מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נזלת לתינוק בן 4 חודשיםסיגלית18/11/2009
שלום רב,
בני בן 4 חודשים ומצונן, נאמר לי לטפטף טיפות של מי מלח לאף, איך בני אמור לשאוף את הטיפות לתוך אפו לאחר שטפטפתי מס' טיפות?
כמו כן בני הקיא לאחר שאכל תמ"ל סימילאק בערך כשעתיים אחרי הארוחה, האם יש קשר לנזלת שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגלית שלום
ד''ר קווין שרייבר18/11/2009איך בני אמור לשאוף את הטיפות לתוך אפו לאחר שטפטפתי מס' טיפות?
הם מצליחים
יש קשר לנזלת שלו?
כן, הוא בולע יותר אויר ולכן הבטן שלו יותר רגיש
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בלשוןגלידל17/11/2009
שלום רב,לבתי בת ה-8 חודשים אובחנה פטריה בפה שמתבטאת במראה של מעין סולת על הלשון ,על החיך העליון ובמעין פצעים על השפתים.
שאלותיי-1.האם מדובר בעניין מדבק שימנע ממנה להגיע למשפחתון?
2.האם יש צורך בטיפול מונע לאחיה ולהוריה?
3.האם אמה שמיניקה אותה זקוקה לתרופה על הפטמה?ובכלל מה עושים עם החלב השאוב המוקפא?
מודה מראש להתייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלידל שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009-1.האם מדובר בעניין מדבק שימנע ממנה להגיע למשפחתון?
יכולה להיות במעון
2.האם יש צורך בטיפול מונע לאחיה ולהוריה?
לא
3.האם אמה שמיניקה אותה זקוקה לתרופה על הפטמה?ובכלל מה עושים עם החלב השאוב המוקפא?
בד"כ לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזנייםריבי17/11/2009
ערב טוב
בתי בת 7 חוד, האם במקלחת אני עדיין צריכה לדאוג, שלא יכנסו לה מים לאוזניים?
או שכבר אין צורך לדאוג?(אני חופפת לה בעדינות לא משפריצה..)
ועוד שאלה לגביי שחיית תינוקות- האם צלילה בבריכה יכולה לגרום לכאבי אוזניים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009אין צורך לדאג על האוזניים
בריכה לא גורם לכאבי אוזניים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שנה ו- 7חוד- יובש וחיסוןנטלי17/11/2009
שלום רב לכם
יש לי 2 שאלות ברשותכם
לפני שבועיים הופיעו לתינוק שלי בן שנה ו-7 חוד' חתכים בפה ומאז זה לא עובר יש לו גם יובש נוראי בפה - זה רק בשפה התחתונה של הפה , מרחתי וזלין , ועוד משחות וזה לא עוזר. האם עליי לפנות לרופאה שלי ולהראות לה את זה? האם יש משהו שאתם ממליצים למרוח? האם זה דבר ששמעתם עליו בגיל כה צעיר? האם זה יכול להעיד על משהו אחר? בנוסף גם האף שלו סתום ומיובש , נזלת קשה במיוחד
שאלה שנייה- בני קיבל 3 מנות פרבנר וצריך היה לקבל את הרביעית אך טרם נתתי כי הבנתי שעכשיו נותנים רק 3 מנות - האם זה מסוכן לא לתת מנה רביעית? הוא לא הגיב כל כך טוב לכן פחדתי
אודה לכם מאוד על עזרתכם
תודה מראש ויום טוב
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטלי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009בלי לראות את זה קשה להגיב, אבל אני מתלבט אם הכל שייך ל"הרפס"
האם עליי לפנות לרופאה שלי ולהראות לה את זה?
כדאי שמישהוא יראה את זה
האם יש משהו שאתם ממליצים למרוח?
את משתמשת עם הדברים הנכונים כבר
האם זה דבר ששמעתם עליו בגיל כה צעיר?
בבדאי
האם זה יכול להעיד על משהו אחר?
