מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוליוויט לתינוק בן 6חודשיםאמא11/08/2010
האם מותר לתת לתינוק בן 6חו' פוליוויט?
מה ההשלכות ? האם זה מזיק או להפך......
אך אפשר לעורראת התיאבון אצלו????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענה לי ד"ר
אמא12/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיסמין שלום
ד''ר קווין שרייבר12/08/2010האם הוא ינק או תמל
בתמל לא צריכים
הוא יתחיל לאכל אל תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיהחנה11/08/2010
שלום!
רציתי לברר במה מקלחים את התינוק? אני שמעתי בזמנו שעד גיל שנה רצוי להשתמש בשמן אמול ולא בסבון. ועכשיו ראיתי באחד הפורומים שאמרו לא להשתמש באמול יותר מחודש אחד...
הילדה שלי בת 7 חודשים ועד היום תמיד השתמשתי באמול. באיבר המין ובטוסיק סיבנתי עם סבון לתינוקות כיוון ששם היה לי חשוב לסבן כמו שצריך.
האם טעיתי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר12/08/2010על תדאגי
זה בסדר מה שעשית
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקי רירישירי10/08/2010
התינוק שלי בן חודשיים סובל מאוד מגזים וכאבי בטן (מתכווץ ולאחר מכן משחרר גזים) עושה קקי פעם ביום לפעמים יומיים. הייתי אצל הרופאה ששאלה על תסמינים נוספים כשאחד מהם היה קקי רירי ואמרתי לה שהקקי לא רירי. אולם מאז הביקור אצלה אני לא בטוחה בנוגע לעניין ונראה לי כי לעיתים הוא רירי.
על מה קקי רירי יכול להעיד במידה ואין חום או סימנים נוספים מלבד לגזים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי שלום
ד''ר קווין שרייבר11/08/2010אם רוב הזמן ה קקי בסדר על תדאגי
קקי רירי כל הזמן יכולים להצביע על תהליך חיידקי במיעים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים כחוליםאנונימית10/08/2010
יש לי תינוקת בת חודשיים והיום שמתי לב שיש לה כתמים כחולים בגב התחתון וקצת פלומת שיער...
אני חצי טוניסאית וחצי סורית ובעלי חצי אלג'ירי וחצי אמריקאי..
הבנתי שזה נקרא כתם מונגולי... האם זה אופיינו לעדות שלנו??
תודה מרא'ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010עם עור יותר כהה רואים את זה בכל האוכלוסיות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אנונימית10/08/2010לא ממש הבנתי את התשובה...
אנחנו לא בעלי עור כהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010על תדאגי
ג"כ רואים את זה עם עור בהיר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 10 חודשים לא עולה במשקלנועה10/08/2010
בני כחודשיים לא עולה במשקל, התיאבון שלו ירד, מעשירה את המזון באבוקדו, שמן זית, שקדיה וטחינה גולמית. מאוד פעיל ולא עולה במשקל, אך כן בגובה.
ירדג מאחזון 50 לאחוזון 3 במשקל ובגובה מעל אחוזון 95
האם כדאי להוסיף למזון פוליקוז? מה תופעות הלוואי? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גובה 75.5 ס"מ משקל 8.200
נועה10/08/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנועה שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010יש הרבה גישות שונות. כדאי להיות במעקב עם רופא ילדים ואז להחלית מה לעשות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ובכל זאת
נועה10/08/2010מהי גישתך?
ברצוני להתייעץ. את תשובתו של רופא הילדים שמעתי, ולא קיבלתי. הוא פשוט לא ממש רעב כמו כל שאר הילדים. הוא יכול מבחינתו לאכול יפה אך כל 6 שעות ובלילה עושה הפסקה של עד 12 שעות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנועה שלום
ד''ר קווין שרייבר11/08/2010עם ילדים לא עןלים בגילים בן 8-12 חודש ויתר ההתפתחות בסדר אני רק עוקבץ
הם זוחלים יותר - יותר אנרגיה
הם אוכלים ולךא שותים את האוכל שלהם - יותר אנרגיה
הייתי חוזר בעוד חודש לעוד שקילה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפטיפות, נזלת וכו'NOF10/08/2010
בני בן השנה ו-4 סובל (כמעט כל הזמן) מסימפטומים של נזלת, שיעול ליחתי המקשה על השינה, ולעיתים קרובות מתפתח לדלקת אוזניים וכו. אנחנו בלופ מתמשך שכולל לתקופות ארוכות אנטיביוטיקה, הנזלת מתייבשת ויש הקלה ל-7 מתוך 10 ימי האנטיביוטיקה. מייד אח"כ הכל חוזר לקדמותו.
