מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריר לתינוקנטלי24/03/2011
שלום,
לתינוקת בת 3 חודשים יש הרבה רוק... התחיל, לדעתי מגיל חודשיים וחצי?
על מה הנ"ל יכול להעיד?
מאיזה גיל לחכות לצמיחת שיניים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריר לתינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011נורמלי לגמרי
שיניים בוקעות החל מגיל 6 חדשים
התהליך מתחיל קודם לכן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התהפכותקרן24/03/2011
בתי עוד שבוע בת 5 חודשים וגדין לא התהפכה רק ע"י עזרה היא מצליחה מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התהפכות - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011פשוט תחכי בסבלנות- זה יגיע
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישיבה בסל קלאורית23/03/2011
כמה זמן תינוק יכול לשבת בסלקל ? הסל קל שיש לי מתיישב על עגלה ונח לי מאוד לטייל עם הבת שלי הצורה כזאת. השאלה האם זה לא מזיק לה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישיבה בסל קל - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011אין בזה נזק
תהנו מהטיול
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בערבאורית23/03/2011
שלום רב,
בתי בת 3.5 חודשים, החל מגיל2.5 חודשים אוכלת כמות גדולה יחסית של אוכל (זה מאוד משמח אותי), אבל בשבוע האחרון פתאום חזרה התופעה של גזים בשעות הערב. יש לה יציאה תקינה בשעות הצהריים ולאחר שעתים היא מתחילה עם הזגים, בוכה שעה שעתיים ועושה סימנים של לא נעים לה, מרימה רגליים בעצבנות.האם אני מאכילה אותה יותר מדי, היא אוכלת כל 4-5 שעות, בלילה ישנה 10 שעות.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בערב - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011הכל נראה תקין ונורמלי
סבלנות עם הגזים תוך זמן קצר יעבור
האכלת יתר ? ייתכן , בגיל הזה עד 150-180 מל זה סביר
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עינייםקרן23/03/2011
שלום רב,
לפני מספר ימים הופיע לבני בן השלושה שבועות דימום קל בטבור והרופא נתן לו משחה בשם גנטתרים קרם. כעת בנוסף, יש לו הפרשות רבות בעיניים הגורמות להידבקות העפעפיים והרופא רשם לו טיפות מסוג תרוצידין. האם אפשר לשלב בין שתי התרופות במקביל?
ותודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011בהחלט אין בעיה לשלב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיג'ל ג'לLיצן קטן אחד23/03/2011
האם ניתן למרוח את הגל לפני השינה?(לתינוקות)
האם יש בכך סכנה כלשהי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיג'ל ג'ל - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011תלוי באיזה גיל, החל מגיל 6 חדשים
כמות קטנה מאוד קרוב לוודאי לא תזיק
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת חודשיים וחציזהבית23/03/2011
הבייבי בת חודשיים וחצי
אוכלת מטרנה (הפסקתי הנקה טוטאלית לפני שבוע וחצי) פתאום יש לי בעיה עם האוכל...
זה התחיל מיזה שביום א היה לה קשה לאכול - כל האכלה לקחה שעה עם המון הפסקות ובכי של חוסר סבלנות
העברתי לפטמה 2 והיה בסדר שלשום
אבל מאתמול היא פולטת כמויות - חצי שעה -שעה-שעתיים אחרי האוכל
פולטת - לא מקיאה (לא יוצא בקשת, יוצא כזה נוזל מהפה)
אבל המוןןןןןןןןןןן
לא רגועה גם
אפילו לא נרגעת על הידיים\ אתמול אפילו בקושי ישנה כל היום ונרדמה רק ב-12 בלילה כי נתתי אקמולי (כבר לא ידעתי מה לעשות)
אין חום - אני כל הזמן מודדת - האם יכול להיות שזה תופעת לוואי של חיסוני גיל חודשיים שקיבלה שבוע שעבר? קיבלה גם רוטה
אולי זה עושה את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת חודשיים וחצי - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/03/2011ייתכן מהחיסון לרוטה ואז זה יסתדר תוך ימים
אם לא ייתכן האכלת יתר תנסי מנות קטנות יותר
אם לא ייסתדר ייתכן ומדובר ברפלוקס ואז תתייעצי עם רופא הילדים
שלך
ד,ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיעה עם תינוקענת22/03/2011
שלום
האם נסיעה לאילת כשהתינוק בסלקל יכולה להזיק לתינוק מבחינת הישיבה הארוכה בסלקל? (נעשה עצירות בדרך)
(אנחנו טסים הלוך וחוזרים באוטו)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיעה עם תינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/03/2011לא אמורה ליהיות בעייה אם עוצרים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים ראשונותLיצן קטן אחד22/03/2011
הבת שלי בת 5.5 חודשים.
