מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינוי ביציאות אצל תינוק בן חודש וחצשרית10/07/2010
היי
שמי שרית ויש לי תינוק בן חודש וחצי. עד כה שילבתי בין הנקה למטרנה (2 מנות ביום) והיציאות היו מציונות רכות משחתיות בצבע חרדל.
בתקופה האחרונה שבועיים כבר אני בלעדית בהנקה והתינוק ללא יציאות
יציאה ראשונה הייתה אחרי שמונה ימים מעט מאוד בצבע חרדל ורכה.
אני מודאגת שכן היציאות שלו פעם היו כמה פעמים ביום.
הייתי אצל הררואפ אמר שכך זה אצל תינוקות יונקים.
איך לעזור לו שיהיו לו יותר יציאות שכן הוא סובל וצורח לא מעט שעות מהיום.
בברכה
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרית שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010זה נשמע תקין
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת השמנהנועה09/07/2010
שלום
בני בן 9 חודשים. אחוזון 90 בגובה ועד לפני 3 חודשים היה אחוזון 50 במשקל
השבוע בבדיקה שגרתיית גילינו כי ירד במשקל וכעת נמצא באחוזון 3 במשקל
בחודשים אלה גבה, וזוחל בכל הבית ללא הפסקה
לא הבחנו בשינוים בתזונה, ואפילו חשבתי שאוכל יפה מאוד
בבוקר שותה 240 חלב,
ב10 פירות
ב13 ירקות+עוף+פחמימה
ב16 מעדן ב17:30 240 חלב והולך לישון. נאמר לנו בטיפת חלב וע"י הרופא כי יש להזין אותו כעת במזון משמין יותר. ניסיתי להאכיל אותו כל שעתיים במשהו קטן, במעדנים משמינים יותר, עוגיות פתי בר בתוך הפירות וגלידה. אך כעת שום ארוחה אינו אוכל במלואה כיון שלא מגיע אליה רעב. אל הבקבוק של הלילה כבר לא מעונין בו אוכל קצת והולך לישון
יש לציין שישן לילות שלמים. 20:00-05:30
מה ניתן לעשות? לא ניתן "לדחוף לו " אוכל כפי שאמרו לי ומצד שני אינני רוצה שימשיך לרדת במשקל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקלו 7 וגובהו 75
נועה09/07/2010שכחתי לציין ששני הוריו רזים
אך איך ניתן להסביר את הירידה הדרסטית במשקל/אחוזונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים מתמי 4 לתינוקתשירית09/07/2010
ביתי ניזונה מסימילאק.אני מרתיחה מים בתמי 4 (בחברה אומרים שזה מגיע ל100 מעלות).ואחכ לוחצת על אופצייה של מיקס (כלומר מים פושרים חצי רוצחים וחצי רגילים).אני יודעת שהמים עוברם סינון..האם זה בסדר לתת לתינוקת בת 5 חודשים מים כאלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומרים שלא
אורלי09/07/2010אומרים שעד גיל שנה יש להרתיח מים על הגז ולשים בכלי שיתקררו.
בכל מקרה, מי תמי 4 אינם מגיעים ל-100% רתיחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוודאות לא - את חייבת להרתיח
נעמה11/07/2010חשוב לכל האימהות לדעת - גם המים של תמי 4 שהורתחו בכפתור EXTRA HOT, לא מגיעים למאה מעלות (למרות שהחברה מיתממת וטוענת שכן, אבל "תעשו מה שמשרד הבריאות אומר לכם" - זה הנוסח שאני שמעתי מהם)!! על פי הנחיות משרד הבריאות יש להרתיח את כל סוגי המים במשך שתי דקות לפחות. את יכולה להרתיח את זה בקומקום עם מכסה פתוח, כך שלא יקפוץ, או בסיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירית שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010עדיף שלא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן ברזלשירית09/07/2010
שלום,ביתי בת 5 חודשים.ניזונה מסימילאק ומעט טעימות.בגיל 4 חודשים התחלתי לתת לה פריפל,אך לצערי היא לא קיבלה טוב את התוסף,היו לה בחילות וכמעט ולא רצתה לאכול.בהנחיית הרופא הפסקתי את הפריפל למשך של 10 ימים בערך והתאבון חזר ,שוב החזרתי ושוב החלו הבחילות.לכן,הרופא נתן לה פרו 15 כמות של 2.5 מ"ל ביום.יש לי כמה שאלות:
אני מודדת במזרק את הכמות,האם לתת לה בשכיבה או בישיבה עם תמיכה?
מתי כדאי לתת ברזל (בוקר או ערב) ומתי בדיוק בין הארוחות?