רציתי לשאול האם אפשר לתת בגילו מינון מסוים של מוקוליט לילדים להקלה על הליחה או אפאלפי (טיפטיפות) ? בעלון לצרכן כתוב שעד גיל שנתיים במינון רופא, אולי הרופא שלנו לא מוכן לתת. האם יש סיבה? האם יש רופאים שכן נותנים?
אני מניחה שהנזלת אצלו על רקע אלרגני (לפחות בהתחלה) בגלל רקע משפחתי ובגלל בדיקות דם שהראו רמה גבוהה של IgE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NOF שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010רציתי לשאול האם אפשר לתת בגילו מינון מסוים של מוקוליט לילדים להקלה על הליחה או אפאלפי (טיפטיפות) ?
לא הייתי משתמשמ בגיל כזה. זה יכול לגרום להפרעות בקצב הלב
אני מניחה שהנזלת אצלו על רקע אלרגני (לפחות בהתחלה) בגלל רקע משפחתי ובגלל בדיקות דם שהראו רמה גבוהה של IgE
ניסיתם לורסטין?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת כליותזוהר10/08/2010
שלום רב,
בני בן שנה ו-8 חודשים מרבה לשתות מים. הדבר מבורך לדעתי ואני גם לא חושבת שמדובר בכמויות. עם שאת כבר לא פעם העירו לי שאולי יש לו בעיה עם כליות.
שתי שאלות:
1. כמה ילד בגיל זה בממוצע נורמלי שישתה?
2. האם לדעתך כדאי לערוך בדיקת כליות? אם כן - לאיזה רופא פונים והייתי שמחה גם לדעת בקווים כלליים איך עורכים את הבדיקה הזו ועד כמה היא פולשנית?
בתודה
זוהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוהר שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010רוצים שילדים ישתו לפחות 100 CC לק"ג. יותר זה בסדר
לא צריכים בירור כיליתי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטמה אדומה אצל תינוקסיון10/08/2010
בני בן חמישה שבועות. לפני כמה שעות הפכה הפטמה הימנית שלו (רק הפטמה ולא העטרה שסביבה) אדומה מאוד ובראשה נקודה לבנה. מה זה יכול להיות?
תודה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010עם זה עבר לא צריכים לעשות כלום
אם לא, זה יכול להיות זיהום וכדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בראששירי09/08/2010
בני בן החודשיים שכב על מזרן פעילות דק ברצפה והתאמן בהרמת ראש, באחת הפעמים הוא הרים את הראש ולפני שהצלחנו לתפוס נפל עם המצח ברצפה. היה בום( הסובבים אומרים שלא רציני) הוא בכה מייד הנקתי אותו והוא נרגע. אין סימן חיצוני במקום,כמו כן היה לאחר מכן שעתיים ער שוב שכב על הבטן והיה נראה כרגיל.
האים הדבר מסוכן האים יש צורך בבדיקת רופא?
תודה מראש
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010ממה שאת מתארת איו סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשד ימין אצל תינוקת בת 9 חודשיםבילבה09/08/2010
שלום,
לבתי היה גוש בשד ימין עם היוולדה שעם הזמן נעלם.
לפני כחודשיים הגוש שוב הופיע ומאז אנחנו במעקב.
מכוון שאמרו שלעיתים זה קשור להורמונים של האמא, חשבתי שדווקא אחרי שאסיים להניק הוא יעלם אבל הוא לא נעלם (כמובן שלא זאת הסיבה שהפסקתי להניק).
מה עושים?
מה שלב הבא של האיבחון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילבה שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010לא צריכים לעשות משהוא
השגחה
עם זה דו"צ זה משהוא אחר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותמיכל09/08/2010
יש לי ילדה בת שנה ו8 חודשים
הכל בסדר איתה פרט לזה שהיא לא ממש אוהבת לשתות לא מים, לא מתוקים, לא אוהבת כבר את הסימילאק ולא שוקו בקיצור אני מרגישה שאני צריכה להילחם איתה על כל לגימה ולגימה.
למזלי היא עוד אוכלת פירות קיץ אבטיח מלון.
כבר יומים יש לה יצאיות קשות ממש גללים בודדים מה אני יכולה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר10/08/2010היא צריכה לשתות יותר
שלוקית /פופייס זה ממש בסדר
יש קשר בין היציאות והשתיה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה מעל חודש ימיםצביה09/08/2010
שלום רב,
הבן שלי בן השנתיים מעל חודש סובל מכמה דברים בו זמנית.
זה מתחיל מזה שהוא מתעורר בבוקר עם עיניים מוגלתיות, ריח לא טוב מהפה ולאחר מכן משלשל פעם אחת עד פעמיים ממש מים והשילשול ממש צורב לו את הישבן עם פריחה נוראית ואחרי מספר שעות הכל נהייה תקין, מתנהג רגיל, אוכל רגיל, יציאות מעט רכות אך לא שילשול וזה נעלם לכמה ימים ואז התופעה חוזרת שוב.