לאחרונה יצאו לה 2 השיניים התחתונות (באמצע),אם כי לא יצאו לחלוטין.
האם יש משהו שעלי לעשות מבחינת ניקוי השיניים?
שמעתי שמנקים אותן עם חיתול טטרה רטוב...האם אכן כך?
וממתי יש לגשת לרופא שיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים ראשונות - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/03/2011אין צורך להתחיל לצחצח כל כך מוקדם
אין צורך לגשת לרופא שיניים אם אין בעייה לפחות עד גיל שנה
צחצוח להתחיל סביב גיל שנתיים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעל צעד ראשוןרורו22/03/2011
יש לי תאומות בנות שנה ושלושה חודשים עדיין לא הולכות לבד רק הולכות והם מחזיקים במשהוא (שולחן הליכון ...)
האם כדאי שאקנה להם נעל צעד ראשון או לחכות עד שילכו לבד ורק אחר כך לקנות את נעל צעד ראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעל צעד ראשון - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/03/2011אין צורך למהר
הדבר החשוב ביותר הוא שהנעל תיהיה עם סוליה רכה ככל האפשר
ניתן לקנות גם כשהן צועדות עם עזרה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק לאחר ברית מילהנמרוד21/03/2011
שלום רב,
בני עבר ברית מילה לפני חודש, בגיל 4 שבועות עקב היותו פג.
הברית נראית תקינה והכל עבר בשלום, אבל שמנו לב שהופיעה לו שלפוחית על איבר המין בסביבת העטרה.
המוהל טען שאנחנו צריכים להדק לו יותר את החיתול, ושזה יעבור לבד.
האם זוהי תופעה תקינה? האם יש איזשהו טיפול שאנחנו צריכים לתת לתינוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק לאחר ברית מילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011תופע תקינה
אל תדאגו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאה עם דםצביה20/03/2011
ערב טוב,
הבן שלי בן 3 שנים, מזה 3 ימים עם חום 38.5 ושיעול נבחני.
מטופל באינהלציה של וינטולין ובודיקורט.
היום התלונן על כאב בישבן ולאחר מכן היתה לו יציאה עם די הרבה דם.
ממה זה נובע? האם יש קשר למחלה? ומה צריך לעשות בכדי להקל עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאה עם דם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011הפורום מיועד עד גיל שנתיים
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות שחורות על הסנטרליעד20/03/2011
בני בן 5 וחצי חודשים ולפני כחודשיים שמנו לב כי לבננו הופיעו על סנטרו נקודות שחורות קטנטנות. איננו יודעים אם מדובר בנקודות חן זערוריות או ב"נקודות שחורות" הנגרמות מהצטברות שומן תת עורי.
בכל מקרה כשנוגעים בהן הן טיפה בולטות.
האם יתכן שיש לבייבי שחורים על הפנים ואם כן מה ניתן לעשות בנדון?
האם יש צורך לקבל ייעוץ מרופא עור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שחורות על הסנטר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011בלי לראות זה קשה להגיב
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה עם תינוק, איך ומתי?הדסי19/03/2011
אנחנו רוצים לטוס לטיול בחו"ל.
מאיזה גיל אפשר או לא מומלץ לטוס עם תינוק מבחינת בריאותית (טיסה)?
האם יש הנחיות כלשהן יכולים לסייע לנו בעניין מבחינה רפואית? (איזה תרופות לקחת איתנו, ממה להזהר וכו')
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה עם תינוק, איך ומתי? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011לא מומלץ לפני חודשיים
אין הנחיות מסוימות
טיסה נעימה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות אצל התינוקחני18/03/2011
שלום רב!
בני בן 5 חודשים ניזון מהנקה בלבד. בשבוע אחרון מקיא בכמות גדולה לפחות פעמיים ביום ויש גם פליטות. לעיתים ההקאה מיד לאחר ההאכילה ולעיתים לאחר כחצי שעה.
בנוסף מתעטש,ללא חום.בחלק מהזמן חסר שקט ובכיין (התנהגות לא אופיינית לו בד"כ).
עושה קולות של בליעה כאילו האוכל עולה לו למעלה, לאחר שמקיא חש בהקלה.
בביקור אצל רופא ילדים נאמר לנו שנראה שהכל תקין אבל התופעה נמשכת.
אני מאוד מודאגת שאינו מקבל את ההזנה הנידרשת לו ועלול להיתייבש.
אשמח לדעת מה זה יכול להיות ואם כדאי לבצע בדיקות כלשהם לאיתור הבעיה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות אצל התינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011נשמע כמו ריפלוקס או ווירוסבבטן
הכע חשוב שהוא ממשיך לישתות ולעשות שתן
אם זה ממשיך הייתי חוזר לעוד ביקור רופאה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)