה מתבטא בפליטות (לפעמים בקשת) במשך כל היום מתעורר כמעט בכל תנומה ונראה שזה קורה מכאב , ספורות הפעמים שהילד ישן שינה שלווה.
לאחר התייעצות עם רופאת המשפחה הוחלף לו האוכל לניוטרמיגן לפני כחודש, חל שיפור אך הוא עדין בוכה כנעט אחרי כל ארוחה או מתעורר מכאב חד בבטן ואז צריך להרדימו שוב.
לאחר שהתיעצתי שוב עם הרופאה היא אמרה שאין מה לעשות וצריך לעבור את שלושלת החודשים הראשונים וכנראה מדובר בקוליק.
שאלתי היא מה האלטרנטיבה במקרה זה האם ניתן לבצע בדיקה או סדרת בדיקות על מנת להיות רגועה שאכן מדובר במשהו חולף ולא משהו אחר שמסוכן לבריאותו של בני .
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמרית שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010זה נשמע כמו ריפלוקס
הייתי יושב עם רופא ילדים שלך לראות אך להתקדם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת בגיל 5 וחצי שבועותתמר12/07/2010
בתי בת 5 שבועות, השתחררה מביה"ח עם צהבת 10.3 שהיתה מס' ימים בעליה עד שהגיעה ל- 15.8 ואז החלה ירידה הדרגתית.
בגיל 5 שבועות בגלל צבעה הצהבב הרופאה שלחה אותנו לבדיקת בילירובין ותפקודי כבד.
ואלה התוצאות:
Bilirubin Total
6.5
Bilirubin Conjugated
0.7
Bilirubin Unconjugated
5.8
ALKP-Alkaline Phosphatasl
459.6
ALT (GPT)
41
GGT
110
TSH
5.5
מה המשמעות של ערכים אלה לגבי בתי?
תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמר שלום
ד''ר קווין שרייבר12/07/2010אין משמעות
זה יעבור
יקח עוד קצת זמן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתייםדינה12/07/2010
בני בן השנתיים קם אתמול בבוקר עם סימנים לבנים על השפה התחתונה.יש לציין שהוא ישן עם מוצץ
כשראיתי את זה שיערתי שזה מהמוצץ
היום בבוקר שוב, הסימנים מופיעים על השפתיים.
האם עליי לגשת לרופא? האם זה אכן יכול להיות מהמוצץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי12/07/2010ייתכן ומדובר בפטריה.
אם אכן כך הטיפול הוא דקטרין ג'ל
ממליץ לגשת לרופא לקבל מרשם.
הטיפול לא מסובך ויעיל מאוד.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תאבון וסירוב לשתות!-בן שנה ו-3הילי11/07/2010
היי,
בני בן שנה ו-3 חודשים.
לפני כשבוע עבר חיסון אחרון של מחומשת ושני של פרבנר. באותו לילה פיתח חום וכך היה כמעט 5 ימים עם חום גבוה ויום אחד גם שילשולים.
היינו אצל הרופאה לפני כשלושה ימים- ולא מצאה כלום ואמרה שזה וירוס.
לפני כיומיים עבר לו החום אבל הוא מסרב לאכול ולשתות ! הדבר היחידי שאוכל זה מטרנה בבוקר. לפעמים בצהרים ובערב. חוץ מזה לפעמים ביס פה ושם - אבל כמעט כלום!
לשתות- כלום. לא מים לא מיץ ניסיתי הרבה דברים.
אני מפחדת שהוא התייבש.
שמעתי שמסתובב איזה וירוס שתוקף ילדים שהמערכת חלשה. אין לו חום אבל- גורם לסרב לאכול ולשתות ויכול לגרום לעוד הרבה דברים- דלקת עיניים, ריאות וכו'- וכן נאמר לי שאין חום עם וירוס זה.
מה אני יכולה לעשות? אשמח לחוות דעת ועצה- ממה אובדת עצות
האם שמעת על הוירוס המדובר ?
תודה רבה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי12/07/2010קרוב לוודאי שיש לו קושי בבליעה עקב פצעונים בפה-סטומטיטיס או אודם בלוע.
יש וירוס מאוד שכיח כעת- אנטרו-וירוס העלול לגרום לכל התופעות שציינת. בדרך כלל חולף מעצמו ללא סיבוכים.
חשוב להקפיד על שתיה ומעקב אצל הרופא ילדים.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות כפות הידיים והרגלייםמיקי11/07/2010
שלום רב,
לבני בן השנתיים יש נקודות קטנטנות ואדומות על גביי כפות הידיים והרגליים
האם זה משהו מוכר? האם זה מרמז על משהו?
תודה תודה על כל תשובה שתינתן.
מיקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי12/07/2010מיקי תקראי את התשובה שעניתי מקודם על אנטרו-וירוס.
לידך יש קרוב לוודאי מחלת הפה והגפיים (בעבר מקראה הפה והטלפיים) , מחלה ויראלית מאוד שכיחה כעת, נגרמת על ידי אנטרו-וירוס, לרוב מחלה קלה, חולפת ללא כל סיבוכים וללא טיפול מיוחד.
להקפיד על שתייה, אם יש גם פצעים בפה-הילדים יסכימו לאכול דברים קרים-ארטיקים גלידות ומעדני חלב, יאהבו גמדים.