קש להגיד, בד"כ לא
האם זה מסוכן לא לתת מנה רביעית של פרוונר
לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק לא רעב?טולי17/11/2009
שלום,
בני בן חודשיים + 3 שבועות, נולד במשקל 3535 ק"ג, ובגיל חודשיים שקל 5764 ק"ג.
ניזון מחלב אם שאוב + סימילק. 120 מ"ל בכל ארוחה כל 3 שעות, סה"כ 6 אחורות ביממה.
בשבועיים האחרונים הפסיק להתעורר בלילה, בקבוק אחרון בשעה 22:30 והוא יושן עד 5:30, 6:00 בבוקר. האם זה נ ורמלי? או שאני צריכה להעיר אותו בלילה ולהאכיל?
בנוסף בזמן אחרון הוא לא מסיים בקבוק - אוכל 90מ"ל, 100מ"ל וזהו. חשבתי שהוא לא רעב אחרי 3 שעות\ אך אותו סיפור אחרי 4 שעות. מה לעשות ? אני מאד מודאגת, זה נארה כאילו הוא לא מקבל כמות נדרשת של האוכל אך מצד שני הוא גם לא מראה סימנים של רעב..
בסה"כ תינוק מאד חייכני ופעיל.
ועוד שאלה האם אפשר לעברר חלב אם וסימילק ביחד, פשוט שמתי לב שהוא מסרב לאכול חלב אם בזמן אחרון?
אודה על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טולי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009זה בסדר שהוא יושן משך כל הלילה
היתי עוקב אחר משקלו. אם הוא עדיין עולה במשקל אין על מה לדאג
יכולים לערבב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות תינוקת בת 9 חודשיםקרן17/11/2009
שלום,
ביתי אוכלת כבר מגיל 5 חודשים אוכל מוצק.
פחות או יותר אותו הדבר ..הוספנו פה ושם עוד ירק או עוד פרי..
לאחרונה יש לה יציאות מרובות- לא שלשול.. בין 5-7 ליום.
אתמול למשל עשתה 7 פעמים קקי ונראה כי יש לה אדום בטוסיק.
האם הגיוני? האם משהו לא בסדר?
מצריך בדיקץ רופא?
האם יש לזה איזה שהוא קשר לאוכל מסויים שהיא אוכלת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009זה תקין
יש קשר בין האכול ומספר יציאות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עין מעט נפוחהמעיין16/11/2009
בשעה טובה ומבורכת נולדה לנו תינוקת :)
היא בת שלושה שבועות .
העין הימנית שלה מעט נפוחה . להערכתי שבוע אחרי הלידה היא התנפחה . הלכנו לבית מרקחת והרוקח אמר שאם אין הפרשות סימן שיתוש עקץ אותה ושנשים לה תה קמומיל על העין עם מים וצמר גפן וזה יעבור . עשינו זאת אך זה לא עבר . לקחנו אותה אתמול למרפאה והרופאה שהסתכלה אמרה שלדעתה זה לא יתוש ולא דלקת אלא תקין ושניקח בחשבון שלא כל האיברים בגוף זהים בגודלם.
הייתכן ????
האם לקבוע תור לרופא עיניים מומחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי16/11/2009אם הנפיחות משמעותית יש לפנות לרופא עיניים
אם מדובר רק באסימטריה קלה קרוב לוודאי שהרופאה צודקת.
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות מעיים לבת חודשייםאמא נועה16/11/2009
שלום רב
הבת שלי בת חודשיים ,מלידתה סובלת מעצירות. החלפנו פעמיים את הפורמולה,נתנו מיץ עגבניות ותה שומר שנועדו כולם לרכך את הצואה. בשבוע האחרון עזרתי לה מידי יום להוציא ע"י כיפוף הברכיים לבטן, מה שהיה עוזר לה לשחרר. היום, כשראיתי שהיא צריכה ( היא בוכה ומתפתלת מכאבים,ומתאמצת)כופפתי לה את הברכיים ולאחר כמה דקות יצאה צואה רכה לגמרי (!) הפסקתי את פעולת הדחיפה באותו רגע והיא לא המשיכה לבד. האם יכול להיות שהיא התרגלה לעשות רק עם עזרה? האם זה הגיוני שהמעי מתרגל לדבר כזה? מה לעשות? לעזור או לא לעזור? תודה מראש אמא נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דר' לוי..דילגת עלי..