הטעם די מגעיל וזו כמות די גדולה שיותר מאוחר תעלה אף ל 5 מ"ל,האם יש דרך למהול או לתת בבקבוק או שהחומר "מתבזבז" על דפנות הבקבוק?
היא שוב הקיאה עוד קצת היום אז אני חוששת שזה גם מהפרו 15.
אני חייבת את עצתכם,אולי יש תוסף אחר (אולי של הדס),אני כבר אובדת עצות
המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירית שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010האם לתת לה בשכיבה או בישיבה עם תמיכה?
לא משנה
מתי כדאי לתת ברזל (בוקר או ערב) ומתי בדיוק בין הארוחות?
לא משנב
הטעם די מגעיל וזו כמות די גדולה שיותר מאוחר תעלה אף ל 5 מ"ל,האם יש דרך למהול או לתת בבקבוק או שהחומר "מתבזבז" על דפנות הבקבוק?
זי בסדר
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בהירים- תינוק בן 9 שבועותיסכה09/07/2010
שלום רב!
כשבני (כיום בן 9 שבועות) היה בן כחודש הבחנתי בכתם בגוון בהיר יותר מגוון עורו באזור החזה. רופא משפחה ציין שאין זו פטריה וגם שלא נראה לו שזה ויטיליגו. סבר שזב כתם לידה בהיר.
לאחרונה אני רואה שיש עוד כתמים כאלו באזור המפשעה, בטן תחתונה וירך אחת.
הכתם נראה כמו פטריית שמש, אולם לא הייתה חשיפה לשמש של עור הגוף כלל.
לאור הופעה של כתמים חדשים ניתן להניח שאין אלו כתמי לידה, מן הסתם... האם כן ייתכן שזה ויטיליגו? הקצב והפיזור של הופעת הכתמים אופייני לויטילגו?
אילו אפשרויות אחרות יכולות להיות במקרים כאלו?
יש לנו תור לרופא עור אולם הוא יחסית רחוק. אשמח לקבל כל מידע אפשרי במסגרת הפורום.
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יסכה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010לא רואים ויטיליגו בגיל כזה
כדאי בדיקת רופא ילדים או רופא עור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום במשך 3 שבועות!!!דינה09/07/2010
שלום!
לבני בן 5 חודשים כבר יותר מ3 שבועות יש חום של 37,5 ועד 38,1 רקטאלי ו 37,1 עד 37,7 בבית השחי במהלך כל היום כאשר יש עליה לקראת הערב.
מלבד החום אין תופעות אחרות, הוא אוכל ומתנהג כרגיל.
בדיקת שתן תקינה, צילום חזה תקין, אקו לב תקין.
בבדיקות דם רמת נויטרופילים נמוכה וCMV 105
כאשר רופא אחד אומר כי התינוק חלה בוירוס ואילו רופא אחר טען כי אלה הנוגדנים שהתינוק קיבל ממני וכרגע יש לו וירוס אחר.
בכל אופן החום לא יורד כבר עוד מעט חודש ואני מאוד מודאגת ולא יודעת מה לעשות
אנא המליצו לי מה לעשות במקרה שלי
תודה רבה
דינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דינה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010רק מתיחסים לחום מעל 38
חוםפ עולה משך היום בכל בן אדם
הייתי חוזר לרפא ימטפל לראות איך להתקדםץ
אני עוד לא בתוח שבאמת יש לו חום בכלל אם זה אף פעם עלה מעל 38.1
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רענת08/07/2010
אחיין שלי בן 5.5 היה במשך 5 ימים עם חום גבוה -במר"מ איבחנו וירוס ואכן עם נורופן החום ירד.
אני בהריון ולאחר 3 ימים שהבריא שיחקתי איתו.
אני חוששת שמא הוא נדבק ב-CMV למרות שלא בדקו זאת.
אני לא מחוסנת לCMV.
האם יש סיכוי שהוא עדיין מדבק?
איך ניתן להדבק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010האם יש סיכוי שהוא עדיין מדבק?
אם זה באמת היה CMV אז כן
יכולים לבדוק אותך לנוגדנים בעוד שבועיים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרתחת בקבוקים ומוצציםאורלי08/07/2010
שלום,
אני יודעת שהיתה הנחיה לא להרתיח בקבוקים ומוצצים עקב ביסטינול A.
האם היום שהבקבוקים והמוצצים הם ללא בסטינול גם לא מרתיחים?
הבנתי כי יש לשפוך מים רותחים בבקבוק / מוצץ לנער ומיד לשפוך.
