מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש במתקן דפני באמבטיהעמית18/07/2010
מאיזה גיל אפשר להשתמש בדפני בזמן האמבטיה לתינוק?
הבנתי שבשבועות הראשונים עדיף על היד אבל עד מתי (הגב ממש מתחיל לכאוב...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמית שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010מאיזה גיל אפשר להשתמש בדפני בזמן האמבטיה לתינוק?
מאז שהראש יציב
אבל
אסור להשאיר ילד באמבטיה לבד אפילו לזמן קצר !!!!!!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל לפגאביגיל18/07/2010
שלום
בני נולד בשבוע 25. כעת הוא בן חצי שנה כרונולוגית (=שלושה חודשים גיל מתוקן). כשהשתחררנו מביה"ח נאמר לנו לתת לתינוק שלוש טיפות פריפל 3. מה המינון שצריך לתת כעת?
תודה
אביגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביגיל שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010כמה היא שוקלת?
עם סיפור כזה אני חושב שהייתי נותו לה 6 טיפות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשימת חיסונים לתינוקותקרייג18/07/2010
האם מישהו יכול לתת לי את רשימת החיסונים הניתנים לתינוקות בבית היולדות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרייג שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010http://www.nbn.org.il/aliyahpedia/healthcare/ 592-childhood-vaccinations-flu-shots- and-other-immunizations.html
בנוסף פרוונר גם בסל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלת אזניים ואודם בגרון - 6 חודשיםלילך17/07/2010
שלום לכולם, בתי בת ה 6 חודשים + שבוע משתעלת, היינו אצל הרופאה ויש דקלת באוזניים ואודם בגרון, אין חום. הרופאה נתנה לנו טיפות אזניים ואנטיביוטיקה ואמרה להשתמש רק כשיש חום. עברו יומיים ולא עלה חום, מה לגבי הדלקת באוזניים והשיעול? זה אמור לעבור לבד ללא שום תרופה? אני משתמשת במי מלח, אדים קרים / חמים, טיפות אוזניים, שמן אקליפטוס, שואבת לה נזלת, מגביהה את המזרון במיטה אבל כל זה לא עוזר, היא מתעוררת בלילה משיעול ולא יכולה לישון, אני מנסה להמנע מאינלציה כי היא ממש בוכה וצורחת כשאני עושה לה. במשך היום מתנהגת כרגיל, אוכלת פירות, ירקות, סימילאק, שותה מים, מתהפכת מצד לצד וצוחקת, אבל בלילה הכל משתנה. מה לעשות??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילך שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010מה לגבי הדלקת באוזניים והשיעול? זה אמור לעבור לבד ללא שום תרופה?
בד"כ הדברים האילו עוברים לבד ללא תרופה
עם הבכי בלילה הייתי חוזר לבדיקת אוזניים אצל הרופא לראות שיש שיפםור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שרייבר
לילך21/07/2010תודה על התשובות, זה באמת מה שעשיתי, חזרתי לרופאה הדלקת באוזנים עברה אבל יש קצת אדום. מה לעשות לגבי השיעול? לא מפסיקה להשתעל ( בד"כ בבוקר כשמתעוררת) שיעול עם ליחה, האם אינלציה תעזור? הרופאה אמרה לי להוסיף ונטולין למי מלח באינלציה.
ועוד שאלה, החלטתי לעבור למזון צימחי על בסיס סויה באופן קבוע בגלל שהליחות לא נגמרות, האם זה לא יעשה לה "בלגן" בבטן במידה ובעתיד אצטרך לתת לה מוצרי חלב כגון גמדים וכו'? האם מומלץ להאכיל באופן קבוע מזון צימחי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילך שלום
ד''ר קווין שרייבר22/07/2010עם אין ציפצופים הראות הוא לא צריך וונטולין
לפעמים לעבור לצימחי עוזר לליחה
תחזיקי מעמד!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות לד"ר יצחק לוי....לי17/07/2010
שלום לך,
1. ביתי בת 7.5 חודשים - אוכלת מוצקים , בבוקר פירות וצהריים בטטה/עוף ושאר ירקות מאודים... שאלתי : האם אחה"צ עדיף לא לתת מוצקים או שאין זה משנה מתי אוכלים את המוצקים?
2. ביתי התחילה לזחול אך עדיין לא יושבת - האם מותר לשים אותה בכסיא אוכל על מנת שתאכל את המוצקים? או שעדיף להשתמש בטרמפולינה? (למרות שבטרמפולינה היא חצי שכובה?)
3. תודה מראש :-)))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה :)) תודה רבה מראש
נגה19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגה שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010ביקשת מדר' לוי אז לא עניתי
. ביתי בת 7.5 חודשים - אוכלת מוצקים , בבוקר פירות וצהריים בטטה/עוף ושאר ירקות מאודים... שאלתי : האם אחה"צ עדיף לא לתת מוצקים או שאין זה משנה מתי אוכלים את המוצקים?