אמא נועה16/11/2009:-(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
אמא נועה17/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא לנועה שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009אם כשהצואה יוצא זה לא קשה זה לא בענה של עצירות
האם יכול להיות שהיא התרגלה לעשות רק עם עזרה?
כן
האם זה הגיוני שהמעי מתרגל לדבר כזה? מה לעשות? לעזור או לא לעזור?
בד"F אני ממליץ על הוספת מים 30cc פעמיים ביום
זה צריך מעקב עם רופא המטפל
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום ריאות שנעשה היוםטורצקי איריס16/11/2009
ערב טוב , הערב עשיתי לביתי בת השנה צילום ריאות, כיוון שהיא סובלת המון מנזלות, וחירחורים , אשר גורמים לקוצר נשימה ושיעול, מטופלת באניהלציות שלא ממש עוזרות, קיבלה פעם אחת כדורים שמתמוססים במים לפתיחת דרכי הנשינה, קצת עוזר וחוזר חלילה, לכן הרופא החליט על צילום ריאות.
עכשיו קיבלנו את הממצאים:
1. הצללה פריהילירית משמאל תסנין.
2. התעבות פריבונכיאלית בשדה תחתון משמאל.
3. ריבוי אוויר בקיבה.
כתוב שאכן נמצאו ממצאים חריגים המחייבים התייחסות רפואית.
לעת עתה אין לי שמץ של מושג מה זה אומר.
אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית, אם אפשר עוד היום, תודה מראש וערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי16/11/2009מדובר בסוג של דלקת סמפונות, לא בהכרח דלקת ריאות חיידקית.
ממצאים המתאימים לברוכיטיס ממנה קרוב לוודאי סובלת בתך ולכן מקבלת אינהלציות.
קשה לייעץ יותר מזה ללא ההקשר הקליני והתייחסות לממצאיםמ בבדיקתה.
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד דלקת ריאותדגנית16/11/2009
שלום רב,
בתי בת ה-8 חודשים עברה את כל החיסונים הדרושים,אחות טיפת החלב אמרה לי שחיסון נגד דלקת ריאות נכנס לסל הבריאות ואני יכולה לחסן אותה,האם לחסן?
מדוע צריך את החיסון הנ"ל,אם חיסנתי אותה בפרוונר שהוא גם נגד דלקת ריאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי16/11/2009אכן היינו הך,
העניין הוא שעל ביתך להשלים מנה רביעית של פרבנר בגיל שנה בטיפת חלב וזאת בתנאי שהיא קיבלה את כל המנות עד כה.
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפותדגנית16/11/2009
שלום,
לבתי בת ה-8 חודשים הופיעו היום בפות פצעים.
זה לא תפרחת חיתולים,כי בנוסף לכך שיש אודם מסביב לפות ובאיזור פי הטעת,הופיעו פצעים שנראים מוגלתיים,ממה זה יכול להיות?אני מחליפה לה בתדירות גבוהה,ולעולם לא היה לה אודם.
ומה זה?האם לגשת לרופא מיידית?או פשוט למרוח משחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי16/11/2009תפרחת חיתולים אינה מקשה אחת אלא מספר סוגים של פריחות באיזור החיתול.
בתך סובלת ללא ספק מסוג של תפרחת חיתולים, עם מעורבות פטריה.
אין בזה כל דחיפות אך הייתי מציע לגשת לרופא הילדים להדרכה.
בינתיים העיקר הוא לאוורר ככל היותר , להחליף חיתול כמה שיותר פעמים ולמרוח משחת דסיטין בנדיבות כל החלפה.
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים ושינייםמלי16/11/2009
בני בן שמונה חודשיים מוציא שיניים. לאחרונה החל להתעורר בלילות בצרחות (מה שלא אופייני לו). שמנו לב שכשהוא מתוערר הוא מוציא הרבה גזים ונרגע (במהלך היום יש לו גם הרבה גזים וגרפסים אך ללא צרחות). יש לציין שהוא מנוזל ללא חום.