האם כך? כיצד בעצם מחטאים הבקבוק/מוצץ לתינוקות מתחת לגיל שנה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010לא כדאי להרתיח בקבוקי פלסטיק.
יש מכשירים שיכול לקנות לחטאוי בבקבוקים . מוצצים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מכשיר לחיטוי
אורלי09/07/2010הכוונה היא לסטריליזטור?
מדוע א כך בטיפת חלב כן ממליצים להרתיח הבקבוקים? (אמרו לי כי הבקבוקים מפלסטיק היום הם ללא ביספינול A ולכן ניתן להרתיח)
אני מבולבלת.
מה צריך לעשות אם כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורלי שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010
כוונה היא לסטריליזטור?
כן
זה לא ידוע מה הסיפור עם הבקבוקים עכשיוץ מצידי, עדיף לא להרתיח
בבראכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגתמיואשת08/07/2010
שלום בני בן שלושה וחצי חודשים. החודשיים וחצ י הראשונים התאפיינו בבכי רב וההאכלות דחופות בדיעבד התברר כי הגורם היה טונוס שריר מוגבר בגב ובשכמות ובעקבות פיזיוטרפיה וקרניוסקאראל המצב השתפר פלאים וכיום הוא תינוק יחסית נינוח. הבעיה היא שבמהלך החודשיים הראשונים מתוך יאוש לרווח מעט בין האכלות התחלתי לתת לו מים (רתוחים כמובן) כעת הוא מתיחס למים כמוצץ ושותה המון כדי להרדם כמעט 120-150 לפני השינה כשלוש פעמים ביום, הוא וכל כרגיל. אני מודאגת שהמים הרבים מזיקים לו וכמובן שזה הרגל רע שהחליף לגמרי את המוצץ. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים חשובים
מיואשת08/07/2010שכחתי לציין שמשקלו כ6.5 קילו וסבל עד לאחרונה מעצירות ומצואה כהה מאוד וולפעמים גושית כעת עם כל המים עושה פעמיים או שלוש פעמים קקי צהוב עם תוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיון שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010זה המון מים לתינוק בגיל כזה!
את צריכה להוריד את השתיהת מים לפעפ ביום!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חודשדינה08/07/2010
שלום.
בני בן 5 שבועות סבל מוירוס RSV לפני כ3 שבועות בערך, הוא היה במעקב בית החולים כמה ימים ולאחר שיפור בנשימתו השתחררנו הביתה.
לפני כשבוע וחצי החל להשמיע קולות כאילו שנחנק, אבל נשימתו ממשיכה רגיל, רק הקול שהוא מוציא מוזר.
בנוסף, כאשר הוא ישן הוא משמיע צפצופים
האם עליי לגשת לבדיקה?
שאלה נוספת-
בני נולד בחו"ל (אסיה, אנחנו מתגוררים כאן כעת) וכאן מקבלים בלידה חיסון נגד שחפת, ידוע לי שבארץ לא מקבלים, האם עליי לתת לו? עוד כחצי שנה אנחנו חוזרים לגור בישראל.
שאלה נוספת:
כאן הילדים לא מקבלים ויטמין D למרות שאין שמש בכל ימות השנה וגם לא בכל הקיץ (גרים באסיה) שאלתי את הרופא והוא אמר שלא צריך, האם למרות זאת כדאי לתת לו?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דינה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010האם עליי לגשת לבדיקה?
אם הנשימות בסדר הייתי מחכה
לשחפת-
צריכים לברר דרך משרד הבריות לען שאתם חוזרים אם הוא יצתרך את זה
כדאי לתת את ה ויטמין D
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אצל תינוקת בת 3 שבועות.. דחוף!irit07/07/2010
שלום,
התינוקת שלי נדבקה מהבת הגדולה שגם משתעלת ומנוזלת... כמו שציינתי היא רק בת 3 שבועות ומאוד קשה לה לנשום בגלל הנזלת.
מה אפשר לעשות בגיל הזה? העם כבר ניתן להשתמש במי מלח?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירית שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרין + שואב נזלת
אורלי08/07/2010קווין שלום,
האם ניתן לטפטף אלרין לתינוקות?
האם השימוש במכשיר שואב נזלת כדאי או לא?
גם לי ילדה בת 5 שבועות שגבר 3.5 שבועות מצוננת...
תודה מראש,
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטפטף שמן אקליפטוס בבכמה מקומות
נועה08/07/2010בחדר על חתיכת בד
מכשיר אדים
ושמש יכולים לעזור
תהיו בריאים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורלי שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010האם ניתן לטפטף אלרין לתינוקות?
