מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האכלת חלוםחופית17/05/2011
שלום רב,
בני בן 4 חודשים, נרדם בסביבות השעה 20. בשבוע האחרון נהגתי להרים אותו לאכול תוך כדי שינה בסביבות השעה 23, בשעה זה אכל כ 70 מ"מ - ושוב מתעורר לאכול בשעה 3.00 (מתעורר קודם לכן בשעה 2.00 - מקבל מוצץ, ולאחר שעה מתעורר שוב רעב)
לאחרונה שמעתי חוו"ד שאינה ממליצה על האכלת חלום זו ולכן הפסקתי אותה. בלעדיה בני מתעורר ב 00.30 ושוב ב 4.30
(מיותר לציין כי ללא האכלת חלום הלילה הוא הרבה יותר קשה. כמו כן אני מציינת שבני ניזון מנטורימיגן עקב אלרגיה לחלב פרה)
אשמח לדעת מהי המלצתכם בעניין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האכלת חלום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011לא הייתי נותן לו האכלת חלום
הוא עדיין קטן
זה בסדר שהוא מתעורר פעמים לאכל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה עם תינוקת בת 4 חודשיםליאת17/05/2011
האם יש הגבלה מבחינה רפואית לטיסה לסלובניה עם תינוקת בת 4 חודשים?
האם היא צריכה לעבור חיסונים מסויימים לפני?
כמו כן אלו תרופות כדאי לקחת שטסים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה עם תינוקת בת 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011יכולים לטוס
החיסונים תלוים לען את נוסעת
הייתי לוקח אקמול איתך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שאובחן שעלתשולי16/05/2011
בני בן ה3 וחצי חודשים חולה בשעלת .
הייתי איתו בבית חולים בעיקבות שיעול סטירדו ושם עשו לו בדיקות דם וגילו שזה שעלת מלווה בברונכיט.
היינו בבית חולים שבוע בערך ושיחררו אותנו להמשך טיפול במחלה בבית..
אז ככה יש לי 2 שאלות :
הראשונה היא כמה זמן נמשך שעלת??אמרו לי שזה עד 100 ימים.
והשנייה האם כדי לבדוק חוות דעת נוספת מבית חולים אחר?
פשוט השיעול לא נפסק ויש לו התקפים נורא מלחיצים..עם האדמת פנים..
אם כן אז איזה בית חולים אתם ממליצים ? האם זה טעות לטפל בו בבית?
תודה מראש!
שולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק שאובחן שעלת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011זה יכול להיות מומשח עד 3-4 חודשים
אם הבדיקה לשעלת חזר חיובי אין צורך בעוד בדיקה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקרן16/05/2011
שלום רב, לבני בן החודשיים וחצי מופיע מידי פעם כתם ורדרד קטן על הטיטול.
זה פחות נראה כמו דם, מעין שכבה שלא ספוגה בטיטול.
הוא יונק מלא ומקבל בקבוק סימילאק אחד ביום.
תודב מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011זה תקין
לפעמים כדאי לשלוח בדיקת שתן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגת לתינוקת בת חודשאפרת16/05/2011
שלום! יש לי תינוקת בת חודש ולפני כמה ימים יצאה לה פריחה אדומה על הפנים בצורת פצעונים קטנים יש רגעים שזה יותר אדום ויש רגעים שזה פחות יש גם על הקרקפת והאוזניים . האם יש צורך לגשת לרופא? או שזה יעבור לבד והשאלה השנייה תוך כמה זמן זה יעבור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא מודאגת לתינוקת בת חודש - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/05/2011על פניו נראה שמדובר באקנה של תינוקות
אם אכן כך זה יעבור מעצמו
תמיד כדאי שהרופא שלו יראה את זה כדי לאשר האבחנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה דחוף! - תוצאות בדיקות דםנטלי16/05/2011
תינוקת בת חודשיים וחצי קיבלתי תוצאות של בשיקות דם ויש הרבה שמופיע באדום בבקשה מה זה אומר???
MCH 31.80 PG ( 23.00- 30.00) (.........)*
MCV 92.90 FL ( 72.00- 90.00) (.........)*
PLATELETS 682.00 K/UL ( 210.00- 550.00) (.........)*
RBC 3.32 M/UL ( 3.40- 5.30)*(.........)
