מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מודדים חום לתינוקת בת שנה?ענת28/07/2010
והאם משקל של 8 ו - 400 תקין לגיל שנה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ענת שלום
ד''ר קווין שרייבר29/07/2010איך מודדים חום לתינוקת בת שנה?
בטוסיק
והאם משקל של 8 ו - 400 תקין לגיל שנה?
זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתתודה28/07/2010
מצאתי במיטה על הבת שלי (בת שנה) פרעוש (דומה לכזה של חתול אך אני לא בטוחה, הוא קטנטן וקופץ מהר מאוד).
אני יודעת מה סימן ה"עקיצה" שהוא משאיר עליה כי תפסתי כזה בעבר עליה בדיוק אחרי שעקץ .
עכשיו הוא ממש עושה לה כמה עקיצות באיזור הפנים והצוואר.
השאלה שלי מה לעשות ? יש לנו חתולים מחוץ לחלון, אולי הפרעושים נכנסים מהרשת ? ואולי זה לא פרעוש של חתול
האם זה מסוכן ?
למה לשים לב מבחינה בריאותית ?
האם אפשר לעשות ריסוס ? זה היה במיטה שלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר קווין שרייבר29/07/2010האם זה מסוכן ?
בכלל לא
למה לשים לב מבחינה בריאותית ?
כלום
האם אפשר לעשות ריסוס ?
כן וכדאי
זה היה במיטה שלה ?
כמעט לודאי
תנקי טוב טוב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי חדר מלח לתינוקותמלי27/07/2010
שלום רב,
בני בן ארבעה חודשים.
בגיל חודשיים התקרר , מצב שגרם לו לקוצר נשימה וחירחורים ושימוש במשך חודש שלם באינהלציה.
לאחר השימוש האינטנסיבי ומאחר ולא נמצא פתרון אחר, נאלצנו לתת לו סטרואידים למשך ארבעה ימים, רק פעולה זו בעצם עזרה לו לצאת מהצב שבו היה נתון.
היום אנחנו משתמשים באינהלציה רק בשעת הצורך, זה קורה אחת לשבועיים בערך, לא קבוע.
שאלתי היא, האם מומלץ להכניס אותו לחדר מלח אשר עוזר (על פי פרסומים) להיפטר מאלרגיות ומאסטמה. הם כדאי לחשוף אותו לדברים מסוג זה בגיל כה צעיר? האם המצב שבו היה נתון והשימוש באינהלציות יכול לגרום לו לאסטמה (אני בעצמי חולת אסטמה)?
תודה מראש על התשובה.
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלי שלום
ד''ר קווין שרייבר28/07/2010זה לא ידוע עם חדר מלח באמת יעזור
זה לא יזיק
תנסי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום קבועשושי כהן27/07/2010
שלום,
בתי בת ה שנה+8 ח' סובלת מחום 38.5-39.5 במשך שלושה ימים בשבוע ברציפות כבר מעל חודשיים,
בהתחלה זה התחיל כל שבועיים ולאחרונה כל שבוע
נעשו כבר שלושה סבבים של בדיקות דם והכול תקין
בהמלצת הרופא המטפל לתת מנה אחת של סטרואידים
אנא חווה דעתך בנושא
תודה
שושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שושי שלום
ד''ר קווין שרייבר28/07/2010אני לא מיבין למה סטרוידים יעזרו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה ריפלוקס?יפעה27/07/2010
התינוק שלי בן 3 חודשים, נולד במשקל 3555 , היתה לו צהבת אבל לא חמורה, הוא תינוק בריא (טפו טפו
) הוא במשקל טוב לגילו אבל הבעייה שהוא כל הזמן פולט, אם אני שמה אותו על הבטן אחרי אוכל הוא פולט פליטות גדולות כ - 3- 4 אפילו 5 , תמיד אחרי אוכל אנחנו מחכים עד אשר יפלוט ואז משכיבים לישון. אני רוצה לדעת אם זה נורמאלי או זה ריפלוקס תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפעה שלום
ד''ר קווין שרייבר28/07/2010זה נשמע כמו ריפלוקס אבל עם הילד עולה במשקל ולא נודניק כל הזמן לא הייתי עושה טיפול מיוחד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים אצל תינוקת בת שנה וחודשייםגלי26/07/2010
שלום רב,
ראיתי אצל בתי בת השנה וחודשיים תולעים. העיניין הוא שאני חוששת שזה נמשך אצלה כבר הרבה זמן כי היא לא ישנה טוב בלילה, מגרדת את אזור הטיטול ברגע שמפשיטים אותה והיא די רזה לגילה.
היתי היום אצל הרופאה, אך היא אמרה שבגיל הזה אסור לתת ורמוקס ושפשוט אין מה לעשות. קניתי לה טיפות הומופאטיות R-56והתחלתי לתת לה. אני ממש חוששת ולא יודעת מה לעשות-הפחד שלי הוא שזה נמשך כבר הרבה זמן ונגרם נזק למעיים. חשוב לציין שיש לי עוד ילד בן חמש ואולי אף נדבקה ממנו. האם כידי לתת לו ורמוקס-למרות שלא ראיתי שיש לו תולעים? ומה המינון? מה עושים עם הקטנה? הצילו!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי שלום
ד''ר קווין שרייבר28/07/2010הייתי מטפל בשניהם עם וורמקס
5 סס היום ובעוד 10 ימים
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה...עוד שאלה ברשותך
גלי29/07/2010בהמשך ל תשובתך- האם וורמוקס ניתן לתת לילדה בת שנה וחודשיים?