לקחתי אותו לרופאה ולאחר בדיקה שיצאה תקינה, הרופאה חושבת שזה מהשיניים.
האם יש קשר בין שיניים לגזים וגרפסים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי16/11/2009אבותינו נטו לייחס כל תלונה או תופעה בתינוקות עד גיל שנה לשיניים, חום , שלשולים, הקאות, נזלות, אי שקט ועוד ועוד.
אין לנו היום כל הוכחה מדעית שאכן תופעות אלו קשורות להופעת שיניים.
חשוב לשלול סיבות גופניות לאי שקט ואם הכל תקין פשוט לחכות בסבלנות שהתופעה תחלוף .
לילה טוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוונרגל16/11/2009
שלום רב
בתי בת שנה טרם קיבלה את חיסון הפרוונר האם כדי לתת לה אותו כל עוד היא איתי בבית לפחות עוד חמישה חודשים?
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גל שלום
ד''ר קווין שרייבר16/11/2009כדי לתת לה. אפילו שהיא לא במסגרת היא יכולה לידבק עם: דלקת ראות / אוזניים / דם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת שבועיים וחצימעיין16/11/2009
לתינוקת שלי שהיא כאמור בת שבועים וחצי אדום מאד בשתי השפתיים של איבר המין
וזה ממש נראה לי כמו שלפוחיות או גירוי חזק ואדום .
אני משתמשת בקרם של פנטן . אבל אין שיפור .
לקחתי אותה לרופאה שאמרה שזה שום דבר ושזה קורה מהחיתול והפיפי שלה ונתנה לי הרגשה שאני סתם לחוצה . לי זה נראה חמור ואני לא שקטה עם התשובה של הרופאה הזאת . מה אתם חושבים ? אני צריכה לעשות משהו ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין שלום
ד''ר קווין שרייבר16/11/2009לא הייתי מודאג.
הייתי ממשיך עם המשכה לעכשיו
הייתי חוזר לעוד בדיקה בעוד שבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מעיין16/11/2009תודה רבה על התשובה !
שאלה נוספת : הרופאה נתנה לי ממש הרגשה שסתם באתי כך שאין לי הרגשה נעימה ללכת שוב האם זה תקין וללכת אליה בכל זאת או להחליף רופאה ?
מאד חשוב לי שתהיה לי הרגשה טובה לפנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין שלום
ד''ר קווין שרייבר17/11/2009צריך להיות הרגשה טובה ביניך ובין הרופא
החליף רופאה: החלתתך
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מעיין16/11/2009תודה רבה על התשובה !
שאלה נוספת : הרופאה נתנה לי ממש הרגשה שסתם באתי כך שאין לי הרגשה נעימה ללכת שוב האם זה תקין וללכת אליה בכל זאת או להחליף רופאה ?
מאד חשוב לי שתהיה לי הרגשה טובה לפנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליפה בקרקפתרונית16/11/2009
שלום, יש לי 2 שאלות: הראשונה לגבי קליפה בקרקפת - התינוק שלי בן 3 חודשים ויש לו על כל הקרקפת קליפה האם מומלץ להסיר אותה עם קרם מיוחד או להניח לה לרדת לבד. דבר נוסף - התינוק אוכל תחליף מזון מגיל חודש ויש לו יציאות של צואה פעם ביום ולעיתים אף יום כן ויום לא. יש לי חברה שהתינוק שלה יונק ויש לו כ 5 יציאות ליום. האם זה נורמלי שיש יציאה אחת ליום / אחת ליומיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
רונית16/11/2009בהמשך לפנייתי המצב האם ניתן למרוח סליקרן ולסרק עם מסרק צפוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרונית שלום
ד''ר קווין שרייבר16/11/2009היציאות תקינות
לקרקפת:
אני בד"כ ממליץ כצאת שמן (זית / פרפין) לחכות כחצי שעה ואז לשפשף עם הציפורניים שלך
לא צריכים יותר מזה
ברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
