מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש בקרם הגנה לתינוקתאורית04/08/2010
שלום רב,
לבתי ימלאו מחר 6 חודשים ואנו נוסעים ליום כיף בפארק מים. שאלתי היא האם מותר למרוח אותה בקרם הגנה לתינוקות או שמא רצוי לחכות עם זה עוד קצת ופשוט לנסות להשאירה בצל כמה שניתן?
שאלה נוספת -
יש לי היום אחה"צ טיפול שיניים דחוף. האם מותר לי להניק אותה במידה ואקבל זריקת הרדמה בטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/08/2010ממלץ להשתמש בקרם הגנה לתינוקות
אין מניעה להנקה
שלך
S,ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שתןליאור04/08/2010
היום בבוקר בתי (בת 3 חודשים וחצי) התעוררה לאחר שנת לילה ארוכה והטיטול היה ממש יבש אולי פיפי אחד קטן, (כבר היה מספר פעמים טיטול עם מיעוט שתן - אבל לא כמו היום), האם צריך לקחת אותה לבדיקה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/08/2010אם אין שינוי כלשהו אחר בהתנהגותה
או תסמינים אחרים
ממליץ רק להמשיך לעקוב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידת חום לתינוקעמית03/08/2010
בטיפת חלב הנחו אותי למדוד לילד חום בבית השחי אבל אמא אומרת שבטוסיק עדיף (בבי"ח גם אמרו בטוסיק). אני מנסה להתכונן מראש לחיסון הקרוב ולדעת הכל.. יש לי מדחום גמיש ומהיר שלא מציק לילד בשום צורת מדידה.
1. איך עדיף למדוד?
2. מאיזה טמפ' זה נחשב חום (לכל אחת מצורות המדידה)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/08/2010המדידה הרקטלית היא המדויקת ביותר והמשקפת נאמנה את חום גוף התינוק
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל היום ישןאורטל03/08/2010
שלום ,
התינוק שלי בן 7 שבועות הוא רק יונק וממש רוב היום ההוא ישן , אולי הוא ער שעה או שעה וחצי משחק מתעייף ונרדם שוב
האם זה תקין ?
תודה אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/08/2010אם אין חום והילד יונק היטב ועולה במשקל אין בכך כל בעייה
את תתגעגעי לימים האלו
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק האליקובקטרגל03/08/2010
שלום רב
יש לי ילדה בת שנה ו 8 , הכל בסדר איתה חוץ מה שהתאבון ככה ככה יש ימים ויש ימים.
בלילות הרבה זמן היא הולכת לישון ומתעוררת פעמיים שלוש בבכי.
בעלי סבל מבעיות בקיבה ועשו לו בדיקה לחידק האליקובטר ויצא חיובי הוא מקבל טיפול באנטיביוקטיה.
שאלה היא האם גם הילדה יכולה להידבק בחיידק זה ואם כן איך אני יכולה להבדוק את זה ומה התסמינים.
זה שהיא מתעוררת בלילה 3 פעמיים ובוכה ולא כל כך ישנה רגוע כבר קורה הרבה זמן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/08/2010היום אמנם מאמינים שההדבקה הראשונית בהליקובקטר נעשית בגיל הילדות.
עם זאת לא נמצאו מחלות או תסמינים אשר ניתן להסבירם בקיום החיידק בקיבה.
לכן איני חושב שתסמיניה של ביתך קשורים להליקובקטר.
ייתכן שסובלת מסיוטי-לילה .
בכל מיקרה מציע להיבדק על מנת לשול בעיות אחרות הגורמות לאי שקט בלילה.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
גל08/08/2010מה יכול לגרום לאי שקט בלילה אם אין לה חום תאבון ככה ככה לא מהילדים שאוכלים הרבה אוכלת קצת לפעמים יש לה יותר תאבון לפעמיים פחות. אבל תמיד בלילה יש לה כמה תעוריריות כאלו של בכי.
מה ניתן לעשות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בשפתייםשירי02/08/2010
שלום רב
לבני בן החודשיים יש לעיתים רעד בשפתיים, ולעתים עוד יותר נדירות רעד ברגל התחתונה נראה כי הרעד ברגל התחתונה פחת אך הרעד בשפתיים אינו עובר?
האים מדובר בתופעה ידועה, מתי צריכה לעבור?
חשוב לציין כי הרעד מופיעה בד"כ כשמתאמץ או במצבי חוסר נוחות
תודה מראש
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי שלום
ד''ר קווין שרייבר03/08/2010תופעה ידועה,
לא מסוכנת
את יכולה להיות רגועה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חום של 37.5 אצל בת שנהענת02/08/2010
זה נקרא חום? והאם צריך לתת משהו להרגעת החום? ובכלל אצל תנוקות מתי זה נקר חום?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטל שלום
ד''ר קווין שרייבר03/08/2010זה לא חום
צריכים למדוד בטוסיק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדם טבור בגיל 7 שבועותהילה01/08/2010
שלום רב,
בתי בת 7 שבועות , עדיין לא נפל גדם הטבור . לשני ילדיי הגדולים נפל הגדם בגיל שבועיים.