זה טיפות מי מלח וזה בסדר
האם השימוש במכשיר שואב נזלת כדאי או לא?
יכולים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים וטיפול בתולעים לבת 8 חודשיםבר07/07/2010
הבת שלי בת 8 חודשים. שוקלת 7.5 קילו. היא כבר לא שינה 3 לילות. בוכה ועצבנית מאוד. גילינו לה בבוקר תולעים לבנים חיים בצואה. מה עושים? היא סובלת מאוד מאוד. בוכה ועצבנית. האם ניתן לתת וורמוקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאן שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010כן !!!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותדניאלה07/07/2010
צהריים טובים,
יש לי תינוק עוד שבוע בן חודש
ברצוני לקנות לו נדנדה חשמלאית השאלה אם זה טוב לגיל שלו?
רציתי לדעת באיזה גיל אפשר להשתמש במשטח פעילות?
באיזה גיל להלביש אותו קצר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010עד שראשו יציב לא מומלץ נדנדה
משטח פעילות זה בסדר
באיזה גיל להלביש אותו קצר?
עוד לא, עוד כחודש
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליבוש קיץ
דניאלה09/07/2010תודה על התשובות עזרו לי מאוד
רציתי לדעת אני רוצה בבקרים להוציא אותו לטיפת חלב לחברות לקניון....
השאלה אם גם בבוקר לא להלביש אותו קצר ולשים עליו שמיכה דקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/07/2010קצר ולשים עליו שמיכה דקה זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
דניאלה10/07/2010רציתי לדעת האם טרפולינה טובה לילדבן חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר11/07/2010לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון מחומשת+פרבנר- חום ואדמומיותהילי07/07/2010
היי,
בני בן שנה ו-3 חודשים קיבל לפני כיומיים את החיסון האחרון של המחומשת וחיסון שני של פרבנר.
הוא קיבל ב-5/7 ב-12:00 בצהריים החיסון- ובבוקר למחרת (ישן בלילה) גילינו שהוא עם חום 39- התפתח בלילה. מאז הוא עם חום ומקבל אקמולי נר ונורופן (כשלא יורד עם האקמולי)
בנוסף, משהו שמדאיג אותי- יממה לאחר החיסון התחיל לו כתם קטן אדום שגדל מאז וכבר יש לו עיגול אדום וחם ליד הזריקה בקוטר כ-3.5 ס"מ.
אמרו לי שיכולה להיות תגובה מקומית- אבל האם זה הגיוני?
ומה בנוגע לחום- האם הגיוני שמהחיסון ?
הייתי היום אצל רופאה שלא ממש סיפקה תשובות ורק אמרה לחזור למחרת אם ממשיך..
האם תוכלו להגיב/לתת חוות דעתכם? -הודה מאוד על תשובה מהירה,
מודאגת מאוד,
תודה,
הילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילי שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010אמרו לי שיכולה להיות תגובה מקומית- אבל האם זה הגיוני?
בבדאי
ומה בנוגע לחום- האם הגיוני שמהחיסון ?
כן
הכל נשמע כתגובה לחיסון
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך לתת ברזל?מיכל07/07/2010
שלום, הבן שלי בן קצת יותר משנה, שוקל 11.3 קג ובריא באופן כללי.
עשינו CBC בגיל שנה והתוצאות הרלוונטיות היו:
RBC=4.25 HGB=10.9 HCT=32.9 MCV=77.4 MCHC=33.1
הכל בטווח הנורמה אך האחות בטיפת חלב המליצה שאתייעץ עם הרופא על המשך מתן ברזל כי ההמוגלובין גבולי. הרופא היה לא כ"כ חד-משמעי ולכן אשמח לשמוע את דעתכם:
1. האם להמשיך לתת טיפות ברזל? אם כן, כמה? (6 ביום?) ולמשך כמה זמן?
2. האם יש מקום לבצע CBC חוזר בשלב מסוים לשם ממעקב?
עוד פרט שעשוי להיות רלוונטי הוא שבני בררן באוכל ולא מסכים לאכול בשר בשום צורה (וניסינו הרבה) וגם בקושי אוכל ביצים. מוצרי חלב הוא מאד אוהב לעומת זאת...
תודה רבה!
מיכל (* אני וטרינרית במקצועי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר07/07/2010
הספירה גבולי
1. האם להמשיך לתת טיפות ברזל? אם כן, כמה? (6 ביום?) ולמשך כמה זמן?
הייתי ממשיך עוד 3 חודשים
2. האם יש מקום לבצע CBC חוזר בשלב מסוים לשם ממעקב?
כן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר קווין, תודה רבה על תשובתך
מיכל08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