פשוט הבנתי שלא נותנים לפני גיל שנה וחצי מינימום.
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי שלום
ד''ר קווין שרייבר29/07/2010הייתי נותו תינוקת גם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה בממ"דנופר26/07/2010
שלום,בני בן השנתיים ישן בחדר ממ"ד ,אנו גרים בבניין מגורים בקומה 11 , מידי פעם בני סובל מהתקפי שיעול יבשים של כמה ימים ואחכ עובר ולא פעם אחת כשהיינו אצל הרופא ,הרופא אמר כי ייתכן והילד אלרגי למשהו, בנשימה, עדיין לא ביצענו לילד בדיקת אלרגיה , בלי קשר לכך שאנו מטופלים אצל הרופא רציתי לשאול אם עצם זה שהוא ישן בחדר ממ"'ד זה יכול להוות סכנה בריאותית כי שמעתי שבחדר ממ"ד יש פליטת גז רעיל (ראדון) ויכול להיות שהילד נוטה לחלות בצורה הזאת בעקבות כך , לעיתים קרובות?? אשמח לקבל תשובה בעניין , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן שלום
ד''ר קווין שרייבר26/07/2010על תדאגי
בברכה,
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט פיפי בבן 4 חודשיםתמר26/07/2010
בני בן כמעט 4 חודשים, יונק מלא ורגוע במזגו. לאחרונה החיתולים שלו נראים לי יבשים מעט (תמיד יש פיפי, אולם לא הרבה). האם הדבר צריך להדאיג? כאשר אני נותנת לו תוסף, החיתול מתמלא יותר.
האם חסר לו נוזלים? ואם כן האם להוסיף לו תחליף באופן קבוע להנקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמר שלום
ד''ר קווין שרייבר26/07/2010לעכשיו לא מדאיג. אבל עם זה ממשיך הייתי הנולך לביקור רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותדניאלה26/07/2010
בוקר טוב,
יש לי תינוק בן חודש ו10 ימים
האם אני צריכה שהוא ישן להעיר אותו לאכול?
וכל כמה זמן אני צריכה להחליף לו טיטול?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה שלום
ד''ר קווין שרייבר26/07/2010האם אני צריכה שהוא ישן להעיר אותו לאכול?
לא
וכל כמה זמן אני צריכה להחליף לו טיטול?
כשזה מלוכלך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פי פאפא pfapaשני26/07/2010
שלום דוקטור,
ביתי בת שנה ו 3 חודשים אובחנה כסובלת מפי פאפא
אחת לשבועיים יש לה חום גבוה, דלקת גרון וגם דלקות אזניים
הבנתי שהתסמונת מתבטאת בחום וגרון אך האם גם באזניים? תמיד נילוות לזה דלקות אזניים..לקחתי את הבשורה די קשה, אני בוכה הרבה
רק מהמחשבה שכך זה יהיה אחת לשבועיים למשך שנים....
חשבתי לנסות טיפול הומאופתי - שמעת עלהצלחות בדרך זו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני שלום
ד''ר קווין שרייבר26/07/2010תחזיקי מעמד
זה יכול להיות אוזניים גם
אני לא ידע על משהוא הומיופטי
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנתיים לא נותן שתן...אורית25/07/2010
לילה טוב, בסופ"ש האחרון בילינו באוהלים בחוף הים עם בני בן השנתיים. הילד אומנם קצת מנוזל אבל חוץ מזה הכל היה בסדר. בשבת בצהרים כשחזרנו עלה לו החום ל-39 נתתי לו אקמול. והוא הלך לישון צהריים. עד הערב הכל היה בסדר החום ירד הוא אכל שתה השתולל והכל כרגיל בלילה הוא התעורר המון פעמים וביקש מים והוא שתה המון, אך למרות כל זה בבוקר החיתול שלו היה יבש. וזה הדליק לי נורה, אבל לא היה לו חום. שלחתי אותו לגן. וביקשתי שישגיחו שהוא ישתה. באתי לקחת אותו ב-16:00 ואמרו לי שהוא היה מקסים אכל שתה ישן ושיחק והוא היה ממש כרגיל. וכן בבית הוא היה כרגיל השתולל אכל והכל ב-19:00 בערב שמתי לב שהחיתול שוב יבש (אותו חיתול מהגן). הוא אכל כרגיל א.ערב ושתה ואכל בקבוק ועכשיו כמעט 12 בלילה ועדיין אני בודקת לו את החיתול כעת והוא יבש. מדדתי לו חום עכשיו יש לו 37.6.לא יודעת מה לעשות אולי הוא התייבש?? אני מנסה להעיר אותו ו לדחוף לו מים אבל לא הולך לי כל כך. מה לעשות אני צריכה ללכת איתו למיון? למעשה מ-16:00 (בהנחה שבגן הוא עשה) עד עכשיו 12 בלילה (אולי הוא עשה באמבטיה ולא ראיתי) החיתולים יבשים...... מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי26/07/2010אנא לפנות למוקד או למיון
בברכת בריאות ורפואה שלמה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה ו - 3 שתי שאלותנעמי25/07/2010
שלום,
בני בן שנה ו-3 עכשיין לא הולך, רציתי לדעת איך ניתן לעודד אתו ומה אפשר לעשות.
