מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהדנה17/03/2011
שלום,
בתי בת חודש, כשלושה ימים יש לה ריס בעין שלא יוצא, אחות בטיפת חלב אמרה שהריס יצא מעצמו ולא לנסות לגעת. הריס עדיין בעין, לתינוקת זה לא נראה שמפריע, אך אני מודאגת, זה יכול לגרום לדלקת או לפגיע בעין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/03/2011אל תהי מודאגת זה לא גורם לנזק כלשהוא
אם זה ממשיך --- רופא עיניים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוגמנטין בהנקהניר16/03/2011
שלום,
בשעה טובה נולד לנו בן לפני שבוע ימים והוא החל לינוק (כרגע הוא ניזון גם משילוב הנקה ופורמולה לתנוקות).
לאישתי החלה דלקת באחד השדיים והרופא רשם לה אוגמנטין לטיפול בדלקת (3 כדורים ביום למשך 5 ימים).
האם בתקופה זו ניתן להמשיך בהנקה?
תודה,
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוגמנטין בהנקה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/03/2011יכולים להמשיך בהנקה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעינב16/03/2011
שלום, בתי בת 11 חודשים, אוכלת ממש מעט מוצקים, לרוב טועמת ומוציאה מהפה, כך שעדיין רוב תזונתה הנקה, שאלתי - האם בגיל כזה כדאי כבר לעבור לתחליף חלב במקום הנקה כיוון שהוא יותר משביע ואולי יש בו יותר ערכים תזונתיים? כמו כן בבדיקות דם ההמוגלובין 10.8 - האם זה בעייתי? מה הטיפול? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/03/2011הייתי ממשיך עם הנקה
HGB 10.8 זה נמוך. כדאי טיפול עם ברזל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום שחוזר על עצמו אחת לחודשחגית14/03/2011
בתי בת 17 חודשים וב-5 החודשים האחרונים מופיע אצלה חום גבוה (38.7-40.5) אחת לחודש. החום אינו מלווה בשום תופעות אחרות- אינה מנוזלת אין דלקת גרון(נבדק) אינה מקיאה ומצב רוחה טוב יחסית וגם התיאבון סביר ורק בלילה מתקשה לישון. החום נמשך בין יומיים ל-5 ואין שום סימן מקדים.
הרופאה שלה תמיד אומרת שזה ויראלי אך בכל זאת שלחנו לבדיקות בגלל הישנות המקרה. אנחנו עדין מחכים לתוצאות בדיקת דם ושתן אך משום שהדבר חוזר על עצמו אחת לחודש אני מאוד מודאגת.
יש לציין שעוד לא יצאו לה כל השיניים ובאופן כללי התחילו לצאת לה שיניים רק בגיל 10 חודשים. היא ילדה שמחה עם מצב רוח נהדר ואינה נמצאת בגן כך שלא ברור לי למה זה חוזר על עצמו. בעלי ואני בריאים גם כן וכך גם המטפלת שלה אבל מרגישים חסרי אונים.
אודה לך אם תוכל להתייחס ולתת עיצה או רעיון מה יכול להוביל לחום הזה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום שחוזר על עצמו אחת לחודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/03/2011שיניים יכולים להיות חלק מהסיפור
רואים המון ילדים כזה משך החורף
עם זה הולך וממשיך לקיץ כדאי עוד בירור
עם רופא:
אימונולוג או רואמטולוג
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתיים מתקלפותדנה14/03/2011
שלום,
בתי בת חודש, האכלה בהנקה.
לאחר ההנקה, השפתיים שלה מתייבשות ולאחר מכן גם מתחילות להתקלף.
אני משתדלת לנקות ולייבש לה את השפתיים עם טטרה לאחר שהיא מסיימת לינוק אך זה לא עוזר, הן עדיין מתייבשות ומאוחר יותר גם מתחיל הקילוף.
יש מה לעשות?
שאלה נוספת-האם מותר לתת לה קצת מים בגיל הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפתיים מתקלפות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/03/2011ליובש, הכי טוב זה ווזלין
בגיל כזה הוא לא צריך מים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרש בין מנות חיסון מחומשנטלי בן ישי14/03/2011
בתי חוסנה במחומש + פרבנר בגיל 4 חודשים מנה 1
יצא שתקבל מנה שניה בהפרש של 3 חודשים ושבוע האם זה בסדר? או לעשות מאמץ להקדים בשבועיים, היא פשוט מצוננת והעדפתי שתהיה בריאה
תודה
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרש בין מנות חיסון מחומש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר14/03/2011עדיף לתת עכשיו
הצינון לא יפריע לחיסון
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסרונית3114/03/2011
שלום
מה זה ריפלוקס?