CREATININE SER. 0.19 MG/DL ( 0.30- 0.70)*(.........)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה דחוף! - תוצאות בדיקות דם - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/05/2011אין שום דבר דחוף או בעייתי בבדיקות הללו
תפני לרופא שלך עם כל הבדיקות לקבל הסבר מפורט
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להתחיל לעטוף תינוקדנה15/05/2011
התינוק שלי ישן כבר מהלידה ועד היום (גיל חודשיים) באופן חופשי, כלומר אני לא עוטפת אותו. לאחרונה שמעתי שזה עושה פלאים וחשבתי להתחיל.
1.האם זה בסדר להתחיל פתאום לעטוף אותו אחרי שהתרגל להיות "משוחרר" או לוותר על זה בשלב זה?
2.האם עשיתי משהו לא בסדר בכך שלא עטפתי אותו עד עכשיו? - האם הבהלה באמצע השינה עשתה לו נזקים רגשיים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתחיל לעטוף תינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/05/2011אין צורך לשנות דבר
לא נגרם כל נזק
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שארית מחבל טבור....שונית15/05/2011
שלום רב,
כמובן שאלך להתייעץ עם הרופא, אבל אשמח למשוב זריז יותר מאיש מקצוע, ולכן פונה בערוץ זה....
בתי בת 7 שבועות. רק לפני כשבוע נפל חבל הטבור (העיקש), לאחר טיפול מסור באלקוקסידין.
אבל....
עדיין נותרה שארית יבשה, שנראית כמו פצע שהתייבש לפני שהוא מתקלף מעל פני העור.
אציין, כי לאורך כל התקופה לא היו הפרשות, ריח לא טוב וכל סממן אחר שיכול להיחשב כבעייתי.
האם להמתין שה"פצע היבש" יפול/יתקלף מעצמו או שיש להגיע לכירורג?
בתודה מראש,
אמא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שארית מחבל טבור.... - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/05/2011זה נשמע בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי זעם שנה ו-7 חודשיםמשי15/05/2011
שלום,
בני בן השנה ו-7 חודשים סובל הרבה ממצבי רוח רעים. הוא צועק המון בוכה ולא רגוע (לעיתים גם בוכה מתוך שינה או בבוקר). אנחנו ההורים, אנשים מאוד רגועים, ז"א אנחנו לא משדרים לו לחץ או עצבים.
לפעמים זה ממש מוגזם ההתקפות עצבים שיש לו.
איך כדאי לנהוג ומה יכולות להיות הסיבות?
יכול להיות שכל זה משיניים שאמורות עוד לצאת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשלב הראשון ובאופן אישי.....
שונית15/05/2011הייתי מנסה להזים כל קשר למסגרת בה הוא נמצא, ולנסות להבין מתי החלה ההתנהגות האמורה.
משמע, לשלול אפשרות שגורם כלשהו ביום יום, אינו פוגע (פיזית/נפשית) מה שיכול לגרום להתפרצויות מהסוג שאת מתארת.
לאור כל המקרים המופיעים בכל התקשורת השונים, זו לצערי תמיד אופציה שצריכים לחשוב עליה.
סורי על המחשבות השליליות, אבל החיים מלמדים שזה קיים.
בשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקפי זעם שנה ו-7 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/05/2011דבר ראשון-כדאי בדיקת רופאה לשלול סיבה רפואי לתופעה
לטפל עיניני התנהגות בגיל הרך זה ממש קשה
רב הזמן פשוט, צריכים לתת לשלב הזה לעבור
הייתי פונה לקופה שלך לראות עם יש פסיכולוג שיכול לעזור גם
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העצות
משי17/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסמה של העורשגית13/05/2011
שלום בני בן חצי שנה וסובל מאסמה של העור רציתי לדעת איך אני יכולה לעזור לו בפריחה והכאב של פוסק הוא לא רגוע ואיזה מזונות לא לתת לו הוא מטופל באפלומצין פעמים ביום ויום שאני לא מורחת לו זה חוזר יש משחה יותר טובה השמח לשמוע אנה עזרו לי להקל על בני תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסמה של העור - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011יש טיפולים מצוינים לאסתמה של העור
החל ממשחות מקומיות
קרם לחות
שמן אמבט
תרופות נגד גרד כמו פניסטיל
רופא הילדים שלך ישמח לתת לך את כל הסיוע שאפשר
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינת תינוקשרית12/05/2011
שלום,
בני בן 5 חודשים, ישן במהלך הצעריים כ-2.5 שעות (מתעורר ב-15:30) ובערב נרדם סביב השעה 20:00 לאחר ארוחת ערב (מטרנה 180 מ"ל).