הוא עומד לכמה רגעים לבד והולך רק בעזרת כיסא או משהו שהוא יכל להישען עליו. ניראה כאילו אין לו עדיין ביטחון לעשות צעדים ללא תמיכה.
דבר שני, הוא עדיין ישם בחדר איתנו במיטה שלו, לאחרונה גיליתי שקשה לו להירדם לבד והוא צריך שאנחנו נהיה לידו. אני כבר יומיים מנסה להרגיל אותו שישן לבד, זה צורך ממנו המון סבלנות מכיוון שהוא בוכה שאני הולכת לסלון וכשאני חוזאת הוא פתאום מפסיק. זה חכל להיות להימשך חתי שעה וגם שעה, אבל שמתי לב שבלילה השני זה השתפר.
השבוע אנחנו רוצים להעביר אותו לחדר שלו, איך מומלך לעשות זאת?
אשמח לתגובתך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי26/07/2010ילדך מתקדם יפה לקראת הליכה בכוחות עצמו.
זה יקרה בקרוב גם ללא התערבות או טיפול כלשהו.
בגיל זה קיימת חרדת נטישה ויש להבין זאת.
ניתן לנסות להעבירו ובתחילה ליהיות איתו ולהראות לו שאת שם בשבילו.
בהצלחה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מאוד לא מסודרותאולגה25/07/2010
שבוע טוב,
בני בן חודשיים וחצי, הנקה מלאה בלי שום תוספת פורמולה. אני מניקה לפי בקשתו, זה יוצא בערך כל שעתיים וחצי עד ארבעה שעות.
מלפני חודש בערך, היציאות שלו התחילו להיות לא מסודרת. זה התחיל מזה ששמונה ימים לא הייתה יציאה. ומאז יש יציאה רק כל 4-5 ימים. בין לבין אין כלום... אני קצת מודאגת אחרי ששאלתי רבים לגבי הנושא ולכולם זה נראה מוזר....
אני יודעת שעד שבוע זה תקין. השאלה האם זה תקין שמדי פעם זה יקרה? או שכמו במקרה שלנו, שזה כל הזמן...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולגה שלום
ד''ר קווין שרייבר25/07/2010השאלה האם זה תקין שמדי פעם זה יקרה?
זה בסדר גמור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא שאלתי נכון...
אולגה26/07/2010ד"ר שלום,
השאלה שלי האם זה תקין שהיציאות של תינוק בן חודשיים וחצי, בהנקה מלאה, הן אחת לארבעה - חמישה ימים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולגה שלום
ד''ר קווין שרייבר26/07/2010כן, זה בסדר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שתה כמות גדולה של ויטמין Dעומר24/07/2010
שלום
בני בן השנה מקבל כל יום שתי טיפות של טיפטיפות ויטמין D (של כצט)
היום השארנו את הבקבוק פתוח וגילינו שהוא שיחק בו וכנראה גם שתה, לא ידוע בדיוק כמה.
האם לעשות משהו או שאין מה לדאוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עומר שלום
ד''ר קווין שרייבר25/07/2010על תדאגו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
עומר27/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק לאחר ברית מילההדר יובל23/07/2010
בני עבר לפני ארבעה ימים ברית מילה ואשמח אם תענה לי על מספר שאלות שמטרידות אותי:
האם הקרום הלבן צהבהב הינו תופעה רגילה? וכמה זמן זה אמור להימשך?
הוא מטופל בשטיפות עם סביעור ובמשחת ויטה מורפן- כמה פעמים עליי למרוח את המשחה ביום? ומה מספר כמות האמבטיות?
כמו כן אני מבחינה שיש לו על שק האשכים מעין שלפוחיות צהובות , מה עליי לעשות ? האם זה מהמשחה? מהברית? מהחיתול? מהאמבטיות???
אני ממש מוטרדת אנא תשובתך המהירה אליי זהו בני הבכור הראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדר שלום
ד''ר קווין שרייבר25/07/2010האם הקרום הלבן צהבהב הינו תופעה רגילה? וכמה זמן זה אמור להימשך?
כן, עד עוד שבוע
מה פעמים עליי למרוח את המשחה ביום? ומה מספר כמות האמבטיות?
משחה פעמיים ביום
אמבבטיות פעס ביום
כמו כן אני מבחינה שיש לו על שק האשכים מעין שלפוחיות צהובות , מה עליי לעשות ? האם זה מהמשחה? מהברית? מהחיתול? מהאמבטיות???
צריכים לראות את זה להסביר לך יותר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