לביתי בת 3 חודשים אין תופעת הקאות אך כאמור התפתלויות, אי שקט, בכי,הקשתת הגוף והקשחתו, הוצאת הפה מהפיה.האם ייתכן עדיין שזה ריפלוקס? האם פטרייה בפה יכולה לגרום לכאלה תופעות?
האם עדיף שאעבורק לתחליף חלב באם זה ריפלוקס ולהפסיק להניק?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
ד''ר קווין שרייבר14/03/2011ריפלוקס-
כשהשרירם ששומרים שאוכל ישר בקיבה חלשים ואוכל וחומצה עולה לושת
פיטריה- לא
כדאי דבר עם רופא ילדים שלך ליחס לריפלוקס. יש גישות שונות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בהאכלהרונית3113/03/2011
שלום,
ביתי בת 3 חודשים כמעט.
ניזונה מחלב אם שאוב.הייתה תקופה של 3 שבועות שגם הייתה יניקה ישירה ומאז (גיל 6שבועות) השתנתה מתינוקת שרק אוכלת וישנה בשמחה, לתינוקת ללא מנוחה.
אמרו לי וזה נראה כמו גזים, אבל מה שמוזר שזה רק הולך ומחמיר והיא כבר בת 3 חודשים אוטוטו(זה אמור לפחות לפי הבנתי).
הייתי אצל הרופא וספרתי שיש מצבים שאני מביאה את םיית הבקבוק לפיה והיא זזה אחורה ומתפתלת.הוא אמר שאולי זו פטריה והוא לא בטוח.
ונתן" דקטרין ג'ל", שנתתי לה רק כמה פעמים ספורות כי הרופא לא בטוח ואני לא בטוחה שזו פטריה ולא רוצה לדחוף לה סתם חומרים כימיים.
בעלי אומר שלדעתו כל הקטע של דחיפת פיית הבקבוק זה גם חלק מגזים ומסערת הרגשות שלה בעת האכילה.
כל האכלה שלה זה סיוט (בעיקר בלילה ובבוקר).
אני מודאגת וכואב לי על הבת שלי שהיא כ"כ סובלת ואין לי מה לעשות.
האם לתת דטקרין ג'ל? איך אדע בוודאות אם זו פטריה?האם יש דרך לנקות את הלשון?(לפי מה שראיתי הלשון לבנה אבל לא שמתי לב לפעצים על השפתיים או בחיך).
ייתכן שהחלב שלי לא טוב לה ולעבור לתחליף?
אציין כי הבעייה מתבטאת בהתפתלויות, נענועי ראש מצד לצד, בכי וצווחות, חוסר רצון או בעיי ה לתפוס את פיית הבקבוק
היא לא מקיאה באופן קבוע.הקיאה מספר פעמים כנראה כי העמסנו יותר מדיי מזון.
אני אובדת עיצות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בהאכלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/03/2011האם לתת דטקרין ג'ל? איך אדע בוודאות אם זו פטריה?
הייתי ממשיך עם הדקטרין לפיטריה
האם יש דרך לנקות את הלשון
יכולים לנקות עם מגבת באמבטיה
ייתכן שהחלב שלי לא טוב לה ולעבור לתחליף?
לא. החלב שלך בסדר
דיברת עם הרפא שלך על ריפלוקס?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים רתוחים לבן 8.5 חוד'הילה13/03/2011
שלום,
רציתי לברר עד איזה גיל צריך להרתיח מים לשם הכנת תמ"ל ולשתיית מים לתינוק?
האם אפשר להרתיח מי ברז או מותר רק מים מינרליים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים רתוחים לבן 8.5 חוד' - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/03/2011עד גיל שנה
יכוללים מי ברז
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבטות בראש עקב נפילה - בת 9 חוד'הילה13/03/2011
שלום,
בתי הקטנה בת 9 חוד'. מתפתחת יפה, יושבת ונעמדת באופן עצמאי , בתמיכה כמובן .
לעיתים היא נופלת על החלק האחורי של הראש כאשר מאבדת שיווי משקל וחושבת שהיא יכולה לעמוד ללא תמיכה. הדבר קורה למרות שאנחנו שומרים עליה ב- 10 עיניים.