לאחרונה הוא מתעורר אחרי שעה בלילה ולא מוכן לחזור לישון, ניסינו להשאירו במיטה ולחזור אליו מידי מס' דקות כדי להרגיעו אך הוא צורח ושורט, הוא פשוט רוצה לשחק!!!
זה נמשך ככה עד שהוא מתעייף סביב השעה 2 בלילה ומתעורר ב- 8 בבוקר.
הרוטינה הזו הפכה לקבועה... הוא פשוט לא מוכן לישון, יש אפשרות לעשות משהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינת תינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011תנסו למשוך אותו ער ולעייף אותו קצת יותר לפני השינה
וכך יישן יותר טוב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלוםרויטל11/05/2011
שלום רב,
הבן שלי בן 4 חודשים
אתמול שישן(אחה"צ) שמתי לב כי הילד נשם בכבדות
ונשימה לא תקינה,אני מהבהלה(כי פעם ראשונה שאני רואה את זה)
הערתי אותו..
האם זה קרה בגלל שחלם?האם עשיתי טעות שהערתי אותו?או עשיתי לו נזק כלשהו?
תודה למענה לשאלותיי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלום - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011הכל תלוי אם התופעה חוזרת על עצמה
אם חוזר רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל
אם לא אין כל סיבה לדאגה
שלך
דר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
רויטל14/05/2011למה ממה זה יכול להיות?למה זה קורה?
אחות מטיפת חלב אמרה שבד"כ לתינוקות יותר קטנים יש את זה,אבל לא ציינה
מה זה,וממה זה בדיוק,רק אמרה שאני יגיד זאת לרופאת המשפחה שלו
מה זה יכול להיות? ממה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעט שעות שינה?דנה10/05/2011
שלום,
בני בן חודש וחצי, ישן להערכתי 8-10 שעות ביממה (לא באופן מסודר). האם זה לא מעט שעות שינה לתינוק בגילו? האם פוגע בהתפתחותו.?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעט שעות שינה? - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011אין כל פגיעה בהתפתחות
יש הישנים יותר ויש פחות
אל דאגה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמרי10/05/2011
בני בן שנה וחודשיים לפני 14 יום עשה 3 חיסונים של גיל שנה לאחר שבוע היה לו חום שהגיע ל 41 מעלות וזה כשלושה ימים הוא כבר בלי חום אבל סובל משילשולים יומיים ובנוסף החלה פריחה כמעט בכל איזורי הגוף ובעיקר בפנים שהולכת ומחמירה. בנתיים אני נותנת לו פניסטיל, מה עלי לעשות? והאם זה קשור לחיסון? לציין שבדק אותו רופא משפחה ואמר שנראה לו שזה אלרגיה אשמח אם תתיחסו תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011קרוב לוודאי מדובר בתגובה לחיסון של גיל שנה
או למחלה ויראלית
רוב הסיכויים שבזמן שאני עונה לך הכל כבר יחלוף
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק את הראשsim09/05/2011
שלום רב
בני בן שנה ו 4 חודשים ובכל פעם או סתם כך שכועס הוא דופק את ראשו מקיר או על הרצפה.
למה הוא מתנהג כך? כיצד אני יכולה לעזור לו?
תודה מראש
שים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק את הראש - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/05/2011תופעה ידועה מוכרת ושכיחה
נקראת HEAD BANGING
לא ברור מה הסיבה לכך
בכל מיקרה התופעה חולפת ואין צורך לעשות דבר כלשהו
שלך
ד"ר לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