בטיפת חלב אמרו לי לחכות בסבלנות. אין ריח או דלקת במקום.
למה הגדם עדיין לא נופל? מה מקסימום הזמן שלוקח לטבור ליפול?האם זה מעיד על בעיה כלשהי? האם יש מקום להתערבות כירורגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה שלום
ד''ר קווין שרייבר03/08/2010תמשיכי עם אלכוהול
עם זה לא נופל תוך שבועיים כדאי בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוק אצל תינוקותאלעד31/07/2010
היי לכולם
ביתי בת חודשיים ומוציאה הרבה מאוד רוק מהפה שלה דבר המלווה גם בבכי רב
האם הדבר תקין?
בנוסף הילדה ישנה רק חצי שעה כל פה ולא יותר מזה
נואש לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלעד שלום
ד''ר קווין שרייבר03/08/2010הרוק תקין
היא אמורה לישון יותר מחצי שעה
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חלב לתינוק בגיל 8 חודשיםלי31/07/2010
שלום,
לפי הספרים אפשר להתחיל לתת מוצרי חלב - גבינה, קוטג' וכו' בגיל 9 חודשים.
האם אפשר ךהתחיל בגיל 8 חודשים או שיש סיבה שמחכים עד לגיל 9 חודשים?
תודה :-))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי שלום
ד''ר קווין שרייבר03/08/2010תחקי עןד קצת
ההמלצה ממשרד הבריות לחקות עד גיל 9 חודש למוצרי חלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרחוריםנתי29/07/2010
בני בן 3 חודשים. ביומיים האחרונים הוא מחרחר מעט בשנתו, אומנם לא למשך הרבה זמן אבל בכל זאת הייתי רוצה לדעת אם זה מצריך בדיקה והאם זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתי שלום
ד''ר קווין שרייבר30/07/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
אם זה ממשיך כדאי ביקורת אצל רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 6 שבועות , לא רגועההילה29/07/2010
שלום,
אני אם לתינוקת מתוקה בת 6 שבועות. אני מניקה אותה ולאחרונה התחלתי לתת לה תוספת תמ"ל כאשר אני יוצאת מהבית ומישהו שומר עליה מאחר והשאיבה כואבת לי מאד.
בתי מתעוררת בלילה כל שעה וחצי-שעתיים, יונקת ונרדמת וכך לסירוגין עד הבוקר. היא אינה רגועה בד"כ ונרגעת רק על הידיים או ביניקה או כשיוצאים לטיול בעגלה.
גם במשך הבוקר יש לה תנומות קצרות, של שעה-שעה וחצי לא יותר. בד"כ היא נרדמת אחרי יניקה.
נראה לנו כי כואבת לה הבטן רוב הזמן ולכן אינה רגועה, היא מתכווצת ונמתחת ורק נענועים מרגיעים אותה. אך האם יתכן שכל הזמן יש גזים בגיל הזה? האם יש דרך לעזור לה לישון יותר? האם ייתכן שהיא אינה שבעה, למרות תוספת התמ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל שלום
ד''ר קווין שרייבר30/07/2010אך האם יתכן שכל הזמן יש גזים בגיל הזה? \
זה ידוע שזה קורא. למה, זה לא ידוע
האם יש דרך לעזור לה לישון יותר?
בגיל כזה אין מה לעשות
האם ייתכן שהיא אינה שבעה, למרות תוספת התמ"ל?
עם היא עולה במשקל ועושה פיפי היא שבעה
כדאי להיות במעקב עם רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעולאווה29/07/2010
יש לי תינוקת בת 9 חודשים משתעלת שיעול יבש כשיושנת צהורים וערב ולפעמים גם שמתעוררת כמעת חודש ריאות נקיות מה זה יכול להיות ואיך מטפלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אווה שלום
ד''ר קווין שרייבר30/07/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!אני28/07/2010
התחלתי לשלב לבתי בת ה-3.5 חודשים תמל יחד עם הנקה.
כבר 5 ימים שהיא אוכלת ארוחה אחת ביום של תמל.
היא טרפת את האוכל ואחרכך מאוד מרוצה.
היום בערב היא התחילה לבכות מאוד חזק, החזירה אותי לימי הגזים העליזים...
בנוסף היא גם מתפתלת במיטה ומושכת את הראש אחורה...
יכול להיות שזה גזים?
יכול להיות שהיא רגישה לתמל?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני שלום
ד''ר קווין שרייבר29/07/2010יכול להיות שזה גזים?
אפשרי
יכול להיות שהיא רגישה לתמל?
אולי, את יכולה לנסות תמ"ל צימחי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריכה שחיהדניאלה28/07/2010
שלום,
יש לי תינוק בן חודש
חודש הבא אני לוקחת אותו לבית מלון רציתי לדעת האם אפשרי להכניס אותו לבריכה או שיש בזה איסור בגלל כמות האנשים שנמצאים הוא יהיה בן חודשיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר29/07/2010מצידי זה בסדר אבל יש הרבה רופאים שאומרים לחכות עד גיל 6 חודש
בברכה\
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