היא מאד בוכה כתוצאה מהמכה החזקב אך חוזרת ללשגרה תוך כמה דקות כאילו לא היה כלום. יש לציין כי רוב הנפילות הן על שטיח.
רציתי לשאול אם חוץ מנפיחות במקום עקב המכה יכול להגרם לה נזק מוחי כלשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבטות בראש עקב נפילה - בת 9 חוד' - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/03/2011הנפילות האילטו בגיל כזה לא גורמים לנזק מוחי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חצי שנהשירן13/03/2011
בני בן החצי שנה קם בבוקר עם שני פצעים מעל השפה, פצע אדום בולט (נראה ממש כמו פצעון בגרות עם ראש לבן), מה זה יכול להיות ? מה אפשר למרוח עליו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן חצי שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/03/2011בלי לראות זה קשה להגיד
הייתי מתחיל עם קומפרס חם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילות על הראש - בת 9 חוד'אורי11/03/2011
שלום,
בתי בת 9 חוד'. תינוקת אנרגטית .היא יושבת באופן עצמאי ונעמדת כאשר נתמכת בשולחן/לול. כאשר היא נעמדת, לפעמים היא שולחת יד אחת למעלה כאילו אומרת "שלום" או לצד ואז היא מאבדת שיווי משקל ונופלת על השטיח (שטיח דק) לאחור ומקבלת חבטה בחלק האחורי של הגולגולת.
זה קרה לא פעם, הבכי רב אך היא חוזרת לעצמה אחרי 2 דק' וממשיכה לשחק כרגיל.
רצינו לדעת האם יכול להגרם לה נזק למוח עם כל החבטות האלה בראש, זו נפילה עם כל משקל הגוף, אמנם על שטיח , אך זה גם יכול לקרות על רצפה.
נשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילות על הראש - בת 9 חוד' - תגובה
פרופ' יצחק לוי11/03/2011עד כה לא,
אך נפילה וחבלת ראש בילדים עלולה להסתיים ברע.
יש להימנע מנפילות וחבלות ראש בכל מחיר.
ולבסס סביבה בטוחה ככל האפשר לילדים-למשל שטיח או ריפוד טוב יותר.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלקסיםהדסי10/03/2011
מתי התנועות של הרפלקסים יפסקו...?
זה נורא
זה מפריע לבן שלי בן ה-8 שבועות לישון על הגב, הוא זז הרבה, רפלקס מורו מפריע לו גם והוא לא מצליח לישון על הגב אז בלית ברירה אני משכיבה אותו על הבטן בלילה...כך הרפלקסים "מורדמים"...אבל מסתכנת בתסמונת ...בעריסה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלקסים - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/03/2011בדרך כלל בגיל 3 חדשים מורו נעלם
סבלנות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמעת קולות מאמץ לפני יציאההדסי10/03/2011
הבן שלי בן חודשיים
אוכל רק חלב אם, יש לו יציאות סדירות כמה פעמים ביום, מדי פעם לפני שהוא עושה קקי (נוזלי צהבהב עם גרגירים כמו חרדל..סליחה על התיאור) הוא משמיע קולות מאמץ כאילו יש לו עצירות..הוא אינו בוכה וגם אינו סובל מגזים ככל הידוע לי..רק מתאמץ, מאדים ומשמיע קול של מאמץ כאילו יש לו עצירות.
האם נדרשת בדיקת רופא?
האם חלב אם (התזונה היחידה שלו ) יכול לגרום לעצירות? האם יש קשר בין המזון של האם להרכב החלב ושיכול לגרום לעצירות אצל התינוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמעת קולות מאמץ לפני יציאה - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/03/2011תופעה נורמלית לחלוטין
אין צורך לדאוג או ללכת לבדיקת רופא
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרתחת בקבוקיםטולי09/03/2011
שלום ,
בימים האחרונים בסוף כל יום אני מרתיחה את הבקבוקים בסיר
ניסיתי לשים מים מהברז ולהרתיח והבקבוק נהיה מצופה במין אבקה לבנה
אז שמתי מים מהמתקן של התמי 4 וקרה אותו הדבר
מה הסיבה לכך ומה הפתרון ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרתחת בקבוקים - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/03/2011קרוב לוודאי משקעים על הסיר
אולי מטהר מים יעזור
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)