היינו אצל הרופא מספר פעמים, נתנו טיפות ומישחה לעיניים אשר עזרו במשך כל תקופת הטיפול ולגבי השילשולים נאמר כי זה וירוס. אבל הוא לא משלשל כל היום אלא פעם עד פעמיים לא מזכיר לי את וירוס השילשולים הנפוץ.
הייתכן וירוס כזה אשר מלווה בכל התופעות הנ"ל שבא והולך כל מספר ימים מעל חודש?
יש לציין שמאז ומתמיד היה ילד רזה מאוד ונעשו בדיקות צואה וספירות דם מספר פעמים, ביום רגיל יש לו יציאות עד 5 פעמים ביום והם מעט רכות.
סליחה על האורך אני כבר די מיואשת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביה שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010אם זה בא והולך זה יכול להיות משהוא ווירלי
כדאי לבדוק אותו לרגישות לגלוטן : צליאק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה רצינית בראש לפעוט בן שנתייםרונית08/08/2010
שלום,
אתמול בני בן השנתיים רץ על משטח רטוב (בבריכה), החליק ונפל על החלק האחורי של הראש.
המכה היתה חזקה, אך לא היו סימני חבלה בראש פרט לנפיחות קלה.
הילד לא רצה לשוב עוד לבריכה אח"כ, והיה קצת יותר רגוע מבדרך כלל, אבל התנהג בצורה אופיינית לאחר מכן.
כשלוש שעות אחר כך, לאחר שאכל, ולקינוח אכל עוגה, אותה דחף בבת אחת לפה (את כל החתיכה), השתנק, וכתוצאה מכך החל להקיא (בצעירותו היה מקיא המון - היה לו ריפלוקס).
הסמיכות בין המכה בראש להקאה על אף שהיא לא קשורה, על פניו) מדאיגה אותי מאוד, ואני מתחילה לחשוב שזה היה טיפשי לא לקחת אותו לבדיקה (היה יום שבת).
האם יש מקום לדאגה? האם יש רלוונטיות לבדיקה כעת, בחלוף זמן כה רב? הילד חזר לעצמו לחלוטין, ישן כרגיל, מתנהג כרגיל, משתולל כרגיל. האם יש מקום לדאגה או פעולה בה רצוי לנקוט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונית שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה בצואהאסנת08/08/2010
שלום רב,
בתי בת שנה וחצי , לפני כשבוע הבחנתי בצואה רכה עד שילשול, שינוי בטקסטורה ( צבע בהיר )
וכ- 3 פעמים ביום והריח ( ריח של קילקול קיבה) . חיכיתי יומיים שלושה מאחר ולא היה חום או חוסר תאבון ומצב הרוח היה כרגיל. משלא עבר פניתי לרופא ואובחנה קנדידה בצואה?
מה זה אומר? כיצד הגיעה לגופה? האם מדבק? יש לי תינוקות בת 3 חודשים , אם כן באיזה אופן מדבק? כמה זמן טיפול בפרביוטיקה ?
אודה לך לקבלת אינפורמציה. ( מה שמצאתי באינטרנט מתייחס בעיקר למבוגרים ובאופן כללי בכלל )
אודה לתשובה במייל.
תודה ויום נפלא,
אסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסנת שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010זה נחשב למשהוא תקין בגיל כזה כמו תפרחת חיתולים
לא צריכים לעשות משוה מיוחד עם זה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך קנדידה בצואה
אסנת18/08/2010ד"ר קווין,
לפי הוראת הרופא שכן טען שצריך לשנות תזונה כגון אורז בלבד , צינימים וכ"ו וגם להחליף את החלב לFREE לקטוז..שינינו למשך 3 ימים ,הקיבה הסתדרה ואז כשהוספנו בהדרגה מאכלים אחרים זה חזר לה שוב. האם יש טיפול נוסף ? שהרי מדובר בילדה בת שנה וחצי שרואה ילדים אחרים אוכלים מאכלים שלה אסור וקשה מאד לומר לה לא..או לחלופין מסרבת לאכול צנימים ואורז הרי שלא תישאר רעבה..
אודה לתשובתך ולחוו"ד שניה,
אסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסנת שלום
ד''ר קווין שרייבר20/08/2010הייתי מבקר עם רופא גסטרו ילדים לשדעת איך להיתקדם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבל הטבורליאת08/08/2010
שלום רב,
לבני בן החודש נשר חבל הטבור לפני מספר ימים.
לאחר הנשירה נותר בבסיס הטבור משהו שקוף בצבע צהוב, ויש הפרשות בצבע צהוב כהה.
מאז הנשירה אני ממשיכה לחטא את המקום.
האם זה נורמלי? האם יכול להיות שמדובר בבקע?
האם הבסיס הצהוב אמור להתייבש?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר09/08/2010זה נורצלי על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