זה לא משנה כל כך. העיקר, אכילה לפני שתיה
2. ביתי התחילה לזחול אך עדיין לא יושבת - האם מותר לשים אותה בכסיא אוכל על מנת שתאכל את המוצקים? או שעדיף להשתמש בטרמפולינה? (למרות שבטרמפולינה היא חצי שכובה?)
זה ממש בסדר לשים אותה בכיסא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובות :))
לי19/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ' יצחק לוי21/07/2010לא משנה מתי נותנים את המוצקים
אם עדיין לא יציבה בישיבה לא מומלץ כיסא עדיין
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנסת תינוק לבריכהיערה16/07/2010
שלום,
בני בן חודשיים ורציתי לדעת אם מותר להכניס אותו לבריכה ציבורית? ואם לא, אז מדוע ומאיזה גיל מותר?
בנוסף, האם מותר למרוח על גופו מקדם הגנה מהשמש?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יערה שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010יכול להיות בברכה
אני ממליץ על קרם הגנה
בברכה\
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת מנוזלתאילה16/07/2010
שלום רב!
ביתי כיום בת שלושה חודשים.
היינו אצל הרופא מאחר והיא הצטננה והוא הורה לעשות אנהלציה עם מי מלח,
אנו עושים אנהלציה פעמיים ביום אך הנזלת חוזרת והולכת.
האם טיפול במי מלח טוב יותר? האם לעשות אנהלציה מספר פעמים גדול יותר ביום?
אשמח אם תענו לי מאחר וקשה לקטנטונת לנשום.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילה שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010האם טיפול במי מלח טוב יותר?
אותו דבר
האם לעשות אנהלציה מספר פעמים גדול יותר ביום?
במי מלח את יכולה לעשות חופשי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין יציאה כבר ארבעה ימיםאולגה15/07/2010
שלום,
בני בן חודשיים, הנקה מלאה. כבר ארבעה ימים אין לו יציאה. הוא בוכה יותר מהרגיל, אני משערת שהסיבה היא אי התרוקנות.
האם זה תקין? חשוב לציין שמאז שנולד זאת הפעם השניה. בפעם הראשונה לא הייתה יציאה שלושה ימים...
איך אני יכולה לעזור לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולגה שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010זה תקין
עד שבוע לא צריכים לעזור להם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת היילודשירי15/07/2010
שלום רב
בני בן שישה שבועות. נולד בלידה קיסרית. ביום השיחרור הייתה צהבת 14.2 אולם לא עשו כלום כי היה בן חמישה ימים(קיסרי) וזה היה בטווח הנורמה. קיבלנו אישור לעשות ברית ויום לאחר הברית הבילירובין קפץ לעשרים. טופל בפוטו ושחורר עם בילירובין 8.1 שבוע אחרי היה 9.6 מאז היינו במעקב אצל רופאת ילדים ואף בבדיקה אצל רופא נוסף לקבל חוות דעת נוספת כשהיה בן שלושה שבועות.
כולם אמרו שהוא נראה מצויין ואין צורך בבדיקת דם נוספת.
שלשלום ירדתי לרופאה אחרת (מי שהייתה בקופה) מסיבה אחרת(נזלת) והיא הסתכלה ואמרה שנראה צהבהב וביקשה לבצע בדיקת דם.
הגעתי למחרת והרופאה המטפלת בו באופן קבוע אמרה שממש אין צורך שהוא נראה טוב שהיא רואה מגמת שיפור בצהבת ושלא צריך סתם לדקור.
מה לעשות? האים לסמוך על הרופאה שמטפלת בו באופן קבוע, או עדיף לא לקחת סיכון ולבצע את בדיקת הדם?
אני ממש מבולבלת אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010את מבולבלת בגלל את הולכת לרופאים שונים עם גישות שונות
את צריכה לסמוך על הרופאה שלך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול ירוקמרינה14/07/2010
שלום,
בתי בת שנה ושמונה, משלשלת כבר שבוע ימים, צבע השלשול ירוק והאוכל נראה כאילו לא מתאכל לה. בנוסף לכך היא הקיאה מספר פעמים שלושה ימים אחרונים היום עדיין זה לא קרה. היינו אצל רופא ילדים והוא אמר שהכול יעבור בלי לתת לנו שום בדיקות.
מה ניתן לעשות? לפי לפנות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרינה שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010אחרי שבוע וחצי של שילשול כדאי לעשות בדיקות צואה
לעכשיו, אם היא אוכלת אין הרבה לעשות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונת תינוקותסיון14/07/2010
שלום,
ילדתי בן בשבוע 36+4 במשקל 2.450 ק'.