ייקח 2-3 ימים וישתפר.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה משונהשירי11/07/2010
שלום
ביתי התינוקת בת 8 חודשים
היא ניזונה מהנקה ושתי מנות ביום - אחת של מרק ירקות עם/בלי בשר ושניה מנה פירות
בשלושה ימים אחרונים אני מבחינה כי הצואה נהייתה כמו פלסטלינה
כלומר לא רכה, לא נדבקת לחיתול ולא לישבן אבל לא קשה מידי
כמו כן ריבוי יציאות - 4 ביום .
בתקופה זאת יוצאות לה שיניים, אחת יצאה לפני שבוע ואחת ממש בדרך - כל יום מחכים. בדרך כלל שהשיניים בוקעות יציאות אמורות להיות רכות ואפילו שילשוליות לא ?
מרגיש לי משהו לא רגיל בקיבה. הרופא משפחה יעץ לי להוסיף סיבים תזונתיים לאוכל.
מרגיש לי שזה משהו בקיבה, האם כדאי לבקש בדיקת צואה ?
אשמח לקבל חוות דעת בנושא תודה שירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010מה שאת מתארת נשמע תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תינוק בן 3 חודשיםמירי11/07/2010
שלום
לפני יומיים התינוק שלי חגג 3 חד',עד לפני חודש הוא קיבל הנקה מלאה ועכשיו חודש שאני משלבת לו עם פעמיים ביום סימילאק:
*דבר ראשון אני מזועזעת מעצמי שהאמנתי שתמי 4 רותח ב 100 מעלות וזה מה שעשיתי עד עכשיו,מקווה שלא עשיתי נזק.
*דבר 2 התינוק שלי משלשל כבר שבוע ימים,לקחתי אותו לרופא והוא אמר שהכל תקין וכניראה זה משהו באויר.
מה לעשות?להמשיך לחכות שיעבור מעצמו?הרופא אמר להחליף סימילאק,אבל אני לא חושבת שזה מזה כי הוא כבר מקבל חודש ולא קרה לו כלום עד השבוע האחרון.
מציינת שאין לו חום והוא מגיב רגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010לא עשית נזק
אם השילשול ממשיך עוד שבוע כדאי לחזור לרופא
בברכה
דר קןווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון ושיעול אצל תינוק 4.5 חודשאורית11/07/2010
שלום רב
אתמול הבן שלי התחיל להשתעל ממש חזק והעלה חום של 38.1, הלכתי איתו למר"מ ושם הרופא אמר שיש קצת אודם בגרון.
האם זה סטרידו? איך כדי לטפל בשיעול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010סטרידור זה קול ששומעים לא אודם בגון
מכשיר אידים או אטיפות מי מלח לאף יכולים להקל על השיעול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן חודרניתאביאל11/07/2010
בתי בת שנתיים ו3 חודשים ויש לה ציפורן חודרנית מה ניתן לעשות בגיל זה ?
אשמח לתשובה מיידית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קביתל שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010למצא רופאה שיטפל בזה - ילדים, או כירורג
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלבשה מתאימההלנה11/07/2010
שלום
מה הלבשה נכונה לשינה עם מזגן לתינוק בן חודשיים? מה יכול לקרוא כאשר תינוק מתקרר בגלל המזגן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלנה שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010שיכבה אחת יותר ממה שנוח לך . זה הכלל
לפעמים הטפארטורה ת גוף שלהם יכל לרדת
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 1.5 מסרבת להכנס למיטהאינה11/07/2010
שלום
בתי היא בת שנה וחצי ובחודש האחרון ישנה תופעה חדשה-לאחר ארוחת ערב היא מסרבת להכנס למיטה .היא בוכה וצועקת ....אני ובעלי מנסים להרגיע אותה "על הידיים" וברגע שמגיעים למיטה היא שוב בוכה.!חשוב לציין שעד לפני חודש היינו מכניסים אותה למיטה (לאחר ארוחת ערב ) ותוך 10-20 דקות היא הייתה ישנה.בלי אף אחד בחדר ובלי בכי....מה עושים?מה זה יכול להיות?אני ובעלי על סף כוחות .....גם לאכול -היא אכלה כל כך טוב והיום בקושי אוכלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינה שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010צריכים לשבת או עם הרוןפא ילדים שלכם אןו עם פסיכולוג ילדים לדבר על אופציות המתאימות לכם. זה עובר בכל ילד השאלה מתי ואיך
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע פתוח מתפשטאורטל10/07/2010
שלום,
בני בן 10 חודשים,
לפני מספר ימים ראיתי כי ליד המרפק של בני יש פצע שנראה כמו עקיצה,לאחר יום או יומיים הבחנתי כי הפצע שינה צורה לפצע פתוח(מאז היני מורחת לו על הפצע 3 פעמיים ביום טיפות פולידין.)
ומאז הפצע מתפשט והוא לא מגליד.
על הפצע יש אזור מוגלתי ושכבה שקופה.
יש לציין כי הוא לא קיבל מכה באזור זה ואינו יכול להגיע לפצע ולגרדו.
מה ניתן לעשות?
והאם אפשר לקבל קצת פרטים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטל שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010רופא צריך לראות את הפצע כדי להמליץ על טיפול והדרכה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- droopy eyelidנונו10/07/2010
הבן שלי נולד לפני שבועיים העפעף שלו עבה (עין ימנית|) לפי מה שקראתי קוראים לזה "צניחת עפעף" או " droopy eyelid
רופא העיניים אמר שהכל תקין ובמכתב שיחרור הכל תקין גם........מה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נונו שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010לעכשיו לא צריכים לעשות כלום
רק השגחה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