השתחררנו אחרי 3 ימים במשקל 2.315 ק'.
בגיל שבועיים התינוק שוקל 2.720 ק' (לפני יומיים שקל 2.600).
אני מאכילה כל 3 שעות 60CC סימילאק או מחליפה לאותה כמות של חלב שאוב/הנקה. משתדלת לשמור על רווח של 3 שעות לפעמים זה יותר מארוחה לארוחה כי קשה להעיר אותו.
ושאלותי:
1.האם העלייה במשקל לא גדולה מדי? לא מהירה מדי?
מרגע השחרור מבית חולים, התינוק עלה 300 ג' ב-11 ימים.
2. עד איזה גיל/משקל שומרים על ארוחות כל 3 שעות?
3. עד איזה גיל/משקל מקפידים על כמות של 60CC ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010
1.האם העלייה במשקל לא גדולה מדי? לא מהירה מדי?
מרגע השחרור מבית חולים, התינוק עלה 300 ג' ב-11 ימים.
זה בסדר
. עד איזה גיל/משקל שומרים על ארוחות כל 3 שעות?
תלוי בילד, בד"כ גיל 3 חודשים יכולים לחקות יותר
3. עד איזה גיל/משקל מקפידים על כמות של 60CC ?
הוא יראה לכם שהוא רוצה יותר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורטל14/07/2010
מה אפשר להביא לאכול לילד בן שנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטל שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010יחסי הכול
לא דברים שדאגים על חנק : בוטנים, פופקורן, ענבים, נקניקיות וכד'
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הברשת שיער לתינוקעמית13/07/2010
שלום,
בני בן כמעט חודש. בימים האחרונים שמתי לב שעל שולי משטח ההחתלה (איפה שכנראה הראש שלו מתחכך הרבה) יש הרבה שיערות קטנות.
יש לו מעט מאוד שיער ולכן אחרי האמבטיה אני רק מייבשת לו את השיער בעדינות עם מגבת ולא מברישה.
האם יש צורך להבריש את השיער בגיל הזה או שזה מעודד את הנשירה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמית שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010אין קשר בו המרשת שיער והנשירה!
על תדאג
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לגיל שנה.כרמי13/07/2010
שלום רב,
בתי בת השנה, צריכה לקבל בעוד שבוע את החיסון המרובע ביחד עם פרבנר. בפעם הקודמת, הגיבה לא כ"כ לפרבנר שניתן לה.
שאלתי היא האם יש סיכון במתן חיסונים משולב, והאם כדאי לי לעשות לה את הפרבנר לחוד באופן פרטי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרמי שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010אין סיכון אבל אם אתה רוצה יכולים להפריד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. שאלות המשך
סיון14/07/2010האם האכלת יתר גורמת לכאבי בטן?
באיזה גיל בערך היא אמורה להרחיב לבדה את המרווחים בין הארוחות?
מישהו אמר לי שאם התינוק לא צריך לאכול יותר- הוא לא אוכל. האם זה נכון?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיון שלום
ד''ר קווין שרייבר17/07/2010האם האכלת יתר גורמת לכאבי בטן?
אפשרי
באיזה גיל בערך היא אמורה להרחיב לבדה את המרווחים בין הארוחות?
בן 4-6 חודשים
מישהו אמר לי שאם התינוק לא צריך לאכול יותר- הוא לא אוכל. האם זה נכון?
לא, בכלל לא!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת חודש אוכלת לא סדירסיון13/07/2010
שלום,
התינוקת שלי בת חודש בדיוק. יונקת הנקה מלאה, נולדה במשקל 3.800 והיום שוקלת בערך 4.700.
מאז שהיא נולדה היא אוכלת באופן לא סדיר, אבל נראה לי שהמצב קיצוני יותר מהנורמה. בבקרים היא אוכלת כל שעה, (לפעמים אפילו חצי שעה) הנקות קצרות מאוד. אחה"צ אוכלת הרבה במידה והיא ערה. אם היא ישנה- אחת לשעתיים בערך. בלילות היא אוכלת כל 3 שעות ארוחות גדולות.
לפעמים נראה כי רק השד מרגיע אותה. לעיתים מסכימה לקחת מוצץ ולעיתים לא.
כיוון שאני מניקה באופן בלעדי, המצב קשה לי מאוד ויש לי תחושה שהוא התנהגותי ולא תזונתי. מה ניתן לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון שלום
ד''ר קווין שרייבר14/07/2010זה אחריותך לדאג שהיא לא אוכלת יותר מכל שעתייםץ ביומיים הראשונים זה קשה אחר כך זה קל
היא עולה במשקל יפה!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
